ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

 

יצאנו לשייט עם ריינג' רובר וולאר ולפזר גלאם בכבישי הארץ. לא רצינו כל כך להחזיר את הרכב אבל בכל זאת חזרנו לספר לכם על החוייה המיוחדת

תגיות | פנאי שטח, לנד רובר, ריינג' רובר

לא כל יום יצא לכם לפגוש ריינג' רובר וולאר בכביש ועל חווית נהיגה בו בטח לא הייתם מוותרים. הוולאר הוא האח החדש במשפחה הבריטית אריסטוקרטית המיוחסת ומתברג בין ריינג' רובר איווק לבין ריינג' רובר ספורט. וולאר המקורי היה הדגם הראשון אותו יצרה ריינג' רובר אשר הגיח לאוויר העולם בשנת 1969, ועתה החליטה ריינג' רובר להעניק את השם המיתולוגי לדגם החדש.

 

ריינג' רובר וולאר מציע יכולות שטח גבוהות ממתחריו אאודי Q5 וב.מ.וו X3, אך בעליו ינהגו בו בעיקר בכביש. יכולות שטח גבוהות יותר תוכלו למצוא באחיו לנד רובר דיסקברי הזול ממנו. יצאנו לבחון את הדגם שיצר הד תקשורתי גדול ולא נראה כמו שום רכב אחר על הכביש.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

ריינג' רובר וולאר
יתרונות   עיצוב חיצוני ופנימי, מרווח, נוחות נסיעה, בטיחות, אבזור עשיר
חסרונות   מחיר, ביצועים

 

עיצוב ונוחות

 

למרות שריינג' רובר וולאר חולק פלטפורמה עם אחיו יגואר F-Pace, אין בין שני הרכבים שום דימיון מסגיר. ריינג' רובר וולאר מעוצב באופן אלגנטי אך גם כוחני ושובר מוסכמות, וממשיך בעצם את קו העיצוב של אחיו ריינג' רובר איווק הקטן ממנו אשר הושק בשנת 2011.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

פנסי החזית הצרים מסוג Matrix-Laser LED (עליהם נרחיב בהמשך) כוללים גם תאורת יום מסוג LED עם חתימה ייחודית. הגריל גדול עם רשת משושים בצורת חלת דבש בגימור כרום. מכסה המנוע גדול וכולל דפנות עבות מקדימה ובצדדים, מוטיב המאפיין את דגמי המותג מאז ומתמיד.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

העיצוב אווירודינמי וזורם, מכסה המנוע ארוך, השמשה הקדמית גדולה ומשופעת, קו המתניים גבוה ומודגש, חלונות הצד צרים, וידיות הדלתות מתכנסות אל גוף הרכב. קורות הרכב שחורות ויוצרות אשליה של גג צף הבולטת מאוד ברכב המבחן הלבן. פס ארוך מעוצב ומעוטר בכרום מתחיל בכנף הקדמית, נמשך אל הדלת הקדמית, ומדמה מעין כונס אוויר. להשלמת הפרופיל המרשים נועל הרכב צמיגים רחבים בחתך נמוך על חישוקי סגסוגת מעוצבים בקוטר ענק של 21 אינץ'.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

האחוריים מתעגלים ומתכנסים כלפי מעלה בפיסול יוצא דופן. יחידות התאורה מאחור צרות, מתחילות עמוק בפרופיל הרכב ומתחברות יחד בכיתוב המותג. יחידות אלה מפוצלות בין דפנות הרכב ודלת תא המטען וכוללות תאורה תלת ממדית בחתימה רבועה ויחודית. הספויילר הגדול מעל החלון האחורי ואנטנת סנפיר הכריש משלימות את העיצוב היחודי מאחור.

 

אורכו של ריינג' רובר וולאר 4,803 מ"מ, רוחבו 2,032 מ"מ וגובהו 1,657 מ"מ. בסיס הגלגלים נמתח לאורך 2,874 מ"מ. ברכב המבחן, שכלל מערכת מתלי אוויר אדפטיביים שעלותם 15,300 ₪, מגיע מרווח הגחון במצב שטח עד 251 מ"מ (213 מ"מ ללא מתלי אוויר אדפטיביים), זווית הגישה 28.9 מעלות (25.9), זווית הנטישה 29.5 מעלות (27.3), וזווית הבטן עומדת על 23.5 מעלות (21.0). במצב חניה יורד הרכב אוטומטית לגובה "גישה" הנמוך ב- 40 מ"מ מהגובה המקסימלי ומאפשר כניסה ויציאה נוחות יותר. עומק חציית מים, למי שמתכוון לחצות נחלים ומעברי מים, עומד על 650 מ"מ (600).

 

תא הנוסעים מעוצב גם הוא באלגנטיות המשלבת עיצוב אריסטוקרטי מכובד נוטף איכות ופאר, עם אלמנטים עתידניים אשר קורצים לדור הצעיר. רכב המבחן עוטה עור איכותי בצבעים שחור וכחול עם חירור בטקסטורת יהלומים במושבים ובמכסי הרמקולים בדלתות. באולם התצוגה התרשמתי יותר מרכב תצוגה עם תא נוסעים בהיר עם תיפורים מעויינים בדשבורד, בדלתות ובמושבים.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

איכות החומרים מעולה וכך גם איכות ההרכבה. מהנדסי ריינג' רובר מכנים את תא הנוסעים "מקלט רגוע" בגלל בידוד גבוה מאוד מהסביבה הכולל זיגוג מיוחד, חומרי בידוד מתקדמים גם בבתי הגלגלים, ואווירודינמיות גבוהה.

 

הישיבה ברכב גבוהה ושולטת, ולמרות קורת A עבה וחלונות צד מעט צרים, שדה הראיה לפנים ולצדדים טוב. שני המושבים הקדמיים מציעים כוונון חשמלי מלא כולל תמיכה בגב התחתון וזכרונות לשמירה על תנוחת הישיבה. גם ההגה מתכוונן חשמלית לגובה ולעומק וקל למצוא תנוחת ישיבה שתהלום את העדפותיכם. המושבים הקדמיים נוחים ותומכים, וכוללים חימום, קירור ומסאז'. מרווח הראש במושבים הקדמיים עומד על 970 מ"מ ומרווח הרגליים 1,024 מ"מ, כך שמאוד מרווח מלפנים.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

לוח המחוונים וירטואלי ומוצג על מסך בגודל 12.3 אינץ'. ההגה מחופה עור בשני צבעים, והוא נעים מאוד לאחיזה. בגלגל ההגה תמצאו מתגי מגע שונים לשליטה על רוב הפונקציונליות הנדרשת בזמן הנהיגה, כולל כמובן שליטה על מערכת השמע, הטלפון, ומערכת בקרת השיוט האדפטיבית.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

הקונסולה המרכזית כוללת שני מסכי מגע בגודל 10 אינץ' כל אחד ברזולוציה גבוהה. המסך העליון מתרומם אוטומטית בהתנעת הרכב. הגרפיקה במסכים מרהיבה, התצוגה חדה ונהדרת, ונראית מעולה גם באור יום. מערכת השמע ברכב המבחן מבית MERIDIAN SOUND בהספק 825 וואט כוללת 16 רמקולים וסאבוופר. המערכת מפיקה צליל היקפי, עוצמתי ואיכותי מאוד.

 

המסך העליון מיועד לשליטה במערכת השמע, לניווט, לתצוגת הוידאו מהמצלמה האחורית, לחניה אוטומטית, ולתצוגת הודעות מגוונות. במסך התחתון ניתן לשלוט בהגדרות הרכב, בכיוון גובה הרכב (ברכב עם מתלי אוויר אדפטיביים), במצבי הנהיגה השונים, בכיוונון, מיזוג ועיסוי במושבים הקדמיים, ובבקרת האקלים. מתחת למסך כפתור פיזי לשליטה בעוצמת השמע המשמש גם להדלקה וכיבוי מערכת השמע, וארבעה כפתורים וירטואליים להפעלת מערכת בקרת ירידה במדרון, לביטול בקרת המשיכה, להפעלת מפשיר האדים בעוצמה מקסימלית, ולהפעלת המיזוג בעוצמה מקסימלית.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

בהמשך, בין המושבים ממוקמת חוגה להעברת ההילוכים המתרוממת עם התנעת הרכב, ומימינה מתקן לכוס אחת הכולל מכסה אשר נפתח באלגנטיות בלחיצה על כפתור בצורה אליפטית עליו מותבע לוגו המותג. בהמשך מתקן כוסות פתוח נוסף ומשענת יד רחבה מאוד המפוצלת לשתי משענות יד מחופות עור המתרוממות מעלה וחושפות תא אחסון אחד גדול ומרופד הכולל שקע 12V. תא הכפפות מואר ומרופד אך קטן ולא ממוזג. התאים בדלתות עמוקים אך לא מתאימים לבקבוקים קטנים.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

מערכת בקרת האקלים מפוצלת עם אפשרות כיוון טמפרטורה שונה לנהג ולנוסע לצידו. 4 פתחי המיזוג מלפנים במיקומים סטנדרטיים, מתכווננים, ניתנים לסגירה, צרים מהמקובל, אך ארוכים ועוצמתיים. מתגי בקרת האקלים בצורת גלגלת ממוקמים בצורה יוצאת דופן על מסך המגע התחתון, וכוללים בתוכם את תצוגת הטמפרטורה.

 

תא המטען ענק בנפח 673 ליטרים. גובהו מטר ועומקו מטר. רוחבו מטר בין בתי הגלגלים עד 1.25 מטר. קיפול המושבים האחוריים מתבצע בקלות ומספק נפח הטענה של 1,731 ליטרים. הטענת הציוד קלה ונוחה עקב מפתח הטענה ברוחב 105 ס"מ וסף הטענה המיושר עם רצפת התא הקשיחה והשטוחה. גובה שפת ההטענה 78-84 ס"מ, תלוי במצב המתלים. תא המטען כולל 2 תאורות בדפנות הרכב ותאורה בדלת המטען, ותמצאו בו גם ווים לשקיות, טבעות לעיגון המטען, ושקע 12V נוסף. מתחת לרצפת תא המטען שוכן גלגל חלופי ענק בגודל מלא ומוכן לפעולה, הכולל גם חישוק סגסוגת קלה כשאר גלגלי הרכב.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

אם אתם בקטע של פעילות ספורטיבית בוודאי תשמחו לדעת שבנוסף למפתח החכם תקבלו גם מפתח אקטיבי שהוא בעצם צמיד יד חסין מים ואבק. בהגיעכם לשטח, השאירו את כל ציודכם ברכב כולל המפתח החכם, עינדו את הצמיד המיוחד, סיגרו את דלתות הרכב, והצמידו את הצמיד אל סמל המותג מאחור. עתה הרכב ינעל ותופעל מערכת ההגנה של הרכב. במקרה והרכב ייפרץ בכל זאת, המפתח החכם אשר ברכב יהיה מנוטרל ולא יאפשר את התנעת הרכב.

 

ביצועים

 

ריינג' רובר וולאר משווק בישראל עם מגוון מנועי בנזין ודיזל. 2 מנועי בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 250 ו- 300 כ"ס, מנוע בנזין בנפח 3.0 ליטרים בהספק 380 כ"ס, 2 מנועי דיזל בנפח 2.0 ליטרים בהספק 180 ו- 240 כ"ס, ומנוע דיזל בנפח 3.0 ליטרים בהספק 300 כ"ס.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

הגרסה הנבחנת נמצאת במקום טוב באמצע ומצויידת במנוע טורבו דיזל בנפח 1,999 סמ"ק המפיק 240 כ"ס ב- 4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 51.0 קג"מ החל מ- 1,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית מתוצרת ZF הגרמנית, והכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה עם יכולת העברת מומנט שונה בין הצירים ובין הגלגלים השונים כתלות בתנאי האחיזה של כל גלגל בנפרד.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

נכנסים לרכב כשהמפתח החכם בכיס ומתניעים בלחיצת כפתור. המנוע שקט ואפשר להבחין שמדובר במנוע דיזל רק במאמץ. ריינג' רובר וולאר מסוגל להאיץ מהר בצורה לינארית ונעימה. העברות ההילוכים בתאוצה ובתאוטה מתבצעות בלי להרגיש, גם עם רגל כבדה על דוושת הגז והבלם. ההגה מדוייק עם התנגדות טובה והתקשורת עם הכביש סבירה.

 

למרות מימדי הרכב הנדיבים ומכסה המנוע גדול המימדים, ההתנהלות בעיר בהחלט טובה הודות לחיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת נסיעה לאחור, ומערכת חניה אוטומטית במקביל או בניצב למדרכה. הכביש הבינעירוני הוא מגרש המשחקים של הוולאר והוא יכול לנוע שם במהירות גבוהה בלי שתרגישו בכך. אתם יכולים להפעיל את בקרת השיוט האדפטיבית, לקבוע את המהירות המרבית והרכב יעקוב לבד אחר מסלול הנתיב והרכב לפנים, יאיץ, יבלום ויטה את ההגה כשצריך. כשתיקחו לידיכם שוב את השליטה ברכב תוכלו גם לשלוט בהעברת ההילוכים בצורה ידנית דרך מנופים מעולים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

למרות צמיגים בחתך 45 נמוך, גלגלי הרכב הענקיים ומתלי האוויר המצויינים מגהצים את כל תחלואי הכביש. כביש גלי או שבור? פסי האטה אכזריים? תביאו אותם לוולאר והוא יאכל אותם כמעט בלי שתרגישו. אחיזת הכביש מעולה גם בכביש רטוב ובעיקולים בזכות הצמיגים הגדולים, ההנעה הכפולה ומתלי האוויר. הבלמים חזקים ומצליחים לבלום את המסה הכבדה במהירות ובנוחות לא מבוטלת.

 

אמנם ריינג' רובר וולאר הנבחן שוקל 1,841 ק"ג והמנוע מספק בסך הכל 240 כ"ס, אבל השילוב של המנוע עם תיבת ההילוכים המהירה והיעילה יוצר קצב התקדמות מהיר, הרבה מעבר למצופה. בידוד הרעשים מעולה כמצופה מיצרן היוקרה. רעשי הכביש בקושי נשמעים למרות צמיגי הענק. רעשי הרוח מבודדים בצורה מרשימה למרות גודל הרכב ומראות הצד הגדולות. את רעש המנוע אפשר לשמוע במאמץ כאמור, אך לא ברמה המפריעה את השלווה הנסוכה בתא הנוסעים.

 

רכב המבחן כלל כאמור מתלי אוויר אדפטיביים והציע בחירה בין 4 מצבי נהיגה שונים השולטים במנוע, בתיבת ההילוכים, במתלים, ובהיגוי. בעזרת המסך התחתון תוכלו לבחור בין המצבים חסכוני, נוח (קומפורט), ספורט, ומצב מיוחד לתנאי אחיזה נמוכים כגון נסיעה בחול או בוץ. מצבי הנהיגה השונים אכן מציעים בידול מורגש בהתנהגות הרכב ומיועדים להתמודדות אופטימלית עם תנאי הנסיעה השונים.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

למרות יכולת שטח לא מבוטלת, במיוחד עם מתלי אוויר אדפטיביים ומרווח גחון בגובה 251 מ"מ בהם התגאה רכב המבחן, לא ירדנו עם הוולאר לשטח בשל איסור מפורש של היבואן, לכן נעדר במבחן זה סעיף חווית שטח. עלות מתלי האוויר עומדת על 15,300 ₪ ואין שום סיבה לרכוש את הרכב ללא מתלי האוויר המעולים גם לכביש וגם לשטח.

 

צריכת דלק

 

במבחן שלנו, שכלל בעיקר נסיעה בכבישים בינעירוניים פנויים, הצלחנו להשיג נתון צריכת דלק של 11.2 ק"מ לליטר. הנתון אמנם לא רע לרכב כה גדול וכבד אך לא מתקרב לנתון צריכת הדלק של היצרן העומד על 17.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת או 19.6 ק"מ לליטר בנסיעה בינעירונית. דרגת זיהום האוויר מקסימלית ועומדת על 15. עם מיכל דלק בנפח 60 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של 600 ק"מ לכל הפחות.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

ריינג' רובר וולאר משווק עם אחריות ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית. מחיר אגרת הרישוי עומד על 4,655 ₪. עלות ביטוח חובה ומקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות או שלילות רישיון עומדת על כ- 24,800 ₪ לשנה.

 

בטיחות

 

ריינג' רובר וולאר נבחן ע"י ארגון הבטיחות Euro NCAP בשנת 2017 וזכה לציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות. הוולאר קיבל ציון של 93% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 74% בהגנה על הולכי רגל, ו- 72% בגין אבזור הבטיחות. משרד התחבורה הישראלי העניק ציון 8 מקסימלי לרמת האבזור הבטיחותי של הוולאר.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

אבזור הבטיחות בגרסת HSE כולל בין היתר התרעה על סטיה מנתיב הנסיעה, התרעה על רכבים בשטחים מתים בכל הכיוונים, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת עייפות נהג, בלימה אוטונומית, זיהוי תמרורים, 6 כריות אוויר, תאורה ראשית מסוג Matrix-Laser LED, חיישני גשם, חיישני תאורה, מצלמת נסיעה לאחור, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, ומראה פנימית מתכהה אוטומטית.

