MG ZS במבחן דרכים

 

MG משגרת למרכז הזירה את ה- ZS, רכב פנאי שטח קומפקטי עם עיצוב מצודד במחיר אטרקטיבי

תגיות | פנאי שטח, MG, ZS

MG ZS
יתרונות   עיצוב חיצוני, תא נוסעים מעוצב וכייפי, אחריות יצרן ארוכה
חסרונות   בטיחות, תמורה למחיר

 

אם צירוף האותיות MG מעלה בדמיונכם מכונית רודסטר קטנה ונמוכה בגוון ירוק מירוצים בריטי כדאי שתתעוררו, MG בגלגולה המודרני היא משהו אחר לחלוטין. לאחר פשיטת הרגל של קבוצת רובר ו- MG בשנת 2005 נרכש מותג MG על ידי נאנג'ינג הסינית שהתמזגה בהמשך אל תוך סאיק, קונצרן הרכב הגדול ביותר בסין.

 

MG ZSMG ZS

 

MG הוא המותג איתו מתכוונים הסינים לחדור ברצינות לאירופה. הצהרות כאלה שמענו לא אחת, ובישראל אף שווקו MG550, MG350, ו- MG3, אך הפעם השינוי עמוק ומהותי יותר. ראשי התיבות MG סימלו במקור את השם Morris Garages והן הוחלפו כעת ב- Mobile Generation המסמלים קדמה טכנולוגית ופנייה לדור הצעיר. יצאנו עם נושא הדגל החדש MG ZS כדי לבדוק האם ההבטחות מקבלות כיסוי גם על הכביש.

 

עיצוב ונוחות

 

השלב הראשון בשינוי תדמיתי בעולם הרכב מתחיל בדרך כלל במחלקת העיצוב. על הסעיף הזה יכולים ב-MG לסמן וי גדול. MG ZS החדש נראה מצוין. החזית מתהדרת בגריל טרפזי גדול ממדים החובר אצל צמד פנסים מלוכסנים עם תאורת יום מסוג לד בעיצוב נאה. מהצד קו המותניים המודגש מקבל חיזוק מחגורת פלסטיק שחורה עם עיטור כרום בתחתית הדלתות. עיטור כרום במסגרת החלונות ופסי גגון בגוון כסוף מוסיפים עניין אף הם.

 

MG ZSMG ZS

 

הפנסים מאחור זוכים לגרפיקה פנימית נאה, סמל ענקי של MG מעטר את דלת תא המטען, ובתחתית הפגוש מוטמעים פנסי הערפל במסגרת פלסטיק שחורה עם עיטור כסוף דמוי דיפיוזר. אהבנו את עיצוב החישוקים בצביעה דו גוונית אך הם נראים מעט קטנים ביחס למרכב. היו לא מעט מתבוננים שהצביעו על דימיון מובהק לרכבי פנאי מבית מאזדה, אך בימינו מעטות המכוניות שלא חולקות אלמנטים עם דגמים אחרים. בשורה התחתונה התוצאה הסופית מוצלחת ועל כך העידו שלל מבטים סקרנים שכוונו אלינו במהלך המבחן.

 

מידותיו החיצוניות של MG ZS מציבות אותו בטווח שבין רכבי הפנאי הקטנים המבוססים על רכבי סופר מיני לרכבי הפנאי הקומפקטיים. אורכו 4,314 מ"מ, רוחבו 1,809 מ"מ, גובהו 1,638 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים 2,585 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 448 ליטרים נדיבים. קיפול המושב האחורי יגדיל את נפחו ל- 1,375 ליטרים. מדף בתחתית תא המטען מאפשר לקבוע את גובה הרצפה, ובמיקומו הגבוה יוצר רצפה שטוחה לאחר קיפול המושבים האחוריים. סף ההטענה מעט גבוה אך לא באופן המקשה על העמסת המטען.

 

תא הנוסעים הוא ללא ספק הפתעת המבחן. ניכר כי הושקעו בו זמן ומחשבה בתכנון ועיצוב. חלקו העליון של הדשבורד מעוצב עם שפה בולטת, והוא עשוי חומר רך ונעים למגע הכולל עיטור המדמה תפרים בריפודי עור. פתחי המיזוג בצדדים בעיצוב מבערי סילון מזכירים עיצובים מבית אאודי, וגם מנגנון הפתיחה והסגירה שלהם הושאל משם. פתחי המיזוג המרכזיים נאים ותחומים בפלסטיקה בגוון כסוף.

 

MG ZSMG ZS

 

המסך המרכזי בעיצוב מינימליסטי עם 5 כפתורים פיזיים בלבד, ומוקף בפנל דמוי סיבי פחמן. קומה אחת למטה נמצאים פקדי בקרת האקלים. בתחתית הקונסולה המרכזית תא פתוח המכיל את חיבורי המדיה והמצת. בורר ההילוכים נאה ונעים למגע, ולפניו ממוקמים בלם היד וצמד מחזיקי כוסות. משענת היד הגדולה מתרוממת וחושפת תא בגודל סמלי בלבד.

 

גלגל ההגה נאה, מחופה בעור מחורר, ונעים למגע. על גלגל ההגה פקדים לשליטה בדיבורית, במערכת השמע ובמחשב הדרך שבלוח המחוונים, המציג עיצוב נאה ואלגנטי ולא מרעיף אינפורמציה מיותרת על הנהג. ראוי לציין גם את דיפון הדלתות הנאה ולחצני השליטה בנעילה המרכזית המשולבים בידית הפתיחה ונראים נהדר.

 

MG ZSMG ZS

 

ברכב המבחן חופו המושבים ודיפוני הדלתות באריג דמוי עור בצבע שחור עם תפרים לבנים המשדרגים את חווית השהייה בתא הנוסעים. גג הזכוכית הפנורמי של MG ZS גדול במיוחד ומתפרס כמעט על כל התקרה. חלקו הקדמי נפתח חשמלית ומכניס המון אור ואוויר אל תא הנוסעים. הכיסוי החשמלי מחורר ואינו אטום לחלוטין, ומאפשר לחום לחדור אל תא הנוסעים. למזלנו המזגן הצליח להתגבר וצינן היטב את תא נוסעים אך השמיע לחישה מוזרה בכל מספר דקות.

 

תפעול הרכב מתבצע בקלות יחסית בזכות מיעוט כפתורים. מערכת השמע בעלת גרפיקה טובה, ממשק מקורי וקל לשימוש, ומציגה את שמות השירים ואנשי הקשר בעברית. המתגים שעל ההגה נעימים למגע ומסייעים לנהג להשאיר את הידיים על ההגה. היינו שמחים לקבל מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי, תאורה במושב האחורי, וגם תאורה בסוככי השמש.

 

MG ZSMG ZS

 

איכות החומרים טובה אך בחלקים התחתונים מורגש שימוש בפלסטיקה פשוטה יותר. איכות ההרכבה טובה אף היא אך בכבישים משובשים במיוחד נשמעו קרקושי פלסטיקה מאיזור לוח המחוונים. מיקום המושבים ודלתות הנפתחות בזווית רחבה הופכים את הכניסה לקלה ונוחה. המושבים מציעים תנוחת ישיבה גבוהה וטווח כוונון רחב אך חסרה תמיכת צד. ההגה אינו מתכוונן לעומק ויקשה על חלק מהנהגים למצוא תנוחת ישיבה נוחה. המרווח מאחור טוב, בעיקר מרווח הרגליים, וניתן להסיע שני נוסעים מבוגרים וילד בנוחות.

 

עושה רושם שהמתלים של MG ZS רכים וסופגים בנסיעה עירונית, ומצליחים להעלים לא מעט מפגעי הכביש במהירות נמוכה, אך רצף של שיבושים עלול לטלטל את תא הנוסעים. מחוץ לעיר החוויה מעט שונה, MG ZS מציג ספיגת שיבושים טובה אך לא מושלמת, ורצף של שיבושים יגרום לו לצאת מאיזון ולטלטל את הנוסעים.

 

MG ZSMG ZS

 

נסיעה בכבישים באיכות סלילה נמוכה מעניקה את הרושם שהמתלים עסוקים כל הזמן ולא מצליחים להתמודד היטב עם שלל השיבושים. בכבישים מפותלים גילנו זווית גלגול גדולה יחסית אך למרות זאת רמת האחיזה טובה. בידוד רעשי המנוע והרוח מוצלחים ונשמרים עד למהירות תלת ספרתית. בידוד רעשי הכביש והצמיגים מוצלחים פחות והרעש נשמע גם במהירות עירונית.

 

ביצועים

 

MG ZS משווק בישראל עם יחידת הנעה אחת במפרט המיישר קו עם צו האופנה האחרון בתעשיית הרכב. תחת מכסה המנוע מותקן מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 111 כ"ס הזמינים ב- 5,200 סל"ד, ומומנט של 16.3 קג"מ הזמין החל מ- 1,800 סל"ד. על פי נתוני היצרן התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 12.4 שניות והמהירות המרבית עומדת על 180 קמ"ש. במבחן שלנו האיץ MG ZS מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 13.2 שניות. המנוע פועל בשקט ומצניע באופן מוצלח את רוב הרעידות והצלילים המאפיינים מנועי 3 צילינדרים. היציאה מהמקום מלווה בתנועה מורגשת של המתלים.

 

MG ZSMG ZS

 

המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. העברות ההילוכים הנמוכים מעט מורגשות ובאופן כללי תפקוד התיבה מעט איטי, בעיקר בסל"ד נמוך במהירות עירונית. בתאוצות ביניים המצב משתפר ועל הכביש המהיר הביצועים טובים ומאפשרים השתלבות מהירה בקצב התנועה. מצב ספורט מציע משיכה של ההילוכים ותחושה נמרצת יותר אך לא מסייע בבלימת מנוע בירידות ארוכות. במצבים אלה מומלץ לשלוט בהילוכים ידנית.

 

התנהגות הכביש בטוחה אך לא מרגשת. בכבישים מפותלים זווית הגלגול המורגשת תגרום לנהג להוריד את הקצב אך רמת האחיזה טובה כאמור. העברות המשקל מורגשות אך התוצאה ברוב המקרים היא תת היגוי ולא איבוד אחיזה בסרן האחורי. ההגה מציע 3 מצבי קשיחות אך ההבדלים ביניהם קטנים למדי ואין ביכולתם לשפר את התקשורת עם הכביש והדיוק הלוקים בחסר. מהלך דוושת הבלם ארוך והבלימה ספוגית ונחלשת לאחר התחממות הבלמים בירידה ארוכה.

 

MG ZSMG ZS

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת של MG ZS עומדת על 15.9 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. במבחן שלנו עמדה צריכת הדלק הממוצעת על 10.5 ק"מ לליטר. נציין כי במהלך המבחן התמודדנו עם נסיעה מאומצת יחסית ובתנאי חום כבדים בהם עבד המיזוג ללא הפסקה. מיכל הדלק מציע נפח של 48 ליטרים וניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 500 ק"מ עם מיכל מלא. דרגת הזיהום הינה 12 מתוך 15.

 

MG ZSMG ZS

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

MG ZS משווק בישראל עם אחריות ל- 5 שנים או עד 150,000 ק"מ, המעניקה ביטחון ושקט נפשי לרוכשים. על פי הוראות היצרן יש לבצע טיפול תקופתי אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 537 ₪, עלות הטיפול השני 1,107 ₪, עלות הטיפול השלישי 999 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,107 ₪. עלות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 3,213 ₪ כולל מע"מ, סכום מקובל ביחס למתחרות.

 

עלותו של פנס קדמי עומדת על 1,726 ₪, עלות פנס אחורי 454 ₪, עלות מראת צד קומפלט 861 ₪, עלות סט רפידות בלם 403 ₪, ועלות סט צלחות בלם עומדת על 448 ₪. עלות החלפים נמוכה אך עלות הטיפולים מנפצת את הציפיה למחירי לואו קוסט בעלויות האחזקה השוטפות. עלות ביטוח מקיף וחובה לכל נהג מעל גיל 21 עם וותק של 3 שנים ועבר נקי מתביעות ושלילות רישיון עומדת על 6,070 ₪. MG ZS בגרסה הנבחנת מדורג בקבוצת רישוי 2 ואגרת הרישוי השנתית עבורו עומדת על 1,525 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

MG ZSMG ZS

 

בטיחות

 

MG ZS עבר את מבחן הריסוק של ארגון ENCAP בשנת 2017 וזכה בציון של 3 כוכבי בטיחות בלבד מתוך 5. בסעיף הגנה על מבוגרים 71%, בסעיף הגנה על ילדים 51%, בסעיף הגנה על הולכי רגל 59%, ובסעיף אבזור הבטיחות 29%.

 

גם אם היה משיג MG ZS ציונים גבוהים יותר במבחני הריסוק, הציון הכולל לא היה מעבר ל- 4 כוכבים בשל העדר אבזור בטיחות מתקדם. מפרט הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, עוגני ISOFIX במושב האחורי, מערכת בקרת יציבות, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. רמת אבזור הבטיחות היא 5 על פי דירוג משרד התחבורה. רוב רכבי הפנאי הקטנים מציעים מפרט בטיחות עשיר יותר, הכולל לכל הפחות בלימת חירום אוטונומית וציונים מרשימים יותר במבחני הריסוק. אין ספק שהחיסרון הגדול של MG ZS הוא בסעיף הבטיחות.

 

MG ZSMG ZS

 

תמורה למחיר

 

MG ZS מוצע בישראל במחיר החל מ- 99,999 ₪, שאמנם נשמע נמוך אך לא שובר שוק. רמת האבזור הבסיסית NET מציעה מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' הכוללת תמיכה בממשק Apple Car Play, ארבעה רמקולים, שני שקעי USB, דיבורית Bluetooth, חיישן אור, גלגל הגה מחופה עור, חיישני חניה מאחור, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'. רמת האבזור הבכירה NET-UP מוצעת תמורת 105,555 ₪ ומציעה בנוסף בקרת שיוט, שני רמקולים נוספים למערכת השמע, מצלמת נסיעה לאחור, ריפודים דמויי עור, גג שמש פנורמי חשמלי, וצביעה דו גונית לחישוקים הקלים.

 

MG ZS הוא רכב ראוי בהחלט ויותר מכל מציג את ההתקדמות המהירה של תעשיית הרכב הסינית. בסעיפי האחריות, העיצוב ותא הנוסעים הוא זוכה לניקוד גבוה והם מהווים את המשיכה העיקרית בעינינו. מהעבר השני הביצוע על הכביש עדיין לא מושלם והוא מאבד ניקוד בסעיף הבטיחות המציג נתונים שקשה לקבל ברכב חדש בשנת 2018. לטעמנו המחיר קרוב מדי למתחרות אשר חלקן מציעות חבילה שלמה ומאוזנת יותר.

 

MG ZS NET-UP
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 1.0 ליטר
הספק מרבי משולב 111/5,200 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 16.3/1,800 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,314 מ"מ
רוחב כללי 1,809 מ"מ
גובה כללי 1,638 מ"מ
בסיס גלגלים 2,585 מ"מ
מיכל דלק 48 ליטרים
נפח תא מטען 448-1,375 ליטרים
משקל עצמי 1,271 ק"ג
מהירות מרבית 180 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 12.4 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 15.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 12 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 3 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 5 (מתוך 8)
מחיר

105,555 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • מיצובישי טרייטון החדש 2020 בישראל

    מיצובישי טרייטון החדש 2020 בישראל

    22.01.20 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    מיצובישי טרייטון 2020 מושק בישראל עם עיצוב מודרני, מנוע חדש, ואבזור משופר. המחיר החל מ- 198,900 ₪

    כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, משיקה היום את מיצובישי טרייטון 2020 לאחר שעבר מתיחת פנים. עיצובו של הטנדר מיישר קו עם דגמי מיצובישי החדשים ומציג חזית נאה עם פנסים מחודדים ועיטורי כרום מודגשים. בנוסף עוצבו מחדש בתי הגלגלים ויחידות התאורה האחוריות. בתא הנוסעים נרשמו שינויים קלים ביניהם לוח מחוונים ח

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • רנו קוליאוס החדש 2020 מושק בישראל

    רנו קוליאוס החדש 2020 מושק בישראל

    08.01.20 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר הגדול רנו קוליאוס מושק עם מנוע טורבו דיזל בנפח 1.75 ליטרים בהספק 150 כ"ס. המחיר 164,990 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, משיקה את הקרוסאובר רנו קוליאוס לאחר שעבר מתיחת פנים במסגרתה קיבל עדכוני עיצוב ומגוון צבעים חדש. העיצוב החיצוני כולל גריל בעל סורגים רוחביים עם סמל המותג במידות ענק, וגופי תאורת LED. מאחור צמד גופי תאורה רוחביים בהתאם לשפת העיצוב המוכרת של המותג. מהצד בולטות קשתות גלג

     
  • פולקסווגן טי-קרוס מושק בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס מושק בישראל

    08.01.20 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר העירוני פולקסווגן טי-קרוס מציע תכנון פנימי חכם ויחידות הנעה מוכרות. המחיר החל מ- 129,900 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, משיקה את פולקסווגן טי-קרוס (T-Cross), השחקן שלה בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים בו מתחרים דגמים כגון קיה סטוניק וסיאט ארונה. הדגם מבוסס על פלטפורמת MQB-A0 של הקונצרן המשמשת את הדגמים הקומפקטיים של החברה, ביניהם פולקסווגן פולו. פולקסווגן טי-קרוס

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • רכב הפנאי ג'נסיס GV80 בתמונות ראשונות

    רכב הפנאי ג'נסיס GV80 בתמונות ראשונות

    01.01.20 | חדשות רכב, רכב חדש

    מותג היוקרה הקוריאני ג'נסיס חושף תמונות ראשונות של רכב הפנאי GV80

    ג'נסיס, מותג היוקרה של קונצרן יונדאי, חשף תמונות ופרטים ראשונים אודות ה- SUV הראשון של המותג אשר יתחרה מול דגמים כגון ב.מ.וו X5, מרצדס GLE, ואאודי Q7, וכמותם יוצע עם 5 או 7 מושבים. העיצוב החיצוני מזוהה עם החברה וכולל גריל קדמי עצום וחתימת LED בצורת שני פסים מקבילים - מוטיב חוזר בעיצובו של הדגם. &nb

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • קיה אקסיד (XCeed) החדש 2020 הושק בישראל

    קיה אקסיד (XCeed) החדש 2020 הושק בישראל

    23.12.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר הקומפקטי קיה אקסיד מבוסס על קיה סיד המשפחתית ומציג עיצוב ספורטיבי דמוי קופה, המחיר החל מ- 137,900 ₪

    קיה אקסיד (XCeed) אשר מושק היום בישראל, מציג מרכב בתוצרת קופה 4 דלתות שאינה נפוצה בקטגוריה המתפתחת של הקרוסאוברים הקומפקטיים העממיים. קיה אקסיד מבוסס על קיה סיד המשפחתית ויתחרה מול דגמים כגון מאזדה CX-30, סוזוקי קרוסאובר, וטויוטה C-HR. קיה אקסיד העיצוב החיצוני מסגיר כבר ממבט ראשון

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • מאזדה CX-30 2019 מושק בישראל

    מאזדה CX-30 2019 מושק בישראל

    28.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רכב הפנאי החדש של מאזדה מושק בישראל עם מנועי 2.0 ו- 2.5 ליטרים וברמת אבזור גבוהה

    דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, משיקה היום את מאזדה CX-30, רכב פנאי חדש של המותג המבוסס על מאזדה 3 החדשה. היצע רכבי הפנאי של מאזדה כלל עד היום את רכב הפנאי האורבני מאזדה CX-3 ורכב הפנאי המשפחתי מאזדה CX-5. לדברי היבואנית מאזדה CX-30 החדש יתמקם ביניהם וישמש כנציג העיקרי של המותג בסגמנט רכבי הפ

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • ניסאן מיקרה החדשה 2019 מושקת בישראל

    ניסאן מיקרה החדשה 2019 מושקת בישראל

    21.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ניסאן מיקרה החדשה תשווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין. המחיר החל מ- 79,990 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, משיקה היום את ניסאן מיקרה החדשה בישראל. מנהלת מותג ניסאן בישראל, אורית בן עמי, מסרה כי: "ניסאן ממשיכה לשמור על הקו של שינוי וחדשנות. כחלק ממגמה זו משיקה את המיקרה החדשה, הרבה יותר מרווחת, מעודכנת, עם עיצוב דינמי בולט, ועם שתי רמות גימור. המיקרה החדשה מאפשרת חווית נ

     
  • הקרוסאובר החשמלי פורד מוסטנג מאך E נחשף רשמית

    הקרוסאובר החשמלי פורד מוסטנג מאך E נחשף רשמית

    18.11.19 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    פורד מוסטנג מאך E החשמלי מציג עיצוב מרשים וטווח נסיעה של 450-600 ק"מ

    אוהדיה של מכונית הפוני האגדית פורד מוסטנג, שלדורותיה צויידה במנוע בנזין שרירי ועתיר נפח, הרימו גבה כשפורד הצמידה את סמל הסוס הדוהר לקרוסאובר חשמלי שהוא אנטיתזה לפורד מוסטנג המקורית. היצרנית מצידה מבטיחה שפורד מוסטנג מאך E לא מוזיל את מותג מוסטנג אלא מכניס אותו לעידן החשמלי לאחר תכנון מוקפד על מ

     
  • מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' זוכות למתיחת פנים

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' זוכות למתיחת פנים

    18.11.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' החדשות 2020 נחשפות בתמונות ראשונות

    מיצובישי משיקה היום את מתיחת הפנים השניה לדגמי מיצובישי ספייס סטאר ומיצובישי אטראז'. השינויים מתמקדים בחזית המציגה כעת את שפת העיצוב העדכנית של המותג בהשראת מיצובישי אקליפס קרוס. ניתן לזהות יחידות תאורת LED חדות יותר, פגוש קדמי עם עיטורי כרום מודגשים, ושבכה קדמית עם פסים בצבע אדום. מיצובישי

     
  • דגמי אאודי 2020 נוחתים בישראל

    דגמי אאודי 2020 נוחתים בישראל

    17.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    אאודי A4, אאודי A7 הייבריד ואאודי Q7 החדשים 2020 מושקים בישראל

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי לישראל, השיקה הבוקר שלושה דגמים חדשים לקראת שנת 2020, ביניהם אאודי A4 ואאודי Q7 אשר זכו למתיחת פנים מקיפה, ואאודי A7 בגרסת פלאג-אין הייבריד (PHEV). עוד חשפה החברה את תוכניותיה לייבא דגמים חדשים נוספים בשנה הקרובה, כולל כל דגמי הביצועים בסדרת RS. אאודי A4 2020

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק