פיג'ו 5008 החדש במבחן דרכים - למשפחה המורחבת

 

פיג'ו 5008 הפך ממיניוואן משמים לקרוסאובר אופנתי בעל 7 מושבים. יצאנו לבדוק מה פוטנציאל הצלחתו בישראל

תגיות | פנאי שטח, פיג'ו, 5008

לאחרונה מנסה פיג'ו ליישר קו עם הרכבים המובילים בקטגוריות השונות, ובמרבית מהמקרים היא בהחלט מצליחה. לאחר הצלחת פיג'ו 3008, משיקה החברה את האח הגדול במשפחה - פיג'ו 5008 עם 7 מושבים, מנועי טורבו בנזין ודיזל, ורצון לכבוש את ליבם של בעלי המשפחות הגדולות. האם השינוי הדרמטי שעבר פיג'ו 5008 יהפוך את הדגם לאריה שבסגמנט שבעת המושבים? יצאנו לבדוק.

 

סרטון מבחן דרכים פיג'ו 5008

 

פיג'ו 5008 1.6 טורבו פרימיום
יתרונות   עיצוב, נוחות נסיעה, מערכות בטיחות
חסרונות   צריכת דלק, מרווח ראש בכל המושבים

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

עיצוב ונוחות

 

פיג'ו 5008 שינה גישה והפך ממיניוואן משמים לקרוסאובר אופנתי ונחשק. הדור החדש של פיג'ו 5008 מיישר קו עם השפה העיצובית החדשה של היצרן ומציג קווים בולטים, גריל כוחני, וסביבת נהג מודרנית וייחודית. לכולם ברור הקשר המשפחתי לפיג'ו 3008 וגם כאן הצליחה היצרנית לשמור על הפרופורציות הנכונות. עוד לפני הירידה לפרטים, פיג'ו 5008 הוא רכב עם נוכחות, יפה ומיוחד, ולא צריך להיות חובב רכבים על מנת להסיט את המבט לכיוונו.

 

העיצוב הייחודי ממשיך גם אל תא הנוסעים והכניסה לרכב מלווה בניחוח פרימיום איכותי. לאלו ששנים לא עקבו אחר רכבי פיג'ו, צפוייה הפתעה גדולה מאוד שאחריה תעלה בוודאי השאלה "מה, זה פיג'ו?" כאן תמצאו את אחת מסיבות ההצלחה של המותג בשנים האחרונות, שכן התחושה הכללית המשודרת לנוסעים היא איכות.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

אין ספק שההשראה לסביבת הנהג נלקחה מעולם התעופה, לא סתם פיג'ו מכנה אותה i-Cockpit. סביבת הנהג בפיג'ו 5008 דומה מאוד לזו של פיג'ו 3008. ההגה הקטן, המתגים בסגנון קלידי פסנתר, ריבוי המפלסים, ומסך מגע בגודל 8 אינץ' מספקים את הסחורה. בורר ההילוכים מזכיר את רכבי הפרימיום היקרים ביותר ובהחלט מרגיש טוב ונוח מאוד לשימוש. מסך המגע מהיר יחסית ובעל תצוגה חדה גם באור יום. פתחי מיזוג האוויר מעוצבים ומספקים זרימת אוויר מספקת ושקטה.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

לוח המחוונים הדיגיטלי של פיג'ו 5008 הוא הצגה בפני עצמה. הלוח מספק מידע רב לנהג בדרכים שונות. ניתן לבחור אחת מאפשרויות התצוגה המציגות כל אחת את הנתונים בצורה אחרת. מערכת ה- i-Cockpit של פיג'ו אינטואיטיבית ומתרגלים אליה מהר מאוד. איכות החומרים טובה וכך גם איכות ההרכבה, אם כי לעיתים ניתן לשמוע קרקושים קלים מחיבורים שלא הודקו עד הסוף.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

תנוחת הנהיגה בפיג'ו 5008 טובה וגבוהה, והמושבים הקדמיים נוחים וניתנים לחימום. למרות שמדובר ברכב גדול, קל יחסית להתנהל איתו במקומות עירוניים וצרים, אך לעיתים מעט קשה לאמוד את המרחק מאחור. סף החלונות הגבוה, אשר עוזר ל- 5008 להיראות ספורטיבי יותר, פוגם מעט בשדה הראייה אך לא באופן מורגש. יחד עם זאת, מושב הנהג חשמלי וניתן להגיע איתו לתנוחת נהיגה אופטימלית.

 

שורת המושבים השניה מורכבת משלושה מושבים נפרדים ונוחים, הניתנים להזזה לפנים ולאחור כדי לנצל טוב יותר את בסיס הגלגלים הנדיב העומד על 2,840 מ"מ. הבעיה בפיג'ו 5008 הוא לא מרווח הברכיים אם כי מרווח הראש. למרות שמדובר ברכב גדול, המושבים מונחים גבוה יחסית ואנשים גבוהים יגרדו את הראש בגג. תוסיפו לכך את סף החלונות הגבוה וקיבלתם הרגשה של צפיפות בשורת המושבים השניה. קל יחסית להיכנס אל צמד המושבים בשורה השלישית. הם נוחים מאוד לקיפול אל תוך הרצפה אך מיועדים בעיקר לילדים. מבוגר בגודל ממוצע ירגיש את הצפיפות במושבים אלו.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

תא המטען נוח לשימוש. כשכל שבעת המושבים בשימוש, נפח תא המטען עומד על 210 ליטרים בלבד אך קיפול שורת המושבים השלישית יחשוף תא מטען בנפח 780 ליטרים. קפלו גם את שורת המושבים השניה ותקבלו רכב הובלות עם נפח טעינה של 1,940 ליטרים. סף ההטענה נוח ורחב, כך שניתן בקלות להעמיס ציוד גדול וכבד אל הרכב.

 

במהלך המבחן דאגנו לנסוע עם רכב מלא על כל שבעת מושביו. כל הנוסעים, גדולים וקטנים כאחד, נתנו ציון טוב בסעיף נוחות הנסיעה. מרבית פגמי הכביש נבלעים בבולמי הזעזועים וכיול המתלים מציע פשרה טובה בין קשיחות לרכות על מנת לספק נסיעה מרוסנת ונוחה בתנאים שונים.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

נקודת חוזקה משמעותית בפיג'ו 5008 היא בידוד הרעשים, במיוחד בידוד רעשי הרוח. תא הנוסעים שקט מאוד ורק במהירויות גבוהות מתחילים לשמוע את רעשי הרוח. גם בידוד רעש המנוע טוב ורק בזמן מאמץ נשמע צלילו המתכתי.

 

ביצועים

 

למבחן שלנו התייצב פיג'ו 5008 עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים המפיק 165 כ"ס ומומנט של 24.5 קג"מ החל מ- 1,400 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ומספק על פי היצרן תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 9.2 שניות. בפועל הרכב לא מרגיש מהיר כמו שמספרים הנתונים על הנייר.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

הנהיגה בפיג'ו 5008 מהנה, הישיבה נוחה, ומערכות הבטיחות האקטיביות העובדות ללא הפסקה מקנות הרגשת בטחון ושלווה. פיג'ו 5008 אינו רכב דינמי במיוחד. במהירות גבוהות ובפניות חדות ניתן להרגיש את זוויות הגלגול של המרכב. ההיגוי טוב ומגיב מהר לכל דרישה. מעבר למצב ספורט והעברת הילוכים בעזרת המנופים הממוקמים מאחורי ההגה, הופכים את הנהיגה לספורטיבית יותר ומחדדים את מהירות התגובה של יחידת ההנעה. במצב ספורט תיבת ההילוכים מתעכבת לעיתים בהעלאת הילוך אך ניתן לעשות זאת עצמאית בעזרת מנופי ההילוכים.

 

צריכת דלק

 

במהלך ימי המבחן שכללו נסיעה משולבת עם מספר נוסעים מגוון, הציג פיג'ו 5008 צריכת דלק של 10.7 ק"מ לליטר. מדובר בנתון סביר אך לא מעבר לכך, ודאי ביחס לנתון היצרן המצהיר על צריכת דלק של 17.2 ק"מ לליטר. עם מיכל דלק בנפח 56 ליטרים, ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

פיג'ו 5008 משווק עם שלוש שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ, ועלויות אחזקתו אינן יקרות ביחס לסגמנט. טיפולים מתבצעים אחת לשנה או כל 20,000 קילומטרים. עלות הטיפול הראשון 1,061 ₪, עלות הטיפול השני 1,596 ₪, ועלות הטיפול השלישי עומדת על 1,061 ₪. סך עלות הטיפולים ב- 60 אלף הקילומטרים הראשונים עומד על 3,718 ₪ כולל מע"מ.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

גם מחירי החלפים אינם גבוהים ביחס לסגמנט. עלות פנס קדמי 2,788 ₪, עלות פנס אחורי 1,128 ₪, ומראת צד מתומחרת ב- 1,742 ₪. זוג רפידות בלם קדמיות יעלו 690 ₪, וזוג צלחות בלם קדמיות יעלו 1,092 ₪. פיג'ו 5008 מגיע עם צמיגים במידות 225/55/18 או 235/50/19. מדובר בצמיגים יקרים בשל מידותיהם ויש לקחת בחשבון את עלות החלפת ארבעת הצמיגים בבוא היום.

 

בטיחות

 

פיג'ו 5008 החדש נבחן על ידי ארגון EuroNcap בשנת 2016 וגרף ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות. הדגם מצוייד בשלל מערכות אבזור מתקדמות ודירוג בטיחותי גבוה של משרד התחבורה הישראלי (7 מתוך 8). אבזור הבטיחות כולל בין היתר שש כריות אוויר, מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור שטחים מתים, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת התרעה על עייפות נהג, מערכת לזיהוי תמרורי תנועה, ואורות גבוהים אוטומטיים.

 

פיג'ו 5008פיג'ו 5008

 

שלל המערכות האקטיביות פועלות בצורה נעימה וצלילי ההתרעה השונים אינם מטרידים במיוחד. בקרת השיוט האדפטיבית יכולה להביא את הרכב למצב עצירה מלאה ומערכת תיקון הסטייה מנתיב הנסיעה עובדת בצורה כמעט חלקה. בשילוב שתי המערכות הללו מתקבלת נהיגה חצי אוטונומית, בה ניתן לשבת ולאחוז בהגה, ולתת לרכב להאיץ, לבלום ולשמור על המסלול בנתיב הנסיעה כדי שתגיעו למחוז חפצכם בשלום.

 

תמורה למחיר

 

גרסת הפרימיום שבחנו מגיעה עם שלל פינוקים לנהג ולנוסעים, ביניהם מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה ב- Apple CarPlay, קישוריות בלוטות', שקע USB, משטח טעינה אלחוטי לטלפון נייד, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לנוסעים מאחור, שלושה שקעי 12V (מלפנים, מאחור ובתא המטען), תא אחסון מקורר, מראות צד המתכווננות מטה באופן אוטומטי בעת שילוב להילוך אחורי, וילון מובנה בחלונות האחוריים, מגש שירות קטן בגב המושבים הקדמיים, תאורת אווירה פנימית, וגג פנורמי נפתח עם וילון חשמלי. פיג'ו 5008 פרימיום מפנק עם מושבים קדמיים מחוממים, ריפודי עור בשילוב בד, ואפשרות להארכת בסיס המושבים הקדמיים לתמיכה טובה יותר בירכיים.

 

אין ספק שהיצרן הצרפתי עבד שעות על גבי שעות על מנת להשלים את המהפך העיצובי והתדמיתי של פיג'ו 5008 אך צפוי לו קרב לא קל מול הדגמים המובילים בקטגוריה. פיג'ו מציע רשימת אבזור נוחות ובטיחות מרשימה, עיצוב מושך ולא שגרתי, נוחות נסיעה טובה לכל שבעת הנוסעים, הנאה מנהיגה, והרגשה כללית של מכונית פרימיום כמעט.

 

פיג'ו 5008 1.6 טורבו פרימיום
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1.6 ליטרים
הספק מרבי משולב 165/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 24.5/1,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,641 מ"מ
רוחב כללי 1,844 מ"מ
גובה כללי 1,651 מ"מ
בסיס גלגלים 2,840 מ"מ
מיכל דלק 56 ליטרים
נפח תא מטען

210/780/1,940 ליטרים

משקל עצמי 1,365 ק"ג
מהירות מרבית 206 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.7 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (מתוך 5)
רמת אבזור בטיחות 7 (מתוך 8)
מחיר

196,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד