אלפא רומיאו ג'וליה במבחן דרכים

 

אלפא רומיאו ג'וליה היא אחת המכוניות המדוברות והמסקרנות ביותר שהוצגו בשנים האחרונות, וכעת היא מגיעה אלינו למבחן. יצאנו לבדוק כיצד היא עומדת בציפיות

תגיות | משפחתיות גדולות, אלפא רומיאו, ג'וליה

מעט מאוד דגמים חדשים עוררו עניין ואמוציות בעולם הרכב כמו שעוררה אלפא רומיאו ג'וליה. מדובר במשפחתית גדולה יוקרתית וספורטיבית, מחליפת ה- 159 מנוחתה עדן שירדה מפס הייצור עוד בשנת 2011. למעשה מחליפת ה- 159 הייתה מוכנה כבר מזמן, אלא שבישורת האחרונה לפני העלייה אל פס הייצור, החליטו באלפא לעצור את הכל ולחשב מסלול מחדש.

 

אלפא רומיאו ג'וליה
יתרונות   עיצוב מקורי, ביצועים          
חסרונות   שימושיות, אבזור

 

אלפא רומיאו היא אחת היצרניות המעוטרות ביותר עם אינספור מכוניות מרוץ אייקוניות בעברה, ולא מעט הישגים מכובדים ברזומה. למרות העבר הנוצץ מצאה את עצמה אלפא רומיאו בסוף העשור הקודם עם היצע דגמים מצומצם שכלל סופר מיני, משפחתית קומפקטית ומשפחתית גדולה, כולן בעלות הנעה קדמית, ובמקרה של המיטו והג'ולייטה חולקות פלטפורמה עם דגמים מקבילים של פיאט הבעלים.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

באלפא רומיאו החליטו לעשות מעשה ולהשיב עטרה ליושנה, ולכן גנזו את מחליפת ה- 159 בעלת ההנעה הקדמית, והחלו לתכנן מהבסיס שלדה המותאמת להנעה אחורית או כפולה. אלפא רומיאו ג'וליה היא למעשה הסנונית הראשונה מדגמי הדור החדש של אלפא רומיאו, בעקבותיה נולד רכב הפנאי שטח סטלביו החולק עמה פלטפורמה ומכלולים, ובעתיד צפויים להגיע דגמים חדשים נוספים המוכנים להתחרות במיטב התוצרת של יצרניות הפרימיום המוכרות.

 

עיצוב ונוחות

 

לטעמי התמונות לא מטיבות עם אלפא רומיאו ג'וליה ובמציאות היא נראית הרבה יותר טוב. החזית דרמטית וכוחנית עם הגריל הגדול והבולט המזוהה כל כך עם אלפא רומיאו. הפנסים צרים וארוכים וברכב המבחן כללו תאורת לד מלאה. בתחתית הפגוש כונסי אוויר גדולים המוסיפים לרושם הספורטיבי. צללית הצד היא של סדאן הנעה אחורית קלאסית. החזית ארוכה, סרח העודף מלפנים קצרצר ומכסה המנוע נמתח הרחק לפנים. קורה A מזדקרת רחוק מהגלגל הקדמי, קו הגג משתפל לאחור וזולג באופן הרמוני עד למכסה תא המטען. סרח העודף מאחור משמעותי והכנף האחורית רחבה ובולטת כדי להכיל צמיגים אחוריים רחבים ושמנמנים במיוחד. חישוקי הגלגלים מרובי החישורים בגוון טיטניום נראים מעולה ומשלימים פרופיל ספורטיבי. גם מאחור הפנסים ארוכים וצרים, הפגוש מסיבי, ובקצהו השמאלי פתח מפלט בודד ושמנמן. העיצוב נאה ובעל נוכחות אך במקביל לא עמוס או מתאמץ. על הכביש מושכת המכונית לא מעט תשומת לב ומבטים מהנהגים סביבה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

אלפא רומיאו ג'וליה מציעה מידות חיצוניות הדומות למתחרותיה, אורכה 4,643 מ"מ, רוחבה 1,860 מ"מ, גובהה 1,450 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,820 מ"מ.

