אופל גרנדלנד X במבחן דרכים

 

רכב הפנאי אופל גרנדלנד X נכנס לקטגוריה החמה ביותר בשוק הרכב המקומי. יצאנו לבחון את השחקן החדש

תגיות | פנאי שטח, אופל, גרנדלנד X

רכבי הפנאי שטח תופסים נתח מכירות משמעותי וגדל בשוק הרכב העולמי והישראלי, ואהודים מאוד בקרב ציבור הנהגים. אופל גרנדלנד X מתבסס על הפלטפורמה של פיג'ו 3008 המוצלח שגרף את תואר רכב השנה באירופה לשנת 2017, ולכן זוכה לנקודת פתיחה חזקה.

 

סרטון מבחן דרכים אופל גרנדלנד X

 

אופל גרנדלנד X 1.2 ליטרים אינוביישן
יתרונות   צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש
חסרונות   נוחות נסיעה

 

אופל גרנדלנד Xאופל גרנדלנד X

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובו של אופל גרנדלנד X נאה ומתכתב עם שפת העיצוב המוכרת של המותג. החרטום מתאפיין בגריל משושה עם עיטורי כרום המדמים כנפיים פרושות, וגופי התאורה כוללים חתימת LED בשוליים העליונים. במבט מהצד ניתן להבחין בצביעה דו גונית המוסיפה חן להופעה, ויחד עם קשתות גלגלים מושחרות מתקבל מראה השטח המבוקש.

 

אופל גרנדלנד Xאופל גרנדלנד X

 

תא הנוסעים מציג גם הוא מראה שמרני ומכובד המוכר משאר דגמי אופל, וכולל צג מגע בגודל 7 אינץ', סידור מוכר ויעיל של פקדי מערכת השמע תחתיו, ומערכת בקרת האקלים בקומה מתחת. לוח המחוונים נאה ובמרכזו צג מחשב דרך צבעוני ונוח הנשלט באמצעות פקדים על גלגל ההגה. עיצוב התא הפרקטי מתגלה כחסר השראה והצבעים הכהים החולשים לכל רוחבו יוצרים אווירה קודרת מעט. חומרי הדיפון איכותיים בחלקים העליונים, עם דשבורד רך ודלתות מרופדות, ואיכות ההרכבה מעולה עם מרווחים מינימליים בין המשטחים ותחושה מוצקה.

 

אופל גרנדלנד Xאופל גרנדלנד X

 

הכניסה והיציאה מהרכב נוחות מאוד בזכות גובה מושב אידיאלי, המהווה סיבה מרכזית להעדפת קרוסאוברים על פני משפחתיות. ברמת האבזור אינוביישן של רכב המבחן מקבלים מושבים בריפוד עור אשר התגלו כמעט קשיחים אך נוחים, רחבים ומספקים תמיכה צידית טובה. מושב הנהג מתכוונן חשמלית וכולל כוונון תמיכת הגב התחתון, והמושבים הקדמיים ניתנים לחימום וקירור. גלגל ההגה מתכוון ידנית לגובה ולעומק ומציע קוטר נכון ונוח לאחיזה. תנוחת הנהיגה גבוהה ושולטת כנדרש מקרוסאובר. שטח החלונות עצום, כך שתא הנוסעים אוורירי מאוד ומציע שדה ראייה מצויין לכל הכיוונים. בנוסף הותקנו מצלמת רוורס וחיישני חניה היקפיים לסיוע בתמרונים צפופים.

 

מרחב הפנים ממוצע ביחס לקטגוריה. מרווח הראש מצויין בכל המושבים ומרווחי הכתפיים והברכיים במושב האחורי מספקים לשני בוגרים וילד. המושב האחורי מעט קשיח ולרווחת הנוסעים בו הותקנו פתחי מיזוג יעודיים, שקע USB, וחלונות אחוריים כהים. בניגוד לרוב המתחרים, הרצפה מאחור שטוחה ונטולת מדרגת תעלת הינע לטובת נוחות הישיבה של הנוסע במושב האמצעי. תא המטען מציע נפח הטענה מכובד של 514 ליטרים או 1,652 ליטרים בקיפול המושב האחורי. שפת ההטענה בגובה אידיאלי והמפתח רחב ונוח. מתחת לרצפת התא נמצא גלגל חלופי זמני מפלדה.

 

אופל גרנדלנד Xאופל גרנדלנד X

 

נוחות הנסיעה בעיר בינונית בשל פעולה נוקשה במעט של המתלים במהירות עירונית. מעבר על פני שברים או נסיעה על אספלט רעוע מעבירה חלק מזעזועי הדרך אל הנוסעים. ככל שעולה המהירות או איכות הסלילה, משתפר כושר ספיגת הזעזועים ואז אופל גרנדלנד X מציע נוחות מעולה וכושר ריסון טוב. בכביש המהיר כיול המתלים הנוטה לקשיחות מתגלה כאידיאלי ונוחות הנסיעה מעולה. ירידה מהאספלט אל שבילי קק"ל, מקנה תחושה זהה לחלוטין לרכב פרטי טיפוסי ומאמתת את העובדה שאופל גרנדלד X חסר נטיות שטח. בידוד רעשי הכביש והרוח טובים ואלו מתחילים להישמע רק במהירויות תלת ספרתיות וברמות שאינן גורעות מאיכות הנסיעה הכללית.

 

אופל גרנדלנד Xאופל גרנדלנד X

 

ביצועים

 

אופל גרנדלנד X מצוייד ביחידת הנעה הכוללת מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס ומומנט של 23.5 קג"מ ב- 1,750 סל"ד, המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית. המנוע מוכר מדגמים אחרים של פיג'ו וסיטרואן (המותגים הוותיקים בקונצרן PSA אליו הצטרפה אופל לאחרונה) ומספק ביצועים טובים לצד גמישות פעולה בסל"ד נמוך וחיסכון בדלק. הוויברציות המאפיינות מנועים משולשי צילנדרים נוכחות גם כאן, אם כי לא ברמה שתפריע יתר על המידה.

 

אופל גרנדלנד Xאופל גרנדלנד X

 

תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 10.9 שניות על פי נתוני היצרן וקרובה מאוד לנתון שהשגנו במהלך המבחן. בשורה התחתונה הביצועים משקפים את הממוצע בפלח שוק זה, עם יתרון קל מבחינת גמישות פעולה בסל"ד נמוך. תיבת ההילוכים האוטומטית פועלת בצורה חלקה וזריזה עם המנוע, ונטולת רעידות והשהיות המאפיינות חלק מתיבות ההילוכים הרובוטיות אצל המתחרים.

 

אופל גרנדלנד Xאופל גרנדלנד X

 

אחיזת הכביש טובה, בין היתר בזכות כיול קשיח יחסית של המתלים. המרכב מייצר זוויות גלגול מדודות, והנהג לא מרגיש כי עליו להתפשר יתר על המידה בתחום הדינמי בשל בחירתו בקרוסאובר. לא מדובר ברכב שנועד לנהיגה ספורטיבית, אך לנהג שיבקש מעט פלפל מרכב הקרוסאובר שברשותו, יציע אופל גרנדלנד X יכולת מכובדת. הבלמים מעולים ומספקים ביצועי בלימה נאותים בכל מהירות.

 

צריכת דלק

 

בימי המבחן רשם אופל גרנדלד X צריכת דלק ממוצעת של 12 ק"מ לליטר. כצפוי, צריכת הדלק האמיתית רחוקה מנתון היצרן העומד על 19.2 ק"מ לליטר בממוצע, אך בכל אופן מדובר בנתון טוב ביחס למתחרים בקטגוריה. עם מיכל דלק בנפח 53 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 600 ק"מ. דרגת זיהום האוויר הינה 9 מתוך 15.

 

אופל גרנדלנד Xאופל גרנדלנד X

 

אמינות עלויות אחזקה

 

אופל גרנדלנד X משווק עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ ושנה שלישית עד 100,000 ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחיר הביטוח לכל נהג מעל לגיל 21 ללא היסטוריית תאונות ושלילות יעלה 1,528 ₪ לביטוח חובה ו- 6,796 ₪ לביטוח מקיף.

 

אופל גרנדלנד Xאופל גרנדלנד X

 

בטיחות

 

במבחן הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערך בשנת 2017, זכה אופל גרנדלנד X לציון מרבי של חמישה כוכבים עם ציונים של 84% בהגנה על בוגרים, 87% בהגנה על ילדים, 63% בהגנה על הולכי רגל, ו- 60% עבור מערכות הבטיחות.

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מצלמת רוורס, ניטור שטחים מתים, זיהוי תמרורים, עמעום אורות אוטומטי, ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים. אמנם בולטת בהיעדרה מערכת בקרת שיוט אדפטיבית שהופכת לפופולרית יותר ויותר, אך מדובר במפרט אבזור בטיחות עשיר. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 7 מתוך 8.

 

אופל גרנדלנד Xאופל גרנדלנד X

 

תמורה למחיר

 

אופל גרנדלנד X ברמת אבזור אנג'וי הבסיסית יעבור לבעלותכם תמורת 140,000 ₪. אבזור הנוחות בגרסה זו כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', תמיכה בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto, קישוריות בלוטות', מערכת שמע מקורית עם 6 רמקולים, בלם חניה אלקטרוני, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, מראה אחורית מתכהה אוטומטית, פתחי אוורור מאחור, חיישני גשם, חלונות אחוריים כהים, חישוקי 18 אינץ', תאורת יום מסוג LED, ותאורת חוץ במראות הצד.

 

רמת האבזור אינוביישן תעלה 155,000 ₪ וכוללת בנוסף גג פנורמי נפתח חשמלית, ריפודי עור, מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי ושלוש זכרונות למושב הנהג, בקרת אקלים אלקטרונית מפוצלת, משטח טעינה אלחוטית לסמארטפון, כניסה והתנעה ללא מפתח, וחישוקי 19 אינץ'. חבילת פרימיום פלוס בה צוייד רכב המבחן, מוסיפה גם צביעה דו גונית ומחירה 7,500 ₪.

 

אופל גרנדלנד X נכנס באיחור אופנתי לשוק תחרותי וגדוש מתחרים עם תדמית חיובית ומבוססת. הוא מציע רשימת אבזור נוחות ובטיחות נדיבה, מנוע גמיש וחסכוני, וסביבת נהג מוצקה ואיכותית. לחובתו עומדת נוחות נסיעה עירונית בינונית, ותדמית מותג לא גבוהה שלא בצדק. לאלו שיבחרו באופל גרנדלנד X מובטח קרוסאובר פרקטי, איכותי, שקט, וחסכוני בדלק.

 

אופל גרנדלנד X 1.2 טורבו אינוביישן אוטומט
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 1,199 סמ"ק
הספק מרבי משולב 130/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 23.45/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,477 מ"מ
רוחב כללי 1,856 מ"מ
גובה כללי 1,609 מ"מ
בסיס גלגלים 2,675 מ"מ
מיכל דלק 53 ליטרים
נפח תא מטען

514 ליטרים

משקל עצמי 1,370 ק"ג
מהירות מרבית 188 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.9 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 19.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 9 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

155,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019