פולקסווגן קאדי במבחן דרכים

 

פולקסווגן קאדי מתחרה בקטגוריה פופולרית עם מעט מתחרים. יצאנו לבדוק האם האיכות הגרמנית המוכרת של המותג מספיקה כדי לכבוש את ליבם של משתמשי המסחריות הקטנות

תגיות | נוסעים מסחרי, פולקסווגן, קאדי קומבי, קאדי מקסי קומבי, קאדי מקסי משלוח

פולקסווגן קאדי משווק בישראל במגוון גרסאות ולמבחן שלנו התייצב הרכב המסחרי עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים ותיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. בזמן שמרבית המתחרים נמכרים עם תיבת הילוכים ידנית ורמת אבזור נמוכה, החליטה פולקסווגן לשווק מסחרית המוכנה לשמש גם כרכב עבודה וגם כרכב משפחתי גדול לשעות הפנאי. פולקסווגן קאדי בגרסת המבחן לא זול ומוצע במחיר 162,000 ₪. יחד עם זאת, מדובר במסחרית של ממש ורכב עבודה פרופר.

 

פולקסווגן קאדי
יתרונות   הנדסה גרמנית, מרחב פנימי, שימושיות
חסרונות   מנוע חלש, דלת אחורית נפתחת מעלה, מחיר

 

התחרות בסגמנט המסחריות הקטנות לא פשוטה, וכבר שנים שולטת בה סיטרואן ביד רמה עם הברלינגו הפופולרי. עובדה זו לא מונעת מיצרנים אחרים לנסות להשיב פייט רציני בקרב על רכבי העבודה עם דגמים כמו רנו קנגו ופיאט דובלו. בגרסה הנבחנת מציע פולקסווגן קאדי חבילה מעניינת. בדומה לשאר דגמי פולקסווגן, פרקטיות היא שם המשחק כמו גם איכות הרכבה גרמנית, לזה מתווספת תיבת ההילוכים האוטומטית שהופכת את הקאדי לדיל מעניין. יצאנו לבדוק האם המנוע הגדול ותיבת ההילוכים האוטומטית יכולים להעניק ערך מוסף לבעלי עסקים שהם גם בעלי משפחות.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

עיצוב ונוחות

 

גם מי שלא מכיר את הקאדי ופוגש בו לראשונה יזהה במהרה שמדובר בפולקסווגן. החזית המוכרת של היצרן הגרמני מופיעה גם בקאדי ומקבלת פרשנות מסחרית עם המון פלסטיק שחור. העיצוב החיצוני של הקאדי די מאופק, אך מרכבי עבודה אנחנו לא מצפים לבשורות עיצוביות מיוחדות. לקאדי, בדומה למרבית הטנדרים הקטנים, פגושי פלסטיק שחורים, חישוקי פלדה בקוטר 15 אינץ' עם צלחות נוי (טאסות), ומעט מאוד אלמנטים מיוחדים בעיצוב. יחד עם זאת, לטעמי הקאדי הוא הנאה בחבורה.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

נקודת זכות חשובה מאוד לפולקסווגן קאדי טרנדליין היא שתי דלתות הצד בזכותן קל מאוד להיכנס לספסל האחורי ואין צורך להיכנס מצד אחד ו"להחליק" אל הצד השני. מנגד, דלת תא המטען של הקאדי נפתחת כלפי מעלה כמו ברכבי פנאי, למרות שמדובר ברכב מסחרי בו שתי דלתות הנפתחות לצדדים יכולות להקל מאוד על הפריקה וההעמסה. דלת תא המטען בולטת עוד 1.2 מטרים כשהיא פתוחה, והתנהלות עם דלת כזו יכולה להיות מאתגרת במיוחד כשעובדים במקומות צפופים.

 

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

מידותיו של פולקסווגן קאדי ממוצעות ביחס למקובל בקטגוריה. אורכו 4,408 מ"מ, רוחבו 1,793 מ"מ, גובהו 1,822 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,682 מ"מ.

 

עיצוב הפנים של פולקסווגן קאדי ממשיך אף הוא את הקו הפולקסווגני המוכר משאר מכוניות היצרן. הקאדי מצוייד במזגן מכני, מסך מגע בגודל 5 אינץ' כסטנדרט (קיימת אופציה למסך בגודל 6.3 אינץ' בתוספת תשלום), קונסולה מרכזית עם תא אחסון, משענת יד מרכזית, ומתקנים לכוסות. איכות מסך המגע בקאדי טובה מאוד כיאה לדגמי היצרן. הממשק אמנם פשוט יחסית אך נוח מאוד לתפעול וקל ללמידה. בנוסף, לקאדי מדף גבוה ושימושי בתקרת הרכב.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

בפולקסווגן מציעים רשימת תוספות ארוכה הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית עם מגביל מהירות, מערכת Front Assist לניטור תנועה ובלימה אוטונומית בעיר, ומערכת לניטור עייפות הנהג, אך כל אלה מוצעים בתוספת תשלום על גרסה שכבר עולה כ- 40 אלף ₪ יותר מגרסת הכניסה. איכות החומרים בפולקסווגן קאדי טובה יחסית למתחרים, אך ראינו שפולקסווגן יכולה ליותר. איכות ההרכבה לא תבייש את המותג הגרמני, ובזמן הנסיעה לא נשמעו רעשים מיוחדים של חיבורים לא מדוייקים.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

מושב הנהג נוח וניתן לכוונו בשלל זוויות שונות. המושב מספק תמיכה טובה לגב העליון ותמיכה מספקת לגב התחתון, ונסיעות ארוכות אינן אתגר כירופקרטי עבור הנהג. גם הספסל מאחור מרווח תודות לבסיס גלגלים של 2.68 מ' וספסל רחב המתחלק לשלושה מושבים רחבים. כצפוי ממסחריות קטנות מסוג זה, מרווח הראש נדיב מאוד לכל הנוסעים. המושבים הקדמיים גבוהים יחסית ונותנים תחושת בטחון. קל להיכנס ולצאת מפולקסווגן קאדי גם מלפנים וגם מאחור, בפרט בדגם הנבחן בעל שתי דלתות הצד. נוחות הכניסה והיציאה מהרכב מאוד חשובה משום שמדובר ברכב עבודה, והנהג נדרש לצאת ולהיכנס לרכב מספר רב של פעמים במשך יום העבודה.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

נפח תא המטען של פולקסוגן קאדי עומד על 918 ליטרים כאשר כל המושבים בשימוש, וגדול בכ- 30% מזה של הברלינגו, המוביל במכירות הקטגוריה. שורת המושבים האחורית מחולקת במבנה 1+2 ומתקפלת בקלות כאשר משענת הגב מוצמדת אל בסיס המושב ושניהם יחד מתקפלים על ציר ומוצמדים אל המושבים הקדמיים. כאשר שורת המושבים האחורית מקופלת, נפח תא המטען גדל משמעותית לכדי 3,020 ליטרים. משקל ההעמסה המקסימלי של הקאדי עומד על 660 ק"ג ויכולת הגרירה מגיעה ל- 1,500 ק"ג עם בלמים בנגרר או 740 ק"ג עם נגרר ללא בלמים. שפת ההטענה נמוכה ונוחה, וניתן להעמיס מטען גם דרך שתי דלתות הצד כשהמושבים מקופלים. נקודת התורפה היא כאמור הדלת האחורית המתרוממת מעלה.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

הנסיעה בפולקסווגן קאדי נעימה. בדרכים בינעירוניות מורגשים רעשי הרוח, אך בכל זאת תא הנוסעים שקט יותר ממסחריות מתחרות. בתוך העיר מתקשה מעט הקאדי מול מהמורות גדולות מהרגיל, ופסי האטה עבורו הם אתגר של ממש. יחד עם זאת, דווקא בתוך העיר היכולות של הקאדי באות לידי ביטוי. קל לנהוג בפולקסווגן בזכות חלון גדול וישיבה גבוהה ונוחה. זווית הראיה של הנהג רחבה מאוד וקורה A כלל לא מפריעה. עובדה זו חשובה במיוחד לאלו שעובדים במקומות צפופים ועמוסים יותר. כשתא המטען מלא בכל טוב, הקאדי נעימה עוד יותר. ההבדל המשמעותי מורגש בעיקר בשורת המושבים האחורית.

 

ביצועים

 

רכב המבחן הגיע חמוש במנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים. המנוע מספק 102 כוחות סוס ומומנט מירבי של 25.5 קג"מ. הנתונים הללו לא רעים ביחס למתחרים למרות שהם נראים צנועים על הנייר. התאוצה הראשונית בתוך העיר מורגשת, אם כי לעיתים משתהה מעט. הנסיעה חלקה והעברת ההילוכים במהירויות נמוכות טובה ברוב המקרים. בנסיעות במהירויות נמוכות, מורגש כוח זמין, החסר בכבישים בינעירוניים. הקאדי מתקשה בתאוצות הביניים ובצבירת מהירות, במיוחד בעליה.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

ההגה נעים ונוח למגע, ומגיב טוב לדרישת הנהג בזמן הנהיגה. משקל ההגה טוב, הוא לא קל מדי אך גם לא כבד באופן מטריד, ומעניק תחושה טובה של יציבות ושליטה. התנהגות הכביש של הקאדי מאוד ברורה. הקאדי יודע לאן ההגה מכוון ולשם הוא נוסע. פקודות ההיגוי של הנהג בקאדי הם יחסי עבודה לכל דבר ועניין. הנהג מבקש, הקאדי מבצע. בעיקולים מהירים וחדים ניתן להרגיש את זווית הגלגול של הרכב בגלל גובהו. יחד עם זאת, לקאדי מערכת בקרת יציבות שעושה עבודה טובה מאוד כך שגם אם ממש תמהרו לעבודה ותנסו לאתגר את ביצועי הקאדי, סביר להניח שתגיעו בבטחה.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

פולקסווגן קאדי משווק עם אחריות יצרן לשנתיים בלבד ללא הגבלת ק"מ. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק של פולקסווגן קאדי מספקת בהחלט. צריכת הדלק המשולבת על פי נתוני היצרן עומדת על 20.0 ק"מ לליטר. בימי המבחן, שכללו נסיעות בתוך ומחוץ לעיר, הציג הקאדי צריכת דלק משולבת של 13.2 קילומטרים לליטר. קיבולת מיכל הדלק של הקאדי עומדת על 55 ליטרים, ובחישוב מהיר כנראה שתבקרו בתחנת הדלק אחת ל- 650 ק"מ, בהנחה שלא תנצלו את טיפות הדלק האחרונות. נקודה חשובה שיש לקחת בחשבון היא שבמרבית הזמן רכב המבחן נסע ללא מטען. העמסת מטען מתורגמת למאמץ גדול יותר שבא לידי ביטוי בעליה בצריכת הדלק. פולקסווגן קאדי מגיע גם עם מערכת Start&Stop החוסכת בצריכת הדלק.

 

בטיחות

 

רכבי פולקסווגן נחשבים לרכבים בטיחותיים והקאדי לא שונה בהרבה. פולקסווגן קאדי השיג ציון של ארבעה כוכבי בטיחות מתוך חמישה במבחן הריסוק האירופאי של ארגון EuroNcap. ציון אבזור הבטיחות הישראלי שלו גבוה יחסית (6 מתוך 8) בזכות ארבע כריות אויר, מערכת בקרת אחיזה, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. בנוסף מגיע הקאדי עם חיישני חניה אחוריים ומצלמת נסיעה לאחור.

 

פולקסווגן קאדי 2017פולקסווגן קאדי 2017

 

תמורה למחיר

 

פולקסווגן קאדי טרנדליין 2.0 TDI הוא רכב מסחרי מוצלח וגרמני על כל המשתמע מכך. הוא יודע לעשות את העבודה, ועושה זאת בנוחות ובקלות. גובה מפתן ההטענה נמוך ומאוד פרקטי, אך הדלת האחורית הנפתחת מעלה מורידה לא מעט נקודות. פולקסווגן קאדי נוח לנסיעה במרבית הזמן וגם שקט בהשוואה למתחריו.

 

מנוע הטורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים ברכב המבחן לא מבריק ולא מעניק את תחושת הזריזות אליה התרגלנו מדגמי פולקסווגן הפרטיים. יחד עם זאת, הוא מעניק ביצועים המספקים בשימוש יום יומי. כנראה לא תהיו הראשונים לצאת מהרמזור, אך בין הרמזורים יהיה לכם די נוח. תנוחת הישיבה הגבוהה בקאדי נוחה כמו גם קלות הנהיגה, המאפשרות יחדיו לבלות שעות מאחורי ההגה.

 

שתי דלתות הצד משפרות באופן משמעותי את השימושיות של פולקסווגן קאדי. מרבית המשתמשים ברכב זה ככלי עבודה, הם גם בעלי משפחה. הקאדי הוא רכב נהדר למשפחה. יש בו שפע של מקום מכל כיוון אפשרי ותא מטען ענק שיהיה קשה למלא בטיולי סוף השבוע. תוסיפו לזה מערכת מולטימדיה יעילה, וקיבלתם משפחתית משודרגת לכל דבר.

 

הבעיה של פולקסווגן קאדי טרנדליין היא תג המחיר העומד על 162,000 ₪. בעוד גרסת הבנזין הידנית הבסיסית מוצעת תמורת 122,900 ₪, בעלי העסקים יתקשו למצוא הצדקה להוסיף כמעט 40,000 ₪ עבור דגם הטרנדליין עם מנוע 2.0 TDI. חלק גדול מרוכשי הרכבים מסוג זה אינם רוכשים את הרכב עבור עצמם אלא עבור העובדים שלהם. בעידן של קיצוצים, מיתון ושאר סיסמאות מעולם הכלכלה, המנוע הגדול, תיבת ההילוכים האוטומטית, דלתות הצד ומערכת המולטימדיה, עלולים להיתפס כמותרות שאפשר לוותר עליהן. מי שרוכש את הרכב לעצמו, ירוויח רכב עבודה טוב, המעניק גם פינוק למשפחה. 

 

פולקסווגן קאדי טרנדליין 2.0 TDI חמישה מושבים אוטומטי
מנוע דיזל 4 צילינדרים 2.0 ליטרים
הספק מרבי משולב 102/3,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.58/1,300 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,408 מ"מ
רוחב כללי 1,793 מ"מ
גובה כללי 1,822 מ"מ
בסיס גלגלים 2,682 מ"מ
מיכל דלק 55 ליטרים
נפח תא מטען

918 ליטרים

משקל עצמי 1,616 ק"ג
מהירות מרבית 172 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 13.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 20.0 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 12 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 4 כוכבים (2015)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
אחריות שנתיים ללא הגבלת ק"מ
מחיר

162,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • חדש בישראל: סיאט ארונה סטייל X

    חדש בישראל: סיאט ארונה סטייל X

    14.08.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סיאט ארונה ברמת אבזור סטייל X החדשה ימכר רק באתר האינטרנט של החברה במחיר 112,900 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, מודיעה על הרחבת פעילות האונליין של מותג סיאט בישראל עם השקת גרסה חדשה לסיאט ארונה שתימכר באופן בלעדי באתר האינטרנט של החברה. לפני כשנה הושקה באופן דומה סיאט איביזה אקסלנס שאינה מוצעת לרוכשים באולמות התצוגה אלא רק באתר החברה. סיאט ארונה סטייל X ת

     
  • פולקסווגן חושפת טי-רוק קבריולט

    פולקסווגן חושפת טי-רוק קבריולט

    14.08.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    פולקסווגן מפתיעה עם גרסת קבריולט חדשה לרכב הפנאי הקומפקטי טי-רוק

    פולקסווגן חושפת תמונות ופרטים ראשונים אודות גרסת קבריולט חדשה לרכב הפנאי פולקסווגן טי-רוק (T-ROC). פגשנו בעבר רכבי פנאי שטח קבריולט יקרים ואקסלוסיביים כמו ריינג' רובר איווק קבריולט, אך זו הפעם הראשונה שאנו נחשפים לרכב פנאי קומפקטי עממי בתצורת קבריולט. נזכיר כי פולקסווגן טי-רוק הוצג לפני כשנתיים וממו

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מאזדה 2 זוכה למתיחת פנים

    מאזדה 2 זוכה למתיחת פנים

    18.07.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    מאזדה 2 מקבלת חזית חדשה המיישרת קו עם שאר דגמי המותג

    מכונית הסופר מיני מאזדה 2 עוברת מתיחת פנים הכוללת חזית עדכנית המיישרת קו עם דגמי המותג החדשים, נוחות נסיעה משופרת, ומספר מערכות נוחות ובטיחות משודרגות. הדגם החדש מושק תחילה ביפן וצפוי להגיע לישראל במהלך שנת 2020. מאזדה 2 החדשה 2020 שינויי העיצוב מתמקדים בחזית וכוללים פנסים חדשים, ג

     
  • ניסאן אלטימה החדשה 2019 מושקת בישראל

    ניסאן אלטימה החדשה 2019 מושקת בישראל

    11.07.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ניסאן אלטימה החדשה מושקת עם מנוע בנפח 2.5 ליטרים ועיצוב משופר במחיר 165,000 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, משיקה את ניסאן אלטימה 2019 החדשה אשר תתחרה בסגמנט המשפחתיות הגדולות מול דגמים כגון סקודה סופרב, מאזדה 6 וסובארו B4. ניסאן אלטימה מעוצבת בהשראת אחותה הגדולה והיפה ניסאן מקסימה ומציגה קפיצת מדרגה ביחס לדור היוצא. תא הנוסעים מודרני ומינימליסטי עם מסך מרכזי צף ומיעוט פ

     
  • ניסאן מקסימה 2019 מושקת בישראל

    ניסאן מקסימה 2019 מושקת בישראל

    11.07.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ניסאן מקסימה מגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים במחיר 245,000 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, משיקה את מכונית הסלון ניסאן מקסימה 2019 לאחר שעברה מתיחת פנים הכוללת גריל מודגש יותר, יחידות תאורה מודרניות מסוג LED, ופגושים חדשים מלפנים ומאחור. העיצוב החיצוני השתדרג אך עיצוב תא הנוסעים נותר כפי שהיה. ניסאן מקסימה 2019 ניסאן מקסימה משווקת בישרא

     
  • מיני קופר SE החשמלית מושקת רשמית

    מיני קופר SE החשמלית מושקת רשמית

    10.07.19 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    מיני קופר SE החשמלית מציעה טווח נסיעה של 235 ק"מ וצפויה להגיע לישראל בתחילת שנת 2020

    מיני חוגגת יום הולדת 60 להיווסדה וחושפת בהולנד את מיני קופר SE החשמלית. היצרנית מספרת שהמכונית החדשה ממשיכה להפגין את האופי של מיני המודרנית עם חווית נהיגה, עיצוב ואיכות של מותג פרימיום. עוד מדווחת מיני שכ- 40,000 איש כבר נרשמו כמתעניינים והיא צופה לביקוש רב לדגם החשמלי. העיצוב החיצוני של מיני קופר

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • קאדילק XT4 מושק בישראל. המחיר החל מ- 264,900 ₪

    קאדילק XT4 מושק בישראל. המחיר החל מ- 264,900 ₪

    07.07.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר הקומפקטי קאדילק XT4 מושק בישראל עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק 237 כ"ס ושלוש רמות אבזור נדיבות

    קבוצת UMI משיקה בישראל את הקרוסאובר הקומפקטי קאדילק XT4 אשר יתחרה בדגמי פרימיום כגון וולוו XC40, אאודי Q3, וב.מ.וו X1. כרגיל בקאדילק, גם ה- XT4 מציג מידות נדיבות ביחס למתחריו מהיבשת הישנה. אורכו הכללי 4,599 מ"מ, רוחבו 1,881 מ"מ, גובהו 1,627 מ"מ ובסיס גלגליו נמתח על פני 2,779 מ"מ. נפח תא המטען 637 לי

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • אאודי Q7 זוכה למתיחת פנים מקיפה

    אאודי Q7 זוכה למתיחת פנים מקיפה

    26.06.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    אאודי Q7 2019 החדש מציג עיצוב בהשראת אאודי Q8 לצד מערכות נוחות ובטיחות חדשות

    אאודי Q7, רכב הפנאי הגדול של המותג אשר הוצג לקראת שנת 2015, זוכה למתיחת פנים מקיפה כדי לעמוד בתחרות מול מתחרים צעירים כגון ב.מ.וו X5 ומרצדס GLE החדשים. מתיחת הפנים כוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים חדש לחלוטין שהושאל מאאודי Q8 המרשים, תוספת אבזור נוחות ובטיחות, וכמובן יחידות הנעה חדשות המשלבות מע

     
  • פורד פומה - קרוסאובר עירוני חדש

    פורד פומה - קרוסאובר עירוני חדש

    26.06.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    פורד פומה מציג עיצוב צעיר, רשימת אבזור נדיבה, מערכת מיקרו היברידית, ותא מטען גדול וחכם

    פורד חושפת היום קרוסאובר עירוני חדש העונה לשם פורד פומה, אשר יתחרה מול דגמים כגון סיאט ארונה, סיטרואן C3 איירקרוס, וקיה סטוניק. הדגם מציג עיצוב צעיר המתאים לקהל היעד, אבזור נוחות ובטיחות נדיב, ותא מטען גדול ביחס לסגמנט בנפח 456 ליטרים. פורד פומה פורד פומה מבוסס על פורד פיאסטה החדשה

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ב.מ.וו משיקה 5 דגמים חדשים בישראל ביניהם סדרה 3

    ב.מ.וו משיקה 5 דגמים חדשים בישראל ביניהם סדרה 3

    17.06.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    דלק מוטורס משיקה בישראל את דגמי סדרה 3, סדרה 7, וסדרה 8 קבריולט. בנוסף מושקים רכב הפנאי הענק ב.מ.וו X7 ומכונית הרודסטר ב.מ.וו Z4

    דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, מודיעה היום על השקת חמישה דגמים חדשים וחשובים עבורה. ב.מ.וו סדרה 3 החדשה תוצע תחילה בגרסתה ההיברידית. ספינת הדגל ב.מ.וו סדרה 7 נוחתת אצלנו לאחר מתיחת פנים מקיפה, ולצדה יעמוד רכב הפנאי הענק ב.מ.וו X7 עבור מי שמבקש מקסימום פאר בתצורת SUV. הרודסטר ב.מ.וו Z4 חוזרת להיצ

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.