אלפא רומיאו ג'וליה במבחן דרכים

 

אלפא רומיאו ג'וליה היא אחת המכוניות המדוברות והמסקרנות ביותר שהוצגו בשנים האחרונות, וכעת היא מגיעה אלינו למבחן. יצאנו לבדוק כיצד היא עומדת בציפיות

תגיות | משפחתיות גדולות, אלפא רומיאו, ג'וליה

מעט מאוד דגמים חדשים עוררו עניין ואמוציות בעולם הרכב כמו שעוררה אלפא רומיאו ג'וליה. מדובר במשפחתית גדולה יוקרתית וספורטיבית, מחליפת ה- 159 מנוחתה עדן שירדה מפס הייצור עוד בשנת 2011. למעשה מחליפת ה- 159 הייתה מוכנה כבר מזמן, אלא שבישורת האחרונה לפני העלייה אל פס הייצור, החליטו באלפא לעצור את הכל ולחשב מסלול מחדש.

 

אלפא רומיאו ג'וליה
יתרונות   עיצוב מקורי, ביצועים          
חסרונות   שימושיות, אבזור

 

אלפא רומיאו היא אחת היצרניות המעוטרות ביותר עם אינספור מכוניות מרוץ אייקוניות בעברה, ולא מעט הישגים מכובדים ברזומה. למרות העבר הנוצץ מצאה את עצמה אלפא רומיאו בסוף העשור הקודם עם היצע דגמים מצומצם שכלל סופר מיני, משפחתית קומפקטית ומשפחתית גדולה, כולן בעלות הנעה קדמית, ובמקרה של המיטו והג'ולייטה חולקות פלטפורמה עם דגמים מקבילים של פיאט הבעלים.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

באלפא רומיאו החליטו לעשות מעשה ולהשיב עטרה ליושנה, ולכן גנזו את מחליפת ה- 159 בעלת ההנעה הקדמית, והחלו לתכנן מהבסיס שלדה המותאמת להנעה אחורית או כפולה. אלפא רומיאו ג'וליה היא למעשה הסנונית הראשונה מדגמי הדור החדש של אלפא רומיאו, בעקבותיה נולד רכב הפנאי שטח סטלביו החולק עמה פלטפורמה ומכלולים, ובעתיד צפויים להגיע דגמים חדשים נוספים המוכנים להתחרות במיטב התוצרת של יצרניות הפרימיום המוכרות.

 

עיצוב ונוחות

 

לטעמי התמונות לא מטיבות עם אלפא רומיאו ג'וליה ובמציאות היא נראית הרבה יותר טוב. החזית דרמטית וכוחנית עם הגריל הגדול והבולט המזוהה כל כך עם אלפא רומיאו. הפנסים צרים וארוכים וברכב המבחן כללו תאורת לד מלאה. בתחתית הפגוש כונסי אוויר גדולים המוסיפים לרושם הספורטיבי. צללית הצד היא של סדאן הנעה אחורית קלאסית. החזית ארוכה, סרח העודף מלפנים קצרצר ומכסה המנוע נמתח הרחק לפנים. קורה A מזדקרת רחוק מהגלגל הקדמי, קו הגג משתפל לאחור וזולג באופן הרמוני עד למכסה תא המטען. סרח העודף מאחור משמעותי והכנף האחורית רחבה ובולטת כדי להכיל צמיגים אחוריים רחבים ושמנמנים במיוחד. חישוקי הגלגלים מרובי החישורים בגוון טיטניום נראים מעולה ומשלימים פרופיל ספורטיבי. גם מאחור הפנסים ארוכים וצרים, הפגוש מסיבי, ובקצהו השמאלי פתח מפלט בודד ושמנמן. העיצוב נאה ובעל נוכחות אך במקביל לא עמוס או מתאמץ. על הכביש מושכת המכונית לא מעט תשומת לב ומבטים מהנהגים סביבה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

אלפא רומיאו ג'וליה מציעה מידות חיצוניות הדומות למתחרותיה, אורכה 4,643 מ"מ, רוחבה 1,860 מ"מ, גובהה 1,450 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,820 מ"מ.

 

תא הנוסעים ברכב המבחן זכה לתגובות אוהדות מכל הנוסעים, בעיקר בזכות ריפוד העור האדום היפיפה, אך גם מעבר לגוון המלהיב כולל תא הנוסעים לא מעט אלמנטים ייחודיים. קו הדשבורד העליון בולט ונמתח מצד ימין כשהוא הולך ומתרומם בכיוון הנהג בכדי להכיל את מסך המולטימדיה ולוח המחוונים. מסך המולטימדיה ממוקם היטב ומסווה תחת פאנל בגוון שחור. הקונסולה המרכזית מינימליסטית וכוללת את מתגי בקרת האקלים ופתחי המיזוג. בין המושבים הקדמיים קונסולה גדולה ורחבה המכילה מוט הילוכים ג'וייסטיקי, בלם יד חשמלי, מתגי שליטה במערכת המולטימדיה, גלגלת שליטה במערכת השמע, וגלגלת ה- DNA השולטת בבחירת מצבי הנהיגה, אשר יכלה לטעמנו לזכות למעט יותר תשומת לב עיצובית.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

מול הנהג ניצב הגה נאה המכיל מתגי שליטה במערכת השמע ובבקרת השיוט. מאחוריו בולטים מנופי העברת הילוכים גדולים ומעוצבים עשויים אלומיניום. לוח המחוונים מורכב משתי מנהרות, מימין מד המהירות, משמאל מד הסל"ד, ובמרכז מסך מחשב הדרך הצבעוני. איכות החומרים בתא הנוסעים מעורבת. הדשבורד עשוי חומר עבה, גמיש, ואיכותי וכך גם ריפודי העור על המושבים ובדלתות. כשנודדים מעט למטה מתגלה פלסטיקה פשוטה, דקיקה ומעט מאכזבת.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

הכניסה הראשונה אל הרכב מעט מוזרה שכן הרצפה לא בנויה במפלס אחד ונמוכה יותר באזור הדוושות. הדבר משפיע גם על ההתמקמות במושב ומכתיב תנוחת ישיבה נמוכה עם רגליים שלוחות קדימה. התכנון זהה גם בצד הנוסע. טווח הכוונון של ההגה רחב במיוחד ומסייע במציאות תנוחת נהיגה מושלמת. המושבים עצמם נוחים ונעימים ומציעים תמיכת צד ראויה הנחוצה בנהיגה ספורטיבית.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

למרות הישיבה הנמוכה מרווח הראש מצומצם. הגג הפנורמי גוזל לא מעט ממרווח הראש, ונוסעים גבוהים עלולים לחכך את ראשם בתקרה. המושב האחורי מציע נוחות סבירה לשני נוסעים בוגרים, המושב נמוך וחובק גם מאחור ומכניס גם את היושבים בו לאווירה ספורטיבית. נוסע שלישי יסבול מתעלת הינע גבוהה המחייבת ישיבה בפיסוק. הילדים במושב האחורי לא יאהבו את קו החלונות הגבוה החוסם את הנוף. הגג הפנורמי המפוצל מכניס שפע של אור אל תא הנוסעים ומכפר במעט על קו החלונות הגבוה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

הנדסת האנוש לא מושלמת. מעבר לכניסה הדורשת תרגול מצאנו מעט מאוד תאי אחסון, ואלו הקיימים אינם שימושיים במיוחד כגון התאים הקטנים בדלתות. בתחתית הקונסולה המרכזית מתקן בודד לכוס שתיה והיבואן המקומי הגדיל לעשות והתקין במקומו משטח מגע לצורך שליטה במערכת הניווט, כך שעל הקפה נאלצנו לוותר. משענת היד הקדמית גדולה במיוחד אך מתחתיה מסתתר תא המפתיע בממדיו הצנועים. הנוסעים מאחור יזכו לפתחי מיזוג נפרדים וחיבור USB אך לא ליותר מזה. בחשיכה גילינו תאורת לד חזקה מלפנים ומאחור, וגם בתחתית הדלתות בכדי שחלילה לא יתגנב בוץ אל תא הנוסעים.

 

הנעת הרכב מתבצעת מלחצן הממוקם באופן ייחודי על גבי ההגה ודורש הסתגלות, כך גם השימוש בבורר ההילוכים המעוצב. השליטה במערכת המולטימדיה קלה למדי ומיעוט התפריטים בהחלט מסייע. השימוש במחשב הדרך באמצעות לחצן על מנוף המגבים פחות מוצלח אך גם כאן ויתור על תתי תפריטים מקל על השימוש. תפעול מערכת השמע מגלגל ההגה נוח וגם גלגלת השליטה בין המושבים אינטואיטיבית ומתופעלת בקלות. תא המטען מציע נפח של 480 ליטר. שפת ההטענה מעט גבוהה אך הפתח רחב ומקל על השימוש. קיפול המושבים באמצעות מנופים בתא המטען יוצר פתח צר שיאפשר להוביל חפצים ארוכים אך בעלי נפח צנוע.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

המתלים של אלפא רומיאו ג'וליה בעלי אופי קשוח, אליהם נוספו צמיגי אל תקר נוקשים בחתך 45, אך למרות זאת הנסיעה לא שוברת עצמות. במהירויות עירוניות מורגשים השיבושים אך המתלים המרוסנים משכיחים זאת במהרה ולא מניחים למרכב להתנדנד. גם מחוץ לעיר נוחות הנסיעה מוצלחת רוב הזמן. גלים קטנים במהירויות שיוט מועברים ישירות לתא הנוסעים וגורמים לתנודה מעיקה על ציר האורך. בידוד הרעשים פחות מוצלח, רעשי רוח חודרים מכיוון החלונות וגג השמש עוד מתחת ל- 100 קמ"ש, וגם רעש הצמיגים נוכח בתא הנוסעים. דווקא קולו של המנוע מושתק היטב. אמנם בסל"ד נמוך הצליל מעט מאכזב אך בסל"ד גבוה הוא נעים לאוזן והיינו שמחים אילו נוכח יותר. הריסון המוצלח שומר מפני רכינה בפניות מהירות ומקל על הנהג והנוסעים בנסיעה מהירה בכבישים מפותלים.

 

ביצועים

 

הגרסאות הסטנדרטיות של אלפא ג'וליה, שאינן עונדות תגי תלתן ירוק, משווקות בישראל עם יחידת הנעה אחת בשתי גרסאות הספק. הגרסה החזקה מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 280 כ"ס ומוצעת באופן בלעדי עם הנעה כפולה. רכב המבחן צויד בגרסה צנועה יותר של אותו המנוע בהספק 200 כ"ס הזמין ב- 5,000 סל"ד ומומנט של 33.6 קג"מ הזמין החל מ- 1,750 סל"ד. גרסת הכניסה מוצעת עם הנעה אחורית בלבד. המהירות המרבית עומדת על 235 קמ"ש, ונתון התאוצה הרשמי טוען ל- 6.6 שניות קצרצרות מעמידה ל- 100 קמ"ש.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. בהילוכים הראשונים מרגישה התיבה מעט מהוססת ומבולבלת. ההילוך השני והשלישי שולבו בגסות מספר פעמים, ונסיעה עירונית בסל"ד נמוך גוררת מהתיבה תגובות פחות חלקות ומעט מטלטלות לעיתים. בהילוכים הגבוהים התיבה פועלת אחרת ומשלבת הילוכים בזריזות ובאופן חלק לחלוטין. גם תחת עומס עם לחיצה הגונה על דוושת התאוצה מורגשות העברות מעט איטיות בהילוכים הנמוכים ומהירות משמעותית בהילוכים הגבוהים. מנופי העברת ההילוכים מאחורי ההגה גדולים ויפים וממש מזמינים את הנהג להשתמש בהם. התגובה מיידית ומעניקה לנהג שליטה מלאה, ללא העלאת הילוכים אוטומטית בסל"ד גבוה וללא הורדת הילוכים אוטומטית בזמן בלימה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

על הכביש מגבה אלפא רומיאו ג'וליה את נתוני המפרט באופן מרשים. התגובה ללחיצה על דוושת המצערת מיידית והתאוצה מהירה ולינארית מאוד, ללא פרצי כוח מורגשים. צליל המנוע הופך כאמור נעים וגרוני בסל"ד גבוה, ובניגוד לחלק ממנועי הטורבו גם שם מורגש כוחו של המנוע ועוצמת התאוצה לא נחלשת. דרך בורר מצבי ה- DNA ניתן לשלוט במצב הנהיגה עם בחירה בין 3 מצבים - חיסכון, רגיל ודינמי. הבורר משפיע בעיקר על התגובות של תיבת ההילוכים ויחידת ההנעה. במצב חיסכון מתקבלת תגובה פלגמטית ורפה שתתאים בעיקר לנסיעה עירונית או פקוקה. המצב הרגיל נעים, מתאים לשימוש יום יומי, ומציע נסיעה נעימה ותגובה טובה כשמבקשים. במצב הדינמי יחידת ההנעה דרוכה וקשובה לרצונו של הנהג, ההילוכים נמשכים ומספקים תאוצה חזקה, וגם סאונד ערב לאוזן. בבלימה תסייע התיבה בהורדת הילוכים, ובפיתולים תדע לשמור את ההילוך והסל"ד בדיוק בנקודה הנכונה לתאוצה מהירה ביציאה מהעיקול.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

התנהגות הרכב בעיקולים הייתה חלק מאוד מסקרן במבחן הדרכים של אלפא רומיאו ג'וליה. מכוניות בעלות הנעה אחורית נהנות לרוב מחלוקת משקל עדיפה ומהיגוי חד וישיר משום שהציר הקדמי אחראי על שינוי הכיוון בלבד ואת התאוצה מספק הציר האחורי. בכבישים מפותלים מורגשת העבודה הקשה והארוכה שהושקה בשלדה. אלפא רומיאו ג'וליה היא מכונית מאוד מאוזנת ובעלת יכולת שינוי כיוון נטולת דרמה כמעט בכל מהירות. גם כניסה לפיתולים בכבישי הגלבוע במהירויות גבוהות במיוחד לא גרמו לה לאבד את קור הרוח או את האחיזה. רכינת המרכב בזמן הפניה וזוויות הגלגול מינימליות. בגרסה הנבחנת מרגישה יחידת ההנעה מעט קטנה על השלדה המוצלחת.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

ציפינו שההנעה האחורית תאפשר לנו לשחק קצת עם הזנב, אך לדאבוננו בקרת היציבות לא ניתנת לניתוק ורמת האחיזה כה גבוהה כך שכמעט בלתי אפשרי לגרום לציר האחורי לאבד אחיזה בכביש יבש. מי שלא הבריק בקטע הדינמי הוא ההגה. גלגל ההגה מעט גדול מדי, והיינו שמחים אם היה מעט עבה ובשרני יותר. גם אופי פעולת ההיגוי מעט מאכזב, הוא אמנם מדויק ומהיר למדי אך מרגיש מעט קל גם במצב הדינמי, והתקשורת לוקה בחסר ולא מצליחה להגיע באופן מלא אל ידיו של הנהג. הבלמים טובים, התגובה הראשונה ללחיצה על דוושת הבלם חזקה ומיידית, אך בהמשך התגובה לא מספיק לינארית, ורק לקראת סוף מהלך הדוושה מורגשת בלימה חזקה יותר.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

לדעתנו הצליחה אלפא רומיאו בתכנון מכונת נהיגה נחשקת. את סחיפות הזנב ועשן הצמיגים שומרים לגרסת התלתן הירוק שחמושה ב- 510 כ"ס. בגרסאות הסטנדרטיות ממלאת אלפא רומיאו ג'וליה את תפקידה כמכונית מנהלים ספורטיבית באופן מוצלח. היא מדויקת ומתפקדת היטב בכבישים מפותלים ויודעת להיות מהנה גם בלי זיקוקי דינור. במקביל היא יכולה לשמש כמכונית יום יומית הגיונית שמצליחה להעלות פה ושם חיוכים קלים על פניו של הנהג מבלי להעניש את יתר הנוסעים.

 

צריכת דלק

 

אלפא רומיאו מציגים במפרט הרשמי של הג'וליה צריכת דלק משולבת העומדת על 16.6 ק"מ לליטר. במהלך מבחן הדרכים שלנו עמדה צריכת הדלק על 9.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת שכללה שיוט בכבישים מהירים, נסיעה עירונית, וגם נהיגה ספורטיבית. צריכה הדלק צפויה להיות נמוכה יותר בתנאים שגרתיים. דרגת זיהום האוויר של הגרסה הנבחנת עומדת על 11 מתוך 15.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אלפא רומיאו ג'וליה משווקת עם אחריות יצרן לשנתיים בלבד ללא הגבלת ק"מ. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית סמל"ת. עלות ביטוח מקיף לשנה לנהגים מעל גיל 21 ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על 12,249 ₪ ועלות ביטוח החובה 1,638 ₪. מחירי הביטוחים כוללים מע"מ.

 

בטיחות

 

אלפא רומיאו ג'וליה עברה את מבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP בשנת 2016 וזכתה לציון מלא של 5 כוכבים. המכונית נבחנה עם אבזור בטיחות זהה למוצע בישראל הכולל בין היתר 6 כריות אוויר, התרעה מפני התנגשות מלפנים, בלימה אוטונומית בעת חירום, ומערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. ברמת האבזור הגבוהה וולוצ'ה מתווספים מצלמת נסיעה לאחור, התרעה על רכבים בשטחים מתים, והחלפה אוטומטית בין אור גבוה לאור דרך. בקרת שיוט אדפטיבית נעדרת מהמפרט ולא מוצעת אפילו כאופציה. מפרט אבזור הבטיחות מעט מאכזב כשלוקחים בחשבון את תג המחיר ההתחלתי העומד על למעלה מרבע מיליון שקלים.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

תמורה למחיר

 

אלפא רומיאו ג'וליה בגרסת הכניסה מילאנו מוצעת בישראל בתמורה ל- 252,900 ₪. בגרסה זו מפרט האבזור צנוע למדי וכולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 6.5 אינץ', 8 רמקולים, בלם יד חשמלי, חיישני אור וגשם, מושבי בד, חיישני נסיעה לאחור, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'. רכב המבחן ברמת אבזור מילאנו ספציאלה מוצע תמורת 289,900 ₪ וכולל בנוסף ריפודי עור בשילוב בד, מושב אחורי מתקפל, גג שמש פנורמי חשמלי, פנסי קסנון, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'. חבילת האבזור לוסו האופציונלית כוללת מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח, גימור עץ אמיתי בתא הנוסעים, מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים, חימום לגלגל ההגה, עמעום אוטומטי וקיפול חשמלי למראות הצד, וחיישני חניה גם מלפנים.

 

אלפא רומיאו הציבה לנגד פנסיה של הג'וליה מטרה ברורה מאוד - להיות מתחרה לגיטימית לדגמים מתחרים דוגמת אאודי A4, מרצדס C קלאס, יגואר XE, ובמיוחד ב.מ.וו סדרה 3 הנחשבת לאמת מידה בתחום התנהגות הכביש וההנאה מנהיגה. אמנם לא ביצענו השוואה ישירה אך לטעמנו ומניסיון העבר אלפא רומיאו ג'וליה מצליחה לעמוד בציפיות. לא מדובר באלפא רומיאו קלאסית, היא אמנם לא נטולת פגמים אך גם לא סוחבת עמה מגרעות משמעותיות ואולי זה בעצם הסיפור האמיתי. אלפא רומיאו ג'וליה לא פונה רק למכורי המותג - האלפיסטים המוכנים לסלוח לה גם על פגמים מהותיים, ונועדה להפוך את אלפא ממותג נישה הפונה לקהל מצומצם למותג פרימיום לגיטימי.

 

אלפא רומיאו הצליחה לייצר מכונית המתבלטת בזכות עיצוב וסגנון איטלקי, תא נוסעים ייחודי ומעוצב, ומותג המעורר אמוציות בקרב חובבי ההגה. לא רק בזכות אלה עומדת אלפא רומיאו ג'וליה, יש לה אופי שונה ומובחן ביחס למתחרות, יחידת הנעה מוצלחת המספקת ביצועים מעולים, התנהגות כביש מהנה, ואיזון מוצלח בין נוחות יום יומית לריגושים. אלפא רומיאו ג'וליה - לא למכורים בלבד.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2.0 טורבו מילאנו ספציאלה
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 2.0 ליטרים
הספק מרבי משולב 200/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 33.6/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 4,643 מ"מ
רוחב כללי 1,860 מ"מ
גובה כללי 1,436 מ"מ
בסיס גלגלים 2,820 מ"מ
מיכל דלק 58 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 1,504 ק"ג
מהירות מרבית 235 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2012)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

289,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • חדש בישראל: סיאט ארונה סטייל X

    חדש בישראל: סיאט ארונה סטייל X

    14.08.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סיאט ארונה ברמת אבזור סטייל X החדשה ימכר רק באתר האינטרנט של החברה במחיר 112,900 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, מודיעה על הרחבת פעילות האונליין של מותג סיאט בישראל עם השקת גרסה חדשה לסיאט ארונה שתימכר באופן בלעדי באתר האינטרנט של החברה. לפני כשנה הושקה באופן דומה סיאט איביזה אקסלנס שאינה מוצעת לרוכשים באולמות התצוגה אלא רק באתר החברה. סיאט ארונה סטייל X ת

     
  • פולקסווגן חושפת טי-רוק קבריולט

    פולקסווגן חושפת טי-רוק קבריולט

    14.08.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    פולקסווגן מפתיעה עם גרסת קבריולט חדשה לרכב הפנאי הקומפקטי טי-רוק

    פולקסווגן חושפת תמונות ופרטים ראשונים אודות גרסת קבריולט חדשה לרכב הפנאי פולקסווגן טי-רוק (T-ROC). פגשנו בעבר רכבי פנאי שטח קבריולט יקרים ואקסלוסיביים כמו ריינג' רובר איווק קבריולט, אך זו הפעם הראשונה שאנו נחשפים לרכב פנאי קומפקטי עממי בתצורת קבריולט. נזכיר כי פולקסווגן טי-רוק הוצג לפני כשנתיים וממו

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מאזדה 2 זוכה למתיחת פנים

    מאזדה 2 זוכה למתיחת פנים

    18.07.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    מאזדה 2 מקבלת חזית חדשה המיישרת קו עם שאר דגמי המותג

    מכונית הסופר מיני מאזדה 2 עוברת מתיחת פנים הכוללת חזית עדכנית המיישרת קו עם דגמי המותג החדשים, נוחות נסיעה משופרת, ומספר מערכות נוחות ובטיחות משודרגות. הדגם החדש מושק תחילה ביפן וצפוי להגיע לישראל במהלך שנת 2020. מאזדה 2 החדשה 2020 שינויי העיצוב מתמקדים בחזית וכוללים פנסים חדשים, ג

     
  • ניסאן אלטימה החדשה 2019 מושקת בישראל

    ניסאן אלטימה החדשה 2019 מושקת בישראל

    11.07.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ניסאן אלטימה החדשה מושקת עם מנוע בנפח 2.5 ליטרים ועיצוב משופר במחיר 165,000 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, משיקה את ניסאן אלטימה 2019 החדשה אשר תתחרה בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול דגמים כגון סקודה סופרב, מאזדה 6 וסובארו B4. ניסאן אלטימה מעוצבת בהשראת אחותה הגדולה והיפה ניסאן מקסימה ומציגה קפיצת מדרגה ביחס לדור היוצא. תא הנוסעים מודרני ומינימליסטי עם מסך מרכזי צף ומיעוט פ

     
  • ניסאן מקסימה 2019 מושקת בישראל

    ניסאן מקסימה 2019 מושקת בישראל

    11.07.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ניסאן מקסימה מגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים במחיר 245,000 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, משיקה את מכונית הסלון ניסאן מקסימה 2019 לאחר שעברה מתיחת פנים הכוללת גריל מודגש יותר, יחידות תאורה מודרניות מסוג LED, ופגושים חדשים מלפנים ומאחור. העיצוב החיצוני השתדרג אך עיצוב תא הנוסעים נותר כפי שהיה. ניסאן מקסימה 2019 ניסאן מקסימה משווקת בישרא

     
  • מיני קופר SE החשמלית מושקת רשמית

    מיני קופר SE החשמלית מושקת רשמית

    10.07.19 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    מיני קופר SE החשמלית מציעה טווח נסיעה של 235 ק"מ וצפויה להגיע לישראל בתחילת שנת 2020

    מיני חוגגת יום הולדת 60 להיווסדה וחושפת בהולנד את מיני קופר SE החשמלית. היצרנית מספרת שהמכונית החדשה ממשיכה להפגין את האופי של מיני המודרנית עם חווית נהיגה, עיצוב ואיכות של מותג פרימיום. עוד מדווחת מיני שכ- 40,000 איש כבר נרשמו כמתעניינים והיא צופה לביקוש רב לדגם החשמלי. העיצוב החיצוני של מיני קופר

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • קאדילק XT4 מושק בישראל. המחיר החל מ- 264,900 ₪

    קאדילק XT4 מושק בישראל. המחיר החל מ- 264,900 ₪

    07.07.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר הקומפקטי קאדילק XT4 מושק בישראל עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק 237 כ"ס ושלוש רמות אבזור נדיבות

    קבוצת UMI משיקה בישראל את הקרוסאובר הקומפקטי קאדילק XT4 אשר יתחרה בדגמי פרימיום כגון וולוו XC40, אאודי Q3, וב.מ.וו X1. כרגיל בקאדילק, גם ה- XT4 מציג מידות נדיבות ביחס למתחריו מהיבשת הישנה. אורכו הכללי 4,599 מ"מ, רוחבו 1,881 מ"מ, גובהו 1,627 מ"מ ובסיס גלגליו נמתח על פני 2,779 מ"מ. נפח תא המטען 637 לי

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • אאודי Q7 זוכה למתיחת פנים מקיפה

    אאודי Q7 זוכה למתיחת פנים מקיפה

    26.06.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    אאודי Q7 2019 החדש מציג עיצוב בהשראת אאודי Q8 לצד מערכות נוחות ובטיחות חדשות

    אאודי Q7, רכב הפנאי הגדול של המותג אשר הוצג לקראת שנת 2015, זוכה למתיחת פנים מקיפה כדי לעמוד בתחרות מול מתחרים צעירים כגון ב.מ.וו X5 ומרצדס GLE החדשים. מתיחת הפנים כוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים חדש לחלוטין שהושאל מאאודי Q8 המרשים, תוספת אבזור נוחות ובטיחות, וכמובן יחידות הנעה חדשות המשלבות מע

     
  • פורד פומה - קרוסאובר עירוני חדש

    פורד פומה - קרוסאובר עירוני חדש

    26.06.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    פורד פומה מציג עיצוב צעיר, רשימת אבזור נדיבה, מערכת מיקרו היברידית, ותא מטען גדול וחכם

    פורד חושפת היום קרוסאובר עירוני חדש העונה לשם פורד פומה, אשר יתחרה מול דגמים כגון סיאט ארונה, סיטרואן C3 איירקרוס, וקיה סטוניק. הדגם מציג עיצוב צעיר המתאים לקהל היעד, אבזור נוחות ובטיחות נדיב, ותא מטען גדול ביחס לסגמנט בנפח 456 ליטרים. פורד פומה פורד פומה מבוסס על פורד פיאסטה החדשה

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ב.מ.וו משיקה 5 דגמים חדשים בישראל ביניהם סדרה 3

    ב.מ.וו משיקה 5 דגמים חדשים בישראל ביניהם סדרה 3

    17.06.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    דלק מוטורס משיקה בישראל את דגמי סדרה 3, סדרה 7, וסדרה 8 קבריולט. בנוסף מושקים רכב הפנאי הענק ב.מ.וו X7 ומכונית הרודסטר ב.מ.וו Z4

    דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, מודיעה היום על השקת חמישה דגמים חדשים וחשובים עבורה. ב.מ.וו סדרה 3 החדשה תוצע תחילה בגרסתה ההיברידית. ספינת הדגל ב.מ.וו סדרה 7 נוחתת אצלנו לאחר מתיחת פנים מקיפה, ולצדה יעמוד רכב הפנאי הענק ב.מ.וו X7 עבור מי שמבקש מקסימום פאר בתצורת SUV. הרודסטר ב.מ.וו Z4 חוזרת להיצ

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.