סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

 

יצאנו לבדוק האם שדרוג חבילת האבזור בגרסת אוסקה החדשה משפר את התמורה של סובארו פורסטר?

תגיות | פנאי שטח, סובארו, פורסטר

סובארו פורסטר הוצג לראשונה כקונספט בתערוכת טוקיו בשנת 1995 והדור הראשון הושק ביפן בשנת 1997, משמע שהפורסטר נמצא איתנו למעלה משני עשורים והיה מחלוצי סגמנט הפנאי שטח בעולם. הדור הרביעי של סובארו פורסטר הושק בשנת 2013 ובשנת 2016 הגיע אלינו לאחר מתיחת פנים קלה שכללה עדכונים קוסמטיים, מערכת מולטימדיה מקורית, ומערכת X-MODE כסטנדרט החל מרמת האבזור X. בתחילת פברואר השנה השיקה סמל"ת, יבואנית סובארו לישראל, את הפורסטר בגרסת אוסקה (OSAKA) על שם העיר השלישית בגודלה ביפן. גרסה זו מתברגת בין גרסת Z הבסיסית לגרסת הביניים X. סובארו פורסטר אוסקה יקר ב- 5,000 ₪ מגרסת Z ומחירו עומד על 179,990 ₪.

 

סובארו פורסטר אוסקה
יתרונות   יכולת שטח, אמינות, אחריות יצרן
חסרונות   לא מעודן מספיק, עיצוב מיושן, איכות חומרים בינונית

 

סובארו פורסטר אוסקהסובארו פורסטר אוסקה

 

עיצוב ונוחות

 

סובארו פורסטר אינו מתיימר להיות הרכב הכי יפה בסביבה ונדמה כי בכוונה תחילה שומרים המעצבים על עיצוב פשוט המזוהה עם הדורות הקודמים של הפורסטר. גם הדור החדש של הפורסטר, שהוצג לאחרונה בתערוכת ניו יורק וצפוי להגיע אלינו בתחילת שנת 2019, דוגל בגישה זו. תא הנוסעים דומה לדגמים אחרים של היצרנית, הוא מאוד פונקציונלי אולם נעדר שאר רוח. לא תמצאו כאן לוח מחוונים עתידני אבל תוכלו להפעיל בקלות את הפקדים השונים.

 

סובארו פורסטר אוסקהסובארו פורסטר אוסקה

 

איכות החומרים בתא הנוסעים מעורבת. בחלק העליון של הדשבורד ניתן למצוא חומר רך ונעים למגע, וביתר המקומות פלסטיק קשיח ופחות איכותי. איכות ההרכבה טובה ובזמן הנסיעה לא נשמעו קרקושים ברכב המבחן שגמע כ- 4,500 ק"מ. יש להניח שקרקושים לא ישמעו גם ברכבים שיגמעו עשרות אלפי קילומטרים בשימוש סביר.

 

סובארו פורסטר אוסקהסובארו פורסטר אוסקה

 

גרסת האוסקה מצויידת במושב נהג עם כוונון חשמלי ל- 8 כיוונים המאפשר תנוחה נהיגה טובה ושולטת. המושבים הקדמיים נוחים אך תמיכת צד טובה יותר הייתה מתקבלת בברכה. המושב מאחור מרווח, נוח ומתאים להסעת שני מבוגרים וילד. מרווחי הכתפיים, הראש והברכיים הם מהטובים בקטגוריה, ורק מדרגת ההינע פוגעת בנוחות הישיבה במושב האמצעי. חבל שבגרסה זו נעדרים פתחי מיזוג לנוסעים מאחור.

 

הכניסה והיציאה נוחות בזכות מפתח דלתות רחב יחסית ומושבים גבוהים. שדה הראייה מעמדת הנהג טוב בזכות שטח שמשות גדול וסף חלונות נמוך. מראות הצד גדולות ומספקות שדה ראייה רחב לצדדים, אולם הדבר גובה מחיר ברעשי רוח נוכחים מכיוון המראות בנסיעה בכביש מהיר.

 

סובארו פורסטר אוסקהסובארו פורסטר אוסקה

 

תא הכפפות קטן, ומאכזב לגלות שאין בו תאורה ופתח מיזוג. עם זאת, ניתן למצוא בפורסטר תא אחסון מרווח בין המושבים הקדמיים הכולל שקעי USB, AUX, ומתח 12V, ובו ניתן לאחסן כמות לא מבוטלת של ציוד כגון ארנק וסלולרי. בדלתות ניתן למצוא מקום לאחסון בקבוקי שתיה.

 

תא המטען של סובארו פורסטר בנפח 505 ליטרים ונוח להעמיס ולפרוק ממנו ציוד הודות לסף הטענה נמוך יחסית בגובה 73 ס"מ מהקרקע, ומפתח ברוחב 103 ס"מ. בנוסף מצוייד תא המטען בווי קשירה ושקע 12V. ניתן להגדיל את נפח תא המטען עם קיפול משענת גב המושב האחורי המפוצלת ביחס 40:60.

 

סובארו פורסטר אוסקהסובארו פורסטר אוסקה

 

סובארו פורסטר אוסקה מצוייד במערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 6.2 אינץ' וממשק נוח ואינטואיטיבי. מערכת השמע כוללת ארבעה רמקולים באיכות טובה אך לא משובחת. המערכת כוללת בין היתר הפעלה קולית ודיבורית בלוטות' עם שליטה מגלגל ההגה.

 

נוחות הנסיעה בסובארו פורסטר טובה בתוך העיר וגם מחוצה לה. המתלים מכויילים לטובת נוחות נסיעה מעודנת בעיר, גם על גבי כבישים ישנים ומצולקים. נוחות הנסיעה בכביש המהיר טובה אך במהירויות גבוהות ניתן לעיתים לחוש בתנועה לא מעודנת של המתלים. בידוד הרעשים בסובארו פורסטר מספק אך לא מצטיין. היינו שמחים לבידוד טוב יותר של רעשי המנוע תחת מאמץ, ורעשי רוח מכיוון החלונות והמראות.

 

סובארו פורסטר אוסקהסובארו פורסטר אוסקה

 

ביצועים

 

סובארו פורסטר אוסקה מצוייד במנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.0 ליטרים המפיק 150 כ"ס ב- 6,200 סל"ד גבוהים למדי, ומומנט של 20.2 קג"מ ב- 4,200 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 13.2 שניות לפי המדידה שלנו. כפי שניתן להסיק מהנתונים, לא מדובר ברכב מהיר במיוחד, בין היתר עקב משקל של 1,512 ק"ג. נסיעה רגועה במהירויות שיוט מתבצעת בנינוחות ובשקט, אך עבודה מאומצת של המנוע ונסיקת מחט הסל"ד לאזור ה- 4,000 סל"ד מלווה ברעש מנוע ותמסורת נוכח.

 

סובארו פורסטר אוסקהסובארו פורסטר אוסקה

 

לסובארו פורסטר אחיזה טובה בכביש ובשטח בזכות מערכת הנעה כפולה יעילה. תיבת הילוכים רציפה שאינה מאפשרת לנהג שליטה מוחלטת בסל"ד המנוע, היגוי קל, ובולמים רכים המייצרים זוויות גלגול מוחשיות בפניות חדות, לא מאפשרות לפורסטר להיות הפרטנר המושלם לנסיעה מהירה בכבישים מפותלים. את הדיבידנדים גרפנו בנהיגת שטח אשר במהלכה גילינו כי הכיול הרך מתאים למשימה ומאפשר שיכוך יעיל של אבנים ובורות לצד ניהוג נעים המשרה תחושת בטחון ושליטה ברמה גבוהה מהממוצע בסגמנט.

 

סובארו פורסטר נבדל ממרבית רכבי הפנאי שטח בקטגוריה בהציעו הנעה כפולה קבועה בכל הגרסאות המשווקות בישראל. בגרסת האוסקה מגיע הפורסטר עם הנעה כפולה סימטרית וחלוקת מומנט אקטיבית המספקת התנהגות שטח ברמה אחת לפחות מעל מרבית רכבי הפנאי שטח בקטגוריה. אמנם לא מדובר ברכב שטח טהור אך ניתן לומר כי הפורסטר יוכל לספק את דרישות השטח של מרבית המשפחות המבקשות להכניס לסל הבילויים שלהן טיולים הכוללים קצת מעבר לשבילי כורכר.

 

סובארו פורסטר אוסקהסובארו פורסטר אוסקה

 

צריכת דלק

 

במהלך ימי המבחן שכללו לרוב נסיעה בכבישים בינעירוניים, נרשמה צריכת דלק של 9.3 ק"מ לליטר - רחוק מנתוני היצרן המעידים של צריכת דלק ממוצעת של 15.3 ק"מ לליטר. עם מיכל דלק בנפח 60 ליטרים ניתן לגמוע כ- 500 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר של סובארו פורסטר הינה 13 מתוך 15.

 

סובארו פורסטר אוסקהסובארו פורסטר אוסקה

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

סובארו פורסטר משווק עם 5 שנות אחריות או עד 150,000 ק"מ בעוד מרבית מתחריו בקטגוריה משווקים עם 3 שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ. מדובר ביתרון בולט וחשוב המעניק שקט נפשי לרוכשים. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחיר הטיפול הראשון במוסך היבואן עומד על 753 ₪, מחיר הטיפול השני 1,427 ₪, מחיר הטיפול השלישי 951 ₪, ומחיר הטיפול הרביעי 1,623 ₪. עלות ארבעת הטיפולים הראשונים ממוצעת ועומדת על 4,754 ₪ כולל מע"מ.

 

גם מחירי החלפים ממוצעים לסגמנט. מחיר פנס קדמי עומד על 2,900 ₪, מחיר פנס אחורי 2,110 ₪, מחיר מראת צד 4,540 ₪, מחיר סט רפידות בלם קדמיות 560 ₪, ומחיר סט צלחות בלם קדמיות עומד על 752 ₪. עלות ביטוח חובה ומקיף לנהג בגיל 21 ללא תביעות קודמות וללא שלילת רשיון עומדת על 8,400 ₪.

 

סובארו פורסטר אוסקהסובארו פורסטר אוסקה

 

בטיחות

 

סובארו פורסטר נבחן במבחן הריסוק של ארגון ENCAP וקיבל ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות, אולם חשוב לציין כי הדגם נבחן לפני 5 שנים כאשר מבחני הארגון היו פחות מחמירים. אבזור הבטיחות של סובארו פורסטר אוסקה כולל 7 כריות אוויר, חיישני רוורס, מצלמת רוורס, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית המספקת בין היתר התרעה על אי-שמירת מרחק מלפנים וסטייה מנתיב הנסיעה. יש לציין שברכב במחיר כזה היינו מצפים למערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות. ציון רמת האבזור הבטיחותי עומד על 5 מתוך 8.

 

סובארו פורסטר אוסקהסובארו פורסטר אוסקה

 

תמורה למחיר

 

מחירו של סובארו פורסטר אוסקה עומד על 179,990 ₪ ומציבו מול הגרסאות המאובזרות של רכבי הפנאי שטח המובילים את טבלת המכירות - יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. יתרונותיו של הפורסטר על פני המתחרים באים לידי ביטוי בעיקר ביכולת נסיעה בשטח שכמעט ואינה קיימת אצל צמד הקוריאנים. האבזור לא עשיר במיוחד וכולל פתיחה והתנעה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 6.2 אינץ', בקרת שיוט, מושב נהג עם כיוונון חשמלי, מערכת עצור/סע לטובת חיסכון בדלק, מראות צד חשמליות, תאורת צד בדלתות הקדמיות, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ', וגלגל חלופי זמני.

 

אם אתם מחפשים רכב פנאי עם אמינות גבוהה, אחריות ארוכה, שמירת ערך, ויכולת נסיעה בשטח לא מאתגר מדי, סובארו פורסטר מהווה את אחת האופציות הבודדות בקטגוריה. לעיתים נמכרת גרסת הבסיס Z בהנחות משמעותיות ממחיר המחירון ומציעה תמורה טובה יותר למחיר.

 

סובארו פורסטר אוסקה 2.0 ל' אוט'
מנוע בנזין 4 צילינדרים 1,995 סמ"ק
הספק מרבי משולב 150/6,200 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 20.2/4,200 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רציפה
יחידת הנעה AWD לכל הגלגלים
אורך כללי 4,610 מ"מ
רוחב כללי 1,765 מ"מ
גובה כללי 1,735 מ"מ
בסיס גלגלים 2,640 מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען

505 ליטרים

משקל עצמי 1,512 ק"ג
מהירות מרבית 192 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.8 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 18.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.3 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 13 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2012)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

179,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.