פולקסווגן קאדי במבחן דרכים

 

פולקסווגן קאדי מתחרה בקטגוריה פופולרית עם מעט מתחרים. יצאנו לבדוק האם האיכות הגרמנית המוכרת של המותג מספיקה כדי לכבוש את ליבם של משתמשי המסחריות הקטנות

תגיות | נוסעים מסחרי, פולקסווגן, קאדי קומבי, קאדי מקסי קומבי, קאדי מקסי משלוח

פולקסווגן קאדי משווק בישראל במגוון גרסאות ולמבחן שלנו התייצב הרכב המסחרי עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים ותיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. בזמן שמרבית המתחרים נמכרים עם תיבת הילוכים ידנית ורמת אבזור נמוכה, החליטה פולקסווגן לשווק מסחרית המוכנה לשמש גם כרכב עבודה וגם כרכב משפחתי גדול לשעות הפנאי. פולקסווגן קאדי בגרסת המבחן לא זול ומוצע במחיר 162,000 ₪. יחד עם זאת, מדובר במסחרית של ממש ורכב עבודה פרופר.

 

פולקסווגן קאדי
יתרונות   הנדסה גרמנית, מרחב פנימי, שימושיות
חסרונות   מנוע חלש, דלת אחורית נפתחת מעלה, מחיר

 

התחרות בסגמנט המסחריות הקטנות לא פשוטה, וכבר שנים שולטת בה סיטרואן ביד רמה עם הברלינגו הפופולרי. עובדה זו לא מונעת מיצרנים אחרים לנסות להשיב פייט רציני בקרב על רכבי העבודה עם דגמים כמו רנו קנגו ופיאט דובלו. בגרסה הנבחנת מציע פולקסווגן קאדי חבילה מעניינת. בדומה לשאר דגמי פולקסווגן, פרקטיות היא שם המשחק כמו גם איכות הרכבה גרמנית, לזה מתווספת תיבת ההילוכים האוטומטית שהופכת את הקאדי לדיל מעניין. יצאנו לבדוק האם המנוע הגדול ותיבת ההילוכים האוטומטית יכולים להעניק ערך מוסף לבעלי עסקים שהם גם בעלי משפחות.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

עיצוב ונוחות

 

גם מי שלא מכיר את הקאדי ופוגש בו לראשונה יזהה במהרה שמדובר בפולקסווגן. החזית המוכרת של היצרן הגרמני מופיעה גם בקאדי ומקבלת פרשנות מסחרית עם המון פלסטיק שחור. העיצוב החיצוני של הקאדי די מאופק, אך מרכבי עבודה אנחנו לא מצפים לבשורות עיצוביות מיוחדות. לקאדי, בדומה למרבית הטנדרים הקטנים, פגושי פלסטיק שחורים, חישוקי פלדה בקוטר 15 אינץ' עם צלחות נוי (טאסות), ומעט מאוד אלמנטים מיוחדים בעיצוב. יחד עם זאת, לטעמי הקאדי הוא הנאה בחבורה.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

נקודת זכות חשובה מאוד לפולקסווגן קאדי טרנדליין היא שתי דלתות הצד בזכותן קל מאוד להיכנס לספסל האחורי ואין צורך להיכנס מצד אחד ו"להחליק" אל הצד השני. מנגד, דלת תא המטען של הקאדי נפתחת כלפי מעלה כמו ברכבי פנאי, למרות שמדובר ברכב מסחרי בו שתי דלתות הנפתחות לצדדים יכולות להקל מאוד על הפריקה וההעמסה. דלת תא המטען בולטת עוד 1.2 מטרים כשהיא פתוחה, והתנהלות עם דלת כזו יכולה להיות מאתגרת במיוחד כשעובדים במקומות צפופים.

 

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

מידותיו של פולקסווגן קאדי ממוצעות ביחס למקובל בקטגוריה. אורכו 4,408 מ"מ, רוחבו 1,793 מ"מ, גובהו 1,822 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,682 מ"מ.

 

עיצוב הפנים של פולקסווגן קאדי ממשיך אף הוא את הקו הפולקסווגני המוכר משאר מכוניות היצרן. הקאדי מצוייד במזגן מכני, מסך מגע בגודל 5 אינץ' כסטנדרט (קיימת אופציה למסך בגודל 6.3 אינץ' בתוספת תשלום), קונסולה מרכזית עם תא אחסון, משענת יד מרכזית, ומתקנים לכוסות. איכות מסך המגע בקאדי טובה מאוד כיאה לדגמי היצרן. הממשק אמנם פשוט יחסית אך נוח מאוד לתפעול וקל ללמידה. בנוסף, לקאדי מדף גבוה ושימושי בתקרת הרכב.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

בפולקסווגן מציעים רשימת תוספות ארוכה הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית עם מגביל מהירות, מערכת Front Assist לניטור תנועה ובלימה אוטונומית בעיר, ומערכת לניטור עייפות הנהג, אך כל אלה מוצעים בתוספת תשלום על גרסה שכבר עולה כ- 40 אלף ₪ יותר מגרסת הכניסה. איכות החומרים בפולקסווגן קאדי טובה יחסית למתחרים, אך ראינו שפולקסווגן יכולה ליותר. איכות ההרכבה לא תבייש את המותג הגרמני, ובזמן הנסיעה לא נשמעו רעשים מיוחדים של חיבורים לא מדוייקים.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

מושב הנהג נוח וניתן לכוונו בשלל זוויות שונות. המושב מספק תמיכה טובה לגב העליון ותמיכה מספקת לגב התחתון, ונסיעות ארוכות אינן אתגר כירופקרטי עבור הנהג. גם הספסל מאחור מרווח תודות לבסיס גלגלים של 2.68 מ' וספסל רחב המתחלק לשלושה מושבים רחבים. כצפוי ממסחריות קטנות מסוג זה, מרווח הראש נדיב מאוד לכל הנוסעים. המושבים הקדמיים גבוהים יחסית ונותנים תחושת בטחון. קל להיכנס ולצאת מפולקסווגן קאדי גם מלפנים וגם מאחור, בפרט בדגם הנבחן בעל שתי דלתות הצד. נוחות הכניסה והיציאה מהרכב מאוד חשובה משום שמדובר ברכב עבודה, והנהג נדרש לצאת ולהיכנס לרכב מספר רב של פעמים במשך יום העבודה.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

נפח תא המטען של פולקסוגן קאדי עומד על 918 ליטרים כאשר כל המושבים בשימוש, וגדול בכ- 30% מזה של הברלינגו, המוביל במכירות הקטגוריה. שורת המושבים האחורית מחולקת במבנה 1+2 ומתקפלת בקלות כאשר משענת הגב מוצמדת אל בסיס המושב ושניהם יחד מתקפלים על ציר ומוצמדים אל המושבים הקדמיים. כאשר שורת המושבים האחורית מקופלת, נפח תא המטען גדל משמעותית לכדי 3,020 ליטרים. משקל ההעמסה המקסימלי של הקאדי עומד על 660 ק"ג ויכולת הגרירה מגיעה ל- 1,500 ק"ג עם בלמים בנגרר או 740 ק"ג עם נגרר ללא בלמים. שפת ההטענה נמוכה ונוחה, וניתן להעמיס מטען גם דרך שתי דלתות הצד כשהמושבים מקופלים. נקודת התורפה היא כאמור הדלת האחורית המתרוממת מעלה.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

הנסיעה בפולקסווגן קאדי נעימה. בדרכים בינעירוניות מורגשים רעשי הרוח, אך בכל זאת תא הנוסעים שקט יותר ממסחריות מתחרות. בתוך העיר מתקשה מעט הקאדי מול מהמורות גדולות מהרגיל, ופסי האטה עבורו הם אתגר של ממש. יחד עם זאת, דווקא בתוך העיר היכולות של הקאדי באות לידי ביטוי. קל לנהוג בפולקסווגן בזכות חלון גדול וישיבה גבוהה ונוחה. זווית הראיה של הנהג רחבה מאוד וקורה A כלל לא מפריעה. עובדה זו חשובה במיוחד לאלו שעובדים במקומות צפופים ועמוסים יותר. כשתא המטען מלא בכל טוב, הקאדי נעימה עוד יותר. ההבדל המשמעותי מורגש בעיקר בשורת המושבים האחורית.

 

ביצועים

 

רכב המבחן הגיע חמוש במנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים. המנוע מספק 102 כוחות סוס ומומנט מירבי של 25.5 קג"מ. הנתונים הללו לא רעים ביחס למתחרים למרות שהם נראים צנועים על הנייר. התאוצה הראשונית בתוך העיר מורגשת, אם כי לעיתים משתהה מעט. הנסיעה חלקה והעברת ההילוכים במהירויות נמוכות טובה ברוב המקרים. בנסיעות במהירויות נמוכות, מורגש כוח זמין, החסר בכבישים בינעירוניים. הקאדי מתקשה בתאוצות הביניים ובצבירת מהירות, במיוחד בעליה.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

ההגה נעים ונוח למגע, ומגיב טוב לדרישת הנהג בזמן הנהיגה. משקל ההגה טוב, הוא לא קל מדי אך גם לא כבד באופן מטריד, ומעניק תחושה טובה של יציבות ושליטה. התנהגות הכביש של הקאדי מאוד ברורה. הקאדי יודע לאן ההגה מכוון ולשם הוא נוסע. פקודות ההיגוי של הנהג בקאדי הם יחסי עבודה לכל דבר ועניין. הנהג מבקש, הקאדי מבצע. בעיקולים מהירים וחדים ניתן להרגיש את זווית הגלגול של הרכב בגלל גובהו. יחד עם זאת, לקאדי מערכת בקרת יציבות שעושה עבודה טובה מאוד כך שגם אם ממש תמהרו לעבודה ותנסו לאתגר את ביצועי הקאדי, סביר להניח שתגיעו בבטחה.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

פולקסווגן קאדי משווק עם אחריות יצרן לשנתיים בלבד ללא הגבלת ק"מ. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק של פולקסווגן קאדי מספקת בהחלט. צריכת הדלק המשולבת על פי נתוני היצרן עומדת על 20.0 ק"מ לליטר. בימי המבחן, שכללו נסיעות בתוך ומחוץ לעיר, הציג הקאדי צריכת דלק משולבת של 13.2 קילומטרים לליטר. קיבולת מיכל הדלק של הקאדי עומדת על 55 ליטרים, ובחישוב מהיר כנראה שתבקרו בתחנת הדלק אחת ל- 650 ק"מ, בהנחה שלא תנצלו את טיפות הדלק האחרונות. נקודה חשובה שיש לקחת בחשבון היא שבמרבית הזמן רכב המבחן נסע ללא מטען. העמסת מטען מתורגמת למאמץ גדול יותר שבא לידי ביטוי בעליה בצריכת הדלק. פולקסווגן קאדי מגיע גם עם מערכת Start&Stop החוסכת בצריכת הדלק.

 

בטיחות

 

רכבי פולקסווגן נחשבים לרכבים בטיחותיים והקאדי לא שונה בהרבה. פולקסווגן קאדי השיג ציון של ארבעה כוכבי בטיחות מתוך חמישה במבחן הריסוק האירופאי של ארגון EuroNcap. ציון אבזור הבטיחות הישראלי שלו גבוה יחסית (6 מתוך 8) בזכות ארבע כריות אויר, מערכת בקרת אחיזה, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. בנוסף מגיע הקאדי עם חיישני חניה אחוריים ומצלמת נסיעה לאחור.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

תמורה למחיר

 

פולקסווגן קאדי טרנדליין 2.0 TDI הוא רכב מסחרי מוצלח וגרמני על כל המשתמע מכך. הוא יודע לעשות את העבודה, ועושה זאת בנוחות ובקלות. גובה מפתן ההטענה נמוך ומאוד פרקטי, אך הדלת האחורית הנפתחת מעלה מורידה לא מעט נקודות. פולקסווגן קאדי נוח לנסיעה במרבית הזמן וגם שקט בהשוואה למתחריו.

 

מנוע הטורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים ברכב המבחן לא מבריק ולא מעניק את תחושת הזריזות אליה התרגלנו מדגמי פולקסווגן הפרטיים. יחד עם זאת, הוא מעניק ביצועים המספקים בשימוש יום יומי. כנראה לא תהיו הראשונים לצאת מהרמזור, אך בין הרמזורים יהיה לכם די נוח. תנוחת הישיבה הגבוהה בקאדי נוחה כמו גם קלות הנהיגה, המאפשרות יחדיו לבלות שעות מאחורי ההגה.

 

שתי דלתות הצד משפרות באופן משמעותי את השימושיות של פולקסווגן קאדי. מרבית המשתמשים ברכב זה ככלי עבודה, הם גם בעלי משפחה. הקאדי הוא רכב נהדר למשפחה. יש בו שפע של מקום מכל כיוון אפשרי ותא מטען ענק שיהיה קשה למלא בטיולי סוף השבוע. תוסיפו לזה מערכת מולטימדיה יעילה, וקיבלתם משפחתית משודרגת לכל דבר.

 

הבעיה של פולקסווגן קאדי טרנדליין היא תג המחיר העומד על 162,000 ₪. בעוד גרסת הבנזין הידנית הבסיסית מוצעת תמורת 122,900 ₪, בעלי העסקים יתקשו למצוא הצדקה להוסיף כמעט 40,000 ₪ עבור דגם הטרנדליין עם מנוע 2.0 TDI. חלק גדול מרוכשי הרכבים מסוג זה אינם רוכשים את הרכב עבור עצמם אלא עבור העובדים שלהם. בעידן של קיצוצים, מיתון ושאר סיסמאות מעולם הכלכלה, המנוע הגדול, תיבת ההילוכים האוטומטית, דלתות הצד ומערכת המולטימדיה, עלולים להיתפס כמותרות שאפשר לוותר עליהן. מי שרוכש את הרכב לעצמו, ירוויח רכב עבודה טוב, המעניק גם פינוק למשפחה. 

 

פולקסווגן קאדי טרנדליין 2.0 TDI חמישה מושבים אוטומטי
מנוע דיזל 4 צילינדרים 2.0 ליטרים
הספק מרבי משולב 102/3,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.58/1,300 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,408 מ"מ
רוחב כללי 1,793 מ"מ
גובה כללי 1,822 מ"מ
בסיס גלגלים 2,682 מ"מ
מיכל דלק 55 ליטרים
נפח תא מטען

918 ליטרים

משקל עצמי 1,616 ק"ג
מהירות מרבית 172 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 13.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 20.0 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 12 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 4 כוכבים (2015)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
אחריות שנתיים ללא הגבלת ק"מ
מחיר

162,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים בכבישי היבשת הקלאסית. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריק

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • מאזדה CX-30 2019 מושק בישראל

    מאזדה CX-30 2019 מושק בישראל

    28.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רכב הפנאי החדש של מאזדה מושק בישראל עם מנועי 2.0 ו- 2.5 ליטרים וברמת אבזור גבוהה

    דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, משיקה היום את מאזדה CX-30, רכב פנאי חדש של המותג המבוסס על מאזדה 3 החדשה. היצע רכבי הפנאי של מאזדה כלל עד היום את רכב הפנאי האורבני מאזדה CX-3 ורכב הפנאי המשפחתי מאזדה CX-5. לדברי היבואנית מאזדה CX-30 החדש יתמקם ביניהם וישמש כנציג העיקרי של המותג בסגמנט רכבי הפ

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • ניסאן מיקרה החדשה 2019 מושקת בישראל

    ניסאן מיקרה החדשה 2019 מושקת בישראל

    21.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ניסאן מיקרה החדשה תשווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין. המחיר החל מ- 79,990 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, משיקה היום את ניסאן מיקרה החדשה בישראל. מנהלת מותג ניסאן בישראל, אורית בן עמי, מסרה כי: "ניסאן ממשיכה לשמור על הקו של שינוי וחדשנות. כחלק ממגמה זו משיקה את המיקרה החדשה, הרבה יותר מרווחת, מעודכנת, עם עיצוב דינמי בולט, ועם שתי רמות גימור. המיקרה החדשה מאפשרת חווית נ

     
  • הקרוסאובר החשמלי פורד מוסטנג מאך E נחשף רשמית

    הקרוסאובר החשמלי פורד מוסטנג מאך E נחשף רשמית

    18.11.19 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    פורד מוסטנג מאך E החשמלי מציג עיצוב מרשים וטווח נסיעה של 450-600 ק"מ

    אוהדיה של מכונית הפוני האגדית פורד מוסטנג, שלדורותיה צויידה במנוע בנזין שרירי ועתיר נפח, הרימו גבה כשפורד הצמידה את סמל הסוס הדוהר לקרוסאובר חשמלי שהוא אנטיתזה לפורד מוסטנג המקורית. היצרנית מצידה מבטיחה שפורד מוסטנג מאך E לא מוזיל את מותג מוסטנג אלא מכניס אותו לעידן החשמלי לאחר תכנון מוקפד על מ

     
  • מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' זוכות למתיחת פנים

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' זוכות למתיחת פנים

    18.11.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' החדשות 2020 נחשפות בתמונות ראשונות

    מיצובישי משיקה היום את מתיחת הפנים השניה לדגמי מיצובישי ספייס סטאר ומיצובישי אטראז'. השינויים מתמקדים בחזית המציגה כעת את שפת העיצוב העדכנית של המותג בהשראת מיצובישי אקליפס קרוס. ניתן לזהות יחידות תאורת LED חדות יותר, פגוש קדמי עם עיטורי כרום מודגשים, ושבכה קדמית עם פסים בצבע אדום. מיצובישי

     
  • דגמי אאודי 2020 נוחתים בישראל

    דגמי אאודי 2020 נוחתים בישראל

    17.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    אאודי A4, אאודי A7 הייבריד ואאודי Q7 החדשים 2020 מושקים בישראל

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי לישראל, השיקה הבוקר שלושה דגמים חדשים לקראת שנת 2020, ביניהם אאודי A4 ואאודי Q7 אשר זכו למתיחת פנים מקיפה, ואאודי A7 בגרסת פלאג-אין הייבריד (PHEV). עוד חשפה החברה את תוכניותיה לייבא דגמים חדשים נוספים בשנה הקרובה, כולל כל דגמי הביצועים בסדרת RS. אאודי A4 2020

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2019 מושקת בישראל

    ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2019 מושקת בישראל

    06.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ב.מ.וו סדרה 1 החדשה מושקת בישראל. המחיר החל מ- 199,900 ₪

    דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, משיקה את המשפחתית הקומפקטית ב.מ.וו סדרה 1 בדור שלישי וחדש אשר מתחרה במרצדס A קלאס, אאודי A3, ודומותיהן. עיצובה החיצוני מאמץ אלמנטים מוכרים משפת העיצוב המסורתית של המותג הכוללים גריל כליות גדול וגופי תאורה רחבים מאחור המקנים מראה יציב ורחב.. ב.מ.וו סדרה 1 ה

     
  • רנו מגאן RS קאפ מושקת בישראל

    רנו מגאן RS קאפ מושקת בישראל

    06.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רנו מגאן RS מושקת בישראל עם מנוע בהספק 280 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית במחיר 235,000 ₪

    לאחר המתנה בת שנתיים, מושקת בישראל רנו מגאן RS אשר תתחרה במשפחתיות ספורטיביות כגון סיאט לאון קופרה ופולקסווגן גולף GTI. העיצוב הקרבי מושג באמצעות בתי גלגלים רחבים המאכלסים חישוקי 19 אינץ' נאים, פגוש קדמי בולט עם פנסי ערפל בעיצוב דגל שחמט, פתחי אוורור מאחורי הגלגלים הקדמיים, ופגוש אחורי עם יציאת מפלט

     
  • מיצובישי ASX החדש 2019 מושק בישראל

    מיצובישי ASX החדש 2019 מושק בישראל

    05.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר הקומפקטי מיצובישי ASX נוחת בישראל לאחר מתיחת פנים נוספת, עם תג מחיר של החל מ- 135,900 ₪

    מיצובישי ASX, הקרוסאובר הקומפקטי של המותג, מושק בישראל לאחר שזכה למתיחת פנים בפעם הרביעית מאז הוצג לראשונה בשנת 2010. החרטום החדש מיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרנית בהשראת מיצובישי אקליפס קרוס. מאחור גופי תאורה ופגושים חדשים ומהצד ניתן לזהות חישוקים בעיצוב חדש. מידותיו ומחירו הנגיש יחסית של מ

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • מרצדס GLS החדש 2019 מושק בישראל

    מרצדס GLS החדש 2019 מושק בישראל

    28.10.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    מרצדס GLS החדש מוצע בישראל עם מנועי טורבו דיזל שישה צילינדרים, אבזור מפנק, ומערכות בטיחות סמי-אוטונומיות. המחיר החל מ- 811,900 ₪

    רכב הפנאי שטח היוקרתי מרצדס GLS מושק היום בישראל בדורו השלישי ויתחרה בב.מ.וו X7. הדגם מוצע עם שישה או שבעה מושבים ומציג מידות ענק עם אורך של 5,205 מ"מ, רוחב של 1,955 מ"מ, גובה של 1,823 מ"מ, ובסיס גלגלים באורך 3,135 מ"מ. מימדים אלו מספקים תא נוסעים שימושי מאוד, כולל מרווח ברכיים נדיב גם בשורת המושבים

     
  • נחשף מחירו בישראל של הקרוסאובר החשמלי MG ZS EV

    נחשף מחירו בישראל של הקרוסאובר החשמלי MG ZS EV

    24.10.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש, רכב חשמלי

    MG ZS EV החשמלי מושק רשמית בישראל במחיר של החל מ- 138,888 ₪

    לפני כחודש דיווחנו כי הקרוסאובר החשמלי MG ZS EV מוצע במכירה מוקדמת ומאז נרשמו כ- 1,500 לקוחות המעוניינים לרכוש את הרכב. כעת נחשף מחירו של הדגם המסקרן, העומד על החל מ- 138,888 ₪ וכולל עמדת טעינה ביתית (לא כולל התקנה) וכבלי טעינה מוד 2 ומוד 3. כמו כן, MG ZS EV ישווק עם אחריות מלאה לחמש שנים או 150,000

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד