MG ZS במבחן דרכים

 

MG משגרת למרכז הזירה את ה- ZS, רכב פנאי שטח קומפקטי עם עיצוב מצודד במחיר אטרקטיבי

תגיות | פנאי שטח, MG, ZS

MG ZS
יתרונות   עיצוב חיצוני, תא נוסעים מעוצב וכייפי, אחריות יצרן ארוכה
חסרונות   בטיחות, תמורה למחיר

 

אם צירוף האותיות MG מעלה בדמיונכם מכונית רודסטר קטנה ונמוכה בגוון ירוק מירוצים בריטי כדאי שתתעוררו, MG בגלגולה המודרני היא משהו אחר לחלוטין. לאחר פשיטת הרגל של קבוצת רובר ו- MG בשנת 2005 נרכש מותג MG על ידי נאנג'ינג הסינית שהתמזגה בהמשך אל תוך סאיק, קונצרן הרכב הגדול ביותר בסין.

 

MG ZSMG ZS

 

MG הוא המותג איתו מתכוונים הסינים לחדור ברצינות לאירופה. הצהרות כאלה שמענו לא אחת, ובישראל אף שווקו MG550, MG350, ו- MG3, אך הפעם השינוי עמוק ומהותי יותר. ראשי התיבות MG סימלו במקור את השם Morris Garages והן הוחלפו כעת ב- Mobile Generation המסמלים קדמה טכנולוגית ופנייה לדור הצעיר. יצאנו עם נושא הדגל החדש MG ZS כדי לבדוק האם ההבטחות מקבלות כיסוי גם על הכביש.

 

עיצוב ונוחות

 

השלב הראשון בשינוי תדמיתי בעולם הרכב מתחיל בדרך כלל במחלקת העיצוב. על הסעיף הזה יכולים ב-MG לסמן וי גדול. MG ZS החדש נראה מצוין. החזית מתהדרת בגריל טרפזי גדול ממדים החובר אצל צמד פנסים מלוכסנים עם תאורת יום מסוג לד בעיצוב נאה. מהצד קו המותניים המודגש מקבל חיזוק מחגורת פלסטיק שחורה עם עיטור כרום בתחתית הדלתות. עיטור כרום במסגרת החלונות ופסי גגון בגוון כסוף מוסיפים עניין אף הם.

 

MG ZSMG ZS

 

הפנסים מאחור זוכים לגרפיקה פנימית נאה, סמל ענקי של MG מעטר את דלת תא המטען, ובתחתית הפגוש מוטמעים פנסי הערפל במסגרת פלסטיק שחורה עם עיטור כסוף דמוי דיפיוזר. אהבנו את עיצוב החישוקים בצביעה דו גוונית אך הם נראים מעט קטנים ביחס למרכב. היו לא מעט מתבוננים שהצביעו על דימיון מובהק לרכבי פנאי מבית מאזדה, אך בימינו מעטות המכוניות שלא חולקות אלמנטים עם דגמים אחרים. בשורה התחתונה התוצאה הסופית מוצלחת ועל כך העידו שלל מבטים סקרנים שכוונו אלינו במהלך המבחן.

 

מידותיו החיצוניות של MG ZS מציבות אותו בטווח שבין רכבי הפנאי הקטנים המבוססים על רכבי סופר מיני לרכבי הפנאי הקומפקטיים. אורכו 4,314 מ"מ, רוחבו 1,809 מ"מ, גובהו 1,638 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים 2,585 מ"מ. נפח תא המטען עומד על 448 ליטרים נדיבים. קיפול המושב האחורי יגדיל את נפחו ל- 1,375 ליטרים. מדף בתחתית תא המטען מאפשר לקבוע את גובה הרצפה, ובמיקומו הגבוה יוצר רצפה שטוחה לאחר קיפול המושבים האחוריים. סף ההטענה מעט גבוה אך לא באופן המקשה על העמסת המטען.

 

תא הנוסעים הוא ללא ספק הפתעת המבחן. ניכר כי הושקעו בו זמן ומחשבה בתכנון ועיצוב. חלקו העליון של הדשבורד מעוצב עם שפה בולטת, והוא עשוי חומר רך ונעים למגע הכולל עיטור המדמה תפרים בריפודי עור. פתחי המיזוג בצדדים בעיצוב מבערי סילון מזכירים עיצובים מבית אאודי, וגם מנגנון הפתיחה והסגירה שלהם הושאל משם. פתחי המיזוג המרכזיים נאים ותחומים בפלסטיקה בגוון כסוף.

 

MG ZSMG ZS

 

המסך המרכזי בעיצוב מינימליסטי עם 5 כפתורים פיזיים בלבד, ומוקף בפנל דמוי סיבי פחמן. קומה אחת למטה נמצאים פקדי בקרת האקלים. בתחתית הקונסולה המרכזית תא פתוח המכיל את חיבורי המדיה והמצת. בורר ההילוכים נאה ונעים למגע, ולפניו ממוקמים בלם היד וצמד מחזיקי כוסות. משענת היד הגדולה מתרוממת וחושפת תא בגודל סמלי בלבד.

 

גלגל ההגה נאה, מחופה בעור מחורר, ונעים למגע. על גלגל ההגה פקדים לשליטה בדיבורית, במערכת השמע ובמחשב הדרך שבלוח המחוונים, המציג עיצוב נאה ואלגנטי ולא מרעיף אינפורמציה מיותרת על הנהג. ראוי לציין גם את דיפון הדלתות הנאה ולחצני השליטה בנעילה המרכזית המשולבים בידית הפתיחה ונראים נהדר.

 

MG ZSMG ZS

 

ברכב המבחן חופו המושבים ודיפוני הדלתות באריג דמוי עור בצבע שחור עם תפרים לבנים המשדרגים את חווית השהייה בתא הנוסעים. גג הזכוכית הפנורמי של MG ZS גדול במיוחד ומתפרס כמעט על כל התקרה. חלקו הקדמי נפתח חשמלית ומכניס המון אור ואוויר אל תא הנוסעים. הכיסוי החשמלי מחורר ואינו אטום לחלוטין, ומאפשר לחום לחדור אל תא הנוסעים. למזלנו המזגן הצליח להתגבר וצינן היטב את תא נוסעים אך השמיע לחישה מוזרה בכל מספר דקות.

 

תפעול הרכב מתבצע בקלות יחסית בזכות מיעוט כפתורים. מערכת השמע בעלת גרפיקה טובה, ממשק מקורי וקל לשימוש, ומציגה את שמות השירים ואנשי הקשר בעברית. המתגים שעל ההגה נעימים למגע ומסייעים לנהג להשאיר את הידיים על ההגה. היינו שמחים לקבל מראה מרכזית עם עמעום אוטומטי, תאורה במושב האחורי, וגם תאורה בסוככי השמש.

 

MG ZSMG ZS

 

איכות החומרים טובה אך בחלקים התחתונים מורגש שימוש בפלסטיקה פשוטה יותר. איכות ההרכבה טובה אף היא אך בכבישים משובשים במיוחד נשמעו קרקושי פלסטיקה מאיזור לוח המחוונים. מיקום המושבים ודלתות הנפתחות בזווית רחבה הופכים את הכניסה לקלה ונוחה. המושבים מציעים תנוחת ישיבה גבוהה וטווח כוונון רחב אך חסרה תמיכת צד. ההגה אינו מתכוונן לעומק ויקשה על חלק מהנהגים למצוא תנוחת ישיבה נוחה. המרווח מאחור טוב, בעיקר מרווח הרגליים, וניתן להסיע שני נוסעים מבוגרים וילד בנוחות.

 

עושה רושם שהמתלים של MG ZS רכים וסופגים בנסיעה עירונית, ומצליחים להעלים לא מעט מפגעי הכביש במהירות נמוכה, אך רצף של שיבושים עלול לטלטל את תא הנוסעים. מחוץ לעיר החוויה מעט שונה, MG ZS מציג ספיגת שיבושים טובה אך לא מושלמת, ורצף של שיבושים יגרום לו לצאת מאיזון ולטלטל את הנוסעים.

 

MG ZSMG ZS

 

נסיעה בכבישים באיכות סלילה נמוכה מעניקה את הרושם שהמתלים עסוקים כל הזמן ולא מצליחים להתמודד היטב עם שלל השיבושים. בכבישים מפותלים גילנו זווית גלגול גדולה יחסית אך למרות זאת רמת האחיזה טובה. בידוד רעשי המנוע והרוח מוצלחים ונשמרים עד למהירות תלת ספרתית. בידוד רעשי הכביש והצמיגים מוצלחים פחות והרעש נשמע גם במהירות עירונית.

 

ביצועים

 

MG ZS משווק בישראל עם יחידת הנעה אחת במפרט המיישר קו עם צו האופנה האחרון בתעשיית הרכב. תחת מכסה המנוע מותקן מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 111 כ"ס הזמינים ב- 5,200 סל"ד, ומומנט של 16.3 קג"מ הזמין החל מ- 1,800 סל"ד. על פי נתוני היצרן התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 12.4 שניות והמהירות המרבית עומדת על 180 קמ"ש. במבחן שלנו האיץ MG ZS מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 13.2 שניות. המנוע פועל בשקט ומצניע באופן מוצלח את רוב הרעידות והצלילים המאפיינים מנועי 3 צילינדרים. היציאה מהמקום מלווה בתנועה מורגשת של המתלים.

 

MG ZSMG ZS

 

המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. העברות ההילוכים הנמוכים מעט מורגשות ובאופן כללי תפקוד התיבה מעט איטי, בעיקר בסל"ד נמוך במהירות עירונית. בתאוצות ביניים המצב משתפר ועל הכביש המהיר הביצועים טובים ומאפשרים השתלבות מהירה בקצב התנועה. מצב ספורט מציע משיכה של ההילוכים ותחושה נמרצת יותר אך לא מסייע בבלימת מנוע בירידות ארוכות. במצבים אלה מומלץ לשלוט בהילוכים ידנית.

 

התנהגות הכביש בטוחה אך לא מרגשת. בכבישים מפותלים זווית הגלגול המורגשת תגרום לנהג להוריד את הקצב אך רמת האחיזה טובה כאמור. העברות המשקל מורגשות אך התוצאה ברוב המקרים היא תת היגוי ולא איבוד אחיזה בסרן האחורי. ההגה מציע 3 מצבי קשיחות אך ההבדלים ביניהם קטנים למדי ואין ביכולתם לשפר את התקשורת עם הכביש והדיוק הלוקים בחסר. מהלך דוושת הבלם ארוך והבלימה ספוגית ונחלשת לאחר התחממות הבלמים בירידה ארוכה.

 

MG ZSMG ZS

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת של MG ZS עומדת על 15.9 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן. במבחן שלנו עמדה צריכת הדלק הממוצעת על 10.5 ק"מ לליטר. נציין כי במהלך המבחן התמודדנו עם נסיעה מאומצת יחסית ובתנאי חום כבדים בהם עבד המיזוג ללא הפסקה. מיכל הדלק מציע נפח של 48 ליטרים וניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 500 ק"מ עם מיכל מלא. דרגת הזיהום הינה 12 מתוך 15.

 

MG ZSMG ZS

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

MG ZS משווק בישראל עם אחריות ל- 5 שנים או עד 150,000 ק"מ, המעניקה ביטחון ושקט נפשי לרוכשים. על פי הוראות היצרן יש לבצע טיפול תקופתי אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 537 ₪, עלות הטיפול השני 1,107 ₪, עלות הטיפול השלישי 999 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,107 ₪. עלות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 3,213 ₪ כולל מע"מ, סכום מקובל ביחס למתחרות.

 

עלותו של פנס קדמי עומדת על 1,726 ₪, עלות פנס אחורי 454 ₪, עלות מראת צד קומפלט 861 ₪, עלות סט רפידות בלם 403 ₪, ועלות סט צלחות בלם עומדת על 448 ₪. עלות החלפים נמוכה אך עלות הטיפולים מנפצת את הציפיה למחירי לואו קוסט בעלויות האחזקה השוטפות. עלות ביטוח מקיף וחובה לכל נהג מעל גיל 21 עם וותק של 3 שנים ועבר נקי מתביעות ושלילות רישיון עומדת על 6,070 ₪. MG ZS בגרסה הנבחנת מדורג בקבוצת רישוי 2 ואגרת הרישוי השנתית עבורו עומדת על 1,525 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

MG ZSMG ZS

 

בטיחות

 

MG ZS עבר את מבחן הריסוק של ארגון ENCAP בשנת 2017 וזכה בציון של 3 כוכבי בטיחות בלבד מתוך 5. בסעיף הגנה על מבוגרים 71%, בסעיף הגנה על ילדים 51%, בסעיף הגנה על הולכי רגל 59%, ובסעיף אבזור הבטיחות 29%.

 

גם אם היה משיג MG ZS ציונים גבוהים יותר במבחני הריסוק, הציון הכולל לא היה מעבר ל- 4 כוכבים בשל העדר אבזור בטיחות מתקדם. מפרט הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, עוגני ISOFIX במושב האחורי, מערכת בקרת יציבות, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. רמת אבזור הבטיחות היא 5 על פי דירוג משרד התחבורה. רוב רכבי הפנאי הקטנים מציעים מפרט בטיחות עשיר יותר, הכולל לכל הפחות בלימת חירום אוטונומית וציונים מרשימים יותר במבחני הריסוק. אין ספק שהחיסרון הגדול של MG ZS הוא בסעיף הבטיחות.

 

MG ZSMG ZS

 

תמורה למחיר

 

MG ZS מוצע בישראל במחיר החל מ- 99,999 ₪, שאמנם נשמע נמוך אך לא שובר שוק. רמת האבזור הבסיסית NET מציעה מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' הכוללת תמיכה בממשק Apple Car Play, ארבעה רמקולים, שני שקעי USB, דיבורית Bluetooth, חיישן אור, גלגל הגה מחופה עור, חיישני חניה מאחור, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'. רמת האבזור הבכירה NET-UP מוצעת תמורת 105,555 ₪ ומציעה בנוסף בקרת שיוט, שני רמקולים נוספים למערכת השמע, מצלמת נסיעה לאחור, ריפודים דמויי עור, גג שמש פנורמי חשמלי, וצביעה דו גונית לחישוקים הקלים.

 

MG ZS הוא רכב ראוי בהחלט ויותר מכל מציג את ההתקדמות המהירה של תעשיית הרכב הסינית. בסעיפי האחריות, העיצוב ותא הנוסעים הוא זוכה לניקוד גבוה והם מהווים את המשיכה העיקרית בעינינו. מהעבר השני הביצוע על הכביש עדיין לא מושלם והוא מאבד ניקוד בסעיף הבטיחות המציג נתונים שקשה לקבל ברכב חדש בשנת 2018. לטעמנו המחיר קרוב מדי למתחרות אשר חלקן מציעות חבילה שלמה ומאוזנת יותר.

 

MG ZS NET-UP
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 1.0 ליטר
הספק מרבי משולב 111/5,200 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 16.3/1,800 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,314 מ"מ
רוחב כללי 1,809 מ"מ
גובה כללי 1,638 מ"מ
בסיס גלגלים 2,585 מ"מ
מיכל דלק 48 ליטרים
נפח תא מטען 448-1,375 ליטרים
משקל עצמי 1,271 ק"ג
מהירות מרבית 180 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 12.4 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 15.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 12 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 3 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 5 (מתוך 8)
מחיר

105,555 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • מרצדס ויטו 2020 מתעדכן ומקבל גרסה חשמלית משופרת

    מרצדס ויטו 2020 מתעדכן ומקבל גרסה חשמלית משופרת

    12.03.20 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    מרצדס ויטו זוכה לגרסה חשמלית עם טווח נסיעה של 421 ק"מ לצד תוספת אבזור נוחות ובטיחות

    מרצדס ויטו, הרכב המסחרי המיועד להובלות והיסעים, זוכה לעדכון הכולל מנועי דיזל חדשים, תוספת מערכות נוחות ובטיחות, ושיפורים קוסמטיים קלים, אך החידוש המשמעותי ביותר הינו גרסה חשמלית חדשה עם טווח נסיעה מרשים של 421 ק"מ אשר צפויה להגיע גם לישראל לקראת סוף השנה. מרצדס ויטו חשמלי דרושה עין

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • חדש בישראל: וולוו XC40 T3

    חדש בישראל: וולוו XC40 T3

    08.03.20 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    וולוו XC40 בגרסת T3 עם מנוע בהספק 163 כ"ס מצטרף להיצע בישראל. המחיר החל מ- 218,900 ₪

    מאיר חברה למכוניות, יבואנית וולוו לישראל, משיקה גרסת כניסה חדשה של רכב הפנאי וולוו XC40 עם מנוע T3 בנפח 1.5 ליטרים ותג מחיר נגיש יותר הנמוך ב- 29,000 ₪ מגרסת T4 שהיוותה את גרסת הכניסה עד כה. וולוו XC40 יחידת ההנעה T3 כוללת מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.5 ליטרים בהספק 163 ומומ

     
  • פיאט 500 החדשה 2020 - רק חשמלית

    פיאט 500 החדשה 2020 - רק חשמלית

    05.03.20 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    פיאט 500 החדשה מציגה עיצוב רטרו שובה לב ויחידת הנעה חשמלית עם טווח נסיעה של 320 ק"מ

    כ- 13 שנים לאחר שהציגה פיאט את מכונית המיני פיאט 500 בגלגולה המודרני, נחשפת המחליפה והיא לא מאכזבת. פיאט מייחסת ל- 500 החדשה חשיבות רבה ורואה בה מכונית מהפכנית כמו פיאט 500 המקורית שהציעה לפני 63 שנה פתרון תחבורה זול ושימושי שאיפשר ניידות וחופש למשתמשים. פיאט 500 החדשה 2020 העיצוב

     
  • מרצדס E קלאס 2020 זוכה למתיחת פנים

    מרצדס E קלאס 2020 זוכה למתיחת פנים

    04.03.20 | חדשות רכב, רכב חדש

    מרצדס E קלאס מתחדשת בעיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות, מנועי פלאג-אין הייבריד חדשים, והגה שטרם ראינו כמותו

    מכונית הסלון מרצדס E קלאס זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים על מנת להישאר רלוונטית בסגמנט הכולל מתחרות חזקות כגון ב.מ.וו סדרה 5 ואאודי A6. החזית עוצבה בדומה לדגמי ה- SUV של המותג וכוללת גריל רחב יותר ופנסים חדשים. מאחור ניתן לזהות יחידות תאורה אופקיות במקום אנכיות בדגם היוצא. כמו כן, הפגושים עוצבו מחדש

     
  • ניסאן ג'וק 2020 החדש מושק בישראל

    ניסאן ג'וק 2020 החדש מושק בישראל

    04.03.20 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ניסאן ג'וק מושק בדור חדש עם עיצוב אופנתי, מנוע טורבו 1.0 ליטר ותג מחיר של החל מ- 125,000 ₪

    קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל, השיקה את הדור השני של רכב הפנאי העירוני ניסאן ג'וק אשר יתחרה מול דגמים כגון טויוטה C-HR, פיג'ו 2008, סיאט ארונה וקיה סטוניק. הדגם החדש מציג עיצוב אופנתי בדומה לדגם הקודם, עם פנסים מפוצלים ותאורת LED מודרנית. עם זאת, החלק האחורי קיבל עיצוב שגרתי וקל יותר לעיכול

     
  • סקודה אוקטביה RS החדשה 2020 נחשפה רשמית

    סקודה אוקטביה RS החדשה 2020 נחשפה רשמית

    03.03.20 | חדשות רכב, רכב חדש

    סקודה אוקטביה RS החדשה 2020 מושקת עם מנוע פלאג-אין הייבריד בהספק 245 כ"ס

    סקודה אוקטביה RS החדשה 2020, הגרסה החמה של המשפחתית הפופולרית, מושקת רשמית עם יחידת הנעה היברידית נטענת המשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 150 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק 114 כ"ס, המשודכים לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG. שני המנועים מפיקים יחד 245 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, ומספקים

     
  • אאודי A3 ספורטבק החדשה 2020 נחשפה

    אאודי A3 ספורטבק החדשה 2020 נחשפה

    03.03.20 | חדשות רכב, רכב חדש

    אאודי A3 ספורטבק מציגה עיצוב חיצוני מודרני ותא נוסעים מאובזר עם מגוון ממשקי מגע

    אאודי A3 ספורטבק החדשה 2020 מציגה עיצוב ספורטיבי המיישר קו עם הדגמים הצעירים של המותג. שפת העיצוב מזוהה בקלות עם אאודי וכוללת שבכה קדמית במידות ענק, פנסי LED מחודדים עם חתימת אור ייחודית לכל רמת גימור, פגושים עם כונסי אוויר מודגשים (בחבילת S-Line), ומכסה מנוע התורם למראה שרירי. מאחור ניתן לזהות כתפי

     
  • בנטלי בקלאר - למה ככה יקר?

    בנטלי בקלאר - למה ככה יקר?

    03.03.20 | חדשות רכב, רכב חדש

    בנטלי מציגה מכונית דו-מושבית במהדורה מיוחדת של 12 יחידות, כולן נמכרו מראש במחיר 6.6 מיליון שקל ליחידה

    בנטלי בקלאר (Bacalar), הקרויה על שמו של אגם במקסיקו, נטולת גג לחלוטין, ומבוססת על בנטלי קונטיננטל GTC ומצוידת באותו מנוע W12 בהספק 659 כ"ס ומומנט של 92.2 קג"מ, המשודך לתיבת 8 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. עם זאת, מחירה של הבקלאר גבוה פי 10 ממחירה של קונטיננטל GTC ויש לכך סיבה מוצדקת אם כל 12 המכוניו

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • מרצדס GLA 45 AMG נחשפה עם 421 כ"ס

    מרצדס GLA 45 AMG נחשפה עם 421 כ"ס

    26.02.20 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    גרסת הקצה מרצדס GLA 45 AMG נחשפת רשמית עם מנוע 2.0 ליטרים בהספק של עד 421 כ"ס ותאוצה 0-100 קמ"ש תוך 4.3 שניות

    הדור השני של הקרוסאובר הקומפקטי מרצדס GLA זוכה לגרסת ביצועים חמה לקראת תערוכת ג'נבה הקרובה. מרצדס GLA 45 AMG מצוייד במנוע טווין-סקרול טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 387 כ"ס ומומנט של 48.9 קג"מ או 421 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ בגרסת S הבכירה. הביצועים מרשימים לכל הדעות עם תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 4.4 או 4

     
  • יונדאי i30 החדשה 2020 נחשפה

    יונדאי i30 החדשה 2020 נחשפה

    26.02.20 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    יונדאי i30 זוכה למתיחת פנים קוסמטית לצד מערכת מיקרו-היברידית 48V ואבזור משופר

    המשפחתית יונדאי i30 זוכה למתיחת פנים של אמצע החיים לקראת תערוכת ג'נבה הקרובה. החידושים כוללים עיצוב עדכני, תא נוסעים משודרג, מערכות בטיחות משופרות, ומנועים חדשים עם מערכת מיקרו היברידית 48V. כמו בדגם היוצא, יונדאי i30 זמינה במרכב הא'צבק, פאסטבק, וסטיישן. יונדאי i30 החדשה 2020 העיצו

     
  • פורשה ישראל מוזילה מחירים

    פורשה ישראל מוזילה מחירים

    23.02.20 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    פורשה מפרסמת מחירון חדש הכולל הוזלות מחירים של עד 170,000 ₪

    אורכיד ספורטס קארס ישראל בע"מ, יבואנית פורשה לישראל, מפרסמת מחירון חדש לדגמי 2020 הכולל הורדת מחירים של עד 170,000 ₪. המחירים החדשים יכנסו לתוקף היום. ניתן להתרשם מדגמי פורשה באולם התצוגה המרכזי ברחוב החושלים 8 בהרצליה פיתוח. פורשה 911 להלן דוגמאות להוזלות מחירים: דגם הכני

     
  • מרצדס GLE 63 AMG קופה נחשף

    מרצדס GLE 63 AMG קופה נחשף

    20.02.20 | חדשות רכב, רכב חדש

    גרסת הקצה של מרצדס GLE קופה החדש מצויידת במנוע בהספק 612 כ"ס המספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 3.8 שניות

    מרצדס חושפת את גרסת הביצועים מרצדס GLE AMG 63 4MATIC קופה אשר יתחרה בדגמי הביצועים של ב.מ.וו X6, אאודי Q8 ופורשה קאיין. עיצובו של מרצדס GLE קופה בגרסת AMG כולל אלמנטים קרביים ביניהם מראות מושחרות, פגושים אגרסיביים, חישוקי ענק מושחרים, ודיפיוזר אחורי בולט. בתא הנוסעים נמצא דיפוני קרבון החולשים גם על

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • סיטרואן C3 החדשה 2020 מתפנקת במתיחת פנים

    סיטרואן C3 החדשה 2020 מתפנקת במתיחת פנים

    12.02.20 | חדשות רכב, רכב חדש

    סיטרואן C3 מקבלת מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, שיפורים בתא הנוסעים, ומושבים מפנקים

    בתקופה בה רוב המותגים מדגישים את מפרט הבטיחות החדש או את מערכת המולטימדיה, סיטרואן מבקשת להישאר ייחודית ומדגישה את שפע אפשרויות הבחירה בעיצוב הרכב ואת המושבים המפנקים שקיבלה סיטרואן C3 החדשה 2020. סיטרואן C3 החדשה 2020 סיטרואן C3 המעודכנת שומרת אמונים לעיצוב המוצלח של הדגם היוצא וכ