יגואר E-Pace במבחן דרכים

 

דגם הכניסה לעולם הקרוסאוברים של יצרנית היוקרה יגואר, מתפאר בתדמית אליטיסטית ותג מחיר יומרני. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הפרמייה הנדרשת

תגיות | פנאי שטח, יגואר, E-PACE

יגואר נכנסת באיחור אופנתי אל שוק הקרוסאוברים הקומפקטיים עם יגואר E-Pace, אחיו הקטן של יגואר F-Pace, המתחרה מול דגמים כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. יגואר E-Pace מתהדר בתדמית אליטיסטית, עיצוב מסוגנן ומפרט נדיב, אשר מכוונים אותו אל מול הגרסאות הבכירות של מקביליו מגרמניה. הפרמייה הנדרשת עבורו לא זולה ועומדת על 318,000 ₪ לגרסת הבסיס.

 

יגואר E-Pace
יתרונות עיצוב, תדמית, אחיזת כביש
חסרונות משקל, נוחות נסיעה, מחיר

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

עיצוב ונוחות

 

ממדיו של היגואר הקטן מתבלטים בזכות רוחב חריג של 1,984 מ"מ, אך אורך של 4,390 מ"מ וגובה של 1,650 מ"מ מיישרים קו עם המקובל בסגמנט, כמו גם אורכו של בסיס הגלגלים העומד על 2,681 מ"מ. הפרופורציות נכונות ויחד עם שפת העיצוב העכשווית של המותג מתקבלת הופעה דינמית ויפייפיה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

בניגוד לדגמי העבר אשר התפארו בצללית ייחודית ונמוכה עם חרטום יוקרתי, שפת העיצוב החדשה מקשה על בידול המותג וייחודו בין שאר הרכבים על הכביש למרות שהעיצוב כשלעצמו מוצלח מאוד. החזית הספורטיבית כוללת גריל מושחר וגופי תאורה מחודדים. מאחור גופי תאורה צרים וארוכים, שמשה אחורית המשתפלת לאחור, ספויילר אחורי, וזוג מפלטים קרביים בציפוי כרום.

 

בעת כניסה לתא הנוסעים בלילה, מתחנף היגואר לנהג בהצגת חתימת המותג מוקרנת על האספלט. תאורה זו המוצגת בכל דגמי היצרן מספקת את תחושת הפרימיום המתלווה למותג יגואר. שילוב הצבעים הבהירים עם ריפודי העור האיכותיים מחניפים לנוסעים. הדשבורד וכל חומרי הדיפון בגובה הידיים עשויים מחומר רך ואיכותי. רוב הפקדים והמנופים איכותיים ומספקים פידבק נעים, אך הפקדים הממוקמים מתחת לצג המולטימדיה, לשליטה על פונקציות בקרת האקלים, נראים זולים וחסרי השראה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

איכות ההרכבה והנדסת האנוש טובות. הקונסולה המרכזית חובקת את הנהג, מסודרת סביבו, ומספקת גישה נוחה לצג המולטימדיה והפקדים סביבו. האווירה בתא הנוסעים אינה מפוארת יתר על המידה ומשדרת יותר "קרוסאובר איכותי" מאשר "יגואר מפוארת בעלות 350,000 ₪". מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע בגודל 10 אינץ' המציג תמונה איכותית וחדה, אך הממשק פחות אינטואיטיבי מהמתחרים. מערכת השמע מבית "מרידיאן" מעולה עם פיזור קול טוב וצליל נעים.

 

על אף היותם עטויי עור איכותי, לא מעניקים המושבים הקדמיים נוחות או תמיכה עדיפה על אלו שתמצאו במשפחתית אירופאית גדולה. ניתן למצוא תנוחת נהיגה נוחה באמצעות כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, הכולל גם כוונון תמיכה לגב התחתון, וכוונון הגה ידני לגובה ולעומק. תנוחת ישיבה גבוהה וקו חלונות בגובה סביר, מקנים שדה ראיה טוב לכל הכיוונים, אך רוחבו העצום מקשה על תמרונים ברחובות תל אביב הצרים, ודורש משנה זהירות.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

המרווח לנוסעים מלפנים טוב בכל המדדים, ומאחור מציע הבייבי יגואר מרווח כתפיים מעולה לצד מרווח ברכיים בינוני, כך שנוסעים גבוהים יחושו צפיפות מסויימת. המושב האמצעי לא מומלץ להסעת מבוגרים אלא לילדים, בשל מדרגת תעלת ההינע הבולטת. נוסעי המושב האחורי יהנו מפתחי אוורור יעודיים וחלונות כהים. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות וטבעיות בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי.

 

בתא הנוסעים תאי אחסון רבים והשימושי ביותר נמצא מתחת למשענת היד, וכולל שני שקעי USB ושקע 12V. תא המטען בנפח מכובד של 577 ליטרים. סף ההטענה נוח והמפתח רחב דיו, אך כיסוי הסף העליון של התא נראה פשוט ולא הולם את תג המחיר. מתחת לרצפת תא המטען גלגל חלופי קומפקטי מפלדה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

התנועה בעיר נוחה ושולטת, ובידוד הרעשים מעולה, אך נוחות הנסיעה בעיר מאכזבת. המשקל הרב (1,834 ק"ג) בשילוב מרכז כובד גבוה, מחייב מתלים קשיחים לריסון תזוזות חדות וזוויות גלגול. אותו כיול קשיח מתקשה לרסן באופן יעיל שברים וחריצים, כך שהמרכב מטלטל יתר על המידה במעבר על כבישים באיכות ירודה. מעבר על פסי האטה ושיבושים גליים מורגשים גם הם בצורה שאינה תואמת לרכב פרימיום.

 

בכביש מהיר איכות הנסיעה משתפרת בצורה מהותית, ובשילוב בידוד רעשים טוב, מתקבלת איכות נסיעה כוללת התואמת יותר את התדמית שהוצמדה ברבות השנים לרכבי יגואר, הידועים בנסיעה רכה וחרישית.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

יגואר E-Pace מצוייד אמנם במערכת הנעה כפולה, אך ירידה לשבילי כורכר חושפת נסיעה קופצנית מלאת וויברציות ולא נעימה, בשל כיול המתלים הקשיח, כך שעדיף לוותר מראש על ירידה לשטח חרף הקשר המשפחתי ללנד רובר.

 

ביצועים

 

יגואר E-Pace שהתייצב למבחן מצוייד במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 249 כ"ס ומומנט של 36.5 קג"מ, המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית. המנוע החזק לא מתקשה להאיץ את המסה המשמעותית בקצב מהיר מאוד, והתאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 7.0 שניות זריזות.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

תיבת ההילוכים חלקה ומהירה, אך לפעמים נדמה כי ריבוי ההילוכים מיותר והתיבה מתלבטת כמה הילוכים להוריד בקיק דאון. פרט לכך, הביצועים מצויינים והכוח זמין לעקיפה בטוחה. כאשר בוחרים במצב ספרוט בבורר מצבי הנהיגה, המנוע נהנה לטפס לסל"ד גבוה ומשמיע צליל ספורטיבי ומהנה, אשר יעלה חיוך של שפתיו של חובב הנהיגה.

 

בכביש המפותל כיול המתלים הקשיח משלם דיבידנדים עם התנהגות כביש רהוטה וזוויות גלגול מדודות. ההנעה הכפולה מסייעת רבות לאחיזת כביש מעולה המאפשרת יציאה חזקה ומהירה מפניות. ניתן להכניס את היגואר הקטן בבטחה אל תוך עיקול ארוך ללא דרמות מיותרות, אך פניות קצרות וחדות יזכירו לנהג כי לא מדובר במכונית ספורט. המשקל הרב בשילוב מרכז הכובד הגבוה נותנים את אותותיהם, ובשילוב עם מושבים בעלי תמיכה צידית בינונית, יאלץ הנהג להאט את קצב תקיפת הפניות. בכבישים אלו מורגש חסרונם של מנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, אשר מוצעים ברכבים עממיים זולים יותר.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

ההגה מדוייק אך חסר תקשורת לחלוטין. רק כאשר מתקרבים למגבלות האחיזה ניתן לחוש מהשלדה את העומסים העודפים. הבלמים משתלטים על המסה הכבדה ומציגים כושר בלימה מעולה ונשיכה חזקה כשצריך. יגואר E-Pace מציע יכולת דינמית טובה ביחס לסגמנט, ומאפשר נהיגה מהירה ומהנה בכביש מתפתל.

 

צריכת דלק

 

עם 249 כ"ס, משקל עצמי של 1,832 ק"ג והנעה כפולה, לא ציפיתי למתחרה בטויוטה פריוס, ואכן גור היגואר לגם ליטר דלק בכל 9 ק"מ במהלך ימי המבחן שכללו תוואי נסיעה נוח עם מערכת STOP&START פעילה. הנתון הרשמי של היצרן עומד על 12.9 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 68.5 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 15 מתוך 15.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

יגואר E-Pace משווק עם שלוש שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מביניהם. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית. עלות ביטוח לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות עומדת על 1,638 ₪ לביטוח חובה ו- 12,572 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP זכה יגואר E-Pace לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 86% בסעיף הגנה על בוגרים, 87% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 77% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 72% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 7 מתוך 8.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

אבזור הבטיחות בכל רמות האבזור כולל בין היתר 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, מערכת תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, ומצלמת רוורס. חיישני חניה היקפיים וסייען חניה זמינים בגרסאות הבכירות. יגואר E-Pace מצוייד באופן הראוי לציון בכריות אוויר חיצוניות להגנה על הולכי רגל.

 

תמורה למחיר

 

גרסת הכניסה של יגואר E-Pace משווקת במחיר 318,000 ₪ אך חסרה אבזור בסיסי כגון כניסה ללא מפתח וקיפול מראות חשמלי. אפילו העור העוטה את גלגל ההגה זול יותר בגרסת הבסיס. גרסה זו מציעה מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10 אינץ', מערכת שמע עם 6 רמקולים, גג פנורמי נפתח חשמלית, ריפוד עור, מושבים קדמיים חשמליים, תאורת אווירה פנימית, בורר מצבי נהיגה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, מצלמת רוורס, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, פתחי מיזוג לאחור, פנסי LED מלאים, וחישוקי 17 אינץ'.

 

מחיר רכב המבחן ברמת האבזור S עומד על 357,000 ₪ ומציע בנוסף הגה בחיפוי עור רך, קיפול חשמלי למראות הצד, כניסה ללא מפתח, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישני חניה היקפיים עם סייען חניה, חישוקי 18 אינץ', ותאורת גישה במראות החיצוניות. הגרסה הבכירה S Plus מוצעת במחיר 386,000 ₪ וכוללת בנוסף חישוקי 19 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, ומערכת שמע עם 11 רמקולים וסאב וופר.

 

לסיכום, יגואר E-Pace מציע עיצוב מסוגנן ומסובב ראשים, תדמית אקסקלוסיבית, יכולת דינמית רהוטה, וביצועים טובים. תג המחיר הגבוה שם אותו בתחרות ישירה מול הגרסאות הבכירות של מתחריו, מה שלא יקל על אנשי המכירות של יגואר בישראל. כמו כן, המשקל הגבוה ונוחות הנסיעה הבינונית, גורעים מתחושת הפרימיום ויקשו עליו בתחרות מול השלישיה הגרמנית, אך מעריצי המותג וחובבי האצולה הבריטית, ימצאו כאן קרוסאובר יפייפה עם סמל נחשק.

 

יגואר E-Pace S 2.0 ליטרים טורבו AWD אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,998 סמ"ק
הספק מרבי משולב 249/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 36.5/1,200 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 9 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,390 מ"מ
רוחב כללי 1,984 מ"מ
גובה כללי 1,649 מ"מ
בסיס גלגלים 2,681 מ"מ
מיכל דלק 68.5 ליטרים
נפח תא מטען

577 ליטרים

משקל עצמי 1,834 ק"ג
מהירות מרבית 230 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 12.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

357,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר! מרצדס C300 קופה AMG Line יתרונ

     
  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט

     
  • אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    18.10.18 | מבחני רכב

    מכונית הסלון החדשה של אאודי גדושה במיטב הטכנולגיה של היצרנית הגרמנית בשילוב עם מנוע שרירי והנעה כפולה. יצאנו להתרשם מהביצוע על כבישי ישראל

    אאודי A6 נמנית מאז ומתמיד בין מובילות סגמנט מכוניות הסלון אשר נשלט מזה עשורים על ידי הטריו הגרמני. בדור הנוכחי מתפארת אאודי A6 בטכנולוגיה עילית הכוללת מערכות נהיגה אוטונומיות מהמתקדמות ביותר בשוק הרכב, סביבת נהג חדשנית עם שלושה מסכים, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. למבחן שלנו התייצבה גרסת 55 TFSI עם מנ

     
  • טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    11.10.18 | מבחני רכב

    טויוטה קאמרי הייבריד החדשה היא כבר לא האופציה ההיברידית הבלעדית בסגמנט המשפחתיות הגדולות והיא חוזרת להתמודד עם המתחרות הצעירות

    בשנת 2008 בתגובה לפופולריות שצברה בערוצי הייבוא האישי החל שיווקה הרשמי של טויוטה קאמרי בגרסה ההיברידית בישראל לצד גרסת הבנזין הסטנדרטית. לפני עשור, משפחתית גדולה בניחוח אמריקאי בעלת יחידת הנעה היברידית הייתה ייחודית בנוף והפכה לאפשרות ההיברידית הבלעדית בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. טויוט

     
  • אאודי A8 במבחן דרכים

    אאודי A8 במבחן דרכים

    03.10.18 | מבחני רכב

    פיניתי לעצמי סוף שבוע שלם כדי להיות צמוד וליהנות מאחת המכוניות הכי מפוארות, מרווחות, משוכללות ומפנקות הנוסעות בכבישי ישראל

    לא כל יום יוצא לי לבחון מקרוב מכונית דגל של מותג פרימיום, לכן לפגישה עם אאודי A8 החדשה ציפיתי בכיליון עיניים. בנוסף להיותה גדולה ומרשימה, מדובר באחת המכוניות הטכנולוגיות ביותר בעולם המביאה את רמת הפינוק והבטיחות לרמות שלא הכרנו עד כה. אאודי A8 ארוכה 3.0 TFSI אוטומטית יתרונות

     
  • וולוו XC40 במבחן דרכים

    וולוו XC40 במבחן דרכים

    27.09.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC40 מתיימר להתבלט בזכות הנדסת אנוש מבריקה, תא נוסעים איכותי, ועיצוב צעיר

    וולוו XC40 הינו האח הקטן במשפחת רכבי הפנאי של היצרנית. הדגם החדש נועד להתחרות בקטגוריה רוויית מתחרים איכותיים ביניהם יגואר E-Pace, אאודי Q3 , ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. בסגמנט הצפוף מנסה וולוו להתבלט באמצעות מעלותיה הידועות - הנדסת אנוש מודרנית, בטיחות, נוחות, ועיצוב ייחודי. גרסת המבחן ברמת אבזור R דיזי

     
  • DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    20.09.18 | מבחני רכב

    DS מכניסה את השיק הצרפתי אל קטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים

    ליין דגמי DS הושק בתחילת העשור הנוכחי עם הצגת סיטרואן DS 3, גרסה יוקרתית ואופנתית לסופר מיני של סיטרואן. מאז הושקו דגמים שלא פגעו במטרה ולא סייעו למותג להתבסס, אך למרות זאת בשנת 2016 החליטו קברניטי קבוצת PSA להפוך את DS למותג עצמאי עם מיצוב יוקרתי, ומערך הפצה נפרד מדגמי סיטרואן. DS 7 2.

     
  • פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    30.08.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו GTI מתיימרת להציע שימושיות יומיומית לצד יכולת ספורטיבית גבוהה. יצאנו לבחון האם ההבטחה מתממשת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת הסבר לציבור, מדוע הם מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס, על מכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת כמעט לכל מכוניות סופר מיני קיימת גרסה חמה בקטגוריית "הוט הא

     
  • קיה סטוניק במבחן דרכים

    קיה סטוניק במבחן דרכים

    21.08.18 | מבחני רכב

    קיה סטוניק, הנציג החדש בקטגוריית הג'יפונים הקטנים, מתכוון לעשות חיים קשים למתחרים

    את קיה כבר אין צורך להציג בישראל. כמעט כל מכונית שמינית שעלתה לכביש מאז תחילת השנה, נושאת את סמל היצרנית הדרום קוריאנית. בכל פינת רחוב תוכלו לפגוש את הספורטאז', הפיקנטו או הנירו הפופולריים. כעת מושק בישראל קיה סטוניק, רכב פנאי עירוני הצפוי לחזק את קיה אף יותר. קיה סטוניק 1.0 טורבו פרימי

     
  • מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    14.08.18 | מבחני רכב

    מרצדס מציגה את הדור השלישי של דגם ה-CLS, אשר נחשב למייסד סגמנט רכבי הסלון בתצורת קופה 4 דלתות

    מרצדס CLS המקורית הושקה לראשונה בשנת 2003 וייסדה רשמית את סגמנט מכונית הקופה 4 דלתות. הדור השני בסדרה הושק בשנת 2011 והציג לראשונה מערכת הנעה כפולה עם חלוקת מומנט דינמית, 4MATIC בשפתה של מרצדס, ותיבת הילוכים 9 הילוכים אוטומטית. לאחרונה הושקה מרצדס CLS החדשה וזו סיבה מעולה לקחת אותה לסוף שבוע קיצי בא

     
  • סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    07.08.18 | מבחני רכב

    לאחרונה הושק בישראל סאנגיונג טיבולי בגרסת XLV מוארכת עם תא מטען גדול ומנוע דיזל

    סאנגיונג ממתגת עצמה כיצרנית בעלת אופי שונה מהעדר, עם רכבים בעיצוב ייחודי ולעיתים אף מוזר. סאנגיונג טיבולי XLV שהוצג בז'נבה בשנת 2016 והגיע אלינו השנה, לא שונה מבחינה זו. הוא בולט בסגמנט רכבי הפנאי העירוניים בזכות מרכב ייחודי עם תא מטען ענק ומנוע טורבו דיזל. יצאנו לבדוק האם קיימת הצדקה למחיר הגבוה ב-

     
  • ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    02.08.18 | מבחני רכב

    ב.מ.וו X3 החדש מבטיח יכולות דינמיות משופרות בחבילה איכותית ומעוצבת מבעבר. יצאנו לבדוק האם הוא שומר על ערכי המותג

    ב.מ.וו ידועה כיצרנית המזהה מגמות בשוק הרכב, זמן רב לפני שהחלו לתפוס תאוצה. כך ידעה היצרנית הבווארית לזהות כבר לפני 15 שנים, כי סגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים ירקיע שחקים ונערכה בהתאם. החברה השיקה את ב.מ.וו X3 לראשונה בשנת 2003, שהיה אחד מחלוצי הסגמנט. ב.מ.וו X3 כיום לב.מ.וו

     
  • פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    26.07.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו החדשה מכוונת אל פסגת סגמנט הסופר מיני. יצאנו לבדוק האם יש הצדקה למחירה הגבוה

    פולקסווגן פולו מתיימרת להיות גרסה מוקטנת של פולקסווגן גולף ומציגה תא נוסעים מרווח ואיכותי ביחס לסגמנט, במטרה להעניק תחושה של מכונית מסגמנט גבוה יותר. הדור החדש של פולקסווגן פולו מבטיח להיות טוב מקודמו ומציע חידושים, ביניהם פלטפורמה חדשה, מערכות בטיחות מתקדמות, ומערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ

     
  • קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    22.07.18 | מבחני רכב

    התרשמות קצרה מהקרוסאובר החדש של קיה מגלה שיש לו את כל הכלים להצלחה בישראל

    בשבוע שעבר בישרנו לכם על השקתו של קיה סטוניק החדש, הקרוסאובר הקומפקטי מבית קיה ואחיו הקטן של קיה ספורטאז', אשר נכנס לשוק ער ורבוי מתחרים כגון יונדאי קונה - אחיו לפלטפורמה, סיאט ארונה, אופל מוקה, ורנו קפצ'ור. נהיגת התרשמות מגוונת אשר נערכה במסגרת ההשקה ע"י טלקאר, יבואנית קיה לישראל, הקנתה ל

     
  • סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    08.07.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם שדרוג חבילת האבזור בגרסת אוסקה החדשה משפר את התמורה של סובארו פורסטר?

    סובארו פורסטר הוצג לראשונה כקונספט בתערוכת טוקיו בשנת 1995 והדור הראשון הושק ביפן בשנת 1997, משמע שהפורסטר נמצא איתנו למעלה משני עשורים והיה מחלוצי סגמנט הפנאי שטח בעולם. הדור הרביעי של סובארו פורסטר הושק בשנת 2013 ובשנת 2016 הגיע אלינו לאחר מתיחת פנים קלה שכללה עדכונים קוסמטיים, מערכת מולטימדיה מקו

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    05.07.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סיטרואן נכנסת לסגמנט רכבי הפנאי העירוניים ועושה זאת בסגנון צרפתי אופייני, הכולל עיצוב משעשע ותא נוסעים שימושי

    בדומה ליצרניות רבות, מציגה סיטרואן מתחרה באחד הסגמנטים הלוהטים ביותר בשוק הרכב - סגמנט רכבי הפנאי העירוניים. המהלך ששירת את המטרה היה החלפת המיניוואן סיטרואן C3 פיקאסו ברכב פנאי חדש העונה לשם סיטרואן C3 איירקרוס וחולק פלטפורמה עם אחיו אופל קרוסלנד X ופיג'ו 2008. יצאנו לסופ''ש ארוך עם רכב הפנאי החדש

     
  • מיצובישי טרייטון במבחן- סוס עבודה יפני

    מיצובישי טרייטון במבחן- סוס עבודה יפני

    03.07.18 | מבחני רכב

    הטרייטון של מיצובישי הוא אחד מכלי העבודה הטובים שיש לסגמנט הטנדרים להציע. יצאנו לבדוק האם העובדה שיש לו את המנוע החזק בקטגוריה מספיקה בכדי להוביל בקטגוריה

    מיצובישי היא אחת מהכוכבות הגדולות של קטגוריית הטנדרים כבר הרבה שנים. בעוד יצרנים אחרים פרשו מהמרוץ, מיצובישי תמיד הייתה שם ומתכוונת להמשיך ולהיות. מה- L200 של שנות התשעים, המגנום המצ'ואיסטי, דרך ההאנטר הנאה, ועד הטרייטון של היום, מיצובישי תמיד בלטה בסגמנט הטנדרים. בעידן בו שווי שימוש אפס ניתן לטנדרי

     
  • יונדאי i30 במבחן - גולף קוריאנית

    יונדאי i30 במבחן - גולף קוריאנית

    28.06.18 | מבחני רכב

    יונדאי i30 מגיעה עם מפרט אירופאי ומחיר ממוקד אל לב שוק המשפחתיות. יצאנו לבדוק האם יש לה את הכלים כדי להתברג בראש הסגמנט

    הדור השלישי של יונדאי i30 הושק בישראל באיחור לאחר הצגתו באירופה. הדגם החדש מכוון ללב שוק המשפחתיות, ובמרכז הכוונת נמצאת אמת המידה של הקטגוריה - פולקסווגן גולף. על הנייר, המפרט דומה למתחרה הגרמנית, ובדור הנוכחי זונחת יונדאי את מנוע ה- 1.6 ליטרים האטמוספרי לטובת מנוע בנפח 1.4 ליטרים מוגדש טו

     
  • מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

    מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

    27.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    מיצובישי משגרים אל קטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים ג'יפון חדש בעיצוב קופה מוחצן החמוש במנוע טורבו חדש וחזק

    במיצובישי הבינו היטב שכולם רוצים לנהוג ברכבי פנאי שטח ומציעים היום באופן חריג למדי שלושה רכבי פנאי שטח קומפקטיים המבוססים על אותה הפלטפורמה. מיצובישי אאוטלנדר הפופולארי מציע אפשרות להסעת 7 נוסעים, מיצובישי ASX הוותיק הגיע רק לאחרונה ארצה ומוצע במחיר אטרקטיבי המציב אותו מול משפחתיות קומפקטיות, וכעת מ