סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

 

לאחרונה הושק בישראל סאנגיונג טיבולי בגרסת XLV מוארכת עם תא מטען גדול ומנוע דיזל

תגיות | סאנגיונג, טיבולי XLV, פנאי שטח

סאנגיונג ממתגת עצמה כיצרנית בעלת אופי שונה מהעדר, עם רכבים בעיצוב ייחודי ולעיתים אף מוזר. סאנגיונג טיבולי XLV שהוצג בז'נבה בשנת 2016 והגיע אלינו השנה, לא שונה מבחינה זו. הוא בולט בסגמנט רכבי הפנאי העירוניים בזכות מרכב ייחודי עם תא מטען ענק ומנוע טורבו דיזל. יצאנו לבדוק האם קיימת הצדקה למחיר הגבוה ב- 9,000 ₪ מאחיו הקטן.

 

סרטון מבחן דרכים סאנגיונג טיבולי XLV

 

סאנגיונג טיבולי XLV
יתרונות   נוחות, שימושיות, צריכת דלק
חסרונות   עיצוב, איכות חומרים, הנדסת אנוש

 

סאנגיונג טיבולי XLVסאנגיונג טיבולי XLV

 

עיצוב ונוחות

 

נראה כי המעצבים בסאנגיונג שאבו את ההשראה ממספר רכבים בסגמנטים שונים, ויצרו שעטנז בעיצוב הטיבולי XLV. יש שיגידו כי הוא רכב יפה ומסקרן, אך לדעתנו הטיבולי XLV הוא מעין פרנקשטיין מודרני המורכב מאלמנטים רבים מדי.

 

השבכה הקדמית והפנסים מזכירים פנים אנושיות ותאורת היום הדקה ממוקמת מעל פנסי החזית כמעין גבות. הפרופיל מאופיין בקווי מתאר זורמים ואורכו הנדיב בולט, בזכות סרח עודף מוחצן מאחור. חישוקי האלומיניום בקוטר 16 אינץ', נראים מעט קטנים לרכב ופוגמים בעיצוב הכללי. הגג הישר ופסי הגג הכסופים, משתלבים באופן הרמוני עם הקונספט הכללי של הרכב.

 

סאנגיונג טיבולי XLV ארוך ב- 245 מ''מ מאחיו הקצר, אך בעל בסיס גלגלים זהה, העומד על 2,600 מ"מ. נתונים אלו מעידים כי תוספת האורך לא הגדילה את תא הנוסעים כלל, אלא רק את תא המטען.

 

סאנגיונג טיבולי XLVסאנגיונג טיבולי XLV

 

בתא הנוסעים גילינו איכות הרכבה נמוכה והנדסת אנוש מיושנת. גלגל ההגה מעוצב בצורה שאינה מובנת מבחינה ארגונומית, הוא דק בחלקו העליון ובשרני מדי בחלקו התחתון. את ההגה ניתן לכוון לגובה, אך לא לעומק. לוח המחוונים מציע עיצוב מיושן ונתוני מחשב הדרך מוצגים על מסך בגודל 3.5 אינץ' קטן באיכות בינונית.

 

סאנגיונג טיבולי XLVסאנגיונג טיבולי XLV

 

מערכת השמע המקורית והבסיסית מזכירה את אלו שהותקנו לפני עשור במכוניות יפניות. המערכת כוללת 6 רמקולים באיכות טובה אך תפעולה אינו אינטואיטיבי. גם מערכת בקרת האקלים מעוצבת במראה מיושן ודורשת הסתגלות לפקדי שליטה שאינם נוחים לתפעול, המערכת מפוצלת לשני אזורים, אך אינה מציעה פתחי מיזוג מאחור. עוצמת המיזוג חזקה מספיק על מנת לצנן את תא הנוסעים בחודשי הקיץ ומיקום פתחי המיזוג נכון ביחס לידי הנהג.

 

הנדסת האנוש בטיבולי XLV לוקה בחסר ובעיות פשוטות שהיו יכולות להיפתר מראש, אינן מקבלות מענה. השמש המשתקפת על הלוגו הכסוף שבמרכז גלגל ההגה, מסנוורת מאוד את עיני הנהג. בשעות הצהריים לוח התצוגה חסר החדות אינו קריא. בעיות כאלו ראויות לרכב מהעשור הקודם אך לא לרכב משנת 2018.

