יגואר E-Pace במבחן דרכים

 

דגם הכניסה לעולם הקרוסאוברים של יצרנית היוקרה יגואר, מתפאר בתדמית אליטיסטית ותג מחיר יומרני. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הפרמייה הנדרשת

תגיות | פנאי שטח, יגואר, E-PACE

יגואר נכנסת באיחור אופנתי אל שוק הקרוסאוברים הקומפקטיים עם יגואר E-Pace, אחיו הקטן של יגואר F-Pace, המתחרה מול דגמים כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. יגואר E-Pace מתהדר בתדמית אליטיסטית, עיצוב מסוגנן ומפרט נדיב, אשר מכוונים אותו אל מול הגרסאות הבכירות של מקביליו מגרמניה. הפרמייה הנדרשת עבורו לא זולה ועומדת על 318,000 ₪ לגרסת הבסיס.

 

יגואר E-Pace
יתרונות עיצוב, תדמית, אחיזת כביש
חסרונות משקל, נוחות נסיעה, מחיר

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

עיצוב ונוחות

 

ממדיו של היגואר הקטן מתבלטים בזכות רוחב חריג של 1,984 מ"מ, אך אורך של 4,390 מ"מ וגובה של 1,650 מ"מ מיישרים קו עם המקובל בסגמנט, כמו גם אורכו של בסיס הגלגלים העומד על 2,681 מ"מ. הפרופורציות נכונות ויחד עם שפת העיצוב העכשווית של המותג מתקבלת הופעה דינמית ויפייפיה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

בניגוד לדגמי העבר אשר התפארו בצללית ייחודית ונמוכה עם חרטום יוקרתי, שפת העיצוב החדשה מקשה על בידול המותג וייחודו בין שאר הרכבים על הכביש למרות שהעיצוב כשלעצמו מוצלח מאוד. החזית הספורטיבית כוללת גריל מושחר וגופי תאורה מחודדים. מאחור גופי תאורה צרים וארוכים, שמשה אחורית המשתפלת לאחור, ספויילר אחורי, וזוג מפלטים קרביים בציפוי כרום.

 

בעת כניסה לתא הנוסעים בלילה, מתחנף היגואר לנהג בהצגת חתימת המותג מוקרנת על האספלט. תאורה זו המוצגת בכל דגמי היצרן מספקת את תחושת הפרימיום המתלווה למותג יגואר. שילוב הצבעים הבהירים עם ריפודי העור האיכותיים מחניפים לנוסעים. הדשבורד וכל חומרי הדיפון בגובה הידיים עשויים מחומר רך ואיכותי. רוב הפקדים והמנופים איכותיים ומספקים פידבק נעים, אך הפקדים הממוקמים מתחת לצג המולטימדיה, לשליטה על פונקציות בקרת האקלים, נראים זולים וחסרי השראה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

איכות ההרכבה והנדסת האנוש טובות. הקונסולה המרכזית חובקת את הנהג, מסודרת סביבו, ומספקת גישה נוחה לצג המולטימדיה והפקדים סביבו. האווירה בתא הנוסעים אינה מפוארת יתר על המידה ומשדרת יותר "קרוסאובר איכותי" מאשר "יגואר מפוארת בעלות 350,000 ₪". מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע בגודל 10 אינץ' המציג תמונה איכותית וחדה, אך הממשק פחות אינטואיטיבי מהמתחרים. מערכת השמע מבית "מרידיאן" מעולה עם פיזור קול טוב וצליל נעים.

 

על אף היותם עטויי עור איכותי, לא מעניקים המושבים הקדמיים נוחות או תמיכה עדיפה על אלו שתמצאו במשפחתית אירופאית גדולה. ניתן למצוא תנוחת נהיגה נוחה באמצעות כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, הכולל גם כוונון תמיכה לגב התחתון, וכוונון הגה ידני לגובה ולעומק. תנוחת ישיבה גבוהה וקו חלונות בגובה סביר, מקנים שדה ראיה טוב לכל הכיוונים, אך רוחבו העצום מקשה על תמרונים ברחובות תל אביב הצרים, ודורש משנה זהירות.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

המרווח לנוסעים מלפנים טוב בכל המדדים, ומאחור מציע הבייבי יגואר מרווח כתפיים מעולה לצד מרווח ברכיים בינוני, כך שנוסעים גבוהים יחושו צפיפות מסויימת. המושב האמצעי לא מומלץ להסעת מבוגרים אלא לילדים, בשל מדרגת תעלת ההינע הבולטת. נוסעי המושב האחורי יהנו מפתחי אוורור יעודיים וחלונות כהים. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות וטבעיות בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי.

 

בתא הנוסעים תאי אחסון רבים והשימושי ביותר נמצא מתחת למשענת היד, וכולל שני שקעי USB ושקע 12V. תא המטען בנפח מכובד של 577 ליטרים. סף ההטענה נוח והמפתח רחב דיו, אך כיסוי הסף העליון של התא נראה פשוט ולא הולם את תג המחיר. מתחת לרצפת תא המטען גלגל חלופי קומפקטי מפלדה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

התנועה בעיר נוחה ושולטת, ובידוד הרעשים מעולה, אך נוחות הנסיעה בעיר מאכזבת. המשקל הרב (1,834 ק"ג) בשילוב מרכז כובד גבוה, מחייב מתלים קשיחים לריסון תזוזות חדות וזוויות גלגול. אותו כיול קשיח מתקשה לרסן באופן יעיל שברים וחריצים, כך שהמרכב מטלטל יתר על המידה במעבר על כבישים באיכות ירודה. מעבר על פסי האטה ושיבושים גליים מורגשים גם הם בצורה שאינה תואמת לרכב פרימיום.

 

בכביש מהיר איכות הנסיעה משתפרת בצורה מהותית, ובשילוב בידוד רעשים טוב, מתקבלת איכות נסיעה כוללת התואמת יותר את התדמית שהוצמדה ברבות השנים לרכבי יגואר, הידועים בנסיעה רכה וחרישית.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

יגואר E-Pace מצוייד אמנם במערכת הנעה כפולה, אך ירידה לשבילי כורכר חושפת נסיעה קופצנית מלאת וויברציות ולא נעימה, בשל כיול המתלים הקשיח, כך שעדיף לוותר מראש על ירידה לשטח חרף הקשר המשפחתי ללנד רובר.

 

ביצועים

 

יגואר E-Pace שהתייצב למבחן מצוייד במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 249 כ"ס ומומנט של 36.5 קג"מ, המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית. המנוע החזק לא מתקשה להאיץ את המסה המשמעותית בקצב מהיר מאוד, והתאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 7.0 שניות זריזות.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

תיבת ההילוכים חלקה ומהירה, אך לפעמים נדמה כי ריבוי ההילוכים מיותר והתיבה מתלבטת כמה הילוכים להוריד בקיק דאון. פרט לכך, הביצועים מצויינים והכוח זמין לעקיפה בטוחה. כאשר בוחרים במצב ספרוט בבורר מצבי הנהיגה, המנוע נהנה לטפס לסל"ד גבוה ומשמיע צליל ספורטיבי ומהנה, אשר יעלה חיוך של שפתיו של חובב הנהיגה.

 

בכביש המפותל כיול המתלים הקשיח משלם דיבידנדים עם התנהגות כביש רהוטה וזוויות גלגול מדודות. ההנעה הכפולה מסייעת רבות לאחיזת כביש מעולה המאפשרת יציאה חזקה ומהירה מפניות. ניתן להכניס את היגואר הקטן בבטחה אל תוך עיקול ארוך ללא דרמות מיותרות, אך פניות קצרות וחדות יזכירו לנהג כי לא מדובר במכונית ספורט. המשקל הרב בשילוב מרכז הכובד הגבוה נותנים את אותותיהם, ובשילוב עם מושבים בעלי תמיכה צידית בינונית, יאלץ הנהג להאט את קצב תקיפת הפניות. בכבישים אלו מורגש חסרונם של מנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, אשר מוצעים ברכבים עממיים זולים יותר.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

ההגה מדוייק אך חסר תקשורת לחלוטין. רק כאשר מתקרבים למגבלות האחיזה ניתן לחוש מהשלדה את העומסים העודפים. הבלמים משתלטים על המסה הכבדה ומציגים כושר בלימה מעולה ונשיכה חזקה כשצריך. יגואר E-Pace מציע יכולת דינמית טובה ביחס לסגמנט, ומאפשר נהיגה מהירה ומהנה בכביש מתפתל.

 

צריכת דלק

 

עם 249 כ"ס, משקל עצמי של 1,832 ק"ג והנעה כפולה, לא ציפיתי למתחרה בטויוטה פריוס, ואכן גור היגואר לגם ליטר דלק בכל 9 ק"מ במהלך ימי המבחן שכללו תוואי נסיעה נוח עם מערכת STOP&START פעילה. הנתון הרשמי של היצרן עומד על 12.9 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 68.5 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 15 מתוך 15.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

יגואר E-Pace משווק עם שלוש שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מביניהם. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית. עלות ביטוח לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות עומדת על 1,638 ₪ לביטוח חובה ו- 12,572 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP זכה יגואר E-Pace לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 86% בסעיף הגנה על בוגרים, 87% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 77% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 72% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 7 מתוך 8.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

אבזור הבטיחות בכל רמות האבזור כולל בין היתר 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, מערכת תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, ומצלמת רוורס. חיישני חניה היקפיים וסייען חניה זמינים בגרסאות הבכירות. יגואר E-Pace מצוייד באופן הראוי לציון בכריות אוויר חיצוניות להגנה על הולכי רגל.

 

תמורה למחיר

 

גרסת הכניסה של יגואר E-Pace משווקת במחיר 318,000 ₪ אך חסרה אבזור בסיסי כגון כניסה ללא מפתח וקיפול מראות חשמלי. אפילו העור העוטה את גלגל ההגה זול יותר בגרסת הבסיס. גרסה זו מציעה מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10 אינץ', מערכת שמע עם 6 רמקולים, גג פנורמי נפתח חשמלית, ריפוד עור, מושבים קדמיים חשמליים, תאורת אווירה פנימית, בורר מצבי נהיגה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, מצלמת רוורס, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, פתחי מיזוג לאחור, פנסי LED מלאים, וחישוקי 17 אינץ'.

 

מחיר רכב המבחן ברמת האבזור S עומד על 357,000 ₪ ומציע בנוסף הגה בחיפוי עור רך, קיפול חשמלי למראות הצד, כניסה ללא מפתח, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישני חניה היקפיים עם סייען חניה, חישוקי 18 אינץ', ותאורת גישה במראות החיצוניות. הגרסה הבכירה S Plus מוצעת במחיר 386,000 ₪ וכוללת בנוסף חישוקי 19 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, ומערכת שמע עם 11 רמקולים וסאב וופר.

 

לסיכום, יגואר E-Pace מציע עיצוב מסוגנן ומסובב ראשים, תדמית אקסקלוסיבית, יכולת דינמית רהוטה, וביצועים טובים. תג המחיר הגבוה שם אותו בתחרות ישירה מול הגרסאות הבכירות של מתחריו, מה שלא יקל על אנשי המכירות של יגואר בישראל. כמו כן, המשקל הגבוה ונוחות הנסיעה הבינונית, גורעים מתחושת הפרימיום ויקשו עליו בתחרות מול השלישיה הגרמנית, אך מעריצי המותג וחובבי האצולה הבריטית, ימצאו כאן קרוסאובר יפייפה עם סמל נחשק.

 

יגואר E-Pace S 2.0 ליטרים טורבו AWD אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,998 סמ"ק
הספק מרבי משולב 249/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 36.5/1,200 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 9 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,390 מ"מ
רוחב כללי 1,984 מ"מ
גובה כללי 1,649 מ"מ
בסיס גלגלים 2,681 מ"מ
מיכל דלק 68.5 ליטרים
נפח תא מטען

577 ליטרים

משקל עצמי 1,834 ק"ג
מהירות מרבית 230 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 12.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

357,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.05.20 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק כמה טוב עשתה מתיחת הפנים לרכב הפנאי קאדילק XT5 ואיך מתמודד מנוע 2.0 ליטרים עם רכב במשקל 1.8 טון

    קאדילק עושה בעשור האחרון צעדים חשובים בהפיכת המותג לצעיר ואטרקטיבי יותר בכל קשת דגמיה תוך שמירה על התדמית היוקרתית. קאדילק XT5 הושק בשנת 2017 כמחליף לקאדילק SRX והציג עיצוב שונה מהמתחרים. מתיחת הפנים האחרונה שומרת על עיצובו המוצלח של רכב הפנאי האמריקאי אך כוללת נגיעות קוסמטיות קלות, מערכות בטיחות עד

     
  • פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    30.04.20 | מבחני רכב

    הקרב בין רכבי הפנאי 7 מושבים הולך ומתעצם עם גרסה חדשה ומוזלת לפיג'ו 5008 אשר חמושה במנוע 3 צילינדרים צנוע בנפח 1.2 ליטרים

    רכבי הפנאי החמושים בשבעה מושבים ביצעו חיסול ממוקד במיניוואנים המסורתיים. משפחות גדולות כבר לא חייבות לרכוש רכב מגודל עם חזות מסחרית ורובן בוחרות בישיבה הגבוהה ובעיצוב הפנאי על אף פשרות בסעיפי המרחב הפנימי והשימושיות. פיג'ו 5008 1.2 טורבו אקטיב יתרונות עיצוב, מרווח, שימושיות, נוחות נ

     
  • פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    19.04.20 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 החדש מתמודד בסגמנט רווי מתחרים ומתבלט בזכות עיצוב מרשים, תא נוסעים חדשני, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. יצאנו לעמוד על מעלותיו וחסרונותיו של גור האריות החדש

    קטגוריית הקרוסאוברים העירוניים ממשיכה לפרוח, ולמרבית היצרניות יש נציג בקטגוריה המאיימת להוות תחליף למכונית סופר מיני. נראה כי מדובר בתהליך טבעי לאור העדפת השוק לרכבים המציעים תנוחת ישיבה מעט גבוהה יותר לצד פוזת שטח. העובדה כי המתחרים בסגמנט מבוססים על מכוניות סופר מיני ומהווים למעשה גרסה מוגבהת שלהן

     
  • ראם 2020 במבחן דרכים

    ראם 2020 במבחן דרכים

    12.04.20 | מבחני רכב

    ראם 2500 בגרסת לימיטד עושה בסטייל את מה שמצופה מטנדר אמריקאי גדול וחזק

    את טבלת המכירות בארה"ב מובילים באופן קבוע הטנדרים של פורד, שברולט וראם. בישראל המצב שונה, אך בעזרת הטבות מס נדיבות נמכרים טנדרים כאלה במספרים יפים. למבחן הדרכים שלנו התייצב ראם 2500 בגרסת לימיטד הבכירה והמפנקת שמחירה 280,000 ₪ לפני מע"מ ואין זה מקרי שדווקא גרסה זו נבחרה לייצג את הדגם. ר

     
  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן C3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב