מיצובישי פאג'רו דקאר פרו במבחן - הטוב הפך לטוב יותר

 

אחד הרכבים הוותיקים בנוף הישראלי קיבל ערכת שיפורים לשטח, רגע לפני שהדגם יוצא לגמלאות

תגיות | פנאי שטח, מיצובישי, פאג'רו ארוך

מיצובישי פאג'רו הוא לא סתם עוד רכב שטח, הוא אייקון של ממש, אחד מאבות רכבי השטח והמתחרה הוותיק של טויוטה לנד קרוזר. השם פאג'רו מחובר למונח "רכב שטח" כמו שהשם קלינקס מחובר למילה טישו. קרוב לשני עשורים מאז הגיע אלינו "פאג'רו קינג", אך לא הרבה השתנה בעיצוב ובאופי המוכר. כעת, רגע לפני סגירת פס היצור, מציעה כלמוביל את הדגם בגרסת דקאר פרו הכוללת חבילת שיפורים לשטח, המבטיחה להפוך את הטוב לטוב יותר. האם זה עובד? יצאנו לשטח לבדוק.

 

מיצובישי פאג'רו דקארמיצובישי פאג'רו דקאר

 

חבילת השיפורים "פרו" מתומחרת ב- 38,000 ₪ וכוללת סט קפיצים מבית PEDDERS ובולמים מבית BILSTEIN המגדילים את מרווח הגחון ב- 5 ס"מ, צמיגי ALL-Terrain מבית BFGoodrich, חישוקי סגסוגת מושחרים, מיגון גחון מלא, מדרכי צד מבית אספיר, מצלמה קדמית המספקת תצוגה של תוואי השטח והמכשולים שבדרך, קורות צד מושחרות, וכמובן תג יחודי על הכנפיים הקדמיות. כל השדרוגים מותקנים כחוק ומצויינים ברישיון הרכב.

 

מיצובישי פג'ארו
יתרונות   יכולת שטח, מרחב פנימי, תדמית
חסרונות   מיושן, רועש, מגושם

 

עיצוב ונוחות

 

במרוצת השנים זכה הדור הנוכחי של הפאג'רו למספר מתיחות פנים אך האופי המסוקס והקווים האופיינים לו נותרו ללא שינוי. גרסת דקאר פרו שהתייצבה למבחן קיבלה מראה קרבי יותר בעזרת מרכב שהוגבה בחמישה ס"מ, קפיצים ובולמים צבעוניים, צמיגי שטח מרשימים, מדרכות צד, חישוקים מושחרים, וקורות צד מושחרות. כל אלו מקנים לפאג׳רו מראה קשוח ומרשים.

 

מיצובישי פאג'רו דקארמיצובישי פאג'רו דקאר

 

עיצוב הפנים מיושן, איכות החומרים לא מרשימה, ואחרי שיוצאים מרכב מודרני ועולים על מיצובישי פאג'רו, נראה כאילו חוזרים בזמן. מהר מאוד אפשר להתרגל ליתרונות שמציע הפאג׳רו. ראשית, אם אתם אנשים גבוהים, קל ונוח להיכנס לרכב. מושב הנהג תומך, מפנק, ומאפשר תנוחת נהיגה נוחה מאוד. מערכת המולטימדיה איכותית וכוללת מסך מגע בהיר ונוח לשימוש גם בשעות בהן השמש חזקה, תוכנת ניווט Waze, ותוכנת ניווט לשטח "עמוד ענן". בנוסף מציע הדגם מושבי עור, תאי אחסון רבים, והמון מקום לכל שבעת הנוסעים. הישיבה במושב הנהג, כמו בשאר המושבים, משדרת בטחון בעיקר בגלל הגודל והגובה.

 

מיצובישי פאג'רו דקארמיצובישי פאג'רו דקאר

 

למרות גודלו הפיזי של מיצובישי פאג'רו, קל מאוד לנהוג בו ולהסתדר איתו כמעט בכל מקום הודות לשדה הראיה הרחב לכל הכיוונים. במקומות צפופים וחניונים יהיה התמרון מעט קשה יותר בגלל רדיוס הסיבוב הגדול של הפאג׳רו. הרכב מצוייד במצלמה אחורית ואפילו קדמית שיעזרו לכם לזהות כל מכשול בדרך.

 

נוחות הנסיעה טובה בדרך כלל אם כי לעיתים מעט קופצנית ורועשת בכבישים לא איכותיים. צורתו מציגה אווירודינמיות נמוכה עם התנגדות אוויר גבוהה המייצרת רעשי רוח חזקים. המרכב הגבוה סובל גם ממרכז כובד גבוה המייצר זוויות גלגול ותנודות במהירויות גבוהות. בנוסף גם המנוע רועש יותר ביחס למקובל במכוניות מודרניות. במהירויות שיוט רעש המנוע מורגש פחות, אך על זה "מפצה" רעש הכביש הנובע מצמיגי השטח. אז הפאג'רו לא עדין ושקט כמו רכבים אחרים שעולים כ- 370 אלף שקל, אבל אף אחד לא קונה נעלי עבודה כדי לנעול אותן עם חליפה לאירוע. מדובר ברכב שטח בנשמה וכך הוא מתנהג - טוב בשטח, פחות טוב על הכביש.

 

מיצובישי פאג'רו דקארמיצובישי פאג'רו דקאר

 

ביצועים

 

מיצובישי פאג'רו דקאר פרו מצוייד במנוע טורבו דיזל בנפח 3.2 ליטרים המפיק 190 כ"ס ומומנט של 45 קג"מ ב- 2,000 סל"ד. הכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך תיבת 5 הילוכים אוטומטית פלנטרית שפועלת באופן חלק ויעיל, ומערכת הנעה כפולה. התאוצה מעמידה למאה קמ"ש אורכת קצת יותר מ- 11 שניות, ועבור רכב במשקל 2,385 ק"ג הנתון לא רע. הנהג יהנה מכוח זמין ומספק במרבית תנאי הדרך אך אל תצפו למכונית מהירה מהממוצע. מי שמחפש רכב שטח קשוח עם יכולות דינמיות גבוהות גם בכביש, לא ימצא כאן את מבוקשו.

 

בשטח הפאג'רו מתעורר לחיים, כשמערכות העזר בשיתוף תיבת ההעברה Super Select II מנוצלות כראוי. תיבת ההילוכים בוררת בין ארבעה מצבי נהיגה: 2H - הנעה אחורית המתאימה לנסיעה מנהלית, 4H - הנעה כפולה המתאימה לנסיעה מהירה כאשר נדרשת אחיזה גבוהה יותר, 4HLc - הנעה כפולה לנסיעה בשטח עם דיפרנציאל מרכזי נעול, 4LLc - הנעה כפולה בהילוך כוח למקומות הקשים והמאתגרים ביותר.

 

מיצובישי פאג'רו דאקארמיצובישי פאג'רו דקאר

 

בנסיעת השטח הקלה יחסית שילבנו להילוך 4HLc והפאג'רו צלח את שבילי העפר ללא בעיה אך היה קופצני. באופן אירוני, ככל שהגברנו את המהירות, הפאג'רו היה נוח יותר בזכות הבולמים המשודרגים של בילשטיין. מיצובישי פאג'רו דאקר פרו ממש זורח בנהיגה מהירה בשבילים כבושים. זהו בהחלט המגרש הביתי שלו וכאן הוא מספק המון הנאה לנהג. נסיעה מהירה היא אתגר לנהג יותר מאשר לפאג'רו המצפצף על האבנים בדרך. ההגה רך מדי בכביש אך מתגלה כפרטנר מוצלח בשטח, כמו מושכות של סוס. רק תפנו את ההגה לכיוון הרצוי וכל 2.4 הטונות ירוצו אחריכם.

 

כאשר המסלול הפך לסלעי וטכני יותר, שילבנו להילוך הכוח 4LLc וגם אז מיצובישי פאג'רו עשה עבודה טובה וטיפס על מרבית הגבעות המסולעות בנחישות. גם טיפוס הרים דרך אבנים בגודל בינוני מתבצע ללא קושי. רכב השטח הוותיק נלחם בכל המכשולים שהצבנו לפניו אך את חלקם לא צלח למרות השיפורים, בעיקר בגלל הפגוש האחורי הארוך שנמנענו מפגיעה בו. הפאג'רו רכב ארוך, כמעט 5 מטרים, ונתון זה לא עוזר לו במסלולים טכניים וסלעיים. אין ספק שהגרסה הקצרה תהיה מוצלחת יותר בשטח טכני. המצלמה הקדמית עוזרת ועובדת טוב בשטח.

 

מיצובישי פאג'רו דקארמיצובישי פאג'רו דקאר

 

צריכת דלק

 

מיצובישי פאג'רו מציג צריכת דלק חסכונית ביחס לגודלו. במהלך המבחן שכלל גם נסיעת שטח נרשמה צריכת דלק של 8.7 ק"מ לליטר. אחד הדברים הכיפיים בפאג'רו דקאר פרו הוא מיכל דלק ענק בנפח 88 ליטרים איתו תוכלו לנסוע כ- 700 ק"מ בין תדלוקים אם תהיו עדינים על דוושת הגז, ותוכלו לתכנן טיולי שטח ארוכים במיוחד.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

מיצובישי פאג'רו משווק בישראל עם אחריות ל- 3 שנים או עד 100,00 ק"מ. הטיפולים השוטפים יקרים ביחס למתחרים ומתבצעים אחת לשנה או בכל 20,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 1,146 ₪, עלות הטיפול השני 2,895 ₪, ועלות הטיפול השלישי עומדת על 1,903 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

היות ומדובר ברכב הצפוי לראות הרבה שטח, יש לקחת בחשבון שנהיגה לא זהירה יכולה לגרום נזק לחלקי מרכב (למרות המיגון התחתון המשובח המותקן בגרסת דקאר פרו) ולכן טוב לדעת שעלות החלפים נמוכה מהממוצע אצל המתחרים. עלות פנס קדמי 3,538 ₪, עלות פנס אחורי 995 ₪, מראת צד תעלה 2,387 ₪, זוג רפידות בלם קדמיות יעלו 449 ₪, וסט צלחות בלם קדמיות יעלו 947 ₪. עם זאת, הצמיגים המצויינים מדגם BF Goodrich All Train KO2 במידות 265/65/17 יקרים יחסית וכאשר יגיע הזמן להחליפם בצמיגים זהים, תידרשו לשלם כ- 5,200 ₪ עבור ארבעתם.

 

מיצובישי פאג'רו דקארמיצובישי פאג'רו דקאר

 

בטיחות

 

מיצובישי פאג'רו מצוייד בשש כריות אוויר, בקרת יציבות ואחיזה, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות נעדרות מהרשימה. הדגם לא נבחן במבחן הריסוק של ארגון ENCAP, אך במבחן הריסוק של ארגון ANCAP האוסטרלי שנערך בשנת 2011, קיבל הפאג'רו ציון מרבי של חמישה כוכבים עם ציונים גבוהים בהגנה על הנוסעים במקרה של פגיעה צידית או חזיתית. נקודת חולשה בטיחותית אחת נרשמה בהגנה על הולכי רגל.

 

מיצובישי פאג'רו דקארמיצובישי פאג'רו דקאר

 

תמורה למחיר

 

אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה Connected Car, מושבים בריפוד עור, בקרת אקלים מפוצלת מלפנים, מזגן אחורי נפרד עם פתחי מיזוג בשתי שורות המושבים האחוריות, בקרת שיוט, חיישני תאורה וגשם, ומסך דיגיטלי בלוח המחוונים.

 

מיצובישי פאג'רו דקאר פרו מגיע עם חבילת שטח מקומית ואיכותית המשפרת את יכולות השטח של הרכב הותיק ואף תורמת משמעותית להופעתו החיצונית.

 

הרכב רועש בכביש, רחוק מלהיות מעודן וגילו ניכר, אבל מי שקונה פאג'רו דקאר פרו רוצה רכב יעיל למשימות שטח ולשם בדיוק הוא נועד. מיצובישי פאג'רו בא לעבוד, לטפס ולכבוש את פסגת ההר. עכשיו נשאר לכם רק לשאול את עצמכם, האם אתם רוצים לנסות לכבוש גבעות וסלעים עם נעליים אלגנטיות או מעדיפים נעלי טיפוס הרים אמיתיות?

 

מיצובישי פאג'רו דקאר פרו
מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים 3.2 ליטרים
הספק מרבי משולב 190/3,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 45/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 5 הילוכים
יחידת הנעה אחורית + כפולה
אורך כללי 4,900 מ"מ
רוחב כללי 1,875 מ"מ
גובה כללי 1,910 מ"מ
בסיס גלגלים 2,780 מ"מ
מיכל דלק 88 ליטרים
נפח תא מטען

415/1,120 ליטרים

משקל עצמי 2,385 ק"ג
מרווח גחון 260 מ''מ
זווית גישה (פאג'רו דקאר) 34.5 מעלות
זווית נטישה (פאג'רו דקאר) 24.5 מעלות
מהירות מרבית 180 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 10.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 8.7 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP לא נבחן
רמת אבזור בטיחותי 5 (מתוך 8)
מחיר

372,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט