מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

 

מיצובישי משגרים אל קטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים ג'יפון חדש בעיצוב קופה מוחצן החמוש במנוע טורבו חדש וחזק

תגיות | פנאי שטח, מיצובישי, אקליפס קרוס

במיצובישי הבינו היטב שכולם רוצים לנהוג ברכבי פנאי שטח ומציעים היום באופן חריג למדי שלושה רכבי פנאי שטח קומפקטיים המבוססים על אותה הפלטפורמה. מיצובישי אאוטלנדר הפופולארי מציע אפשרות להסעת 7 נוסעים, מיצובישי ASX הוותיק הגיע רק לאחרונה ארצה ומוצע במחיר אטרקטיבי המציב אותו מול משפחתיות קומפקטיות, וכעת מגיע גם מיצובישי אקליפס קרוס החדש.

 

סרטון מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

 

מיצובישי אקליפס קרוס חמוש בעיצוב ייחודי ומסתיר מתחת למעטפת לא מעט חידושים מבית מיצובישי כגון מנוע טורבו בנזין חדש, תיבת הילוכים עדכנית, וארסנל מערכות בטיחות מרשים. השם אקליפס שימש בעבר מכונית קופה קטנה מבית מיצובישי. יצאנו לבדוק האם הוא מעיד על יכולות ספורטיביות.

 

קיה סולמיצובישי אקליפס קרוס

 

מיצובישי אקליפס קרוס
יתרונות   עיצוב, ביצועים, בטיחות
חסרונות   רמת עידון כללית, צריכת דלק, עלויות אחזקה

 

עיצוב ונוחות

 

ב.מ.וו המציאה לפני כעשור את נישת רכבי הפנאי בתצורת קופה וזכתה להצלחה רבה, לכן היה זה טבעי שגם יצרניות עממיות יותר ילכו בדרכה. מיצובישי אקליפס קרוס מציע פרשנות אגרסיבית לחזית המשפחתית של מיצובישי. צמד פנסי החזית המלוכסנים מתמזגים פנימה אל הגריל הגדול והמושחר התחום בעיטורי כרום עבים. יחידת פנסי הערפל והאיתות גדולה ומסיבית, מיקומה בקצה הפגוש מעניק לרכב מראה רחב וכוחני.

 

במבט מהצד מתקבלת צללית נאה במיוחד. הגג משתפל לאחור וקו המותניים מתרומם בחדות, ושניהם יחד יוצרים שטח חלונות בצורה ייחודית. קו המותניים מופיע במרכז דלת הנהג והוא הולך ומעמיק עד שהוא נפגש עם הפנס האחורי. בתחתית הדלתות בולט קו מתאר נוסף המתרומם ועוטף את בית הגלגל האחורי. עיצוב החישוקים הקלים נאה ומחמיא לעיצוב הכללי. מאחור ספוילר בולט בראש דלת תא המטען. השמשה האחורית מפוצלת במרכזה על ידי גשר אורות המחבר בין הפנסים האחוריים. הפגוש האחורי גבוה ומסיבי, ומשלים עיצוב חיצוני נאה ומושך.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

מידותיו החיצוניות של מיצובישי אקליפס קרוס ממוצעות ביחס למתחריו בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים. אורכו 4,405 מ"מ, רוחבו 1,805 מ"מ, גובהו 1,685 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,670 מ"מ. נפח תא המטען נע בין 341 ל- 448 ליטרים, בהתאם למיקום המושב האחורי הנע על גבי מסילה. עם קיפול המושבים מאחור מתקבלת רצפה שטוחה בתא המטען ונפח הטענה מרשים של 1,122 ליטרים. נוחות השימוש הוקרבה על מזבח העיצוב המכתיב שפת הטענה גבוהה ומפתח הטענה צר. את המדף הנגלל של תא המטען ניתן למקם במספר גבהים בעזרת מספר נקודות עיגון.

 

עיצוב תא הנוסעים פחות חדשני מהעיצוב החיצוני וכולל לא מעט חלקים שפגשנו בדגמים אחרים של מיצובישי, אך בכל זאת העיצוב נאה והוא מעניק תחושה נעימה. הדשבורד מחולק לשני מפלסים ותחום בפנלים כסופים המזכירים במעט את עיצוב החזית. המסך המרכזי ניצב בראש הקונסולה המרכזית ומצדיו פקדי מגע לניווט מהיר. פקדי בקרת האקלים ממוקמים נמוך אך הם גדולים והסימונים המוטבעים עליהם ברורים ומקלים על השימוש. בורר ההילוכים נאה ופעולתו קלה ונעימה. בסמוך אליו משטח מגע לשליטה במסך המרכזי עם מספר כפתורים פיזיים לניווט מהיר בין הפונקציות השונות. הפעולה מעט איטית ודורשת לטעמנו יותר מדי לחיצות ותנועות אצבע, אך מדובר בגימיק חביב.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

על גבי גלגל ההגה פקדי השליטה במערכת השמע, הדיבורית, ובקרת השיוט האדפטיבית, ומאחוריו מציצים מנופים להעברת הילוכים ידנית. לוח המחוונים ברור אך עיצובו בסיסי ומעט מיושן. במרכזו מחשב דרך המוצג על גבי מסך צבעוני. פקדי השליטה במחשב הדרך ממוקמים בסמוך ללוח המחוונים והנגישות בעייתית בזמן נהיגה.

 

רכב המבחן כלל גם תצוגה עילית המוקרנת על מסך שקוף מעל לוח המחוונים ומסייעת מאוד בקבלת אינפורמציה מבלי להסיט את העיניים מהדרך. משמאל לנהג סוללת פקדים נוספת השולטת בחיישני החניה, במערכות הבטיחות המתקדמות, בחיישני החניה, ובמערכת Start&Stop. עיצוב דיפוני הדלתות נאה ומשענת היד המובנית בהם רכה ונעימה.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

איכות החומרים מציגה שיפור ממפגשים קודמים שלנו עם דגמי מיצובישי, אך עדיין הינה בינונית ביחס למתחרים. איכות ההרכבה טובה אך נשמעו קרקושים מכיוון המושב האחורי ומהמדף הנגלל בתא המטען. תא הכפפות מציע נפח סביר אך שימושי בזכות חלוקה לשני חללי אחסון. מתחת למשענת היד המרכזית תא גדול ועמוק עם מדף קטן למטבעות בחלקו העליון. בקונסולה המרכזית צמד מחזיקי כוסות, ובתאי הדלתות מלפנים ומאחור ניתן לאחסן בקבוקי שתיה.

 

צליל טריקת הדלתות מעניק רושם חלול וזול. הכניסה אל המושבים הקדמיים נוחה בזכות גג גבוה המונע את הצורך להתכופף. המרווח מלפנים נדיב, המושב גבוה ויחד עם קו חלונות שאינו גבוה מתקבלת תחושת שליטה טובה. בסיס המושב ארוך ורחב ומעניק תמיכה טובה, אך היינו שמחים ליותר תמיכה ממסעד הגב. הדלת האחורית צרה מעט וכך גם המפתח, והגישה פנימה נפגעת עקב הגג המשתפל. מרווח הרגליים והברכיים במושב האחורי נדיב, מרווח הראש לגבוהים נפגם עקב הגג הנמוך, ומרווח הכתפיים מעט גבולי עבור 3 נוסעים בוגרים. המושב האחורי נע על גבי מסילה קדימה ואחורה כאמור, וזווית מסעד הגב מתכווננת.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

מיצובישי אקליפס קרוס מצוייד במתלים עם מהלך ראשוני רך אשר סופגים היטב את השיבושים והבורות בכבישי העיר. במעבר מהיר מעל פסי האטה הורגש כי הסרן האחורי בעל כיול נוקשה יותר ומהלך קצר. הנסיעה בעיר נעימה בזכות שדה ראייה טוב לפנים ולצדדים. השמשה האחורית המפוצלת מגבילה את הראות לאחור, אך מצלמת הרוורס התקנית ומראות הצד הענקיות הצליחו לפצות על כך.

 

מחוץ לעיר נספגים שיבושים קלים בצורה טובה אך בורות גדולים כבר יגרמו לתגובה נוקשה יותר ויורגשו היטב בתא הנוסעים. כבישים מרובי גלים ושברים יגרמו לתנועה מוגזמת של המתלים, ועשויים לעייף ואף לגרום לנהג להוריד את המהירות. בידוד הרעשים סביר, רעשי רוח מהמראות הגדולות מגיעים מוקדם יחסית ומורגשים כבר סביב 80 קמ"ש. רעשי צמיגים נשמעו בנסיעה על כבישים ישנים ומחוספסים.

 

ביצועים

 

מיצובישי אקליפס קרוס חונך יחידת הנעה חדשה ומודרנית מבית מיצובישי. מדובר במנוע טורבו בנזין בהזרקה ישירה בנפח 1.5 ליטרים. ההספק המרבי עומד על 163 כ"ס הזמינים ב- 5,500 סל"ד, ומומנט של 25.4 קג"מ זמין החל מ- 1,800 סל"ד. המהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש והתאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש נמשכת 9.3 שניות. במבחן שלנו נמדדה תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 9.5 שניות. בתאוצות הביניים נרשמה תגובה מהירה ואפקטיבית.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

המנוע החדש משודך לתיבת הילוכים רציפה חדשה המדמה 8 יחסי העברה במצב הידני. התיבה פועלת היטב ושומרת על סל"ד נמוך התורם לשקט בתא הנוסעים ולחסכון בצריכת דלק. משיכת סל"ד ושאון המוכרים מתיבות הילוכים רציפות הורגשו רק במצבי קצה בעליות ארוכות וחדות תחת עומס.

 

השם אקליפס והעיצוב החיצוני הספורטיבי לא מגובים בהתנהגות כביש ספורטיבית. זוויות גלגול מורגשות בפניות, וגם נסיקת חרטום בזמן תאוצה חזקה. הנטייה הטבעית של הרכב היא לתת היגוי, גם במהירות פניה מתונה יחסית. בלימה במהלך הפניה תגרום לתזוזה לא נעימה של המתלים ולהידוק קו הפניה. בקרת היציבות מתערבת מוקדם יחסית ואין אפשרות לנתקה. ההיגוי מתקשה עם העלייה במהירות והוא מדוייק ברמה סבירה אך מרגיש מנותק מהכביש. בתאוצות חזקות נרשמה לוחמת הגה מורגשת. דוושת הבלם מעניקה תחושה טובה ומהלכה טוב. הורגשה צלילת חרטום בבלימה.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

צריכת דלק

 

נתוני היצרן מצהירים על צריכת דלק משולבת העומדת על 14.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. במהלך המבחן נמדדה צריכת דלק משולבת של 9.1 ק"מ לליטר. צריכת הדלק הגבוהה מציגה פער משמעותי מנתון היצרן הרשמי וגם מנתוני המתחרים. נפח מיכל הדלק עומד על 63 ליטרים וניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 550 ליטרים עם מיכל דלק מלא. דרגת זיהום האוויר הינה 13 מתוך 15.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

מיצובישי אקליפס קרוס מוצע בישראל עם אחריות יצרן מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ ולשנה שלישית או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. על פי הוראות היצרן יש לבצע טיפול תקופתי אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 940 ₪, עלות הטיפול השני 1,234 ₪, עלות הטיפול השלישי 1,571 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,234 ₪. עלות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 4,979 ₪, גבוה ביחס למקובל בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים וגבוה באופן משמעותי מאחיו לפלטפורמה מיצובישי ASX.

 

עלות פנס קדמי 9,770 ₪, עלות פנס אחורי 2,574 ₪, עלות מראת צד קומפלט 3,264 ₪, עלות סט רפידות בלם קדמיות 503 ₪, ועלות סט צלחות בלם קדמיות עומדת על 959 ₪. עלות החלפים גבוהה ויחד עם עלות הטיפולים הן מצביעות על עלויות אחזקה שאינן זולות. עלות ביטוח מקיף וחובה לכל נהג מעל גיל 21 עם ותק של 3 שנות נהיגה ועבר נקי מתביעות ושלילות רישיון, עומדת על 6,347 ₪. מיצובישי אקליפס קרוס ברמת אבזור פרימיום מדורג בקבוצת רישוי 5 ועל כן עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,382 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

בטיחות

 

מיצובישי אקליפס קרוס נבחן במבחני הריסוק של ארגון ENCAP בשנת 2017 וזכה לציון מלא של 5 כוכבי בטיחות. בסעיף הגנה על נוסעים בוגרים זכה ב- 97%, בסעיף הגנה על ילדים 78%, בסעיף הגנה על הולכי רגל 80%, ובסעיף מערכות הבטיחות 71%. הציונים גבוהים ומצביעים על רמת בטיחות מצוינת.

 

אבזור הבטיחות עשיר וכולל 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, התרעה על סכנת התנגשות מלפנים הכוללת בלימת חירום אוטונומית עד 80 קמ"ש ,זיהוי הולכי רגל עד 65 קמ"ש, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. ברמת האבזור אינסטייל ומעלה הבלימה האוטונומית פעילה עד למהירות 180 קמ"ש ומתווספת בקרת שיוט אדפטיבית. ברמות האבזור פרימיום ועילית מתווספת מערכת לניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה מאחור.

 

רמת האבזור הבטיחותי עומדת על 6 מתוך 8 ברמות האבזור אינטנס ואינסטייל, ו- 7 ברמת האבזור פרימיום ועילית.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

תמורה למחיר

 

מיצובישי אקליפס קרוס משווק בישראל בשלל רמות גימור תמורת החל מ- 148,900 לרמת האבזור אינטנס. רשימת הציוד כוללת הגה וידית הילוכים מחופים עור, תאורת יום מסוג לד, חיישן תאורה, מסך מרכזי בגודל 7 אינץ', מצלמת רוורס, בקרת אקלים, שמשות אחוריות כהות, וחישוקי 18 אינץ'.

 

ברמת האבזור אינסטייל שעלותה 159,900 ₪ מתווספים בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, כניסה והנעה ללא מפתח, וגג זכוכית פנורמי חשמלי. ברמת האבזור פרימיום שעלותה 169,900 ₪ מתווספים ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, תצוגה עילית צבעונית, תאורת לד מלאה, וחיישני חניה מלפנים ומאחור. רמת האבזור עילית מוצעת עם הנעה כפולה בלבד תמורת 179,900 ₪ עם אבזור זהה לגרסת פרימיום.

 

מיצובישי אקליפס קרוס מאגף את הצד האופנתי בהיצע רכבי הפנאי של מיצובישי ומציע עיצוב נאה וייחודי, תא נוסעים נעים, ביצועים זריזים, ורמת בטיחות גבוהה. הוא אינו נופל באף תחום אך מציג רמת עידון שאינה מיישרת קו עם המקובל בקבוצה. העיצוב החיצוני לא מגובה ביכולת ספורטיבית, צריכת הדלק גבוהה, ועלות האחזקה יקרה. אנו מאמינים כי העיצוב המושך ומותג מיצובישי הזוכה לאהדה בישראל יימשכו אל האקליפס קרוס לקוחות רבים.

 

מיצובישי אקליפס קרוס פרימיום
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1.5 ליטרים
הספק מרבי משולב 163/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.4/1,800 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רציפה עם חלוקה לשמונה הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,405 מ"מ
רוחב כללי 1,805 מ"מ
גובה כללי 1,685 מ"מ
בסיס גלגלים 2,670 מ"מ
מיכל דלק 63 ליטרים
נפח תא מטען

341-448 ליטרים

משקל עצמי 1,490 ק"ג
מהירות מרבית 200 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.1 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 13 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

169,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סובארו ופיאט במבצע לעמיתי מועדון חבר – ספטמבר 2019

    סובארו ופיאט במבצע לעמיתי מועדון חבר – ספטמבר 2019

    19.09.19 | מבצעי רכב, רכב חדש

    עמיתי מועדון חבר ייהנו מהנחות של עד 30,000 ₪ על דגמי סובארו ופיאט המשתתפים במבצע

    קבוצת סמל"ת, יבואנית סובארו ופיאט לישראל, יוצאת במבצע בשיתוף פעולה עם מועדון הצרכנות חבר. במסגרת המבצע יוצעו דגמי סובארו ופיאט בהנחות בלעדיות ואפשרות למימון של עד 100% במסגרת תכנית המימון חבר ליס בבנק אוצר החייל. המבצע בתוקף מתאריך 17.09.2019 ועד 22.10.2019 בכל אולמות התצוגה של סובארו ופיאט ברחבי הא

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • אופל גרנדלנד X זוכה לגרסאות חדשות בישראל

    אופל גרנדלנד X זוכה לגרסאות חדשות בישראל

    12.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הגרסאות החדשות של אופל גרנדלנד X כוללות מנוע דיזל חדש, תיבת 8 הילוכים, ואבזור משופר. המחיר החל מ- 151,900 ₪

    קבוצת לובינסקי, יבואנית אופל לישראל, משיקה גרסאות חדשות לקרוסאובר אופל גרנדלנד X המתחרה מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008 עליו הוא מבוסס. הגרסאות החדשות כוללות מנועים מעודכנים, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ואבזור משודרג. אופל גרנדלנד X אופל גרנדלנד X מקבל כעת את הגרס

     
  • רנו קדג'אר החדש 2019 מושק בישראל

    רנו קדג'אר החדש 2019 מושק בישראל

    12.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רנו קדג'אר החדש מושק בישראל עם עיצוב רענן, מנוע מעודכן, ואבזור משופר במחיר 149,990 ₪

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, משיקה בימים אלה את רכב הפנאי רנו קדגא'ר לאחר שזכה למתיחת פנים הכוללת מנוע דיזל מעודכן, אבזור בטיחות מתקדם, ועיצוב רענן. רנו קדג'אר 2019 העיצוב החיצוני מחודד מבעבר הודות לשבכה קדמית מוגדלת עם עיטורי כרום חדשים, פנסי LED למראה מודרניים ואלגנטיים,

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • אייקון: לנד רובר דיפנדר החדש 2020

    אייקון: לנד רובר דיפנדר החדש 2020

    10.09.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, שטח, רכב חדש

    לנד רובר דיפנדר חוזר למשחק עם עיצוב מודרני ושלדה אחודה במטרה לכבוש קהל יעד חדש

    לנד רובר דיפנדר המקורי שיצא לגמלאות אחרי 70 שנות ייצור ללא שינויים משמעותיים, זוכה היום ליורש המציג שיפורים בכל התחומים ומכוון לקהל יעד רחב יותר מבלי לוותר על יכולות השטח הגבוהות של קודמו, שיכל להגיע למקומות הכי חשוכים בג'ונגל. הדגם ישווק במרכב קצר עם שלוש דלתות המכונה 90 ובמרכב ארוך עם חמש דלתות המ

     
  • פרארי F8 ספיידר - 720 כ"ס בלי גג

    פרארי F8 ספיידר - 720 כ"ס בלי גג

    09.09.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    פרארי F8 זוכה לגרסת ספיידר פתוחה עם 720 כ"ס ומהירות מרבית של 340 קמ"ש

    פרארי F8 ספיידר, מחליפתה של פרארי 488 ספיידר, נחשפת בתמונות לקראת הופעת הבכורה בתערוכת פרנקפורט שתיפתח השבוע. הדגם החדש טוב מקודמו בכל התחומים, החל ממנוע משופר המפיק 50 כ"ס נוספים, דרך הפחתה של 20 ק"ג מהמשקל הכולל העומד כעת על 1,400 ק"ג, ועד לשיפור של 10% ביעילות האווירודינמית. פרארי F8 ספי

     
  • סקודה סקאלה 2019 מושקת בישראל

    סקודה סקאלה 2019 מושקת בישראל

    09.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    המשפחתית הקומפקטית סקודה סקאלה מושקת בישראל עם מנוע טורבו בנפח 1.0 ליטר במחיר 117,990 ₪

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה לישראל, מודיעה על תחילת שיווק סקודה סקאלה, המשפחתית הקומפקטית החדשה של המותג הצ'כי. באופן נדיר למדי, חשיפתה הרשמית הראשונה של סקודה סקאלה בפני כתבי רכב מכל העולם התקיימה בישראל לפני כשנה. בשלב זה תשווק סקודה סקאלה בישראל בגרסה אחת בלבד אך בתחילת השנה הבאה יצטרפו גרסאות

     
  • אאודי A5 החדשה 2020 - מושכת וחדה מתמיד

    אאודי A5 החדשה 2020 - מושכת וחדה מתמיד

    08.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    מתיחת הפנים לאאודי A5 כוללת רענון עיצוב, עדכון יחידות ההנעה ומערכת MMI מדור חדש

    אאודי A5 זוכה למתיחת פנים מקיפה בכל סוגי המרכב - קופה, קבריולט, וספורטבק, ומציגה מראה דינמי, אגרסיבי ומחודד מתמיד. הגריל הקדמי רחב ושטוח יותר מבעבר, הפגוש הקדמי הונמך, ודיפיוזר בפגוש האחורי חותם שינויים אווירודינמיים המשפרים גם את הביצועים. בנוסף עודכנו חתימות האור מלפנים ומאחור, לטובת הופעה דרמטית

     
  • חדש בישראל: סאנגיונג רקסטון פרימיום

    חדש בישראל: סאנגיונג רקסטון פרימיום

    05.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סאנגיונג רקסטון יוצע ברמת אבזור פרימיום חדשה ועשירה במחיר 275,900 ₪

    טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל, משיקה היום רמת אבזור פרימיום חדשה לסאנגיונג רקסטון. הדור השני של סאנגיונג רקסטון משווק בישראל מזה שנה וחצי, הוא אחד מרכבי הפנאי שטח הקשוחים הבודדים אשר נמכרים כיום בישראל ומתחרה בעיקר בטויוטה לנד קרוזר הותיק והיקר ממנו משמעותית. סאנגיונג רקסטון

     
  • 10 דברים שצריך לדעת על פורשה טייקן החשמלית

    10 דברים שצריך לדעת על פורשה טייקן החשמלית

    05.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    פורשה מציגה את הטייקן שמאיימת לגנוב לטסלה את תואר המכונית החשמלית הנחשקת ביותר. בקרוב בישראל

    בשנת 2015 הציגה פורשה את ה- Mission E קונספט, מכונית ספורט חשמלית במרכב קופה 4 דלתות שכעת מגיעה אלינו בגרסת הייצור והתוצאה לא פחות ממדהימה. בשלב זה פורשה טייקן תשווק בשתי גרסאות - טורבו וטורבו S. למרות שאף אחת מהן לא מצויידת במגדש טורבו, זו מסורת בת עשרות שנים לסימון הגרסאות הבכירות של דגמי פורשה. ב

     
  • ניסאן ג'וק החדש 2020 נחשף

    ניסאן ג'וק החדש 2020 נחשף

    04.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    ניסאן ג'וק החדש מציג שיפורים בכל התחומים ושומר על העיצוב האטלטי והייחודי

    עשור חלף מאז הוצג ניסאן ג'וק הראשון שהעיר את סגמנט הקרוסאוברים העירוניים וגרר את שאר היצרנים לתחרות עזה. כעת אנו עדים סוף סוף להשקת הדור השני של הג'וק ושמחים לראות שניסאן הציבה את העיצוב בראש סדר העדיפויות ושיפרה את הרכב בכל התחומים על מנת להתחרות בדגמים כגון פיג'ו 2008, סיאט ארונה וקיה סטוניק. &nb

     
  • למבורגיני סיאן - ההיברידית הראשונה של המותג

    למבורגיני סיאן - ההיברידית הראשונה של המותג

    04.09.19 | חדשות רכב, תערוכות רכב, רכב חדש

    למבורגיני סיאן מצויידת במנוע V12 היברידי המפיק 819 כ"ס בעזרת מנוע חשמלי. רק 63 מכוניות יגיעו לייצור וכולן נמכרו מראש

    למבורגיני חושפת פרטים ראשונים אודות הדגם ההיברידי הראשון של המותג - למבורגיני סיאן (Sián), אשר יוצג רשמית בתערוכת פרנקפורט הקרובה. הדגם מבוסס על האוונטדור אך יגיע לייצור במהדורה מוגבלת של 63 מכוניות לציון שנת הקמת המותג ב- 1963, כולן נמכרו מראש לאחר שהותאמו אישית לטעמם של הרוכשים המאושרים. &

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 מושקת בישראל

    מאזדה 3 החדשה 2019 מושקת בישראל

    04.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    מאזדה 3 החדשה מושקת בישראל עם מנוע בהספק 165 כ"ס, רשימת אבזור עשירה, ותג מחיר של החל מ- 145,000 ₪

    דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל, משיקה את הדור הרביעי של המשפחתית מאזדה 3 אשר תתחרה מול דגמים כגון טויוטה קורולה, סקודה אוקטביה, ופולקסווגן גולף. מאזדה 3 מגיעה לישראל במרכב סדאן והאצ'בק, עם רמת אבזור אחת ומנוע אחד בהיצע. סרטון השקת מאזדה 3 החדשה 2019 בישראל הדור החדש של המשפחתית ה

     
  • יונדאי i10 החדשה 2020 נחשפת רשמית

    יונדאי i10 החדשה 2020 נחשפת רשמית

    03.09.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    יונדאי חושפת את ה- i10 החדשה עם עיצוב צעיר ומערכות בטיחות עדכניות

    הדור השלישי של העירונית היעילה יונדאי i10 נחשף ואיתו מגיעות ציפיות להצלחה לפחות כמו הדגם היוצא. העיצוב של יונדאי i10 החדשה מפתיע עם קווים ספורטיביים וצעירים מבפנים ומבחוץ. החזית כוללת גריל גדול המשלב את תאורת היום בנוסף לפנסי הערפל הנמצאים בתחתית הפגוש הקדמי. צביעה דו-גונית וחישוקי סגסוגת נאים משלימ

     
  • קיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייבריד נחשפות

    קיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייבריד נחשפות

    02.09.19 | רכב חדש

    רכב הפנאי קיה אקסיד והמשפחתית קיה סיד סטיישן מושקים בגרסאות PHEV עם טווח נסיעה חשמלי של עד 60 ק"מ

    קיה צועדת אל העתיד ומרחיבה את היצע דגמיה עם השקת קיה אקסיד (XCeed) וקיה סיד סטיישן בגרסאות PHEV אשר יתחרו בעיקר בטויוטה C-HR ובטויוטה קורולה הייבריד הפופולריים. שני הדגמים ייוצרו במפעלי החברה בסלובקיה ויוצעו למכירה באירופה ברבעון הראשון של שנת 2020. קיה אקסיד וקיה סיד סטיישן פלאג-אין הייברי

     
  • שברולט בלייזר החדש 2019 מושק בישראל

    שברולט בלייזר החדש 2019 מושק בישראל

    02.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    שברולט בלייזר החדש מושק עם מנוע V6 בהספק 308 כ"ס ושתי רמות גימור. המחיר החל מ- 280,000 ₪

    קבוצת UMI, יבואנית שברולט לישראל, השיקה היום את שברולט בלייזר החדש. רכב הפנאי החדש ניחן בעיצוב ספורטיבי עם חזית קרבית בהשראת שברולט קמארו, ממדים נדיבים עם 5 מושבים, אבזור נוחות עשיר, מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, ותא מטען ענק בנפח 864 ליטרים. שברולט בלייזר RS שברולט בלייזר משווק

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קופרה אטקה נצפתה בישראל, השגנו לכם תמונות ראשונות

    קופרה אטקה נצפתה בישראל, השגנו לכם תמונות ראשונות

    27.08.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קופרה אטקה נצפתה בישראל, השגנו לכם תמונות ראשונות

    השקת מותג רכב חדש הינו אירוע נדיר בעולם הרכב בעשורים האחרונים. קופרה הינו מותג שעד כה שוייך לדגמי הביצועים של סיאט, אך החל מינואר 2018 הוגדר כמותג עצמאי המתחיל את דרכו בהתבססות על דגמי סיאט המוכרים בשמותיהם המקוריים. קופרה אטקה, הדגם הראשון של המותג, כבר נחת בישראל והשגנו לכם תמונות ראשונות. כפי שני

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר