סיטרואן ג'אמפי במבחן - דור שלישי של הצלחה

 

הדור השלישי של סיטרואן ג'אמפי נחת בישראל. יצאנו עם גרסת הנוסעים החזקה לבדוק מה הוא מציע לנהג העובד

תגיות | נוסעים מסחרי, סיטרואן, סיטרואן ג'אמפי מדיום אוטומטי- מבחן דרכים, ג'אמפי לארג', ג'אמפי מדיום, ג'אמפי סמול

סיטרואן ג'אמפי הוא דגם ותיק ומוכר בכבישי ישראל. שני הדורות הקודמים של הג'אמפי נמכרו במספרים מכובדים על שלל גרסאותיהם. גרסת הנוסעים בעלת תשעה מושבים זכתה אף היא להצלחה, במיוחד בקרב משפחות מרובות ילדים, בזכות המרחב הנדיב ומספר המושבים. סגמנט המסחריות לא זר לסיטרואן. הדור השלישי של הג'אמפי מנסה להמשיך את הצלחת קודמיו ולהגיע לכדי הצלחה מסחררת כמו אחיו הקטן - הברלינגו, המוביל זה שנים את קטגוריית המסחריות הקטנות עם נתח שוק אסטרונומי של כ- 50%.

 

סיטרואן ג'אמפי מדיום אוטומטי
יתרונות   מנוע, צריכת דלק, נוחות
חסרונות   איכות הרכבה, הנדסת אנוש, אבזור בטיחות

 

סיטרואן ג'אמפיסיטרואן ג'אמפי

 

סיטרואן מכוונת גבוה ומביאה "סוס עבודה" צרפתי חדש עם הרבה כוח בכוונה להיות הלהיט החם בעולם המסחריות מסגמנט N1. הדור השלישי של סיטרואן ג'אמפי הוא פרי שיתוף פעולה של קונצרן פג'ו - סיטרואן עם טויוטה והוא אח תאום לפיג'ו אקספרס וטויוטה פרואייס. סיטרואן ג'אמפי החדש מגיע עם רצון עז להצלחה גדולה אף יותר. לקחנו את סיטרואן ג'אמפי בגרסת הנוסעים עם תשעה מושבים, מנוע טורבו דיזל, ותיבת הילוכים אוטומטית, ויצאנו לבחון האם הצרפתים הצליחו גם הפעם ליצור רכב חדש ומשודרג שימשיך את דרכם של דורותיו הקודמים.

 

עיצוב ונוחות

 

ניתן להבחין בעיצוב החדש של סיטרואן ג'אמפי כבר במבט ראשון, ונראה שהאבולוציה של הג'אמפי עושה לו רק טוב. השפה העיצובית החדשה של סיטרואן הוטמעה בהצלחה במסחרית החדשה. הדור החדש נאה הרבה יותר מקודמו, אך ניתן לראות שהעיצוב ממשיך דרך ולא חדש לגמרי. האלמנט הכי בולט בחזית הרכב הוא סמל המותג המוטבע בשני פסי כרום התוחמים את הגריל. פנסי החזית נמתחים לאחור אל הכנפיים הקדמיות, מתמזגים היטב בעיצוב הצד הזורם, ובולטים למרות שאינם גדולים מדי. הפגוש הקדמי עשוי פלסטיק שחור כנהוג ברכבים מסחריים. למרות גודלו הפיזי, סיטרואן ג'אמפי לא נראה גדול ומגושם אלא בעל פרופורציות נכונות וחזית נאה.

 

סיטרואן ג'אמפיסיטרואן ג'אמפי

 

קשה לאתר אלמנטים עיצוביים של ממש בחלקו האחורי של סיטרואן ג'אמפי. מה שכן תמצאו שם כולל פגוש פלסטיק שחור, צמד דלתות הנפתחות לצדדים, חלונות אחוריים צמודים הנראים כחלון אחד, צמד מגבים, גופי תאורה פשוטים, וסמל סיטרואן גדול. בתחתית דלתות הצד מגן פלסטיק שחור שימושי ויעיל לכל האורך, המגן על ספי הדלתות מפני פגיעות. ברכב המבחן הותקנה מדרגה חשמלית הנשלפת מתחת לרכב בפתיחת הדלת וחוזרת למקומה בסגירתה של דלת הצד.

 

סיטרואן ג'אמפיסיטרואן ג'אמפי

 

סביבת הנהג היא החלק היחיד שלא משתנה בגרסאות השונות ובאפשרויות המרובות של סידור פנים הרכב. סביבה זו מתוכננת היטב אך לא מצטיינת באיכות החומרים. לסיטרואן ג'אמפי בורר הילוכים מיוחד בצורת גלגלת הממוקם בתחתית הפאנל המרכזי, הוא קל ונוח לשימוש ומוסיף רענון עיצובי קטן לשעמום המסחרי המוכר. סיטרואן ג'אמפי מצוייד במחשב דרך ובמסך מגע השולט במערכת המולטימדיה, אך כאן נגמרים השכלולים. גלגל ההגה פחוס ומעוצב באופן שלא אופייני לרכבים מסחריים. סביבת הנהג נוחה וקלה לשימוש, אך קיים מחסור בתאי אחסון נסגרים בסביבת הנהג. איכות ההרכבה בינונית אך לא נתקלנו ברעשים בזמן הנסיעה. הנדסת האנוש צרפתית וכך, כמו בהרבה דגמים של קבוצת פג'ו וסיטרואן, מוט השליטה בבקרת השיוט מתחבא אי שם מאחורי גלגל ההגה. אפשר כמובן להתרגל לשימוש בו אך קיימים בשוק פתרונות נוחים הרבה יותר. את המסך המרכזי מעט קשה לקרוא במהלך שעות היום, וצמד הרמקולים הבודדים בדלתות הקדמיות מספקים איכות שמע נמוכה עד בינונית. המזגן הקדמי טוב מאוד ותפעולו פשוט. לטובת היושבים מאחור בגרסאות הנוסעים קיים מיזוג אוויר נפרד בהתקנה מקומית.

 

סיטרואן ג'אמפיסיטרואן ג'אמפי

 

למרות שמדובר ברכב מסחרי, סיטרואן ג'אמפי די נוח. כיסא הנהג מציע נוחות סבירה בלבד, אך שיכוך המתלים מפצה. סיטרואן ג'אמפי לא קופצני ביחס למקובל בסגמנט ובנוסף קל מאוד לנהיגה. הראות החוצה דרך החלונות הגדולים מצוינת ויחד עם תנוחת נהיגה מוצלחת, השליטה ברכב מעולה. מדובר ברכב גדול באורך חמישה מטרים ורוחב של שני מטרים, ובכל זאת ניתן להרגיש בנוח תוך מספר דקות ולא צריך להיות נהג מסחריות ותיק על מנת לנהוג בנוחות בסיטרואן ג'אמפי. המושבים האחוריים שהותקנו בארץ בסיסיים למדי ומעט צפופים אך המתלים רכים יחסית ומפצים גם כאן על הנוחות הבינונית של המושבים. בדומה לכל רכב מסחרי אחר, נוחות הנסיעה אף משתפרת תחת עומס, והורגש שיפור בספיגת השיבושים כשהג'אמפי היה עמוס בנוסעים. נוח מאוד להעמיס ציוד בתא המטען בזכות דלתות אחוריות הנפתחות ב- 180 מעלות וסף הטענה נמוך כיאה לרכב מסחרי.

 

סיטרואן ג'אמפי משווק בשלוש גרסאות מרכב. אורכו של סיטרואן ג'אמפי סמול 4,609 מ"מ והוא מציע נפח הטענה של 4,600 ליטרים. סיטרואן ג'אמפי מדיום שהתייצב למבחן נמתח לאורך של 4,959 מ"מ ומציע נפח הטענה של 5,300 ליטרים. סיטרואן ג'אמפי לארג' מציע אורך של 5,309 מ"מ ונפח הטענה של 6,100 ליטרים. מגוון גרסאות המרכב יוצר וורסטיליות מבורכת המאפשרת התאמה מרבית של הרכב לצרכי הלקוחות. בנוסף לאורכים השונים מציע סיטרואן ג'אמפי אפשרות לשלב מושבים אחוריים בשתי שורות או בשורה אחת. בסיטרואן עובדים על גרסאות שיוכלו לשמש כמונית שירות, ועל גרסה ייחודית שתשמש להובלה בקירור. ההתאמות האישיות מוצעות כמובן בתוספת תשלום. ברכב המבחן שהגיע כאמור עם שתי שורות מושבים, מזגן אחורי נפרד, ומדרכה אוטומטית, שווי התוספות הוא כ- 30,000 שקלים.

 

סיטרואן ג'אמפיסיטרואן ג'אמפי

 

ביצועים

 

סיטרואן ג'אמפי החדש מוצע בישראל עם שלושה מנועי טורבו דיזל. הראשון בנפח 1.6 ליטרים בהספק 115 כ"ס, השני בנפח 2.0 ליטרים ומציע 150 כ"ס. רכב המבחן הגיע עם המנוע הבכיר בנפח 2.0 ליטרים בהספק 177 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ הזמינים ב- 2,000 סל"ד. המנוע החזק מוצע באופן בלעדי עם תיבת 6 הילוכים אוטומטית. נתוני ההספק המרשימים מורגשים בזמן הנסיעה. קצת קשה להאמין אבל ברוב המקרים תהיו אתם הראשונים לצאת מהרמזור אם הרכב לא עמוס לעייפה. תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 9.8 שניות ממחישה את הביצועים הזריזים. גם תאוצות הביניים זריזות ולא חסר כוח בשום הילוך. המהירות המרבית עומדת על 170 קמ"ש.

 

סיטרואן ג'אמפיסיטרואן ג'אמפי

 

הביצועים הזריזים מורגשים לכל אורך הנהיגה ובמיוחד כשהרכב עמוס בנוסעים או במטען. העברות ההילוכים מהירות למדי וחלוקת ההילוכים שומרת את המנוע בתחום הסל"ד היעיל. סיטרואן ג'אמפי הוא רכב זריז, כזה שיכול לסכן את רישיון הנהיגה שלכם. כן, קראתם נכון. לא מדובר במהירות של מכונית אקזוטית אך בקלות יתרה תוכלו לעבור את המהירות המותרת. בידוד הרעשים טוב יחסית לרכב מסחרי ומספק בהחלט במהירויות נמוכות וגבוהות.

 

גלגל ההגה של סיטרואן ג'אמפי אמנם נאה ומעוצב אך עשוי פלסטיק פשוט ואינו נעים למגע. יחד עם זאת, התגובות שלו בזמן הנהיגה טובות והתקשורת עם הנהג ניכרת בכל מהירות. ההגה בעל טווח ארוך של ארבעה סיבובים מנעילה לנעילה, מעניק זווית הפנייה טובה אך מצריך עבודת ידיים רבה בתמרונים צפופים. יתרה מכך, לסיטרואן ג'אמפי אחיזת כביש טובה מאוד, זוויות הגלגול מורגשת בסיבובים גדולים אך לא גורעת מהרגשה של נהיגה בטוחה. בסך הכל ניתן לומר כי חווית הנהיגה בסיטרואן ג'אמפי מוצלחת.

 

סיטרואן ג'אמפיסיטרואן ג'אמפי

 

כושר גרירה והעמסה

 

סיטרואן ג'אמפי שייך לסגמנט המסחריות N1 אך מציג נתונים כשל מסחריות גדולות יותר. לדגם המבחן בגודל הבינוני תא מטען בנפח 5,300 ליטר. סיטרואן ג'אמפי עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק 177 כ"ס יכול לגרור עד 750 ק"ג עם נגרר ללא בלמים ועד 2,200 ק"ג עם נגרר הכולל בלמים, נתונים מרשימים בהחלט עבור רכב מסחרי.

 

סיטרואן ג'אמפיסיטרואן ג'אמפי

 

עלויות אחזקה

 

סיטרואן ג'אמפי דורש טיפול תקופתי אחת ל- 20,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 941 ש"ח, עלות הטיפול השני 1,622 ₪, ועלות הטיפול השלישי 941 ₪. סך עלות הטיפולים עד 60,000 הקילומטרים הראשונים תעמוד על 3,504 ₪, סכום המעיד על עלות אחזקה נמוכה. עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 3,314 ₪.

 

גם החלפים מוצעים במחירים נוחים. מחיר זוג רפידות בלם קדמיות 651 ₪, מחיר זוג צלחות בלם קדמיות 1,108 ₪, עלות פנס קדמי 1,642 ₪, עלות פנס אחורי 668 ₪, ועלות מראת צד 1,153 ₪.

 

צריכת דלק

 

בנוסף לעלויות האחזקה הנוחות, צריכת הדלק תביא אף היא לחיסכון בהוצאות. לסיטרואן ג'אמפי מנוע 2.0 ליטרים חסכוני דיו. במהלך המבחן שכלל נסיעה עירונית, נסיעה בינעירונית, ונסיעה בינעירונית עם רכב עמוס בנוסעים סיפק נתון משולב טוב מאוד של 11.3 ק"מ לכל ליטר סולר. נתון היצרן עומד על 17.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. הקרדיט מגיע גם לתיבת ההילוכים בת 6 המהירויות שעושה עבודה טובה מאוד. הוצאות הדלק מאוד משמעותיות ברכב מסוג זה אשר גומע קילומטרים רבים וכאן מדובר בנקודת זכות לטובת הצרפתים.

 

סיטרואן ג'אמפיסיטרואן ג'אמפי

 

בטיחות

 

בשנת 2015 התייצב סיטרואן ג'אמפי למבחן הבטיחות של ארגון Euro Ncap וזכה בציון מרבי של 5 כוכבים כשהוא מצוייד ב- 4 כריות אוויר, אך יש לזכור כי הדגם המשווק בישראל מצוייד רק ב- 2 כריות אוויר קדמיות. ציון משרד התחבורה הישראלי לאבזור הבטיחות ברכב עומד על 0 מתוך 8. חבל לנו שנושא אבזור הבטיחות ברכבים מסחריים נזנח. דווקא ברכב מסוג זה המיועד להסעת נוסעים או מטען, ומבלה שעות ארוכות בכבישים, רצויה נוכחותן של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

סיטרואן ג'אמפיסיטרואן ג'אמפי

 

תמורה למחיר

 

סיטרואן ג'אמפי החדש משווק בישראל כאמור בשלושה גדלים: סמול, מדיום ולארג'. לסיטרואן ג'אמפי שלושה מנועים והוא מוצע עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית. מנוע 1.6 ליטרים בהספק 115 כ"ס משווק רק בגרסה הקצרה עם תיבת הילוכים ידנית. מנוע 2.0 ליטרים בהספק 150 כ"ס משודך אף הוא לתיבת הילוכים ידנית בלבד. גרסת המבחן עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק 177 כ"ס מוצעת עם תיבת הילוכים אוטומטית.

 

סיטרואן ג'אמפי החדש מקבל על עצמו תפקיד לא פשוט. ליבואן המקומי רצון עז להפוך אותו לרב מכר בסגמנט ולשכפל את הצלחת האח הקטן - הברלינגו.

 

סיטרואן ג'אמפי החדש הוא רכב מסחרי טוב המעניק תחושת ביטחון בזמן הנהיגה, ומביא עימו יכולות גבוהות בזכות מנוע חזק וחסכוני. אנחנו רואים תחרות דווקא מול אחיו התאום - טויוטה פרואייס, הנהנה ממיתוג אמינות גבוה יותר למרות שבמקרה זה מדובר באותו הרכב בדיוק. ניתן להוריד נקודות זכות על מחסור במערכות בטיחות אקטיביות ועל איכות ההרכבה הבינונית.

 

סיטרואן ג'אמפי החדש בגרסת המנוע החזקה הופך את ימי העבודה למהירים ונעימים יותר. הוא מסייע לנהג העובד בעזרת כניסה ויציאה נוחות, ושדה ראייה רחב. סיטרואן ג'אמפי מוצע במחיר התחלתי של 169,000 ₪ לגרסת הסמול הידנית, ועד 239,000 ₪ לגרסת לארג' האוטומטית, לפני התאמות אישיות שידרשו על ידי הלקוח. מבחינתנו מדובר בראש ובראשונה בכלי עבודה, וסיטרואן ג'אמפי הגיע בשביל לעבוד.

 

סיטרואן ג'אמפי מדיום אוטומטי
מנוע טורבו דיזל 2.0 ליטרים
הספק מרבי משולב 177/3,750 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 40.8/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,959 מ"מ
רוחב כללי 1,920 מ"מ
גובה כללי 1,940 מ"מ
בסיס גלגלים 3,275 מ"מ
מיכל דלק 69 ליטרים
נפח תא מטען

5,300 ליטרים

משקל עצמי 1,657 ק"ג
מהירות מרבית 170 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.4 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.3 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 12 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2015)
מחיר

229,900 ₪

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.