אלפא רומיאו ג'וליה במבחן דרכים

 

אלפא רומיאו ג'וליה היא אחת המכוניות המדוברות והמסקרנות ביותר שהוצגו בשנים האחרונות, וכעת היא מגיעה אלינו למבחן. יצאנו לבדוק כיצד היא עומדת בציפיות

תגיות | משפחתיות גדולות, אלפא רומיאו, ג'וליה

מעט מאוד דגמים חדשים עוררו עניין ואמוציות בעולם הרכב כמו שעוררה אלפא רומיאו ג'וליה. מדובר במשפחתית גדולה יוקרתית וספורטיבית, מחליפת ה- 159 מנוחתה עדן שירדה מפס הייצור עוד בשנת 2011. למעשה מחליפת ה- 159 הייתה מוכנה כבר מזמן, אלא שבישורת האחרונה לפני העלייה אל פס הייצור, החליטו באלפא לעצור את הכל ולחשב מסלול מחדש.

 

אלפא רומיאו ג'וליה
יתרונות   עיצוב מקורי, ביצועים          
חסרונות   שימושיות, אבזור

 

אלפא רומיאו היא אחת היצרניות המעוטרות ביותר עם אינספור מכוניות מרוץ אייקוניות בעברה, ולא מעט הישגים מכובדים ברזומה. למרות העבר הנוצץ מצאה את עצמה אלפא רומיאו בסוף העשור הקודם עם היצע דגמים מצומצם שכלל סופר מיני, משפחתית קומפקטית ומשפחתית גדולה, כולן בעלות הנעה קדמית, ובמקרה של המיטו והג'ולייטה חולקות פלטפורמה עם דגמים מקבילים של פיאט הבעלים.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

באלפא רומיאו החליטו לעשות מעשה ולהשיב עטרה ליושנה, ולכן גנזו את מחליפת ה- 159 בעלת ההנעה הקדמית, והחלו לתכנן מהבסיס שלדה המותאמת להנעה אחורית או כפולה. אלפא רומיאו ג'וליה היא למעשה הסנונית הראשונה מדגמי הדור החדש של אלפא רומיאו, בעקבותיה נולד רכב הפנאי שטח סטלביו החולק עמה פלטפורמה ומכלולים, ובעתיד צפויים להגיע דגמים חדשים נוספים המוכנים להתחרות במיטב התוצרת של יצרניות הפרימיום המוכרות.

 

עיצוב ונוחות

 

לטעמי התמונות לא מטיבות עם אלפא רומיאו ג'וליה ובמציאות היא נראית הרבה יותר טוב. החזית דרמטית וכוחנית עם הגריל הגדול והבולט המזוהה כל כך עם אלפא רומיאו. הפנסים צרים וארוכים וברכב המבחן כללו תאורת לד מלאה. בתחתית הפגוש כונסי אוויר גדולים המוסיפים לרושם הספורטיבי. צללית הצד היא של סדאן הנעה אחורית קלאסית. החזית ארוכה, סרח העודף מלפנים קצרצר ומכסה המנוע נמתח הרחק לפנים. קורה A מזדקרת רחוק מהגלגל הקדמי, קו הגג משתפל לאחור וזולג באופן הרמוני עד למכסה תא המטען. סרח העודף מאחור משמעותי והכנף האחורית רחבה ובולטת כדי להכיל צמיגים אחוריים רחבים ושמנמנים במיוחד. חישוקי הגלגלים מרובי החישורים בגוון טיטניום נראים מעולה ומשלימים פרופיל ספורטיבי. גם מאחור הפנסים ארוכים וצרים, הפגוש מסיבי, ובקצהו השמאלי פתח מפלט בודד ושמנמן. העיצוב נאה ובעל נוכחות אך במקביל לא עמוס או מתאמץ. על הכביש מושכת המכונית לא מעט תשומת לב ומבטים מהנהגים סביבה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

אלפא רומיאו ג'וליה מציעה מידות חיצוניות הדומות למתחרותיה, אורכה 4,643 מ"מ, רוחבה 1,860 מ"מ, גובהה 1,450 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,820 מ"מ.

 

תא הנוסעים ברכב המבחן זכה לתגובות אוהדות מכל הנוסעים, בעיקר בזכות ריפוד העור האדום היפיפה, אך גם מעבר לגוון המלהיב כולל תא הנוסעים לא מעט אלמנטים ייחודיים. קו הדשבורד העליון בולט ונמתח מצד ימין כשהוא הולך ומתרומם בכיוון הנהג בכדי להכיל את מסך המולטימדיה ולוח המחוונים. מסך המולטימדיה ממוקם היטב ומסווה תחת פאנל בגוון שחור. הקונסולה המרכזית מינימליסטית וכוללת את מתגי בקרת האקלים ופתחי המיזוג. בין המושבים הקדמיים קונסולה גדולה ורחבה המכילה מוט הילוכים ג'וייסטיקי, בלם יד חשמלי, מתגי שליטה במערכת המולטימדיה, גלגלת שליטה במערכת השמע, וגלגלת ה- DNA השולטת בבחירת מצבי הנהיגה, אשר יכלה לטעמנו לזכות למעט יותר תשומת לב עיצובית.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

מול הנהג ניצב הגה נאה המכיל מתגי שליטה במערכת השמע ובבקרת השיוט. מאחוריו בולטים מנופי העברת הילוכים גדולים ומעוצבים עשויים אלומיניום. לוח המחוונים מורכב משתי מנהרות, מימין מד המהירות, משמאל מד הסל"ד, ובמרכז מסך מחשב הדרך הצבעוני. איכות החומרים בתא הנוסעים מעורבת. הדשבורד עשוי חומר עבה, גמיש, ואיכותי וכך גם ריפודי העור על המושבים ובדלתות. כשנודדים מעט למטה מתגלה פלסטיקה פשוטה, דקיקה ומעט מאכזבת.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

הכניסה הראשונה אל הרכב מעט מוזרה שכן הרצפה לא בנויה במפלס אחד ונמוכה יותר באזור הדוושות. הדבר משפיע גם על ההתמקמות במושב ומכתיב תנוחת ישיבה נמוכה עם רגליים שלוחות קדימה. התכנון זהה גם בצד הנוסע. טווח הכוונון של ההגה רחב במיוחד ומסייע במציאות תנוחת נהיגה מושלמת. המושבים עצמם נוחים ונעימים ומציעים תמיכת צד ראויה הנחוצה בנהיגה ספורטיבית.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

למרות הישיבה הנמוכה מרווח הראש מצומצם. הגג הפנורמי גוזל לא מעט ממרווח הראש, ונוסעים גבוהים עלולים לחכך את ראשם בתקרה. המושב האחורי מציע נוחות סבירה לשני נוסעים בוגרים, המושב נמוך וחובק גם מאחור ומכניס גם את היושבים בו לאווירה ספורטיבית. נוסע שלישי יסבול מתעלת הינע גבוהה המחייבת ישיבה בפיסוק. הילדים במושב האחורי לא יאהבו את קו החלונות הגבוה החוסם את הנוף. הגג הפנורמי המפוצל מכניס שפע של אור אל תא הנוסעים ומכפר במעט על קו החלונות הגבוה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

הנדסת האנוש לא מושלמת. מעבר לכניסה הדורשת תרגול מצאנו מעט מאוד תאי אחסון, ואלו הקיימים אינם שימושיים במיוחד כגון התאים הקטנים בדלתות. בתחתית הקונסולה המרכזית מתקן בודד לכוס שתיה והיבואן המקומי הגדיל לעשות והתקין במקומו משטח מגע לצורך שליטה במערכת הניווט, כך שעל הקפה נאלצנו לוותר. משענת היד הקדמית גדולה במיוחד אך מתחתיה מסתתר תא המפתיע בממדיו הצנועים. הנוסעים מאחור יזכו לפתחי מיזוג נפרדים וחיבור USB אך לא ליותר מזה. בחשיכה גילינו תאורת לד חזקה מלפנים ומאחור, וגם בתחתית הדלתות בכדי שחלילה לא יתגנב בוץ אל תא הנוסעים.

 

הנעת הרכב מתבצעת מלחצן הממוקם באופן ייחודי על גבי ההגה ודורש הסתגלות, כך גם השימוש בבורר ההילוכים המעוצב. השליטה במערכת המולטימדיה קלה למדי ומיעוט התפריטים בהחלט מסייע. השימוש במחשב הדרך באמצעות לחצן על מנוף המגבים פחות מוצלח אך גם כאן ויתור על תתי תפריטים מקל על השימוש. תפעול מערכת השמע מגלגל ההגה נוח וגם גלגלת השליטה בין המושבים אינטואיטיבית ומתופעלת בקלות. תא המטען מציע נפח של 480 ליטר. שפת ההטענה מעט גבוהה אך הפתח רחב ומקל על השימוש. קיפול המושבים באמצעות מנופים בתא המטען יוצר פתח צר שיאפשר להוביל חפצים ארוכים אך בעלי נפח צנוע.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

המתלים של אלפא רומיאו ג'וליה בעלי אופי קשוח, אליהם נוספו צמיגי אל תקר נוקשים בחתך 45, אך למרות זאת הנסיעה לא שוברת עצמות. במהירויות עירוניות מורגשים השיבושים אך המתלים המרוסנים משכיחים זאת במהרה ולא מניחים למרכב להתנדנד. גם מחוץ לעיר נוחות הנסיעה מוצלחת רוב הזמן. גלים קטנים במהירויות שיוט מועברים ישירות לתא הנוסעים וגורמים לתנודה מעיקה על ציר האורך. בידוד הרעשים פחות מוצלח, רעשי רוח חודרים מכיוון החלונות וגג השמש עוד מתחת ל- 100 קמ"ש, וגם רעש הצמיגים נוכח בתא הנוסעים. דווקא קולו של המנוע מושתק היטב. אמנם בסל"ד נמוך הצליל מעט מאכזב אך בסל"ד גבוה הוא נעים לאוזן והיינו שמחים אילו נוכח יותר. הריסון המוצלח שומר מפני רכינה בפניות מהירות ומקל על הנהג והנוסעים בנסיעה מהירה בכבישים מפותלים.

 

ביצועים

 

הגרסאות הסטנדרטיות של אלפא ג'וליה, שאינן עונדות תגי תלתן ירוק, משווקות בישראל עם יחידת הנעה אחת בשתי גרסאות הספק. הגרסה החזקה מצוידת במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 280 כ"ס ומוצעת באופן בלעדי עם הנעה כפולה. רכב המבחן צויד בגרסה צנועה יותר של אותו המנוע בהספק 200 כ"ס הזמין ב- 5,000 סל"ד ומומנט של 33.6 קג"מ הזמין החל מ- 1,750 סל"ד. גרסת הכניסה מוצעת עם הנעה אחורית בלבד. המהירות המרבית עומדת על 235 קמ"ש, ונתון התאוצה הרשמי טוען ל- 6.6 שניות קצרצרות מעמידה ל- 100 קמ"ש.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. בהילוכים הראשונים מרגישה התיבה מעט מהוססת ומבולבלת. ההילוך השני והשלישי שולבו בגסות מספר פעמים, ונסיעה עירונית בסל"ד נמוך גוררת מהתיבה תגובות פחות חלקות ומעט מטלטלות לעיתים. בהילוכים הגבוהים התיבה פועלת אחרת ומשלבת הילוכים בזריזות ובאופן חלק לחלוטין. גם תחת עומס עם לחיצה הגונה על דוושת התאוצה מורגשות העברות מעט איטיות בהילוכים הנמוכים ומהירות משמעותית בהילוכים הגבוהים. מנופי העברת ההילוכים מאחורי ההגה גדולים ויפים וממש מזמינים את הנהג להשתמש בהם. התגובה מיידית ומעניקה לנהג שליטה מלאה, ללא העלאת הילוכים אוטומטית בסל"ד גבוה וללא הורדת הילוכים אוטומטית בזמן בלימה.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

על הכביש מגבה אלפא רומיאו ג'וליה את נתוני המפרט באופן מרשים. התגובה ללחיצה על דוושת המצערת מיידית והתאוצה מהירה ולינארית מאוד, ללא פרצי כוח מורגשים. צליל המנוע הופך כאמור נעים וגרוני בסל"ד גבוה, ובניגוד לחלק ממנועי הטורבו גם שם מורגש כוחו של המנוע ועוצמת התאוצה לא נחלשת. דרך בורר מצבי ה- DNA ניתן לשלוט במצב הנהיגה עם בחירה בין 3 מצבים - חיסכון, רגיל ודינמי. הבורר משפיע בעיקר על התגובות של תיבת ההילוכים ויחידת ההנעה. במצב חיסכון מתקבלת תגובה פלגמטית ורפה שתתאים בעיקר לנסיעה עירונית או פקוקה. המצב הרגיל נעים, מתאים לשימוש יום יומי, ומציע נסיעה נעימה ותגובה טובה כשמבקשים. במצב הדינמי יחידת ההנעה דרוכה וקשובה לרצונו של הנהג, ההילוכים נמשכים ומספקים תאוצה חזקה, וגם סאונד ערב לאוזן. בבלימה תסייע התיבה בהורדת הילוכים, ובפיתולים תדע לשמור את ההילוך והסל"ד בדיוק בנקודה הנכונה לתאוצה מהירה ביציאה מהעיקול.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

התנהגות הרכב בעיקולים הייתה חלק מאוד מסקרן במבחן הדרכים של אלפא רומיאו ג'וליה. מכוניות בעלות הנעה אחורית נהנות לרוב מחלוקת משקל עדיפה ומהיגוי חד וישיר משום שהציר הקדמי אחראי על שינוי הכיוון בלבד ואת התאוצה מספק הציר האחורי. בכבישים מפותלים מורגשת העבודה הקשה והארוכה שהושקה בשלדה. אלפא רומיאו ג'וליה היא מכונית מאוד מאוזנת ובעלת יכולת שינוי כיוון נטולת דרמה כמעט בכל מהירות. גם כניסה לפיתולים בכבישי הגלבוע במהירויות גבוהות במיוחד לא גרמו לה לאבד את קור הרוח או את האחיזה. רכינת המרכב בזמן הפניה וזוויות הגלגול מינימליות. בגרסה הנבחנת מרגישה יחידת ההנעה מעט קטנה על השלדה המוצלחת.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

ציפינו שההנעה האחורית תאפשר לנו לשחק קצת עם הזנב, אך לדאבוננו בקרת היציבות לא ניתנת לניתוק ורמת האחיזה כה גבוהה כך שכמעט בלתי אפשרי לגרום לציר האחורי לאבד אחיזה בכביש יבש. מי שלא הבריק בקטע הדינמי הוא ההגה. גלגל ההגה מעט גדול מדי, והיינו שמחים אם היה מעט עבה ובשרני יותר. גם אופי פעולת ההיגוי מעט מאכזב, הוא אמנם מדויק ומהיר למדי אך מרגיש מעט קל גם במצב הדינמי, והתקשורת לוקה בחסר ולא מצליחה להגיע באופן מלא אל ידיו של הנהג. הבלמים טובים, התגובה הראשונה ללחיצה על דוושת הבלם חזקה ומיידית, אך בהמשך התגובה לא מספיק לינארית, ורק לקראת סוף מהלך הדוושה מורגשת בלימה חזקה יותר.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

לדעתנו הצליחה אלפא רומיאו בתכנון מכונת נהיגה נחשקת. את סחיפות הזנב ועשן הצמיגים שומרים לגרסת התלתן הירוק שחמושה ב- 510 כ"ס. בגרסאות הסטנדרטיות ממלאת אלפא רומיאו ג'וליה את תפקידה כמכונית מנהלים ספורטיבית באופן מוצלח. היא מדויקת ומתפקדת היטב בכבישים מפותלים ויודעת להיות מהנה גם בלי זיקוקי דינור. במקביל היא יכולה לשמש כמכונית יום יומית הגיונית שמצליחה להעלות פה ושם חיוכים קלים על פניו של הנהג מבלי להעניש את יתר הנוסעים.

 

צריכת דלק

 

אלפא רומיאו מציגים במפרט הרשמי של הג'וליה צריכת דלק משולבת העומדת על 16.6 ק"מ לליטר. במהלך מבחן הדרכים שלנו עמדה צריכת הדלק על 9.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת שכללה שיוט בכבישים מהירים, נסיעה עירונית, וגם נהיגה ספורטיבית. צריכה הדלק צפויה להיות נמוכה יותר בתנאים שגרתיים. דרגת זיהום האוויר של הגרסה הנבחנת עומדת על 11 מתוך 15.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אלפא רומיאו ג'וליה משווקת עם אחריות יצרן לשנתיים בלבד ללא הגבלת ק"מ. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית סמל"ת. עלות ביטוח מקיף לשנה לנהגים מעל גיל 21 ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על 12,249 ₪ ועלות ביטוח החובה 1,638 ₪. מחירי הביטוחים כוללים מע"מ.

 

בטיחות

 

אלפא רומיאו ג'וליה עברה את מבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP בשנת 2016 וזכתה לציון מלא של 5 כוכבים. המכונית נבחנה עם אבזור בטיחות זהה למוצע בישראל הכולל בין היתר 6 כריות אוויר, התרעה מפני התנגשות מלפנים, בלימה אוטונומית בעת חירום, ומערכת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה. ברמת האבזור הגבוהה וולוצ'ה מתווספים מצלמת נסיעה לאחור, התרעה על רכבים בשטחים מתים, והחלפה אוטומטית בין אור גבוה לאור דרך. בקרת שיוט אדפטיבית נעדרת מהמפרט ולא מוצעת אפילו כאופציה. מפרט אבזור הבטיחות מעט מאכזב כשלוקחים בחשבון את תג המחיר ההתחלתי העומד על למעלה מרבע מיליון שקלים.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2018אלפא רומיאו ג'וליה 2018

 

תמורה למחיר

 

אלפא רומיאו ג'וליה בגרסת הכניסה מילאנו מוצעת בישראל בתמורה ל- 252,900 ₪. בגרסה זו מפרט האבזור צנוע למדי וכולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 6.5 אינץ', 8 רמקולים, בלם יד חשמלי, חיישני אור וגשם, מושבי בד, חיישני נסיעה לאחור, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'. רכב המבחן ברמת אבזור מילאנו ספציאלה מוצע תמורת 289,900 ₪ וכולל בנוסף ריפודי עור בשילוב בד, מושב אחורי מתקפל, גג שמש פנורמי חשמלי, פנסי קסנון, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'. חבילת האבזור לוסו האופציונלית כוללת מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח, גימור עץ אמיתי בתא הנוסעים, מושבים קדמיים חשמליים ומחוממים, חימום לגלגל ההגה, עמעום אוטומטי וקיפול חשמלי למראות הצד, וחיישני חניה גם מלפנים.

 

אלפא רומיאו הציבה לנגד פנסיה של הג'וליה מטרה ברורה מאוד - להיות מתחרה לגיטימית לדגמים מתחרים דוגמת אאודי A4, מרצדס C קלאס, יגואר XE, ובמיוחד ב.מ.וו סדרה 3 הנחשבת לאמת מידה בתחום התנהגות הכביש וההנאה מנהיגה. אמנם לא ביצענו השוואה ישירה אך לטעמנו ומניסיון העבר אלפא רומיאו ג'וליה מצליחה לעמוד בציפיות. לא מדובר באלפא רומיאו קלאסית, היא אמנם לא נטולת פגמים אך גם לא סוחבת עמה מגרעות משמעותיות ואולי זה בעצם הסיפור האמיתי. אלפא רומיאו ג'וליה לא פונה רק למכורי המותג - האלפיסטים המוכנים לסלוח לה גם על פגמים מהותיים, ונועדה להפוך את אלפא ממותג נישה הפונה לקהל מצומצם למותג פרימיום לגיטימי.

 

אלפא רומיאו הצליחה לייצר מכונית המתבלטת בזכות עיצוב וסגנון איטלקי, תא נוסעים ייחודי ומעוצב, ומותג המעורר אמוציות בקרב חובבי ההגה. לא רק בזכות אלה עומדת אלפא רומיאו ג'וליה, יש לה אופי שונה ומובחן ביחס למתחרות, יחידת הנעה מוצלחת המספקת ביצועים מעולים, התנהגות כביש מהנה, ואיזון מוצלח בין נוחות יום יומית לריגושים. אלפא רומיאו ג'וליה - לא למכורים בלבד.

 

אלפא רומיאו ג'וליה 2.0 טורבו מילאנו ספציאלה
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 2.0 ליטרים
הספק מרבי משולב 200/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 33.6/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 4,643 מ"מ
רוחב כללי 1,860 מ"מ
גובה כללי 1,436 מ"מ
בסיס גלגלים 2,820 מ"מ
מיכל דלק 58 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 1,504 ק"ג
מהירות מרבית 235 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2012)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

289,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    06.12.18 | מבחני רכב

    טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המוש

     
  • ג'יפ רנגלר החדש 2019 מושק בישראל

    ג'יפ רנגלר החדש 2019 מושק בישראל

    03.12.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רכב השטח האייקוני ג'יפ רנגלר JL מושק בישראל במחיר התחלתי של 299,000 ₪

    קבוצת סמל"ת, יבואנית ג'יפ לישראל, השיקה הבוקר את הדור החדש של ג'יפ רנגלר המכונה JL. רכב השטח האייקוני מציג קפיצת מדרגה משמעותית ביחס לדור הקודם בכל הנוגע לנוחות, בטיחות, טכנולוגיה, ואיכות הנסיעה, אך שומר על העיצוב המסורתי המזוהה עם הדגם עוד משנות ה- 80 של המאה הקודמת. בישראל ישווק ג'יפ רנגלר במרכב ק

     
  • מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    28.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס A קלאס החדשה מתיימרת להיות המשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר. יצאו לבדוק האם יש כיסוי לתג המחיר הגבוה

    מרצדס A קלאס החדשה מהווה את כרטיס הכניסה אל מותג היוקרה הנחשק ומתחרה ישירות מול אאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 המזדקנות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית סטנדרטית איכותית, אך מיתוג היוקרה והאיכות הנלווית אליו, בתוספת החדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים משפחתית קומפקטית ב

     
  • מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.11.18 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

    זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בש

     
  • טויוטה קורולה סדאן החדשה 2019 נחשפה

    טויוטה קורולה סדאן החדשה 2019 נחשפה

    18.11.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    בתחילת שנת 2019 יושקו בישראל שני דגמים המעוררים עניין רב - טויוטה קורולה וטויוטה ראב 4 החדשים

    יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, הציגה בישראל את הדור החדש של טויוטה קורולה סדאן לצד טויוטה ראב 4 הייבריד החדש, לקראת תחילת שיווקם בישראל ברבעון הראשון של שנת 2019. על השקת טויוטה ראב 4 הייבריד החדש כבר דיווחו בעבר, אך טויוטה קורולה סדאן החדשה היא המכונית הטריה ביותר בארסנל החברה ולכן

     
  • יגואר I-Pace החשמלי מושק בישראל

    יגואר I-Pace החשמלי מושק בישראל

    14.11.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש, רכב חשמלי

    הקרוסאובר החשמלי יגואר I-Pace מגיע לישראל עם 400 כ"ס, טווח נסיעה של 480 ק"מ, ומחיר התחלתי של 454,000 ₪

    חברת המזרח, יבואנית יגואר לישראל, השיקה היום את רכב הפנאי החשמלי הראשון בישראל. יגואר I-Pace אשר נחשף בתערוכת ז'נבה, מציג את שפת העיצוב העדכנית של היצרן ומנצל את היתרון המובנה ברכב חשמלי לטובת תא מרווח לחמישה נוסעים. יגואר I-Pace יגואר I-Pace תוכנן כרכב חשמלי טהור כבר מהנגיעה הראשו

     
  • מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר! מרצדס C300 קופה AMG Line יתרונ

     
  • חדש בישראל: פיג'ו 3008 עם מנוע בהספק 180 כ"ס

    חדש בישראל: פיג'ו 3008 עם מנוע בהספק 180 כ"ס

    06.11.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    פיג'ו 3008 מקבל מנוע טורבו בנזין מעודכן בהספק 180 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. המחיר התייקר ב- 4,000 ₪

    קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, משיקה את הקרוסאובר פיג'ו 3008 עם מנוע טורבו בנזין THP בנפח 1.6 ליטרים המפיק 180 כ"ס ב- 5,500 סל"ד ומומנט של 25.5 קג"מ ב- 1,650 סל"ד. המנוע החדש משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית AISIN היפנית ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.8 שניות ומהירות מרבית של 219 קמ"ש. לצד ה

     
  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט

     
  • משאיות פורד מושקות בישראל

    משאיות פורד מושקות בישראל

    24.10.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    חברת DMC Trucks תייבא את מבחר משאיות פורד לישראל

    חברת DMC Trucks - שותפות בין דלק מוטורס וקומסקו, החלה לשווק בישראל את משאיות פורד במספר תצורות מרכב במשקל של 15 טונות ומעלה, עם מגוון אפשרויות כגון גורר נתמך, קירור, מערבלי בטון, ומובילי עפר. פורד F-MAX משאיות פורד יוצעו בישראל עם אחריות יצרן רחבה למשך 48 חודשים או 400,000 ק"מ, המו

     
  • אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    18.10.18 | מבחני רכב

    מכונית הסלון החדשה של אאודי גדושה במיטב הטכנולגיה של היצרנית הגרמנית בשילוב עם מנוע שרירי והנעה כפולה. יצאנו להתרשם מהביצוע על כבישי ישראל

    אאודי A6 נמנית מאז ומתמיד בין מובילות סגמנט מכוניות הסלון אשר נשלט מזה עשורים על ידי הטריו הגרמני. בדור הנוכחי מתפארת אאודי A6 בטכנולוגיה עילית הכוללת מערכות נהיגה אוטונומיות מהמתקדמות ביותר בשוק הרכב, סביבת נהג חדשנית עם שלושה מסכים, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. למבחן שלנו התייצבה גרסת 55 TFSI עם מנ

     
  • ב.מ.וו X7 נחשף רשמית

    ב.מ.וו X7 נחשף רשמית

    17.10.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    ב.מ.וו X7 מציג מידות ﬠנק, שפﬠ פאר, וﬠיצוב מוחצן כמו שהאמריקאים אוהבים

    ב.מ.וו הסירה את הלוט מﬠל רכב הפנאי הﬠנק ב.מ.וו X7 אשר יתחרה מול מרצדס GLS וקאדילק אסקלייד שהושק לאחרונה בישראל. הﬠיצוב כמﬠט זהה לדגם הקונספט שהוצג בשנה שﬠברה וכולל פנסים דקיקים מבוססי LED או לייזר, ואת הגריל הקדמי הגדול ביותר שהותקן אי פﬠם בדגם של ב.מ.וו. התוצאה מוחצנת ובﬠלת נוכחות כמתבקש בסגמנט זה.

     
  • רנו מגאן גרנד טור (סטיישן) מושקת בישראל

    רנו מגאן גרנד טור (סטיישן) מושקת בישראל

    17.10.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רנו מגאן גרנד טור נוחתת בישראל עם תא מטען ענק בנפח 580 ליטרים, מנוע דיזל ותג מחיר של 133,990 ₪

    קרסו מוטורס מרחיבה את היצע דגמיה עם השקת רנו מגאן גרנד טור - גרסת הסטיישן של הדגם המציעה תא מטען גדול ושימושי בנפח 580 ליטרים לעומת 503 ליטרים בגרסת הסדאן. רנו מגאן גרנד טור מצויידת במנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 110 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ, המשודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצדים EDC. המ

     
  • טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    11.10.18 | מבחני רכב

    טויוטה קאמרי הייבריד החדשה היא כבר לא האופציה ההיברידית הבלעדית בסגמנט המשפחתיות הגדולות והיא חוזרת להתמודד עם המתחרות הצעירות

    בשנת 2008 בתגובה לפופולריות שצברה בערוצי הייבוא האישי החל שיווקה הרשמי של טויוטה קאמרי בגרסה ההיברידית בישראל לצד גרסת הבנזין הסטנדרטית. לפני עשור, משפחתית גדולה בניחוח אמריקאי בעלת יחידת הנעה היברידית הייתה ייחודית בנוף והפכה לאפשרות ההיברידית הבלעדית בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. טויוט

     
  • טויוטה אייגו החדשה מושקת בישראל

    טויוטה אייגו החדשה מושקת בישראל

    08.10.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים עם תג מחיר של החל מ- 69,900 ₪

    טויוטה אייגו מושקת בישראל לאחר שעברה מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן ומנוע משופר. העיצוב החיצוני שומר על מוטיב ה- X אשר מאפיין את הדגם היוצא, אך גופי התאורה חדשים וכוללים חתימת LED מודרנית ונאה מבעבר. גופי התאורה האחוריים עוצבו מחדש ובפגוש האחורי מוטבע טרפז גדול בצבע שחור המעניק לרכב מראה רחב יותר. כ

     
  • מרצדס A קלאס החדשה מושקת בישראל

    מרצדס A קלאס החדשה מושקת בישראל

    08.10.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    מרצדס A קלאס החדשה נוחתת בישראל עם שלושה מנועים ומערכת בינה מלאכותית. המחיר החל מ- 229,900 ₪

    כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, השיקה היום את הדור הרביעי של מרצדס A קלאס - דגם הכניסה של המותג אשר מתחרה באאודי A3 ובב.מ.וו סדרה 1. הדור החדש מתכתב עם שפת העיצוב החדשה של המותג בדומה למרצדס CLS, אך השיפור המשמעותי ביותר ביחס לדור הקודם נמצא דווקא בתא הנוסעים המרשים למראה. מרצדס A קלאס החדשה

     
  • אאודי A8 במבחן דרכים

    אאודי A8 במבחן דרכים

    03.10.18 | מבחני רכב

    פיניתי לעצמי סוף שבוע שלם כדי להיות צמוד וליהנות מאחת המכוניות הכי מפוארות, מרווחות, משוכללות ומפנקות הנוסעות בכבישי ישראל

    לא כל יום יוצא לי לבחון מקרוב מכונית דגל של מותג פרימיום, לכן לפגישה עם אאודי A8 החדשה ציפיתי בכיליון עיניים. בנוסף להיותה גדולה ומרשימה, מדובר באחת המכוניות הטכנולוגיות ביותר בעולם המביאה את רמת הפינוק והבטיחות לרמות שלא הכרנו עד כה. אאודי A8 ארוכה 3.0 TFSI אוטומטית יתרונות

     
  • וולוו XC40 במבחן דרכים

    וולוו XC40 במבחן דרכים

    27.09.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC40 מתיימר להתבלט בזכות הנדסת אנוש מבריקה, תא נוסעים איכותי, ועיצוב צעיר

    וולוו XC40 הינו האח הקטן במשפחת רכבי הפנאי של היצרנית. הדגם החדש נועד להתחרות בקטגוריה רוויית מתחרים איכותיים ביניהם יגואר E-Pace, אאודי Q3 , ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. בסגמנט הצפוף מנסה וולוו להתבלט באמצעות מעלותיה הידועות - הנדסת אנוש מודרנית, בטיחות, נוחות, ועיצוב ייחודי. גרסת המבחן ברמת אבזור R דיזי

     
  • DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    20.09.18 | מבחני רכב

    DS מכניסה את השיק הצרפתי אל קטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים

    ליין דגמי DS הושק בתחילת העשור הנוכחי עם הצגת סיטרואן DS 3, גרסה יוקרתית ואופנתית לסופר מיני של סיטרואן. מאז הושקו דגמים שלא פגעו במטרה ולא סייעו למותג להתבסס, אך למרות זאת בשנת 2016 החליטו קברניטי קבוצת PSA להפוך את DS למותג עצמאי עם מיצוב יוקרתי, ומערך הפצה נפרד מדגמי סיטרואן. DS 7 2.

     
  • DS 3 קרוסבק נחשף - קרוסאובר פרימיום קטן

    DS 3 קרוסבק נחשף - קרוסאובר פרימיום קטן

    16.09.18 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    DS 3 קרוסבק החדש מציג עיצוב ייחודי וגרסה חשמלית

    DS מרחיבה את קשת דגמי הפנאי עם השקת DS 3 קרוסבק המצטרף לאחיו הגדול DS 7 קרוסבק אשר הושק לאחרונה גם בישראל. DS 3 קרוסבק מציג מידות קומפקטיות המציבות אותו בתחרות ישירה מול אאודי Q2 ומיני קאנטרימן. אורכו 4,118 מ"מ, רוחבו 1,791 מ"מ, גובהו 1,534 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,558 מ"מ. תא המטען בנפח 350