יגואר E-Pace במבחן דרכים

 

דגם הכניסה לעולם הקרוסאוברים של יצרנית היוקרה יגואר, מתפאר בתדמית אליטיסטית ותג מחיר יומרני. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הפרמייה הנדרשת

תגיות | פנאי שטח, יגואר, E-PACE

יגואר נכנסת באיחור אופנתי אל שוק הקרוסאוברים הקומפקטיים עם יגואר E-Pace, אחיו הקטן של יגואר F-Pace, המתחרה מול דגמים כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. יגואר E-Pace מתהדר בתדמית אליטיסטית, עיצוב מסוגנן ומפרט נדיב, אשר מכוונים אותו אל מול הגרסאות הבכירות של מקביליו מגרמניה. הפרמייה הנדרשת עבורו לא זולה ועומדת על 318,000 ₪ לגרסת הבסיס.

 

יגואר E-Pace
יתרונות עיצוב, תדמית, אחיזת כביש
חסרונות משקל, נוחות נסיעה, מחיר

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

עיצוב ונוחות

 

ממדיו של היגואר הקטן מתבלטים בזכות רוחב חריג של 1,984 מ"מ, אך אורך של 4,390 מ"מ וגובה של 1,650 מ"מ מיישרים קו עם המקובל בסגמנט, כמו גם אורכו של בסיס הגלגלים העומד על 2,681 מ"מ. הפרופורציות נכונות ויחד עם שפת העיצוב העכשווית של המותג מתקבלת הופעה דינמית ויפייפיה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

בניגוד לדגמי העבר אשר התפארו בצללית ייחודית ונמוכה עם חרטום יוקרתי, שפת העיצוב החדשה מקשה על בידול המותג וייחודו בין שאר הרכבים על הכביש למרות שהעיצוב כשלעצמו מוצלח מאוד. החזית הספורטיבית כוללת גריל מושחר וגופי תאורה מחודדים. מאחור גופי תאורה צרים וארוכים, שמשה אחורית המשתפלת לאחור, ספויילר אחורי, וזוג מפלטים קרביים בציפוי כרום.

 

בעת כניסה לתא הנוסעים בלילה, מתחנף היגואר לנהג בהצגת חתימת המותג מוקרנת על האספלט. תאורה זו המוצגת בכל דגמי היצרן מספקת את תחושת הפרימיום המתלווה למותג יגואר. שילוב הצבעים הבהירים עם ריפודי העור האיכותיים מחניפים לנוסעים. הדשבורד וכל חומרי הדיפון בגובה הידיים עשויים מחומר רך ואיכותי. רוב הפקדים והמנופים איכותיים ומספקים פידבק נעים, אך הפקדים הממוקמים מתחת לצג המולטימדיה, לשליטה על פונקציות בקרת האקלים, נראים זולים וחסרי השראה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

איכות ההרכבה והנדסת האנוש טובות. הקונסולה המרכזית חובקת את הנהג, מסודרת סביבו, ומספקת גישה נוחה לצג המולטימדיה והפקדים סביבו. האווירה בתא הנוסעים אינה מפוארת יתר על המידה ומשדרת יותר "קרוסאובר איכותי" מאשר "יגואר מפוארת בעלות 350,000 ₪". מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע בגודל 10 אינץ' המציג תמונה איכותית וחדה, אך הממשק פחות אינטואיטיבי מהמתחרים. מערכת השמע מבית "מרידיאן" מעולה עם פיזור קול טוב וצליל נעים.

 

על אף היותם עטויי עור איכותי, לא מעניקים המושבים הקדמיים נוחות או תמיכה עדיפה על אלו שתמצאו במשפחתית אירופאית גדולה. ניתן למצוא תנוחת נהיגה נוחה באמצעות כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, הכולל גם כוונון תמיכה לגב התחתון, וכוונון הגה ידני לגובה ולעומק. תנוחת ישיבה גבוהה וקו חלונות בגובה סביר, מקנים שדה ראיה טוב לכל הכיוונים, אך רוחבו העצום מקשה על תמרונים ברחובות תל אביב הצרים, ודורש משנה זהירות.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

המרווח לנוסעים מלפנים טוב בכל המדדים, ומאחור מציע הבייבי יגואר מרווח כתפיים מעולה לצד מרווח ברכיים בינוני, כך שנוסעים גבוהים יחושו צפיפות מסויימת. המושב האמצעי לא מומלץ להסעת מבוגרים אלא לילדים, בשל מדרגת תעלת ההינע הבולטת. נוסעי המושב האחורי יהנו מפתחי אוורור יעודיים וחלונות כהים. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות וטבעיות בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי.

 

בתא הנוסעים תאי אחסון רבים והשימושי ביותר נמצא מתחת למשענת היד, וכולל שני שקעי USB ושקע 12V. תא המטען בנפח מכובד של 577 ליטרים. סף ההטענה נוח והמפתח רחב דיו, אך כיסוי הסף העליון של התא נראה פשוט ולא הולם את תג המחיר. מתחת לרצפת תא המטען גלגל חלופי קומפקטי מפלדה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

התנועה בעיר נוחה ושולטת, ובידוד הרעשים מעולה, אך נוחות הנסיעה בעיר מאכזבת. המשקל הרב (1,834 ק"ג) בשילוב מרכז כובד גבוה, מחייב מתלים קשיחים לריסון תזוזות חדות וזוויות גלגול. אותו כיול קשיח מתקשה לרסן באופן יעיל שברים וחריצים, כך שהמרכב מטלטל יתר על המידה במעבר על כבישים באיכות ירודה. מעבר על פסי האטה ושיבושים גליים מורגשים גם הם בצורה שאינה תואמת לרכב פרימיום.

 

בכביש מהיר איכות הנסיעה משתפרת בצורה מהותית, ובשילוב בידוד רעשים טוב, מתקבלת איכות נסיעה כוללת התואמת יותר את התדמית שהוצמדה ברבות השנים לרכבי יגואר, הידועים בנסיעה רכה וחרישית.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

יגואר E-Pace מצוייד אמנם במערכת הנעה כפולה, אך ירידה לשבילי כורכר חושפת נסיעה קופצנית מלאת וויברציות ולא נעימה, בשל כיול המתלים הקשיח, כך שעדיף לוותר מראש על ירידה לשטח חרף הקשר המשפחתי ללנד רובר.

 

ביצועים

 

יגואר E-Pace שהתייצב למבחן מצוייד במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 249 כ"ס ומומנט של 36.5 קג"מ, המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית. המנוע החזק לא מתקשה להאיץ את המסה המשמעותית בקצב מהיר מאוד, והתאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 7.0 שניות זריזות.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

תיבת ההילוכים חלקה ומהירה, אך לפעמים נדמה כי ריבוי ההילוכים מיותר והתיבה מתלבטת כמה הילוכים להוריד בקיק דאון. פרט לכך, הביצועים מצויינים והכוח זמין לעקיפה בטוחה. כאשר בוחרים במצב ספרוט בבורר מצבי הנהיגה, המנוע נהנה לטפס לסל"ד גבוה ומשמיע צליל ספורטיבי ומהנה, אשר יעלה חיוך של שפתיו של חובב הנהיגה.

 

בכביש המפותל כיול המתלים הקשיח משלם דיבידנדים עם התנהגות כביש רהוטה וזוויות גלגול מדודות. ההנעה הכפולה מסייעת רבות לאחיזת כביש מעולה המאפשרת יציאה חזקה ומהירה מפניות. ניתן להכניס את היגואר הקטן בבטחה אל תוך עיקול ארוך ללא דרמות מיותרות, אך פניות קצרות וחדות יזכירו לנהג כי לא מדובר במכונית ספורט. המשקל הרב בשילוב מרכז הכובד הגבוה נותנים את אותותיהם, ובשילוב עם מושבים בעלי תמיכה צידית בינונית, יאלץ הנהג להאט את קצב תקיפת הפניות. בכבישים אלו מורגש חסרונם של מנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, אשר מוצעים ברכבים עממיים זולים יותר.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

ההגה מדוייק אך חסר תקשורת לחלוטין. רק כאשר מתקרבים למגבלות האחיזה ניתן לחוש מהשלדה את העומסים העודפים. הבלמים משתלטים על המסה הכבדה ומציגים כושר בלימה מעולה ונשיכה חזקה כשצריך. יגואר E-Pace מציע יכולת דינמית טובה ביחס לסגמנט, ומאפשר נהיגה מהירה ומהנה בכביש מתפתל.

 

צריכת דלק

 

עם 249 כ"ס, משקל עצמי של 1,832 ק"ג והנעה כפולה, לא ציפיתי למתחרה בטויוטה פריוס, ואכן גור היגואר לגם ליטר דלק בכל 9 ק"מ במהלך ימי המבחן שכללו תוואי נסיעה נוח עם מערכת STOP&START פעילה. הנתון הרשמי של היצרן עומד על 12.9 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 68.5 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 15 מתוך 15.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

יגואר E-Pace משווק עם שלוש שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מביניהם. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית. עלות ביטוח לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות עומדת על 1,638 ₪ לביטוח חובה ו- 12,572 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP זכה יגואר E-Pace לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 86% בסעיף הגנה על בוגרים, 87% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 77% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 72% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 7 מתוך 8.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

אבזור הבטיחות בכל רמות האבזור כולל בין היתר 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, מערכת תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, ומצלמת רוורס. חיישני חניה היקפיים וסייען חניה זמינים בגרסאות הבכירות. יגואר E-Pace מצוייד באופן הראוי לציון בכריות אוויר חיצוניות להגנה על הולכי רגל.

 

תמורה למחיר

 

גרסת הכניסה של יגואר E-Pace משווקת במחיר 318,000 ₪ אך חסרה אבזור בסיסי כגון כניסה ללא מפתח וקיפול מראות חשמלי. אפילו העור העוטה את גלגל ההגה זול יותר בגרסת הבסיס. גרסה זו מציעה מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10 אינץ', מערכת שמע עם 6 רמקולים, גג פנורמי נפתח חשמלית, ריפוד עור, מושבים קדמיים חשמליים, תאורת אווירה פנימית, בורר מצבי נהיגה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, מצלמת רוורס, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, פתחי מיזוג לאחור, פנסי LED מלאים, וחישוקי 17 אינץ'.

 

מחיר רכב המבחן ברמת האבזור S עומד על 357,000 ₪ ומציע בנוסף הגה בחיפוי עור רך, קיפול חשמלי למראות הצד, כניסה ללא מפתח, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישני חניה היקפיים עם סייען חניה, חישוקי 18 אינץ', ותאורת גישה במראות החיצוניות. הגרסה הבכירה S Plus מוצעת במחיר 386,000 ₪ וכוללת בנוסף חישוקי 19 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, ומערכת שמע עם 11 רמקולים וסאב וופר.

 

לסיכום, יגואר E-Pace מציע עיצוב מסוגנן ומסובב ראשים, תדמית אקסקלוסיבית, יכולת דינמית רהוטה, וביצועים טובים. תג המחיר הגבוה שם אותו בתחרות ישירה מול הגרסאות הבכירות של מתחריו, מה שלא יקל על אנשי המכירות של יגואר בישראל. כמו כן, המשקל הגבוה ונוחות הנסיעה הבינונית, גורעים מתחושת הפרימיום ויקשו עליו בתחרות מול השלישיה הגרמנית, אך מעריצי המותג וחובבי האצולה הבריטית, ימצאו כאן קרוסאובר יפייפה עם סמל נחשק.

 

יגואר E-Pace S 2.0 ליטרים טורבו AWD אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,998 סמ"ק
הספק מרבי משולב 249/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 36.5/1,200 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 9 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,390 מ"מ
רוחב כללי 1,984 מ"מ
גובה כללי 1,649 מ"מ
בסיס גלגלים 2,681 מ"מ
מיכל דלק 68.5 ליטרים
נפח תא מטען

577 ליטרים

משקל עצמי 1,834 ק"ג
מהירות מרבית 230 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 12.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

357,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.