סיטרואן C4 פיקאסו במבחן דרכים

 

סיטרואן C4 פיקאסו מציע עיצוב צרפתי, מנוע חזק, שימושיות גבוהה, ותג מחיר מפתה. יצאנו לבדוק האם הוא קולע לטעם הישראלי

תגיות | מיניוואנים, סיטרואן, C4 פיקאסו

סיטרואן C4 פיקאסו בגרסתו הקצרה, אינו נפוץ בישראל כמו אחיו הגדול בעל 7 המושבים - C4 גרנד פיקאסו. נראה כי בישראל הביקוש למיניוואנים בעלי 5 מושבים נמוך מאוד, והופעתם של רכבי פנאי שטח במחירים של כ- 140,000 ₪ מחסלת את הנישה הזו. סיטרואן C4 פיקאסו הינו מהדגמים האחרונים מסוגו ומבטיח שימושיות משפחתית מעולה, מרחב פנימי נדיב, איכות נסיעה גבוהה וביצועים טובים. כל הטוב הזה מגיע עם תג מחיר מפתה של החל מ- 139,900 ₪, או 129,900 ₪ במסגרת מבצעים שונים.

 

סיטרואן C4 פיקאסו
יתרונות   שימושיות, ביצועים, מרחב פנימי, מחיר
חסרונות   הנדסת אנוש, העדר מערכות בטיחות מתקדמות

 

סיטרואן C4 פיקאסוסיטרואן C4 פיקאסו

 

עיצוב ונוחות

 

סיטרואן C4 פיקאסו החדש הינו מיניוואן קומפקטי עם עיצוב יוצא דופן ומושך עין. העיצוב החיצוני לא השתנה רבות מאז הושק הדגם בשנת 2006 אך במסגרת מתיחת הפנים האחרונה קיבל הדגם פגושים חדשים ותאורת LED מודרנית. קווי המתאר מעוגלים וזורמים, השמשה הקדמית גדולה במיוחד, וביחד עם קורות צרות, נוצר חיבור ייחודי בין תא הנוסעים לנוף הפנורמי. קו החלונות נמוך ומספק תחושה אוורירית במיוחד. עם זאת, שטח החלונות הגדול תורם להתחממות מואצת של תא הנוסעים בימי הקיץ.

 

סיטרואן C4 פיקאסוסיטרואן C4 פיקאסו

 

בחלקו העליון של הדשבורד מצאתי חומרים רכים, נעימים למגע ובעלי מראה אסתטי הראוי להערכה. נראה כי הושקעה מחשבה רבה במציאת חומרי הדיפון הנכונים שיתרמו לחוויית השימוש ולאופי המותג. לעומת זאת, בחלקו התחתון של הדשבורד מצאתי פלסטיקה שחורה וקשיחה המאפיינת מספר רב של מכוניות עממיות בשוק. הקונסולה הראשית רחבה ונמתחת הרחק לפנים. בהתאם, גם השמשה הקדמית רחבה, גבוהה וממוקמת הרחק מהנהג. הקורות הקדמיות צרות כאמור, וביניהן ממוקם חלון משולש המעניק שדה ראיה מבורך לצדדים והופך לשימושי במיוחד בעת פניה או חניה בשטח צפוף.

 

סיטרואן C4 פיקאסוסיטרואן C4 פיקאסו

 

במרכז הדשבורד מותקן מסך מגע בגודל 7 אינץ' השולט על כלל מערכות הרכב, ביניהן בקרת האקלים, ביטול והפעלת מנגנון עצור/סע, מערכת השמע, והשליטה על הסלולרי. על מנת לבצע פעולות פשוטות כגון הפעלת המיזוג, יידרש הנהג להעביר את תשומת לבו מהכביש אל המסך, ולברור בין התפריטים השונים. הדבר פוגם בבטיחות והייתי מעדיף לקבל פנל נפרד לבקרת האקלים ומתגי קיצורי דרך יעילים יותר. המסך מציג תמונה איכותית ובהירה בשעות היום, אך מסנוור בלילה. מערכת המולטימדיה מציגה יתרון משמעותי על פני המערכות המתחרות הודות לתמיכה מקיפה בשפה העברית. אומנם התפריטים מוצגים בעברית, אך תוכנת ניווט בהתקנה מקומית אינה זמינה. אציין כי כבר נהגתי במספר מכוניות של לובינסקי היבואנית, בהן הותקן ממשק מקומי מעולה מסוג סיטרואן טאצ', אותו הייתי שמח למצוא גם כאן.

 

סיטרואן C4 פיקאסוסיטרואן C4 פיקאסו

 

תנוחת הישיבה גבוהה מזו של משפחתית מסורתית אך לא גבוהה כמו ברכבי הפנאי הפופולאריים. אך לשימוש הממוצע בכביש העירוני וגם בכביש הבינעורוני, אין צורך במושב גבוה מזה של ה- C4 פיקאסו. המושבים הקדמיים רחבים ומפנקים ומגיעים כסטנדרט עם מסעד זרוע נוח. המבנה הרחב והשטוח של המושב מספק תמיכה צידית דלה, המורגשת בעיקר בסיבובים במהירות גבוהה, אך מפריעה פחות בנסיעה מנהלתית. לוח המחוונים מוצג על גבי מסך בהיר ובוהק הממוקם במרכז הקונסולה ודורש סיבוב מתמיד של הצוואר לכיוונו. ידית ההילוכים דקיקה, עדינה, ובעלת אופי תפעול לא אינטואיטיבי. הידית ממוקמת מאחורי גלגל ההגה והזזה מקרית שלה יכולה להביא לשילוב הילוך לא רצוי.

 

סיטרואן דאגה מאוד לרווחתם של הנוסעים מאחור. כל אחד משלושת המושבים האחוריים נע עצמאית על גבי מסילה, וגם את זווית משענת הגב ניתן לכוון באופן אישי בכל מושב. המושבים האחוריים רחבים יחסית ומספקים נוחות טובה לשלושה בוגרים, מה שקשה לומר על דגמים אחרים במחיר דומה. מדובר כנראה במכונית המשפחתית היחידה המאפשרת התקנה של 3 כסאות בטיחות לילדים במושב האחורי. הרצפה מאחור שטוחה לחלוטין ולא תדרוש מהנוסע האמצעי פשרות מיוחדות. פתחי המיזוג האישיים מאחור מותקנים בצורה יעילה על גבי קורות הצד ונשלטים גם ממסך המולטימדיה.

 

סיטרואן C4 פיקאסוסיטרואן C4 פיקאסו

 

בתא הנוסעים שפע תאי אחסון המציעים פתרונות יעילים ואסתטיים לצרכים משפחתיים יומיומיים. אהבתי את מראת הפנים הנוספת, המסייעת בהשגחה על הילדים מאחור, ואת וילון ההצללה המקורי המותקן בדלתות האחוריות. על מנת לקבל מרווח גדול יותר בין הנהג והנוסע שלצידו, ניתן לשלוף את משענת היד הענקית ממקומה ולהוציאה מהרכב. תאי אחסון נוספים נמצאים ברצפה מתחת לרגלי היושבים מאחור, וצמד המגשים הממוקמים במשענות הגב של המושבים הקדמיים מהווים פתרון מעולה לנוסעים השוהים מאחור לפרקי זמן ממושכים.

 

תא המטען הענק בנפח 650 ליטרים יכול לשלש את נפחו לכדי 1,851 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים. קיפול המושבים מציג רצפה שטוחה לגמרי וסף הטענה נמוך ורחב. גם באבזור תא המטען הושקעה מחשבה רבה, והותקנו בו ווי תליה, טבעות עיגון ותאי אחסון עם גומיות למניעת טילטול של חפצים מאחור.

 

סיטרואן C4 פיקאסוסיטרואן C4 פיקאסו

 

איכות הנסיעה בכבישים עירוניים טובה אך לא מצויינת. ציפיתי מהפיקאסו, כמכונית צרפתית קלאסית, להצליח לשכך את מהמורות הכביש באופן יעיל יותר. בכבישים בינעירוניים נוחות הנסיעה טובה אך במהירות גבוהה חודרים אל תא הנוסעים רעשי רוח וכביש במידה סבירה ולא מטרידה.

 

ביצועים

 

סיטרואן C4 פיקאסו התייצב למבחן שלנו עם מנוע טורבו בנזין THP בנפח 1.6 ליטרים המפיק 165 כ''ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 24.4 קג''מ המתקבל ב- 1,400 סל''ד. המנוע מספק תאוצה 0-100 קמ''ש תוך 8.4 שניות ומהירות מרבית העומדת על 210 קמ''ש. הנתונים הטובים על הנייר מורגשים גם בתנאי אמת. המנוע יעיל, גמיש ומספק ביצועים טובים בכל תנאי הנהיגה.

 

סיטרואן C4 פיקאסוסיטרואן C4 פיקאסו

 

המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית מבית אייסין היפנית. תפקודה מהיר, חלק ויעיל. התיבה תורמת רבות לחוויית הנהיגה המהנה ולביצועים דינמיים יותר מהמצופה. כאמור, תפעולה של ידית ההילוכים לא שיגרתי ולא בטיחותי וזאת מכיוון שעל פי מיקום הידית בלבד, לא ניתן לדעת אם משולב הילוך קדמי או אחורי, והנהג נדרש לאמת את ההילוך הרצוי בלוח המחוונים. ניתן להעביר הילוכים גם בצורה ידנית באמצעות מנופים הממוקמים מאחורי גלגל ההגה אך אלה קטנים ואינם מסתובבים עם גלגל ההגה ולכן השימוש בהם לא נוח מספיק.

 

סיטרואן C4 פיקאסוסיטרואן C4 פיקאסו

 

ההיגוי מעורפל ולעיתים נראה כי סיטרואן C4 פיקאסו לוקה בחוסר סנכרון קל בין ההגה הקליל לבין הציר הקדמי. לא מדובר במשהו שאמור להפריע ללקוח הממוצע אך כדאי שתשימו לב לכך בנסיעת המבחן שלכם. זוויות גלגול מתונות וריסון מעולה של המרכב, מאפשרים כניסה לפניות בקצב גבוה ללא תחושת אובדן אחיזה או תת היגוי חריף.

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת של סיטרואן C4 פיקאסו עומדת על 17.9 ק''מ לליטר על פי נתוני היצרן. במהלך המבחן נרשמה צריכת דלק גבוהה יותר העומדת על 11.8 ק''מ לליטר בנהיגה סטנדרטית למדי. מדובר בצריכת דלק לא רעה ביחס לביצועים ולגודל המכונית. מיכל דלק בנפח 57 ליטרים צפוי להספיק לטווח נסיעה של כ- 650 ק''מ בין תדלוקים. רמת זיהום האוויר עומדת על 13 מתוך 15.

 

סיטרואן C4 פיקאסוסיטרואן C4 פיקאסו

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

סיטרואן C4 פיקאסו משווק עם שלוש שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 20,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 1,014 ₪, עלות הטיפול השני 1,554 ₪, ועלות הטיפול השלישי 1,014 ₪. סך שלושת הטיפולים הראשונים ממוצע ביחס למקובל בשוק ועומד על 3,582 ₪ כולל מע"מ.

 

מחירי החלפים זולים מהממוצע. מחיר פנס קדמי עומד על 1,660 ₪, מחיר פנס אחורי 735 ₪, מחיר מראת צד עומד על 2,312 ₪, זוג רפידות בלם קדמיות יעלו 550 ₪, וסט צלחות בלם קדמיות יעלו 1,092 ₪. עלות ביטוח מקיף וחובה לנהג בן 21 עם ותק נהיגה של 3 שנים, ללא רישום פלילי ושלילות רישיון עומדת על 4,781 ₪.

 

סיטרואן C4 פיקאסוסיטרואן C4 פיקאסו

 

בטיחות

 

מפרט הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, בלם חניה חשמלי אוטומטי, נעילת דלתות אוטומטית, שחרור אוטומטי לנעילת דלתות בזמן תאונה, הדלקת אורות מצוקה בבלימת חירום, ועיגוני ISOFIX בשלושת המושבים מאחור. סיטרואן C4 פיקאסו משווקת עם מערכת מובילאיי כסטנדרט ומקבלת בישראל ציון 5 מתוך 8 ברמת האבזור הבטיחותי. מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות נעדרות מהרשימה וחבל.

 

במבחן הריסוק Euro NCAP שנערך בשנת 2013 זכה הדגם לציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות עם ציונים של 86% בהגנה על בוגרים, 88% בהגנה על ילדים, 68% בהגנה על הולכי רגל, ו- 81% עבור מערכות העזר.

 

תמורה למחיר

 

מחירה של סיטרואן C4 פיקאסו עומד על 139,900 ₪ לגרסת טורבו בנזין או 155,900 ₪ לגרסת טורבו דיזל. הדגם משווק בישראל ברמת אבזור קומפורט פק בלבד, הכוללת בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה מקורית, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חיישני גשם, עמעום אורות אוטומטי, בקרת אקלים דו אזורית, פתחי אוורור מאחור, מפתח חכם, וחישוקי 16 אינץ'.

 

בעבור מחיר אטרקטיבי זה תקבלו מוביל נוסעים מרווח מאוד, עם ביצועים טובים, צריכת דלק סבירה, ושימושיות עדיפה משמעותית מכל משפחתית או רכב פנאי שטח באותו מחיר. התמורה כאן גבוהה ללא ספק. מדוע אם כן לא זוכה סיטרואן C4 פיקאסו לביקוש גבוה? כנראה שאפקט העדר פועל חזק בשוק הרכב הישראלי, וכשכולם קונים ג'יפון אופנתי, למה להיות שונים?

 

אם אתם בעלי משפחה בת 5 נפשות ומרבים לנסוע יחד לעיתים קרובות ולמרחקים ארוכים, אנו ממליצים לכם בחום לצאת מהקופסא ולקחת את סיטרואן C4 פיקאסו לנסיעת מבחן. אל תשכחו לקחת איתכם את הילדים כדי שגם הם יוכלו לחוות דעתם.

 

סיטרואן C4 פיקאסו טורבו בנזין
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,598 סמ''ק
הספק מרבי משולב (סל"ד/כ"ס) 165/6,000
מומנט מרבי משולב (סל"ד/קג"מ) 24.4/1,400
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,428 מ"מ
רוחב כללי 1,826 מ"מ
גובה כללי 1,625 מ"מ
בסיס גלגלים 2,785 מ"מ
מיכל דלק 57 ליטרים
נפח תא מטען

630 ליטרים

משקל עצמי 1,310 ק"ג
מהירות מרבית 210 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.4 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.4 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 13 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2013)
רמת אבזור בטיחותי 5 (מתוך 8)
מחיר

139,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט