פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

 

פולקסווגן פולו החדשה מכוונת אל פסגת סגמנט הסופר מיני. יצאנו לבדוק האם יש הצדקה למחירה הגבוה

תגיות | סופר מיני, פולקסווגן, פולו 5 דלתות

פולקסווגן פולו מתיימרת להיות גרסה מוקטנת של פולקסווגן גולף ומציגה תא נוסעים מרווח ואיכותי ביחס לסגמנט, במטרה להעניק תחושה של מכונית מסגמנט גבוה יותר. הדור החדש של פולקסווגן פולו מבטיח להיות טוב מקודמו ומציע חידושים, ביניהם פלטפורמה חדשה, מערכות בטיחות מתקדמות, ומערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ'. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת קומפורטליין עם מנוע טורבו בנזין TSI שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 95 כ"ס, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שמחירה 108,900 ₪.

 

סרטון מבחן דרכים פולקסווגן פולו

 

פולקסווגן פולו TSI 1.0
יתרונות נוחות נסיעה, ביצועים, צריכת דלק
חסרונות רעידות בתחילת נסיעה, מחיר

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

עיצוב ונוחות

 

פולקסווגן פולו החדשה מבוססת על פלטפורמת MQB A0 המשמשת בין היתר את אאודי A1 החדשה, סיאט איביזה וסיאט ארונה. רוחבה עומד על 1,751 מ"מ, ויחד עם אורך של 4,053 מ"מ, גובה של 1,431 מ"מ, ובסיס גלגלים הנמתח על פני 2,551 מ"מ, מציעה פולקסווגן פולו מימדים נדיבים ביחס לסגמנט. העיצוב החיצוני נאה ומהווה אבולוציה של הדגם הפורש. לא מדובר בעיצוב נועז או חדשני, אך קהל היעד צפוי להתחבר לשמרנות העיצובית. פולקסוגן פולו החדשה מעוצבת כגולף קטנה, עם גריל קדמי רחב, גופי תאורה נאים, וקווי מרכב נקיים וקלאסיים.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

גם תא הנוסעים מציג עיצוב שמרני וקלאסי, אלא שבדור הנוכחי מתבלט במרכז הקונסולה מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ'. המסך המוכר מדגמים אחרים בקונצרן, מרשים למראה, נוח לשימוש, ומעניק תחושה יוקרתית. ברכב המבחן שולט הגוון השחור ויוצר תחושה קודרת. מאכזב לפגוש פלסטיקה קשיחה למגע גם בחלק העליון של הדלתות הקדמיות, גימור רעוע בתאורת מראת האיפור, וריפוד שכבר מראה סימני שחיקה במשענת היד שבין המושבים, במכונית הטוענת לאיכות עדיפה.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

בגרסת 115 כ"ס, מתווספים פנלים בצביעה תואמת לצבע המרכב ולוח מחוונים דיגיטלי, שיתכן ויקנו תחושה נעימה וראויה יותר בתא הנוסעים. פרט לבעיית הגימור שהוזכרה בתאורת האיפור, איכות ההרכבה טובה והדוקה ולאורך כל נסיעת המבחן לא נשמעו כל חריקות או קרקושים בתא הנוסעים. עם זאת, מצלמת הרוורס אשר נשלפת מתוך הסמל האחורי ע"י מנוע חשמלי, יוצרת רעש מוזר בכל נסיעה לאחור.

 

במרכז לוח המחוונים מוצג מחשב הדרך הנשלט בנוחות בעזרת פקדים על גבי גלגל ההגה. מערכת השמע כוללת שישה רמקולים ומפיקה צלילים איכותיים עם שליטה טובה על פיזור הקול בחלל תא הנוסעים. העיצוב הפשוט והפרקטי משלם דיבידנדים בהנדסת אנוש טובה, פרט לפתחי המיזוג הממוקמים מתחת לצג המולטימדיה. כל המתגים והמנופים איכותיים כמסורת קונצרן פולקסווגן, ומעניקים פידבק מוצלח וחווית שימוש המותירה רושם חיובי. ניתן למצוא תנוחת נהיגה נוחה ושולטת באמצעות כיוונון גובה ידני למושב וגלגל הגה המתכוון ידנית לגובה ולעומק.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

פולקסווגן פולו מציעה מרחב פנימי גדול ביחס לקטגוריה. מאחור מאפשרת הפלטפורמה החדשה מרחב כתפיים נדיב. שני בוגרים שאינם גדולים במיוחד יעבירו נסיעה בין עירונית ללא תלונות, אך נוסע שלישי יגרום לצפיפות אינטימית במושב האחורי, בין היתר בשל מדרגת הינע בולטת.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

הנוסעים מאחור יבחינו בהעדרם של חלונות כהים, ידיות אחיזה, פתחי מיזוג, ושקע USB. המושבים טובים מהממוצע בסגמנט ומספקים נוחות טובה ותמיכה סבירה. שדה הראיה טוב לכל הכיוונים בזכות חלונות גדולים המעניקים תחושה אוורירית ומקלים מאוד בתנועה עירונית המהווה סביבת המחייה הטבעית של פולקסווגן פולו. נוחות הכניסה והיציאה מהרכב טובה, ומפתח דלתות רחב אינו דורש מהנוסעים לבצע תרגילי אקרובטיקה כדי להיכנס או לצאת מהרכב.

 

בתא הנוסעים מצאנו פתרונות אחסון מגוונים, ביניהם תא עמוק מתחת למשענת היד שבין המושבים הקדמיים, שני מתקני כוסות מלפנים, מגש מרופד בגומי להנחת טלפון סלולרי בתחתית הקונסולה המרכזית, תאי אחסון בדלתות, ותא כפפות נטול תאורה. תא המטען מציע נפח מרשים של 351 ליטרים עם מפתח נוח וסף הטענה נמוך. ניתן להרים את רצפת תא המטען על מנת להקל על הוצאת מטען כבד, אך הדבר בא על חשבון נפח ההטענה הכולל. מתחת לרצפת תא המטען נמצא גלגל חלופי מפלדה בגודל מלא.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

נוחות הנסיעה של פולקסווגן פולו זוכה לציון כללי טוב. כיול המתלים רך בבסיסו ומעניק ריסון וכושר ספיגת שיבושים טוב בעיר ומחוצה לה. צמיגים צרים בעלי חתך גבוה במידות 185/65 R15 מסייעים לא מעט בספיגת פגמים בכביש, ובהחלט מתאימים לנסיעה עירונית על כבישי הארץ. בורות אכזריים או כביש משובש מאוד יחשפו כושר ריסון טוב פחות, אך עדיין מדובר ברמת נוחות טובה מהמקובל בקטגוריה. על הכביש המהיר מקנים המתלים יציבות כיוונית טובה ותחושת ביטחון. שיוט במהירויות המקובלות בכבישי ארצנו נעשה בקלילות, ורעשי הכביש והרוח נשארים ברובם מחוץ לתא הנוסעים עד למהירות מאה קמ"ש. במהירות גבוהה יותר רעשי הכביש והרוח הם ברמה מקובלת בסגמנט, אך לא מעבר לכך.

 

ביצועים

 

רכב המבחן מצוייד במנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 95 כ"ס ומומנט של 17.8 קג"מ בטווח של 2,000-3,500 סל"ד, ובתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG. למרות ההספק הצנוע, הביצועים זריזים וטובים כמעט כמו בגרסת ה- 115 כ"ס היקרה יותר. המנוע מצטיין בגמישות טובה עם כוח זמין, והתיבה היעילה יודעת להוריד גם ארבעה הילוכים בבת אחת לצורך עקיפה.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

תיבת ההילוכים הרובוטית מגלה אובססיביות להעלאת הילוכים מוקדמת לשם חיסכון בדלק, כך שהיא מעלה הילוכים בקצב מהיר כבר בסל"ד נמוך ומגיעה להילוך השביעי והאחרון כמעט בכל נסיעה קצרה בין רמזורים. בנסיעה מנהלתית ורגועה המנוע רועד ומורגש חוסר מומנט היות והמנוע נמצא בסל"ד נמוך רוב הזמן ותיבת ההילוכים נמצאת בהילוך או שניים גבוהים מהרצוי. נשמע מעיק? לכך מצטרפת מערכת Start&Stop שמכבה את המנוע בכל עצירה ומתניעה את שלושת הצילינדרים הרוטטים עם תחילת תנועה.

בנסיעה פקוקה או עירונית בתנועה כבדה, שילוב של מנוע 3 צילינדרים, תיבה שממהרת להעלות הילוכים, ומערכת Start&Stop, יוצר שפע של התנעות ורעידות. ניתן כמובן לבחור במצב ספורט בתיבת ההילוכים ולנתק את מערכת ה- Start&Stop בכל תחילת נסיעה כך שהמצב משתפר, אך מגביר את צריכת הדלק. נותר רק להצר על כך שבפולקסווגן היו ממוקדי חיסכון והפחתת מזהמים בכיול מערכת ההנעה, עד כדי כך שחווית השימוש הוקרבה בצורה גסה מדי. הפונטנציאל ביחידת ההנעה החדשנית גבוה אך לא מנוצל כראוי לטעמנו אלא אם נוהגים במצב ספורט.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

התנהגות הכביש נטרלית ובוגרת. כיול המתלים הרך יוצר זוויות גלגול מדודות ואינו מעודד נהיגה דינמית, אך ריסון תנודות המרכב יעיל. הצמיגים ברוחב 185 מ"מ לא משיגים אחיזת כביש גבוהה במיוחד אף כי ניתן לצלוח פניות ופיתולים במהירות ובבטחה. גרסה זו לא מציעה יכולת ספורטיבית או הנאה מנהיגה, אותה תוכלו לקבל בגרסאות החזקות יותר ובראשן גרסת ה- GTI החמה. ההגה קל משקל ונעים לתמרון אך אינו פרטנר מוצלח לנהיגה דינמית. למרות התקנת בלמי תוף זולים מאחור, מספקים הבלמים כושר תאוטה ההולם את הביצועים. לסיכום פרק זה ניתן לומר כי התנהגות הכביש צפויה ובטיחותית כמקובל בסגמנט.

 

צריכת דלק

 

לאור היכרות העבר עם יחידת ההנעה המכויילת לחיסכון בדלק, ונסיעת מבחן שבוצעה לרוב בתנאים מנהלתיים עם מערכת Start&Stop פעילה, ציפינו לצריכת דלק נמוכה ואכן בתום המבחן עמדה צריכת הדלק על 14.5 ק"מ לליטר. נתון היצרן עומד על 21.2 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה. מיכל דלק בנפח 40 ליטרים מספק טווח נסיעה של כ- 500 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 6 מתוך 15.

 

עלויות אחזקה

 

פולקסווגן פולו משווקת עם אחריות לשלוש שנים או עד 100,000 ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים אינם זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

עלויות הביטוח הן 1,497 ₪ לביטוח חובה ו- 4,972 ₪ לביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות וללא שלילות רישיון בשלוש השנים האחרונות.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון ENCAP שנערכו בשנת 2017, זכתה פולקסווגן פולו לציון מרבי של חמישה כוכבים עם ציונים של 96% בהגנה על בוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 76% בהגנה על הולכי רגל, ו- 59% עבור מערכות הבטיחות. אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מערכת בלימה לאחר תאונה למניעת תאונות משנה, התרעה על עייפות הנהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, 7 כריות אוויר, ומערכת מובילאיי. מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מוצעת כאופציה בתוספת 3,000 ₪. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 6 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

פולקסווגן פולו ברמת אבזור קומפורטליין תעבור לבעלותכם בתמורה ל- 108,900 ₪. גרסה זו כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה ב- Android Auto וב- Apple CarPlay, קישוריות בלוטות', 6 רמקולים, זוג שקעי USB, מצלמת רוורס, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת stop&start, מושב נהג מתכוונן לגובה, משענת יד קדמית, חיישן תאורה, פנסי ערפל, וחישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינץ'. גרסת ה- 115 כ"ס תעלה לא פחות מ- 119,900 ₪, ומאובזרת בנוסף בחלון גג פנורמי, שמשות אחוריות כהות, פנסי LED אחוריים, קיפול מראות חשמלי, וחישוקים קלים בגודל 16 אינץ'.

 

מחירי פולקסווגן פולו נמצאים בחלק העליון של הסגמנט ומהווים בעיית תמורה לאור רמת האבזור הצנועה. פולקסווגן פולו היא אמנם סופר מיני מהטובות שבנמצא ומציעה איכות טובה, יחידת הנעה מעולה ותדמית עם נגיעת פרימיום, אך הבעיה מתחילה בהשוואה בינה לבין סיאט איביזה, אחותה לפלטפורמה. הפרשי המחירים לא מוצדקים לטעמנו אלא אם לסמל של פולקסווגן יש משמעות תדמיתית חשובה מבחינתכם.

 

פולקסווגן פולו קומפורטליין 1.0  95 כ"ס אוטומטית
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 999 סמ"ק
הספק מרבי משולב 95/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 17.8/2,000-3,500(סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,053 מ"מ
רוחב כללי 1,751 מ"מ
גובה כללי 1,431 מ"מ
בסיס גלגלים 2,551 מ"מ
מיכל דלק 40 ליטרים
נפח תא מטען

351 ליטרים

משקל עצמי 1,237 ק"ג
מהירות מרבית 187 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.8 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 6 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

108,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו