מיצובישי טרייטון במבחן- סוס עבודה יפני

 

הטרייטון של מיצובישי הוא אחד מכלי העבודה הטובים שיש לסגמנט הטנדרים להציע. יצאנו לבדוק האם העובדה שיש לו את המנוע החזק בקטגוריה מספיקה בכדי להוביל בקטגוריה

תגיות | טנדרים, מיצובישי, טרייטון

מיצובישי היא אחת מהכוכבות הגדולות של קטגוריית הטנדרים כבר הרבה שנים. בעוד יצרנים אחרים פרשו מהמרוץ, מיצובישי תמיד הייתה שם ומתכוונת להמשיך ולהיות. מה- L200 של שנות התשעים, המגנום המצ'ואיסטי, דרך ההאנטר הנאה, ועד הטרייטון של היום, מיצובישי תמיד בלטה בסגמנט הטנדרים. בעידן בו שווי שימוש אפס ניתן לטנדרים אמריקאים ענקיים הנוגסים במכירות הטנדרים הקטנים יותר כגון הטרייטון, יצאנו לבדוק האם סוס עבודה יפני "קטן" יכול לתת מענה הולם ליום העבודה המאומץ וגם לטיול המשפחתי בסופי שבוע.

 

מיצובישי טרייטון
יתרונות   איכותי, מרווח, שקט במהירויות גבוהות
חסרונות   קופצני, חוסר בתאי אחסון

 

מיצובישי טרייטון הוא לא רכב ותיק בכבישי ישראל אך לעיתים מרגיש כזה בזכות דמיון רב להאנטר, קודמו בתפקיד. הטרייטון נכנס לנעליים גדולות בכל הקשור לביצועים, אמינות ויכולות שטח, ומנסה בדרכו לטפס לראש טבלת המכירות. כבר שנים שעל כיסא הבוס הגדול יושב בנחת איסוזו דימקס עם נתח שוק של למעלה מ- 50% מהקטגוריה, נתון שקשה מאוד להתעלם ממנו. יחד עם זאת, קטגוריית הטנדרים הקטנים מציעה מבחר מצומצם יחסית הכולל שישה שחקנים בלבד: מיצובישי טרייטון, פיאט פולבק מקבילו, טויוטה היילקס, איסוזו דימקס, ניסאן נבארה, ופולקסווגן אמארוק.

 

מיצובישי טרייטוןמיצובישי טרייטון

 

עיצוב ונוחות

 

עיצוב הטרייטון דומה להאנטר שקדם לו אך הוא מוסיף מספר נגיעות עיצוביות שהפכו אותו לאטרקטיבי הרבה יותר. הטרייטון נראה כוחני, במובן החיובי של המילה, ויש לו את הלוק האגרסיבי שמצפים לקבל ברכב שטח שבא לעבוד. הגריל מעוטר בכרום ובמרכזו סמל שלושת היהלומים. פנסי החזית נמשכים אל תוך הכנף הקדמית. קשתות הצד מרחיבות את בתי הגלגלים המכילים חישוקים מעוצבים בקוטר 17 אינץ'. מדרגות הצד ועיטורי הכרום בהחלט מוסיפים לעיצובו של הטרייטון, וניתן בהחלט לומר כי מדובר בטנדר בעל עיצוב מרשים. אורכו של הטרייטון עומד על 5,285 מ"מ, רוחבו 1,815 מ"מ, גובהו 1,780 מ"מ, בסיס הגלגלים באורך 3,000 מ"מ, ומרווח הגחון עומד על 205 מ"מ.

 

מיצובישי טרייטוןמיצובישי טרייטון

 

תא הנוסעים של מיצובישי טרייטון סטנדרטי יחסית ולא תמצאו בו אלמנטים מיוחדים. סביבת הנהג של הטרייטון נראית טוב באופן כללי. איכות החומרים לא מובחרת אך מקובלת גם בקרב המתחרים. כמצופה מסוס עבודה יפני, הפלסטיקים קשיחים ומשדרים עמידות לאורך זמן. איכות ההרכבה טובה ולא נשמעו קרקושים בזמן הנסיעה.

 

מיצובישי טרייטון דקאר משווק עם מערכת ה- Connected Car של היבואנית כלמוביל. המערכת מוצגת על מסך המגע המרכזי בגודל 8 אינץ' ומבוססת על ממשק אנדרואיד. במערכת זו ניתן לשלוט בכל הנוגע למדיה ברכב לרבות אפליקציית הניווט ווייז, אפליקציית חניה, ומצלמת נסיעה לאחור. הטרייטון משווק עם כרטיס סים בנפח גלישה של 3GB בחודש לתקופה של 12 חודשים. היתרונות הגדולים של המערכת הם קלות השימוש ותמיכה מלאה בעברית. הגרפיקה במסך מוצלחת וברורה גם ביום בהיר במיוחד, והתפריטים מוצגים בצבעים שחור, לבן ואדום, צבעי סמל המותג מיצובישי.

 

מיצובישי טרייטוןמיצובישי טרייטון

 

לוח המחוונים ברור ונוח לשימוש אך המסך הדיגיטלי הקטן במרכז לוח השעונים יכול היה להיות ברור יותר. לטרייטון מחשב דרך אך הוא די פשוט וכבר פגשנו מפורטים ואינפורמטיביים יותר. גלגל ההגה נעים מאוד למגע והכפתורים שעליו ממוקמים בצורה נוחה. הנדסת האנוש במיצובישי טרייטון טובה מאוד. מההגה ניתן לשלוט על מערכת בקרת השיוט ומערכת המולטימדיה. לחצני השליטה על מערכת המיזוג ברורים ונוחים מאוד לשימוש. המזגן של הטרייטון מרשים במיוחד והוא דאג להקפיא את תא הנוסעים בימי המבחן החמים.

 

המושבים הקדמיים מאוד נוחים ביחס למתחרים ומקום לא חסר מלפנים. תנוחת הנהיגה במיצובישי טרייטון טובה על אף שלא ניתן לכוון את מושב הנהג לגובה. לטרייטון מרווח ראש טוב גם מקדימה וגם מאחורה כמצופה מרכב כזה. עם בסיס גלגלים של שלושה מטרים לא חסר מקום לרגליים וגם מדרגת תעלת ההינע אינה מפריעה לרגלי הנוסעים. מיצובישי טרייטון הוא רכב נוח יחסית לרכבי עבודה למרות שלדת סולם הנוטה לקשיחות. אמנם בתוך העיר הוא מתקשה קצת לעבור את המהמורות, ופסי האטה מהווים לו אתגר, אך בכבישים בין עירוניים הטרייטון נוח הרבה יותר. כאשר מעמיסים את הארגז מאחור בכמה מאות קילוגרמים, הנסיעה הופכת נוחה יותר.

 

מיצובישי טרייטוןמיצובישי טרייטון

 

אחת הנקודות החזקות של הטרייטון הוא בידוד הרעשים. בתחילת נסיעה אמנם שומעים את המנוע החזק בבירור אבל בנסיעה בכבישים בין עירוניים, הטרייטון שקט יותר מרכבים משפחתיים ומג'יפונים פופולריים. באופן כללי, הטרייטון הוא רכב שנעים לשהות בו. מיצובישי טרייטון הוא רכב ארוך ויכול להיות מאתגר למדי להחנות רכב ארוך מחמישה מטרים בחניות צפופות. לטרייטון סף חלונות גבוה יחסית אך דבר זה אינו פוגע בזווית הראיה לכל הכיוונים. הטרייטון קל יחסית לתמרון למרות שרדיוס הסיבוב עומד על 5.9 מטרים.

 

ההגה של הטרייטון הוא מהמוצלחים בקטגוריה. את עיצובו כבר הזכרנו אך את תגובותיו חשוב לציין. ההיגוי מדויק יחסית לרכב בגודלו ומרגיש מחובר לגלגלים ולכביש. נוסף על כך, בדגם המבחן הבכיר של הטרייטון, ניתן למצוא מנופים מאחורי גלגל ההגה המאפשרים העברת הילוכים ידנית הנחוצה לשמירת הרכב בהילוך הנכון בזמן שהארגז מלא בכל טוב, כדי שלא להעמיס על הבלמים בירידות.

 

מיצובישי טרייטוןמיצובישי טרייטון

 

ביצועים

 

בכל מה שנוגע לביצועים, מיצובישי טרייטון בהחלט עומד בהגדרה של סוס עבודה. הטרייטון משווק בישראל עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.4 ליטרים בהספק של 181 כוחות סוס. נתוני ההספק הופכים אותו לטנדר החזק ביותר בקטגוריה. לטרייטון גם המומנט הגבוה ביותר העומד על 43.8 קג"מ הזמין החל מ- 2,500 סל"ד, ומורגש היטב בזמן נסיעה. הטרייטון מאיץ מעמידה בזריזות ואין לו בעיה להאיץ למהירויות המסכנות את רישיון הנהיגה. בסיבובים ניתן להרגיש את זווית הגלגול המשמעותית של הטרייטון המזכירה כי מדובר בטנדר עם מרכז כובד גבוה ומתלים ארוכי מהלך. לקבלת אחיזה טובה יותר ניתן לשלב להנעה כפולה בקלות בעזרת בורר מצבי העברת הכוח.

 

מיצובישי טרייטוןמיצובישי טרייטון

 

נתוני המנוע מתורגמים למצב בו לטרייטון יש תמיד כוח זמין, ולא מעט. יחד עם תיבת חמישה הילוכים ואפשרות להעברתם ידנית באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה, אפשר להגיע לכל מקום במהירות. תיבת ההילוכים אפקטיבית מאוד, פשוטה ולא מורכבת אך עושה את עבודתה נאמנה. ההילוכים משתלבים במהירות ותגובת תיבת ההילוכים טובה גם בזמן בו נושא הטרייטון משא כבד, או בנהיגה אגרסיבית.

 

שטח

 

מיצובישי טרייטון יכול להביא אתכם לכל מקום היות ויכולת השטח שלו מעולה. בשונה מג'יפונים פופולריים, לטרייטון יש באמת מה להציע והוא יוכל לקחת אתכם אל מסלולי שטח טכניים ומורכבים יותר משבילי העפר הכבושים של קק"ל. מיצובישי לא מפרסמת את זוויות הגישה והנטישה של הטרייטון. מרווח הגחון עומד על 206 מילימטרים ותצורת המרכב מאפשרת זווית כניסה טובה מאוד למכשולים. אורכו של הטרייטון משחק לעיתים לרעתו בשטח קשה, אך במרבית המקרים לא נראה שהטרייטון מתרגש ממכשולים מאתגרים ויודע לצלוח אותם די בקלות. יכולת השטח של הטרייטון היא גם תוצאה של מערכת העברת הכוח המעולה. לטרייטון מערכת העברת כוח בעלת ארבע מצבים. הנעה אחורית, הנעה כפולה לכביש, הנעה כפולה עם דיפרנציאל מרכזי נעול, והנעה כפולה בהילוך כוח לשטחים המאתגרים באמת.

 

מיצובישי טרייטוןמיצובישי טרייטון

 

גרירה והטענה

 

הארגז של הטרייטון לא מדורג בין הגדולים בקטגוריה אך הוא גדול מספיק להעמסת משטחי עץ סטנדרטיים. למיצובישי טרייטון כושר העמסה של מעל טון (1,035 ק"ג ליתר דיוק) וגם כאשר הוא עמוס, המנוע החזק לא מרגיש מוטרד מהמשקל. בארגז שישה עוגנים איכותיים עשויים מתכת לקשירת המטען בזמן נסיעה. אמנם רכב המבחן לא הגיע עם וו גרירה, אך הנתונים מלמדים שלטרייטון יכולת גרירה של 750 ק"ג עם נגרר ללא בלמים ו- 3,100 ק"ג עם נגרר הכולל בלמים. מעבר לעובדה שלטרייטון כוח לקחת על עצמו משא כבד, הוא מבצע זאת היטב. בזמן נסיעה עם מטען, הטרייטון מרגיש נוח יותר וקופצני פחות. המתלים בתצורה מסורתית לסגמנט הטנדרים. מאחור קפיצי עלים ומלפנים עצמות עצה כפולות, אשר סופגים את המהמורות בכביש ברכות ללא סגירת מתלים או תנודות חריגות.

 

מיצובישי טרייטוןמיצובישי טרייטון

 

עלויות אחזקה

 

הטרייטון נדרש לטיפול תקופתי כל 15,000 ק"מ ועלויות טיפולים אלו לא זולות. עלות הטיפול הראשון 1,113 ₪, עלות הטיפולים השני והרביעי זהה ועומדת על 1,979 ₪. עלות הטיפול השלישי 1,492 ₪. סך עלות ארבעת הטיפולים הראשונים עד ל- 60,000 הק"מ עמדת על 6,563 ₪. גם עבור חלקי החילוף דורשים במיצובישי מחירים גבוהים. עלות פנס קדמי 3,335 ₪, עלות פנס אחורי 1,433 ₪, ורפידות בלם יעלו 518 ₪. מיצובישי טרייטון משווק עם שנתיים אחריות ללא הגבלת קילומטרים ושנה שלישית עד 100,000 ק"מ. תוקף האחריות טוב בהחלט אך קצר מתוקף האחריות של אחיו התאום פיאט פולבק העומד על 4 שנים.

 

מיצובישי טרייטוןמיצובישי טרייטון

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק של הטרייטון טובה. במיצובישי מצהירים על צריכת דלק משולבת של כ- 13.9 ק"מ לכל ליטר סולר. בזמן המבחן שכלל נסיעת שטח עם הנעה כפולה ונהיגה משולבת בכבישים, סיפק הטרייטון נתון של 9.1 קילומטרים לליטר. נתון זה הוא בין הטובים בקטגוריה, ובל נשכח שלטרייטון גם המנוע החזק ביותר. לטרייטון מיכל דלק של 75 ליטרים, ובחישוב מהיר תוכלו לעבור כ- 650 קילומטרים בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 15 מתוך 15.

 

מיצובישי טרייטוןמיצובישי טרייטון

 

בטיחות

 

מיצובישי טרייטון משווק עם מערכת מקורית של בקרת סטייה מנתיב הנסיעה. בנוסף מאובזר הטרייטון בשבע כריות אוויר, בקרת יציבות, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. הטרייטון זוכה לציון 6 מתוך 8 בדרוג רמת האבזור הבטיחותי של משרד התחבורה. במבחן הריסוק האירופאי של ארגון Euro Ncap שנערך בשנת 2015, קיבל הטרייטון ציון של 4 כוכבים מתוך 5, עם ציונים טובים בשמירה על ילדים ומבוגרים.

 

מיצובישי טרייטוןמיצובישי טרייטון

 

תמורה למחיר

 

מיצובישי טרייטון ממשיך את המסורת המכובדת של אבות אבותיו. האבולוציה שעבר דרך המגנום וההאנטר הביאו לכדי מוצר מצוין. כלי העבודה הזה המכונה טרייטון ייתן מענה למרבית הצרכים המתעוררים במהלך ימי העבודה המפרכים. במקביל, יצבור הטרייטון עם משפחתכם שלל חוויות בטיולי שטח מהנים.

 

אם נשים את היד על הלב, לא בטוח שיש הצדקה למחירים המקובלים בקטגוריית הטנדרים, אולם אם ניקח בחשבון את הפונקציונליות מחד, והנוחות ויכולות השטח מנגד, הרי שקיבלנו דיל אטרקטיבי. מיצובישי טרייטון בעל יכולות שטח אמיתיות הגבוהות ממרבית רכבי הפנאי שטח הכוללים הנעה כפולה הנעים בכבישים. הנסיעה בכבישים שקטה ורגועה והישיבה הגבוהה מאוד, עושה רק טוב. אם זה לא מספיק, תוכלו להעמיס על הטרייטון מכל טוב ולגרור איתו עגלה כבדה כמעט מבלי להרגיש.

 

נכון שעלויות האחזקה של מיצובישי טרייטון גבוהות, ונכון שהטנדרים האמריקאים הגדולים נוגסים ללא הרף בסגמנט הפיק-אפים בזכות הטבות מס מפתות ויכולים להיות לעיתים אטרקטיביים יותר, אך גם להם חסרונות משלהם. כשבוחנים את מיצובושי טרייטון אל מול האלטרנטיבות, מגלים ש- "יש תמורה בעד האגרה".

 

מיצובישי טרייטון Dakar SE
מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים 2,442 סמ"ק
הספק מרבי משולב 181/3,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 43.8/2,5000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 5 הילוכים
יחידת הנעה אחורית + כפולה
אורך כללי 5,285 מ"מ
רוחב כללי 1,815 מ"מ
גובה כללי 1,780 מ"מ
בסיס גלגלים 3,000 מ"מ
אורך ארגז 1,470 מ"מ
עומק ארגז 475 מ"מ
משקל עצמי 1,875 ק"ג
משקל העמסה מורשה 1,035 ק"ג
משקל כולל מורשה 2,910 ק"ג
כושר גרירה ללא בלמים 750 ק"ג
כושר גרירה עם בלמים 3,100 ק"ג
מרווח גחון 206 מ"מ
מיכל דלק 75 ליטרים
מהירות מרבית 177 קמ''ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) ---
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.1 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 4 כוכבים (2015)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

244,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו