DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

 

DS מכניסה את השיק הצרפתי אל קטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים

תגיות | פנאי שטח, DS, 7

ליין דגמי DS הושק בתחילת העשור הנוכחי עם הצגת סיטרואן DS 3, גרסה יוקרתית ואופנתית לסופר מיני של סיטרואן. מאז הושקו דגמים שלא פגעו במטרה ולא סייעו למותג להתבסס, אך למרות זאת בשנת 2016 החליטו קברניטי קבוצת PSA להפוך את DS למותג עצמאי עם מיצוב יוקרתי, ומערך הפצה נפרד מדגמי סיטרואן.

 

DS 7 2.0 ליטרים טורבו דיזל
יתרונות נוחות נסיעה, ייחודיות, תא נוסעים
חסרונות הנדסת אנוש, תפעול המסכים

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

אנשי DS הבינו שמותג יוקרה מתפתח המעוניין להפגין נוכחות ודריסת רגל בשוק הרכב הצפוף, חייב להציע את הסחורה החמה והמבוקשת ביותר - רכב פנאי, וכך נולד DS 7 קרוסבק. מסוקרנים מאוד, יצאנו לבדוק האם השיק והייחוד הצרפתיים יצליחו להגיע אל ליבם של הלקוחות בישראל.

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

עיצוב ונוחות

 

DS 7 קרוסבק הוא רכב שקשה מאוד לפספס, ומשך המון עניין בימי המבחן. בחזית גריל עצום ממדים על טהרת מוטיב המעוין החוזר גם בפנסים ובאלמנטים רבים נוספים. תאורת היום מסוג LED נראית כאילו היא מטפטפת מצידי הפגוש. קו המותניים מודגש מלפנים ומאחור. החלק התחתון של דלתות הצד קעור ומעניק רושם שרירי. גם חישוקי הגלגלים עוצבו עם מעויינים המוטבעים על הצלעות העבות וזכו גם לצביעה דו-גונית.

 

החלק האחורי זכה להשקעה עיצובית ניכרת וגופי התאורה מרהיבים ונראים כמו תכשיט יוקרתי. צמד יציאות המפלט בתחתית הפגוש אמנם מדומים אך מעניקים רושם כוחני. רכב המבחן הגיע בגימור פרפורמנס ליין הספורטיבי והמיר כמעט את כל עיטורי הכרום במתכת שחורה בגימור מט ייחודי. העיצוב אמנם לא חדשני ומקורי כמו בדגמים קודמים של DS, אך לבטח יפנה לקהל רחב יותר.

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

מידותיו של DS 7 קרוסבק מציבות אותו בין דגמי הפנאי שטח הקומפקטיים לבינוניים, לשם המחשה - בין אאודי Q3 לאאודי Q5. אורכו 4,573 מ"מ, רוחבו 1,906 מ"מ, גובהו 1,625 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,730 מ"מ.

 

תא הנוסעים של DS 7 קרוסבק מציע חוויה ייחודית מאוד. העיצוב לא דומה לאף רכב אחר והירידה לפרטים בהחלט הולמת רכב פרימיום. הדשבורד והקונסולה בין המושבים הקדמיים מרופדים בבד אלקנטרה נעים למגע. כפתור ההתנעה ממוקם בין פתחי המיזוג במרכז, ובדגמי So Chick מצטרף אליו שעון יפייפה ממותג השעונים הצרפתי B.R.M. המסך המרכזי נראה כמרחף מעל הקונסולה המרכזית, תחתיו פקדי מגע מעוצבים לניווט מהיר בין הפונקציות השונות. פקד עוצמת השמע משובץ קריסטל וכמוהו לא תפגשו באף רכב אחר.

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

הקונסולה בין המושבים רחבה, מוגבהת, ויוצרת חיץ בין הנהג לנוסע. מתגי החלונות המעוצבים, בדוגמת מעויינים כמובן, ממוקמים על גבי הקונסולה וכך גם בורר מצבי הנהיגה, בלם היד החשמלי, ובורר ההילוכים. ההגה נאה וגלגלות השליטה הממוקמות עליו, משובצות קריסטלים.

 

איכות החומרים גבוהה מאוד וגם איכות ההרכבה מצויינת. התפרים על גבי הדשבורד והמושבים נאים ומדוייקים, ותא הנוסעים משדר רושם מוצק וחסון. למרות זאת הצלחנו למצוא מספר נקודות פחות איכותיות כמו טבור גלגל ההגה הבנוי מפלסטיק פשוט, ורק בגרסאות היקרות יותר הוא מחופה בעור. מנופי האורות, המגבים, ובקרת השיוט אמנם מסתתרים מאחורי גלגל ההגה אך הם מוכרים לנו היטב מדגמי פיג'ו וסיטרואן העממיים, וכך גם בורר ההילוכים שאמנם נאה בפני עצמו, אך מופיע גם בפיג'ו 3008.

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

הכניסה אל תא הנוסעים נוחה בזכות דלתות גדולות ומפתח רחב. המושבים הקדמיים רכים, נוחים מאד, מתכווננים חשמלית, וכוללים גם זיכרונות. התמיכה בפלג הגוף התחתון טובה אך היינו שמחים לתמיכה טובה גם בגב העליון ובצוואר. את בסיס המושב ניתן להאריך ידנית לטובת תמיכה לירכיים בנסיעות ארוכות. המרווח מלפנים נדיב בכל המדדים.

 

גם אל המושב האחורי קל להיכנס והוא נוח במיוחד. המרווח נדיב, ובזכות הבסיס והרצפה השטוחים, גם שלושה נוסעים בוגרים יוכלו לשבת יחד מבלי להשמיע מחאה. מסעד הגב במושב האחורי מתכוונן חשמלית, ויחד עם פתחי מיזוג עוצמתיים, חלונות כהים, וצמד שקעי USB, יזכו הנוסעים מאחור לחוויית נסיעה משובחת. תאורת ה- LED בתא הנוסעים עשירה ומופעלת באמצעות מגע.

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

הנדסת האנוש היא צרפתית קלאסית, והמשמעות היא שפגשנו פונקציונליות לא מובנת והתפעול השוטף דורש מעט תרגול. המסך המרכזי שולט כמעט בכל הפונקציות, כולל במערכת המיזוג. פקדי הניווט בתחתית מקלים על השימוש אך האנימציות האיטיות עלולות להיות מוגזמות לעיתים, והתצוגה נותרת על המצב הנבחר ולא שבה אל תצוגת הרדיו או השמע. גם לתפעול החלונות מהקונסולה המרכזית צריך להתרגל והיד נשלחת אוטומטית אל הדלת ופוגשת בחלל אחסון במקום בפקדי החלונות. מנוף בקרת השיוט מוסתר מאחורי ההגה, כולל כפתורים מהצדדים ומאחור, ונדרש לתרגל את תפעולו. לוח המחוונים הדיגיטלי כולל מספר תצוגות מתחלפות ואפילו אחת הניתנת להתאמה אישית, אך גם כאן האנימציות עשויות להיות מעט מעיקות ותצוגת מחשב הדרך מוצגת למספר רגעים בלבד ונעלמת מן המסך.

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

לתא המטען פתיחה וסגירה חשמלית, גם במחוות רגל מתחת לפגוש האחורי - פיצ'ר נפלא כשמגיעים או עוזבים את הרכב בידיים מלאות. נפח תא המטען עומד על 555 ליטרים. את המושבים האחוריים ניתן לקפל במשיכת מנוף מתוך תא המטען ולקבל חלל הטענה שימושי בנפח 1,752 ליטרים. סף ההטענה מעט גבוה אך אין מדרגה בין הדלת לרצפה. הרצפה הגבוהה מסתירה חלל אחסון נוסף ותחתיו נמצא גלגל חלופי זמני. בצדי תא המטען תאים פתוחים, תאורת לד חזקה, ושקע מתח 12V.

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

בפרק נוחות הנסיעה היו לנו ציפיות גבוהות במיוחד, וכבר נגלה לכם שלא התבדינו. DS 7 קרוסבק הוא אחד הרכבים הנוחים ביותר בהם יצא לנו לנהוג. באולם התצוגה סיפרו לנו שהם מעודדים את הלקוחות לנסוע מעל שיבושים בנסיעת המבחן, ולכן ניסינו גם אנחנו. מעטים מאוד השיבושים שהצליחו להכניע את DS 7 קרוסבק והורגשו בתא הנוסעים. הוא מתמודד היטב עם בורות ושברי כביש כמעט בכל מהירות ומצליח לשכך ולעדן אותם. פסי האטה משתטחים מתחת לגלגלים הגדולים ורק כאלה אכזריים במיוחד הצליחו להעביר טלטול קל אל תא הנוסעים. זווית הגלגול מוחשית אך במהלך המבחן גילינו כי חסר לא מעט אוויר בצמיגים ולאחר שניפחנו את הצמיגים לפי הוראות היצרן, הורגש שיפור. בידוד הרעשים טוב, אך היינו שמחים לשמוע פחות רעשי צמיגים.

 

ביצועים

 

בחזיתו של DS 7 קרוסבק שוכן מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ליטרים המפיק 180 כ"ס ב- 3,750 סל"ד, ומומנט של 40.8 קג"מ הזמין החל מ- 2,000 סל"ד. על פי נתוני היצרן, תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 9.4 שניות ובמבחן שלנו נמדד זמן של 9.7 שניות. צליל המנוע מסגיר את היותו לוגם סולר אך בתוך תא הנוסעים הבידוד עושה עבודה יעילה וקולו של המנוע נשמע חלש מאוד רק בתאוצות.

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית שעושה עבודה מעולה. העברות ההילוכים חלקות ונעימות, גם תחת עומס. בורר מצבי הנהיגה אחראי גם על תפקודה של תיבת ההילוכים. במצב ספורט שומרת התיבה את המנוע בתחום היעיל ולא ממהרת להעלות הילוכים, ורמיסה של הדוושה תביא להורדה של שניים ולעיתים אף שלושה הילוכים במהירות וללא שיהוקים. מנופי העברת ההילוכים מאחורי גלגל ההגה שימושיים מאוד, אך היינו שמחים אילו היו עשויים מתכת ולא פלסטיק.

 

כיול המתלים הרך רמז לנו שנהיגה ספורטיבית לא תתאים ל- DS 7 קרוסבק. זוויות הגלגול מוחשיות ומורגשת גם רכינה לאחור בתאוצה, וצלילת חרטום בבלימה. לאחר שהתגברנו על הרכות, גילינו כי רמת האחיזה גבוהה והרכב מעניק ביטחון לנהג גם כשגבול האחיזה מרגיש קרוב. במצב ספורט הורגשה הקשחה של המתלים האדפטיביים, אך ההגה נותר קל גם במצב זה, לא מתקשר כראוי ולא מרגיש מספיק מדוייק. הבלמים ברכב המבחן כנראה הספיקו לעבור חיים לא קלים ורעדו גם בבלימות מתונות.

 

צריכת דלק

 

על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק המשולבת של DS 7 קרוסבק על 20.4 ק"מ לליטר. במבחן שלנו נמדדה צריכת דלק של 13.2 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. אנו משערים כי בתנאי נסיעה רגועים יותר תושג צריכת דלק חסכונית יותר. נפח מיכל הדלק 55 ליטרים וניתן לצפות לטווח נסיעה גדול של כ- 700 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר עומדת על 8 מתוך 15.

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

DS 7 קרוסבק משווק עם אחריות יצרן מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ ולשנה שלישית או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. הטיפולים התקופתיים מתבצעים אחת לשנה או בכל 20,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 809 ₪, עלות הטיפול השני 1,161 ₪, ועלות הטיפול השלישי 809 ₪. סך עלות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 2,779 ₪ והיא נמוכה באופן משמעותי מהמקובל במותגי יוקרה ואף ממספר מותגים עממיים.

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

עלות פנס קדמי 5,120 ₪, עלות פנס אחורי 3,270 ₪, עלות מראת צד קומפלט 3,360 ₪, עלות רפידות בלמים קדמיות 587 ₪, ועלות צלחות בלמים קדמיות 790 ₪. גם באגף החלפים מציג DS 7 קרוסבק עלויות אחזקה שלא יבהילו לקוחות שהגיעו ממותגים עממיים. עלות ביטוח מקיף וחובה לכל נהג מגיל 21 ומעלה, ללא תביעות ושלילות רישיון, עומדת על 12,804 ₪ לשנה. DS 7 בגרסה הנבחנת נמצא בקבוצת רישוי 6 ועל כן עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 3,314 ₪.

 

בטיחות

 

DS 7 קרוסבק נבחן על ידי ארגון Euro NCAP בשנת 2017 וזכה לציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות, עם ציונים של 91% בהגנה על בוגרים, 87% בהגנה על ילדים, 75% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 76% עבור מערכות הבטיחות.

 

DS 7 קרוסבקDS 7 קרוסבק

 

מפרט אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית עד למהירות 140 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת סייען פקקים, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורים, ניטור שטחים מתים, התרעה על עייפות הנהג, משענות ראש קדמיות אקטיביות למניעת פגיעת 'צליפת שוט', ניטור לחץ אוויר בצמיגים, חיישני חניה היקפיים, ומצלמת נסיעה לאחור. ציון משרד התחבורה לאבזור הבטיחות גבוה במיוחד ו- DS 7 קרוסבק הוא מהרכבים המעטים בישראל שזכו לציון מרבי של 8 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

DS 7 קרוסבק משווק בישראל במחיר של החל מ- 239,900 ₪ עבור רמת האבזור SO CHIC עם חבילת השראה PREFORMANCE Line. רשימת האבזור עשירה וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מרכזי בגודל 8 אינץ', טעינה אלחוטית לסמארטפון, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, מושבים בריפוד אלקנטרה בשילוב עור, משענת מושב אחורי מתכווננת חשמלית, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען במחוות רגל, לוח מחוונים דיגיטלי, מתלים אדפטיביים, פנסי LED מלפנים ומאחור, גג שמש חשמלי, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.

 

רמות האבזור הבכירות כוללות פרטי אבזור מעולם הפרימיום כגון ריפודי עור נאפה, חימום, אוורור, ועיסוי במושבים הקדמיים, מערכת לראיית לילה, התרעה על עייפות הנהג המבוססת על מצלמת IR, שמשה קדמית מחוממת, ותאורת LED אקטיבית מלפנים.

 

DS 7 קרוסבק מציג אלטרנטיבה ייחודית לרכב פנאי שטח יוקרתי. הוא פונה לקהל מבוסס המחפש משהו שונה, אקסלוסיבי ולא סטנדרטי. אלה שיתגברו על החשש ממותג צעיר וצרפתי, ייהנו מרמת אבזור עשירה, נוחות נסיעה מהמעלה הראשונה, אופי ייחודי, ואפילו צריכת דלק חסכונית. כל זה במחיר אטרקטיבי ביחס למתחרים מגרמניה.

 

DS 7 קרוסבק 2.0 טורבו דיזל SO CHIC PREFORMANCE Line
מנוע טורבו דיזל 2.0 ליטרים
הספק מרבי משולב 180/3,750 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 40.8/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 8 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,573 מ"מ
רוחב כללי 1,906 מ"מ
גובה כללי 1,625 מ"מ
בסיס גלגלים 2,738 מ"מ
מיכל דלק 55 ליטרים
נפח תא מטען

555 ליטרים

משקל עצמי 1,535 ק"ג
מהירות מרבית 215 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.4 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 20.4 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 8 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 5 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 8 (מתוך 8)
מחיר

239,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019