סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

 

סיטרואן נכנסת לסגמנט רכבי הפנאי העירוניים ועושה זאת בסגנון צרפתי אופייני, הכולל עיצוב משעשע ותא נוסעים שימושי

תגיות | פנאי שטח, סיטרואן, C3 איירקרוס

בדומה ליצרניות רבות, מציגה סיטרואן מתחרה באחד הסגמנטים הלוהטים ביותר בשוק הרכב - סגמנט רכבי הפנאי העירוניים. המהלך ששירת את המטרה היה החלפת המיניוואן סיטרואן C3 פיקאסו ברכב פנאי חדש העונה לשם סיטרואן C3 איירקרוס וחולק פלטפורמה עם אחיו אופל קרוסלנד X ופיג'ו 2008. יצאנו לסופ''ש ארוך עם רכב הפנאי החדש והמעוצב של סיטרואן כדי להבין למי הוא הכי מתאים.

 

סרטון מבחן דרכים סיטרואן C3 איירקרוס

 

סיטרואן C3 איירקרוס
יתרונות   עיצוב, נוחות נסיעה, אבזור בטיחות, שימושיות, אחריות
חסרונות   ביצועים, בידוד רעשים

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

עיצוב ונוחות

 

מאז ומעולם שאפה סיטרואן לבדל עצמה משאר יצרניות הרכב על ידי שימוש בשפת עיצוב הייחודית רק לה. סיטרואן C3 איירקרוס מדגיש זאת היטב, ומציג עיצוב מסקרן ורענן המצליח להעלות חיוך. סמל היצרנית מוטמע במרכז הגריל וממנו נמתחים שני פסים כסופים לעבר פנסי ה- LED הדקים המשמשים לתאורת יום. יחידות תאורה גדולות ומרובעות מאגדות את אורות הדרך ופנסי הערפל. הגריל הקדמי מעוצב בתבנית מרובעת, מוטיב החוזר על עצמו במקומות נוספים בעיצוב הרכב, גם בתא הנוסעים.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

הדגם מתהדר בתג איירקרוס, במסילות גג, ובחיפויי פלסטיק שחורים המרמזים על זיקה מסויימת לשטח, אך מדובר בעניין שיווקי בעיקר. החישוקים תופסים את העין וצורת הריבוע נמצאת גם כאן. סיטרואן C3 איירקרוס ברמת אבזור SHINE מוצע עם גג בצבע שחור, לבן או כתום, בשילוב מרכב בצבע שונה לבחירתכם. חבילת COLOR PACK האופציונלית תוסיף צבע שלישי המאפיין את הרכב ומופיע במסילות הגג, במראות הצד, בחישוקי הגלגלים, בקורות הצד האחוריות, ובמקומות רבים בתא הנוסעים.

 

תא הנוסעים מאופיין בעיצוב סיטרואני ייחודי ומעניין. הדשבורד העצום נמתח הרחק אל עבר השמשה הקדמית ומעניק תחושת מרחב מבורכת. ריפוד הבד בחלקו העליון של הדשבורד ובדלתות מוסיף עניין וזמין במגוון צבעים לבחירה, אך הצבע האפור הבהיר שהגיע עם רכב המבחן נראה כמתאים ביותר לתפקיד.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

גלגל ההגה בשרני ועל הצלע התחתונה מופיע הריבוע המוכר, הצבוע ברכב המבחן בצבע אדום. איכות החומרים טובה ביחס למחיר ואיכות ההרכבה מהוקצעת ומבטיחה כי כל חלקי הפלסטיקה ישבו במקומם ולא ישמיעו קרקושים כלשהם. פתחי המיזוג ממוקמים נכון ביחס לידיו של הנהג וגם בהם מוטיב הריבוע האדום.

 

המושבים הקדמיים בסיטרואן C3 איירקרוס הם למעשה כורסאות רחבות ומפנקות. מבנה זה הופך את המושבים למאוד נוחים ומרווחים, אך עצם היותם שטוחים ורחבים אינו מאפשר תמיכת צד מספקת בסיבובים. בהתחשב בעובדה כי האיירקרוס אינו מתיימר לספק חווית נהיגה ספורטיבית כלל, הבחירה של היצרנית במושבים אלו ברורה ומבורכת. מסעד היד במושב הנהג ארוך ונוח.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

מאחור מצאנו מרווח ברכיים מספק בהחלט, גם לנוסעים בוגרים וגבוהים. המושבים מאחור מזכירים ספה שטוחה וגם הם נוחים למדי. ניתן לכוון את מרחק המושבים הנעים על גבי מסילה באורך של 15 ס''מ. מרווח הראש מספק גם הוא, אך מרווח הכתפיים מוגבל לשני בוגרים וילד. כמו כן, פתחי מיזוג לנוסעים מאחור היו מתקבלים בברכה.

 

מערכת המולטימדיה המקורית כוללת מסך מגע בגודל 7 אינץ' ברזולוציה גבוהה המציג גרפיקה נאה. המערכת לא פעלה באופן חלק, ונתקעה מספר פעמים במהלך המבחן. סיטרואן החליטה כי כל הפונקציות הנדרשות לתפעול הרכב יופעלו ממסך המולטימדיה ועל מנת לשנות את עוצמת המזגן או לבטל את מערכת ה- START/STOP, יידרש הנהג להסיט את עיניו מהכביש ולחפש את העמוד הייעודי במסך. היינו מעדיפים לקבל גם פקדים פיזיים לתפעול מערכות בסיסיות אלו.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

ממשק מקומי מסוג סיטרואן טאץ' מציע יישומונים חשובים בעברית כגון Waze, סלופארק, ושירות לקוחות לובינסקי, אך על מנת להתקינו, השתמשה היבואנית בשקע ה- USB היחיד ברכב, ולכן לא תוכלו לנגן את המוזיקה שלכם דרך כונן USB חיצוני אלא אם תנתקו את ממשק סיטרואן טאץ' המקומי. אופציה אחרת היא הזרמת שמע למערכת המקורית בעזרת בלוטות'.

 

תא המטען גדול ושימושי, נפחו 410 ליטרים ודחיפה קדימה של המושבים האחוריים תגדיל את נפחו לכדי 520 ליטרים. במידה ותדרשו להעביר מטען גדול יותר, תוכלו לקפל את שורת המושבים האחורית ולקבל נפח עצום של 1,280 ליטרים ומשטח הטענה שטוח. רצפת תא המטען עשויה עץ קל משקל וניתן לשלוף אותה ממקומה ולהתקינה מחדש בגובה נמוך במספר סנטימטרים. כך יגדל נפח האחסון אך משטח ההטענה לא יהיה שטוח.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

התנהלות עירונית עם האיירקרוס הקומפקטי מהנה ונעימה. נוחות הנסיעה הצרפתית הידועה באה לידי ביטוי בעיקר בכבישים משובשים במהירויות מעל 20 קמ''ש. הבולמים מכויילים על הצד הרך, שאומנם מכתיב זווית גלגול משמעותית, אך גם מאפשר גיהוץ נוח של בורות ומהמורות. מצלמת הרוורס אינה משדרת את התמונה האיכותית ביותר, אך מציגה גם תצוגה עילית המאפשרת לאמוד טוב יותר את המרחק בין הפגוש האחורי למכשול שמאחורי הרכב.

 

שדה הראייה לפנים ולצדדים מעולה הודות לתנוחת ישיבה גבוהה, קורות קדמיות דקות, וחלונות משולשים מלפנים. בנסיעה בינעירונית במהירות העולה על 95 קמ''ש, גילינו כי בידוד רעשי הרוח והצמיגים לא מספק ולכן תא הנוסעים רועש יותר מהמצופה. כמו כן, בזמן שהרכב מונע והמזגן פועל, נשמע שאון המאוורר של מערכת המיזוג בעוצמה גבוהה מהמקובל.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

ביצועים

 

סיטרואן C3 איירקרוס משווק בישראל עם מנוע טורבו בנזין שלושה צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים המפיק 110 כ''ס ב- 5,000 סל''ד ומומנט מרבי של 20.5 קג''מ המתקבל ב- 1,500 סל''ד. תאוצה 0-100 קמ''ש אורכת 11.8 שניות והמהירות המרבית עומדת על 183 קמ''ש. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית מבית אייסין היפנית ולמערכת הנעה קדמית.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

המנוע מאופיין בפעולה לא עגולה ומייצר רעד מורגש בסל''ד נמוך ובעמידה במקום. גם תיבת ההילוכים אינה מצטיינת בתאוצה ממצב עמידה, והשילוב בין ההילוך הראשון לשני איטי. התוצאה היא נפילת כוח לאחר מספר שניות מרגע התאוצה, המייצרת עקומת תאוצה לא לינארית. נציין כי בנהיגה מנהלתית הדבר אינו מורגש כל כך. ככל שהמהירות עולה, מרגיש סיטרואן C3 איירקרוס הרבה יותר מאוזן ועגול, ואז תיבת ההילוכים מתפקדת מצוין. ניתן להעביר הילוכים גם בצורה ידנית באמצעות ידית ההילוכים.

 

בעת כניסה מהירה לפניה מורגשת זווית גלגול משמעותית וחוסר ריסון המרכב. הנטייה לתת היגוי גם היא נוכחת בפניות חדות. ההיגוי של C3 איירקרוס מעורפל ומעניק לנהג פידבק אלקטרוני מלאכותי. לזכותו של הג'יפון הצרפתי נאמר כי איכות שיכוך המהמרות בכבישים משובשים מעולה ומצליחה לפצות על העדר היכולת הדינמית.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

מרווח גחון צנוע העומד על 170 מ''מ והנעה קדמית בלבד, מכתיבים מגבלות בשטח. אין סיבה לאתגר את האיירקרוס הנוצץ בטיפוסי סלעים טכניים, אך ניתן לקחת אותו לשבילי עפר משובשים. כשיורדים מהאספלט לעפר, מצליח האיירקרוס לפתח קצב התקדמות יפה ומשרה ביטחון רב ביחס לרכב משפחתי רגיל.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

צריכת דלק

 

מבחן הדרכים כלל נסיעה בינעירונית ונסיעה בגוש דן בשעות השיא, ובמהלכו נרשמה צריכת דלק משולבת של 11.5 ק''מ לליטר. מדובר בצריכת דלק טובה ביחס לאופי הנהיגה. עם מיכל דלק בנפח 45 ליטרים ונהיגה מתונה, ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 500 ק''מ בין תדלוקים. רמת זיהום האוויר של סיטרואן C3 איירקרוס עומדת על 8 מתוך 15.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

סיטרואן C3 איירקרוס משווק עם 5 שנות אחריות או עד 120,000 ק"מ. מדובר ביתרון חשוב ובולט מול המתחרים. טיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחיר שני הטיפולים הראשונים במוסך היבואן עומד על 827 ₪ לכל טיפול, מחיר הטיפול השלישי 1,321 ₪, ומחיר הטיפול הרביעי 827 ₪.

 

מחיר פנס ראשי עומד על 2,689 ₪, מחיר פנס אחורי 950 ₪, מחיר מראת צד 2,832 ₪, מחיר זוג רפידות בלם קדמיות 462 ₪, ומחיר זוג צלחות בלם קדמיות עומד על 723 ₪. עלות ביטוח מקיף וחובה לשנה עבור נהגים מגיל 21 ומעלה, ללא תביעות בשלוש השנים האחרונות, עומדת על כ- 7,600 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ ונמוכים ביחס למתחרים בסגמנט.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

בטיחות

 

במבחן הבטיחות של ארגון Euro Ncap שנערך בשנת 2017, זכה סיטרואן C3 איירקרוס לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 85% בהגנה על בוגרים, 82% בהגנה על ילדים, 64% בהגנה על הולכי רגל, ו- 60% עבור מערכות הבטיחות.

 

מפרט הבטיחות הסטנדרטי נדיב וכולל 6 כריות אוויר, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על אי שמירת מרחק מלפנים, בלימה אוטונומית עד 80 קמ''ש הכוללת זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, עמעום אור גבוה אוטומטי, והתרעה על עייפות נהג.

 

סיטרואן C3 איירקרוססיטרואן C3 איירקרוס

 

תמורה למחיר

 

סיטרואן C3 איירקרוס משווק בשתי רמות אבזור. מחיר דגם הכניסה FEEL עומד על 121,900 ₪ וכולל בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', 6 רמקולים, קישוריות בלוטות', שקע USB, שני שקעי 12V, מראות צד חשמליות, חיישני רוורס, חיישן תאורה, וחישוקי סגסוגת אלומיניום בקוטר 16 אינץ'.

 

מחירו של הדגם הבכיר SHINE עומד על 127,900 ₪ וכולל אבזור נוסף כגון מראה פנימית מתכהה אוטומטית, מצלמת רוורס עם מבט עילי, חיישן גשם, פנסי ערפל, בקרת אקלים דו-אזורית, מפתח חכם, תמיכה בממשק Apple CarPlay, משטח טעינה אלחוטית לטלפון נייד, מושבים אחוריים הניתנים להזזה על גבי מסילה, משענת גב אחורית בעלת זווית הטיה מתכווננת, מסעד יד לנהג, מסעד יד ליושבים מאחור הכולל מחזיק כוסות, וחישוקי אלומיניום בקוטר 17 אינץ'.

 

לסיכום, נהננו מחברתו המעוצבת והמשעשעת של סיטרואן C3 איירקרוס. אם הנכם מעוניינים בתאוצה מרגשת או יכולת שטח מעולה, מוטב שתחפשו רכב אחר. אם אתם בעלי משפחה ומחפשים רכב נוח, שימושי ובטיחותי לטיולי כביש או שבילי עפר מתונים, סיטרואן C3 איירקרוס החדש ימלא את תפקידו בהצטיינות יתרה והאחריות איתה משווק הרכב תקנה לכם שקט נפשי לחמש שנים.

 

סיטרואן C3 איירקרוס SHINE
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 1.2 ליטר
הספק מרבי משולב 110/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 20.5/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,154 מ"מ
רוחב כללי 1,824 מ"מ
גובה כללי 1,637 מ"מ
בסיס גלגלים 2,604 מ"מ
מרווח גחון 170 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען

410-1,289 ליטרים

משקל עצמי 1,203 ק"ג
מהירות מרבית 183 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.8 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 8 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

127,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ב.מ.וו משיקה 5 דגמים חדשים בישראל ביניהם סדרה 3

    ב.מ.וו משיקה 5 דגמים חדשים בישראל ביניהם סדרה 3

    17.06.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    דלק מוטורס משיקה בישראל את דגמי סדרה 3, סדרה 7, וסדרה 8 קבריולט. בנוסף מושקים רכב הפנאי הענק ב.מ.וו X7 ומכונית הרודסטר ב.מ.וו Z4

    דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל, מודיעה היום על השקת חמישה דגמים חדשים וחשובים עבורה. ב.מ.וו סדרה 3 החדשה תוצע תחילה בגרסתה ההיברידית. ספינת הדגל ב.מ.וו סדרה 7 נוחתת אצלנו לאחר מתיחת פנים מקיפה, ולצדה יעמוד רכב הפנאי הענק ב.מ.וו X7 עבור מי שמבקש מקסימום פאר בתצורת SUV. הרודסטר ב.מ.וו Z4 חוזרת להיצ

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס - נהיגה ראשונה

    סיטרואן C5 איירקרוס - נהיגה ראשונה

    05.06.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    סיטרואן C5 איירקרוס מציע עיצוב ססגוני ומקורי ומבטיח נוחות נסיעה ברמה הגבוהה ביותר בסגמנט

    במסיבת עיתונאים שנערכה במרכז הלוגיסטי של לובינסקי בפארק התעשיה שורק, הושק רכב הפנאי החדש סיטרואן C5 איירקרוס. מדובר בכניסה ראשונה של סיטרואן לסגמנט רכבי הפנאי בגודל בינוני שהפך לאחד הדומיננטיים ביותר בשוק הרכב הישראלי. סיטרואן גאה מאוד בדגם החדש שמציע מפרט מרשים, ומבטיח חווית נסיעה נוחה ושקטה. במסגר

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • קאדילק CT6 החדשה 2019 מושקת בישראל

    קאדילק CT6 החדשה 2019 מושקת בישראל

    28.05.19 | חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קאדילק CT6, ספינת הדגל של המותג, מושקת בישראל לאחר מתיחת פנים מקיפה במחיר 590,000 ₪

    קבוצת UMI, יבואנית קאדילק לישראל, החלה בשיווק קאדילק CT6 לאחר שעברה מתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב עדכני, תוספת אבזור נוחות ובטיחות, תיבת 10 הילוכים אוטומטית חדשה, ומערכת היגוי אחורית. קאדילק CT6 קאדילק CT6 עושה שימוש נרחב באלומיניום, הן בשלדה והן בחלקי מרכב חיצוניים ביניהם דלתות, מ

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקראת ש

     
  • לנד רובר דיסקברי ספורט 2020 זוכה למתיחת פנים

    לנד רובר דיסקברי ספורט 2020 זוכה למתיחת פנים

    22.05.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    לנד רובר דיסקברי ספורט מקבל עיצוב עדכני, תא נוסעים משופר, ומערכת הנעה מיקרו-היברידית חדשה. בהמשך תוצג גם גרסת פלאג-אין הייבריד

    לנד רובר דיסקברי ספורט זוכה למתיחת פנים לקראת שנת 2020, הכוללת גריל קדמי צר יותר, יחידות תאורת LED מודרניות מלפנים ומאחור, פגושים מעודנים מבעבר, וחישוקים חדשים בקוטר 18-21 אינץ'. בנוסף חיזקה לנד רובר את השלדה כך שהינה קשיחה יותר ב- 13% ביחס לדגם המוחלף, לטובת שיפור נוחות הנסיעה והבטיחות. לנ

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו

     
  • קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.04.19 | מבחני רכב

    בדורה השלישי מבטיחה קיה סיד המשפחתית להיות טובה יותר בכל ההיבטים. יצאנו לבדוק האם הפעם יש לה סיכוי להצליח בשוק הישראלי

    קיה סיד נשאה את דגל המהפכה של קיה - משפחתית קומפקטית שתוכננה ויוצרה באירופה כדי לקלוע לטעם המקומי. ההצלחה לא איחרה לבוא וערב השקת הדור השלישי מדווחת קיה על למעלה מ- 1.3 מיליון מסירות ברחבי העולם. קיה סיד מחזיקה בנתח של 16% מכלל המסירות של קיה באירופה כאשר גרסת הסטיישן תופסת נתח של 40% ממסירות הדגם.

     
  • פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    15.04.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני, יחידת הנעה משופרת ואבזור נוסף. יצאנו לבחון את המתכון המשופר

    פיג'ו 308 מוכרת מזה שנים בשוק הרכב הישראלי כמשפחתית סולידית ופרקטית שנפוצה בעיקר בציי הרכב. כעת מגיעה אלינו הצרפתייה לאחרת מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכות בטיחות אקטיביות אשר נועדו לשפר את מעמדה בשוק. יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים הופכת את פיג'ו 308 לרלוונטית וכדאית לצ

     
  • קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

    קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

    11.04.19 | מבחני רכב

    קיה ספורטאז' זכה למתיחת פנים וקיבל מנוע טורבו דיזל חדש. זו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה בגרסה חסכונית ומעניינת

    קיה ספורטאז' החל את מהפכת "הקרוסאובר לכל פועל" ומתברג כעת כרכב השני הנמכר בישראל לשנת 2018. הרפורמה שהחיל קיה ספורטאז' אורבן בגרסת 1.6 ליטרים אוטומטית במחיר של מכונית משפחתית, הביאה את סגמנט הקרוסאוברים אל מרכז הקונצנזוס ויצרה שינוי משמעותי ביותר בשוק הרכב הישראלי. מבט חטוף בטבלת המכירות מלמד כי סגמ

     
  • סוזוקי ויטרה טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סוזוקי ויטרה טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    04.04.19 | מבחני רכב

    סוזוקי ויטרה קיבל מנוע טורבו מודרני ועיצוב עדכני. יצאנו לבחון את הקרוסאובר הקומפקטי בגרסתו החדשה

    סוזוקי ויטרה היה מחלוצי קטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים ועוד בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הציע יכולת שטח טובה בחבילה קטנה, עם הילוך כוח ועבירות גבוהה ביחס למחיר. בדור הרביעי הפך סוזוקי ויטרה לקרוסאובר עירוני המציע עיצוב אופנתי ויכולת טובה בכביש תוך ויתור על יכולת השטח. לחובבי השבילים מוצעת גם גרסת הנעה

     
  • פורד קוגה החדש 2020 נחשף

    פורד קוגה החדש 2020 נחשף

    03.04.19 | חדשות רכב, רכב חדש

    פורד קוגה 2020 מציג עיצוב בהשראת פורד פוקוס החדשה ויחידת הנעה היברידית נטענת

    פורד חושפת את הדור החדש של רכב הפנאי שטח פורד קוגה אשר יתחרה בסגמנט התחרותי מול דגמים כגון פיג'ו 3008, יונדאי טוסון, וקיה ספורטאז'. פורד קוגה 2020 מצוייד בפלטפורמה חדשה, במערכות בטיחות מתקדמות, וביחידות הנעה חזקות ביניהן מערכת פלאג-אין הייבריד חסכונית. פורד קוגה החדש פורד קוגה מבוס

     
  • טויוטה ראב 4 הייבריד החדש 2019 במבחן דרכים

    טויוטה ראב 4 הייבריד החדש 2019 במבחן דרכים

    31.03.19 | מבחני רכב

    טויוטה ראב 4 החדש מציע עיצוב מוחצן, יחידת הנעה היברידית ותג מחיר בקצה העליון של הקטגוריה. יצאנו לבחון את המתחרה החדש והמסקרן

    טויוטה ראב 4 הינו חלוץ הקטגוריה הפורחת ביותר בשוק המקומי בשנים האחרונות. כבר בשנת 1994, טרם התחיל הרומן של הנהג הישראלי עם רכבי פנאי שטח, הוצג הדור הראשון של טויוטה ראב 4 (ראשי תיבות Recreational Activity Vehicle 4WD) אשר הקדים את זמנו, מתוך הבנה כי רובם המוחלט של נהגי רכבי הפנאי בוחרים בהם בשל הישי