 

סאנגיונג טיבולי XLVסאנגיונג טיבולי XLV

 

תנוחת הנהיגה מוצלחת, אם כי מעט נמוכה בשביל רכב פנאי ולא תתאים למי שאוהב לשבת גבוה. המושבים הקדמיים נוחים ומרווחים ואנשים גדולי מידות ירגישו בהם נוח. מרווחי ראש, כתפיים וברכיים קיימים בשפע מלפנים וגם מאחור. המושבים האחוריים נוחים ותומכים, ויתאימו להסעת שלושה בוגרים בנוחות סבירה הודות למרווח הנדיר והרצפה השטוחה. מסעד היד הנשלף מהמושב האחורי נוח ויעיל, והשמשות הכהות תורמות לשמירה על פרטיות הנוסעים והגנה מפני השמש.

 

לזכותו של סאנגיונג טיבולי XLV נזקוף את רמת השימושיות הגבוהה המאופיינת בכניסה ויציאה קלה מהרכב, שלל תאי אחסון יעילים כגון תא פתוח מעל תא הכפפות, משטח מרופד מתחת לקונסולה הקדמית ותאים גדולים בכל הדלתות.

 

סאנגיונג טיבולי XLVסאנגיונג טיבולי XLV

 

תא המטען בנפח 720 ליטרים ולאחר קיפול שורת המושבים השנייה, יגדל נפחו לכדי 1,294 ליטרים. רצפת תא המטען עמוקה ולכן משווק הטיבולי XLV עם מחיצה דקה המחלקת את תא המטען לשתי קומות לטובת נוחות ההעמסה. המחיצה משאירה נפח של 574 ליטרים בקומה העליונה וניתן גם להסירה, אך בשל גודלה קיים קושי לאחסנה בתוך הרכב. אהבנו את פתרונות האחסון בתא המטען, ביניהם ווי תליה שימושיים לשקיות, שקע מתח 12V, ותאי אחסון מודולריים מתחת למחיצת תא המטען.

 

סאנגיונג טיבולי XLVסאנגיונג טיבולי XLV

 

נוחות הנסיעה בעיר טובה ורק שיבושים חדים יצליחו להפר את שלוות הנוסעים. נוחות הנסיעה בכבישים בינעירוניים טובה מאוד, בעיקר במהירויות של 60-110 קמ''ש. בטווח זה הנסיעה חלקה ושקטה, אך צפונה משם יתגברו רעשי הכביש והרוח, ויהפכו למורגשים מאוד בתא הנוסעים. במהירויות נמוכות מ- 60 קמ"ש הנסיעה קופצנית, בעיקר על גבי כבישים משובשים.

 

למרות אורכו מציע ה- XLV רדיוס סיבוב קטן יחסית העומד על 5.3 מטרים ומאפשר להתנהל בעיר בקלות יחסית. עם זאת, שדה הראיה לאחור כמעט אינו קיים והיינו שמחים לקבל מצלמת רוורס שהפכה לאביזר נפוץ אצל המתחרים.

 

ביצועים

 

סאנגיונג טיבולי XLV משווק בישראל עם מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים בנפח 1.6 ליטרים המפיק 115 כ''ס בטווח של 3,400-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 30.6 קג''מ בטווח של 1,500-2,500 סל''ד. תאוצה 0-100 קמ''ש אורכת 12 שניות והמהירות המרבית עומדת על 174 קמ''ש. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית מבית אייסין היפנית.

 

סאנגיונג טיבולי XLVסאנגיונג טיבולי XLV

 

יחידת ההנעה אומנם אינה מתהדרת בהספק גבוה במיוחד, אך בהחלט מפצה על כך במומנט גבוה מסל"ד נמוך. יתרון זה הופך למשמעותי בעת האצה מהמקום, תוך כדי שמירה על צריכת דלק סבירה. תיבת ההילוכים מתפקדת מצויין ומציעה אפשרות להעברת הילוכים ידנית באמצעות כפתור קטן הממוקם על ידית ההילוכים.

 

יחידת ההנעה שקטה ומעודנת יחסית למנועי דיזל, והופתענו לגלות כי המנוע הקטן יכול לספק חווית נהיגה מהנה. התאוצה לינארית ולא הרגשנו נפילות כוח או השהיות טורבו כלשהן. זוויות גלגול חדות וחוסר ריסון מרכב, מורגשים בעיקר בפניות חדות ומהירות. זהו אמנם אינו הרכב המתאים לנהיגה טכנית בכבישים מפותלים, אך בהחלט יצליח להתמודד ללא חשש עם עליות תלולות וסיבובים חדים במהירות ממוצעת.

 

סאנגיונג טיבולי XLVסאנגיונג טיבולי XLV

 

בשטח לא מציע סאנגיונג טיבולי XLV שום יתרון משמעותי על המתחרים. השילוב בין מרווח גחון נמוך העומד על 164 מ''מ, סרח עודף גדול מאחור, ומערכת הנעה קדמית, יצליח כנראה לדכא כל מחשבה הרפתקנית לגבי טיולי שטח בעבירות גבוהה.

 

צריכת דלק

 

נתוני היצרן מעידים על צריכת דלק ממוצעת של 16.9 ק''מ לליטר, אך במהלך מבחן הדרכים שלנו, שכלל בעיקר נסיעות בינעירוניות מנהלתיות ונסיעות קצרות בגוש דן, נרשמה צריכת דלק משולבת של 13.3 ק''מ לליטר. מיכל דלק מלא בנפח 47 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 550 ק''מ. ציון זיהום האוויר עומד על 15 מתוך 15. סאנגיונג טיבולי XLV אינו החסכוני בקטגוריה, אך מציג צריכת דלק טובה.

 

סאנגיונג טיבולי XLVסאנגיונג טיבולי XLV

 

עלויות אחזקה

 

סאנגיונג טיבולי XLV משווק עם אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק"מ, ואחריות לשנה השלישית או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. שגרת הטיפולים היא אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון עומדת על 681 ₪, עלות הטיפול השני 1,322 ₪, עלות הטיפול השלישי 701 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,322 ₪. סך הכל עלות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 4,026 ₪ כולל מע"מ.

 

עלות פנס קדמי עומדת על 4,402 ₪, עלות פנס אחורי 1,771 ₪, עלות מראת צד קומפלט 2,126 ₪, עלות זוג רפידות בלמים קדמיות 308 ₪, ועלות צלחות בלמים קדמיות עומדת על 660 ₪. עלות ביטוח מקיף וחובה לשנה לכל נהג מגיל 21 עם וותק של 3 שנות נהיגה ועבר נקי מתביעות ושלילות רישיון עומדת על כ- 10,200 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ ומצביעים על עלויות אחזקה ממוצעות ביחס למקובל בקטגוריה, פרט לביטוח יקר מהממוצע.

 

סאנגיונג טיבולי XLVסאנגיונג טיבולי XLV

 

בטיחות

 

סאנגיונג טיבולי נבחן במבחני הריסוק האירופאיים של ארגון Euro Ncap בשנת 2016 וזכה לציון של 4 כוכבי בטיחות מתוך 5, עם ציון של 82% בהגנה על בוגרים, 62% בהגנה על ילדים, 65% בהגנה על הולכי רגל, ו- 43% עבור מערכות הבטיחות. רמת האבזור הבטיחותי בישראל עומדת על 6 מתוך 8, וזאת רק הודות למערכת מובילאיי המשווקת כסטנדרט ברכב. מפרט הבטיחות מצומצם וכולל 7 כריות אוויר, סיוע לזינוק בעליה, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, נקודות עיגון ISOFIX, וכאמור מערכת מובילאי בהתקנה מקומית.

 

סאנגיונג טיבולי XLVסאנגיונג טיבולי XLV

 

תמורה למחיר

 

סאנגיונג טיבולי XLV משווק בישראל ברמת אבזור אחת בלבד ומחירו עומד על 128,900 ₪, כלומר יקר ב- 9,000 ₪ מדגם הטיבולי הקצר. רשימת האבזור צנועה וכוללת בקרת אקלים מפוצלת דו-אזורית, 4 חלונות חשמליים, בורר מצבי נהיגה, בורר מצבי תגובת הגה, שני שקעי מתח 12V, מסילות גג, ותאורת יום אוטומטית מסוג LED.

 

סאנגיונג טיבולי XLV מנסה לשחק בכמה מגרשים במקביל, אך לדעתנו לא מציע חבילה שיכולה לאיים על הדגמים המובילים בסגמנט. לחובתו נרשמו יחידת הנעה שאינה חזקה או חסכונית במיוחד, ציוני בטיחות לא מצטיינים, הנדסת אנוש לא מבריקה, ואבזור דל יחסית.

 

אלו שיחליטו לרכוש את הסאנגיונג טיבולי XLV, יזכו לרכב נוח ומרווח מאוד המספק את רוב צרכי המשפחה הממוצעת הודות לתא מטען ענק ותאי אחסון יעילים. סאנגיונג טיבולי XLV בעצם ממציא את קטגוריית רכבי הפנאי העירוניים המוארכים, ועל כן יקרוץ ללקוחות המחפשים רכב מוגבה ושימושי במיוחד.

 

סאנגיונג טיבולי XLV
מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים 1,597 סמ"ק
הספק מרבי משולב 115/3,400-4,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 30.6/1,500-2,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,440 מ"מ
רוחב כללי 1,798 מ"מ
גובה כללי 1,635 מ"מ
בסיס גלגלים 2,600 מ"מ
מיכל דלק 47 ליטרים
נפח תא מטען

720 ליטרים

נפח תא מטען עם קיפול מושב אחורי

1,294 ליטרים

משקל עצמי 1,500 ק"ג
מהירות מרבית 174 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 12 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.3 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 4 כוכבים (2016)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

128,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    19.02.19 | מבחני רכב

    סובארו פורסטר התבלט לאורך דורותיו הקודמים ביכולת שטח עדיפה על פני מתחריו לצד עיצוב ומפרט שמרנים. הדגם החדש מבטיח לככב בשטח ולהציע חווית נסיעה משופרת על הכביש

    מורשתו של סובארו פורסטר מתחילה בשנת 1995. המתכון היה ונותר פשוט ויעיל, וכולל פלטפורמה קיימת של מכונית משפחתית, מכלולי הנעה כפולה מוכחים ומוכרים, גחון מוגבה, ועיצוב קשוח. לימים הפך סגמנט הקרוסאוברים לגדוש מאוד בשוק הרכב וכמעט לכל יצרנית יש נציג בקבוצה. סובארו פורסטר רושם לזכותו את היותו מדור המייסדים

     
  • פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    14.02.19 | מבחני רכב

    הדור השלישי של פולקסווגן טוארג מציע שפע טכנולוגיה עם תג מחיר במחוזות מותגי היוקרה. יצאנו לבדוק האם מחירו מוצדק

    הדור הראשון של רכב הפנאי שטח פולקסווגן טוארג הגיח אל העולם כחלק מאסטרטגיה של פולקסווגן להתחרות במותגי הפרימיום. אחותו מקטגוריית רכבי הסלון - פולקסווגן פייטון לא נחלה הצלחה ולא שרדה, אבל הטוארג זכה לאהדה ולדור שני, וכעת מגיע אלינו הדור השלישי. פולקסווגן טוארג יתרונות ביצועים,

     
  • אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    07.02.19 | מבחני רכב

    אאודי A7 החדשה מציעה פאר ופינוק שנארזו במרכב קופה 4 דלתות דינמי ומרשים. יצאנו לאמוד את יכולותיה

    אאודי A7 הינה גרסת קופה 4 דלתות של מכונית הסלון אאודי A6. היא מתחרה בקטגוריה נישתית המונה גם את מרצדס CLS חלוצת הקטגוריה וב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה. קטגוריה זו מכוונת אל קהל יעד המבקש יותר סטייל ועיצוב ממכונית הסלון שלו גם אם הדבר כרוך בפשרה מסויימת במרווח הראש במושב האחורי ביחס לתצורת סדאן קלאסית. &

     
  • יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    30.01.19 | מבחני רכב

    יגואר נמנית בין היצרניות הראשונות והבודדות אשר מציעות רכב פנאי חשמלי בעל טווח נסיעה פרקטי. יצאנו לנסיעה מסקרנת עם מבט אל העתיד

    יגואר הינה היצרנית הראשונה בישראל אשר מציעה רכב פנאי פרימיום חשמלי במחיר הגיוני. אאודי ומרצדס אמנם הציגו את מתחרותיהן בסגמנט אך אלו טרם נעות על כבישי ארצנו. יגואר i-Pace תוכננה כמו שרכב חשמלי אמיתי צריך להיבנות. לא מדובר בדגם היברידי או מונע בנזין אשר הוסב להנעה חשמלית, אלא בפלטפורמה שנועדה לרכב חשמ

     
  • פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    24.01.19 | מבחני רכב

    רכב הקרוסאובר הבינוני של פיג'ו מקבל גרסת מנוע בסיסית וחסכונית יותר. יצאנו לעמוד על מעלותיו של האריה בגרסה החסכונית

    פיג'ו 3008 ידוע כפייבוריט בסגמנט הקרוסאוברים הגדוש מתחרים. עיצוב מסוגנן, תא נוסעים חדשני ואיכות נסיעה טובה, השיגו לאריה הצרפתי שלל כתרים ותארים ע"י מדיות רבות וטובות. כעת מציע פיג'ו 3008 גרסת בסיס חדשה עם מנוע קטן וחסכוני בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה. בתצורה זו

     
  • יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    23.01.19 | מבחני רכב

    יונדאי i30 N נכנסת לקטגוריית ההוט האץ' עם נתונים מבטיחים על הנייר. יצאו לנסיעת התרשמות קצרה

    מותג יונדאי מזוהה עם רכבי מיין סטרים פרקטיים המככבים בטבלת המכירות בזכות מוניטין אמינות וסחירות טובים ותמורה גבוהה למחיר. לצד אלו דאגה יונדאי בעשורים האחרונים להציב באולמות התצוגה גם מכונית ראוותנית אשר תהווה מקדם תדמיתי ותוסיף רוח צעירה למותג, כגון יונדאי קופה ויונדאי וולוסטר, אך אלו לא היו מכוניות

     
  • דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    17.01.19 | מבחני רכב

    במחיר של מכונית מיני, מציעה דאצ'יה קרוסאובר אוטומטי עירוני. יצאנו לבדוק האם המתכון האטרקטיבי על הנייר מרשים גם על הכביש

    דאצ'יה נכנסה לשוק המקומי עם מבחר רכבים במחירים אטרקטיביים, ותוספת תיבת הילוכים אוטומטית למבחר הדגמים שיפר את אטרקטביות דגמיה עבור הקהל הישראלי. דאצ'יה סנדרו סטפווי, מהווה למעשה גרסת פנאי מוגבהת גחון של דאצ'יה סנדרו, בתוספת איפור שטח אופנתי ויכולת ירידה לשבילי עפר. יצאנו לבדוק מה מקבלים תמורת מחיר מפ

     
  • דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    10.01.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה דאסטר מתיימר להציע יכולת שטח טובה ומנוע דיזל חסכוני במחיר זול ממשפחתית קומפקטית. יצאנו למבחן בוץ תובעני עם החקלאי הרומני

    דאצ'יה דאסטר רכש לעצמו עדת מעריצים לא קטנה עוד בדורו הקודם עם הגיעו ארצה. שילוב של מחיר זול, פשטות מכנית, הנעה כפולה ומנוע דיזל גמיש וחסכוני, יצרו רכב שטח נגיש לקניה ואחזקה. דאצ'יה דאסטר פונה אל חובבי השטח אשר ידעו להעריך את מעלותיו הרבות של העולה מרומניה, ממנו נמכרו מעל למיליון יחידות ברחבי העולם.

     
  • מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

    מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

    03.01.19 | מבחני רכב

    מיני קופר S מציעה שפע סטייל לצד יכולת דינמית גבוהה, אך עונדת תג מחיר יומרני. יצאנו לבדוק למי היא מתאימה

    מותג מיני מבוסס על טהרת הנוסטלגיה והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם במשך 60 שנות פעילות המותג. מיני קופר S, גרסת הביצועים של מכונית הרטרו הקטנה, עברה מתיחת פנים לאחר 5 שנים מאז הצגת הדור הנוכחי, ונושאת על כתפייה הבטחות להנאה מנהיגה בטעם של פעם, לצד הופעה חיצונית מקורית המזוהה עם המותג

     
  • יונדאי i20  במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי i20 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    13.12.18 | מבחני רכב

    יונדאי i20 עברה מתיחת פנים וזכתה למערכת הנעה מודרנית. האם זה יספיק לה כדי לשמור על אטרקטיביות מול המתחרות המובילות?

    יונדאי i20 כבר אינה צעירה ביחס למתחרות החדשות בסגמנט הסופר-מיני. עד כה הציעה יונדאי i20 מפרט מיושן הכולל מנוע אטמוספרי חלש ותיבת 4 הילוכים בלבד. כעת הגיע אלינו הדגם המעודכן אשר מיישר קו עם המתחרות המובילות ומציע מפרט מודרני הכולל מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח צנום של 1.0 ליטר ותיבת 7 הילוכים רוב

     
  • טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    06.12.18 | מבחני רכב

    טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המוש

     
  • מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    28.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס A קלאס החדשה מתיימרת להיות המשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר. יצאו לבדוק האם יש כיסוי לתג המחיר הגבוה

    מרצדס A קלאס החדשה מהווה את כרטיס הכניסה אל מותג היוקרה הנחשק ומתחרה ישירות מול אאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 המזדקנות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית סטנדרטית איכותית, אך מיתוג היוקרה והאיכות הנלווית אליו, בתוספת החדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים משפחתית קומפקטית ב

     
  • מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.11.18 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

    זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בש

     
  • מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר! מרצדס C300 קופה AMG Line יתרונ

     
  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט

     
  • אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    18.10.18 | מבחני רכב

    מכונית הסלון החדשה של אאודי גדושה במיטב הטכנולגיה של היצרנית הגרמנית בשילוב עם מנוע שרירי והנעה כפולה. יצאנו להתרשם מהביצוע על כבישי ישראל

    אאודי A6 נמנית מאז ומתמיד בין מובילות סגמנט מכוניות הסלון אשר נשלט מזה עשורים על ידי הטריו הגרמני. בדור הנוכחי מתפארת אאודי A6 בטכנולוגיה עילית הכוללת מערכות נהיגה אוטונומיות מהמתקדמות ביותר בשוק הרכב, סביבת נהג חדשנית עם שלושה מסכים, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. למבחן שלנו התייצבה גרסת 55 TFSI עם מנ

     
  • טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    11.10.18 | מבחני רכב

    טויוטה קאמרי הייבריד החדשה היא כבר לא האופציה ההיברידית הבלעדית בסגמנט המשפחתיות הגדולות והיא חוזרת להתמודד עם המתחרות הצעירות

    בשנת 2008 בתגובה לפופולריות שצברה בערוצי הייבוא האישי החל שיווקה הרשמי של טויוטה קאמרי בגרסה ההיברידית בישראל לצד גרסת הבנזין הסטנדרטית. לפני עשור, משפחתית גדולה בניחוח אמריקאי בעלת יחידת הנעה היברידית הייתה ייחודית בנוף והפכה לאפשרות ההיברידית הבלעדית בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. סרטון מבח

     
  • אאודי A8 במבחן דרכים

    אאודי A8 במבחן דרכים

    03.10.18 | מבחני רכב

    פיניתי לעצמי סוף שבוע שלם כדי להיות צמוד וליהנות מאחת המכוניות הכי מפוארות, מרווחות, משוכללות ומפנקות הנוסעות בכבישי ישראל

    לא כל יום יוצא לי לבחון מקרוב מכונית דגל של מותג פרימיום, לכן לפגישה עם אאודי A8 החדשה ציפיתי בכיליון עיניים. בנוסף להיותה גדולה ומרשימה, מדובר באחת המכוניות הטכנולוגיות ביותר בעולם המביאה את רמת הפינוק והבטיחות לרמות שלא הכרנו עד כה. אאודי A8 ארוכה 3.0 TFSI אוטומטית יתרונות

     
  • וולוו XC40 במבחן דרכים

    וולוו XC40 במבחן דרכים

    27.09.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC40 מתיימר להתבלט בזכות הנדסת אנוש מבריקה, תא נוסעים איכותי, ועיצוב צעיר

    וולוו XC40 הינו האח הקטן במשפחת רכבי הפנאי של היצרנית. הדגם החדש נועד להתחרות בקטגוריה רוויית מתחרים איכותיים ביניהם יגואר E-Pace, אאודי Q3 , ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. בסגמנט הצפוף מנסה וולוו להתבלט באמצעות מעלותיה הידועות - הנדסת אנוש מודרנית, בטיחות, נוחות, ועיצוב ייחודי. גרסת המבחן ברמת אבזור R דיזי

     
  • DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    20.09.18 | מבחני רכב

    DS מכניסה את השיק הצרפתי אל קטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים

    ליין דגמי DS הושק בתחילת העשור הנוכחי עם הצגת סיטרואן DS 3, גרסה יוקרתית ואופנתית לסופר מיני של סיטרואן. מאז הושקו דגמים שלא פגעו במטרה ולא סייעו למותג להתבסס, אך למרות זאת בשנת 2016 החליטו קברניטי קבוצת PSA להפוך את DS למותג עצמאי עם מיצוב יוקרתי, ומערך הפצה נפרד מדגמי סיטרואן. DS 7 2.