 

תא הנוסעים ברכב המבחן זכה לתגובות אוהדות מכל הנוסעים, בעיקר בזכות ריפוד העור האדום היפיפה, אך גם מעבר לגוון המלהיב כולל תא הנוסעים לא מעט אלמנטים ייחודיים. קו הדשבורד העליון בולט ונמתח מצד ימין כשהוא הולך ומתרומם בכיוון הנהג בכדי להכיל את מסך המולטימדיה ולוח המחוונים. מסך המולטימדיה ממוקם היטב ומסווה תחת פאנל בגוון שחור. הקונסולה המרכזית מינימליסטית וכוללת את מתגי בקרת האקלים ופתחי המיזוג. בין המושבים הקדמיים קונסולה גדולה ורחבה המכילה מוט הילוכים ג'וייסטיקי, בלם יד חשמלי, מתגי שליטה במערכת המולטימדיה, גלגלת שליטה במערכת השמע, וגלגלת ה- DNA השולטת בבחירת מצבי הנהיגה, אשר יכלה לטעמנו לזכות למעט יותר תשומת לב עיצובית.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

מול הנהג ניצב הגה נאה המכיל מתגי שליטה במערכת השמע ובבקרת השיוט. מאחוריו בולטים מנופי העברת הילוכים גדולים ומעוצבים עשויים אלומיניום. לוח המחוונים מורכב משתי מנהרות, מימין מד המהירות, משמאל מד הסל"ד, ובמרכז מסך מחשב הדרך הצבעוני. איכות החומרים בתא הנוסעים מעורבת. הדשבורד עשוי חומר עבה, גמיש, ואיכותי וכך גם ריפודי העור על המושבים ובדלתות. כשנודדים מעט למטה מתגלה פלסטיקה פשוטה, דקיקה ומעט מאכזבת.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

הכניסה הראשונה אל הרכב מעט מוזרה שכן הרצפה לא בנויה במפלס אחד ונמוכה יותר באזור הדוושות. הדבר משפיע גם על ההתמקמות במושב ומכתיב תנוחת ישיבה נמוכה עם רגליים שלוחות קדימה. התכנון זהה גם בצד הנוסע. טווח הכוונון של ההגה רחב במיוחד ומסייע במציאות תנוחת נהיגה מושלמת. המושבים עצמם נוחים ונעימים ומציעים תמיכת צד ראויה הנחוצה בנהיגה ספורטיבית.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

למרות הישיבה הנמוכה מרווח הראש מצומצם. הגג הפנורמי גוזל לא מעט ממרווח הראש, ונוסעים גבוהים עלולים לחכך את ראשם בתקרה. המושב האחורי מציע נוחות סבירה לשני נוסעים בוגרים, המושב נמוך וחובק גם מאחור ומכניס גם את היושבים בו לאווירה ספורטיבית. נוסע שלישי יסבול מתעלת הינע גבוהה המחייבת ישיבה בפיסוק. הילדים במושב האחורי לא יאהבו את קו החלונות הגבוה החוסם את הנוף. הגג הפנורמי המפוצל מכניס שפע של אור אל תא הנוסעים ומכפר במעט על קו החלונות הגבוה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

הנדסת האנוש לא מושלמת. מעבר לכניסה הדורשת תרגול מצאנו מעט מאוד תאי אחסון, ואלו הקיימים אינם שימושיים במיוחד כגון התאים הקטנים בדלתות. בתחתית הקונסולה המרכזית מתקן בודד לכוס שתיה והיבואן המקומי הגדיל לעשות והתקין במקומו משטח מגע לצורך שליטה במערכת הניווט, כך שעל הקפה נאלצנו לוותר. משענת היד הקדמית גדולה במיוחד אך מתחתיה מסתתר תא המפתיע בממדיו הצנועים. הנוסעים מאחור יזכו לפתחי מיזוג נפרדים וחיבור USB אך לא ליותר מזה. בחשיכה גילינו תאורת לד חזקה מלפנים ומאחור, וגם בתחתית הדלתות בכדי שחלילה לא יתגנב בוץ אל תא הנוסעים.

 

הנעת הרכב מתבצעת מלחצן הממוקם באופן ייחודי על גבי ההגה ודורש הסתגלות, כך גם השימוש בבורר ההילוכים המעוצב. השליטה במערכת המולטימדיה קלה למדי ומיעוט התפריטים בהחלט מסייע. השימוש במחשב הדרך באמצעות לחצן על מנוף המגבים פחות מוצלח אך גם כאן ויתור על תתי תפריטים מקל על השימוש. תפעול מערכת השמע מגלגל ההגה נוח וגם גלגלת השליטה בין המושבים אינטואיטיבית ומתופעלת בקלות. תא המטען מציע נפח של 480 ליטר. שפת ההטענה מעט גבוהה אך הפתח רחב ומקל על השימוש. קיפול המושבים באמצעות מנופים בתא המטען יוצר פתח צר שיאפשר להוביל חפצים ארוכים אך בעלי נפח צנוע.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

המתלים של אלפא רומיאו ג'וליה בעלי אופי קשוח, אליהם נוספו צמיגי אל תקר נוקשים בחתך 45, אך למרות זאת הנסיעה לא שוברת עצמות. במהירויות עירוניות מורגשים השיבושים אך המתלים המרוסנים משכיחים זאת במהרה ולא מניחים למרכב להתנדנד. גם מחוץ לעיר נוחות הנסיעה מוצלחת רוב הזמן. גלים קטנים במהירויות שיוט מועברים ישירות לתא הנוסעים וגורמים לתנודה מעיקה על ציר האורך. בידוד הרעשים פחות מוצלח, רעשי רוח חודרים מכיוון החלונות וגג השמש עוד מתחת ל- 100 קמ"ש, וגם רעש הצמיגים נוכח בתא הנוסעים. דווקא קולו של המנוע מושתק היטב. אמנם בסל"ד נמוך הצליל מעט מאכזב אך בסל"ד גבוה הוא נעים לאוזן והיינו שמחים אילו נוכח יותר. הריסון המוצלח שומר מפני רכינה בפניות מהירות ומקל על הנהג והנוסעים בנסיעה מהירה בכבישים מפותלים.

 

ביצועים

 

הגרסאות הסטנדרטיות של אלפא ג'וליה, שאינן עונדות תגי תלתן ירוק, משווקות בישראל עם יחידת הנעה אחת בשתי גרסאות הספק. הגרסה החזקה מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 280 כ"ס ומוצעת באופן בלעדי עם הנעה כפולה. רכב המבחן צויד בגרסה צנועה יותר של אותו המנוע בהספק 200 כ"ס הזמין ב- 5,000 סל"ד ומומנט של 33.6 קג"מ הזמין החל מ- 1,750 סל"ד. גרסת הכניסה מוצעת עם הנעה אחורית בלבד. המהירות המרבית עומדת על 235 קמ"ש, ונתון התאוצה הרשמי טוען ל- 6.6 שניות קצרצרות מעמידה ל- 100 קמ"ש.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. בהילוכים הראשונים מרגישה התיבה מעט מהוססת ומבולבלת. ההילוך השני והשלישי שולבו בגסות מספר פעמים, ונסיעה עירונית בסל"ד נמוך גוררת מהתיבה תגובות פחות חלקות ומעט מטלטלות לעיתים. בהילוכים הגבוהים התיבה פועלת אחרת ומשלבת הילוכים בזריזות ובאופן חלק לחלוטין. גם תחת עומס עם לחיצה הגונה על דוושת התאוצה מורגשות העברות מעט איטיות בהילוכים הנמוכים ומהירות משמעותית בהילוכים הגבוהים. מנופי העברת ההילוכים מאחורי ההגה גדולים ויפים וממש מזמינים את הנהג להשתמש בהם. התגובה מיידית ומעניקה לנהג שליטה מלאה, ללא העלאת הילוכים אוטומטית בסל"ד גבוה וללא הורדת הילוכים אוטומטית בזמן בלימה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

על הכביש מגבה אלפא רומיאו ג'וליה את נתוני המפרט באופן מרשים. התגובה ללחיצה על דוושת המצערת מיידית והתאוצה מהירה ולינארית מאוד, ללא פרצי כוח מורגשים. צליל המנוע הופך כאמור נעים וגרוני בסל"ד גבוה, ובניגוד לחלק ממנועי הטורבו גם שם מורגש כוחו של המנוע ועוצמת התאוצה לא נחלשת. דרך בורר מצבי ה- DNA ניתן לשלוט במצב הנהיגה עם בחירה בין 3 מצבים - חיסכון, רגיל ודינמי. הבורר משפיע בעיקר על התגובות של תיבת ההילוכים ויחידת ההנעה. במצב חיסכון מתקבלת תגובה פלגמטית ורפה שתתאים בעיקר לנסיעה עירונית או פקוקה. המצב הרגיל נעים, מתאים לשימוש יום יומי, ומציע נסיעה נעימה ותגובה טובה כשמבקשים. במצב הדינמי יחידת ההנעה דרוכה וקשובה לרצונו של הנהג, ההילוכים נמשכים ומספקים תאוצה חזקה, וגם סאונד ערב לאוזן. בבלימה תסייע התיבה בהורדת הילוכים, ובפיתולים תדע לשמור את ההילוך והסל"ד בדיוק בנקודה הנכונה לתאוצה מהירה ביציאה מהעיקול.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

