פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

 

פולקסווגן פולו החדשה מכוונת אל פסגת סגמנט הסופר מיני. יצאנו לבדוק האם יש הצדקה למחירה הגבוה

תגיות | סופר מיני, פולקסווגן, פולו 5 דלתות

פולקסווגן פולו מתיימרת להיות גרסה מוקטנת של פולקסווגן גולף ומציגה תא נוסעים מרווח ואיכותי ביחס לסגמנט, במטרה להעניק תחושה של מכונית מסגמנט גבוה יותר. הדור החדש של פולקסווגן פולו מבטיח להיות טוב מקודמו ומציע חידושים, ביניהם פלטפורמה חדשה, מערכות בטיחות מתקדמות, ומערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ'. למבחן הדרכים שלנו התייצבה גרסת קומפורטליין עם מנוע טורבו בנזין TSI שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 95 כ"ס, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים שמחירה 108,900 ₪.

 

סרטון מבחן דרכים פולקסווגן פולו

 

פולקסווגן פולו TSI 1.0
יתרונות נוחות נסיעה, ביצועים, צריכת דלק
חסרונות רעידות בתחילת נסיעה, מחיר

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

עיצוב ונוחות

 

פולקסווגן פולו החדשה מבוססת על פלטפורמת MQB A0 המשמשת בין היתר את אאודי A1 החדשה, סיאט איביזה וסיאט ארונה. רוחבה עומד על 1,751 מ"מ, ויחד עם אורך של 4,053 מ"מ, גובה של 1,431 מ"מ, ובסיס גלגלים הנמתח על פני 2,551 מ"מ, מציעה פולקסווגן פולו מימדים נדיבים ביחס לסגמנט. העיצוב החיצוני נאה ומהווה אבולוציה של הדגם הפורש. לא מדובר בעיצוב נועז או חדשני, אך קהל היעד צפוי להתחבר לשמרנות העיצובית. פולקסוגן פולו החדשה מעוצבת כגולף קטנה, עם גריל קדמי רחב, גופי תאורה נאים, וקווי מרכב נקיים וקלאסיים.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

גם תא הנוסעים מציג עיצוב שמרני וקלאסי, אלא שבדור הנוכחי מתבלט במרכז הקונסולה מסך מולטימדיה בגודל 8 אינץ'. המסך המוכר מדגמים אחרים בקונצרן, מרשים למראה, נוח לשימוש, ומעניק תחושה יוקרתית. ברכב המבחן שולט הגוון השחור ויוצר תחושה קודרת. מאכזב לפגוש פלסטיקה קשיחה למגע גם בחלק העליון של הדלתות הקדמיות, גימור רעוע בתאורת מראת האיפור, וריפוד שכבר מראה סימני שחיקה במשענת היד שבין המושבים, במכונית הטוענת לאיכות עדיפה.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

בגרסת 115 כ"ס, מתווספים פנלים בצביעה תואמת לצבע המרכב ולוח מחוונים דיגיטלי, שיתכן ויקנו תחושה נעימה וראויה יותר בתא הנוסעים. פרט לבעיית הגימור שהוזכרה בתאורת האיפור, איכות ההרכבה טובה והדוקה ולאורך כל נסיעת המבחן לא נשמעו כל חריקות או קרקושים בתא הנוסעים. עם זאת, מצלמת הרוורס אשר נשלפת מתוך הסמל האחורי ע"י מנוע חשמלי, יוצרת רעש מוזר בכל נסיעה לאחור.

 

במרכז לוח המחוונים מוצג מחשב הדרך הנשלט בנוחות בעזרת פקדים על גבי גלגל ההגה. מערכת השמע כוללת שישה רמקולים ומפיקה צלילים איכותיים עם שליטה טובה על פיזור הקול בחלל תא הנוסעים. העיצוב הפשוט והפרקטי משלם דיבידנדים בהנדסת אנוש טובה, פרט לפתחי המיזוג הממוקמים מתחת לצג המולטימדיה. כל המתגים והמנופים איכותיים כמסורת קונצרן פולקסווגן, ומעניקים פידבק מוצלח וחווית שימוש המותירה רושם חיובי. ניתן למצוא תנוחת נהיגה נוחה ושולטת באמצעות כיוונון גובה ידני למושב וגלגל הגה המתכוון ידנית לגובה ולעומק.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

פולקסווגן פולו מציעה מרחב פנימי גדול ביחס לקטגוריה. מאחור מאפשרת הפלטפורמה החדשה מרחב כתפיים נדיב. שני בוגרים שאינם גדולים במיוחד יעבירו נסיעה בין עירונית ללא תלונות, אך נוסע שלישי יגרום לצפיפות אינטימית במושב האחורי, בין היתר בשל מדרגת הינע בולטת.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

הנוסעים מאחור יבחינו בהעדרם של חלונות כהים, ידיות אחיזה, פתחי מיזוג, ושקע USB. המושבים טובים מהממוצע בסגמנט ומספקים נוחות טובה ותמיכה סבירה. שדה הראיה טוב לכל הכיוונים בזכות חלונות גדולים המעניקים תחושה אוורירית ומקלים מאוד בתנועה עירונית המהווה סביבת המחייה הטבעית של פולקסווגן פולו. נוחות הכניסה והיציאה מהרכב טובה, ומפתח דלתות רחב אינו דורש מהנוסעים לבצע תרגילי אקרובטיקה כדי להיכנס או לצאת מהרכב.

 

בתא הנוסעים מצאנו פתרונות אחסון מגוונים, ביניהם תא עמוק מתחת למשענת היד שבין המושבים הקדמיים, שני מתקני כוסות מלפנים, מגש מרופד בגומי להנחת טלפון סלולרי בתחתית הקונסולה המרכזית, תאי אחסון בדלתות, ותא כפפות נטול תאורה. תא המטען מציע נפח מרשים של 351 ליטרים עם מפתח נוח וסף הטענה נמוך. ניתן להרים את רצפת תא המטען על מנת להקל על הוצאת מטען כבד, אך הדבר בא על חשבון נפח ההטענה הכולל. מתחת לרצפת תא המטען נמצא גלגל חלופי מפלדה בגודל מלא.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

נוחות הנסיעה של פולקסווגן פולו זוכה לציון כללי טוב. כיול המתלים רך בבסיסו ומעניק ריסון וכושר ספיגת שיבושים טוב בעיר ומחוצה לה. צמיגים צרים בעלי חתך גבוה במידות 185/65 R15 מסייעים לא מעט בספיגת פגמים בכביש, ובהחלט מתאימים לנסיעה עירונית על כבישי הארץ. בורות אכזריים או כביש משובש מאוד יחשפו כושר ריסון טוב פחות, אך עדיין מדובר ברמת נוחות טובה מהמקובל בקטגוריה. על הכביש המהיר מקנים המתלים יציבות כיוונית טובה ותחושת ביטחון. שיוט במהירויות המקובלות בכבישי ארצנו נעשה בקלילות, ורעשי הכביש והרוח נשארים ברובם מחוץ לתא הנוסעים עד למהירות מאה קמ"ש. במהירות גבוהה יותר רעשי הכביש והרוח הם ברמה מקובלת בסגמנט, אך לא מעבר לכך.

 

ביצועים

 

רכב המבחן מצוייד במנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 95 כ"ס ומומנט של 17.8 קג"מ בטווח של 2,000-3,500 סל"ד, ובתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים DSG. למרות ההספק הצנוע, הביצועים זריזים וטובים כמעט כמו בגרסת ה- 115 כ"ס היקרה יותר. המנוע מצטיין בגמישות טובה עם כוח זמין, והתיבה היעילה יודעת להוריד גם ארבעה הילוכים בבת אחת לצורך עקיפה.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

תיבת ההילוכים הרובוטית מגלה אובססיביות להעלאת הילוכים מוקדמת לשם חיסכון בדלק, כך שהיא מעלה הילוכים בקצב מהיר כבר בסל"ד נמוך ומגיעה להילוך השביעי והאחרון כמעט בכל נסיעה קצרה בין רמזורים. בנסיעה מנהלתית ורגועה המנוע רועד ומורגש חוסר מומנט היות והמנוע נמצא בסל"ד נמוך רוב הזמן ותיבת ההילוכים נמצאת בהילוך או שניים גבוהים מהרצוי. נשמע מעיק? לכך מצטרפת מערכת Start&Stop שמכבה את המנוע בכל עצירה ומתניעה את שלושת הצילינדרים הרוטטים עם תחילת תנועה.

בנסיעה פקוקה או עירונית בתנועה כבדה, שילוב של מנוע 3 צילינדרים, תיבה שממהרת להעלות הילוכים, ומערכת Start&Stop, יוצר שפע של התנעות ורעידות. ניתן כמובן לבחור במצב ספורט בתיבת ההילוכים ולנתק את מערכת ה- Start&Stop בכל תחילת נסיעה כך שהמצב משתפר, אך מגביר את צריכת הדלק. נותר רק להצר על כך שבפולקסווגן היו ממוקדי חיסכון והפחתת מזהמים בכיול מערכת ההנעה, עד כדי כך שחווית השימוש הוקרבה בצורה גסה מדי. הפונטנציאל ביחידת ההנעה החדשנית גבוה אך לא מנוצל כראוי לטעמנו אלא אם נוהגים במצב ספורט.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

התנהגות הכביש נטרלית ובוגרת. כיול המתלים הרך יוצר זוויות גלגול מדודות ואינו מעודד נהיגה דינמית, אך ריסון תנודות המרכב יעיל. הצמיגים ברוחב 185 מ"מ לא משיגים אחיזת כביש גבוהה במיוחד אף כי ניתן לצלוח פניות ופיתולים במהירות ובבטחה. גרסה זו לא מציעה יכולת ספורטיבית או הנאה מנהיגה, אותה תוכלו לקבל בגרסאות החזקות יותר ובראשן גרסת ה- GTI החמה. ההגה קל משקל ונעים לתמרון אך אינו פרטנר מוצלח לנהיגה דינמית. למרות התקנת בלמי תוף זולים מאחור, מספקים הבלמים כושר תאוטה ההולם את הביצועים. לסיכום פרק זה ניתן לומר כי התנהגות הכביש צפויה ובטיחותית כמקובל בסגמנט.

 

צריכת דלק

 

לאור היכרות העבר עם יחידת ההנעה המכויילת לחיסכון בדלק, ונסיעת מבחן שבוצעה לרוב בתנאים מנהלתיים עם מערכת Start&Stop פעילה, ציפינו לצריכת דלק נמוכה ואכן בתום המבחן עמדה צריכת הדלק על 14.5 ק"מ לליטר. נתון היצרן עומד על 21.2 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה. מיכל דלק בנפח 40 ליטרים מספק טווח נסיעה של כ- 500 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 6 מתוך 15.

 

עלויות אחזקה

 

פולקסווגן פולו משווקת עם אחריות לשלוש שנים או עד 100,000 ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים אינם זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

פולקסווגן פולופולקסווגן פולו

 

עלויות הביטוח הן 1,497 ₪ לביטוח חובה ו- 4,972 ₪ לביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות וללא שלילות רישיון בשלוש השנים האחרונות.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון ENCAP שנערכו בשנת 2017, זכתה פולקסווגן פולו לציון מרבי של חמישה כוכבים עם ציונים של 96% בהגנה על בוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 76% בהגנה על הולכי רגל, ו- 59% עבור מערכות הבטיחות. אבזור הבטיחות כולל בין היתר מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מערכת בלימה לאחר תאונה למניעת תאונות משנה, התרעה על עייפות הנהג, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, 7 כריות אוויר, ומערכת מובילאיי. מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מוצעת כאופציה בתוספת 3,000 ₪. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 6 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

פולקסווגן פולו ברמת אבזור קומפורטליין תעבור לבעלותכם בתמורה ל- 108,900 ₪. גרסה זו כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה ב- Android Auto וב- Apple CarPlay, קישוריות בלוטות', 6 רמקולים, זוג שקעי USB, מצלמת רוורס, בקרת אקלים מפוצלת, מערכת stop&start, מושב נהג מתכוונן לגובה, משענת יד קדמית, חיישן תאורה, פנסי ערפל, וחישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינץ'. גרסת ה- 115 כ"ס תעלה לא פחות מ- 119,900 ₪, ומאובזרת בנוסף בחלון גג פנורמי, שמשות אחוריות כהות, פנסי LED אחוריים, קיפול מראות חשמלי, וחישוקים קלים בגודל 16 אינץ'.

 

מחירי פולקסווגן פולו נמצאים בחלק העליון של הסגמנט ומהווים בעיית תמורה לאור רמת האבזור הצנועה. פולקסווגן פולו היא אמנם סופר מיני מהטובות שבנמצא ומציעה איכות טובה, יחידת הנעה מעולה ותדמית עם נגיעת פרימיום, אך הבעיה מתחילה בהשוואה בינה לבין סיאט איביזה, אחותה לפלטפורמה. הפרשי המחירים לא מוצדקים לטעמנו אלא אם לסמל של פולקסווגן יש משמעות תדמיתית חשובה מבחינתכם.

 

פולקסווגן פולו קומפורטליין 1.0  95 כ"ס אוטומטית
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 999 סמ"ק
הספק מרבי משולב 95/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 17.8/2,000-3,500(סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,053 מ"מ
רוחב כללי 1,751 מ"מ
גובה כללי 1,431 מ"מ
בסיס גלגלים 2,551 מ"מ
מיכל דלק 40 ליטרים
נפח תא מטען

351 ליטרים

משקל עצמי 1,237 ק"ג
מהירות מרבית 187 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.8 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 6 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

108,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    קאדילק XT5 החדש 2020 בישראל - מתיחת פנים

    09.01.20 | מבחני רכב

    קאדילק XT5 מתחדש בעיצוב מעודכן, מערכת מולטימדיה משודרגת, ותיבת 9 הילוכים אוטומטית. המחיר החל מ- 350,000 ₪

    קבוצת UMI, יבואנית קאדילק לשיראל, החלה בשיווק קאדילק XT5 החדש 2020 לאחר שעבר מתיחת פנים על מנת לשפר את מעמדו בסגמנט רכבי הפנאי פרימיום מול דגמים כגון לקסוס NX, אאודי Q5 ומרצדס GLC. העיצוב החיצוני התעדכן קלות וכולל שבכה קדמית בעלת קווים חדים התורמים למראה בעל נוכחות, וגופי תאורת LED אשר עוצבו מחדש. כ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר