סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

 

לאחר ציפייה ממושכת מושק בישראל רכב הפנאי החדש סקודה קארוק. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות

תגיות | פנאי שטח, סקודה, קארוק

סקודה משיקה בישראל את הקארוק, רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם מתחת לסקודה קודיאק ומיועד להתחרות ברבי מכר כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. סקודה קארוק מציע איכות הרכבה גרמנית, מפרט בטיחות נדיב ורמת שימושיות גבוהה במיוחד. ירדנו איתו לאילת, על מנת ליהנות מארוחה חפוזה על חוף הים ולתפוס קצת שמש, חזרנו עם תובנות מעניינות.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק
יתרונות   שימושיות, בטיחות, אבזור נוחות
חסרונות   תקופת אחריות קצרה, מחיר יקר בגרסאות הבכירות

 

עיצוב ונוחות

 

סקודה קארוק מבוסס על שלדת ה- MQB אשר משמשת רכבים נוספים של קונצרן פולקסווגן ביניהם פולקסווגן טיגואן וסיאט אטקה. האחרון, אף חולק עם הקארוק את פס הייצור במפעל בצ'כיה. עיצובו של סקודה קארוק דומה מאוד לאחיו הגדול סקודה קודיאק ומאופיין בקווים אלגנטיים וזורמים. סקודה ידועה כיצרנית המתרחקת מעיצובים צעקניים וקרביים, ומעדיפה להתמקד במוטיב השימושיות ובאיפוק האירופאי הטיפוסי.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

בחזית בולט גריל קדמי עם צלעות כפולות המהווה את סימן ההיכר של סקודה, פנסים ראשיים צרים, ופנסי ערפל קטנים צמודים מתחת. מאחור ניתן לזהות קצת יותר תעוזה עיצובית עם פנסים ייחודיים ודלת תא מטען מפוסלת. ההופעה אמורה לשדר אופי של רכב שטח אמיתי, בעל פגושים גדולים עם חיפויים מושחרים, אך התוצאה סולידית כצפוי.

 

כבר בכניסה הראשונה לרכב ניכר כי איכות החומרים וההרכבה מעולות, כמקובל בדגמי סקודה. ניתן לרכוש את הקארוק עם תא נוסעים המשלב צבעים בהירים וכהים, שהולמים אותו הרבה יותר מהצבע השחור האחיד והכהה מדי. במהלך המבחן שחלקו בוצע גם בשבילי עפר משובשים, לא נשמעו קרקושים כלשהם.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

הקונסולה הראשית של סקודה קארוק נגישה ונוחה לתפעול, תאורת האווירה תורמת לתחושת היוקרה והלוגו של סקודה המוקרן מהדלת על הרצפה מוסיף עניין. תנוחת הנהיגה טובה והמושבים קשיחים ותומכים, אך מושב הנהג צר מדי באזור הירכיים. רכב המבחן ברמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב, הגיע עם ריפודי אלקנטרה איכותיים ומושב נהג בעל כיוונון חשמלי ושלושה זכרונות. מרווח הברכיים לנהג ולנוסע הקדמי אינו מהטובים בסגמנט עקב קונסולה מרכזית רחבה, ובנסיעה ארוכה הרגשתי שברך ימין דורשת יותר מרחב. מאחור מרווח הברכיים נדיב ומדרגת תעלת ההינע הנמוכה, לא תדרוש מהנוסע האמצעי לפשק את רגליו.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק מתחרה בסגמנט רכבי הפנאי הבינוניים אך בעל מידות מעט קטנות מאלו של מובילי הסגמנט. עם זאת, הקארוק מציג תא נוסעים מרווח. סקודה עיצבה את הקארוק על פי אידיאולוגיית ה- SIMPLY CLEVER, אותה היא מציגה בכל הדגמים. תאי האחסון מאופיינים ברמת מודולריות גבוהה ומציגים פתרונות שימושיים לצרכי היומיום של המשפחה הממוצעת. אהבתי במיוחד את משענת היד האמצעית המתכווננת לגובה ולעומק. המשענת כוללת תא אחסון גדול והצליחה לשמור על המצלמה שלי, בעוד שברוב רכבי הפנאי אפילו לא חשבתי לנסות להכניסה לשם. אוגדן חפצים יעיל ושימושי מותקן גם הוא מתחת למשענת היד וניתן למקמו על פי צרכיהם של הנוסעים מלפנים.

 

תא המטען גדול ונפחו עומד על 500 ליטרים או 1,630 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים. תא המטען מציג שימושיות יומיומית גבוהה הודות לסף הטענה שטוח, רחב ונמוך, מושבים המתקפלים בתצורת 60:40, ווים לתליית תיקים ותאי אחסון קטנים בשני צידיו. בגרסה הבכירה מותקנת מערכת VarioFlex המאפשרת הזזה ואף הסרה של המושבים האחוריים להגדלת נפחו של תא המטען במאות ליטרים נוספים.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

מערכת המולטימדיה המקורית בעלת מסך מגע בגודל 6.5 אינץ' או 8 אינץ' ברמות האבזור הבכירות. המערכת מציגה מידע חיוני מהסלולרי גם בשפה העברית ותפקודה חלק ואינטואיטיבי. מסך המגע איכותי ושומר על רמת בהירות וניגודיות נכונה לאורך כל שעות היום. ביחס למערכות של יבואנים מתחרים, מתגלים בדגמים המשווקים בישראל מספר חסרונות כגון אי אפשרות להקלדת שם איש קשר בעברית וחיפושו בזיכרון הטלפון, והעדר תוכנת ניווט מקומית. ברמת האבזור הגבוהה מותקנת מערכת שמע מקורית מבית CANTON בעוצמה של 550 וואט הכוללת 9 רמקולים וסאבוופר בתא המטען. כמצופה, איכות השמע יוצאת מן הכלל.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

שדה הראייה טוב ומאפשר הבנה של המתרחש בצידי הרכב. בנוסף מצוייד הרכב במערכת לניטור עצמים בשטח מת ומציג התרעה במראות הצד בעת הצורך. קורות A ו- B אינן רחבות במיוחד ואינן מפריעות לתמרונים עירוניים צפופים. את סקודה קארוק ברמת אקסקלוסיב קל מאד להחנות, שכן הוא מאובזר בחיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס ומערכת חניה אוטומטית המסייעת בכניסה ויציאה ממקום החניה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק מציע נוחות נסיעה עירונית מעולה הודות למתלים הרכים, ומצליח לשכך באלגנטיות את רוב מהמורות הכביש. בנסיעה בינעירונית מהירה, חודרים רעשי כביש ורוחות צד אל תא הנוסעים, אך לא ברמה חריגה ביחס למתחרים בעלי תג מחיר דומה. ניתן לסכם את איכות הנסיעה של סקודה קארוק כטובה מאוד, אך לא מעולה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

ביצועים

 

סקודה קארוק משווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר המפיק 115 כ''ס ומומנט מרבי של 20.3 קג''מ, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים המפיק 150 כ''ס ומומנט מרבי של 25.4 קג''מ, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק 150 כ''ס ומומנט מרבי של 34.6 קג''מ. למבחן התייצבה גרסת ה- 1.5 ליטרים עם תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG והנעה קדמית אשר צפוייה להוות את הבחירה המועדפת על הצרכן הפרטי. בגרסה זו הביצועים טובים והכוח זמין בכל עת. תאוצה 0-100 קמ''ש אורכת 8.6 שניות והמהירות המרבית עומדת על 203 קמ''ש.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

התיבה הרובוטית מתפקדת מעולה והעברת ההילוכים מהירה וחלקה. חווית הנהיגה מהנה ודינמית הודות לדיוק בהעברת ההילוכים והתיבה מטיבה עם ביצועי המנוע. תאוטת מנוע, באמצעות הורדת הילוך ידנית, כמעט ואינה אפשרית. בירידות התלולות של מצפה רמון תיבת ההילוכים לא שיתפה איתי פעולה ודרשה תפעול אקטיבי ואגרסיבי של דוושת הבלם, כנראה כדי למנוע את התחממותה. בסקודה קארוק ניתן להעביר הילוכים בצורה ידנית באמצעות ידית ההילוכים, או בעזרת מנופים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

התקשורת בין ההגה והכביש לא גבוהה והמשוב החוזר לידי הנהג אינו מספק. בולמי הזעזועים רכים ומאפשרים זוויות גלגול מורגשות בפניות חדות. אומנם סקודה קארוק מעניק תחושת ביטחון גבוהה בנסיעה מנהלתית, אך יש להיזהר שלא להעמידו למבחן בסיבובים מהירים, שכן הוא מפתח נטייה לאיבוד אחיזה ותת היגוי מהר מהמצופה. לא מדובר בקרוסאובר הכי ספורטיבי בסביבה אך הקארוק גם לא מתיימר לכך.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

צריכת דלק

 

על מנת לשמור על צריכת דלק נמוכה, מצוייד מנוע זה במערכת ACT המסוגלת לנתק שתי בוכנות בזמן שיוט רגוע כשאין בהן צורך. הפעלתן בשנית חלקה ואינה מורגשת כלל. נתוני היצרן מספרים על צריכת דלק של 18.1 ק''מ לליטר אך במהלך הנהיגה לאילת שכללה בעיקר נהיגה על כבישים בינעירוניים, עמדה צריכת הדלק על 9.5 ק''מ לליטר. בנהיגה מאומצת קיבלנו צריכת דלק גבוהה של 6.4 ק''מ לליטר. עם מיכל דלק בנפח 50 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 500 ק"מ. דרגת זיהום האוויר של סקודה קארוק עם מנוע 1.5 ליטרים עומדת על 8 מתוך 15.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

בטיחות

 

מפרט אבזור הבטיחות הסטנדרטי בכל הגרסאות נדיב וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור מרחק מלפנים ומאחור, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על עייפות נהג, וחיישני חניה מקוריים.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

רמת האבזור סטייל כוללת בנוסף מצלמת רוורס ותאורת LED אדפטיבית עוקבת פנייה. ברמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב תקבלו גם מערכת ניטור עצמים בשטח מת, מערכת סיוע לנסיעה בפקקים עד 60 קמ''ש, מערכת סיוע למצבי חירום הכוללת עצירת הרכב והפעלת אורות מצוקה, מערכת סיוע בחניה, ומערכת התרעה על תנועה חוצה מאחור.

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP זכה סקודה קארוק לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 93% בסעיף הגנה על בוגרים, 79% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 73% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 58% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 6 או 7 מתוך 8, בהתאם לרמת האבזור.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

סקודה קארוק משווק עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ. ניתן לרכוש הרחבת אחריות לשנה נוספת תמורת 1,000 ₪ במעמד רכישת הרכב. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית. עלות אגרת הרישוי השנתית של סקודה קארוק נעה בין 1,803 ₪ לבין 2,401 ₪, בהתאם לגרסה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

תמורה למחיר

 

מחירו של סקודה קארוק עם מנוע 1.0 ליטר ותיבה ידנית ברמת גימור אמבישן עומד על 129,900 ₪. בשדרוג לתיבה אוטומטית יעלה המחיר ל- 139,900 ₪ וברמת הגימור סטייל יעמוד על 149,900 ₪. מחיר סקודה קארוק עם מנוע 1.5 ליטר בגרסת אמבישן עומד על 149,900 ₪. מחיר גרסת סטייל 159,900 ₪ ומחיר גרסת אקסקלוסיב הבכירה 184,900 ₪. דגם הדיזל בעל ההנעה הכפולה משווק בישראל החל מרמת הגימור סטייל שמחירה 184,900 ₪. מחירה של גרסת אקסקלוסיב דיזל כפולת הנעה עומד על 209,990 ₪.

 

אבזור הנוחות הסטנדרטי בגרסת אמבישן הבסיסית כולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 6.5 אינץ', 8 רמקולים, תמיכה בממשקי Android Auto ו- Apple CarPlay, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, חיישני רוורס מקוריים עם תצוגה על מסך המולטימדיה, ובלם חניה חשמלי. רמת הביניים סטייל כוללת בנוסף מפתח חכם המאפשר כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורת אווירה פנימית ב- 10 גוונים, הגה קטום בתחתית, ומערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ'. רמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב מוסיפה לרשימה פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, חיישני חניה קדמיים מקוריים, גג שמש פנורמי, ריפודי עור בשילוב אלקנטרה, מושב נהג עם כיוונון חשמלי ו- 3 זכרונות, ומערכת שמע איכותית הכוללת 10 רמקולים ואקולייזר דיגיטלי.

 

החסרון הבולט ביותר של סקודה קארוק הינו תקופת אחריות קצרה של שנתיים בלבד לעומת יבואנים אחרים המציעים 3, 5 וגם 7 שנות אחריות. עם זאת, יתרונותיו רבים וכוללים מפרט אבזור נוחות ובטיחות נדיב, שימושיות גבוהה, ונוחות נסיעה טובה. באירופה נחטף סקודה קארוק כמו לחמניה טריה וגם בישראל הצליח הדגם לעורר גל ביקוש גבוה. לסיכום, סקודה קארוק מציג יכולות טובות ביחס לסגמנט ויש לו לטעמנו את הכלים הנכונים להפוך לרב מכר.

 

סקודה קארוק 1.5 טורבו בנזין אקסקלוסיב
מנוע 1,498 סמ''ק
הספק מרבי משולב 150/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.4/1,5000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,382 מ"מ
רוחב כללי 1,841 מ"מ
גובה כללי 1,603 מ"מ
בסיס גלגלים 2,638 מ"מ
מרווח גחון 172 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

500 ליטרים

משקל עצמי 1,318 ק"ג
מהירות מרבית 203 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 8 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

184,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מבחן דרכים טויוטה ורסו

    מבחן דרכים טויוטה ורסו

    24.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה ורסו הוא מיניוואן קומפקטי מוכר ואמין. יצאנו לבדוק האם הוא עדיין רלוונטי בשוק הנוכחי אשר מעדיף קרוסאוברים אופנתיים

    המיניוואן טויוטה ורסו הוצג לראשונה בשנת 2009 וזכה למתיחת פנים מקיפה לקראת תערוכת פריז בשנת 2012. מאז לא קיבל טויוטה ורסו שדרוגים או שינויים דרמטיים. הדגם מיוצר במפעלי טויוטה בטורקיה ומשווק במספר מדינות אירופאיות מצומצם. בישראל קיבל טויוטה ורסו תדמית של רכב בשירות ציי רכב, חברות ליסינג ומשפחות מרובות

     
  • אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

    23.05.18 | מבחני רכב

    רכב הפנאי אופל גרנדלנד X נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי. יצאנו לבחון את השחקן החדש

    רכבי הפנאי שטח תופסים נתח מכירות משמעותי וגדל בשוק הרכב העולמי והישראלי, ואהודים מאוד בקרב ציבור הנהגים. אופל גרנדלנד X מתבסס על הפלטפורמה של פיג'ו 3008 המוצלח שגרף את תואר רכב השנה באירופה לשנת 2017, ולכן זוכה לנקודת פתיחה חזקה. אופל גרנדלנד X 1.2 ליטרים אינוביישן יתרונות צר

     
  • אאודי Q3 במבחן דרכים

    אאודי Q3 במבחן דרכים

    22.05.18 | מבחני רכב

    אאודי Q3 צבר פופולריות בחסות טרנד הקרוסאוברים ובזכות הסמל הנכון. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הכסף

    שוק הרכב הישראלי מחבב מאוד רכבי פנאי שטח. לא צריך להיות בקיא בנבכי ענף הרכב בכדי להבחין במגמה זו המיישרת קו עם תופעות דומות בשוק הרכב העולמי. מספיק להעיף מבט חטוף על הרכבים המזדחלים סביבנו בפקקי הבוקר כדי לזהות שקרוסאוברים במגוון גדלים ומחירים הם אחוז ניכר מהם. תנוחת הישיבה הגבוהה מקנה תחושת ביטחון

     
  • אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    אאודי A3 סדאן במבחן – פרימיום משפחתית

    21.05.18 | מבחני רכב

    באאודי כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל הגלום בקהל צעיר השואף להצלחה ולשם בדיוק הם מכוונים עם אאודיA3 סדאן החדשה

    אאודי A3 היא אחת המכוניות החשובות ביותר במבחר של מותג היוקרה הגרמני. מעבר להיותה שחקנית ראשית בטבלת המכירות של דגמי המותג, יש לה תפקיד היסטורי של ממש. אאודי A3 הייתה בין הראשונות להנגיש את מותג היוקרה לעם ולהציע משפחתית קומפקטית יוקרתית. ההצלחה לא איחרה לבוא ואיתה גם המתחרות. באאודי לא שקטו על השמרי

     
  • סיטרואן ברלינגו בטיחותי וזול יותר

    סיטרואן ברלינגו בטיחותי וזול יותר

    16.05.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סיטרואן ברלינגו XTR האוטומטי מציע מעתה בלימה אוטונומית ומחיר נמוך יותר העומד על 143,900 ₪

    קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, החלה בשיווק סיטרואן ברלינגו XTR עם מפרט בטיחות משודרג הכולל מערכת בלימה אוטונומית מקורית. מערכת חשובה זו מצטרפת לאבזור הבטיחות הקיים בדגם, הכולל בין היתר 6 כריות אוויר, עיגוני ISOFIX, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. למרות תוספת האבזור, מחירו של סיטרואן ברלינגו

     
  • טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    טויוטה לנד קרוזר 2018 במבחן דרכים - אגדת שטח מודרנית

    14.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    טויוטה לנד קרוזר מזכיר לנו איך נראה ומתנהג רכב שטח אמיתי. יצאנו לסופ"ש בשטח מדברי על מנת לברר האם המלך בשטח, עדיין שולט בממלכה

    טויוטה לנד קרוזר הוא דינוזאור מזן נכחד השייך לסגמנט הולך ומצטמצם. בעוד דגמים דומים מאבדים את הצדקת ייצורם ויורדים מפס הייצור, מצליח הלנד קרוזר לרכוב על תהילת העבר ולשמר נתח שוק מכובד ביחס למתחריו בעלי שלדת סולם, הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל. הצטרפו אלינו למבחן דרכים אתגרי ומאובק על מנת להבין האם טויוט

     
  • סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    סקודה אוקטביה RS במבחן דרכים

    09.05.18 | מבחני רכב

    סקודה אוקטביה RS חוזרת לישראל עם יותר כוח ויותר אבזור ומציעה פתרון שימושי במיוחד לנהג המשפחתי הממהר

    כשחושבים על סקודה אוקטביה מדמיינים משפחתית מהוקצעת, ומיד נזכרים במרווח הפנימי הנדיב, תא המטען הגדול, ופתרונות האחסון השימושיים. אלה מאפיינים את רוב האוקטביות המקיפות אתכם בין הרמזורים בפקקי הבוקר. סקודה אוקטביה RS שנבחנה אצלנו היא נמוכה, אגרסיבית, ועצבנית יותר. היא בעצם משהו אחר לחלוטין.

     
  • מבצע על דגמי רנו - מאי 2018

    מבצע על דגמי רנו - מאי 2018

    07.05.18 | מבצעי רכב, רכב חדש

    מגוון דגמי רנו מוצעים בהנחות של עד 10,000 ₪ ממחיר המחירון

    קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, עורכת מבצע הנחות עד לתאריך 20 במאי או עד גמר המלאי. במהלך המבצע ייהנו הרוכשים מהנחה על מגוון דגמי רנו. רנו קפצ'ור 2018 להלן דוגמאות לעסקאות המוצעות במהלך המבצע: רנו טווינגו ברמת אבזור ZEN עם מנוע טורבו בנזין בנפח 0.9 ליטר ותיבת הילוכי

     
  • מרצדס במבצע מימון - מאי 2018

    מרצדס במבצע מימון - מאי 2018

    07.05.18 | מבצעי רכב, רכב חדש

    מרצדס יוצאת במבצע מימון ומציעה לרוכשים להחליף לרכב חדש כל 30 חודשים

    כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, יוצאת במבצע תחת הכותרת Mercedes Forever. במסגרת המבצע שיערך בין התאריכים 8-11 במאי, מציעה החברה מסלול מימון הכולל מקדמה ותשלום חודשי למשך 30 חודשים, ולאחר מכן החלפה למרצדס חדשה והמשך תשלום חודשי בהתאם לדגם הנבחר. אולם תצוגה מרצדס דנה רביד מנחם, מנהלת

     
  • קיה קרניבל החדש 2018 מושק בישראל

    קיה קרניבל החדש 2018 מושק בישראל

    06.05.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה קרניבל המעודכן מציע עיצוב רענן, מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. המחיר החל מ- 234,900 ₪

    טלקאר, יבואנית קיה לישראל, החלה בשיווק קיה קרניבל 2018 לאחר שעבר מתיחת פנים. המיניוואן בעל 8 המושבים זכה לעיצוב עדכני הכולל גריל קדמי חדש, פנסים קדמיים עם חתימת LED חדשה ואופציה לתאורת LED מלאה, פנסים אחוריים עם גרפיקה חדשה, פנסי ערפל בעיצוב חדש, ופגושים בעיצוב מודרני. קיה קרניבל 2018 &nbs

     
  • מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מרצדס A45 AMG במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    03.05.18 | מבחני רכב

    הגרסה החזקה ביותר של המרצדס הקטנה ביותר מבטיחה ביצועים ויכולת ספורטיבית לצד שימושיות ואיכות המזוהים עם המותג

    הדור הנוכחי של מרצדס A קלאס, דגם הכניסה אל מותג היוקרה הגרמני, הושק עוד בשנת 2012 ועבר מתיחת פנים שהגיעה אלינו בשנת 2016. מרצדס A45 AMG שהתייצבה למבחן הדרכים שלנו, מצויידת במנוע, מתלים, בלמים, ועדכונים קוסמטיים מבית AMG - חטיבת הביצועים של מרצדס, ונועדה להתחרות בעיקר באאודי RS3. כדרכה של AMG, גרסת ה

     
  • יונדאי קונה במבחן דרכים

    יונדאי קונה במבחן דרכים

    01.05.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יונדאי קונה אמור לתפוס מקום של כבוד בסגמנט רכבי הפנאי הקטנים. יצאנו לברר האם הוא מצדיק את תג המחיר הגבוה

    מרבית יצרניות הרכב זיהו מזמן את הפוטנציאל האדיר בסגמנט הקרוסאוברים הקטנים ונערכו לכך בהתאם. יונדאי, שלא הציגה עד כה מתמודד ראוי, השיקה במהירות את יונדאי קונה, כשהוא לבוש בבגדים הנוצצים והמעניינים ביותר במסיבה. ליונדאי קונה מטרה עיקרית אחת - לשנות את מאזן הכוחות הקיים בקטגוריה וליטול את ההובלה על טבל

     
  • לנד רובר דיסקברי 5 במבחן דרכים - אצולה בשטח

    לנד רובר דיסקברי 5 במבחן דרכים - אצולה בשטח

    26.04.18 | מבחני רכב

    לנד רובר דיסקברי החדש מגיע לישראל עם מפרט מודרני הכולל מרכב אחוד ושפע מערכות אלקטרוניקה לסיוע בנסיעת שטח. יצאנו לבחון כיצד מתמודד הדור החדש עם הכביש והשטח

    לנד רובר מתמחים בייצור רכבי שטח כבר 70 שנה. הם עושים זאת בדרך ייחודית ושונה משאר היצרנים, ולאורך השנים טיפחו תדמית קשוחה של יצרן רכבי עבירות שרידים, המקנים לבעליהם יכולת שטח מהמעלה הראשונה, ומסוגלים לצלוח כמעט כל אתגר שיוצב בפניהם. לנד רובר ו- JEEP הם המותגים היחידים בשוק הרכב העולמי עם היצע רכבי שט

     
  • יונדאי i20 מקבלת מתיחת פנים

    יונדאי i20 מקבלת מתיחת פנים

    25.04.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    יונדאי i20 החדשה מושקת לאחר מתיחת פנים. הדגם החדש מציג עיצוב צעיר יותר, תיבת הילוכים רובוטית ומפרט בטיחות עשיר

    הדור השני של יונדאי i20 הושק בשנת 2014 וכעת מציגה יונדאי את מכונית הסופר-מיני הפופולרית לאחר מתיחת פנים. הדגם המעודכן מציג עיצוב חיצוני צעיר יותר, מערכת מולטימדיה משודרגת, ולראשונה מנוע טורבו בנזין המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית. יונדאי i20 החדשה קווי העיצוב של יונדאי i20 החדשה דינ

     
  • אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    אלפא רומיאו סטלביו במבחן דרכים - קרוסאובר עם דם חם

    23.04.18 | מבחני רכב

    אלפא רומיאו מצרפת קרוסאובר ראשון בתולדותיה לסיגמנט החם ביותר בשוק הרכב, ועושה זאת בדרכה הייחודית עם עיצוב יפייפה ו- DNA אלפיסטי

    יצרניות הרכב נכנסות במרץ אל פלח השוק המתפתח ביותר, גם אם איננו נמנה, ואף נוגד את מורשת המותג. אם לפורשה, מזראטי ולמבורגיני מותר, אז ברור שאף אחד לא הרים גבה כאשר אלפא רומיאו הציגה את המתחרה שלה בקטגוריה המונה מתחרים רבים וטובים כגון אאודי Q5, וולבו XC60, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLC. אלפא רומיא

     
  • ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    ריינג' רובר וולאר במבחן דרכים

    17.04.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    יצאנו לשייט עם ריינג' רובר וולאר ולפזר גלאם בכבישי הארץ. לא רצינו כל כך להחזיר את הרכב אבל בכל זאת חזרנו לספר לכם על החוייה המיוחדת

    לא כל יום יצא לכם לפגוש ריינג' רובר וולאר בכביש ועל חווית נהיגה בו בטח לא הייתם מוותרים. הוולאר הוא האח החדש במשפחה הבריטית אריסטוקרטית המיוחסת ומתברג בין ריינג' רובר איווק לבין ריינג' רובר ספורט. וולאר המקורי היה הדגם הראשון אותו יצרה ריינג' רובר אשר הגיח לאוויר העולם בשנת 1969, ועתה החליטה ריינג'

     
  • קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    קיה אופטימה הייבריד במבחן דרכים

    16.04.18 | מבחני רכב

    עם עיצוב מודרני ומנוע היברידי, מאיימת קיה אופטימה החדשה לכבוש את ליבם של המנהלים הצעירים ונהגי המוניות

    קיה אופטימה מהדור הקודם לא הצליחה לכבוש את סגמנט המכוניות המשפחתיות הגדולות אך גרסת הדיזל זכתה להצלחה בקרב נהגי המוניות. הדור הנוכחי והחדש מציג עיצוב מודרני ומנוע היברידי בתקווה לתפוס מקום של כבוד בראש הסגמנט - אתגר לא פשוט. קיה התקדמה משמעותית בשנים האחרונות אך גם היצרנים האחרים מציעים מכוניות ברמה

     
  • הקרוסאובר MG-ZS מושק רשמית בישראל

    הקרוסאובר MG-ZS מושק רשמית בישראל

    15.04.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר הסיני MG-ZS מושק עם מנוע טורבו בנזין בהספק 111 כ"ס במחיר תחרותי של החל מ- 99,999 ₪

    קבוצת לובינסקי, יבואנית MG לישראל, השיקה רשמית את הקרוסאובר העירוני MG-ZS שיתחרה בדגמים דוגמת סיטרואן קקטוס, סיאט ארונה וסאנגיונג טיבולי. MG-ZS הוא הקרוסאובר הראשון מבית MG אשר מושק בישראל ומהווה סנונית ראשונה להיצע גדול יותר של דגמי MG אשר יגיעו לישראל בשנים הקרובות. MG-ZS ישווק בישראל עם אחריות יצ