 

ריינג' רובר וולארריינג' רובר וולאר

 

על התאורה הראשית מסוג Matrix-Laser LED כדאי קצת להתעכב. מדובר בתאורה שמציעות בעיקר יצרניות היוקרה הכוללת מטריצה של פנסי LED הנדלקים ונכבים תכופות לפי תנאי הדרך, כגון עיקולים, עליות וירידות, תנועה ממול, וערפל. התאורה בריינג' רובר וולאר כוללת גם פנסי LED בטכנולוגיית לייזר החזקים פי 5 מפנסי LED רגילים, מאירים יותר מחצי ק"מ לפנים, ונדלקים רק כאשר אין תנועה ממול.

 

הנה סרטון קצר הממחיש נהדר כיצד עובדת מערכת התאורה Matrix-Laser LED של ריינג' רובר.

 

מערכת התאורה Matrix-Laser LED ברכבי ריינג' רובר

 

לא ברור לנו מדוע הותקנה ברכב המבחן מערכת מובילאיי, שכן הרכב מציע אבזור בטיחות מקורי הכולל את כל יכולות מערכת המובילאיי והרבה מעבר. כנראה שהסיבה נעוצה בהחלטה גורפת של היבואן להתקנה בכל הרכבים ללא הצורך בבידול בין רמות האבזור הבטיחותי השונות בגרסאות השונות, ולהתנהלות נוחה יותר מול חברות הביטוח.

 

תמורה למחיר

 

ריינג' רובר וולאר הנבחן בגרסת HSE כולל רשימת אבזור ארוכה ומפנקת הכוללת בין היתר גג שמש פנורמי נפתח, מערכת שמע מבית MERIDIAN SOUND בהספק 825 וואט הכוללת 16 רמקולים וסאבוופר, חישוקי סגסוגת קלה בקוטר 21 אינץ', מפתח חכם כולל כניסה והתנעה ללא מפתח, צמיד-מפתח פעילות אקטיבית, ריפודי עור פרימיום מסוג אוקספורד, חבילת עור מורחבת, מושבים קדמיים הכוללים 10 כיוונים חשמליים, חימום וקירור, עיסוי, וזכרון לשמירת מצב מושב הנהג, כיוון הגה חשמלי, פתיחה חשמלית לתא המטען, פתיחת תא מטען במחוות רגל, מראות צד מתקפלות עם תאורת גישה, תא כפפות מקורר, חיישן איכות אוויר ויוניזציה בתא הנוסעים, חלונות אחוריים כהים, ספי כניסה מוארים, לוח שעונים וירטואלי בגודל 12.3 אינץ', וחניה אוטומטית. ברכב ברמה כה גבוהה היינו שמחים לקבל גם תאורת אווירה, תאורת סף דלתות, ובקרה דיגיטלית למיזוג מאחור.

 

ריינג' רובר וולאר הוא ללא ספק רכב מעולה ומאוד מיוחד. העיצוב מושקע, מערכת ההנעה עובדת נהדר, איכות החומרים ובידוד הרעשים גבוהים מאוד, נוחות הנסיעה מעולה, והרכב מרווח ומפנק באבזור נוחות ובטיחות עשיר. עם זאת, יש לריינג' רובר וולאר חסרון אחד גדול והוא המחיר. לדעתנו אין הצדקה כלכלית לשלם עבור הוולאר 746,300 ₪, סכום הגבוה משמעותית ממחיר המתחרים הפוטנציאליים. כנראה שבמחיר זה ירכש הוולאר רק על ידי חובבי המותג והעיצוב. עם כל החדשנות ברכב, פיספס היצרן טרנד אחד משמעותי ששאר יצרניות היוקרה אימצו בשנים האחרונות. עם יחידת הנעה היברידית יכל ריינג' רובר וולאר להיות זול הרבה יותר בזכות הטבת מס נכבדת, וכמובן מהיר, חסכוני, וידידותי יותר לסביבה.

 

ריינג' רובר וולאר 2.0 דיזל HSE אוטומט עם מתלי אוויר אדפטיביים
מנוע מנוע דיזל 4 צילינדרים 1,999 סמ''ק
הספק מרבי משולב 240/4,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 51.0/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים
יחידת הנעה כפולה קבועה
אורך כללי 4,803 מ"מ
רוחב כללי 2,032 מ"מ
גובה כללי 1,665 מ"מ
בסיס גלגלים 2,874 מ"מ
מרווח גחון (ללא מתלי אוויר) 251 (213) מ"מ
זווית גישה (ללא מתלי אוויר) 28.9 (25.9) מעלות
זווית נטישה (ללא מתלי אוויר) 29.5 (27.3) מעלות
זווית בטן (ללא מתלי אוויר) 23.5 (21.0) מעלות
עומק חציית מים (ללא מתלי אוויר) 650 (600) מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען (עם קיפול מושבים) 673 (1,731) ליטרים
משקל עצמי 1,841 ק"ג
מהירות מרבית 217 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 8 (מתוך 8)
מחיר 731,000 ₪ ללא מתלי אוויר
746,300 ₪ עם מתלי אוויר

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סובארו ופיאט במבצע לעמיתי מועדון חבר – ספטמבר 2019

    סובארו ופיאט במבצע לעמיתי מועדון חבר – ספטמבר 2019

    19.09.19 | מבצעי רכב, רכב חדש

    עמיתי מועדון חבר ייהנו מהנחות של עד 30,000 ₪ על דגמי סובארו ופיאט המשתתפים במבצע

    קבוצת סמל"ת, יבואנית סובארו ופיאט לישראל, יוצאת במבצע בשיתוף פעולה עם מועדון הצרכנות חבר. במסגרת המבצע יוצעו דגמי סובארו ופיאט בהנחות בלעדיות ואפשרות למימון של עד 100% במסגרת תכנית המימון חבר ליס בבנק אוצר החייל. המבצע בתוקף מתאריך 17.09.2019 ועד 22.10.2019 בכל אולמות התצוגה של סובארו ופיאט ברחבי הא

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • אופל גרנדלנד X זוכה לגרסאות חדשות בישראל

    אופל גרנדלנד X זוכה לגרסאות חדשות בישראל

    12.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הגרסאות החדשות של אופל גרנדלנד X כוללות מנוע דיזל חדש, תיבת 8 הילוכים, ואבזור משופר. המחיר החל מ- 151,900 ₪

    קבוצת לובינסקי, יבואנית אופל לישראל, משיקה גרסאות חדשות לקרוסאובר אופל גרנדלנד X המתחרה מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008 עליו הוא מבוסס. הגרסאות החדשות כוללות מנועים מעודכנים, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ואבזור משודרג. אופל גרנדלנד X אופל גרנדלנד X מקבל כעת את הגרס

     
  • רנו קדג'אר החדש 2019 מושק בישראל

    רנו קדג'אר החדש 2019 מושק בישראל

    12.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רנו קדג'אר החדש מושק בישראל עם עיצוב רענן, מנוע מעודכן, ואבזור משופר במחיר 149,990 ₪

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, משיקה בימים אלה את רכב הפנאי רנו קדגא'ר לאחר שזכה למתיחת פנים הכוללת מנוע דיזל מעודכן, אבזור בטיחות מתקדם, ועיצוב רענן. רנו קדג'אר 2019 העיצוב החיצוני מחודד מבעבר הודות לשבכה קדמית מוגדלת עם עיטורי כרום חדשים, פנסי LED למראה מודרניים ואלגנטיים,

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • אייקון: לנד רובר דיפנדר החדש 2020

    אייקון: לנד רובר דיפנדר החדש 2020

    10.09.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, שטח, רכב חדש

    לנד רובר דיפנדר חוזר למשחק עם עיצוב מודרני ושלדה אחודה במטרה לכבוש קהל יעד חדש

    לנד רובר דיפנדר המקורי שיצא לגמלאות אחרי 70 שנות ייצור ללא שינויים משמעותיים, זוכה היום ליורש המציג שיפורים בכל התחומים ומכוון לקהל יעד רחב יותר מבלי לוותר על יכולות השטח הגבוהות של קודמו, שיכל להגיע למקומות הכי חשוכים בג'ונגל. הדגם ישווק במרכב קצר עם שלוש דלתות המכונה 90 ובמרכב ארוך עם חמש דלתות המ

     
  • פרארי F8 ספיידר - 720 כ"ס בלי גג

    פרארי F8 ספיידר - 720 כ"ס בלי גג

    09.09.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    פרארי F8 זוכה לגרסת ספיידר פתוחה עם 720 כ"ס ומהירות מרבית של 340 קמ"ש

    פרארי F8 ספיידר, מחליפתה של פרארי 488 ספיידר, נחשפת בתמונות לקראת הופעת הבכורה בתערוכת פרנקפורט שתיפתח השבוע. הדגם החדש טוב מקודמו בכל התחומים, החל ממנוע משופר המפיק 50 כ"ס נוספים, דרך הפחתה של 20 ק"ג מהמשקל הכולל העומד כעת על 1,400 ק"ג, ועד לשיפור של 10% ביעילות האווירודינמית. פרארי F8 ספי

