פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

 

פיג'ו 5008 הפך ממיניוואן משמים לקרוסאובר אופנתי בעל 7 מושבים. יצאנו לבדוק מה פוטנציאל הצלחתו בישראל

תגיות | פנאי שטח, פיג'ו, 5008

לאחרונה מנסה פיג'ו ליישר קו עם הרכבים המובילים בקטגוריות השונות, ובמרבית מהמקרים היא בהחלט מצליחה. לאחר הצלחת פיג'ו 3008, משיקה החברה את האח הגדול במשפחה - פיג'ו 5008 עם 7 מושבים, מנועי טורבו בנזין ודיזל, ורצון לכבוש את ליבם של בעלי המשפחות הגדולות. האם השינוי הדרמטי שעבר פיג'ו 5008 יהפוך את הדגם לאריה שבסגמנט שבעת המושבים? יצאנו לבדוק.

 

סרטון מבחן דרכים פיג'ו 5008

 

פיג'ו 5008 1.6 טורבו פרימיום
יתרונות   עיצוב, נוחות נסיעה, מערכות בטיחות
חסרונות   צריכת דלק, מרווח ראש בכל המושבים

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

עיצוב ונוחות

 

פיג'ו 5008 שינה גישה והפך ממיניוואן משמים לקרוסאובר אופנתי ונחשק. הדור החדש של פיג'ו 5008 מיישר קו עם השפה העיצובית החדשה של היצרן ומציג קווים בולטים, גריל כוחני, וסביבת נהג מודרנית וייחודית. לכולם ברור הקשר המשפחתי לפיג'ו 3008 וגם כאן הצליחה היצרנית לשמור על הפרופורציות הנכונות. עוד לפני הירידה לפרטים, פיג'ו 5008 הוא רכב עם נוכחות, יפה ומיוחד, ולא צריך להיות חובב רכבים על מנת להסיט את המבט לכיוונו.

 

העיצוב הייחודי ממשיך גם אל תא הנוסעים והכניסה לרכב מלווה בניחוח פרימיום איכותי. לאלו ששנים לא עקבו אחר רכבי פיג'ו, צפוייה הפתעה גדולה מאוד שאחריה תעלה בוודאי השאלה "מה, זה פיג'ו?" כאן תמצאו את אחת מסיבות ההצלחה של המותג בשנים האחרונות, שכן התחושה הכללית המשודרת לנוסעים היא איכות.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

אין ספק שההשראה לסביבת הנהג נלקחה מעולם התעופה, לא סתם פיג'ו מכנה אותה i-Cockpit. סביבת הנהג בפיג'ו 5008 דומה מאוד לזו של פיג'ו 3008. ההגה הקטן, המתגים בסגנון קלידי פסנתר, ריבוי המפלסים, ומסך מגע בגודל 8 אינץ' מספקים את הסחורה. בורר ההילוכים מזכיר את רכבי הפרימיום היקרים ביותר ובהחלט מרגיש טוב ונוח מאוד לשימוש. מסך המגע מהיר יחסית ובעל תצוגה חדה גם באור יום. פתחי מיזוג האוויר מעוצבים ומספקים זרימת אוויר מספקת ושקטה.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

לוח המחוונים הדיגיטלי של פיג'ו 5008 הוא הצגה בפני עצמה. הלוח מספק מידע רב לנהג בדרכים שונות. ניתן לבחור אחת מאפשרויות התצוגה המציגות כל אחת את הנתונים בצורה אחרת. מערכת ה- i-Cockpit של פיג'ו אינטואיטיבית ומתרגלים אליה מהר מאוד. איכות החומרים טובה וכך גם איכות ההרכבה, אם כי לעיתים ניתן לשמוע קרקושים קלים מחיבורים שלא הודקו עד הסוף.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

תנוחת הנהיגה בפיג'ו 5008 טובה וגבוהה, והמושבים הקדמיים נוחים וניתנים לחימום. למרות שמדובר ברכב גדול, קל יחסית להתנהל איתו במקומות עירוניים וצרים, אך לעיתים מעט קשה לאמוד את המרחק מאחור. סף החלונות הגבוה, אשר עוזר ל- 5008 להיראות ספורטיבי יותר, פוגם מעט בשדה הראייה אך לא באופן מורגש. יחד עם זאת, מושב הנהג חשמלי וניתן להגיע איתו לתנוחת נהיגה אופטימלית.

 

שורת המושבים השניה מורכבת משלושה מושבים נפרדים ונוחים, הניתנים להזזה לפנים ולאחור כדי לנצל טוב יותר את בסיס הגלגלים הנדיב העומד על 2,840 מ"מ. הבעיה בפיג'ו 5008 הוא לא מרווח הברכיים אם כי מרווח הראש. למרות שמדובר ברכב גדול, המושבים מונחים גבוה יחסית ואנשים גבוהים יגרדו את הראש בגג. תוסיפו לכך את סף החלונות הגבוה וקיבלתם הרגשה של צפיפות בשורת המושבים השניה. קל יחסית להיכנס אל צמד המושבים בשורה השלישית. הם נוחים מאוד לקיפול אל תוך הרצפה אך מיועדים בעיקר לילדים. מבוגר בגודל ממוצע ירגיש את הצפיפות במושבים אלו.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

תא המטען נוח לשימוש. כשכל שבעת המושבים בשימוש, נפח תא המטען עומד על 210 ליטרים בלבד אך קיפול שורת המושבים השלישית יחשוף תא מטען בנפח 780 ליטרים. קפלו גם את שורת המושבים השניה ותקבלו רכב הובלות עם נפח טעינה של 1,940 ליטרים. סף ההטענה נוח ורחב, כך שניתן בקלות להעמיס ציוד גדול וכבד אל הרכב.

 

במהלך המבחן דאגנו לנסוע עם רכב מלא על כל שבעת מושביו. כל הנוסעים, גדולים וקטנים כאחד, נתנו ציון טוב בסעיף נוחות הנסיעה. מרבית פגמי הכביש נבלעים בבולמי הזעזועים וכיול המתלים מציע פשרה טובה בין קשיחות לרכות על מנת לספק נסיעה מרוסנת ונוחה בתנאים שונים.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

נקודת חוזקה משמעותית בפיג'ו 5008 היא בידוד הרעשים, במיוחד בידוד רעשי הרוח. תא הנוסעים שקט מאוד ורק במהירויות גבוהות מתחילים לשמוע את רעשי הרוח. גם בידוד רעש המנוע טוב ורק בזמן מאמץ נשמע צלילו המתכתי.

 

ביצועים

 

למבחן שלנו התייצב פיג'ו 5008 עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים המפיק 165 כ"ס ומומנט של 24.5 קג"מ החל מ- 1,400 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ומספק על פי היצרן תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 9.2 שניות. בפועל הרכב לא מרגיש מהיר כמו שמספרים הנתונים על הנייר.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

הנהיגה בפיג'ו 5008 מהנה, הישיבה נוחה, ומערכות הבטיחות האקטיביות העובדות ללא הפסקה מקנות הרגשת בטחון ושלווה. פיג'ו 5008 אינו רכב דינמי במיוחד. במהירות גבוהות ובפניות חדות ניתן להרגיש את זוויות הגלגול של המרכב. ההיגוי טוב ומגיב מהר לכל דרישה. מעבר למצב ספורט והעברת הילוכים בעזרת המנופים הממוקמים מאחורי ההגה, הופכים את הנהיגה לספורטיבית יותר ומחדדים את מהירות התגובה של יחידת ההנעה. במצב ספורט תיבת ההילוכים מתעכבת לעיתים בהעלאת הילוך אך ניתן לעשות זאת עצמאית בעזרת מנופי ההילוכים.

 

צריכת דלק

 

במהלך ימי המבחן שכללו נסיעה משולבת עם מספר נוסעים מגוון, הציג פיג'ו 5008 צריכת דלק של 10.7 ק"מ לליטר. מדובר בנתון סביר אך לא מעבר לכך, ודאי ביחס לנתון היצרן המצהיר על צריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר. עם מיכל דלק בנפח 56 ליטרים, ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

פיג'ו 5008 משווק עם שלוש שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ, ועלויות אחזקתו אינן יקרות ביחס לסגמנט. טיפולים מתבצעים אחת לשנה או כל 20,000 קילומטרים. עלות הטיפול הראשון 1,061 ₪, עלות הטיפול השני 1,596 ₪, ועלות הטיפול השלישי עומדת על 1,061 ₪. סך עלות הטיפולים ב- 60 אלף הקילומטרים הראשונים עומד על 3,718 ₪ כולל מע"מ.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

גם מחירי החלפים אינם גבוהים ביחס לסגמנט. עלות פנס קדמי 2,788 ₪, עלות פנס אחורי 1,128 ₪, ומראת צד מתומחרת ב- 1,742 ₪. זוג רפידות בלם קדמיות יעלו 690 ₪, וזוג צלחות בלם קדמיות יעלו 1,092 ₪. פיג'ו 5008 מגיע עם צמיגים במידות 225/55/18 או 235/50/19. מדובר בצמיגים יקרים בשל מידותיהם ויש לקחת בחשבון את עלות החלפת ארבעת הצמיגים בבוא היום.

 

בטיחות

 

פיג'ו 5008 החדש נבחן על ידי ארגון EuroNcap בשנת 2016 וגרף ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות. הדגם מצוייד בשלל מערכות אבזור מתקדמות ודירוג בטיחותי גבוה של משרד התחבורה הישראלי (7 מתוך 8). אבזור הבטיחות כולל בין היתר שש כריות אוויר, מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור שטחים מתים, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת התרעה על עייפות נהג, מערכת לזיהוי תמרורי תנועה, ואורות גבוהים אוטומטיים.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

שלל המערכות האקטיביות פועלות בצורה נעימה וצלילי ההתרעה השונים אינם מטרידים במיוחד. בקרת השיוט האדפטיבית יכולה להביא את הרכב למצב עצירה מלאה ומערכת תיקון הסטייה מנתיב הנסיעה עובדת בצורה כמעט חלקה. בשילוב שתי המערכות הללו מתקבלת נהיגה חצי אוטונומית, בה ניתן לשבת ולאחוז בהגה, ולתת לרכב להאיץ, לבלום ולשמור על המסלול בנתיב הנסיעה כדי שתגיעו למחוז חפצכם בשלום.

 

תמורה למחיר

 

גרסת הפרימיום שבחנו מגיעה עם שלל פינוקים לנהג ולנוסעים, ביניהם מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה ב- Apple CarPlay, קישוריות בלוטות', שקע USB, משטח טעינה אלחוטי לטלפון נייד, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לנוסעים מאחור, שלושה שקעי 12V (מלפנים, מאחור ובתא המטען), תא אחסון מקורר, מראות צד המתכווננות מטה באופן אוטומטי בעת שילוב להילוך אחורי, וילון מובנה בחלונות האחוריים, מגש שירות קטן בגב המושבים הקדמיים, תאורת אווירה פנימית, וגג פנורמי נפתח עם וילון חשמלי. פיג'ו 5008 פרימיום מפנק עם מושבים קדמיים מחוממים, ריפודי עור בשילוב בד, ואפשרות להארכת בסיס המושבים הקדמיים לתמיכה טובה יותר בירכיים.

 

אין ספק שהיצרן הצרפתי עבד שעות על גבי שעות על מנת להשלים את המהפך העיצובי והתדמיתי של פיג'ו 5008 אך צפוי לו קרב לא קל מול הדגמים המובילים בקטגוריה. פיג'ו מציע רשימת אבזור נוחות ובטיחות מרשימה, עיצוב מושך ולא שגרתי, נוחות נסיעה טובה לכל שבעת הנוסעים, הנאה מנהיגה, והרגשה כללית של מכונית פרימיום כמעט.

 

פיג'ו 5008 1.6 טורבו פרימיום
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1.6 ליטרים
הספק מרבי משולב 165/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 24.5/1,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,641 מ"מ
רוחב כללי 1,844 מ"מ
גובה כללי 1,651 מ"מ
בסיס גלגלים 2,840 מ"מ
מיכל דלק 56 ליטרים
נפח תא מטען

210/780/1,940 ליטרים

משקל עצמי 1,365 ק"ג
מהירות מרבית 206 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.7 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (מתוך 5)
רמת אבזור בטיחות 7 (מתוך 8)
מחיר

196,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט