יגואר E-Pace במבחן דרכים

 

דגם הכניסה לעולם הקרוסאוברים של יצרנית היוקרה יגואר, מתפאר בתדמית אליטיסטית ותג מחיר יומרני. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הפרמייה הנדרשת

תגיות | פנאי שטח, יגואר, E-PACE

יגואר נכנסת באיחור אופנתי אל שוק הקרוסאוברים הקומפקטיים עם יגואר E-Pace, אחיו הקטן של יגואר F-Pace, המתחרה מול דגמים כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. יגואר E-Pace מתהדר בתדמית אליטיסטית, עיצוב מסוגנן ומפרט נדיב, אשר מכוונים אותו אל מול הגרסאות הבכירות של מקביליו מגרמניה. הפרמייה הנדרשת עבורו לא זולה ועומדת על 318,000 ₪ לגרסת הבסיס.

 

יגואר E-Pace
יתרונות עיצוב, תדמית, אחיזת כביש
חסרונות משקל, נוחות נסיעה, מחיר

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

עיצוב ונוחות

 

ממדיו של היגואר הקטן מתבלטים בזכות רוחב חריג של 1,984 מ"מ, אך אורך של 4,390 מ"מ וגובה של 1,650 מ"מ מיישרים קו עם המקובל בסגמנט, כמו גם אורכו של בסיס הגלגלים העומד על 2,681 מ"מ. הפרופורציות נכונות ויחד עם שפת העיצוב העכשווית של המותג מתקבלת הופעה דינמית ויפייפיה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

בניגוד לדגמי העבר אשר התפארו בצללית ייחודית ונמוכה עם חרטום יוקרתי, שפת העיצוב החדשה מקשה על בידול המותג וייחודו בין שאר הרכבים על הכביש למרות שהעיצוב כשלעצמו מוצלח מאוד. החזית הספורטיבית כוללת גריל מושחר וגופי תאורה מחודדים. מאחור גופי תאורה צרים וארוכים, שמשה אחורית המשתפלת לאחור, ספויילר אחורי, וזוג מפלטים קרביים בציפוי כרום.

 

בעת כניסה לתא הנוסעים בלילה, מתחנף היגואר לנהג בהצגת חתימת המותג מוקרנת על האספלט. תאורה זו המוצגת בכל דגמי היצרן מספקת את תחושת הפרימיום המתלווה למותג יגואר. שילוב הצבעים הבהירים עם ריפודי העור האיכותיים מחניפים לנוסעים. הדשבורד וכל חומרי הדיפון בגובה הידיים עשויים מחומר רך ואיכותי. רוב הפקדים והמנופים איכותיים ומספקים פידבק נעים, אך הפקדים הממוקמים מתחת לצג המולטימדיה, לשליטה על פונקציות בקרת האקלים, נראים זולים וחסרי השראה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

איכות ההרכבה והנדסת האנוש טובות. הקונסולה המרכזית חובקת את הנהג, מסודרת סביבו, ומספקת גישה נוחה לצג המולטימדיה והפקדים סביבו. האווירה בתא הנוסעים אינה מפוארת יתר על המידה ומשדרת יותר "קרוסאובר איכותי" מאשר "יגואר מפוארת בעלות 350,000 ₪". מערכת המולטימדיה כוללת מסך מגע בגודל 10 אינץ' המציג תמונה איכותית וחדה, אך הממשק פחות אינטואיטיבי מהמתחרים. מערכת השמע מבית "מרידיאן" מעולה עם פיזור קול טוב וצליל נעים.

 

על אף היותם עטויי עור איכותי, לא מעניקים המושבים הקדמיים נוחות או תמיכה עדיפה על אלו שתמצאו במשפחתית אירופאית גדולה. ניתן למצוא תנוחת נהיגה נוחה באמצעות כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, הכולל גם כוונון תמיכה לגב התחתון, וכוונון הגה ידני לגובה ולעומק. תנוחת ישיבה גבוהה וקו חלונות בגובה סביר, מקנים שדה ראיה טוב לכל הכיוונים, אך רוחבו העצום מקשה על תמרונים ברחובות תל אביב הצרים, ודורש משנה זהירות.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

המרווח לנוסעים מלפנים טוב בכל המדדים, ומאחור מציע הבייבי יגואר מרווח כתפיים מעולה לצד מרווח ברכיים בינוני, כך שנוסעים גבוהים יחושו צפיפות מסויימת. המושב האמצעי לא מומלץ להסעת מבוגרים אלא לילדים, בשל מדרגת תעלת ההינע הבולטת. נוסעי המושב האחורי יהנו מפתחי אוורור יעודיים וחלונות כהים. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות וטבעיות בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי.

 

בתא הנוסעים תאי אחסון רבים והשימושי ביותר נמצא מתחת למשענת היד, וכולל שני שקעי USB ושקע 12V. תא המטען בנפח מכובד של 577 ליטרים. סף ההטענה נוח והמפתח רחב דיו, אך כיסוי הסף העליון של התא נראה פשוט ולא הולם את תג המחיר. מתחת לרצפת תא המטען גלגל חלופי קומפקטי מפלדה.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

התנועה בעיר נוחה ושולטת, ובידוד הרעשים מעולה, אך נוחות הנסיעה בעיר מאכזבת. המשקל הרב (1,834 ק"ג) בשילוב מרכז כובד גבוה, מחייב מתלים קשיחים לריסון תזוזות חדות וזוויות גלגול. אותו כיול קשיח מתקשה לרסן באופן יעיל שברים וחריצים, כך שהמרכב מטלטל יתר על המידה במעבר על כבישים באיכות ירודה. מעבר על פסי האטה ושיבושים גליים מורגשים גם הם בצורה שאינה תואמת לרכב פרימיום.

 

בכביש מהיר איכות הנסיעה משתפרת בצורה מהותית, ובשילוב בידוד רעשים טוב, מתקבלת איכות נסיעה כוללת התואמת יותר את התדמית שהוצמדה ברבות השנים לרכבי יגואר, הידועים בנסיעה רכה וחרישית.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

יגואר E-Pace מצוייד אמנם במערכת הנעה כפולה, אך ירידה לשבילי כורכר חושפת נסיעה קופצנית מלאת וויברציות ולא נעימה, בשל כיול המתלים הקשיח, כך שעדיף לוותר מראש על ירידה לשטח חרף הקשר המשפחתי ללנד רובר.

 

ביצועים

 

יגואר E-Pace שהתייצב למבחן מצוייד במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 249 כ"ס ומומנט של 36.5 קג"מ, המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית. המנוע החזק לא מתקשה להאיץ את המסה המשמעותית בקצב מהיר מאוד, והתאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 7.0 שניות זריזות.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

תיבת ההילוכים חלקה ומהירה, אך לפעמים נדמה כי ריבוי ההילוכים מיותר והתיבה מתלבטת כמה הילוכים להוריד בקיק דאון. פרט לכך, הביצועים מצויינים והכוח זמין לעקיפה בטוחה. כאשר בוחרים במצב ספרוט בבורר מצבי הנהיגה, המנוע נהנה לטפס לסל"ד גבוה ומשמיע צליל ספורטיבי ומהנה, אשר יעלה חיוך של שפתיו של חובב הנהיגה.

 

בכביש המפותל כיול המתלים הקשיח משלם דיבידנדים עם התנהגות כביש רהוטה וזוויות גלגול מדודות. ההנעה הכפולה מסייעת רבות לאחיזת כביש מעולה המאפשרת יציאה חזקה ומהירה מפניות. ניתן להכניס את היגואר הקטן בבטחה אל תוך עיקול ארוך ללא דרמות מיותרות, אך פניות קצרות וחדות יזכירו לנהג כי לא מדובר במכונית ספורט. המשקל הרב בשילוב מרכז הכובד הגבוה נותנים את אותותיהם, ובשילוב עם מושבים בעלי תמיכה צידית בינונית, יאלץ הנהג להאט את קצב תקיפת הפניות. בכבישים אלו מורגש חסרונם של מנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, אשר מוצעים ברכבים עממיים זולים יותר.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

ההגה מדוייק אך חסר תקשורת לחלוטין. רק כאשר מתקרבים למגבלות האחיזה ניתן לחוש מהשלדה את העומסים העודפים. הבלמים משתלטים על המסה הכבדה ומציגים כושר בלימה מעולה ונשיכה חזקה כשצריך. יגואר E-Pace מציע יכולת דינמית טובה ביחס לסגמנט, ומאפשר נהיגה מהירה ומהנה בכביש מתפתל.

 

צריכת דלק

 

עם 249 כ"ס, משקל עצמי של 1,832 ק"ג והנעה כפולה, לא ציפיתי למתחרה בטויוטה פריוס, ואכן גור היגואר לגם ליטר דלק בכל 9 ק"מ במהלך ימי המבחן שכללו תוואי נסיעה נוח עם מערכת STOP&START פעילה. הנתון הרשמי של היצרן עומד על 12.9 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 68.5 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 15 מתוך 15.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

יגואר E-Pace משווק עם שלוש שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מביניהם. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית. עלות ביטוח לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות עומדת על 1,638 ₪ לביטוח חובה ו- 12,572 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP זכה יגואר E-Pace לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 86% בסעיף הגנה על בוגרים, 87% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 77% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 72% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 7 מתוך 8.

 

יגואר E-Paceיגואר E-Pace

 

אבזור הבטיחות בכל רמות האבזור כולל בין היתר 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, מערכת תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, ומצלמת רוורס. חיישני חניה היקפיים וסייען חניה זמינים בגרסאות הבכירות. יגואר E-Pace מצוייד באופן הראוי לציון בכריות אוויר חיצוניות להגנה על הולכי רגל.

 

תמורה למחיר

 

גרסת הכניסה של יגואר E-Pace משווקת במחיר 318,000 ₪ אך חסרה אבזור בסיסי כגון כניסה ללא מפתח וקיפול מראות חשמלי. אפילו העור העוטה את גלגל ההגה זול יותר בגרסת הבסיס. גרסה זו מציעה מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10 אינץ', מערכת שמע עם 6 רמקולים, גג פנורמי נפתח חשמלית, ריפוד עור, מושבים קדמיים חשמליים, תאורת אווירה פנימית, בורר מצבי נהיגה, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג אחוריים, מצלמת רוורס, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, פתחי מיזוג לאחור, פנסי LED מלאים, וחישוקי 17 אינץ'.

 

מחיר רכב המבחן ברמת האבזור S עומד על 357,000 ₪ ומציע בנוסף הגה בחיפוי עור רך, קיפול חשמלי למראות הצד, כניסה ללא מפתח, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישני חניה היקפיים עם סייען חניה, חישוקי 18 אינץ', ותאורת גישה במראות החיצוניות. הגרסה הבכירה S Plus מוצעת במחיר 386,000 ₪ וכוללת בנוסף חישוקי 19 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, ומערכת שמע עם 11 רמקולים וסאב וופר.

 

לסיכום, יגואר E-Pace מציע עיצוב מסוגנן ומסובב ראשים, תדמית אקסקלוסיבית, יכולת דינמית רהוטה, וביצועים טובים. תג המחיר הגבוה שם אותו בתחרות ישירה מול הגרסאות הבכירות של מתחריו, מה שלא יקל על אנשי המכירות של יגואר בישראל. כמו כן, המשקל הגבוה ונוחות הנסיעה הבינונית, גורעים מתחושת הפרימיום ויקשו עליו בתחרות מול השלישיה הגרמנית, אך מעריצי המותג וחובבי האצולה הבריטית, ימצאו כאן קרוסאובר יפייפה עם סמל נחשק.

 

יגואר E-Pace S 2.0 ליטרים טורבו AWD אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,998 סמ"ק
הספק מרבי משולב 249/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 36.5/1,200 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 9 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,390 מ"מ
רוחב כללי 1,984 מ"מ
גובה כללי 1,649 מ"מ
בסיס גלגלים 2,681 מ"מ
מיכל דלק 68.5 ליטרים
נפח תא מטען

577 ליטרים

משקל עצמי 1,834 ק"ג
מהירות מרבית 230 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 12.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

357,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה.

     
  • קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.04.19 | מבחני רכב

    בדורה השלישי מבטיחה קיה סיד המשפחתית להיות טובה יותר בכל ההיבטים. יצאנו לבדוק האם הפעם יש לה סיכוי להצליח בשוק הישראלי

    קיה סיד נשאה את דגל המהפכה של קיה - משפחתית קומפקטית שתוכננה ויוצרה באירופה כדי לקלוע לטעם המקומי. ההצלחה לא איחרה לבוא וערב השקת הדור השלישי מדווחת קיה על למעלה מ- 1.3 מיליון מסירות ברחבי העולם. קיה סיד מחזיקה בנתח של 16% מכלל המסירות של קיה באירופה כאשר גרסת הסטיישן תופסת נתח של 40% ממסירות הדגם.

     
  • פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    15.04.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני, יחידת הנעה משופרת ואבזור נוסף. יצאנו לבחון את המתכון המשופר

    פיג'ו 308 מוכרת מזה שנים בשוק הרכב הישראלי כמשפחתית סולידית ופרקטית שנפוצה בעיקר בציי הרכב. כעת מגיעה אלינו הצרפתייה לאחרת מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכות בטיחות אקטיביות אשר נועדו לשפר את מעמדה בשוק. יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים הופכת את פיג'ו 308 לרלוונטית וכדאית לצ

     
  • קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

    קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

    11.04.19 | מבחני רכב

    קיה ספורטאז' זכה למתיחת פנים וקיבל מנוע טורבו דיזל חדש. זו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה בגרסה חסכונית ומעניינת

    קיה ספורטאז' החל את מהפכת "הקרוסאובר לכל פועל" ומתברג כעת כרכב השני הנמכר בישראל לשנת 2018. הרפורמה שהחיל קיה ספורטאז' אורבן בגרסת 1.6 ליטרים אוטומטית במחיר של מכונית משפחתית, הביאה את סגמנט הקרוסאוברים אל מרכז הקונצנזוס ויצרה שינוי משמעותי ביותר בשוק הרכב הישראלי. מבט חטוף בטבלת המכירות מלמד כי סגמ

     
  • סוזוקי ויטרה טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סוזוקי ויטרה טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    04.04.19 | מבחני רכב

    סוזוקי ויטרה קיבל מנוע טורבו מודרני ועיצוב עדכני. יצאנו לבחון את הקרוסאובר הקומפקטי בגרסתו החדשה

    סוזוקי ויטרה היה מחלוצי קטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים ועוד בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הציע יכולת שטח טובה בחבילה קטנה, עם הילוך כוח ועבירות גבוהה ביחס למחיר. בדור הרביעי הפך סוזוקי ויטרה לקרוסאובר עירוני המציע עיצוב אופנתי ויכולת טובה בכביש תוך ויתור על יכולת השטח. לחובבי השבילים מוצעת גם גרסת הנעה

     
  • טויוטה ראב 4 הייבריד החדש 2019 במבחן דרכים

    טויוטה ראב 4 הייבריד החדש 2019 במבחן דרכים

    31.03.19 | מבחני רכב

    טויוטה ראב 4 החדש מציע עיצוב מוחצן, יחידת הנעה היברידית ותג מחיר בקצה העליון של הקטגוריה. יצאנו לבחון את המתחרה החדש והמסקרן

    טויוטה ראב 4 הינו חלוץ הקטגוריה הפורחת ביותר בשוק המקומי בשנים האחרונות. כבר בשנת 1994, טרם התחיל הרומן של הנהג הישראלי עם רכבי פנאי שטח, הוצג הדור הראשון של טויוטה ראב 4 (ראשי תיבות Recreational Activity Vehicle 4WD) אשר הקדים את זמנו, מתוך הבנה כי רובם המוחלט של נהגי רכבי הפנאי בוחרים בהם בשל הישי

     
  • קיה נירו PHEV במבחן דרכים

    קיה נירו PHEV במבחן דרכים

    27.03.19 | מבחני רכב

    גרסת הפלאג-אין הייבריד של קיה נירו מציעה צריכת דלק נמוכה יותר אך מחיר רכישה גבוה יותר. יצאנו למבחן דרכים חסכוני במיוחד

    קיה נירו PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג-אין הייבריד) לקרוסאובר ההיברידי המוכר של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה ההיברידית הכוללת מנוע בנזין בשילוב מנוע חשמלי, מקבלת בגרסה זו סוללת ליתיום-יון פולימר הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. כאשר הסוללה טעונה במלואה, ניתן לנסוע באמצעות אנרגיית

     
  • מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    17.03.19 | מבחני רכב

    מאזדה 6 מנסה לשדרג את מעמדה ולטפס אל מחוזות הפרימיום

    מאזדה 6 היא אחת המכוניות המזוהות ביותר בישראל. היא החליפה את מאזדה 626 שהעירה את קטגוריית המשפחתיות הגדולות כשזכתה לתמחור אטרקטיבי וסחפה אחריה את המתחרות להורדת מחירים. הדור הראשון של מאזדה 6 היה נציג ראשון לדגמי ה'זום זום' של מאזדה, עם עיצוב חיצוני מרשים ושלדה שיצרה מכונית מהנה מאוד לנהיגה.

     
  • טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    11.03.19 | מבחני רכב

    טויוטה פריוס פלוס מציע 7 מושבים, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותג מחיר של 169,900 ₪. יצאנו לבדוק למי הוא מתאים

    המיניוואן טויוטה פריוס פלוס מבוסס על טויוטה פריוס מדור קודם ומצוייד באותה יחידת הנעה היברידית, אך מציע בסיס גלגלים ארוך ב- 80 מ"מ וגג גבוה ב- 85 מ"מ כדי לאפשר הובלת 7 נוסעים. טויוטה פריוס פלוס מיועד למשפחות ברוכות ילדים שאינן נכנעות לאופנת הקרוסאוברים ומעדיפות תא נוסעים פרקטי ומנוע חסכוני על פני מרכ

     
  • דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    07.03.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה מציעה מכונית סופר מיני אוטומטית במחיר של מכונית מיני. יצאנו לבדוק האם הסופר מיני הזולה בישראל מהווה קניה חכמה

    לדאצ'יה סנדרו יש לכאורה את כל הכלים להצלחה בשוק המקומי. היא מציעה את החוויה של קריעת ניילונים מרכב חדש מהיבואן במחיר נגיש של 63,000 ₪ ועושה זאת עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע טורבו. לצד אלו יהנו הרוכשים מעלויות אחזקה זולות. דאצ'יה סנדרו יתרונות מחיר, נוחות נסיעה, מרווח פנים

     
  • שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.02.19 | מבחני רכב

    שברולט ספארק עברה מקצה שיפורים וחוזרת לתחרות עם מפרט מבטיח ואבזור בטיחות משודרג

    הדור הראשון של שברולט ספארק הגיע ארצה מעט באיחור למהפכת המיני והציע עיצוב מקורי אך תיבת הילוכים ידנית בלבד. בדור השני בחרה שברולט בעיצוב בוגר יותר וציידה את הספארק במנוע בנזין 1.4 ליטרים גדול וחזק ביחס למקובל בסגמנט ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. מאז היא נמצאת בקרב רבות המכר בקטגוריית המיני אותה מוב

     
  • יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    26.02.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר יונדאי טוסון זכה למתיחת פנים וזו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי

    סגמנט הקרוסאוברים הינו הצומח ביותר בשוק הרכב הישראלי, בעיקר בקרב הצרכן הפרטי אשר רוכש את רכבו מתוך בחירה אישית. בסגמנט זה שולטים ביד רמה מזה שנים צמד האחים מקוריאה - חתן השמחה יונדאי טוסון ואחיו החורג קיה ספורטאז'. שניהם עברו לאחרונה מתיחת פנים כאשר זו של יונדאי טוסון משמעותית יותר וכוללת עדכוני עיצ

     
  • סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    19.02.19 | מבחני רכב

    סובארו פורסטר התבלט לאורך דורותיו הקודמים ביכולת שטח עדיפה על פני מתחריו לצד עיצוב ומפרט שמרנים. הדגם החדש מבטיח לככב בשטח ולהציע חווית נסיעה משופרת על הכביש

    מורשתו של סובארו פורסטר מתחילה בשנת 1995. המתכון היה ונותר פשוט ויעיל, וכולל פלטפורמה קיימת של מכונית משפחתית, מכלולי הנעה כפולה מוכחים ומוכרים, גחון מוגבה, ועיצוב קשוח. לימים הפך סגמנט הקרוסאוברים לגדוש מאוד בשוק הרכב וכמעט לכל יצרנית יש נציג בקבוצה. סובארו פורסטר רושם לזכותו את היותו מדור המייסדים

     
  • פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    14.02.19 | מבחני רכב

    הדור השלישי של פולקסווגן טוארג מציע שפע טכנולוגיה עם תג מחיר במחוזות מותגי היוקרה. יצאנו לבדוק האם מחירו מוצדק

    הדור הראשון של רכב הפנאי שטח פולקסווגן טוארג הגיח אל העולם כחלק מאסטרטגיה של פולקסווגן להתחרות במותגי הפרימיום. אחותו מקטגוריית רכבי הסלון - פולקסווגן פייטון לא נחלה הצלחה ולא שרדה, אבל הטוארג זכה לאהדה ולדור שני, וכעת מגיע אלינו הדור השלישי. פולקסווגן טוארג יתרונות ביצועים,

     
  • אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    07.02.19 | מבחני רכב

    אאודי A7 החדשה מציעה פאר ופינוק שנארזו במרכב קופה 4 דלתות דינמי ומרשים. יצאנו לאמוד את יכולותיה

    אאודי A7 הינה גרסת קופה 4 דלתות של מכונית הסלון אאודי A6. היא מתחרה בקטגוריה נישתית המונה גם את מרצדס CLS חלוצת הקטגוריה וב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה. קטגוריה זו מכוונת אל קהל יעד המבקש יותר סטייל ועיצוב ממכונית הסלון שלו גם אם הדבר כרוך בפשרה מסויימת במרווח הראש במושב האחורי ביחס לתצורת סדאן קלאסית. &

     
  • יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    30.01.19 | מבחני רכב

    יגואר נמנית בין היצרניות הראשונות והבודדות אשר מציעות רכב פנאי חשמלי בעל טווח נסיעה פרקטי. יצאנו לנסיעה מסקרנת עם מבט אל העתיד

    יגואר הינה היצרנית הראשונה בישראל אשר מציעה רכב פנאי פרימיום חשמלי במחיר הגיוני. אאודי ומרצדס אמנם הציגו את מתחרותיהן בסגמנט אך אלו טרם נעות על כבישי ארצנו. יגואר i-Pace תוכננה כמו שרכב חשמלי אמיתי צריך להיבנות. לא מדובר בדגם היברידי או מונע בנזין אשר הוסב להנעה חשמלית, אלא בפלטפורמה שנועדה לרכב חשמ

     
  • פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    24.01.19 | מבחני רכב

    רכב הקרוסאובר הבינוני של פיג'ו מקבל גרסת מנוע בסיסית וחסכונית יותר. יצאנו לעמוד על מעלותיו של האריה בגרסה החסכונית

    פיג'ו 3008 ידוע כפייבוריט בסגמנט הקרוסאוברים הגדוש מתחרים. עיצוב מסוגנן, תא נוסעים חדשני ואיכות נסיעה טובה, השיגו לאריה הצרפתי שלל כתרים ותארים ע"י מדיות רבות וטובות. כעת מציע פיג'ו 3008 גרסת בסיס חדשה עם מנוע קטן וחסכוני בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה. בתצורה זו

     
  • יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    23.01.19 | מבחני רכב

    יונדאי i30 N נכנסת לקטגוריית ההוט האץ' עם נתונים מבטיחים על הנייר. יצאו לנסיעת התרשמות קצרה

    מותג יונדאי מזוהה עם רכבי מיין סטרים פרקטיים המככבים בטבלת המכירות בזכות מוניטין אמינות וסחירות טובים ותמורה גבוהה למחיר. לצד אלו דאגה יונדאי בעשורים האחרונים להציב באולמות התצוגה גם מכונית ראוותנית אשר תהווה מקדם תדמיתי ותוסיף רוח צעירה למותג, כגון יונדאי קופה ויונדאי וולוסטר, אך אלו לא היו מכוניות

     
  • דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    17.01.19 | מבחני רכב

    במחיר של מכונית מיני, מציעה דאצ'יה קרוסאובר אוטומטי עירוני. יצאנו לבדוק האם המתכון האטרקטיבי על הנייר מרשים גם על הכביש

    דאצ'יה נכנסה לשוק המקומי עם מבחר רכבים במחירים אטרקטיביים, ותוספת תיבת הילוכים אוטומטית למבחר הדגמים שיפר את אטרקטביות דגמיה עבור הקהל הישראלי. דאצ'יה סנדרו סטפווי, מהווה למעשה גרסת פנאי מוגבהת גחון של דאצ'יה סנדרו, בתוספת איפור שטח אופנתי ויכולת ירידה לשבילי עפר. יצאנו לבדוק מה מקבלים תמורת מחיר מפ

     
  • דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    10.01.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה דאסטר מתיימר להציע יכולת שטח טובה ומנוע דיזל חסכוני במחיר זול ממשפחתית קומפקטית. יצאנו למבחן בוץ תובעני עם החקלאי הרומני

    דאצ'יה דאסטר רכש לעצמו עדת מעריצים לא קטנה עוד בדורו הקודם עם הגיעו ארצה. שילוב של מחיר זול, פשטות מכנית, הנעה כפולה ומנוע דיזל גמיש וחסכוני, יצרו רכב שטח נגיש לקניה ואחזקה. דאצ'יה דאסטר פונה אל חובבי השטח אשר ידעו להעריך את מעלותיו הרבות של העולה מרומניה, ממנו נמכרו מעל למיליון יחידות ברחבי העולם.