התנהגות הרכב בעיקולים הייתה חלק מאוד מסקרן במבחן הדרכים של אלפא רומיאו ג'וליה. מכוניות בעלות הנעה אחורית נהנות לרוב מחלוקת משקל עדיפה ומהיגוי חד וישיר משום שהציר הקדמי אחראי על שינוי הכיוון בלבד ואת התאוצה מספק הציר האחורי. בכבישים מפותלים מורגשת העבודה הקשה והארוכה שהושקה בשלדה. אלפא רומיאו ג'וליה היא מכונית מאוד מאוזנת ובעלת יכולת שינוי כיוון נטולת דרמה כמעט בכל מהירות. גם כניסה לפיתולים בכבישי הגלבוע במהירויות גבוהות במיוחד לא גרמו לה לאבד את קור הרוח או את האחיזה. רכינת המרכב בזמן הפניה וזוויות הגלגול מינימליות. בגרסה הנבחנת מרגישה יחידת ההנעה מעט קטנה על השלדה המוצלחת.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

ציפינו שההנעה האחורית תאפשר לנו לשחק קצת עם הזנב, אך לדאבוננו בקרת היציבות לא ניתנת לניתוק ורמת האחיזה כה גבוהה כך שכמעט בלתי אפשרי לגרום לציר האחורי לאבד אחיזה בכביש יבש. מי שלא הבריק בקטע הדינמי הוא ההגה. גלגל ההגה מעט גדול מדי, והיינו שמחים אם היה מעט עבה ובשרני יותר. גם אופי פעולת ההיגוי מעט מאכזב, הוא אמנם מדויק ומהיר למדי אך מרגיש מעט קל גם במצב הדינמי, והתקשורת לוקה בחסר ולא מצליחה להגיע באופן מלא אל ידיו של הנהג. הבלמים טובים, התגובה הראשונה ללחיצה על דוושת הבלם חזקה ומיידית, אך בהמשך התגובה לא מספיק לינארית, ורק לקראת סוף מהלך הדוושה מורגשת בלימה חזקה יותר.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

לדעתנו הצליחה אלפא רומיאו בתכנון מכונת נהיגה נחשקת. את סחיפות הזנב ועשן הצמיגים שומרים לגרסת התלתן הירוק שחמושה ב- 510 כ"ס. בגרסאות הסטנדרטיות ממלאת אלפא רומיאו ג'וליה את תפקידה כמכונית מנהלים ספורטיבית באופן מוצלח. היא מדויקת ומתפקדת היטב בכבישים מפותלים ויודעת להיות מהנה גם בלי זיקוקי דינור. במקביל היא יכולה לשמש כמכונית יום יומית הגיונית שמצליחה להעלות פה ושם חיוכים קלים על פניו של הנהג מבלי להעניש את יתר הנוסעים.

 

צריכת דלק

 

אלפא רומיאו מציגים במפרט הרשמי של הג'וליה צריכת דלק משולבת העומדת על 16.6 ק"מ לליטר. במהלך מבחן הדרכים שלנו עמדה צריכת הדלק על 9.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת שכללה שיוט בכבישים מהירים, נסיעה עירונית, וגם נהיגה ספורטיבית. צריכה הדלק צפויה להיות נמוכה יותר בתנאים שגרתיים. דרגת זיהום האוויר של הגרסה הנבחנת עומדת על 11 מתוך 15.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אלפא רומיאו ג'וליה משווקת עם אחריות יצרן לשנתיים בלבד ללא הגבלת ק"מ. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית סמל"ת. עלות ביטוח מקיף לשנה לנהגים מעל גיל 21 ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על 12,249 ₪ ועלות ביטוח החובה 1,638 ₪. מחירי הביטוחים כוללים מע"מ.

 

בטיחות

 

אלפא רומיאו ג'וליה עברה את מבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP בשנת 2016 וזכתה לציון מלא של 5 כוכבים. המכונית נבחנה עם אבזור בטיחות זהה למוצע בישראל הכולל בין היתר 6 כריות אוויר, התרעה מפני התנגשות מלפנים, בלימה אוטונומית בעת חירום, ומערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. ברמת האבזור הגבוהה וולוצ'ה מתווספים מצלמת נסיעה לאחור, התרעה על רכבים בשטחים מתים, והחלפה אוטומטית בין אור גבוה לאור דרך. בקרת שיוט אדפטיבית נעדרת מהמפרט ולא מוצעת אפילו כאופציה. מפרט אבזור הבטיחות מעט מאכזב כשלוקחים בחשבון את תג המחיר ההתחלתי העומד על למעלה מרבע מיליון שקלים.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

תמורה למחיר

 

אלפא רומיאו ג'וליה בגרסת הכניסה מילאנו מוצעת בישראל בתמורה ל- 252,900 ₪. בגרסה זו מפרט האבזור צנוע למדי וכולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 6.5 אינץ', 8 רמקולים, בלם יד חשמלי, חיישני אור וגשם, מושבי בד, חיישני נסיעה לאחור, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'. רכב המבחן ברמת אבזור מילאנו ספציאלה מוצע תמורת 289,900 ₪ וכולל בנוסף ריפודי עור בשילוב בד, מושב אחורי מתקפל, גג שמש פנורמי חשמלי, פנסי קסנון, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'. חבילת האבזור לוסו האופציונלית כוללת מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח, גימור עץ אמיתי בתא הנוסעים, מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים, חימום לגלגל ההגה, עמעום אוטומטי וקיפול חשמלי למראות הצד, וחיישני חניה גם מלפנים.

 

אלפא רומיאו הציבה לנגד פנסיה של הג'וליה מטרה ברורה מאוד - להיות מתחרה לגיטימית לדגמים מתחרים דוגמת אאודי A4, מרצדס C קלאס, יגואר XE, ובמיוחד ב.מ.וו סדרה 3 הנחשבת לאמת מידה בתחום התנהגות הכביש וההנאה מנהיגה. אמנם לא ביצענו השוואה ישירה אך לטעמנו ומניסיון העבר אלפא רומיאו ג'וליה מצליחה לעמוד בציפיות. לא מדובר באלפא רומיאו קלאסית, היא אמנם לא נטולת פגמים אך גם לא סוחבת עמה מגרעות משמעותיות ואולי זה בעצם הסיפור האמיתי. אלפא רומיאו ג'וליה לא פונה רק למכורי המותג - האלפיסטים המוכנים לסלוח לה גם על פגמים מהותיים, ונועדה להפוך את אלפא ממותג נישה הפונה לקהל מצומצם למותג פרימיום לגיטימי.

 

אלפא רומיאו הצליחה לייצר מכונית המתבלטת בזכות עיצוב וסגנון איטלקי, תא נוסעים ייחודי ומעוצב, ומותג המעורר אמוציות בקרב חובבי ההגה. לא רק בזכות אלה עומדת אלפא רומיאו ג'וליה, יש לה אופי שונה ומובחן ביחס למתחרות, יחידת הנעה מוצלחת המספקת ביצועים מעולים, התנהגות כביש מהנה, ואיזון מוצלח בין נוחות יום יומית לריגושים. אלפא רומיאו ג'וליה - לא למכורים בלבד.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2.0 טורבו מילאנו ספציאלה
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 2.0 ליטרים
הספק מרבי משולב 200/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 33.6/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 4,643 מ"מ
רוחב כללי 1,860 מ"מ
גובה כללי 1,436 מ"מ
בסיס גלגלים 2,820 מ"מ
מיכל דלק 58 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 1,504 ק"ג
מהירות מרבית 235 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2012)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

289,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • דגמי אאודי 2020 נוחתים בישראל

    דגמי אאודי 2020 נוחתים בישראל

    17.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    אאודי A4, אאודי A7 היבריד ואאודי Q7 החדשים 2020 מושקים בישראל

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי לישראל, השיקה הבוקר שלושה דגמים חדשים לקראת שנת 2020, ביניהם אאודי A4 ואאודי Q7 אשר זכו למתיחת פנים מקיפה, ואאודי A7 בגרסת פלאג-אין הייבריד (PHEV). עוד חשפה החברה את תוכניותיה לייבא דגמים חדשים נוספים בשנה הקרובה, כולל כל דגמי הביצועים בסדרת RS. אאודי A4 2020

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2019 מושקת בישראל

    ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2019 מושקת בישראל

    06.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ב.מ.וו סדרה 1 החדשה מושקת בישראל. המחיר החל מ- 199,900 ₪

    דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, משיקה את המשפחתית הקומפקטית ב.מ.וו סדרה 1 בדור שלישי וחדש, אשר מתחרה במרצדס A קלאס, אאודי A3, ודומותיהן. עיצובה החיצוני מאמץ אלמנטים מוכרים משפת העיצוב המסורתית של המותג, הכולל את גריל הכליות המסורתי וגופי תאורה רחבים מאחור המקנים מראה יציב ורחב. ב.מ.וו סד

     
  • רנו מגאן RS קאפ מושקת בישראל

    רנו מגאן RS קאפ מושקת בישראל

    06.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רנו מגאן RS מושקת בישראל עם מנוע בהספק 280 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית במחיר 235,000 ₪

    לאחר המתנה בת שנתיים, מושקת בישראל רנו מגאן RS אשר תתחרה במשפחתיות ספורטיביות כגון סיאט לאון קופרה ופולקסווגן גולף GTI. העיצוב הקרבי מושג באמצעות בתי גלגלים רחבים המאכלסים חישוקי 19 אינץ' נאים, פגוש קדמי בולט עם פנסי ערפל בעיצוב דגל שחמט, פתחי אוורור מאחורי הגלגלים הקדמיים, ופגוש אחורי עם יציאת מפלט

     
  • מיצובישי ASX החדש 2019 מושק בישראל

    מיצובישי ASX החדש 2019 מושק בישראל

    05.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר הקומפקטי מיצובישי ASX נוחת בישראל לאחר מתיחת פנים נוספת, עם תג מחיר של החל מ- 135,900 ₪

    מיצובישי ASX, הקרוסאובר הקומפקטי של המותג, מושק בישראל לאחר שזכה למתיחת פנים בפעם הרביעית מאז הוצג לראשונה בשנת 2010. החרטום החדש מיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרנית בהשראת מיצובישי אקליפס קרוס. מאחור גופי תאורה ופגושים חדשים ומהצד ניתן לזהות חישוקים בעיצוב חדש. מידותיו ומחירו הנגיש יחסית של מ

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • מרצדס GLS החדש 2019 מושק בישראל

    מרצדס GLS החדש 2019 מושק בישראל

    28.10.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    מרצדס GLS החדש מוצע בישראל עם מנועי טורבו דיזל שישה צילינדרים, אבזור מפנק, ומערכות בטיחות סמי-אוטונומיות. המחיר החל מ- 811,900 ₪

    רכב הפנאי שטח היוקרתי מרצדס GLS מושק היום בישראל בדורו השלישי ויתחרה בב.מ.וו X7. הדגם מוצע עם שישה או שבעה מושבים ומציג מידות ענק עם אורך של 5,205 מ"מ, רוחב של 1,955 מ"מ, גובה של 1,823 מ"מ, ובסיס גלגלים באורך 3,135 מ"מ. מימדים אלו מספקים תא נוסעים שימושי מאוד, כולל מרווח ברכיים נדיב גם בשורת המושבים

     
  • נחשף מחירו בישראל של הקרוסאובר החשמלי MG ZS EV

    נחשף מחירו בישראל של הקרוסאובר החשמלי MG ZS EV

    24.10.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש, רכב חשמלי

    MG ZS EV החשמלי מושק רשמית בישראל במחיר של החל מ- 138,888 ₪

    לפני כחודש דיווחנו כי הקרוסאובר החשמלי MG ZS EV מוצע במכירה מוקדמת ומאז נרשמו כ- 1,500 לקוחות המעוניינים לרכוש את הרכב. כעת נחשף מחירו של הדגם המסקרן, העומד על החל מ- 138,888 ₪ וכולל עמדת טעינה ביתית (לא כולל התקנה) וכבלי טעינה מוד 2 ומוד 3. כמו כן, MG ZS EV ישווק עם אחריות מלאה לחמש שנים או 150,000

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מרצדס C300e היברידית מושקת בישראל

    מרצדס C300e היברידית מושקת בישראל

    23.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    גרסת הפלאג-אין הייבריד המעודכנת מרצדס C300e מושקת בישראל במחיר של החל מ- 335,900 ₪

    מרצדס C300e, גרסת הפלאג-אין הייבריד של מרצדס C קלאס המעודכנת, מציגה יחידת הנעה משופרת עם טווח נסיעה גדול יותר ביחס לדגם המוחלף. בנוסף שודרג תא הנוסעים, עודכן העיצוב החיצוני, ונוספו מערכות הנהיגה והבטיחות המתקדמות של היצרנית. מרצדס C300e מרצדס C300e מצויידת במנוע חשמלי בהספק 122 כ"ס

     
  • סובארו ופיאט במבצע לעמיתי מועדון חבר – ספטמבר 2019

    סובארו ופיאט במבצע לעמיתי מועדון חבר – ספטמבר 2019

    19.09.19 | מבצעי רכב, רכב חדש

    עמיתי מועדון חבר ייהנו מהנחות של עד 30,000 ₪ על דגמי סובארו ופיאט המשתתפים במבצע

    קבוצת סמל"ת, יבואנית סובארו ופיאט לישראל, יוצאת במבצע בשיתוף פעולה עם מועדון הצרכנות חבר. במסגרת המבצע יוצעו דגמי סובארו ופיאט בהנחות בלעדיות ואפשרות למימון של עד 100% במסגרת תכנית המימון חבר ליס בבנק אוצר החייל. המבצע בתוקף מתאריך 17.09.2019 ועד 22.10.2019 בכל אולמות התצוגה של סובארו ופיאט ברחבי הא

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • אופל גרנדלנד X זוכה לגרסאות חדשות בישראל

    אופל גרנדלנד X זוכה לגרסאות חדשות בישראל

    12.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הגרסאות החדשות של אופל גרנדלנד X כוללות מנוע דיזל חדש, תיבת 8 הילוכים, ואבזור משופר. המחיר החל מ- 151,900 ₪

    קבוצת לובינסקי, יבואנית אופל לישראל, משיקה גרסאות חדשות לקרוסאובר אופל גרנדלנד X המתחרה מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008 עליו הוא מבוסס. הגרסאות החדשות כוללות מנועים מעודכנים, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ואבזור משודרג. אופל גרנדלנד X אופל גרנדלנד X מקבל כעת את הגרס

     
  • רנו קדג'אר החדש 2019 מושק בישראל

    רנו קדג'אר החדש 2019 מושק בישראל

    12.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רנו קדג'אר החדש מושק בישראל עם עיצוב רענן, מנוע מעודכן, ואבזור משופר במחיר 149,990 ₪

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, משיקה בימים אלה את רכב הפנאי רנו קדגא'ר לאחר שזכה למתיחת פנים הכוללת מנוע דיזל מעודכן, אבזור בטיחות מתקדם, ועיצוב רענן. רנו קדג'אר 2019 העיצוב החיצוני מחודד מבעבר הודות לשבכה קדמית מוגדלת עם עיטורי כרום חדשים, פנסי LED למראה מודרניים ואלגנטיים,

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • אייקון: לנד רובר דיפנדר החדש 2020

    אייקון: לנד רובר דיפנדר החדש 2020

    10.09.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, שטח, רכב חדש

    לנד רובר דיפנדר חוזר למשחק עם עיצוב מודרני ושלדה אחודה במטרה לכבוש קהל יעד חדש

    לנד רובר דיפנדר המקורי שיצא לגמלאות אחרי 70 שנות ייצור ללא שינויים משמעותיים, זוכה היום ליורש המציג שיפורים בכל התחומים ומכוון לקהל יעד רחב יותר מבלי לוותר על יכולות השטח הגבוהות של קודמו, שיכל להגיע למקומות הכי חשוכים בג'ונגל. הדגם ישווק במרכב קצר עם שלוש דלתות המכונה 90 ובמרכב ארוך עם חמש דלתות המ