סקודה קארוק 1.5 TSI במבחן דרכים

 

לאחר ציפייה ממושכת מושק בישראל רכב הפנאי החדש סקודה קארוק. יצאנו לבדוק האם היה שווה לחכות

תגיות | פנאי שטח, סקודה, קארוק

סקודה משיקה בישראל את הקארוק, רכב פנאי בגודל בינוני הממוקם מתחת לסקודה קודיאק ומיועד להתחרות ברבי מכר כגון יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. סקודה קארוק מציע איכות הרכבה גרמנית, מפרט בטיחות נדיב ורמת שימושיות גבוהה במיוחד. ירדנו איתו לאילת, על מנת ליהנות מארוחה חפוזה על חוף הים ולתפוס קצת שמש, חזרנו עם תובנות מעניינות.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק
יתרונות   שימושיות, בטיחות, אבזור נוחות
חסרונות   תקופת אחריות קצרה, מחיר יקר בגרסאות הבכירות

 

עיצוב ונוחות

 

סקודה קארוק מבוסס על שלדת ה- MQB אשר משמשת רכבים נוספים של קונצרן פולקסווגן ביניהם פולקסווגן טיגואן וסיאט אטקה. האחרון, אף חולק עם הקארוק את פס הייצור במפעל בצ'כיה. עיצובו של סקודה קארוק דומה מאוד לאחיו הגדול סקודה קודיאק ומאופיין בקווים אלגנטיים וזורמים. סקודה ידועה כיצרנית המתרחקת מעיצובים צעקניים וקרביים, ומעדיפה להתמקד במוטיב השימושיות ובאיפוק האירופאי הטיפוסי.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

בחזית בולט גריל קדמי עם צלעות כפולות המהווה את סימן ההיכר של סקודה, פנסים ראשיים צרים, ופנסי ערפל קטנים צמודים מתחת. מאחור ניתן לזהות קצת יותר תעוזה עיצובית עם פנסים ייחודיים ודלת תא מטען מפוסלת. ההופעה אמורה לשדר אופי של רכב שטח אמיתי, בעל פגושים גדולים עם חיפויים מושחרים, אך התוצאה סולידית כצפוי.

 

כבר בכניסה הראשונה לרכב ניכר כי איכות החומרים וההרכבה מעולות, כמקובל בדגמי סקודה. ניתן לרכוש את הקארוק עם תא נוסעים המשלב צבעים בהירים וכהים, שהולמים אותו הרבה יותר מהצבע השחור האחיד והכהה מדי. במהלך המבחן שחלקו בוצע גם בשבילי עפר משובשים, לא נשמעו קרקושים כלשהם.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

הקונסולה הראשית של סקודה קארוק נגישה ונוחה לתפעול, תאורת האווירה תורמת לתחושת היוקרה והלוגו של סקודה המוקרן מהדלת על הרצפה מוסיף עניין. תנוחת הנהיגה טובה והמושבים קשיחים ותומכים, אך מושב הנהג צר מדי באזור הירכיים. רכב המבחן ברמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב, הגיע עם ריפודי אלקנטרה איכותיים ומושב נהג בעל כיוונון חשמלי ושלושה זכרונות. מרווח הברכיים לנהג ולנוסע הקדמי אינו מהטובים בסגמנט עקב קונסולה מרכזית רחבה, ובנסיעה ארוכה הרגשתי שברך ימין דורשת יותר מרחב. מאחור מרווח הברכיים נדיב ומדרגת תעלת ההינע הנמוכה, לא תדרוש מהנוסע האמצעי לפשק את רגליו.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק מתחרה בסגמנט רכבי הפנאי הבינוניים אך בעל מידות מעט קטנות מאלו של מובילי הסגמנט. עם זאת, הקארוק מציג תא נוסעים מרווח. סקודה עיצבה את הקארוק על פי אידיאולוגיית ה- SIMPLY CLEVER, אותה היא מציגה בכל הדגמים. תאי האחסון מאופיינים ברמת מודולריות גבוהה ומציגים פתרונות שימושיים לצרכי היומיום של המשפחה הממוצעת. אהבתי במיוחד את משענת היד האמצעית המתכווננת לגובה ולעומק. המשענת כוללת תא אחסון גדול והצליחה לשמור על המצלמה שלי, בעוד שברוב רכבי הפנאי אפילו לא חשבתי לנסות להכניסה לשם. אוגדן חפצים יעיל ושימושי מותקן גם הוא מתחת למשענת היד וניתן למקמו על פי צרכיהם של הנוסעים מלפנים.

 

תא המטען גדול ונפחו עומד על 500 ליטרים או 1,630 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים. תא המטען מציג שימושיות יומיומית גבוהה הודות לסף הטענה שטוח, רחב ונמוך, מושבים המתקפלים בתצורת 60:40, ווים לתליית תיקים ותאי אחסון קטנים בשני צידיו. בגרסה הבכירה מותקנת מערכת VarioFlex המאפשרת הזזה ואף הסרה של המושבים האחוריים להגדלת נפחו של תא המטען במאות ליטרים נוספים.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

מערכת המולטימדיה המקורית בעלת מסך מגע בגודל 6.5 אינץ' או 8 אינץ' ברמות האבזור הבכירות. המערכת מציגה מידע חיוני מהסלולרי גם בשפה העברית ותפקודה חלק ואינטואיטיבי. מסך המגע איכותי ושומר על רמת בהירות וניגודיות נכונה לאורך כל שעות היום. ביחס למערכות של יבואנים מתחרים, מתגלים בדגמים המשווקים בישראל מספר חסרונות כגון אי אפשרות להקלדת שם איש קשר בעברית וחיפושו בזיכרון הטלפון, והעדר תוכנת ניווט מקומית. ברמת האבזור הגבוהה מותקנת מערכת שמע מקורית מבית CANTON בעוצמה של 550 וואט הכוללת 9 רמקולים וסאבוופר בתא המטען. כמצופה, איכות השמע יוצאת מן הכלל.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

שדה הראייה טוב ומאפשר הבנה של המתרחש בצידי הרכב. בנוסף מצוייד הרכב במערכת לניטור עצמים בשטח מת ומציג התרעה במראות הצד בעת הצורך. קורות A ו- B אינן רחבות במיוחד ואינן מפריעות לתמרונים עירוניים צפופים. את סקודה קארוק ברמת אקסקלוסיב קל מאד להחנות, שכן הוא מאובזר בחיישני חניה היקפיים, מצלמת רוורס ומערכת חניה אוטומטית המסייעת בכניסה ויציאה ממקום החניה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

סקודה קארוק מציע נוחות נסיעה עירונית מעולה הודות למתלים הרכים, ומצליח לשכך באלגנטיות את רוב מהמורות הכביש. בנסיעה בינעירונית מהירה, חודרים רעשי כביש ורוחות צד אל תא הנוסעים, אך לא ברמה חריגה ביחס למתחרים בעלי תג מחיר דומה. ניתן לסכם את איכות הנסיעה של סקודה קארוק כטובה מאוד, אך לא מעולה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

ביצועים

 

סקודה קארוק משווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.0 ליטר המפיק 115 כ''ס ומומנט מרבי של 20.3 קג''מ, מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים המפיק 150 כ''ס ומומנט מרבי של 25.4 קג''מ, ומנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק 150 כ''ס ומומנט מרבי של 34.6 קג''מ. למבחן התייצבה גרסת ה- 1.5 ליטרים עם תיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG והנעה קדמית אשר צפוייה להוות את הבחירה המועדפת על הצרכן הפרטי. בגרסה זו הביצועים טובים והכוח זמין בכל עת. תאוצה 0-100 קמ''ש אורכת 8.6 שניות והמהירות המרבית עומדת על 203 קמ''ש.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

התיבה הרובוטית מתפקדת מעולה והעברת ההילוכים מהירה וחלקה. חווית הנהיגה מהנה ודינמית הודות לדיוק בהעברת ההילוכים והתיבה מטיבה עם ביצועי המנוע. תאוטת מנוע, באמצעות הורדת הילוך ידנית, כמעט ואינה אפשרית. בירידות התלולות של מצפה רמון תיבת ההילוכים לא שיתפה איתי פעולה ודרשה תפעול אקטיבי ואגרסיבי של דוושת הבלם, כנראה כדי למנוע את התחממותה. בסקודה קארוק ניתן להעביר הילוכים בצורה ידנית באמצעות ידית ההילוכים, או בעזרת מנופים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

התקשורת בין ההגה והכביש לא גבוהה והמשוב החוזר לידי הנהג אינו מספק. בולמי הזעזועים רכים ומאפשרים זוויות גלגול מורגשות בפניות חדות. אומנם סקודה קארוק מעניק תחושת ביטחון גבוהה בנסיעה מנהלתית, אך יש להיזהר שלא להעמידו למבחן בסיבובים מהירים, שכן הוא מפתח נטייה לאיבוד אחיזה ותת היגוי מהר מהמצופה. לא מדובר בקרוסאובר הכי ספורטיבי בסביבה אך הקארוק גם לא מתיימר לכך.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

צריכת דלק

 

על מנת לשמור על צריכת דלק נמוכה, מצוייד מנוע זה במערכת ACT המסוגלת לנתק שתי בוכנות בזמן שיוט רגוע כשאין בהן צורך. הפעלתן בשנית חלקה ואינה מורגשת כלל. נתוני היצרן מספרים על צריכת דלק של 18.1 ק''מ לליטר אך במהלך הנהיגה לאילת שכללה בעיקר נהיגה על כבישים בינעירוניים, עמדה צריכת הדלק על 9.5 ק''מ לליטר. בנהיגה מאומצת קיבלנו צריכת דלק גבוהה של 6.4 ק''מ לליטר. עם מיכל דלק בנפח 50 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 500 ק"מ. דרגת זיהום האוויר של סקודה קארוק עם מנוע 1.5 ליטרים עומדת על 8 מתוך 15.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

בטיחות

 

מפרט אבזור הבטיחות הסטנדרטי בכל הגרסאות נדיב וכולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור מרחק מלפנים ומאחור, בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על עייפות נהג, וחיישני חניה מקוריים.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

רמת האבזור סטייל כוללת בנוסף מצלמת רוורס ותאורת LED אדפטיבית עוקבת פנייה. ברמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב תקבלו גם מערכת ניטור עצמים בשטח מת, מערכת סיוע לנסיעה בפקקים עד 60 קמ''ש, מערכת סיוע למצבי חירום הכוללת עצירת הרכב והפעלת אורות מצוקה, מערכת סיוע בחניה, ומערכת התרעה על תנועה חוצה מאחור.

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP זכה סקודה קארוק לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 93% בסעיף הגנה על בוגרים, 79% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 73% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 58% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 6 או 7 מתוך 8, בהתאם לרמת האבזור.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

סקודה קארוק משווק עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ. ניתן לרכוש הרחבת אחריות לשנה נוספת תמורת 1,000 ₪ במעמד רכישת הרכב. מחירי הטיפולים והחלפים לא מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית. עלות אגרת הרישוי השנתית של סקודה קארוק נעה בין 1,803 ₪ לבין 2,401 ₪, בהתאם לגרסה.

 

סקודה קארוקסקודה קארוק

 

תמורה למחיר

 

מחירו של סקודה קארוק עם מנוע 1.0 ליטר ותיבה ידנית ברמת גימור אמבישן עומד על 129,900 ₪. בשדרוג לתיבה אוטומטית יעלה המחיר ל- 139,900 ₪ וברמת הגימור סטייל יעמוד על 149,900 ₪. מחיר סקודה קארוק עם מנוע 1.5 ליטר בגרסת אמבישן עומד על 149,900 ₪. מחיר גרסת סטייל 159,900 ₪ ומחיר גרסת אקסקלוסיב הבכירה 184,900 ₪. דגם הדיזל בעל ההנעה הכפולה משווק בישראל החל מרמת הגימור סטייל שמחירה 184,900 ₪. מחירה של גרסת אקסקלוסיב דיזל כפולת הנעה עומד על 209,990 ₪.

 

אבזור הנוחות הסטנדרטי בגרסת אמבישן הבסיסית כולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 6.5 אינץ', 8 רמקולים, תמיכה בממשקי Android Auto ו- Apple CarPlay, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג מאחור, חיישני רוורס מקוריים עם תצוגה על מסך המולטימדיה, ובלם חניה חשמלי. רמת הביניים סטייל כוללת בנוסף מפתח חכם המאפשר כניסה והתנעה ללא מפתח, תאורת אווירה פנימית ב- 10 גוונים, הגה קטום בתחתית, ומערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ'. רמת האבזור הבכירה אקסקלוסיב מוסיפה לרשימה פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, חיישני חניה קדמיים מקוריים, גג שמש פנורמי, ריפודי עור בשילוב אלקנטרה, מושב נהג עם כיוונון חשמלי ו- 3 זכרונות, ומערכת שמע איכותית הכוללת 10 רמקולים ואקולייזר דיגיטלי.

 

החסרון הבולט ביותר של סקודה קארוק הינו תקופת אחריות קצרה של שנתיים בלבד לעומת יבואנים אחרים המציעים 3, 5 וגם 7 שנות אחריות. עם זאת, יתרונותיו רבים וכוללים מפרט אבזור נוחות ובטיחות נדיב, שימושיות גבוהה, ונוחות נסיעה טובה. באירופה נחטף סקודה קארוק כמו לחמניה טריה וגם בישראל הצליח הדגם לעורר גל ביקוש גבוה. לסיכום, סקודה קארוק מציג יכולות טובות ביחס לסגמנט ויש לו לטעמנו את הכלים הנכונים להפוך לרב מכר.

 

סקודה קארוק 1.5 טורבו בנזין אקסקלוסיב
מנוע 1,498 סמ''ק
הספק מרבי משולב 150/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.4/1,5000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,382 מ"מ
רוחב כללי 1,841 מ"מ
גובה כללי 1,603 מ"מ
בסיס גלגלים 2,638 מ"מ
מרווח גחון 172 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

500 ליטרים

משקל עצמי 1,318 ק"ג
מהירות מרבית 203 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 8 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

184,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    18.10.18 | מבחני רכב

    מכונית הסלון החדשה של אאודי גדושה במיטב הטכנולגיה של היצרנית הגרמנית בשילוב עם מנוע שרירי והנעה כפולה. יצאנו להתרשם מהביצוע על כבישי ישראל

    אאודי A6 נמנית מאז ומתמיד בין מובילות סגמנט מכוניות הסלון אשר נשלט מזה עשורים על ידי הטריו הגרמני. בדור הנוכחי מתפארת אאודי A6 בטכנולוגיה עילית הכוללת מערכות נהיגה אוטונומיות מהמתקדמות ביותר בשוק הרכב, סביבת נהג חדשנית עם שלושה מסכים, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. למבחן שלנו התייצבה גרסת 55 TFSI עם מנ

     
  • ב.מ.וו X7 נחשף רשמית

    ב.מ.וו X7 נחשף רשמית

    17.10.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    ב.מ.וו X7 מציג מידות ﬠנק, שפﬠ פאר, וﬠיצוב מוחצן כמו שהאמריקאים אוהבים

    ב.מ.וו הסירה את הלוט מﬠל רכב הפנאי הﬠנק ב.מ.וו X7 אשר יתחרה מול מרצדס GLS וקאדילק אסקלייד שהושק לאחרונה בישראל. הﬠיצוב כמﬠט זהה לדגם הקונספט שהוצג בשנה שﬠברה וכולל פנסים דקיקים מבוססי LED או לייזר, ואת הגריל הקדמי הגדול ביותר שהותקן אי פﬠם בדגם של ב.מ.וו. התוצאה מוחצנת ובﬠלת נוכחות כמתבקש בסגמנט זה.

     
  • רנו מגאן גרנד טור (סטיישן) מושקת בישראל

    רנו מגאן גרנד טור (סטיישן) מושקת בישראל

    17.10.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רנו מגאן גרנד טור נוחתת בישראל עם תא מטען ענק בנפח 580 ליטרים, מנוע דיזל ותג מחיר של 133,990 ₪

    קרסו מוטורס מרחיבה את היצע דגמיה עם השקת רנו מגאן גרנד טור - גרסת הסטיישן של הדגם המציעה תא מטען גדול ושימושי בנפח 580 ליטרים לעומת 503 ליטרים בגרסת הסדאן. רנו מגאן גרנד טור מצויידת במנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 110 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ, המשודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצדים EDC. המ

     
  • טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    11.10.18 | מבחני רכב

    טויוטה קאמרי הייבריד החדשה היא כבר לא האופציה ההיברידית הבלעדית בסגמנט המשפחתיות הגדולות והיא חוזרת להתמודד עם המתחרות הצעירות

    בשנת 2008 בתגובה לפופולריות שצברה בערוצי הייבוא האישי החל שיווקה הרשמי של טויוטה קאמרי בגרסה ההיברידית בישראל לצד גרסת הבנזין הסטנדרטית. לפני עשור, משפחתית גדולה בניחוח אמריקאי בעלת יחידת הנעה היברידית הייתה ייחודית בנוף והפכה לאפשרות ההיברידית הבלעדית בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. טויוט

     
  • טויוטה אייגו החדשה מושקת בישראל

    טויוטה אייגו החדשה מושקת בישראל

    08.10.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים עם תג מחיר של החל מ- 69,900 ₪

    טויוטה אייגו מושקת בישראל לאחר שעברה מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן ומנוע משופר. העיצוב החיצוני שומר על מוטיב ה- X אשר מאפיין את הדגם היוצא, אך גופי התאורה חדשים וכוללים חתימת LED מודרנית ונאה מבעבר. גופי התאורה האחוריים עוצבו מחדש ובפגוש האחורי מוטבע טרפז גדול בצבע שחור המעניק לרכב מראה רחב יותר. כ

     
  • מרצדס A קלאס החדשה מושקת בישראל

    מרצדס A קלאס החדשה מושקת בישראל

    08.10.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    מרצדס A קלאס החדשה נוחתת בישראל עם שלושה מנועים ומערכת בינה מלאכותית. המחיר החל מ- 229,900 ₪

    כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל, השיקה היום את הדור הרביעי של מרצדס A קלאס - דגם הכניסה של המותג אשר מתחרה באאודי A3 ובב.מ.וו סדרה 1. הדור החדש מתכתב עם שפת העיצוב החדשה של המותג בדומה למרצדס CLS, אך השיפור המשמעותי ביותר ביחס לדור הקודם נמצא דווקא בתא הנוסעים המרשים למראה. מרצדס A קלאס החדשה

     
  • אאודי A8 במבחן דרכים

    אאודי A8 במבחן דרכים

    03.10.18 | מבחני רכב

    פיניתי לעצמי סוף שבוע שלם כדי להיות צמוד וליהנות מאחת המכוניות הכי מפוארות, מרווחות, משוכללות ומפנקות הנוסעות בכבישי ישראל

    לא כל יום יוצא לי לבחון מקרוב מכונית דגל של מותג פרימיום, לכן לפגישה עם אאודי A8 החדשה ציפיתי בכיליון עיניים. בנוסף להיותה גדולה ומרשימה, מדובר באחת המכוניות הטכנולוגיות ביותר בעולם המביאה את רמת הפינוק והבטיחות לרמות שלא הכרנו עד כה. אאודי A8 ארוכה 3.0 TFSI אוטומטית יתרונות

     
  • וולוו XC40 במבחן דרכים

    וולוו XC40 במבחן דרכים

    27.09.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC40 מתיימר להתבלט בזכות הנדסת אנוש מבריקה, תא נוסעים איכותי, ועיצוב צעיר

    וולוו XC40 הינו האח הקטן במשפחת רכבי הפנאי של היצרנית. הדגם החדש נועד להתחרות בקטגוריה רוויית מתחרים איכותיים ביניהם יגואר E-Pace, אאודי Q3 , ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. בסגמנט הצפוף מנסה וולוו להתבלט באמצעות מעלותיה הידועות - הנדסת אנוש מודרנית, בטיחות, נוחות, ועיצוב ייחודי. גרסת המבחן ברמת אבזור R דיזי

     
  • DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    20.09.18 | מבחני רכב

    DS מכניסה את השיק הצרפתי אל קטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים

    ליין דגמי DS הושק בתחילת העשור הנוכחי עם הצגת סיטרואן DS 3, גרסה יוקרתית ואופנתית לסופר מיני של סיטרואן. מאז הושקו דגמים שלא פגעו במטרה ולא סייעו למותג להתבסס, אך למרות זאת בשנת 2016 החליטו קברניטי קבוצת PSA להפוך את DS למותג עצמאי עם מיצוב יוקרתי, ומערך הפצה נפרד מדגמי סיטרואן. DS 7 2.

     
  • DS 3 קרוסבק נחשף - קרוסאובר פרימיום קטן

    DS 3 קרוסבק נחשף - קרוסאובר פרימיום קטן

    16.09.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    DS 3 קרוסבק החדש מציג עיצוב ייחודי וגרסה חשמלית

    DS מרחיבה את קשת דגמי הפנאי עם השקת DS 3 קרוסבק המצטרף לאחיו הגדול DS 7 קרוסבק אשר הושק לאחרונה גם בישראל. DS 3 קרוסבק מציג מידות קומפקטיות המציבות אותו בתחרות ישירה מול אאודי Q2 ומיני קאנטרימן. אורכו 4,118 מ"מ, רוחבו 1,791 מ"מ, גובהו 1,534 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,558 מ"מ. תא המטען בנפח 350

     
  • יגואר E-Pace במבחן דרכים

    יגואר E-Pace במבחן דרכים

    12.09.18 | מבחני רכב

    דגם הכניסה לעולם הקרוסאוברים של יצרנית היוקרה יגואר, מתפאר בתדמית אליטיסטית ותג מחיר יומרני. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הפרמייה הנדרשת

    יגואר נכנסת באיחור אופנתי אל שוק הקרוסאוברים הקומפקטיים עם יגואר E-Pace, אחיו הקטן של יגואר F-Pace, המתחרה מול דגמים כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. יגואר E-Pace מתהדר בתדמית אליטיסטית, עיצוב מסוגנן ומפרט נדיב, אשר מכוונים אותו אל מול הגרסאות הבכירות של מקביליו מגרמניה. הפרמייה הנדרשת עבורו לא

     
  • פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    30.08.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו GTI מתיימרת להציע שימושיות יומיומית לצד יכולת ספורטיבית גבוהה. יצאנו לבחון האם ההבטחה מתממשת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת הסבר לציבור, מדוע הם מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס, על מכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת כמעט לכל מכוניות סופר מיני קיימת גרסה חמה בקטגוריית "הוט הא

     
  • סובארו ופיאט במבצע לעמיתי מועדון חבר – ספטמבר 2018

    סובארו ופיאט במבצע לעמיתי מועדון חבר – ספטמבר 2018

    23.08.18 | מבצעי רכב, רכב חדש

    עמיתי מועדון חבר ייהנו מהנחות של עד 35,000 ₪ על דגמי סובארו ופיאט המשתתפים במבצע

    סמל"ת, יבואנית סובארו ופיאט לישראל, יוצאת במבצע לעמיתי מועדון חבר שיתקיים בין התאריכים 25.09.2018 - 24.08.2018. במסגרת המבצע יוצעו לעמיתים דגמי סובארו ופיאט בהנחות ממחיר המחירון, הטבות אבזור, אפשרויות מימון בבנק אוצר החייל בריבית פריים מינוס 0.4%, ובתוכנית המימון חבר ליס. המבצע יתקיים בכל סוכנו

     
  • אאודי A6 ו- A7 החדשות מושקות בישראל

    אאודי A6 ו- A7 החדשות מושקות בישראל

    22.08.18 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    דגמי הסלון החדשים של אאודי מציעים מערכת הנעה היברידית קלה, ושפע פאר. המחיר החל מ- 460,000 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי לישראל, משיקה את מכונית הסלון אאודי A6 ואת גרסת הקופה 4 דלתות של הדגם - אאודי A7. שני הדגמים מציגים את שפת העיצוב החדשה של היצרן עם חרטום הכולל גופי תאורה מלבניים מסוג LED, גריל משושה בעיצוב אגרסיבי, ופגוש קדמי הכולל שני פסי אורך מודגשים. אאודי A7 אאוד

     
  • קיה סטוניק במבחן דרכים

    קיה סטוניק במבחן דרכים

    21.08.18 | מבחני רכב

    קיה סטוניק, הנציג החדש בקטגוריית הג'יפונים הקטנים, מתכוון לעשות חיים קשים למתחרים

    את קיה כבר אין צורך להציג בישראל. כמעט כל מכונית שמינית שעלתה לכביש מאז תחילת השנה, נושאת את סמל היצרנית הדרום קוריאנית. בכל פינת רחוב תוכלו לפגוש את הספורטאז', הפיקנטו או הנירו הפופולריים. כעת מושק בישראל קיה סטוניק, רכב פנאי עירוני הצפוי לחזק את קיה אף יותר. קיה סטוניק 1.0 טורבו פרימי

     
  • נחשפה הונדה סיוויק סדאן החדשה (מתיחת פנים)

    נחשפה הונדה סיוויק סדאן החדשה (מתיחת פנים)

    15.08.18 | חדשות רכב, רכב חדש

    הונדה סיוויק סדאן זוכה לעיצוב מעודכן, ואבזור בטיחות מתקדם כסטנדרט

    הדור הנוכחי של הונדה סיוויק סדאן כבר בן 3 שנים וכעת זוכה למתיחת פנים לקראת שנת 2019, במסגרתה קיבל עדכוני עיצוב הכוללים גריל קדמי בגימור שחור מבריק, גופי תאורה חדשים, פגוש חדש הכולל כונס אוויר רוחבי ומסגרת כרום לפנסי הערפל, וחישוקים בעיצוב חדש. הונדה סיוויק 2019 כמו כן נוספת רמת אבז

     
  • מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    14.08.18 | מבחני רכב

    מרצדס מציגה את הדור השלישי של דגם ה-CLS, אשר נחשב למייסד סגמנט רכבי הסלון בתצורת קופה 4 דלתות

    מרצדס CLS המקורית הושקה לראשונה בשנת 2003 וייסדה רשמית את סגמנט מכונית הקופה 4 דלתות. הדור השני בסדרה הושק בשנת 2011 והציג לראשונה מערכת הנעה כפולה עם חלוקת מומנט דינמית, 4MATIC בשפתה של מרצדס, ותיבת הילוכים 9 הילוכים אוטומטית. לאחרונה הושקה מרצדס CLS החדשה וזו סיבה מעולה לקחת אותה לסוף שבוע קיצי בא

     
  • סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    07.08.18 | מבחני רכב

    לאחרונה הושק בישראל סאנגיונג טיבולי בגרסת XLV מוארכת עם תא מטען גדול ומנוע דיזל

    סאנגיונג ממתגת עצמה כיצרנית בעלת אופי שונה מהעדר, עם רכבים בעיצוב ייחודי ולעיתים אף מוזר. סאנגיונג טיבולי XLV שהוצג בז'נבה בשנת 2016 והגיע אלינו השנה, לא שונה מבחינה זו. הוא בולט בסגמנט רכבי הפנאי העירוניים בזכות מרכב ייחודי עם תא מטען ענק ומנוע טורבו דיזל. יצאנו לבדוק האם קיימת הצדקה למחיר הגבוה ב-

     
  • ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    02.08.18 | מבחני רכב

    ב.מ.וו X3 החדש מבטיח יכולות דינמיות משופרות בחבילה איכותית ומעוצבת מבעבר. יצאנו לבדוק האם הוא שומר על ערכי המותג

    ב.מ.וו ידועה כיצרנית המזהה מגמות בשוק הרכב, זמן רב לפני שהחלו לתפוס תאוצה. כך ידעה היצרנית הבווארית לזהות כבר לפני 15 שנים, כי סגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים ירקיע שחקים ונערכה בהתאם. החברה השיקה את ב.מ.וו X3 לראשונה בשנת 2003, שהיה אחד מחלוצי הסגמנט. ב.מ.וו X3 כיום לב.מ.וו

     
  • פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    26.07.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו החדשה מכוונת אל פסגת סגמנט הסופר מיני. יצאנו לבדוק האם יש הצדקה למחירה הגבוה

    פולקסווגן פולו מתיימרת להיות גרסה מוקטנת של פולקסווגן גולף ומציגה תא נוסעים מרווח ואיכותי ביחס לסגמנט, במטרה להעניק תחושה של מכונית מסגמנט גבוה יותר. הדור החדש של פולקסווגן פולו מבטיח להיות טוב מקודמו ומציע חידושים, ביניהם פלטפורמה חדשה, מערכות בטיחות מתקדמות, ומערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