סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

 

לאחר ציפייה ממושכת מושק בישראל רכב הפנאי החדש סקודה קארוק. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות

תגיות | פנאי שטח, סקודה, קארוק

סקודה משיקה בישראל את הקארוק, רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם מתחת לסקודה קודיאק ומיועד להתחרות ברבי מכר כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. סקודה קארוק מציע איכות הרכבה גרמנית, מפרט בטיחות נדיב ורמת שימושיות גבוהה במיוחד. ירדנו איתו לאילת, על מנת ליהנות מארוחה חפוזה על חוף הים ולתפוס קצת שמש, חזרנו עם תובנות מעניינות.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק
יתרונות   שימושיות, בטיחות, אבזור נוחות
חסרונות   תקופת אחריות קצרה, מחיר יקר בגרסאות הבכירות

 

עיצוב ונוחות

 

סקודה קארוק מבוסס על שלדת ה- MQB אשר משמשת רכבים נוספים של קונצרן פולקסווגן ביניהם פולקסווגן טיגואן וסיאט אטקה. האחרון, אף חולק עם הקארוק את פס הייצור במפעל בצ'כיה. עיצובו של סקודה קארוק דומה מאוד לאחיו הגדול סקודה קודיאק ומאופיין בקווים אלגנטיים וזורמים. סקודה ידועה כיצרנית המתרחקת מעיצובים צעקניים וקרביים, ומעדיפה להתמקד במוטיב השימושיות ובאיפוק האירופאי הטיפוסי.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

בחזית בולט גריל קדמי עם צלעות כפולות המהווה את סימן ההיכר של סקודה, פנסים ראשיים צרים, ופנסי ערפל קטנים צמודים מתחת. מאחור ניתן לזהות קצת יותר תעוזה עיצובית עם פנסים ייחודיים ודלת תא מטען מפוסלת. ההופעה אמורה לשדר אופי של רכב שטח אמיתי, בעל פגושים גדולים עם חיפויים מושחרים, אך התוצאה סולידית כצפוי.

 

כבר בכניסה הראשונה לרכב ניכר כי איכות החומרים וההרכבה מעולות, כמקובל בדגמי סקודה. ניתן לרכוש את הקארוק עם תא נוסעים המשלב צבעים בהירים וכהים, שהולמים אותו הרבה יותר מהצבע השחור האחיד והכהה מדי. במהלך המבחן שחלקו בוצע גם בשבילי עפר משובשים, לא נשמעו קרקושים כלשהם.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

הקונסולה הראשית של סקודה קארוק נגישה ונוחה לתפעול, תאורת האווירה תורמת לתחושת היוקרה והלוגו של סקודה המוקרן מהדלת על הרצפה מוסיף עניין. תנוחת הנהיגה טובה והמושבים קשיחים ותומכים, אך מושב הנהג צר מדי באזור הירכיים. רכב המבחן ברמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב, הגיע עם ריפודי אלקנטרה איכותיים ומושב נהג בעל כיוונון חשמלי ושלושה זכרונות. מרווח הברכיים לנהג ולנוסע הקדמי אינו מהטובים בסגמנט עקב קונסולה מרכזית רחבה, ובנסיעה ארוכה הרגשתי שברך ימין דורשת יותר מרחב. מאחור מרווח הברכיים נדיב ומדרגת תעלת ההינע הנמוכה, לא תדרוש מהנוסע האמצעי לפשק את רגליו.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק מתחרה בסגמנט רכבי הפנאי הבינוניים אך בעל מידות מעט קטנות מאלו של מובילי הסגמנט. עם זאת, הקארוק מציג תא נוסעים מרווח. סקודה עיצבה את הקארוק על פי אידיאולוגיית ה- SIMPLY CLEVER, אותה היא מציגה בכל הדגמים. תאי האחסון מאופיינים ברמת מודולריות גבוהה ומציגים פתרונות שימושיים לצרכי היומיום של המשפחה הממוצעת. אהבתי במיוחד את משענת היד האמצעית המתכווננת לגובה ולעומק. המשענת כוללת תא אחסון גדול והצליחה לשמור על המצלמה שלי, בעוד שברוב רכבי הפנאי אפילו לא חשבתי לנסות להכניסה לשם. אוגדן חפצים יעיל ושימושי מותקן גם הוא מתחת למשענת היד וניתן למקמו על פי צרכיהם של הנוסעים מלפנים.

 

תא המטען גדול ונפחו עומד על 500 ליטרים או 1,630 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים. תא המטען מציג שימושיות יומיומית גבוהה הודות לסף הטענה שטוח, רחב ונמוך, מושבים המתקפלים בתצורת 60:40, ווים לתליית תיקים ותאי אחסון קטנים בשני צידיו. בגרסה הבכירה מותקנת מערכת VarioFlex המאפשרת הזזה ואף הסרה של המושבים האחוריים להגדלת נפחו של תא המטען במאות ליטרים נוספים.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

מערכת המולטימדיה המקורית בעלת מסך מגע בגודל 6.5 אינץ' או 8 אינץ' ברמות האבזור הבכירות. המערכת מציגה מידע חיוני מהסלולרי גם בשפה העברית ותפקודה חלק ואינטואיטיבי. מסך המגע איכותי ושומר על רמת בהירות וניגודיות נכונה לאורך כל שעות היום. ביחס למערכות של יבואנים מתחרים, מתגלים בדגמים המשווקים בישראל מספר חסרונות כגון אי אפשרות להקלדת שם איש קשר בעברית וחיפושו בזיכרון הטלפון, והעדר תוכנת ניווט מקומית. ברמת האבזור הגבוהה מותקנת מערכת שמע מקורית מבית CANTON בעוצמה של 550 וואט הכוללת 9 רמקולים וסאבוופר בתא המטען. כמצופה, איכות השמע יוצאת מן הכלל.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

שדה הראייה טוב ומאפשר הבנה של המתרחש בצידי הרכב. בנוסף מצוייד הרכב במערכת לניטור עצמים בשטח מת ומציג התרעה במראות הצד בעת הצורך. קורות A ו- B אינן רחבות במיוחד ואינן מפריעות לתמרונים עירוניים צפופים. את סקודה קארוק ברמת אקסקלוסיב קל מאד להחנות, שכן הוא מאובזר בחיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס ומערכת חניה אוטומטית המסייעת בכניסה ויציאה ממקום החניה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק מציע נוחות נסיעה עירונית מעולה הודות למתלים הרכים, ומצליח לשכך באלגנטיות את רוב מהמורות הכביש. בנסיעה בינעירונית מהירה, חודרים רעשי כביש ורוחות צד אל תא הנוסעים, אך לא ברמה חריגה ביחס למתחרים בעלי תג מחיר דומה. ניתן לסכם את איכות הנסיעה של סקודה קארוק כטובה מאוד, אך לא מעולה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

ביצועים

 

סקודה קארוק משווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר המפיק 115 כ''ס ומומנט מרבי של 20.3 קג''מ, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים המפיק 150 כ''ס ומומנט מרבי של 25.4 קג''מ, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק 150 כ''ס ומומנט מרבי של 34.6 קג''מ. למבחן התייצבה גרסת ה- 1.5 ליטרים עם תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG והנעה קדמית אשר צפוייה להוות את הבחירה המועדפת על הצרכן הפרטי. בגרסה זו הביצועים טובים והכוח זמין בכל עת. תאוצה 0-100 קמ''ש אורכת 8.6 שניות והמהירות המרבית עומדת על 203 קמ''ש.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

התיבה הרובוטית מתפקדת מעולה והעברת ההילוכים מהירה וחלקה. חווית הנהיגה מהנה ודינמית הודות לדיוק בהעברת ההילוכים והתיבה מטיבה עם ביצועי המנוע. תאוטת מנוע, באמצעות הורדת הילוך ידנית, כמעט ואינה אפשרית. בירידות התלולות של מצפה רמון תיבת ההילוכים לא שיתפה איתי פעולה ודרשה תפעול אקטיבי ואגרסיבי של דוושת הבלם, כנראה כדי למנוע את התחממותה. בסקודה קארוק ניתן להעביר הילוכים בצורה ידנית באמצעות ידית ההילוכים, או בעזרת מנופים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

התקשורת בין ההגה והכביש לא גבוהה והמשוב החוזר לידי הנהג אינו מספק. בולמי הזעזועים רכים ומאפשרים זוויות גלגול מורגשות בפניות חדות. אומנם סקודה קארוק מעניק תחושת ביטחון גבוהה בנסיעה מנהלתית, אך יש להיזהר שלא להעמידו למבחן בסיבובים מהירים, שכן הוא מפתח נטייה לאיבוד אחיזה ותת היגוי מהר מהמצופה. לא מדובר בקרוסאובר הכי ספורטיבי בסביבה אך הקארוק גם לא מתיימר לכך.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

צריכת דלק

 

על מנת לשמור על צריכת דלק נמוכה, מצוייד מנוע זה במערכת ACT המסוגלת לנתק שתי בוכנות בזמן שיוט רגוע כשאין בהן צורך. הפעלתן בשנית חלקה ואינה מורגשת כלל. נתוני היצרן מספרים על צריכת דלק של 18.1 ק''מ לליטר אך במהלך הנהיגה לאילת שכללה בעיקר נהיגה על כבישים בינעירוניים, עמדה צריכת הדלק על 9.5 ק''מ לליטר. בנהיגה מאומצת קיבלנו צריכת דלק גבוהה של 6.4 ק''מ לליטר. עם מיכל דלק בנפח 50 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 500 ק"מ. דרגת זיהום האוויר של סקודה קארוק עם מנוע 1.5 ליטרים עומדת על 8 מתוך 15.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

בטיחות

 

מפרט אבזור הבטיחות הסטנדרטי בכל הגרסאות נדיב וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור מרחק מלפנים ומאחור, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על עייפות נהג, וחיישני חניה מקוריים.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

רמת האבזור סטייל כוללת בנוסף מצלמת רוורס ותאורת LED אדפטיבית עוקבת פנייה. ברמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב תקבלו גם מערכת ניטור עצמים בשטח מת, מערכת סיוע לנסיעה בפקקים עד 60 קמ''ש, מערכת סיוע למצבי חירום הכוללת עצירת הרכב והפעלת אורות מצוקה, מערכת סיוע בחניה, ומערכת התרעה על תנועה חוצה מאחור.

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP זכה סקודה קארוק לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 93% בסעיף הגנה על בוגרים, 79% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 73% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 58% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 6 או 7 מתוך 8, בהתאם לרמת האבזור.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

סקודה קארוק משווק עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ. ניתן לרכוש הרחבת אחריות לשנה נוספת תמורת 1,000 ₪ במעמד רכישת הרכב. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית. עלות אגרת הרישוי השנתית של סקודה קארוק נעה בין 1,803 ₪ לבין 2,401 ₪, בהתאם לגרסה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

תמורה למחיר

 

מחירו של סקודה קארוק עם מנוע 1.0 ליטר ותיבה ידנית ברמת גימור אמבישן עומד על 129,900 ₪. בשדרוג לתיבה אוטומטית יעלה המחיר ל- 139,900 ₪ וברמת הגימור סטייל יעמוד על 149,900 ₪. מחיר סקודה קארוק עם מנוע 1.5 ליטר בגרסת אמבישן עומד על 149,900 ₪. מחיר גרסת סטייל 159,900 ₪ ומחיר גרסת אקסקלוסיב הבכירה 184,900 ₪. דגם הדיזל בעל ההנעה הכפולה משווק בישראל החל מרמת הגימור סטייל שמחירה 184,900 ₪. מחירה של גרסת אקסקלוסיב דיזל כפולת הנעה עומד על 209,990 ₪.

 

אבזור הנוחות הסטנדרטי בגרסת אמבישן הבסיסית כולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 6.5 אינץ', 8 רמקולים, תמיכה בממשקי Android Auto ו- Apple CarPlay, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, חיישני רוורס מקוריים עם תצוגה על מסך המולטימדיה, ובלם חניה חשמלי. רמת הביניים סטייל כוללת בנוסף מפתח חכם המאפשר כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורת אווירה פנימית ב- 10 גוונים, הגה קטום בתחתית, ומערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ'. רמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב מוסיפה לרשימה פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, חיישני חניה קדמיים מקוריים, גג שמש פנורמי, ריפודי עור בשילוב אלקנטרה, מושב נהג עם כיוונון חשמלי ו- 3 זכרונות, ומערכת שמע איכותית הכוללת 10 רמקולים ואקולייזר דיגיטלי.

 

החסרון הבולט ביותר של סקודה קארוק הינו תקופת אחריות קצרה של שנתיים בלבד לעומת יבואנים אחרים המציעים 3, 5 וגם 7 שנות אחריות. עם זאת, יתרונותיו רבים וכוללים מפרט אבזור נוחות ובטיחות נדיב, שימושיות גבוהה, ונוחות נסיעה טובה. באירופה נחטף סקודה קארוק כמו לחמניה טריה וגם בישראל הצליח הדגם לעורר גל ביקוש גבוה. לסיכום, סקודה קארוק מציג יכולות טובות ביחס לסגמנט ויש לו לטעמנו את הכלים הנכונים להפוך לרב מכר.

 

סקודה קארוק 1.5 טורבו בנזין אקסקלוסיב
מנוע 1,498 סמ''ק
הספק מרבי משולב 150/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.4/1,5000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,382 מ"מ
רוחב כללי 1,841 מ"מ
גובה כללי 1,603 מ"מ
בסיס גלגלים 2,638 מ"מ
מרווח גחון 172 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

500 ליטרים

משקל עצמי 1,318 ק"ג
מהירות מרבית 203 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 8 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

184,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • נחשפה הונדה סיוויק סדאן החדשה (מתיחת פנים)

    נחשפה הונדה סיוויק סדאן החדשה (מתיחת פנים)

    15.08.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    הונדה סיוויק סדאן זוכה לעיצוב מעודכן, ואבזור בטיחות מתקדם כסטנדרט

    הדור הנוכחי של הונדה סיוויק סדאן כבר בן 3 שנים וכעת זוכה למתיחת פנים לקראת שנת 2019, במסגרתה קיבל עדכוני עיצוב הכוללים גריל קדמי בגימור שחור מבריק, גופי תאורה חדשים, פגוש חדש הכולל כונס אוויר רוחבי ומסגרת כרום לפנסי הערפל, וחישוקים בעיצוב חדש. הונדה סיוויק 2019 כמו כן נוספת רמת אבז

     
  • מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    14.08.18 | מבחני רכב

    מרצדס מציגה את הדור השלישי של דגם ה-CLS, אשר נחשב למייסד סגמנט רכבי הסלון בתצורת קופה 4 דלתות

    מרצדס CLS המקורית הושקה לראשונה בשנת 2003 וייסדה רשמית את סגמנט מכונית הקופה 4 דלתות. הדור השני בסדרה הושק בשנת 2011 והציג לראשונה מערכת הנעה כפולה עם חלוקת מומנט דינמית, 4MATIC בשפתה של מרצדס, ותיבת הילוכים 9 הילוכים אוטומטית. לאחרונה הושקה מרצדס CLS החדשה וזו סיבה מעולה לקחת אותה לסוף שבוע קיצי בא

     
  • סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    07.08.18 | מבחני רכב

    לאחרונה הושק בישראל סאנגיונג טיבולי בגרסת XLV מוארכת עם תא מטען גדול ומנוע דיזל

    סאנגיונג טיבולי XLV יתרונות נוחות, שימושיות, צריכת דלק חסרונות עיצוב, איכות חומרים, הנדסת אנוש סאנגיונג ממתגת עצמה כיצרנית בעלת אופי שונה מהעדר, עם רכבים בעיצוב ייחודי ולעיתים אף מוזר. סאנגיונג טיבולי XLV שהוצג בז'נבה בשנת 2016 והגיע אלינו השנה, לא שונה מבח

     
  • ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    02.08.18 | מבחני רכב

    ב.מ.וו X3 החדש מבטיח יכולות דינמיות משופרות בחבילה איכותית ומעוצבת מבעבר. יצאנו לבדוק האם הוא שומר על ערכי המותג

    ב.מ.וו ידועה כיצרנית המזהה מגמות בשוק הרכב, זמן רב לפני שהחלו לתפוס תאוצה. כך ידעה היצרנית הבווארית לזהות כבר לפני 15 שנים, כי סגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים ירקיע שחקים ונערכה בהתאם. החברה השיקה את ב.מ.וו X3 לראשונה בשנת 2003, שהיה אחד מחלוצי הסגמנט. ב.מ.וו X3 כיום לב.מ.וו

     
  • פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    26.07.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו החדשה מכוונת אל פסגת סגמנט הסופר מיני. יצאנו לבדוק האם יש הצדקה למחירה הגבוה

    פולקסווגן פולו מתיימרת להיות גרסה מוקטנת של פולקסווגן גולף ומציגה תא נוסעים מרווח ואיכותי ביחס לסגמנט, במטרה להעניק תחושה של מכונית מסגמנט גבוה יותר. הדור החדש של פולקסווגן פולו מבטיח להיות טוב מקודמו ומציע חידושים, ביניהם פלטפורמה חדשה, מערכות בטיחות מתקדמות, ומערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ

     
  • קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    22.07.18 | מבחני רכב

    התרשמות קצרה מהקרוסאובר החדש של קיה מגלה שיש לו את כל הכלים להצלחה בישראל

    בשבוע שעבר בישרנו לכם על השקתו של קיה סטוניק החדש, הקרוסאובר הקומפקטי מבית קיה ואחיו הקטן של קיה ספורטאז', אשר נכנס לשוק ער ורבוי מתחרים כגון יונדאי קונה - אחיו לפלטפורמה, סיאט ארונה, אופל מוקה, ורנו קפצ'ור. נהיגת התרשמות מגוונת אשר נערכה במסגרת ההשקה ע"י טלקאר, יבואנית קיה לישראל, הקנתה ל

     
  • קיה סטוניק מושק בישראל במחיר של החל מ- 107,900 ₪

    קיה סטוניק מושק בישראל במחיר של החל מ- 107,900 ₪

    18.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה סטוניק נוחת בישראל עם עיצוב צעיר, שלוש רמות אבזור, ושני מנועים לבחירה

    רכב הפנאי העירוני קיה סטוניק הושק היום בישראל והוא צפוי לעשות כאב ראש רציני למתחרים, ביניהם סיאט ארונה, רנו קפצ'ור, וניסאן ג'וק. הנשק החדש של קיה מצוייד בסט תכונות שיכבוש בקלות את הקהל הישראלי ומציע עיצוב אופנתי, מותג אהוד עם תדמית חיובית, אבזור בטיחות מתקדם כסטנדרט, אבזור נדיב, וכמובן תג מחיר תחרות

     
  •  ירידת מחירים לרכבי הפנאי של סקודה

    ירידת מחירים לרכבי הפנאי של סקודה

    12.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סקודה קארוק מקבל מנוע דיזל חדש בנפח 1.6 ליטרים. בנוסף הוזלו מחיריהם של מגוון גרסאות סקודה קארוק וסקודה קודיאק

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, החלה בשיווק סקודה קארוק בגרסה חדשה עם מנוע טורבו דיזל TDI בנפח 1.6 ליטרים המפיק 115 כ"ס ומומנט של 24.4 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 10.9 שניות, וצריכת דלק ממוצעת של 23.8 ק"מ לליטר לפני נתוני היצרן. מחירו של סק

     
  • סיטרואן גרנד C4 ספייסטורר מושק בישראל

    סיטרואן גרנד C4 ספייסטורר מושק בישראל

    12.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סיטרואן גרנד C4 ספייסטורר הוא יורשו של ה- C4 גרנד פיקאסו וישווק מעתה בגרסת כניסה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.2 ליטרים במחיר 149,990 ₪

    קבוצת לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, משיקה את סיטרואן גרנד C4 ספייסטורר בעל שבעת המושבים, המחליף את המיני וואן המוכר C4 גרנד פיקאסו. עד כה שווק הגרנד פיקאסו עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 165 כ"ס ומנוע טורבו דיזל בהספק 120 כ"ס. כעת מצטרף להיצע מנוע טורבו בנזין Pure Tech בנפח 1.2 ליטרים

     
  • דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי מושקת בישראל

    דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי מושקת בישראל

    10.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    גרסת הפנאי דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי מוצעת במחיר 82,900 ₪

    קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית דאצ'יה לישראל, משיקה את רכב הפנאי המשפחתי דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי. בהשוואה לדאצ'יה לוגאן MCV הסטנדרטית, גרסת סטפווי מציעה עיצוב חיצוני קשוח יותר הודות למרווח גחון מוגדל ב- 50 מ"מ, פסי גגון בגימור כרום, גריל קדמי חדש,, פגושים בולטים, ומיגון פלסטיק מתחת לדלתות ובבתי הגלגלים.

     
  • סיאט איביזה אקסלנס מושקת בישראל

    סיאט איביזה אקסלנס מושקת בישראל

    09.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סיאט איביזה ברמת אבזור אקסלנס זמינה לרכישה און-ליין במחיר 90,900 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, החלה בשיווק סיאט איביזה ברמת אבזור אקסלנס חדשה, הזמינה לרכישה רק באתר אינטרנט ייעודי (https://www.buy-ibiza-online.co.il) ולא תגיע לאולמות התצוגה. רכישת רכבים און-ליין הופכת לפופולרית ברחבי העולם וכעת גם מספר יבואניות רכב בישראל החלו ליישר קו עם המגמה העכשווית.

     
  • קיה ריו מקבלת מערכות בטיחות מתקדמות

    קיה ריו מקבלת מערכות בטיחות מתקדמות

    09.07.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    כשנה לאחר השקתה בישראל, תציע קיה ריו האצ'בק בלימה אוטונומית ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה

    טלקאר, יבואנית קיה לישראל, החלה בשיווק גרסה מעודכנת של קיה ריו האצ'בק אשר מיוצרת במפעל בדרום קוריאה ולא במקסיקו. יבוא הדגם מהמפעל הקוריאני מאפשר ליבואנית להציע דגם מאובזר יותר עם חבילת מערכות בטיחות מהמתקדמות בסגמנט. מפרט הבטיחות המשודרג כולל מעתה מערכת התרעה מפני התנגשות מלפנים, בלימה אוטונומית, מע

     
  • סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    08.07.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם שדרוג חבילת האבזור בגרסת אוסקה החדשה משפר את התמורה של סובארו פורסטר?

    סובארו פורסטר הוצג לראשונה כקונספט בתערוכת טוקיו בשנת 1995 והדור הראשון הושק ביפן בשנת 1997, משמע שהפורסטר נמצא איתנו למעלה משני עשורים והיה מחלוצי סגמנט הפנאי שטח בעולם. הדור הרביעי של סובארו פורסטר הושק בשנת 2013 ובשנת 2016 הגיע אלינו לאחר מתיחת פנים קלה שכללה עדכונים קוסמטיים, מערכת מולטימדיה מקו

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    05.07.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סיטרואן נכנסת לסגמנט רכבי הפנאי העירוניים ועושה זאת בסגנון צרפתי אופייני, הכולל עיצוב משעשע ותא נוסעים שימושי

    בדומה ליצרניות רבות, מציגה סיטרואן מתחרה באחד הסגמנטים הלוהטים ביותר בשוק הרכב - סגמנט רכבי הפנאי העירוניים. המהלך ששירת את המטרה היה החלפת המיניוואן סיטרואן C3 פיקאסו ברכב פנאי חדש העונה לשם סיטרואן C3 איירקרוס וחולק פלטפורמה עם אחיו אופל קרוסלנד X ופיג'ו 2008. יצאנו לסופ''ש ארוך עם רכב הפנאי החדש

     
  • פולקסווגן טי-קרוס - חשיפה ראשונה

    פולקסווגן טי-קרוס - חשיפה ראשונה

    04.07.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    פולקסווגן מציגה רכב פנאי קומפקטי חדש העונה לשם טי-קרוס ומיועד להשלים את סדרת הפנאי שלה

    פולקסווגן מפרסמת איורים רשמיים המציגים את רכב הפנאי העירוני פולקסווגן טי-קרוס. ההשקה הרשמית תיערך ככל הנראה בתערוכת הרכב בפריז בחודש ספטמבר הקרוב. פולקסווגן טי-קרוס ממותג מתחת לאחיו פולקסווגן טי-רוק ששיווקו בישראל טרם אושר. במהלך שיווקי זה תנסה פולקסווגן לפנות לקהל רחב יותר המבקש רכבי פנאי בטווחי מח

     
  • מיצובישי טרייטון במבחן- סוס עבודה יפני

    מיצובישי טרייטון במבחן- סוס עבודה יפני

    03.07.18 | מבחני רכב

    הטרייטון של מיצובישי הוא אחד מכלי העבודה הטובים שיש לסגמנט הטנדרים להציע. יצאנו לבדוק האם העובדה שיש לו את המנוע החזק בקטגוריה מספיקה בכדי להוביל בקטגוריה

    מיצובישי היא אחת מהכוכבות הגדולות של קטגוריית הטנדרים כבר הרבה שנים. בעוד יצרנים אחרים פרשו מהמרוץ, מיצובישי תמיד הייתה שם ומתכוונת להמשיך ולהיות. מה- L200 של שנות התשעים, המגנום המצ'ואיסטי, דרך ההאנטר הנאה, ועד הטרייטון של היום, מיצובישי תמיד בלטה בסגמנט הטנדרים. בעידן בו שווי שימוש אפס ניתן לטנדרי

     
  • יונדאי i30 במבחן - גולף קוריאנית

    יונדאי i30 במבחן - גולף קוריאנית

    28.06.18 | מבחני רכב

    יונדאי i30 מגיעה עם מפרט אירופאי ומחיר ממוקד אל לב שוק המשפחתיות. יצאנו לבדוק האם יש לה את הכלים כדי להתברג בראש הסגמנט

    הדור השלישי של יונדאי i30 הושק בישראל באיחור לאחר הצגתו באירופה. הדגם החדש מכוון ללב שוק המשפחתיות, ובמרכז הכוונת נמצאת אמת המידה של הקטגוריה - פולקסווגן גולף. על הנייר, המפרט דומה למתחרה הגרמנית, ובדור הנוכחי זונחת יונדאי את מנוע ה- 1.6 ליטרים האטמוספרי לטובת מנוע בנפח 1.4 ליטרים מוגדש טו

     
  • מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

    מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

    27.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    מיצובישי משגרים אל קטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים ג'יפון חדש בעיצוב קופה מוחצן החמוש במנוע טורבו חדש וחזק

    במיצובישי הבינו היטב שכולם רוצים לנהוג ברכבי פנאי שטח ומציעים היום באופן חריג למדי שלושה רכבי פנאי שטח קומפקטיים המבוססים על אותה הפלטפורמה. מיצובישי אאוטלנדר הפופולארי מציע אפשרות להסעת 7 נוסעים, מיצובישי ASX הוותיק הגיע רק לאחרונה ארצה ומוצע במחיר אטרקטיבי המציב אותו מול משפחתיות קומפקטיות, וכעת מ

     
  • אסטון מרטין DBS סופרלג'רה - חזקה מתמיד

    אסטון מרטין DBS סופרלג'רה - חזקה מתמיד

    27.06.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    אסטון מרטין מציגה את ה- DBS סופרלג'רה (Superleggera) החמושה במנוע V12 בהספק מטורף של 725 כ''ס

    אסטון מרטין מציגה דגם חדש בסדרת מכוניות הסופר GT היוקרתית DB. הדגם החדש מקבל את השם DBS סופרלג'רה כמחווה לחברת קרוזריה טורינג סופרלג'רה האיטלקית (Carrozzeria Touring Superleggera) שעיצבה עבור אסטון מרטין את דגמיה בשנות ה- 60. ה- DBS החדשה תתפוס את מקומה של האסטון מרטין וונקייש S ונחשבת לממשיכת דרכה.

     
  • שברולט בלייזר חוזר ובגדול

    שברולט בלייזר חוזר ובגדול

    24.06.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    שברולט מחזירה לחיים את הבלייזר המיתולוגי עם עיצוב קרבי, תא נוסעים מאובזר והבטחה ליכולות דינמיות מרשימות

    שברולט בלייזר האחרון ירד מפס הייצור בשנת 2005 לאחר שהפך לאחד מהדגמים המזוהים ביותר של היצרנית האמריקאית. הבלייזר המיתולוגי תרם רבות להגדרת הסגמנט בו התחרה והציג יכולות שטח טובות לצד מנועי בנזין עוצמתיים. כעת מציגה שברולט את הדור החדש של הבלייזר במסגרת תערוכת הרכב השנתית באטלנטה. שברולט בלייזר החדש צ