אלפא רומיאו ג'וליה במבחן דרכים

 

אלפא רומיאו ג'וליה היא אחת המכוניות המדוברות והמסקרנות ביותר שהוצגו בשנים האחרונות, וכעת היא מגיעה אלינו למבחן. יצאנו לבדוק כיצד היא עומדת בציפיות

תגיות | משפחתיות גדולות, אלפא רומיאו, ג'וליה

מעט מאוד דגמים חדשים עוררו עניין ואמוציות בעולם הרכב כמו שעוררה אלפא רומיאו ג'וליה. מדובר במשפחתית גדולה יוקרתית וספורטיבית, מחליפת ה- 159 מנוחתה עדן שירדה מפס הייצור עוד בשנת 2011. למעשה מחליפת ה- 159 הייתה מוכנה כבר מזמן, אלא שבישורת האחרונה לפני העלייה אל פס הייצור, החליטו באלפא לעצור את הכל ולחשב מסלול מחדש.

 

אלפא רומיאו ג'וליה
יתרונות   עיצוב מקורי, ביצועים          
חסרונות   שימושיות, אבזור

 

אלפא רומיאו היא אחת היצרניות המעוטרות ביותר עם אינספור מכוניות מרוץ אייקוניות בעברה, ולא מעט הישגים מכובדים ברזומה. למרות העבר הנוצץ מצאה את עצמה אלפא רומיאו בסוף העשור הקודם עם היצע דגמים מצומצם שכלל סופר מיני, משפחתית קומפקטית ומשפחתית גדולה, כולן בעלות הנעה קדמית, ובמקרה של המיטו והג'ולייטה חולקות פלטפורמה עם דגמים מקבילים של פיאט הבעלים.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

באלפא רומיאו החליטו לעשות מעשה ולהשיב עטרה ליושנה, ולכן גנזו את מחליפת ה- 159 בעלת ההנעה הקדמית, והחלו לתכנן מהבסיס שלדה המותאמת להנעה אחורית או כפולה. אלפא רומיאו ג'וליה היא למעשה הסנונית הראשונה מדגמי הדור החדש של אלפא רומיאו, בעקבותיה נולד רכב הפנאי שטח סטלביו החולק עמה פלטפורמה ומכלולים, ובעתיד צפויים להגיע דגמים חדשים נוספים המוכנים להתחרות במיטב התוצרת של יצרניות הפרימיום המוכרות.

 

עיצוב ונוחות

 

לטעמי התמונות לא מטיבות עם אלפא רומיאו ג'וליה ובמציאות היא נראית הרבה יותר טוב. החזית דרמטית וכוחנית עם הגריל הגדול והבולט המזוהה כל כך עם אלפא רומיאו. הפנסים צרים וארוכים וברכב המבחן כללו תאורת לד מלאה. בתחתית הפגוש כונסי אוויר גדולים המוסיפים לרושם הספורטיבי. צללית הצד היא של סדאן הנעה אחורית קלאסית. החזית ארוכה, סרח העודף מלפנים קצרצר ומכסה המנוע נמתח הרחק לפנים. קורה A מזדקרת רחוק מהגלגל הקדמי, קו הגג משתפל לאחור וזולג באופן הרמוני עד למכסה תא המטען. סרח העודף מאחור משמעותי והכנף האחורית רחבה ובולטת כדי להכיל צמיגים אחוריים רחבים ושמנמנים במיוחד. חישוקי הגלגלים מרובי החישורים בגוון טיטניום נראים מעולה ומשלימים פרופיל ספורטיבי. גם מאחור הפנסים ארוכים וצרים, הפגוש מסיבי, ובקצהו השמאלי פתח מפלט בודד ושמנמן. העיצוב נאה ובעל נוכחות אך במקביל לא עמוס או מתאמץ. על הכביש מושכת המכונית לא מעט תשומת לב ומבטים מהנהגים סביבה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

אלפא רומיאו ג'וליה מציעה מידות חיצוניות הדומות למתחרותיה, אורכה 4,643 מ"מ, רוחבה 1,860 מ"מ, גובהה 1,450 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,820 מ"מ.

 

תא הנוסעים ברכב המבחן זכה לתגובות אוהדות מכל הנוסעים, בעיקר בזכות ריפוד העור האדום היפיפה, אך גם מעבר לגוון המלהיב כולל תא הנוסעים לא מעט אלמנטים ייחודיים. קו הדשבורד העליון בולט ונמתח מצד ימין כשהוא הולך ומתרומם בכיוון הנהג בכדי להכיל את מסך המולטימדיה ולוח המחוונים. מסך המולטימדיה ממוקם היטב ומסווה תחת פאנל בגוון שחור. הקונסולה המרכזית מינימליסטית וכוללת את מתגי בקרת האקלים ופתחי המיזוג. בין המושבים הקדמיים קונסולה גדולה ורחבה המכילה מוט הילוכים ג'וייסטיקי, בלם יד חשמלי, מתגי שליטה במערכת המולטימדיה, גלגלת שליטה במערכת השמע, וגלגלת ה- DNA השולטת בבחירת מצבי הנהיגה, אשר יכלה לטעמנו לזכות למעט יותר תשומת לב עיצובית.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

מול הנהג ניצב הגה נאה המכיל מתגי שליטה במערכת השמע ובבקרת השיוט. מאחוריו בולטים מנופי העברת הילוכים גדולים ומעוצבים עשויים אלומיניום. לוח המחוונים מורכב משתי מנהרות, מימין מד המהירות, משמאל מד הסל"ד, ובמרכז מסך מחשב הדרך הצבעוני. איכות החומרים בתא הנוסעים מעורבת. הדשבורד עשוי חומר עבה, גמיש, ואיכותי וכך גם ריפודי העור על המושבים ובדלתות. כשנודדים מעט למטה מתגלה פלסטיקה פשוטה, דקיקה ומעט מאכזבת.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

הכניסה הראשונה אל הרכב מעט מוזרה שכן הרצפה לא בנויה במפלס אחד ונמוכה יותר באזור הדוושות. הדבר משפיע גם על ההתמקמות במושב ומכתיב תנוחת ישיבה נמוכה עם רגליים שלוחות קדימה. התכנון זהה גם בצד הנוסע. טווח הכוונון של ההגה רחב במיוחד ומסייע במציאות תנוחת נהיגה מושלמת. המושבים עצמם נוחים ונעימים ומציעים תמיכת צד ראויה הנחוצה בנהיגה ספורטיבית.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

למרות הישיבה הנמוכה מרווח הראש מצומצם. הגג הפנורמי גוזל לא מעט ממרווח הראש, ונוסעים גבוהים עלולים לחכך את ראשם בתקרה. המושב האחורי מציע נוחות סבירה לשני נוסעים בוגרים, המושב נמוך וחובק גם מאחור ומכניס גם את היושבים בו לאווירה ספורטיבית. נוסע שלישי יסבול מתעלת הינע גבוהה המחייבת ישיבה בפיסוק. הילדים במושב האחורי לא יאהבו את קו החלונות הגבוה החוסם את הנוף. הגג הפנורמי המפוצל מכניס שפע של אור אל תא הנוסעים ומכפר במעט על קו החלונות הגבוה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

הנדסת האנוש לא מושלמת. מעבר לכניסה הדורשת תרגול מצאנו מעט מאוד תאי אחסון, ואלו הקיימים אינם שימושיים במיוחד כגון התאים הקטנים בדלתות. בתחתית הקונסולה המרכזית מתקן בודד לכוס שתיה והיבואן המקומי הגדיל לעשות והתקין במקומו משטח מגע לצורך שליטה במערכת הניווט, כך שעל הקפה נאלצנו לוותר. משענת היד הקדמית גדולה במיוחד אך מתחתיה מסתתר תא המפתיע בממדיו הצנועים. הנוסעים מאחור יזכו לפתחי מיזוג נפרדים וחיבור USB אך לא ליותר מזה. בחשיכה גילינו תאורת לד חזקה מלפנים ומאחור, וגם בתחתית הדלתות בכדי שחלילה לא יתגנב בוץ אל תא הנוסעים.

 

הנעת הרכב מתבצעת מלחצן הממוקם באופן ייחודי על גבי ההגה ודורש הסתגלות, כך גם השימוש בבורר ההילוכים המעוצב. השליטה במערכת המולטימדיה קלה למדי ומיעוט התפריטים בהחלט מסייע. השימוש במחשב הדרך באמצעות לחצן על מנוף המגבים פחות מוצלח אך גם כאן ויתור על תתי תפריטים מקל על השימוש. תפעול מערכת השמע מגלגל ההגה נוח וגם גלגלת השליטה בין המושבים אינטואיטיבית ומתופעלת בקלות. תא המטען מציע נפח של 480 ליטר. שפת ההטענה מעט גבוהה אך הפתח רחב ומקל על השימוש. קיפול המושבים באמצעות מנופים בתא המטען יוצר פתח צר שיאפשר להוביל חפצים ארוכים אך בעלי נפח צנוע.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

המתלים של אלפא רומיאו ג'וליה בעלי אופי קשוח, אליהם נוספו צמיגי אל תקר נוקשים בחתך 45, אך למרות זאת הנסיעה לא שוברת עצמות. במהירויות עירוניות מורגשים השיבושים אך המתלים המרוסנים משכיחים זאת במהרה ולא מניחים למרכב להתנדנד. גם מחוץ לעיר נוחות הנסיעה מוצלחת רוב הזמן. גלים קטנים במהירויות שיוט מועברים ישירות לתא הנוסעים וגורמים לתנודה מעיקה על ציר האורך. בידוד הרעשים פחות מוצלח, רעשי רוח חודרים מכיוון החלונות וגג השמש עוד מתחת ל- 100 קמ"ש, וגם רעש הצמיגים נוכח בתא הנוסעים. דווקא קולו של המנוע מושתק היטב. אמנם בסל"ד נמוך הצליל מעט מאכזב אך בסל"ד גבוה הוא נעים לאוזן והיינו שמחים אילו נוכח יותר. הריסון המוצלח שומר מפני רכינה בפניות מהירות ומקל על הנהג והנוסעים בנסיעה מהירה בכבישים מפותלים.

 

ביצועים

 

הגרסאות הסטנדרטיות של אלפא ג'וליה, שאינן עונדות תגי תלתן ירוק, משווקות בישראל עם יחידת הנעה אחת בשתי גרסאות הספק. הגרסה החזקה מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 280 כ"ס ומוצעת באופן בלעדי עם הנעה כפולה. רכב המבחן צויד בגרסה צנועה יותר של אותו המנוע בהספק 200 כ"ס הזמין ב- 5,000 סל"ד ומומנט של 33.6 קג"מ הזמין החל מ- 1,750 סל"ד. גרסת הכניסה מוצעת עם הנעה אחורית בלבד. המהירות המרבית עומדת על 235 קמ"ש, ונתון התאוצה הרשמי טוען ל- 6.6 שניות קצרצרות מעמידה ל- 100 קמ"ש.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. בהילוכים הראשונים מרגישה התיבה מעט מהוססת ומבולבלת. ההילוך השני והשלישי שולבו בגסות מספר פעמים, ונסיעה עירונית בסל"ד נמוך גוררת מהתיבה תגובות פחות חלקות ומעט מטלטלות לעיתים. בהילוכים הגבוהים התיבה פועלת אחרת ומשלבת הילוכים בזריזות ובאופן חלק לחלוטין. גם תחת עומס עם לחיצה הגונה על דוושת התאוצה מורגשות העברות מעט איטיות בהילוכים הנמוכים ומהירות משמעותית בהילוכים הגבוהים. מנופי העברת ההילוכים מאחורי ההגה גדולים ויפים וממש מזמינים את הנהג להשתמש בהם. התגובה מיידית ומעניקה לנהג שליטה מלאה, ללא העלאת הילוכים אוטומטית בסל"ד גבוה וללא הורדת הילוכים אוטומטית בזמן בלימה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

על הכביש מגבה אלפא רומיאו ג'וליה את נתוני המפרט באופן מרשים. התגובה ללחיצה על דוושת המצערת מיידית והתאוצה מהירה ולינארית מאוד, ללא פרצי כוח מורגשים. צליל המנוע הופך כאמור נעים וגרוני בסל"ד גבוה, ובניגוד לחלק ממנועי הטורבו גם שם מורגש כוחו של המנוע ועוצמת התאוצה לא נחלשת. דרך בורר מצבי ה- DNA ניתן לשלוט במצב הנהיגה עם בחירה בין 3 מצבים - חיסכון, רגיל ודינמי. הבורר משפיע בעיקר על התגובות של תיבת ההילוכים ויחידת ההנעה. במצב חיסכון מתקבלת תגובה פלגמטית ורפה שתתאים בעיקר לנסיעה עירונית או פקוקה. המצב הרגיל נעים, מתאים לשימוש יום יומי, ומציע נסיעה נעימה ותגובה טובה כשמבקשים. במצב הדינמי יחידת ההנעה דרוכה וקשובה לרצונו של הנהג, ההילוכים נמשכים ומספקים תאוצה חזקה, וגם סאונד ערב לאוזן. בבלימה תסייע התיבה בהורדת הילוכים, ובפיתולים תדע לשמור את ההילוך והסל"ד בדיוק בנקודה הנכונה לתאוצה מהירה ביציאה מהעיקול.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

התנהגות הרכב בעיקולים הייתה חלק מאוד מסקרן במבחן הדרכים של אלפא רומיאו ג'וליה. מכוניות בעלות הנעה אחורית נהנות לרוב מחלוקת משקל עדיפה ומהיגוי חד וישיר משום שהציר הקדמי אחראי על שינוי הכיוון בלבד ואת התאוצה מספק הציר האחורי. בכבישים מפותלים מורגשת העבודה הקשה והארוכה שהושקה בשלדה. אלפא רומיאו ג'וליה היא מכונית מאוד מאוזנת ובעלת יכולת שינוי כיוון נטולת דרמה כמעט בכל מהירות. גם כניסה לפיתולים בכבישי הגלבוע במהירויות גבוהות במיוחד לא גרמו לה לאבד את קור הרוח או את האחיזה. רכינת המרכב בזמן הפניה וזוויות הגלגול מינימליות. בגרסה הנבחנת מרגישה יחידת ההנעה מעט קטנה על השלדה המוצלחת.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

ציפינו שההנעה האחורית תאפשר לנו לשחק קצת עם הזנב, אך לדאבוננו בקרת היציבות לא ניתנת לניתוק ורמת האחיזה כה גבוהה כך שכמעט בלתי אפשרי לגרום לציר האחורי לאבד אחיזה בכביש יבש. מי שלא הבריק בקטע הדינמי הוא ההגה. גלגל ההגה מעט גדול מדי, והיינו שמחים אם היה מעט עבה ובשרני יותר. גם אופי פעולת ההיגוי מעט מאכזב, הוא אמנם מדויק ומהיר למדי אך מרגיש מעט קל גם במצב הדינמי, והתקשורת לוקה בחסר ולא מצליחה להגיע באופן מלא אל ידיו של הנהג. הבלמים טובים, התגובה הראשונה ללחיצה על דוושת הבלם חזקה ומיידית, אך בהמשך התגובה לא מספיק לינארית, ורק לקראת סוף מהלך הדוושה מורגשת בלימה חזקה יותר.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

לדעתנו הצליחה אלפא רומיאו בתכנון מכונת נהיגה נחשקת. את סחיפות הזנב ועשן הצמיגים שומרים לגרסת התלתן הירוק שחמושה ב- 510 כ"ס. בגרסאות הסטנדרטיות ממלאת אלפא רומיאו ג'וליה את תפקידה כמכונית מנהלים ספורטיבית באופן מוצלח. היא מדויקת ומתפקדת היטב בכבישים מפותלים ויודעת להיות מהנה גם בלי זיקוקי דינור. במקביל היא יכולה לשמש כמכונית יום יומית הגיונית שמצליחה להעלות פה ושם חיוכים קלים על פניו של הנהג מבלי להעניש את יתר הנוסעים.

 

צריכת דלק

 

אלפא רומיאו מציגים במפרט הרשמי של הג'וליה צריכת דלק משולבת העומדת על 16.6 ק"מ לליטר. במהלך מבחן הדרכים שלנו עמדה צריכת הדלק על 9.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת שכללה שיוט בכבישים מהירים, נסיעה עירונית, וגם נהיגה ספורטיבית. צריכה הדלק צפויה להיות נמוכה יותר בתנאים שגרתיים. דרגת זיהום האוויר של הגרסה הנבחנת עומדת על 11 מתוך 15.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אלפא רומיאו ג'וליה משווקת עם אחריות יצרן לשנתיים בלבד ללא הגבלת ק"מ. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית סמל"ת. עלות ביטוח מקיף לשנה לנהגים מעל גיל 21 ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על 12,249 ₪ ועלות ביטוח החובה 1,638 ₪. מחירי הביטוחים כוללים מע"מ.

 

בטיחות

 

אלפא רומיאו ג'וליה עברה את מבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP בשנת 2016 וזכתה לציון מלא של 5 כוכבים. המכונית נבחנה עם אבזור בטיחות זהה למוצע בישראל הכולל בין היתר 6 כריות אוויר, התרעה מפני התנגשות מלפנים, בלימה אוטונומית בעת חירום, ומערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. ברמת האבזור הגבוהה וולוצ'ה מתווספים מצלמת נסיעה לאחור, התרעה על רכבים בשטחים מתים, והחלפה אוטומטית בין אור גבוה לאור דרך. בקרת שיוט אדפטיבית נעדרת מהמפרט ולא מוצעת אפילו כאופציה. מפרט אבזור הבטיחות מעט מאכזב כשלוקחים בחשבון את תג המחיר ההתחלתי העומד על למעלה מרבע מיליון שקלים.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

תמורה למחיר

 

אלפא רומיאו ג'וליה בגרסת הכניסה מילאנו מוצעת בישראל בתמורה ל- 252,900 ₪. בגרסה זו מפרט האבזור צנוע למדי וכולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 6.5 אינץ', 8 רמקולים, בלם יד חשמלי, חיישני אור וגשם, מושבי בד, חיישני נסיעה לאחור, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'. רכב המבחן ברמת אבזור מילאנו ספציאלה מוצע תמורת 289,900 ₪ וכולל בנוסף ריפודי עור בשילוב בד, מושב אחורי מתקפל, גג שמש פנורמי חשמלי, פנסי קסנון, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'. חבילת האבזור לוסו האופציונלית כוללת מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח, גימור עץ אמיתי בתא הנוסעים, מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים, חימום לגלגל ההגה, עמעום אוטומטי וקיפול חשמלי למראות הצד, וחיישני חניה גם מלפנים.

 

אלפא רומיאו הציבה לנגד פנסיה של הג'וליה מטרה ברורה מאוד - להיות מתחרה לגיטימית לדגמים מתחרים דוגמת אאודי A4, מרצדס C קלאס, יגואר XE, ובמיוחד ב.מ.וו סדרה 3 הנחשבת לאמת מידה בתחום התנהגות הכביש וההנאה מנהיגה. אמנם לא ביצענו השוואה ישירה אך לטעמנו ומניסיון העבר אלפא רומיאו ג'וליה מצליחה לעמוד בציפיות. לא מדובר באלפא רומיאו קלאסית, היא אמנם לא נטולת פגמים אך גם לא סוחבת עמה מגרעות משמעותיות ואולי זה בעצם הסיפור האמיתי. אלפא רומיאו ג'וליה לא פונה רק למכורי המותג - האלפיסטים המוכנים לסלוח לה גם על פגמים מהותיים, ונועדה להפוך את אלפא ממותג נישה הפונה לקהל מצומצם למותג פרימיום לגיטימי.

 

אלפא רומיאו הצליחה לייצר מכונית המתבלטת בזכות עיצוב וסגנון איטלקי, תא נוסעים ייחודי ומעוצב, ומותג המעורר אמוציות בקרב חובבי ההגה. לא רק בזכות אלה עומדת אלפא רומיאו ג'וליה, יש לה אופי שונה ומובחן ביחס למתחרות, יחידת הנעה מוצלחת המספקת ביצועים מעולים, התנהגות כביש מהנה, ואיזון מוצלח בין נוחות יום יומית לריגושים. אלפא רומיאו ג'וליה - לא למכורים בלבד.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2.0 טורבו מילאנו ספציאלה
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 2.0 ליטרים
הספק מרבי משולב 200/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 33.6/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 4,643 מ"מ
רוחב כללי 1,860 מ"מ
גובה כללי 1,436 מ"מ
בסיס גלגלים 2,820 מ"מ
מיכל דלק 58 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 1,504 ק"ג
מהירות מרבית 235 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2012)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

289,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • נחשף הדור השלישי של קיה פורטה

    נחשף הדור השלישי של קיה פורטה

    16.01.18 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    דור שלישי לקיה פורטה נחשף בתערוכת דטרויט עם עיצוב בהשראת קיה סטינגר, יחידת הנעה חדשה ומערכות בטיחות מתקדמות

    תערוכת דטרויט ממשכה לספק שלל חידושים ובמסגרתה נחשפה גם קיה פורטה החדשה 2018. מדובר בדור השלישי של המכונית המשפחתית שהינה גם אחת מהמכוניות הנמכרות ביותר של קיה ברחבי העולם. העיצוב החיצוני מציג אבולוציה לסגנון המוכר של קיה עם ניסיון להפיח מעט רוח ספורטיבית בפורטה. החזית מציגה את גריל אף הנמר המזוהה עם

     
  • יונדאי וולוסטר החדשה פונה ללב שלכם

    יונדאי וולוסטר החדשה פונה ללב שלכם

    16.01.18 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    יונדאי וולוסטר 2018 החדשה שומרת על המרכב הייחודי ומקבלת גרסת N ספורטיבית שפונה לחובבי נהיגה

    לאחר מספר טיזרים הגיעה העת לחשיפה הרשמית של יונדאי וולוסטר החדשה שתגיע לשווקים במחצית השניה של השנה. הדור החדש שומר על המרכב האסימטרי הייחודי שהוצג בדור הקודם, וכולל דלת אחת בצד הנהג ושתי דלתות בצד הנוסע, כך שתוכלו ליהנות מעיצוב קופה ספורטיבי מצד אחד ושימושיות טובה מצד שני. העיצוב מיישר קו עם דגמי י

     
  • פולקסווגן ג'טה החדשה 2018 נחשפת

    פולקסווגן ג'טה החדשה 2018 נחשפת

    15.01.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    פולקסווגן חושפת בתערוכת דטרויט את הג'טה החדשה המבוססת על פלטפורמת MQB המודולרית

    פולקסווגן חושפת בתערוכת דטרויוט את הג'טה החדשה, אחת המכוניות המצליחות ביותר של היצרנית הגרמנית עם 17.5 מיליון מסירות ברחבי העולם. בנוסף מחזיקה הג'טה בתואר המכונית הנמכרת ביותר של פולקסווגן בארצות הברית ולכן נבחרה תערוכת דטרויט כבמה לחשיפתה הרשמית. פולקסווגן ג'טה החדשה 2018 מבוססת על פלטפורמת MQB המו

     
  • מרצדס G קלאס 2018 - כל הפרטים

    מרצדס G קלאס 2018 - כל הפרטים

    15.01.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    מרצדס חושפת רשמית את ה-G קלאס החדש המציג עבירות שטח גבוהה מבלי לוותר על נוחות נסיעה מעולה

    בשנת 2017 שבר מרצדס G קלאס שיא מכירות עולמי מאז החל ייצורו ובמרצדס מקווים כי הדגם החדש ישמר את ההצלחה המסחררת של הדגם היוצא. מרצדס G קלאס הוצג לראשונה בשנת 1979 ובמהלך ארבעת העשורים האחרונים הועבר פס הייצור בין מספר חטיבות שונות תחת חברת דיימלר, אך שמר על קווי מתאר דומים וקונספט עיצובי זהה. רכב השטח

     
  • יפאורה תבורי רכשה משאיות מרצדס ב- 10 מיליון ₪

    יפאורה תבורי רכשה משאיות מרצדס ב- 10 מיליון ₪

    15.01.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    חברת המשקאות יפאורה תבורי התחדשה ב- 24 משאיות מרצדס מדגם אנטוס 26 טון

    חטיבת רכבי ההובלה של כלמוביל מסרה השבוע 24 משאיות מרצדס מדגם אנטוס במשקל 26 טון לחברת המשקאות יפאורה תבורי. מהנדסי מרצדס וחברת ייצור המרכבים הישראלית סילגי בחרו את המשאיות המתאימות ביותר לצורכי הלקוח תוך התאמת ארגזים ודופן הידראולית המאפשרים העמסה כבדה ויציבה של משקאות. היקף העסקה מוערך בכ- 10 מיליו

     
  • שברולט סילברדו 2018 - כל הפרטים

    שברולט סילברדו 2018 - כל הפרטים

    14.01.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    שברולט מציגה רשמית את הדור הרביעי של סילברדו. הדגם החדש גדול ושימושי יותר מקודמו

    שברולט סילברדו הוצג לראשונה בשנת 1999 ומאז הושקו שלוש דורות של הטנדר הענק, אשר מוגדר בארצות הברית כהצלחה מסחררת. הדור הרביעי של שברולט סילברדו מוצג רשמית בתערוכת הרכב בדטרויט ומייצג את הלך הרוח החדש בשברולט. בדומה לדורות הקודמים, שברולט סילברדו ישווק במספר תצורות מרכב עבור לקוחות בעלי דרישות שונות.

     
  • דלפו תמונות ראשונות של מרצדס G קלאס החדש

    דלפו תמונות ראשונות של מרצדס G קלאס החדש

    08.01.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    לקראת החשיפה הרשמית בעוד כשבוע בתערוכת הרכב בדטרויט, הודלפו לרשת תמונות של רכב השטח היוקרתי מרצדס G קלאס

    מרצדס G קלאס החדש ייחשף רשמית רק ב- 15 בינואר בתערוכת דטרויט, אך תמונות שדלפו לרשת מספרות כי הדור החדש ישמור על העיצוב האייקוני המאפיין את הדגם כבר עשורים רבים. כמו כן, עיצוב הפנים שומר על אותה הנוסחה המשלבת בין איכות חומרים מעולה להנדסת אנוש מהשורה הראשונה. מרצדס G קלאס החדש יציע אבזור נוחות מסגמנט

     
  • אופל ישראל נערכת לעידן PSA

    אופל ישראל נערכת לעידן PSA

    08.01.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ויליאם מוט, מנהל התפעול הבינלאומי של אופל, מציג בישראל את התכנית האסטרטגית החדשה של החברה

    ויליאם מוט - מנהל התפעול הבינלאומי של אופל, וג'אן קריסטוף קומר - סגן נשיא בקונצרן PSA, מבקרים בימים אלו בישראל ונפגשים עם אסי שמלצר - יו"ר קבוצת שלמה, וחזי שייב - מנכ"ל אופל ישראל. מוט נמנה בין הבכירים שעליהם מופקדת משימת יישום החזון החדש שהציגה אופל לאחר המיזוג עם קונצרן פיג'ו-סיטרואן (PSA), והגיע

     
  • לקסוס LS החדשה 2018 מושקת בישראל

    לקסוס LS החדשה 2018 מושקת בישראל

    04.01.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    לקסוס LS החדשה מציעה שלל חידושים ושפע אבזור במחיר של החל מ- 795,000 ₪

    לקס מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, משיקה היום את לקסוס LS החדשה, ספינת הדגל של מותג היוקרה היפני. לקסוס LS הקודמת יוצרה במשך 12 שנים, תקופה השקולה לנצח במונחי עולם הרכב, ובשנותיה האחרונות התקשתה להוות תחרות למרצדס S קלאס וב.מ.וו סדרה 7 המובילות את הקטגוריה ומתחדשות באופן תדיר יותר. הדג

     
  • פולקסווגן גולף GTI במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    פולקסווגן גולף GTI במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    04.01.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    פולקסווגן גולף GTI נמצאת איתנו מאז שנת 1976 שבה המציאה את קטגוריית המכוניות הקומפקטיות ה-"החמות". יצאנו לבדוק איך היא מתפקדת בסטנדרטים החדשים של השנים האחרונות

    בתערוכת פרנקפורט בשנת 1975 נחשף לראשונה דגם שעתיד לייסד קטגוריה חדשה. לא עניין של מה בכך כשאנחנו מדברים על שנות ה- 70 נטולות הקרוסאוברים ושלל ההמצאות של ימינו. הייתה זו פולקסווגן גולף GTI, מייסדת עדת ההוט האצ'בק - גרסאות ספורטיביות למשפחתיות קומפקטיות או מכוניות סופר מיני. פולקסווגן גולף GTI הציעה מ

     
  • יונדאי קונה מושק בישראל במחיר של החל מ- 133,900 ₪

    יונדאי קונה מושק בישראל במחיר של החל מ- 133,900 ₪

    02.01.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    יונדאי קונה נוחת בישראל עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 177 כ"ס, הנעה כפולה ושתי רמות אבזור

    יונדאי קונה, הקרוסאובר הקומפקטי החדש של החברה, הושק היום בישראל ומתכוון להתחרות בדגמים היקרים יותר בסגמנט כגון מאזדה CX-3, הונדה HR-V ואופל מוקה X. יונדאי קונה מביא עמו עיצוב אופנתי ובעל נוכחות, כפי שנדרש מקרוסאובר עירוני. החזית כוללת גריל ענק ויחידות תאורה מפוצלות, הצדודית מציגה חיפויי פלסטיק בולטי

     
  • טויוטה מוזילה מחירים לדגמי 2018

    טויוטה מוזילה מחירים לדגמי 2018

    02.01.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש, מסירות רכב חדש בישראל

    טויוטה מציגה מחירון חדש הכולל הוזלת מחירים לדגמים היברידיים לצד גרסאות חדשות

    יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, מסכמת את שנת 2017 עם 31,510 מסירות רכבים חדשים, נתון המשקף צמיחה של כ- 3% ביחס להיקף המכירות בשנה הקודמת. בנוסף מדווחת החברה על עלייה בביקוש לרכבים היברידיים עם מסירה של 12,021 רכבים היברידיים בשנת 2017 המהווים 38% מהיקף המכירות הכולל של החברה בישראל. למעשה מדוב

     
  • מוניות מרצדס יוצעו עם 3 שנות אחריות

    מוניות מרצדס יוצעו עם 3 שנות אחריות

    01.01.18 | חדשות רכב מקומיות, מבצעי רכב, רכב חדש

    מרצדס תקיים ארוע מכירות במסגרתו תעניק 3 שנות אחריות למוניות מרצדס C-Class ומרצדס E-Class

    קבוצת כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, פותחת את שנת 2018 עם אירוע מכירות ייעודי למוניות שיערך בת"א ב- 10 בינואר ולאחר מכן גם בירושלים, בבאר שבע ובחיפה. במסגרת האירוע תעניק החברה, לראשונה בשוק המוניות, שנת אחריות שלישית למוניות מדגמי מרצדס C-Class ומרצדס E-Class. בנוסף תוצע מונית מרצדס B-Class במחיר של

     
  • יגואר F-TYPE במבחן דרכים קולני במיוחד

    יגואר F-TYPE במבחן דרכים קולני במיוחד

    27.12.17 | מבחני רכב

    זכינו לצאת למבחן דרכים עם יפיפייה אמיתית - יגואר F-TYPE קבריולט המציעה חווית נהיגה משובחת שקשה לתאר במילים

    תארו לעצמכם את חווית הנהיגה במכונית המשלבת בין שתי אידאולוגיות חיים מנוגדות ועושה זאת בהרמוניה מושלמת. מכונית המחברת בין עיצוב מרהיב וחדשני לבין ניחוח נוסטלגי של שושלת רכבים עתיקת ימים. מכונית המצליחה להעניק לשוהים בה ניחוח אריסטוקרטי מאופק המעורבב בריח של רוחות מלחמה מסרט אקשן הוליוודי. כזו היא יגו

     
  • נהיגה ראשונה בסובארו XV החדש 2018

    נהיגה ראשונה בסובארו XV החדש 2018

    21.12.17 | מבחני רכב, שטח, רכב חדש

    סובארו XV החדש הושק בארוע נהיגת כביש ושטח מאתגרת. יצאנו לעמוד על יכולתיו של רכב ה- 4X4 הנמכר ביותר בישראל

    סובארו XV החדש 2018 מתחרה בקטגוריה צפופה וגדושה הכוללת כמה מרבי המכר בשוק הישראלי, ביניהם קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון. בסגמנט תחרותי זה, התבלט סובארו XV הקודם בעזרת יכולת שטח טובה הודות למערכת הנעה כפולה יעילה ונוחות נסיעה גבוהה ביחס למתחריו. בדור החדש עדכנה סובארו את הנוסחה, הוסיפה אבזור בטיחות אקטי

     
  • ג'יפ צ'ירוקי 2018 זוכה למתיחת פנים

    ג'יפ צ'ירוקי 2018 זוכה למתיחת פנים

    20.12.17 | חדשות רכב, רכב חדש

    מתיחת הפנים של ג'יפ צ'ירוקי נחשפת לראשונה לקראת תערוכת דטרויט שתיערך בינואר 2018

    ג'יפ צ'ירוקי החדש נחשף בתמונות ראשונות ומציג עיצוב מעודכן לקראת תערוכת דטרויט שתיפתח לקהל הרחב ב- 16 בינואר 2018. החזית הייחודית של ג'יפ צ'ירוקי היוצא מפנה את מקומה לעיצוב שגרתי יותר הכולל יחידות תאורה רחבות, פגוש מעודן עם מסגרות כרום סביב פנסי הערפל, ומכסה מנוע שטוח. ג'יפ צ'ירוקי 2018 &nb

     
  • סיאט לאון קופרה במבחן - ספרדיה פיקנטית

    סיאט לאון קופרה במבחן - ספרדיה פיקנטית

    20.12.17 | מבחני רכב

    סיאט השיקה את הלאון קופרה החדשה עם הספק של 290 כ"ס ורצון עז להמשיך להוביל את הקטגוריה. יצאנו לבדוק האם למתחרות יש סיבה לדאגה

    סיאט לאון קופרה, מכונית הביצועים הנחשקת ביותר של החברה, עברה לאחרונה מתיחת פנים במסגרתה קיבלה עיצוב רענן ואבזור משודרג. בדומה לדגם היוצא, סיאט לאון קופרה החדשה מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 290 כ"ס, מתלים אדפטיביים ודיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה. הדגם המוחלף הצליח להרשים אותנו בעבר וק

     
  • סובארו XV החדש 2018 הושק בישראל

    סובארו XV החדש 2018 הושק בישראל

    18.12.17 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סובארו XV החדש מגיע אלינו עם שני מנועי בנזין לבחירה ומערכות בטיחות מתקדמות. המחיר החל מ- 139,000 ₪

    קבוצת סמל"ת, יבואנית סובארו לישראל, השיקה הבוקר את סובארו XV החדש 2018. הקרוסאובר הקומפקטי מבוסס על פלטפורמה חדשה אשר משמשת בין היתר גם את סובארו אימפרזה המשפחתית. העיצוב החדש מודרני וזורם מבעבר אם כי לא השתנה דרמטית ונותר פרקטי כיאה למכונית מבית סובארו. מידותיו של סובארו XV החדש צמחו מעט ביחס לדור