סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

 

לאחר ציפייה ממושכת מושק בישראל רכב הפנאי החדש סקודה קארוק. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות

תגיות | פנאי שטח, סקודה, קארוק

סקודה משיקה בישראל את הקארוק, רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם מתחת לסקודה קודיאק ומיועד להתחרות ברבי מכר כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. סקודה קארוק מציע איכות הרכבה גרמנית, מפרט בטיחות נדיב ורמת שימושיות גבוהה במיוחד. ירדנו איתו לאילת, על מנת ליהנות מארוחה חפוזה על חוף הים ולתפוס קצת שמש, חזרנו עם תובנות מעניינות.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק
יתרונות   שימושיות, בטיחות, אבזור נוחות
חסרונות   תקופת אחריות קצרה, מחיר יקר בגרסאות הבכירות

 

עיצוב ונוחות

 

סקודה קארוק מבוסס על שלדת ה- MQB אשר משמשת רכבים נוספים של קונצרן פולקסווגן ביניהם פולקסווגן טיגואן וסיאט אטקה. האחרון, אף חולק עם הקארוק את פס הייצור במפעל בצ'כיה. עיצובו של סקודה קארוק דומה מאוד לאחיו הגדול סקודה קודיאק ומאופיין בקווים אלגנטיים וזורמים. סקודה ידועה כיצרנית המתרחקת מעיצובים צעקניים וקרביים, ומעדיפה להתמקד במוטיב השימושיות ובאיפוק האירופאי הטיפוסי.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

בחזית בולט גריל קדמי עם צלעות כפולות המהווה את סימן ההיכר של סקודה, פנסים ראשיים צרים, ופנסי ערפל קטנים צמודים מתחת. מאחור ניתן לזהות קצת יותר תעוזה עיצובית עם פנסים ייחודיים ודלת תא מטען מפוסלת. ההופעה אמורה לשדר אופי של רכב שטח אמיתי, בעל פגושים גדולים עם חיפויים מושחרים, אך התוצאה סולידית כצפוי.

 

כבר בכניסה הראשונה לרכב ניכר כי איכות החומרים וההרכבה מעולות, כמקובל בדגמי סקודה. ניתן לרכוש את הקארוק עם תא נוסעים המשלב צבעים בהירים וכהים, שהולמים אותו הרבה יותר מהצבע השחור האחיד והכהה מדי. במהלך המבחן שחלקו בוצע גם בשבילי עפר משובשים, לא נשמעו קרקושים כלשהם.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

הקונסולה הראשית של סקודה קארוק נגישה ונוחה לתפעול, תאורת האווירה תורמת לתחושת היוקרה והלוגו של סקודה המוקרן מהדלת על הרצפה מוסיף עניין. תנוחת הנהיגה טובה והמושבים קשיחים ותומכים, אך מושב הנהג צר מדי באזור הירכיים. רכב המבחן ברמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב, הגיע עם ריפודי אלקנטרה איכותיים ומושב נהג בעל כיוונון חשמלי ושלושה זכרונות. מרווח הברכיים לנהג ולנוסע הקדמי אינו מהטובים בסגמנט עקב קונסולה מרכזית רחבה, ובנסיעה ארוכה הרגשתי שברך ימין דורשת יותר מרחב. מאחור מרווח הברכיים נדיב ומדרגת תעלת ההינע הנמוכה, לא תדרוש מהנוסע האמצעי לפשק את רגליו.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק מתחרה בסגמנט רכבי הפנאי הבינוניים אך בעל מידות מעט קטנות מאלו של מובילי הסגמנט. עם זאת, הקארוק מציג תא נוסעים מרווח. סקודה עיצבה את הקארוק על פי אידיאולוגיית ה- SIMPLY CLEVER, אותה היא מציגה בכל הדגמים. תאי האחסון מאופיינים ברמת מודולריות גבוהה ומציגים פתרונות שימושיים לצרכי היומיום של המשפחה הממוצעת. אהבתי במיוחד את משענת היד האמצעית המתכווננת לגובה ולעומק. המשענת כוללת תא אחסון גדול והצליחה לשמור על המצלמה שלי, בעוד שברוב רכבי הפנאי אפילו לא חשבתי לנסות להכניסה לשם. אוגדן חפצים יעיל ושימושי מותקן גם הוא מתחת למשענת היד וניתן למקמו על פי צרכיהם של הנוסעים מלפנים.

 

תא המטען גדול ונפחו עומד על 500 ליטרים או 1,630 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים. תא המטען מציג שימושיות יומיומית גבוהה הודות לסף הטענה שטוח, רחב ונמוך, מושבים המתקפלים בתצורת 60:40, ווים לתליית תיקים ותאי אחסון קטנים בשני צידיו. בגרסה הבכירה מותקנת מערכת VarioFlex המאפשרת הזזה ואף הסרה של המושבים האחוריים להגדלת נפחו של תא המטען במאות ליטרים נוספים.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

מערכת המולטימדיה המקורית בעלת מסך מגע בגודל 6.5 אינץ' או 8 אינץ' ברמות האבזור הבכירות. המערכת מציגה מידע חיוני מהסלולרי גם בשפה העברית ותפקודה חלק ואינטואיטיבי. מסך המגע איכותי ושומר על רמת בהירות וניגודיות נכונה לאורך כל שעות היום. ביחס למערכות של יבואנים מתחרים, מתגלים בדגמים המשווקים בישראל מספר חסרונות כגון אי אפשרות להקלדת שם איש קשר בעברית וחיפושו בזיכרון הטלפון, והעדר תוכנת ניווט מקומית. ברמת האבזור הגבוהה מותקנת מערכת שמע מקורית מבית CANTON בעוצמה של 550 וואט הכוללת 9 רמקולים וסאבוופר בתא המטען. כמצופה, איכות השמע יוצאת מן הכלל.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

שדה הראייה טוב ומאפשר הבנה של המתרחש בצידי הרכב. בנוסף מצוייד הרכב במערכת לניטור עצמים בשטח מת ומציג התרעה במראות הצד בעת הצורך. קורות A ו- B אינן רחבות במיוחד ואינן מפריעות לתמרונים עירוניים צפופים. את סקודה קארוק ברמת אקסקלוסיב קל מאד להחנות, שכן הוא מאובזר בחיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס ומערכת חניה אוטומטית המסייעת בכניסה ויציאה ממקום החניה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק מציע נוחות נסיעה עירונית מעולה הודות למתלים הרכים, ומצליח לשכך באלגנטיות את רוב מהמורות הכביש. בנסיעה בינעירונית מהירה, חודרים רעשי כביש ורוחות צד אל תא הנוסעים, אך לא ברמה חריגה ביחס למתחרים בעלי תג מחיר דומה. ניתן לסכם את איכות הנסיעה של סקודה קארוק כטובה מאוד, אך לא מעולה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

ביצועים

 

סקודה קארוק משווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר המפיק 115 כ''ס ומומנט מרבי של 20.3 קג''מ, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים המפיק 150 כ''ס ומומנט מרבי של 25.4 קג''מ, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק 150 כ''ס ומומנט מרבי של 34.6 קג''מ. למבחן התייצבה גרסת ה- 1.5 ליטרים עם תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG והנעה קדמית אשר צפוייה להוות את הבחירה המועדפת על הצרכן הפרטי. בגרסה זו הביצועים טובים והכוח זמין בכל עת. תאוצה 0-100 קמ''ש אורכת 8.6 שניות והמהירות המרבית עומדת על 203 קמ''ש.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

התיבה הרובוטית מתפקדת מעולה והעברת ההילוכים מהירה וחלקה. חווית הנהיגה מהנה ודינמית הודות לדיוק בהעברת ההילוכים והתיבה מטיבה עם ביצועי המנוע. תאוטת מנוע, באמצעות הורדת הילוך ידנית, כמעט ואינה אפשרית. בירידות התלולות של מצפה רמון תיבת ההילוכים לא שיתפה איתי פעולה ודרשה תפעול אקטיבי ואגרסיבי של דוושת הבלם, כנראה כדי למנוע את התחממותה. בסקודה קארוק ניתן להעביר הילוכים בצורה ידנית באמצעות ידית ההילוכים, או בעזרת מנופים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

התקשורת בין ההגה והכביש לא גבוהה והמשוב החוזר לידי הנהג אינו מספק. בולמי הזעזועים רכים ומאפשרים זוויות גלגול מורגשות בפניות חדות. אומנם סקודה קארוק מעניק תחושת ביטחון גבוהה בנסיעה מנהלתית, אך יש להיזהר שלא להעמידו למבחן בסיבובים מהירים, שכן הוא מפתח נטייה לאיבוד אחיזה ותת היגוי מהר מהמצופה. לא מדובר בקרוסאובר הכי ספורטיבי בסביבה אך הקארוק גם לא מתיימר לכך.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

צריכת דלק

 

על מנת לשמור על צריכת דלק נמוכה, מצוייד מנוע זה במערכת ACT המסוגלת לנתק שתי בוכנות בזמן שיוט רגוע כשאין בהן צורך. הפעלתן בשנית חלקה ואינה מורגשת כלל. נתוני היצרן מספרים על צריכת דלק של 18.1 ק''מ לליטר אך במהלך הנהיגה לאילת שכללה בעיקר נהיגה על כבישים בינעירוניים, עמדה צריכת הדלק על 9.5 ק''מ לליטר. בנהיגה מאומצת קיבלנו צריכת דלק גבוהה של 6.4 ק''מ לליטר. עם מיכל דלק בנפח 50 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 500 ק"מ. דרגת זיהום האוויר של סקודה קארוק עם מנוע 1.5 ליטרים עומדת על 8 מתוך 15.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

בטיחות

 

מפרט אבזור הבטיחות הסטנדרטי בכל הגרסאות נדיב וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור מרחק מלפנים ומאחור, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על עייפות נהג, וחיישני חניה מקוריים.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

רמת האבזור סטייל כוללת בנוסף מצלמת רוורס ותאורת LED אדפטיבית עוקבת פנייה. ברמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב תקבלו גם מערכת ניטור עצמים בשטח מת, מערכת סיוע לנסיעה בפקקים עד 60 קמ''ש, מערכת סיוע למצבי חירום הכוללת עצירת הרכב והפעלת אורות מצוקה, מערכת סיוע בחניה, ומערכת התרעה על תנועה חוצה מאחור.

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP זכה סקודה קארוק לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 93% בסעיף הגנה על בוגרים, 79% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 73% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 58% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 6 או 7 מתוך 8, בהתאם לרמת האבזור.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

סקודה קארוק משווק עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ. ניתן לרכוש הרחבת אחריות לשנה נוספת תמורת 1,000 ₪ במעמד רכישת הרכב. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית. עלות אגרת הרישוי השנתית של סקודה קארוק נעה בין 1,803 ₪ לבין 2,401 ₪, בהתאם לגרסה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

תמורה למחיר

 

מחירו של סקודה קארוק עם מנוע 1.0 ליטר ותיבה ידנית ברמת גימור אמבישן עומד על 129,900 ₪. בשדרוג לתיבה אוטומטית יעלה המחיר ל- 139,900 ₪ וברמת הגימור סטייל יעמוד על 149,900 ₪. מחיר סקודה קארוק עם מנוע 1.5 ליטר בגרסת אמבישן עומד על 149,900 ₪. מחיר גרסת סטייל 159,900 ₪ ומחיר גרסת אקסקלוסיב הבכירה 184,900 ₪. דגם הדיזל בעל ההנעה הכפולה משווק בישראל החל מרמת הגימור סטייל שמחירה 184,900 ₪. מחירה של גרסת אקסקלוסיב דיזל כפולת הנעה עומד על 209,990 ₪.

 

אבזור הנוחות הסטנדרטי בגרסת אמבישן הבסיסית כולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 6.5 אינץ', 8 רמקולים, תמיכה בממשקי Android Auto ו- Apple CarPlay, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, חיישני רוורס מקוריים עם תצוגה על מסך המולטימדיה, ובלם חניה חשמלי. רמת הביניים סטייל כוללת בנוסף מפתח חכם המאפשר כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורת אווירה פנימית ב- 10 גוונים, הגה קטום בתחתית, ומערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ'. רמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב מוסיפה לרשימה פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, חיישני חניה קדמיים מקוריים, גג שמש פנורמי, ריפודי עור בשילוב אלקנטרה, מושב נהג עם כיוונון חשמלי ו- 3 זכרונות, ומערכת שמע איכותית הכוללת 10 רמקולים ואקולייזר דיגיטלי.

 

החסרון הבולט ביותר של סקודה קארוק הינו תקופת אחריות קצרה של שנתיים בלבד לעומת יבואנים אחרים המציעים 3, 5 וגם 7 שנות אחריות. עם זאת, יתרונותיו רבים וכוללים מפרט אבזור נוחות ובטיחות נדיב, שימושיות גבוהה, ונוחות נסיעה טובה. באירופה נחטף סקודה קארוק כמו לחמניה טריה וגם בישראל הצליח הדגם לעורר גל ביקוש גבוה. לסיכום, סקודה קארוק מציג יכולות טובות ביחס לסגמנט ויש לו לטעמנו את הכלים הנכונים להפוך לרב מכר.

 

סקודה קארוק 1.5 טורבו בנזין אקסקלוסיב
מנוע 1,498 סמ''ק
הספק מרבי משולב 150/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.4/1,5000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,382 מ"מ
רוחב כללי 1,841 מ"מ
גובה כללי 1,603 מ"מ
בסיס גלגלים 2,638 מ"מ
מרווח גחון 172 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

500 ליטרים

משקל עצמי 1,318 ק"ג
מהירות מרבית 203 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 8 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

184,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    17.01.19 | מבחני רכב

    במחיר של מכונית מיני, מציעה דאצ'יה קרוסאובר אוטומטי עירוני. יצאנו לבדוק האם המתכון האטרקטיבי על הנייר מרשים גם על הכביש

    דאצ'יה נכנסה לשוק המקומי עם מבחר רכבים במחירים אטרקטיביים, ותוספת תיבת הילוכים אוטומטית למבחר הדגמים שיפר את אטרקטביות דגמיה עבור הקהל הישראלי. דאצ'יה סנדרו סטפווי, מהווה למעשה גרסת פנאי מוגבהת גחון של דאצ'יה סנדרו, בתוספת איפור שטח אופנתי ויכולת ירידה לשבילי עפר. יצאנו לבדוק מה מקבלים תמורת מחיר מפ

     
  • 7 דברים שצריך לדעת על טויוטה סופרה החדשה

    7 דברים שצריך לדעת על טויוטה סופרה החדשה

    15.01.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    טויוטה חושפת רשמית את הסופרה - המכונית הכי מסקרנת של המותג בעשור האחרון

    לפני כארבע שנים הציגה טויוטה את הקונספט FT-1 ורמזה על כוונתה להחזיר לחיים את הסופרה האגדית. קהל המעריצים גילה התלהבות רבה וטויוטה לא יכלה להישאר אדישה, היא החליטה לייצר סופרה חדשה שתזרים דם חדש למותג שהחוויר בשנים האחרונות עקב התמקדות במכוניות משעממות ורווחיות. מאז נחשפנו לעשרות טיזרים מעוררי חושים,

     
  • מאזדה 6 ומאזדה CX-3 החדשות 2019 - נהיגה ראשונה

    מאזדה 6 ומאזדה CX-3 החדשות 2019 - נהיגה ראשונה

    15.01.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    מאזדה השיקה בישראל את דגמי מאזדה 6 ומאזדה CX-3 החדשים לשנת 2019 עם הבטחה ליותר מסתם מתיחת פנים קוסמטית. יצאנו לנסיעת התרשמות ראשונה

    דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, השיקה את מאזדה 6 ומאזדה CX-3 החדשות לאחר שעברו מתיחת פנים, וערכה יום נהיגה במסגרתו יכולנו להתרשם מהשינויים שחלו בשני הדגמים. החברה מדברת על שינוי עמוק שעיקרו מתחת לפני השטח ושיפור משמעותי באיכות, המציב את מאזדה בטווח שבין היצרנים העממיים לבין יצרני הפרימיום.

     
  • דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    10.01.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה דאסטר מתיימר להציע יכולת שטח טובה ומנוע דיזל חסכוני במחיר זול ממשפחתית קומפקטית. יצאנו למבחן בוץ תובעני עם החקלאי הרומני

    דאצ'יה דאסטר רכש לעצמו עדת מעריצים לא קטנה עוד בדורו הקודם עם הגיעו ארצה. שילוב של מחיר זול, פשטות מכנית, הנעה כפולה ומנוע דיזל גמיש וחסכוני, יצרו רכב שטח נגיש לקניה ואחזקה. דאצ'יה דאסטר פונה אל חובבי השטח אשר ידעו להעריך את מעלותיו הרבות של העולה מרומניה, ממנו נמכרו מעל למיליון יחידות ברחבי העולם.

     
  • דלפה לרשת: מרצדס CLA 2019

    דלפה לרשת: מרצדס CLA 2019

    08.01.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    תמונות ראשונות של מרצדס CLA דלפו לרשת והן חושפות עיצוב בהשראת האחות הגדולה CLS

    אתר חדשות אוסטרלי פרסם תמונות ראשונות של מרצדס CLA החדשה 2019 לפני ההשקה הרשמית הלילה בתערוכת CES ובניגוד להנחיות מרצדס. התמונות חושפות עיצוב נאה המבוסס על מרצדס A קלאס עם קווי מתאר היוצרים דימיון לדגם היוצא. מרדצס CLA החדשה צפויה להגיע לישראל בהמשך השנה. מרצדס CLA 2019 בחזית פנסים

     
  • מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

    מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

    03.01.19 | מבחני רכב

    מיני קופר S מציעה שפע סטייל לצד יכולת דינמית גבוהה, אך עונדת תג מחיר יומרני. יצאנו לבדוק למי היא מתאימה

    מותג מיני מבוסס על טהרת הנוסטלגיה והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם במשך 60 שנות פעילות המותג. מיני קופר S, גרסת הביצועים של מכונית הרטרו הקטנה, עברה מתיחת פנים לאחר 5 שנים מאז הצגת הדור הנוכחי, ונושאת על כתפייה הבטחות להנאה מנהיגה בטעם של פעם, לצד הופעה חיצונית מקורית המזוהה עם המותג

     
  • ב.מ.וו סדרה 8 החדשה מושקת בישראל

    ב.מ.וו סדרה 8 החדשה מושקת בישראל

    26.12.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ספינת הדגל החדשה של ב.מ.וו מושקת בישראל במחיר של החל מ- 1,250,000 ₪

    דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, השיקה היום את ב.מ.וו סדרה 8 החדשה - מכונית קופה מרשימה שתעמוד בראש היצע דגמי ב.מ.וו בישראל. ב.מ.וו סדרה 8 המקורית הוצגה בתחילת שנות ה- 90 וירדה מפס היצור מספר שנים מאוחר יותר. הדור החדש מגיע לאחר היעדרות ארוכה והוצג גם בתצורת קבריולט שתגיע לישראל במהלך שנת 2019. גר

     
  • חדש בישראל: פיג'ו 108 ו- 308 מעודכנות

    חדש בישראל: פיג'ו 108 ו- 308 מעודכנות

    23.12.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קבוצת לובינסקי משיקה בישראל את פיג'ו 308 לאחר מתיחת פנים ואת פיג'ו 108 עם מנוע משודרג ורשימת אבזור משופרת

    קבוצת לובינסקי משיקה בישראל את פיג'ו 308 החדשה לאחר שעברה מתיחת פנים הכוללת עיצוב חיצוני ספורטיבי יותר, יחידות הנעה משופרות ואבזור בטיחות משודרג. אליה מצטרפת פיג'ו 108 העירונית אשר זוכה גם היא למנוע משופר, בידוד רעשים עדיף, ואבזור בטיחות מורחב. פיג'ו 308 החדשה פיג'ו 308 פי

     
  • יונדאי i20  במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי i20 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    13.12.18 | מבחני רכב

    יונדאי i20 עברה מתיחת פנים וזכתה למערכת הנעה מודרנית. האם זה יספיק לה כדי לשמור על אטרקטיביות מול המתחרות המובילות?

    יונדאי i20 כבר אינה צעירה ביחס למתחרות החדשות בסגמנט הסופר-מיני. עד כה הציעה יונדאי i20 מפרט מיושן הכולל מנוע אטמוספרי חלש ותיבת 4 הילוכים בלבד. כעת הגיע אלינו הדגם המעודכן אשר מיישר קו עם המתחרות המובילות ומציע מפרט מודרני הכולל מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח צנום של 1.0 ליטר ותיבת 7 הילוכים רוב

     
  • טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    06.12.18 | מבחני רכב

    טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המוש

     
  • ג'יפ רנגלר החדש 2019 מושק בישראל

    ג'יפ רנגלר החדש 2019 מושק בישראל

    03.12.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רכב השטח האייקוני ג'יפ רנגלר JL מושק בישראל במחיר התחלתי של 299,000 ₪

    קבוצת סמל"ת, יבואנית ג'יפ לישראל, השיקה הבוקר את הדור החדש של ג'יפ רנגלר המכונה JL. רכב השטח האייקוני מציג קפיצת מדרגה משמעותית ביחס לדור הקודם בכל הנוגע לנוחות, בטיחות, טכנולוגיה, ואיכות הנסיעה, אך שומר על העיצוב המסורתי המזוהה עם הדגם עוד משנות ה- 80 של המאה הקודמת. בישראל ישווק ג'יפ רנגלר במרכב ק

     
  • מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    28.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס A קלאס החדשה מתיימרת להיות המשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר. יצאו לבדוק האם יש כיסוי לתג המחיר הגבוה

    מרצדס A קלאס החדשה מהווה את כרטיס הכניסה אל מותג היוקרה הנחשק ומתחרה ישירות מול אאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 המזדקנות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית סטנדרטית איכותית, אך מיתוג היוקרה והאיכות הנלווית אליו, בתוספת החדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים משפחתית קומפקטית ב

     
  • מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.11.18 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

    זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בש

     
  • טויוטה קורולה סדאן החדשה 2019 נחשפה

    טויוטה קורולה סדאן החדשה 2019 נחשפה

    18.11.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    בתחילת שנת 2019 יושקו בישראל שני דגמים המעוררים עניין רב - טויוטה קורולה וטויוטה ראב 4 החדשים

    יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, הציגה בישראל את הדור החדש של טויוטה קורולה סדאן לצד טויוטה ראב 4 הייבריד החדש, לקראת תחילת שיווקם בישראל ברבעון הראשון של שנת 2019. על השקת טויוטה ראב 4 הייבריד החדש כבר דיווחו בעבר, אך טויוטה קורולה סדאן החדשה היא המכונית הטריה ביותר בארסנל החברה ולכן

     
  • יגואר I-Pace החשמלי מושק בישראל

    יגואר I-Pace החשמלי מושק בישראל

    14.11.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש, רכב חשמלי

    הקרוסאובר החשמלי יגואר I-Pace מגיע לישראל עם 400 כ"ס, טווח נסיעה של 480 ק"מ, ומחיר התחלתי של 454,000 ₪

    חברת המזרח, יבואנית יגואר לישראל, השיקה היום את רכב הפנאי החשמלי הראשון בישראל. יגואר I-Pace אשר נחשף בתערוכת ז'נבה, מציג את שפת העיצוב העדכנית של היצרן ומנצל את היתרון המובנה ברכב חשמלי לטובת תא מרווח לחמישה נוסעים. יגואר I-Pace יגואר I-Pace תוכנן כרכב חשמלי טהור כבר מהנגיעה הראשו

     
  • מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר! מרצדס C300 קופה AMG Line יתרונ

     
  • חדש בישראל: פיג'ו 3008 עם מנוע בהספק 180 כ"ס

    חדש בישראל: פיג'ו 3008 עם מנוע בהספק 180 כ"ס

    06.11.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    פיג'ו 3008 מקבל מנוע טורבו בנזין מעודכן בהספק 180 כ"ס ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. המחיר התייקר ב- 4,000 ₪

    קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, משיקה את הקרוסאובר פיג'ו 3008 עם מנוע טורבו בנזין THP בנפח 1.6 ליטרים המפיק 180 כ"ס ב- 5,500 סל"ד ומומנט של 25.5 קג"מ ב- 1,650 סל"ד. המנוע החדש משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית מבית AISIN היפנית ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.8 שניות ומהירות מרבית של 219 קמ"ש. לצד ה

     
  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט

     
  • משאיות פורד מושקות בישראל

    משאיות פורד מושקות בישראל

    24.10.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    חברת DMC Trucks תייבא את מבחר משאיות פורד לישראל

    חברת DMC Trucks - שותפות בין דלק מוטורס וקומסקו, החלה לשווק בישראל את משאיות פורד במספר תצורות מרכב במשקל של 15 טונות ומעלה, עם מגוון אפשרויות כגון גורר נתמך, קירור, מערבלי בטון, ומובילי עפר. פורד F-MAX משאיות פורד יוצעו בישראל עם אחריות יצרן רחבה למשך 48 חודשים או 400,000 ק"מ, המו

     
  • אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    18.10.18 | מבחני רכב

    מכונית הסלון החדשה של אאודי גדושה במיטב הטכנולגיה של היצרנית הגרמנית בשילוב עם מנוע שרירי והנעה כפולה. יצאנו להתרשם מהביצוע על כבישי ישראל

    אאודי A6 נמנית מאז ומתמיד בין מובילות סגמנט מכוניות הסלון אשר נשלט מזה עשורים על ידי הטריו הגרמני. בדור הנוכחי מתפארת אאודי A6 בטכנולוגיה עילית הכוללת מערכות נהיגה אוטונומיות מהמתקדמות ביותר בשוק הרכב, סביבת נהג חדשנית עם שלושה מסכים, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. למבחן שלנו התייצבה גרסת 55 TFSI עם מנ