מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

 

מיצובישי משגרים אל קטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים ג'יפון חדש בעיצוב קופה מוחצן החמוש במנוע טורבו חדש וחזק

תגיות | פנאי שטח, מיצובישי, אקליפס קרוס

במיצובישי הבינו היטב שכולם רוצים לנהוג ברכבי פנאי שטח ומציעים היום באופן חריג למדי שלושה רכבי פנאי שטח קומפקטיים המבוססים על אותה הפלטפורמה. מיצובישי אאוטלנדר הפופולארי מציע אפשרות להסעת 7 נוסעים, מיצובישי ASX הוותיק הגיע רק לאחרונה ארצה ומוצע במחיר אטרקטיבי המציב אותו מול משפחתיות קומפקטיות, וכעת מגיע גם מיצובישי אקליפס קרוס החדש.

 

סרטון מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

 

מיצובישי אקליפס קרוס חמוש בעיצוב ייחודי ומסתיר מתחת למעטפת לא מעט חידושים מבית מיצובישי כגון מנוע טורבו בנזין חדש, תיבת הילוכים עדכנית, וארסנל מערכות בטיחות מרשים. השם אקליפס שימש בעבר מכונית קופה קטנה מבית מיצובישי. יצאנו לבדוק האם הוא מעיד על יכולות ספורטיביות.

 

קיה סולמיצובישי אקליפס קרוס

 

מיצובישי אקליפס קרוס
יתרונות   עיצוב, ביצועים, בטיחות
חסרונות   רמת עידון כללית, צריכת דלק, עלויות אחזקה

 

עיצוב ונוחות

 

ב.מ.וו המציאה לפני כעשור את נישת רכבי הפנאי בתצורת קופה וזכתה להצלחה רבה, לכן היה זה טבעי שגם יצרניות עממיות יותר ילכו בדרכה. מיצובישי אקליפס קרוס מציע פרשנות אגרסיבית לחזית המשפחתית של מיצובישי. צמד פנסי החזית המלוכסנים מתמזגים פנימה אל הגריל הגדול והמושחר התחום בעיטורי כרום עבים. יחידת פנסי הערפל והאיתות גדולה ומסיבית, מיקומה בקצה הפגוש מעניק לרכב מראה רחב וכוחני.

 

במבט מהצד מתקבלת צללית נאה במיוחד. הגג משתפל לאחור וקו המותניים מתרומם בחדות, ושניהם יחד יוצרים שטח חלונות בצורה ייחודית. קו המותניים מופיע במרכז דלת הנהג והוא הולך ומעמיק עד שהוא נפגש עם הפנס האחורי. בתחתית הדלתות בולט קו מתאר נוסף המתרומם ועוטף את בית הגלגל האחורי. עיצוב החישוקים הקלים נאה ומחמיא לעיצוב הכללי. מאחור ספוילר בולט בראש דלת תא המטען. השמשה האחורית מפוצלת במרכזה על ידי גשר אורות המחבר בין הפנסים האחוריים. הפגוש האחורי גבוה ומסיבי, ומשלים עיצוב חיצוני נאה ומושך.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

מידותיו החיצוניות של מיצובישי אקליפס קרוס ממוצעות ביחס למתחריו בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים. אורכו 4,405 מ"מ, רוחבו 1,805 מ"מ, גובהו 1,685 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,670 מ"מ. נפח תא המטען נע בין 341 ל- 448 ליטרים, בהתאם למיקום המושב האחורי הנע על גבי מסילה. עם קיפול המושבים מאחור מתקבלת רצפה שטוחה בתא המטען ונפח הטענה מרשים של 1,122 ליטרים. נוחות השימוש הוקרבה על מזבח העיצוב המכתיב שפת הטענה גבוהה ומפתח הטענה צר. את המדף הנגלל של תא המטען ניתן למקם במספר גבהים בעזרת מספר נקודות עיגון.

 

עיצוב תא הנוסעים פחות חדשני מהעיצוב החיצוני וכולל לא מעט חלקים שפגשנו בדגמים אחרים של מיצובישי, אך בכל זאת העיצוב נאה והוא מעניק תחושה נעימה. הדשבורד מחולק לשני מפלסים ותחום בפנלים כסופים המזכירים במעט את עיצוב החזית. המסך המרכזי ניצב בראש הקונסולה המרכזית ומצדיו פקדי מגע לניווט מהיר. פקדי בקרת האקלים ממוקמים נמוך אך הם גדולים והסימונים המוטבעים עליהם ברורים ומקלים על השימוש. בורר ההילוכים נאה ופעולתו קלה ונעימה. בסמוך אליו משטח מגע לשליטה במסך המרכזי עם מספר כפתורים פיזיים לניווט מהיר בין הפונקציות השונות. הפעולה מעט איטית ודורשת לטעמנו יותר מדי לחיצות ותנועות אצבע, אך מדובר בגימיק חביב.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

על גבי גלגל ההגה פקדי השליטה במערכת השמע, הדיבורית, ובקרת השיוט האדפטיבית, ומאחוריו מציצים מנופים להעברת הילוכים ידנית. לוח המחוונים ברור אך עיצובו בסיסי ומעט מיושן. במרכזו מחשב דרך המוצג על גבי מסך צבעוני. פקדי השליטה במחשב הדרך ממוקמים בסמוך ללוח המחוונים והנגישות בעייתית בזמן נהיגה.

 

רכב המבחן כלל גם תצוגה עילית המוקרנת על מסך שקוף מעל לוח המחוונים ומסייעת מאוד בקבלת אינפורמציה מבלי להסיט את העיניים מהדרך. משמאל לנהג סוללת פקדים נוספת השולטת בחיישני החניה, במערכות הבטיחות המתקדמות, בחיישני החניה, ובמערכת Start&Stop. עיצוב דיפוני הדלתות נאה ומשענת היד המובנית בהם רכה ונעימה.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

איכות החומרים מציגה שיפור ממפגשים קודמים שלנו עם דגמי מיצובישי, אך עדיין הינה בינונית ביחס למתחרים. איכות ההרכבה טובה אך נשמעו קרקושים מכיוון המושב האחורי ומהמדף הנגלל בתא המטען. תא הכפפות מציע נפח סביר אך שימושי בזכות חלוקה לשני חללי אחסון. מתחת למשענת היד המרכזית תא גדול ועמוק עם מדף קטן למטבעות בחלקו העליון. בקונסולה המרכזית צמד מחזיקי כוסות, ובתאי הדלתות מלפנים ומאחור ניתן לאחסן בקבוקי שתיה.

 

צליל טריקת הדלתות מעניק רושם חלול וזול. הכניסה אל המושבים הקדמיים נוחה בזכות גג גבוה המונע את הצורך להתכופף. המרווח מלפנים נדיב, המושב גבוה ויחד עם קו חלונות שאינו גבוה מתקבלת תחושת שליטה טובה. בסיס המושב ארוך ורחב ומעניק תמיכה טובה, אך היינו שמחים ליותר תמיכה ממסעד הגב. הדלת האחורית צרה מעט וכך גם המפתח, והגישה פנימה נפגעת עקב הגג המשתפל. מרווח הרגליים והברכיים במושב האחורי נדיב, מרווח הראש לגבוהים נפגם עקב הגג הנמוך, ומרווח הכתפיים מעט גבולי עבור 3 נוסעים בוגרים. המושב האחורי נע על גבי מסילה קדימה ואחורה כאמור, וזווית מסעד הגב מתכווננת.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

מיצובישי אקליפס קרוס מצוייד במתלים עם מהלך ראשוני רך אשר סופגים היטב את השיבושים והבורות בכבישי העיר. במעבר מהיר מעל פסי האטה הורגש כי הסרן האחורי בעל כיול נוקשה יותר ומהלך קצר. הנסיעה בעיר נעימה בזכות שדה ראייה טוב לפנים ולצדדים. השמשה האחורית המפוצלת מגבילה את הראות לאחור, אך מצלמת הרוורס התקנית ומראות הצד הענקיות הצליחו לפצות על כך.

 

מחוץ לעיר נספגים שיבושים קלים בצורה טובה אך בורות גדולים כבר יגרמו לתגובה נוקשה יותר ויורגשו היטב בתא הנוסעים. כבישים מרובי גלים ושברים יגרמו לתנועה מוגזמת של המתלים, ועשויים לעייף ואף לגרום לנהג להוריד את המהירות. בידוד הרעשים סביר, רעשי רוח מהמראות הגדולות מגיעים מוקדם יחסית ומורגשים כבר סביב 80 קמ"ש. רעשי צמיגים נשמעו בנסיעה על כבישים ישנים ומחוספסים.

 

ביצועים

 

מיצובישי אקליפס קרוס חונך יחידת הנעה חדשה ומודרנית מבית מיצובישי. מדובר במנוע טורבו בנזין בהזרקה ישירה בנפח 1.5 ליטרים. ההספק המרבי עומד על 163 כ"ס הזמינים ב- 5,500 סל"ד, ומומנט של 25.4 קג"מ זמין החל מ- 1,800 סל"ד. המהירות המרבית עומדת על 200 קמ"ש והתאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש נמשכת 9.3 שניות. במבחן שלנו נמדדה תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 9.5 שניות. בתאוצות הביניים נרשמה תגובה מהירה ואפקטיבית.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

המנוע החדש משודך לתיבת הילוכים רציפה חדשה המדמה 8 יחסי העברה במצב הידני. התיבה פועלת היטב ושומרת על סל"ד נמוך התורם לשקט בתא הנוסעים ולחסכון בצריכת דלק. משיכת סל"ד ושאון המוכרים מתיבות הילוכים רציפות הורגשו רק במצבי קצה בעליות ארוכות וחדות תחת עומס.

 

השם אקליפס והעיצוב החיצוני הספורטיבי לא מגובים בהתנהגות כביש ספורטיבית. זוויות גלגול מורגשות בפניות, וגם נסיקת חרטום בזמן תאוצה חזקה. הנטייה הטבעית של הרכב היא לתת היגוי, גם במהירות פניה מתונה יחסית. בלימה במהלך הפניה תגרום לתזוזה לא נעימה של המתלים ולהידוק קו הפניה. בקרת היציבות מתערבת מוקדם יחסית ואין אפשרות לנתקה. ההיגוי מתקשה עם העלייה במהירות והוא מדוייק ברמה סבירה אך מרגיש מנותק מהכביש. בתאוצות חזקות נרשמה לוחמת הגה מורגשת. דוושת הבלם מעניקה תחושה טובה ומהלכה טוב. הורגשה צלילת חרטום בבלימה.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

צריכת דלק

 

נתוני היצרן מצהירים על צריכת דלק משולבת העומדת על 14.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. במהלך המבחן נמדדה צריכת דלק משולבת של 9.1 ק"מ לליטר. צריכת הדלק הגבוהה מציגה פער משמעותי מנתון היצרן הרשמי וגם מנתוני המתחרים. נפח מיכל הדלק עומד על 63 ליטרים וניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 550 ליטרים עם מיכל דלק מלא. דרגת זיהום האוויר הינה 13 מתוך 15.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

מיצובישי אקליפס קרוס מוצע בישראל עם אחריות יצרן מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ ולשנה שלישית או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. על פי הוראות היצרן יש לבצע טיפול תקופתי אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 940 ₪, עלות הטיפול השני 1,234 ₪, עלות הטיפול השלישי 1,571 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,234 ₪. עלות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 4,979 ₪, גבוה ביחס למקובל בקטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים וגבוה באופן משמעותי מאחיו לפלטפורמה מיצובישי ASX.

 

עלות פנס קדמי 9,770 ₪, עלות פנס אחורי 2,574 ₪, עלות מראת צד קומפלט 3,264 ₪, עלות סט רפידות בלם קדמיות 503 ₪, ועלות סט צלחות בלם קדמיות עומדת על 959 ₪. עלות החלפים גבוהה ויחד עם עלות הטיפולים הן מצביעות על עלויות אחזקה שאינן זולות. עלות ביטוח מקיף וחובה לכל נהג מעל גיל 21 עם ותק של 3 שנות נהיגה ועבר נקי מתביעות ושלילות רישיון, עומדת על 6,347 ₪. מיצובישי אקליפס קרוס ברמת אבזור פרימיום מדורג בקבוצת רישוי 5 ועל כן עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,382 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

בטיחות

 

מיצובישי אקליפס קרוס נבחן במבחני הריסוק של ארגון ENCAP בשנת 2017 וזכה לציון מלא של 5 כוכבי בטיחות. בסעיף הגנה על נוסעים בוגרים זכה ב- 97%, בסעיף הגנה על ילדים 78%, בסעיף הגנה על הולכי רגל 80%, ובסעיף מערכות הבטיחות 71%. הציונים גבוהים ומצביעים על רמת בטיחות מצוינת.

 

אבזור הבטיחות עשיר וכולל 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, התרעה על סכנת התנגשות מלפנים הכוללת בלימת חירום אוטונומית עד 80 קמ"ש ,זיהוי הולכי רגל עד 65 קמ"ש, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. ברמת האבזור אינסטייל ומעלה הבלימה האוטונומית פעילה עד למהירות 180 קמ"ש ומתווספת בקרת שיוט אדפטיבית. ברמות האבזור פרימיום ועילית מתווספת מערכת לניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה חוצה מאחור.

 

רמת האבזור הבטיחותי עומדת על 6 מתוך 8 ברמות האבזור אינטנס ואינסטייל, ו- 7 ברמת האבזור פרימיום ועילית.

 

מיצובישי אקליפס קרוסמיצובישי אקליפס קרוס

 

תמורה למחיר

 

מיצובישי אקליפס קרוס משווק בישראל בשלל רמות גימור תמורת החל מ- 148,900 לרמת האבזור אינטנס. רשימת הציוד כוללת הגה וידית הילוכים מחופים עור, תאורת יום מסוג לד, חיישן תאורה, מסך מרכזי בגודל 7 אינץ', מצלמת רוורס, בקרת אקלים, שמשות אחוריות כהות, וחישוקי 18 אינץ'.

 

ברמת האבזור אינסטייל שעלותה 159,900 ₪ מתווספים בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, כניסה והנעה ללא מפתח, וגג זכוכית פנורמי חשמלי. ברמת האבזור פרימיום שעלותה 169,900 ₪ מתווספים ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, חימום למושבים הקדמיים, תצוגה עילית צבעונית, תאורת לד מלאה, וחיישני חניה מלפנים ומאחור. רמת האבזור עילית מוצעת עם הנעה כפולה בלבד תמורת 179,900 ₪ עם אבזור זהה לגרסת פרימיום.

 

מיצובישי אקליפס קרוס מאגף את הצד האופנתי בהיצע רכבי הפנאי של מיצובישי ומציע עיצוב נאה וייחודי, תא נוסעים נעים, ביצועים זריזים, ורמת בטיחות גבוהה. הוא אינו נופל באף תחום אך מציג רמת עידון שאינה מיישרת קו עם המקובל בקבוצה. העיצוב החיצוני לא מגובה ביכולת ספורטיבית, צריכת הדלק גבוהה, ועלות האחזקה יקרה. אנו מאמינים כי העיצוב המושך ומותג מיצובישי הזוכה לאהדה בישראל יימשכו אל האקליפס קרוס לקוחות רבים.

 

מיצובישי אקליפס קרוס פרימיום
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1.5 ליטרים
הספק מרבי משולב 163/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.4/1,800 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רציפה עם חלוקה לשמונה הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,405 מ"מ
רוחב כללי 1,805 מ"מ
גובה כללי 1,685 מ"מ
בסיס גלגלים 2,670 מ"מ
מיכל דלק 63 ליטרים
נפח תא מטען

341-448 ליטרים

משקל עצמי 1,490 ק"ג
מהירות מרבית 200 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.1 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 13 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

169,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • הקרוסאובר החשמלי פורד מוסטנג מאך E נחשף רשמית

    הקרוסאובר החשמלי פורד מוסטנג מאך E נחשף רשמית

    18.11.19 | חדשות רכב, רכב חדש, רכב חשמלי

    פורד מוסטנג מאך E החשמלי מציג עיצוב מרשים וטווח נסיעה של 450-600 ק"מ

    אוהדיה של מכונית הפוני האגדית פורד מוסטנג, שלדורותיה צויידה במנוע בנזין שרירי ועתיר נפח, הרימו גבה כשפורד הצמידה את סמל הסוס הדוהר לקרוסאובר חשמלי שהוא אנטיתזה לפורד מוסטנג המקורית. היצרנית מצידה מבטיחה שפורד מוסטנג מאך E לא מוזיל את מותג מוסטנג אלא מכניס אותו לעידן החשמלי לאחר תכנון מוקפד על מ

     
  • מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' זוכות למתיחת פנים

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' זוכות למתיחת פנים

    18.11.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    מיצובישי ספייס סטאר ואטראז' החדשות 2020 נחשפות בתמונות ראשונות

    מיצובישי משיקה היום את מתיחת הפנים השניה לדגמי מיצובישי ספייס סטאר ומיצובישי אטראז'. השינויים מתמקדים בחזית המציגה כעת את שפת העיצוב העדכנית של המותג בהשראת מיצובישי אקליפס קרוס. ניתן לזהות יחידות תאורת LED חדות יותר, פגוש קדמי עם עיטורי כרום מודגשים, ושבכה קדמית עם פסים בצבע אדום. מיצובישי

     
  • דגמי אאודי 2020 נוחתים בישראל

    דגמי אאודי 2020 נוחתים בישראל

    17.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    אאודי A4, אאודי A7 הייבריד ואאודי Q7 החדשים 2020 מושקים בישראל

    צ'מפיון מוטורס, יבואנית אאודי לישראל, השיקה הבוקר שלושה דגמים חדשים לקראת שנת 2020, ביניהם אאודי A4 ואאודי Q7 אשר זכו למתיחת פנים מקיפה, ואאודי A7 בגרסת פלאג-אין הייבריד (PHEV). עוד חשפה החברה את תוכניותיה לייבא דגמים חדשים נוספים בשנה הקרובה, כולל כל דגמי הביצועים בסדרת RS. אאודי A4 2020

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2019 מושקת בישראל

    ב.מ.וו סדרה 1 החדשה 2019 מושקת בישראל

    06.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    ב.מ.וו סדרה 1 החדשה מושקת בישראל. המחיר החל מ- 199,900 ₪

    דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, משיקה את המשפחתית הקומפקטית ב.מ.וו סדרה 1 בדור שלישי וחדש אשר מתחרה במרצדס A קלאס, אאודי A3, ודומותיהן. עיצובה החיצוני מאמץ אלמנטים מוכרים משפת העיצוב המסורתית של המותג הכוללים גריל כליות גדול וגופי תאורה רחבים מאחור המקנים מראה יציב ורחב.. ב.מ.וו סדרה 1 ה

     
  • רנו מגאן RS קאפ מושקת בישראל

    רנו מגאן RS קאפ מושקת בישראל

    06.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רנו מגאן RS מושקת בישראל עם מנוע בהספק 280 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית במחיר 235,000 ₪

    לאחר המתנה בת שנתיים, מושקת בישראל רנו מגאן RS אשר תתחרה במשפחתיות ספורטיביות כגון סיאט לאון קופרה ופולקסווגן גולף GTI. העיצוב הקרבי מושג באמצעות בתי גלגלים רחבים המאכלסים חישוקי 19 אינץ' נאים, פגוש קדמי בולט עם פנסי ערפל בעיצוב דגל שחמט, פתחי אוורור מאחורי הגלגלים הקדמיים, ופגוש אחורי עם יציאת מפלט

     
  • מיצובישי ASX החדש 2019 מושק בישראל

    מיצובישי ASX החדש 2019 מושק בישראל

    05.11.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הקרוסאובר הקומפקטי מיצובישי ASX נוחת בישראל לאחר מתיחת פנים נוספת, עם תג מחיר של החל מ- 135,900 ₪

    מיצובישי ASX, הקרוסאובר הקומפקטי של המותג, מושק בישראל לאחר שזכה למתיחת פנים בפעם הרביעית מאז הוצג לראשונה בשנת 2010. החרטום החדש מיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרנית בהשראת מיצובישי אקליפס קרוס. מאחור גופי תאורה ופגושים חדשים ומהצד ניתן לזהות חישוקים בעיצוב חדש. מידותיו ומחירו הנגיש יחסית של מ

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • מרצדס GLS החדש 2019 מושק בישראל

    מרצדס GLS החדש 2019 מושק בישראל

    28.10.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    מרצדס GLS החדש מוצע בישראל עם מנועי טורבו דיזל שישה צילינדרים, אבזור מפנק, ומערכות בטיחות סמי-אוטונומיות. המחיר החל מ- 811,900 ₪

    רכב הפנאי שטח היוקרתי מרצדס GLS מושק היום בישראל בדורו השלישי ויתחרה בב.מ.וו X7. הדגם מוצע עם שישה או שבעה מושבים ומציג מידות ענק עם אורך של 5,205 מ"מ, רוחב של 1,955 מ"מ, גובה של 1,823 מ"מ, ובסיס גלגלים באורך 3,135 מ"מ. מימדים אלו מספקים תא נוסעים שימושי מאוד, כולל מרווח ברכיים נדיב גם בשורת המושבים

     
  • נחשף מחירו בישראל של הקרוסאובר החשמלי MG ZS EV

    נחשף מחירו בישראל של הקרוסאובר החשמלי MG ZS EV

    24.10.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש, רכב חשמלי

    MG ZS EV החשמלי מושק רשמית בישראל במחיר של החל מ- 138,888 ₪

    לפני כחודש דיווחנו כי הקרוסאובר החשמלי MG ZS EV מוצע במכירה מוקדמת ומאז נרשמו כ- 1,500 לקוחות המעוניינים לרכוש את הרכב. כעת נחשף מחירו של הדגם המסקרן, העומד על החל מ- 138,888 ₪ וכולל עמדת טעינה ביתית (לא כולל התקנה) וכבלי טעינה מוד 2 ומוד 3. כמו כן, MG ZS EV ישווק עם אחריות מלאה לחמש שנים או 150,000

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מרצדס C300e היברידית מושקת בישראל

    מרצדס C300e היברידית מושקת בישראל

    23.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    גרסת הפלאג-אין הייבריד המעודכנת מרצדס C300e מושקת בישראל במחיר של החל מ- 335,900 ₪

    מרצדס C300e, גרסת הפלאג-אין הייבריד של מרצדס C קלאס המעודכנת, מציגה יחידת הנעה משופרת עם טווח נסיעה גדול יותר ביחס לדגם המוחלף. בנוסף שודרג תא הנוסעים, עודכן העיצוב החיצוני, ונוספו מערכות הנהיגה והבטיחות המתקדמות של היצרנית. מרצדס C300e מרצדס C300e מצויידת במנוע חשמלי בהספק 122 כ"ס

     
  • סובארו ופיאט במבצע לעמיתי מועדון חבר – ספטמבר 2019

    סובארו ופיאט במבצע לעמיתי מועדון חבר – ספטמבר 2019

    19.09.19 | מבצעי רכב, רכב חדש

    עמיתי מועדון חבר ייהנו מהנחות של עד 30,000 ₪ על דגמי סובארו ופיאט המשתתפים במבצע

    קבוצת סמל"ת, יבואנית סובארו ופיאט לישראל, יוצאת במבצע בשיתוף פעולה עם מועדון הצרכנות חבר. במסגרת המבצע יוצעו דגמי סובארו ופיאט בהנחות בלעדיות ואפשרות למימון של עד 100% במסגרת תכנית המימון חבר ליס בבנק אוצר החייל. המבצע בתוקף מתאריך 17.09.2019 ועד 22.10.2019 בכל אולמות התצוגה של סובארו ופיאט ברחבי הא

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • אופל גרנדלנד X זוכה לגרסאות חדשות בישראל

    אופל גרנדלנד X זוכה לגרסאות חדשות בישראל

    12.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    הגרסאות החדשות של אופל גרנדלנד X כוללות מנוע דיזל חדש, תיבת 8 הילוכים, ואבזור משופר. המחיר החל מ- 151,900 ₪

    קבוצת לובינסקי, יבואנית אופל לישראל, משיקה גרסאות חדשות לקרוסאובר אופל גרנדלנד X המתחרה מול דגמים כגון קיה ספורטאז', יונדאי טוסון ופיג'ו 3008 עליו הוא מבוסס. הגרסאות החדשות כוללות מנועים מעודכנים, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ואבזור משודרג. אופל גרנדלנד X אופל גרנדלנד X מקבל כעת את הגרס

     
  • רנו קדג'אר החדש 2019 מושק בישראל

    רנו קדג'אר החדש 2019 מושק בישראל

    12.09.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    רנו קדג'אר החדש מושק בישראל עם עיצוב רענן, מנוע מעודכן, ואבזור משופר במחיר 149,990 ₪

    חברת קרסו מוטורס, יבואנית רנו לישראל, משיקה בימים אלה את רכב הפנאי רנו קדגא'ר לאחר שזכה למתיחת פנים הכוללת מנוע דיזל מעודכן, אבזור בטיחות מתקדם, ועיצוב רענן. רנו קדג'אר 2019 העיצוב החיצוני מחודד מבעבר הודות לשבכה קדמית מוגדלת עם עיטורי כרום חדשים, פנסי LED למראה מודרניים ואלגנטיים,