     
  • סקודה סקאלה 2019 מושקת בישראל

    סקודה סקאלה 2019 מושקת בישראל

    09.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    המשפחתית הקומפקטית סקודה סקאלה מושקת בישראל עם מנוע טורבו בנפח 1.0 ליטר במחיר 117,990 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, מודיעה על תחילת שיווק סקודה סקאלה, המשפחתית הקומפקטית החדשה של המותג הצ'כי. באופן נדיר למדי, חשיפתה הרשמית הראשונה של סקודה סקאלה בפני כתבי רכב מכל העולם התקיימה בישראל לפני כשנה. בשלב זה תשווק סקודה סקאלה בישראל בגרסה אחת בלבד אך בתחילת השנה הבאה יצטרפו גרסאות

     
  • אאודי A5 החדשה 2020 - מושכת וחדה מתמיד

    אאודי A5 החדשה 2020 - מושכת וחדה מתמיד

    08.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    מתיחת הפנים לאאודי A5 כוללת רענון עיצוב, עדכון יחידות ההנעה ומערכת MMI מדור חדש

    אאודי A5 זוכה למתיחת פנים מקיפה בכל סוגי המרכב - קופה, קבריולט, וספורטבק, ומציגה מראה דינמי, אגרסיבי ומחודד מתמיד. הגריל הקדמי רחב ושטוח יותר מבעבר, הפגוש הקדמי הונמך, ודיפיוזר בפגוש האחורי חותם שינויים אווירודינמיים המשפרים גם את הביצועים. בנוסף עודכנו חתימות האור מלפנים ומאחור, לטובת הופעה דרמטית

     
  • חדש בישראל: סאנגיונג רקסטון פרימיום

    חדש בישראל: סאנגיונג רקסטון פרימיום

    05.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סאנגיונג רקסטון יוצע ברמת אבזור פרימיום חדשה ועשירה במחיר 275,900 ₪

    טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל, משיקה היום רמת אבזור פרימיום חדשה לסאנגיונג רקסטון. הדור השני של סאנגיונג רקסטון משווק בישראל מזה שנה וחצי, הוא אחד מרכבי הפנאי שטח הקשוחים הבודדים אשר נמכרים כיום בישראל ומתחרה בעיקר בטויוטה לנד קרוזר הותיק והיקר ממנו משמעותית. סאנגיונג רקסטון

     
  • 10 דברים שצריך לדעת על פורשה טייקן החשמלית

    10 דברים שצריך לדעת על פורשה טייקן החשמלית

    05.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    פורשה מציגה את הטייקן שמאיימת לגנוב לטסלה את תואר המכונית החשמלית הנחשקת ביותר. בקרוב בישראל

    בשנת 2015 הציגה פורשה את ה- Mission E קונספט, מכונית ספורט חשמלית במרכב קופה 4 דלתות שכעת מגיעה אלינו בגרסת הייצור והתוצאה לא פחות ממדהימה. בשלב זה פורשה טייקן תשווק בשתי גרסאות - טורבו וטורבו S. למרות שאף אחת מהן לא מצויידת במגדש טורבו, זו מסורת בת עשרות שנים לסימון הגרסאות הבכירות של דגמי פורשה. ב

     
  • ניסאן ג'וק החדש 2020 נחשף

    ניסאן ג'וק החדש 2020 נחשף

    04.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    ניסאן ג'וק החדש מציג שיפורים בכל התחומים ושומר על העיצוב האטלטי והייחודי

    עשור חלף מאז הוצג ניסאן ג'וק הראשון שהעיר את סגמנט הקרוסאוברים העירוניים וגרר את שאר היצרנים לתחרות עזה. כעת אנו עדים סוף סוף להשקת הדור השני של הג'וק ושמחים לראות שניסאן הציבה את העיצוב בראש סדר העדיפויות ושיפרה את הרכב בכל התחומים על מנת להתחרות בדגמים כגון פיג'ו 2008, סיאט ארונה וקיה סטוניק. &nb

     
  • למבורגיני סיאן - ההיברידית הראשונה של המותג

    למבורגיני סיאן - ההיברידית הראשונה של המותג

    04.09.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    למבורגיני סיאן מצויידת במנוע V12 היברידי המפיק 819 כ"ס בעזרת מנוע חשמלי. רק 63 מכוניות יגיעו לייצור וכולן נמכרו מראש

    למבורגיני חושפת פרטים ראשונים אודות הדגם ההיברידי הראשון של המותג - למבורגיני סיאן (Sián), אשר יוצג רשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה. הדגם מבוסס על האוונטדור אך יגיע לייצור במהדורה מוגבלת של 63 מכוניות לציון שנת הקמת המותג ב- 1963, כולן נמכרו מראש לאחר שהותאמו אישית לטעמם של הרוכשים המאושרים. &

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 מושקת בישראל

    מאזדה 3 החדשה 2019 מושקת בישראל

    04.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    מאזדה 3 החדשה מושקת בישראל עם מנוע בהספק 165 כ"ס, רשימת אבזור עשירה, ותג מחיר של החל מ- 145,000 ₪

    דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, משיקה את הדור הרביעי של המשפחתית מאזדה 3 אשר תתחרה מול דגמים כגון טויוטה קורולה, סקודה אוקטביה, ופולקסווגן גולף. מאזדה 3 מגיעה לישראל במרכב סדאן והאצ'בק, עם רמת אבזור אחת ומנוע אחד בהיצע. סרטון השקת מאזדה 3 החדשה 2019 בישראל הדור החדש של המשפחתית ה

     
  • יונדאי i10 החדשה 2020 נחשפת רשמית

    יונדאי i10 החדשה 2020 נחשפת רשמית

    03.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    יונדאי חושפת את ה- i10 החדשה עם עיצוב צעיר ומערכות בטיחות עדכניות

    הדור השלישי של העירונית היעילה יונדאי i10 נחשף ואיתו מגיעות ציפיות להצלחה לפחות כמו הדגם היוצא. העיצוב של יונדאי i10 החדשה מפתיע עם קווים ספורטיביים וצעירים מבפנים ומבחוץ. החזית כוללת גריל גדול המשלב את תאורת היום בנוסף לפנסי הערפל הנמצאים בתחתית הפגוש הקדמי. צביעה דו-גונית וחישוקי סגסוגת נאים משלימ

     
  • קיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייבריד נחשפות

    קיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייבריד נחשפות

    02.09.19 | רכב חדש

    רכב הפנאי קיה אקסיד והמשפחתית קיה סיד סטיישן מושקים בגרסאות PHEV עם טווח נסיעה חשמלי של עד 60 ק"מ

    קיה צועדת אל העתיד ומרחיבה את היצע דגמיה עם השקת קיה אקסיד (XCeed) וקיה סיד סטיישן בגרסאות PHEV אשר יתחרו בעיקר בטויוטה C-HR ובטויוטה קורולה הייבריד הפופולריים. שני הדגמים ייוצרו במפעלי החברה בסלובקיה ויוצעו למכירה באירופה ברבעון הראשון של שנת 2020. קיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייברי

     
  • שברולט בלייזר החדש 2019 מושק בישראל

    שברולט בלייזר החדש 2019 מושק בישראל

    02.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    שברולט בלייזר החדש מושק עם מנוע V6 בהספק 308 כ"ס ושתי רמות גימור. המחיר החל מ- 280,000 ₪

    קבוצת UMI, יבואנית שברולט לישראל, השיקה היום את שברולט בלייזר החדש. רכב הפנאי החדש ניחן בעיצוב ספורטיבי עם חזית קרבית בהשראת שברולט קמארו, ממדים נדיבים עם 5 מושבים, אבזור נוחות עשיר, מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, ותא מטען ענק בנפח 864 ליטרים. שברולט בלייזר RS שברולט בלייזר משווק

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קופרה אטקה נצפתה בישראל, השגנו לכם תמונות ראשונות

    קופרה אטקה נצפתה בישראל, השגנו לכם תמונות ראשונות

    27.08.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קופרה אטקה נצפתה בישראל, השגנו לכם תמונות ראשונות

    השקת מותג רכב חדש הינו אירוע נדיר בעולם הרכב בעשורים האחרונים. קופרה הינו מותג שעד כה שוייך לדגמי הביצועים של סיאט, אך החל מינואר 2018 הוגדר כמותג עצמאי המתחיל את דרכו בהתבססות על דגמי סיאט המוכרים בשמותיהם המקוריים. קופרה אטקה, הדגם הראשון של המותג, כבר נחת בישראל והשגנו לכם תמונות ראשונות. כפי שני

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר