אופל אינסיגניה החדשה במבחן דרכים

 

אופל אינסיגניה החדשה מתיימרת להצליח יותר מקודמתה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות הנלחמת על מקומה בשוק הרכב

תגיות | משפחתיות גדולות, אופל, אינסיגניה האצ'בק

לאופל שושלת מכובדת של משפחתיות גדולות שעשו חייל באירופה וגם בשוק המקומי שלנו. קוראים ותיקים ודאי זוכרים את אופל אסקונה, שמסרה לא מעט עותקים בישראל. אופל וקטרה שהגיעה לאחר מכן הצליחה באירופה אך לא נחלה הצלחה גדולה אצלנו, למרות תמחור אגרסיבי והיותה מכונית מוצלחת. הדור השני של אופל וקטרה היה יקר משמעותית והמכירות המשיכו לדעוך. הדור הראשון של אופל אינסיגניה הגיע לישראל זמן קצר לאחר העברת זיכיון הייבוא מקבוצת UMI לקבוצת שלמה סיקסט, אך לא הצליח להותיר חותם משמעותי על השוק המקומי.

 

אופל אינסיגניה 2.0 טורבו 4X4 אינווישן פרימיום
יתרונות   נוחות נסיעה, התנהגות כביש, בטיחות
חסרונות   איכות הרכבה, צריכת דלק

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

אופל אינסיגניה החדשה היא הצהרת כוונות מצד היצרן הגרמני הוותיק. בשמה המלא, אופל אינסיגניה גרנד ספורט, מכהנת כספינת הדגל של אופל. כנציגתה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות היא תיאלץ להתמודד עם שלל מתחרות מוכשרות, אך לא רק בהן. קטגוריית המשפחתיות הגדולות סופגת אש מכל עבר ומאבדת לקוחות לטובת רכבי פנאי שממשיכים לצבור פופולריות, רכבי פרימיום קטנים המוצעים במחיר דומה, וגם לטובת המשפחתיות הגדולות של מותגי הפרימיום, שמציעות גרסאות כניסה במחירים מפתים.

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

אופל אינסיגניה החדשה מתכוונת להילחם בכל החזיתות, היא גדולה, מעוצבת, איכותית ומתקדמת יותר טכנולוגית. יצאנו לבדוק האם כל אלה יסייעו לה גם בשוק הרכב הישראלי.

 

עיצוב ונוחות

 

אופל אינסיגניה החדשה נראית מצויין. היא זונחת את הצללית השמנמנה והפחוסה של הדור הקודם לטובת עיצוב חדש לחלוטין. הפרופורציות שונות באופן מהותי עם יציבה נמוכה, ארוכה ורחבה המעניקה לה רושם של מכונית מקטגוריה גבוהה יותר. החזית מקדמת את שפת העיצוב העדכנית של אופל עם גריל טרפזי גדול, צמד פנסים גדולים עם גבות לד בולטות, וכונסי אוויר מעוטרים בכרום בתחתית הפגוש. מהצד מאמצת האינסיגניה פרופיל בסגנון מכונית קופה עם ארבע דלתות בזכות הגג המשתפל לאחור ומסתיים בדלת תא מטען קצרצרה.

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

בתחתית הדלתות בולט משטח קעור המתרומם ונמשך לאחור ומוסיף נופך ספורטיבי. החישוקים מרובי החישורים נראים נפלא, ומלפנים מבצבצים דרכם קאליפרים מבית ברמבו. הזנב מציג קווים רכים וזורם מטה בעדינות, לצמד הפנסים הגדולים גרפיקה פנימית המתכתבת עם הפנסים מלפנים, ובתחתית הפגוש זוג פתחי מפלט אובליים המרמזים על יחידת ההנעה החזקה.

 

אופל אינסיגניה החדשה מציעה מידות נדיבות. אורכה 4,897 מ"מ, רוחבה 1,863 מ"מ, גובהה 1,455 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,829 מ"מ. לאחר דיאטה של 175 ק"ג מהדגם הקודם, עומד משקלה של אופל אינסיגניה החדשה על 1,733 ק"ג.

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

תא הנוסעים של אופל אינסיגניה מהווה המשך מוצלח לעיצוב החיצוני ומעוצב גם הוא בקווים ארוכים ורכים היוצרים מראה הרמוני ותורמים לתחושת המרחב. דיפון הדלתות והדשבורד משתלבים בצורה הרמונית בכמה מפלסים ועוטפים את הנהג והנוסע באלגנטיות. הקונסולה המרכזית פונה בעדינות לכיוון הנהג ובראשה מסך גדול ונאה. סביב קווי המתאר של הקונסולה מאירים בעדינות פסי לד דקים בצבע לבן. פקדי השליטה בבקרת האקלים ממוקמים בתחתית הקונסולה.

 

בין המושבים הקדמיים מפרידה מחיצה גבוהה עליה ממוקמים בורר ההילוכים ובלם היד החשמלי, ובנוסף מספר מתגים השולטים בסייעני החניה, במצבי הנהיגה, ובמערכת Start&Stop. רכב המבחן כלל מספר תוספות ייחודיות כגון הגה קטום, דוושות אלומיניום וריפודי עור בגוון חום כהה ייחודי. באולם התצוגה פגשנו באופל אינסיגניה עם גימור פנימי בגוון בהיר שנראה מעולה אף הוא.

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

לוח המחוונים של האינסיגניה משלב בין שעונים מסורתיים לבין מסך הממוקם במרכזו, המציע שפע אפשרויות תצוגה וכולל מחשב דרך מפורט במיוחד. תנוחת הישיבה נמוכה אך טווח הכוונון החשמלי של המושב רחב ומאפשר התאמת תנוחת ישיבה אופטימלית. ממושב הנהג מרגישים כי נוהגים במכונית גדולה ומברכים על חיישני החניה ההיקפיים. גם הנוסע מלפנים זוכה למושב מתכוונן חשמלית אך באופן חלקי. כל הנוסעים זכו למושבים מחוממים ומפנקים שהתאימו מאוד למזג האוויר החורפי והסוער שאפיין את ימי המבחן. המושב האחורי מציע מרווח נדיב לשני נוסעים, למעט מרווח הראש הנגזל בידי הגג המשתפל. הנוסע השלישי יסבול מתעלת הינע גבוהה ומפתחי מיזוג למושב האחורי המצמצמים את מרווח הרגליים.

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

תא המטען של אופל אינסיגניה החדשה מציע נפח של 490 ליטרים, שנראה ממוצע למדי על הנייר, אך במציאות פגשנו בתא מטען שימושי במיוחד בזכות מרכב האצ'בק ודלת תא מטען הנפתחת יחד עם השמשה האחורית הגדולה. היינו שמחים אילו סף ההטענה היה נמוך יותר ופתח ההטענה היה רחב יותר. הסרת המדף האחורי מאפשרת להוביל חפצים עד לגובה השמשה. עם קיפול המושבים בספסל האחורי מתקבל חלל הטענה סופר שימושי. את המושב האחורי ניתן לקפל גם בעזרת מנופים הממוקמים בדופן תא המטען.

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

איכות החומרים בתא הנוסעים של אופל אינסיגניה מעורבת. החלק העליון עשוי דיפון איכותי, עבה וגמיש המעניק תחושה טובה. דיפוני הדלתות המעוצבים כוללים גם חיפוי עור התואם למושבים ונעים מאוד למגע. באזורים נמוכים יותר כגון דלת תא הכפפות או דפנות המחיצה שבין המושבים עשויים החיפויים פלסטיק נוקשה ופשוט יותר ומעט מאכזבים. איכות ההרכבה לא מושלמת ונתקלנו במספר דיפונים רופפים אך לא נשמעו קרקושים בנסיעה בכבישים משובשים.

 

באופן מעט חריג, כל רמות האבזור של אופל אינסיגניה כוללות מערכת ניווט מקורית דוברת אנגלית. המערכת מציגה מפות ומעניקה הנחיות נסיעה באנגלית אך לא כוללת דיווחים על עומסי תנועה. מערכת המולטימדיה תומכת בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto (שעדיין לא זמינה בישראל) ומאפשרת את הצגת אפליקציית הניווט Waze על המסך המרכזי. רכב המבחן ברמת אבזור אינוויישן פרימיום כלל שפע של אבזור וגם מערכת שמע מצויינת מבית BOSE שהנעימה את זממנו בנסיעות הארוכות. תוספת חשובה יותר היא הקרנת נתונים על השמשה הקדמית. פקדי השליטה בתצוגה ממוקמים משמאל להגה והנגישות לוקה בחסר אך המערכת פועלת באופן נפלא ומציגה באופן קבוע את מהירות הנסיעה. ניתן לבחור נתונים נוספים שיוקרנו על השמשה כגון הוראות ממערכת הניווט המקורית או נתוני מערכת השמע.

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

רכב המבחן צוייד במתלים אדפטיביים המתאימים עצמם לשלושת מצבי הנהיגה השונים - אוטומט, תיור וספורט. נוחות הנסיעה העירונית מצויינת, בעיקר במצב הנהיגה האוטומטי המציג כיול מתלים רך וסופג. בהיתקלות עם רצף מהמורות מורגשת הקשחה של המתלים לטובת ריסון תנודות המרכב. מחוץ לעיר במהירות תלת ספרתית יש לבחור את מצב הנהיגה תיור בו המתלים מתקשחים מעט, אחרת יורגשו נדנודים בכביש גלי. גם ההיגוי הופך מעט נוקשה יותר במצב תיור ומפחית את הצורך בתיקוני היגוי קלים במצב שיוט.

 

במצב ספורט הופכת הנסיעה נוקשה באופן מהותי אך זוויות הגלגול נעלמות כמעט לחלוטין ומסייעות למכונית הגדולה לצלוח עיקולים מבלי לרכון על צידה. בידוד הרעשים מצויין והצליח להתמודד גם עם הרוחות הכבדות שליוו את ימי המבחן.

 

ביצועים

 

אופל אינסיגניה מוצעת בישראל עם צמד יחידות הנעה. לראשונה משווק הדגם עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 165 כ"ס. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית והנעה קדמית. לגרסה החזקה שהתייצבה למבחן מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 260 כ"ס, ומומנט של 40.8 קג"מ. תיבת 8 הילוכים אוטומטית אחראית בגרסה זו על העברת הכוח לכל הגלגלים. המפרט מספר על תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 7.3 שניות ומהירות מרבית של 250 קמ"ש.

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

למרות הנתונים המרשימים, מרגישה אופל אינסיגניה מאוד רגועה על הכביש. התאוצות אמנם זריזות ובשום שלב לא הרגשנו חוסר כוח, אך הסאונד אנמי בסל"ד נמוך ומשתפר רק במעט בסל"ד גבוה. אופייה של יחידת ההנעה לינארי מאוד וגם ברמיסת דוושת התאוצה לא מתקבלת תחושת הבעיטה בגב. תיבת ההילוכים איטית מדי לטעמנו ויחסי ההעברה ארוכים מאוד. במצב ספורט משתפר תפקוד תיבת ההילוכים אך גם אז ההילוך הנבחר גבוה מדי. נראה כי תיבת ההילוכים מעט מסרסת את המנוע החזק והורגש מאוד חסרונם של מנופים להעברת ההילוכים מגלגל ההגה.

 

אופל אינסיגניה זורחת דווקא כשהמהירות עולה. אחרי התאוצה הלא משכנעת מעמידה, תאוצות הביניים מרשימות הרבה יותר ומעניקות ביטחון לנהג בזכות עתודות הכוח הממתינות מתחת לרגל ימין. השיוט בכביש המהיר מתבצע בקלילות מרשימה ובשקט מופתי בזכות שמירה על סל"ד נמוך בהילוך שמיני. גם כשירדנו מהאוטוסטרדה אל כבישי השומרון הרושם נותר חיובי. ההתמודדות עם פניות רחבות ומהירות פשוט מצויינת והמכונית מעניקה תחושת חוסר מאמץ. אחיזת הכביש גבוהה מאוד וגם פרובוקציות כגון בלימה או האצה חזקה במהלך הפניה לא ערערו את אחיזת הצמיגים באספלט.

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

בכבישים צרים ומפותלים יותר בלטו ממדיה הנדיבים של אופל אינסיגניה שגרמו לה להרגיש מעט גדולה עבור התוואי הנבחר, אך לא מנעו ממנה לתפקד ללא דופי. הבחירה במצב ספורט משפרת את דיוק ההיגוי, וגם שאיפת ההגה למרכוז חזקה יותר ומסייעת בתקיפת פיתולים הדוקים. הקאלפירים הקדמיים מבית ברמבו מסייעים ליכולת הבלימה המעולה, ולמרות משקל המכונית הפגינו הבלמים יכולת האטה מצויינת.

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת הרשמית של אופל אינסיגניה בגרסת המבחן עומדת על 11.6 ק"מ לליטר. במהלך המבחן נמדדה צריכת דלק משולבת של 7.8 ק"מ לליטר. בנסיעה מנהלתית שכללה נסיעה בעיר ללא פקקים ושיוט מהיר עמדה צריכת הדלק על 8.8 ק"מ לליטר, ואילו כשנבדקו יכולותיה הדינמיות של אופל אינסיגניה בכבישי רמת הגולן עמדה צריכת הדלק על 6.9 ק"מ לליטר. גם דרגת זיהום של 15 מתוך 15 מרמזת שלא מדובר במכונית חסכונית במיוחד.

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

על פי הוראות היצרן והיבואן המקומי עומד מרווח הטיפולים של אופל אינסיגניה על שנה או 15,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 877 ₪, עלות הטיפול השני 1,374 ₪, עלות הטיפול השלישי 877 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 2,277 ₪. סך עלות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומד על 5,405 ₪. עלות הטיפולים ממוצעת ביחס למקובל בקטגוריית המשפחתיות הגדולות.

 

אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

עלות פנס קדמי חדש עומדת על 9,829 ₪, עלות פנס אחורי 2,287 ₪, ועלות מראת צד קומפלט 5,064 ₪. עלות חלקי החילוף גבוהה אך לא שונה מהמחירים המקובלים אצל המתחרות. עלות זוג רפידות בלם קדמיות עומדת על 1,037 ₪, ועלות זוג צלחות בלם קדמיות עומדת על 4,202 ₪. מחיר הבלמים יקר, ככל הנראה משום שמדובר בבלמים מבית ברמבו

 

 בטיחות

 

ארגון Euro NCAP בחן את אופל אינסיגניה החדשה בשנת 2017 והעניק לה ציון מלא של חמישה כוכבים. בסעיף הגנה על בוגרים הושג ציון מרשים של 93%, בסעיף הגנה על ילדים 85%, בסעיף הגנה על הולכי רגל 78%, ובסעיף אבזור הבטיחות התקבל ציון של 69%. אבזור הבטיחות הסטנדרטי כולל בלימה אוטונומית במהירות עירונית, בקרת סטייה מהנתיב עם סיוע אקטיבי, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים למניעת סנוור. ברמת האבזור אינוויישן מתווספת בקרת שיוט אדפטיבית, וברמת האבזור אינוויישן פרימיום מתווספים זיהוי תמרורים, הקרנת נתונים על השמשה הקדמית, ומערכת לניטור שטחים מתים.

 

 אופל אינסיגניהאופל אינסיגניה

 

 תמורה למחיר

 

אופל אינסיגניה החדשה מוצעת בישראל במחיר התחלתי של 169,900 ₪ תמורתו תקבלו אותה בגרסת 1.5 ליטרים בהספק 165 כ"ס, וברמת האבזור אנג'וי הכוללת בין היתר מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח, טעינה אלחוטית לסמארטפון, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', 7 רמקולים, מערכת ניווט מקורית, חיישן תאורה, פנסי ערפל וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'. רמת האבזר אנג'וי פרימיום כוללת בנוסף ריפוד עור משולב בד, בקרת שיוט אדפטיבית, וגג שמש חשמלי. רמת האבזור אינווישן מחסירה את גג השמש אך כוללת בנוסף לאנג'וי פרימיום מערכת שמע מבית BOSE, מושבי עור עם כוונון חשמלי, חימום למושבים מלפנים ומאחור, תאורת אווירה, שמשות אחוריות כהות, וחישוקי 18 אינץ'. רמת האבזור הבכירה אינווישן פרימיום כוללת בנוסף לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת חניה אוטומטית, הקרנת נתונים על השמשה הקדמית, עיסוי וזיכרונות למושב הנהג, וחלון גג חשמלי. כאופציה מוצע מערך מצלמות היקפי הכולל תצוגה ממעוף הציפור.

 

גרסאות 2.0 ליטרים מציעות כסטנדרט מתלים אדפטיביים. רמת האבזור OPC ליין מוצעת עם מנוע 2.0 ליטרים בלבד ומאופיינת בעיצוב חיצוני ספורטיבי, מושבים קדמיים ספורטיביים עם חימום, אוורור, ועיסוי, מנופים להעברת הילוכים מגלגל ההגה, דוושות אלומיניום, הגה קטום, פנסי לד מטריקס המספקים תאורה מותאמת לכל תנאי הדרך, וחישוקים קלים בקוטר 20 אינץ'.

 

אופל אינסיגניה החדשה מהווה המשך לשושלת מכובדת וארוכה של משפחתיות גדולות מבית אופל. קשה מאוד שלא להבחין בהשקעה הרבה של אופל בתכנונה והיא באה לידי ביטוי כמעט בכל אספקט. אופל אינסיגניה לא תתקשה לעמוד מול מתחרותיה ולהתמודד מולן בכבוד. היא מביאה עמה ערך מוסף הכולל עיצוב אלגנטי ונאה, נוחות נסיעה מצויינת, וגם יכולת דינמית מרשימה. ביחס לאחותה לפלטפורמה - שברולט מאליבו, מציגה אופל אינסיגניה ביצוע משכנע הרבה יותר ובהחלט מרגישה כמכונית מקטגוריה גבוהה יותר.

 

הבעיה העיקרית של אופל אינסיגניה לא מתמקדת כלל בטיבה של המכונית אלא בתנאי השוק. קטגוריית המשפחתיות הגדולות מאבדת מגודלה כבר תקופה ארוכה וכמות המסירות הולכת ופוחתת. הלקוחות המסורתיים של המשפחתיות הגדולות מעדיפים לנהוג כעת בג'יפונים מוגבהים או במשפחתיות פרימיום שמוצעות במחיר דומה. בישראל סובל מותג אופל מאנונימיות לעומת יצרניות כגון פולקסווגן וסקודה, ולכן הצלחתה של אופל אינסיגניה החדשה בישראל תלויה לא מעט במאמצי השיווק של היבואן.

 

 

אופל אינסיגניה 2.0 טורבו 4X4 אינווישן פרימיום
מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטרים 4 צילינדרים
הספק מרבי משולב 260/5,300 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 40.8/2,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,897 מ"מ
רוחב כללי 1,863 מ"מ
גובה כללי 1,455 מ"מ
בסיס גלגלים 2,829 מ"מ
מיכל דלק 62 ליטרים
נפח תא מטען

490 ליטרים

משקל עצמי 1,733 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 11.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 7.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 8 (מתוך 8)
מחיר

249,900 ₪

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019