אופל זפירה במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

לקחנו את אופל זפירה למבחן דרכים כדי לברר האם בשוק הנשלט על ידי רכבי פנאי, קיים עדיין מקום למיניוואן 7 מושבים מסורתי

תגיות | מיניוואנים, אופל, זפירה טורר

אופל זפירה הושק לראשונה בשנת 1999 ובעברו התחרה ראש בראש מול טויוטה ומאזדה היפניות על ליבן של משפחות מרובות ילדים. במשך שני העשורים האחרונים ייצרה אופל שני דורות נוספים בסדרה, ובשנת 2016 עבר הדור השלישי של הזפירה מתיחת פנים אשר הפכה אותו מאחד המיניוואנים המיוחדים בשוק, לרכב סולידי עם עיצוב בוגר. מאחר ואופל שייכת כעת לקונצרן פיג'ו-סיטרואן שלא מאמין יותר בצדקת קיומו של המיניוואן המסורתי, ארזנו את הילדים לסופ''ש במיניוואן האחרון של אופל.

 

אופל זפירה
יתרונות   שימושיות עיצוב תמורה למחיר
חסרונות   רמת אבזור אחת בישראל, ללא מערכות בטיחות אקטיביות

 

אופל זפירהאופל זפירה

 

עיצוב ונוחות

 

אופל זפירה אינו מביא עמו בשורות מרעישות מבחינה עיצובית. במתיחת הפנים האחרונה הוחלפו פנסי הבומרנג הקדמיים והייחודיים בפנסים קונבנציונליים ארוכים עם תאורת LED. פנסי הערפל הופרדו מהפנסים הקדמיים, ומוקמו בתחתית הפגוש הקדמי כמקובל בסגמנט. הגריל הקדמי נאה ומזכיר את זה של האסטרה החדשה. קו הפרופיל מציג קשתות גלגלים נפוחות יותר וחישוקי 17 אינץ' עם צלחות נוי בעיצוב חדש. אורכו של אופל זפירה עומד על 4,666 מ''מ, רוחבו 2,100 מ''מ, וגובהו 1,620 מ''מ. על אף מידת אורך נדיבה ביחס למתחרים, בסיס הגלגלים ממוצע ועומד על 2,760 מ''מ.

 

אופל זפירהאופל זפירה

 

תא הנוסעים של אופל זפירה מציג עיצוב מינימליסטי לטובת צמצום הסחות הדעת בעת הנהיגה. בחלקה העליון של הקונסולה הראשית מצאתי חומרי דיפון רכים ואיכותיים ואילו בחלקה התחתון חומרים באיכות פחותה, אך גם אלו מרגישים מוצקים ועמידים. השמשה הקדמית גדולה אך גם בשעות הצהריים בימי קיץ לוהטים, ניתן היה לשמור על טמפרטורה נעימה בתא הנוסעים בזכות זווית הרכבה נכונה.

 

תא הנוסעים מאופיין ברמת שימושיות גבוהה במיוחד ומציע לא פחות מ- 29 תאי אחסון ייעודיים ומודולריים, המסוגלים לספק את רוב צרכיה של המשפחה הממוצעת. אופל הלכה צעד אחד קדימה וחשבה איך לספק חווית משתמש טובה יותר. כך למשל, נחלשת עוצמת המיזוג לפי הצורך כאשר מתקבלת שיחת טלפון, על מנת לאפשר שיחה ללא רעש מיותר. עוד תכונה ייחודית ולא ברורה היא הפעלת איתות שקטה שאינה מלווה בצליל איתות כלשהו ויכולה להוביל לכך שתנהגו במשך זמן רב עם איתות פועל.

 

אופל זפירהאופל זפירה

 

הכניסה והיציאה מהרכב מעט מסורבלות וזאת מכיוון שסף הדלתות גבוה ודורש הרמת רגליים מעליו. עם זאת, לאחר הכניסה מתקבלת תנוחת נהיגה גבוהה ושולטת. המושבים הקדמיים נוחים, אך לא הייתי מתנגד לתמיכת גב תחתון טובה יותר. מרווחי הראש, הכתפיים והברכיים נדיבים מלפנים ובהחלט מספקים גם בשורת המושבים השנייה. מדרגת ההינע נמוכה והרצפה כמעט שטוחה כך שלנוסע האמצעי תנוחה טובה לרגליים. בשורת המושבים השלישית לעומת זאת, המצב אינו מזהיר. שני ילדים ישבו במושבים אלו בנוחות, אך לשני בוגרים יהיה צפוף.

 

באופל זפירה מותקנת מערכת פלקס 7, קיצור לשם פלקסביליטי (FLEXIBILITY) אשר מבטא את הגמישות בסידור המושבים. בכל אחד מהמושבים ברכב, כולל אלו בשורה השלישית, קיימת אפשרת כיוונון אישית למיקום המושב וכן לזווית ההטייה של משענת הגב. ניתן לשנות את קונפיגורציית הישיבה כך שתספק נוחות אופטימלית בהתאם למספר הנוסעים ברכב. במידה וברכב נוסעים ארבעה מבוגרים בלבד, ניתן יהיה להזיז לאחור את המושבים בשורה השניה ולקפל את המושב האמצעי. כך יתקבל מרווח ברכיים נדיב ומשענת יד רחבה שהיא בעצם חלקו האחורי של המושב האמצעי. אופל זפירה מאובזר ב- 3 תאורות פנים הממוקמות לאורכו של תא הנוסעים.

 

אופל זפירהאופל זפירה

 

מערכת המולטימדיה המקורית מבוססת על הממשק החדש של אופל מסוג אינטלי-לינק 4.0 המתפקד בצורה חלקה ומהירה. המערכת כוללת מסך מגע בגודל 7 אינץ' המציג ניגודיות ובהירות מצויינות הנשמרות לאורך כל שעות האור והחשכה. המערכת תומכת בשפה העברית, אך אינה מסוגלת להציג שמות אנשי קשר בעברית ואינה כוללת תוכנת ניווט כגון Waze. מערכת המולטימדיה תומכת בממשקי Apple CarPlay ו- Android Auto. ברמת האבזור היחידה המוצעת בישראל, תקבלו רק שני רמקולים ושני טוויטרים. במידה ואתם חובבי מוזיקה כמוני, תמצאו כי איכות הסאונד נמוכה.

 

אופל זפירהאופל זפירה

 

כאשר שבעת המושבים בשימוש, מתקבל תא מטען קטן בנפח 152 ליטרים, אך קיפול שורת המושבים השלישית חושף תא מטען שימושי מאוד בנפח 710 ליטרים, ולאחר קיפול כל המושבים האחוריים מתקבל נפח אחסון עצום של 1,860 ליטרים. רצפת תא המטען שטוחה לגמרי, אך סף הטעינה גבוה ומסרבל העמסת חפצים כבדים. לאחר הרמת המושבים בשורה השלישית, לא מצאתי מקום לאחסון כיסוי המטען הנגלל וחבל שהמעצבים לא השקיעו בכך מחשבה.

 

הזפירה מציג יכולת התנהלות עירונית טובה הודות לשדה ראייה רחב לפנים ולצדדים. עם זאת, שדה הראיה לאחור מצומצם מאוד בגלל הקורות האחוריות הרחבות והשמשה האחורית המושחרת בקצותיה. הרכב הגיע ללא מצלמת רוורס שהייתה יכולה להיות שימושית מאוד בעת חנייה עם מיניוואן עמוס בילדים צעקניים.

 

אופל זפירהאופל זפירה

 

הבולמים מציגים כיול רך אך לא רך מדי, ומתפקדים כראוי בשיכוך מהמורות מבלי לקרוס לבורות בכביש. בידוד הרעשים טוב עד למהירות 80 קמ''ש לערך. במהירויות גבוהות יותר מייצרות מראות הצד הרחבות רעשי רוח הנשמעים היטב. בשיוט נינוח על כבישים בינעירוניים סלולים היטב, מציע אופל זפירה נסיעה חלקה עד למהירות 120 קמ''ש. במהירות גבוהה יותר הרכב הופך לקופצני וההגה רועד מעט. בעת האצת ביניים נשמעת זעקה עייפה מהמנוע המסרב בכל תוקף להפוך את חווית הנהיגה לדינמית וספורטיבית יותר.

 

ביצועים

 

אופל זפירה משווק עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים המפיק 140 כ''ס ב- 4,900-6,000 סל''ד ומומנט מרבי של 20.4 קג''מ ב- 1,850-4,900 סל"ד. תאוצה 0-100 קמ''ש אורכת 10.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 197 קמ''ש. המנוע אינו חזק במיוחד, אך כאשר מגיעים לסל"ד עבודה גבוה, מצליח המנוע לספק תאוצות ביניים טובות וחווית נהיגה מעניינת.

 

אופל זפירהאופל זפירה

 

המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית ולמערכת הנעה קדמית. תפקודה של התיבה חלק ויעיל והיא מסייעת בשמירה על צריכת דלק נמוכה. באמצעות ידית ההילוכים ניתן להעביר הילוכים גם באופן ידני. כבר בתחילת הנהיגה שמתי לב שדוושת הבלם ממוקמת קרוב מדי וגבוה מדי ביחס לדוושת הגז. במידה והנעל שלכם גדולה, אולי תרגישו מדי פעם כי ניתן ללחוץ על שתיהן יחד ללא כוונה תחילה.

 

אופל זפירהאופל זפירה

 

אחיזת הכביש ממוצעת ובפניות חדות במהירות גבוהה מורגשת נטייה לתת היגוי. אופל זפירה לא מציג יומרות ספורטיביות ואל תבקשו את זה ממנו, אך להפתעתי גיליתי רכב מאוזן ומרוסן בעל זוויות גלגול לא מוגזמות.

 

צריכת דלק

 

נתוני היצרן מעידים על צריכת דלק משולבת העומדת על 14.5 ק''מ לליטר. במהלך מבחן הדרכים שכלל בעיקר נהיגה מתונה בכבישים בינעירוניים, מעט התנהלות עירונית ומעט שבילי עפר, רשם אופל זפירה צריכת דלק של 9.8 ק''מ לליטר. מיכל דלק בנפח 58 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 550 ק''מ בין תדלוקים. אופל זפירה משתייך לקבוצת זיהום 14 מתוך 15.

 

אופל זפירהאופל זפירה

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אופל זפירה משווק עם שנתיים אחריות ללא הגבלת קילומטרים ושנה שלישית עד 100 אלף ק''מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 735 ₪, עלות הטיפול השני 889 ₪, עלות הטיפול השלישי 735 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 2,195 ₪. סך ארבעת הטיפולים הראשונים עומד על 4,553 ₪ כולל מע"מ - יקר מהמתחרים המובילים אך ממוצע ביחס למקובל ברוב המותגים האירופאיים.

 

אופל זפירהאופל זפירה

 

מחיר פנס קדמי עומד על 2,991 ₪, מחיר פנס אחורי 1,760 ₪, ומחיר מראת צד קומפלט עומד על 3,207 ₪. מחיר זוג רפידות בלם קדמיות עומד על 494 ₪ ומחיר זוג צלחות בלם קדמיות עומד על 633 ₪. עלות חלקי החילוף נמוכה ביחס לסגמנט. עלות ביטוח מקיף וחובה לנהג בן 21 עם ותק נהיגה של 3 שנים, ללא תביעות וללא שלילות רישיון עומדת על 8,399 ₪.

 

בטיחות

 

אופל זפירה לא מצוייד במערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ומשווק עם 6 כריות אוויר, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית כסטנדרט. בשנת 2011 נבחן הזפירה במבחני הריסוק האירופאיים של ארגון Euro NCAP וגרף ציון מקסימלי של 5 כוכבי בטיחות עם ציונים של 94% בהגנה על בוגרים, 83% בהגנה על ילדים, 53% בהגנה על הולכי רגל, ו- 86% עבור מערכות הבטיחות. בישראל מקבל אופל זפירה ציון 5 מתוך 8 ברמת האבזור הבטיחותי.

 

אופל זפירהאופל זפירה

 

תמורה למחיר

 

אופל זפירה משווק בישראל ברמת אבזור אנג'וי הכוללת בין היתר בקרת אקלים מפוצלת, פתחי מיזוג מאחור, צג מידע בגודל 4.2 אינץ' בלוח המחוונים, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', קישוריות בלוטות', בקרת שיוט עם מגביל מהירות, פנסי הלוגן בשילוב תאורת יום מסוג LED, מסילות אורך בגג הרכב, ומראות חשמליות עם מפשיר אדים. בתוספת תשלום ניתן לקבל גם מצלמת רוורס וחישוקי אלומיניום.

 

אופל זפירה מתקרב לסוף ימיו וצפוי לפנות את מקומו לרכב פנאי עם 7 מושבים שיקריב מעט מהשימושיות והנוחות לטובת עיצוב אופנתי יותר. עד אז, יוכלו הלקוחות המסורתיים ליהנות ממיניוואן קלאסי המציע שימושיות גבוהה עם המון תאי אחסון, תא נוסעים אוורירי ומודולרי, ועיצוב מכובד. אילו היה מוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ואבזור נוחות נדיב יותר, היה יכול אופל זפירה להיות מתחרה חזק יותר מול רכבי 7 מושבים אחרים.

 

אופל זפירה 1.4 טורבו אנג'וי אוטומטית
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,364 סמ"ק
הספק מרבי משולב 140/4,900 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 20.4/2,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,666 מ"מ
רוחב כללי 1,928 מ"מ
גובה כללי 1,620 מ"מ
בסיס גלגלים 2,760 מ"מ
מיכל דלק 58 ליטרים
נפח תא מטען

152-1,860  ליטרים

משקל עצמי 1,601 ק"ג
מהירות מרבית 197 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.9 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2005)
רמת אבזור בטיחותי 4 (מתוך 8)
מחיר

169,500 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.