טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

 

טויוטה קאמרי הייבריד החדשה היא כבר לא האופציה ההיברידית הבלעדית בסגמנט המשפחתיות הגדולות והיא חוזרת להתמודד עם המתחרות הצעירות

תגיות | משפחתיות גדולות, טויוטה, קאמרי הייבריד

בשנת 2008 בתגובה לפופולריות שצברה בערוצי הייבוא האישי החל שיווקה הרשמי של טויוטה קאמרי בגרסה ההיברידית בישראל לצד גרסת הבנזין הסטנדרטית. לפני עשור, משפחתית גדולה בניחוח אמריקאי בעלת יחידת הנעה היברידית הייתה ייחודית בנוף והפכה לאפשרות ההיברידית הבלעדית בקטגוריית המשפחתיות הגדולות.

 

טויוטה קאמרי הייבריד XLE
יתרונות נוחות נסיעה, צריכת דלק, מרווח פנימי
חסרונות אבזור, מערכת מולטימדיה, תמורה למחיר

 

טויוטה קאמרי הייברידטויוטה קאמרי הייבריד

 

טויוטה קאמרי החדשה הושקה לאחרונה בישראל בגרסה ההיברידית בלבד. בניגוד לעבר היא כבר לא ההיברידית היחידה במבחר ותתמודד מול מתחרות כגון קיה אופטימיה ויונדאי סונטה הפופולרית. גם קטגוריית רכבי הפנאי שטח מציגה מולה מתמודדים משמעותיים כגון טויוטה ראב 4 הייבריד המתחרה מבית, ומיצובישי אאוטלנד PHEV המציע אפשרות להטענה משקע החשמל בבית. אז מה מציעה טויוטה קאמרי החדשה? יצאנו לבדוק.

 

עיצוב ונוחות

 

גלגולים קודמים של טויוטה קאמרי התקשו מאוד לעורר תגובה אצל המתבונן והדור הקודם אף עבר מתיחת פנים מסיבית במיוחד באמצע החיים בכדי להפוך אותה למושכת יותר. טויוטה קאמרי החדשה מבוססת על פלטפורמת TNGA החדשה אותה היא חולקת עם רכבים מעוצבים במיוחד כגון טויוטה C-HR ועל כן גם היא זוכה לעיצוב עדכני ובולט בהרבה ביחס לעבר.

 

טויוטה קאמרי הייברידטויוטה קאמרי הייבריד

 

החזית מאופיינת בגריל תחתון גדול ובולט המועצם על ידי החצאיות הנמוכות והבולטות. הגריל העליון נאמן לשפת העיצוב הנוכחית של טויוטה והוא תחום בפנסים צרים וארוכים עם תאורת לד נאה. מהצד קו המותניים התפוח מעניק לעיצוב נוכחות שרירית ומדגיש את המידות הנדיבות. מאחור המופע סולידי יותר אך נאה בזכות קורה C הגולשת ברכות לאחור ומתמזגת עם דלת תא המטען. הגרפיקה הנאה של הפנסים הגדולים זולגת אל עיצוב הפגוש האחורי והפלסטיקה השחורה בקצה הפגוש מעניקה סיומת אלגנטית לזנב.

 

למרות המראה החיצוני המגודל מציגה טויוטה קאמרי מידות חיצוניות המקובלות בסגמנט המשפחתיות הגדולות. אורכה 4,880 מ"מ, רוחבה 1,840 מ"מ, גובהה 1,445 מ"מ ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,825 מ"מ.

 

בתא הנוסעים נעשה ניסיון לשלב חלק מהקימורים החיצוניים בכדי לייצר עיצוב שונה ומעניין. התא מואר ואוורירי בזכות שטח החלונות הגדול וסף החלונות הנמוך. הקונסולה המרכזית המפוסלת לוכדת מיד את המבט. בחלק העליון ממוקם המסך המרכזי ומתחתיו פקדי בקרת האקלים. במפלס התחתון חיבורי המדיה והחשמל, בורר ההילוכים, בלם היד החשמלי, ומתגים לשליטה במצבי הנהיגה. מאוחר יותר גילינו שהעיצוב מתפקד באופן פונקציונלי ומפנה המון מקום לברך ימין של הנהג.

 

טויוטה קאמרי הייברידטויוטה קאמרי הייבריד

 

מול הנהג ניצב הגה בעיצוב מעט מיושן שהגיע ישירות מהדגם הקודם. הוא מחופה בעור מחוספס שאינו נעים למגע. לוח המחוונים נאה ומציג במקום מד סל"ד מסורתי שעון המנטר את פעילות מערכת ההנעה. במרכז לוח המחוונים מחשב דרך גדול עם תצוגה רחבה וצבעונית המציג שפע של אינפורמציה. דרך מחשב הדרך ניתן לשלוט באינטואיטיביות ובנוחות במגוון פונקציות, ובין היתר בתפקוד מערכות הבטיחות.

 

טויוטה קאמרי הייברידטויוטה קאמרי הייבריד

 

מערכת המולטימדיה מאכזבת, היא אמנם דוברת עברית אך מציגה ממשק תפעול איטי ופריסת תפריטים סבוכה, רזולוציית המסך נמוכה והוא אינו רגיש מספיק למגע. המערכת אינה כוללת אפשרות לחיבור הסמארטפון באמצעות Android Auto או Apple Car Play אך ניתן להציג שיקוף מסך באמצעות אפליקציה ייעודית שלא הצלחנו להפעיל במהלך המבחן.

 

איכות החומרים אינה אחידה. חלקו העליון של הדשבורד עשוי חומר איכותי ונעים למגע. גם ריפודי העור נעימים ואיכותיים. מעבר לכך איכות החומרים בינונית ונופלת מהמתחרות. איכות ההרכבה אכזבה וקרקושים נשמעו מדיפון דלת הנהג, ממשענת היד, ומכיוון המושב האחורי. צליל טריקת הדלת, אשר בעיני רבים קובע את הרושם הראשוני מהרכב, חלול ומעניק רושם זול.

 

טויוטה קאמרי הייברידטויוטה קאמרי הייבריד

 

המושבים הקדמיים רכים ונוחים ויתאימו גם לבעלי מבנה גוף רחב, אך חסרים תמיכת צד לפלג הגוף העליון והתחתון. תנוחת הישיבה נמוכה והקרבה לכביש מודגשת בעקבות קו החלונות הנמוך. מרווח הרגליים והכתפיים טוב מאוד אך מרווח הראש אינו נדיב וגג השמש מגביל אותו עוד יותר. המושב האחורי נוח מאוד ומציע מרווח הולם גם בעבור שלושה נוסעים, הנוסע במרכז יאלץ להתמודד עם תעלת ההינע הגבוהה.

 

לטויוטה קאמרי תא מטען בנפח 427 ליטרים. הפתיחה מתאפשרת מהמפתח וממתג ייעודי בתוך תא הנוסעים אך לא מבחוץ. תא המטען נמוך, רחב ועמוק, ויהיה קשה להגיע לחפצים שמעמקי התא. סף ההטענה ממוקם בגובה סביר אך המפתח מוגבל ופוגע בנוחות ההטענה. המושב האחורי מתקפל במשיכת מנוף הממוקם בתא המטען וחושף פתח מוגבל.

 

טויוטה קאמרי הייברידטויוטה קאמרי הייבריד

 

כיול המתלים הרך מורגש החל מהרגע הראשון. נוחות הנסיעה בעיר טובה מאוד אך בורות בעלי שפה חדה ופתחי ביוב מוגבהים יורגשו היטב. תמרון המכונית הגדולה בתוך העיר אינו פשוט ותמוה היעדרם של חיישני החניה, במיוחד לאור הפגושים הנמוכים והפגיעים.

 

נוחות הנסיעה הטובה נשמרת גם מחוץ לעיר אך טויוטה קאמרי מתקשה בשיכוך גלים גדולים אשר מטלטלים את הנוסעים. רכינת המרכב מורגשת בפניות וגם בהאצות או בלימות חזקות. בידוד רעשי המנוע והרוח טוב מאוד אך רעשי כביש נשמעים באופן קבוע.

 

ביצועים

 

טויוטה קאמרי הייבריד מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.5 ליטרים בהספק 178 כ"ס ומומנט של 22.5 קג"מ, ובמנוע חשמלי בהספק 118 כ"ס. ההספק המשולב עומד על 208 כ"ס המועברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים רציפה. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 8.2 שניות והמהירות המרבית עומדת על 180 קמ"ש. במבחן שלנו נמדדה תאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 9.0 שניות. יחידת ההנעה שקטה מאוד, למעט תחת עומס, בו צליל המנוע מהדהד בתא הנוסעים. במצב ספורט הצליל נעים ואף מזמין. המעבר בין תנועה על חשמל לבנזין שקוף כמעט לחלוטין והתנעת מנוע הבנזין מורגשת בעיקר בעמידה במקום.

 

טויוטה קאמרי הייברידטויוטה קאמרי הייבריד

 

מצבי הנהיגה משפיעים באופן מהותי על הביצועים כאשר במצב אקו התגובה פלגמטית וקצב צבירת המהירות איטי, במצב נורמל העניינים משתפרים אך התגובה עדיין מעט רדומה, ובמצב ספורט הביצועים טובים ומתקבלת תגובה נחושה ללחיצה על המצערת. גם קשיחות ההגה במצב ספורט הייתה המועדפת עלינו.

 

טויוטה קאמרי הייברידטויוטה קאמרי הייבריד

 

כיול המתלים הרך מעניק בתחילה רושם מעט ספוגי אך כאשר לוחצים את טויוטה קאמרי מתקבלת התנהגות צפויה ונשלטת. תגובה ראשונית בצורת תת היגוי מתון עשויה לגרום לרוב הנהגים להפחית את העומס אך אם מתגברים עליו מגלים אחיזה טובה באספלט וצייתנות לבחירת הנתיב. ההגה אמנם אינו מתקשר אך מדויק ומשלים חווית נסיעה טובה ובטוחה.

 

צריכת דלק

 

באופן מעניין משווקת טויוטה קאמרי בישראל עם שני סוגי סוללות – לגרסת LE סוללת ליתיום יון מתקדמת התורמת לצריכת דלק נמוכה יותר, ולגרסת XLE הנבחנת סוללת ניקל מטאל מיושנת וכבדה. צריכת הדלק המשולבת לגרסת XLE עומדת על 19.6 ק"מ לליטר על פי תקן EPA האמריקאי המחמיר. במבחן שלנו נמדדה צריכת דלק של 15.0 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת עם אחוז ניכר של נסיעה בין עירונית. עם מיכל דלק בנפח 49 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 700 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר עומדת על 2 מתוך 15.

 

טויוטה קאמרי הייברידטויוטה קאמרי הייבריד

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

רכבי טויוטה מפגינים אמינות מעולה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה טויוטה במקום הראשון מתוך 27 יצרנים, ושיפרה את מיקומה מדירוג שנת 2016 בו הייתה במקום השני אחרי לקסוס שבעצמה שייכת לטויוטה.

 

טויוטה קאמרי הייברידטויוטה קאמרי הייבריד

 

טויוטה קאמרי משווקת בישראל עם אחריות מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. האחריות למערכת ההיברידית תקפה ל- 5 שנים או עד 100,000 ק"מ. ללקוחות טויוטה בישראל ניתנת אפשרות להארכת אחריות בתשלום למערכת ההיברידית לכל שנה נוספת או 15,000 ק"מ עד להגעת הרכב לגיל 12.

 

טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 432 ₪, עלות הטיפול השני 1,153 ₪, עלות הטיפול השלישי 694 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,153 ₪. סך הכל עלות הטיפולים עד 60,000 נמוכה מהמקובל בקרב המתחרות ועומדת על 3,433 ₪.

 

עלות פנס קדמי 13,475 ₪, עלות פנס אחורי 3,051 ₪, עלות מראת צד קומפלט 1,687 ₪, עלות זוג רפידות בלמים קדמיות 724 ₪, ועלות צלחת בלימה קדמית עומדת על 487 ₪. למעט עלות הפנסים הגבוהה יתר החלפים מוצעים במחירים נמוכים מהמקובל. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

מחירה של טויוטה קאמרי מציב אותה בקבוצת רישוי 5 ועל כן עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,401 ₪. עלות ביטוח מקיף וחובה לשנה עבור כל נהג מעל גיל 21 עם 3 שנות וותק עומדת על 8,824 ₪.

 

בטיחות

 

טויוטה קאמרי נבחנה במבחן ריסוק של ארגון NHTSA וזכתה לציון מלא של 5 כוכבים מתוך 5. טויוטה קאמרי משווקת בישראל עם אבזור בטיחות עשיר כסטנדרט בשתי רמות הגימור הכולל 10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, התרעה ותיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, אור גבוה אוטומטי, וניטור לחץ אוויר בצמיגים. ציון מערכות הבטיחות של משרד התחבורה הישראלי עומד על 7 מתוך 8.

 

טויוטה קאמרי הייברידטויוטה קאמרי הייבריד

 

תמורה למחיר

 

טויוטה קאמרי החדשה מוצעת בישראל במחיר התחלתי של 175,000 לרמת האבזור LE. רשימת האבזור בסיסית למדי ביחס למחיר וכוללת בין היתר מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים דו אזורית, עמעום אוטומטי למראה המרכזית, מושבים קדמיים מחוממים, מצלמת רוורס, חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ', ופנסי לד.

 

רמת האבזור הבכירה XLE מוצעת תמורת 195,000 ₪ וכוללת בנוסף טעינה אלחוטית לסמארטפון, פתחי מיזוג למושב האחורי, הגה מחופה עור, ריפודי עור, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, מערכת שמע של JBL עם 9 רמקולים, הקרנת נתוני הנסיעה על השמשה הקדמית, וגג שמש חשמלי.

 

טויוטה קאמרי החדשה משפרת באופן מובהק את הנוסחה שהציעה עד היום. היא נוחה ונעימה לנסיעה, המרווח הפנימי נדיב, הביצועים זריזים, רמת הבטיחות גבוהה, וצריכת הדלק חסכונית. האופי האמריקאי נותר בעינו ולבטח יקרוץ לחובבי הז'אנר. מעל הכל מתנוסס סמל טויוטה המסמל עבור הקונים אמינות גבוהה וסחירות מצוינת בשוק המשומשות.

 

טויוטה קאמרי מוצעת במחיר גבוה באופן משמעותי מהמתחרות למרות שהאבזור אינו שופע ואף מחסיר פריטים שהפכו בסיסיים במכוניות זולות משמעותית, ולהערכתנו זו עתידה להיות הבעיה העיקרית שלה בישראל.

 

טויוטה קאמרי הייבריד XLE
מנוע בנזין 2.5 ליטרים
הספק מרבי 178/5,700 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 43 קג"מ
הספק מירבי משולב 208 כ"ס
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,880 מ"מ
רוחב כללי 1,840 מ"מ
גובה כללי 1,445 מ"מ
בסיס גלגלים 2,825 מ"מ
מיכל דלק 49 ליטרים
נפח תא מטען

427 ליטרים

משקל עצמי 1,620 ק"ג
מהירות מרבית 180 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 19.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 15 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap טרם נבחנה
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

195,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    06.12.18 | מבחני רכב

    טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המוש

     
  • מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    28.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס A קלאס החדשה מתיימרת להיות המשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר. יצאו לבדוק האם יש כיסוי לתג המחיר הגבוה

    מרצדס A קלאס החדשה מהווה את כרטיס הכניסה אל מותג היוקרה הנחשק ומתחרה ישירות מול אאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 המזדקנות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית סטנדרטית איכותית, אך מיתוג היוקרה והאיכות הנלווית אליו, בתוספת החדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים משפחתית קומפקטית ב

     
  • מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.11.18 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

    זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בש

     
  • מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר! מרצדס C300 קופה AMG Line יתרונ

     
  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט

     
  • אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    18.10.18 | מבחני רכב

    מכונית הסלון החדשה של אאודי גדושה במיטב הטכנולגיה של היצרנית הגרמנית בשילוב עם מנוע שרירי והנעה כפולה. יצאנו להתרשם מהביצוע על כבישי ישראל

    אאודי A6 נמנית מאז ומתמיד בין מובילות סגמנט מכוניות הסלון אשר נשלט מזה עשורים על ידי הטריו הגרמני. בדור הנוכחי מתפארת אאודי A6 בטכנולוגיה עילית הכוללת מערכות נהיגה אוטונומיות מהמתקדמות ביותר בשוק הרכב, סביבת נהג חדשנית עם שלושה מסכים, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. למבחן שלנו התייצבה גרסת 55 TFSI עם מנ

     
  • אאודי A8 במבחן דרכים

    אאודי A8 במבחן דרכים

    03.10.18 | מבחני רכב

    פיניתי לעצמי סוף שבוע שלם כדי להיות צמוד וליהנות מאחת המכוניות הכי מפוארות, מרווחות, משוכללות ומפנקות הנוסעות בכבישי ישראל

    לא כל יום יוצא לי לבחון מקרוב מכונית דגל של מותג פרימיום, לכן לפגישה עם אאודי A8 החדשה ציפיתי בכיליון עיניים. בנוסף להיותה גדולה ומרשימה, מדובר באחת המכוניות הטכנולוגיות ביותר בעולם המביאה את רמת הפינוק והבטיחות לרמות שלא הכרנו עד כה. אאודי A8 ארוכה 3.0 TFSI אוטומטית יתרונות

     
  • וולוו XC40 במבחן דרכים

    וולוו XC40 במבחן דרכים

    27.09.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC40 מתיימר להתבלט בזכות הנדסת אנוש מבריקה, תא נוסעים איכותי, ועיצוב צעיר

    וולוו XC40 הינו האח הקטן במשפחת רכבי הפנאי של היצרנית. הדגם החדש נועד להתחרות בקטגוריה רוויית מתחרים איכותיים ביניהם יגואר E-Pace, אאודי Q3 , ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. בסגמנט הצפוף מנסה וולוו להתבלט באמצעות מעלותיה הידועות - הנדסת אנוש מודרנית, בטיחות, נוחות, ועיצוב ייחודי. גרסת המבחן ברמת אבזור R דיזי

     
  • DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    20.09.18 | מבחני רכב

    DS מכניסה את השיק הצרפתי אל קטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים

    ליין דגמי DS הושק בתחילת העשור הנוכחי עם הצגת סיטרואן DS 3, גרסה יוקרתית ואופנתית לסופר מיני של סיטרואן. מאז הושקו דגמים שלא פגעו במטרה ולא סייעו למותג להתבסס, אך למרות זאת בשנת 2016 החליטו קברניטי קבוצת PSA להפוך את DS למותג עצמאי עם מיצוב יוקרתי, ומערך הפצה נפרד מדגמי סיטרואן. DS 7 2.

     
  • יגואר E-Pace במבחן דרכים

    יגואר E-Pace במבחן דרכים

    12.09.18 | מבחני רכב

    דגם הכניסה לעולם הקרוסאוברים של יצרנית היוקרה יגואר, מתפאר בתדמית אליטיסטית ותג מחיר יומרני. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הפרמייה הנדרשת

    יגואר נכנסת באיחור אופנתי אל שוק הקרוסאוברים הקומפקטיים עם יגואר E-Pace, אחיו הקטן של יגואר F-Pace, המתחרה מול דגמים כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. יגואר E-Pace מתהדר בתדמית אליטיסטית, עיצוב מסוגנן ומפרט נדיב, אשר מכוונים אותו אל מול הגרסאות הבכירות של מקביליו מגרמניה. הפרמייה הנדרשת עבורו לא

     
  • פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    30.08.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו GTI מתיימרת להציע שימושיות יומיומית לצד יכולת ספורטיבית גבוהה. יצאנו לבחון האם ההבטחה מתממשת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת הסבר לציבור, מדוע הם מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס, על מכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת כמעט לכל מכוניות סופר מיני קיימת גרסה חמה בקטגוריית "הוט הא

     
  • קיה סטוניק במבחן דרכים

    קיה סטוניק במבחן דרכים

    21.08.18 | מבחני רכב

    קיה סטוניק, הנציג החדש בקטגוריית הג'יפונים הקטנים, מתכוון לעשות חיים קשים למתחרים

    את קיה כבר אין צורך להציג בישראל. כמעט כל מכונית שמינית שעלתה לכביש מאז תחילת השנה, נושאת את סמל היצרנית הדרום קוריאנית. בכל פינת רחוב תוכלו לפגוש את הספורטאז', הפיקנטו או הנירו הפופולריים. כעת מושק בישראל קיה סטוניק, רכב פנאי עירוני הצפוי לחזק את קיה אף יותר. קיה סטוניק 1.0 טורבו פרימי

     
  • מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    14.08.18 | מבחני רכב

    מרצדס מציגה את הדור השלישי של דגם ה-CLS, אשר נחשב למייסד סגמנט רכבי הסלון בתצורת קופה 4 דלתות

    מרצדס CLS המקורית הושקה לראשונה בשנת 2003 וייסדה רשמית את סגמנט מכונית הקופה 4 דלתות. הדור השני בסדרה הושק בשנת 2011 והציג לראשונה מערכת הנעה כפולה עם חלוקת מומנט דינמית, 4MATIC בשפתה של מרצדס, ותיבת הילוכים 9 הילוכים אוטומטית. לאחרונה הושקה מרצדס CLS החדשה וזו סיבה מעולה לקחת אותה לסוף שבוע קיצי בא

     
  • סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    07.08.18 | מבחני רכב

    לאחרונה הושק בישראל סאנגיונג טיבולי בגרסת XLV מוארכת עם תא מטען גדול ומנוע דיזל

    סאנגיונג ממתגת עצמה כיצרנית בעלת אופי שונה מהעדר, עם רכבים בעיצוב ייחודי ולעיתים אף מוזר. סאנגיונג טיבולי XLV שהוצג בז'נבה בשנת 2016 והגיע אלינו השנה, לא שונה מבחינה זו. הוא בולט בסגמנט רכבי הפנאי העירוניים בזכות מרכב ייחודי עם תא מטען ענק ומנוע טורבו דיזל. יצאנו לבדוק האם קיימת הצדקה למחיר הגבוה ב-

     
  • ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    02.08.18 | מבחני רכב

    ב.מ.וו X3 החדש מבטיח יכולות דינמיות משופרות בחבילה איכותית ומעוצבת מבעבר. יצאנו לבדוק האם הוא שומר על ערכי המותג

    ב.מ.וו ידועה כיצרנית המזהה מגמות בשוק הרכב, זמן רב לפני שהחלו לתפוס תאוצה. כך ידעה היצרנית הבווארית לזהות כבר לפני 15 שנים, כי סגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים ירקיע שחקים ונערכה בהתאם. החברה השיקה את ב.מ.וו X3 לראשונה בשנת 2003, שהיה אחד מחלוצי הסגמנט. ב.מ.וו X3 כיום לב.מ.וו

     
  • פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    26.07.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו החדשה מכוונת אל פסגת סגמנט הסופר מיני. יצאנו לבדוק האם יש הצדקה למחירה הגבוה

    פולקסווגן פולו מתיימרת להיות גרסה מוקטנת של פולקסווגן גולף ומציגה תא נוסעים מרווח ואיכותי ביחס לסגמנט, במטרה להעניק תחושה של מכונית מסגמנט גבוה יותר. הדור החדש של פולקסווגן פולו מבטיח להיות טוב מקודמו ומציע חידושים, ביניהם פלטפורמה חדשה, מערכות בטיחות מתקדמות, ומערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ

     
  • קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    22.07.18 | מבחני רכב

    התרשמות קצרה מהקרוסאובר החדש של קיה מגלה שיש לו את כל הכלים להצלחה בישראל

    בשבוע שעבר בישרנו לכם על השקתו של קיה סטוניק החדש, הקרוסאובר הקומפקטי מבית קיה ואחיו הקטן של קיה ספורטאז', אשר נכנס לשוק ער ורבוי מתחרים כגון יונדאי קונה - אחיו לפלטפורמה, סיאט ארונה, אופל מוקה, ורנו קפצ'ור. נהיגת התרשמות מגוונת אשר נערכה במסגרת ההשקה ע"י טלקאר, יבואנית קיה לישראל, הקנתה ל

     
  • סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    08.07.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם שדרוג חבילת האבזור בגרסת אוסקה החדשה משפר את התמורה של סובארו פורסטר?

    סובארו פורסטר הוצג לראשונה כקונספט בתערוכת טוקיו בשנת 1995 והדור הראשון הושק ביפן בשנת 1997, משמע שהפורסטר נמצא איתנו למעלה משני עשורים והיה מחלוצי סגמנט הפנאי שטח בעולם. הדור הרביעי של סובארו פורסטר הושק בשנת 2013 ובשנת 2016 הגיע אלינו לאחר מתיחת פנים קלה שכללה עדכונים קוסמטיים, מערכת מולטימדיה מקו

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    05.07.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סיטרואן נכנסת לסגמנט רכבי הפנאי העירוניים ועושה זאת בסגנון צרפתי אופייני, הכולל עיצוב משעשע ותא נוסעים שימושי

    בדומה ליצרניות רבות, מציגה סיטרואן מתחרה באחד הסגמנטים הלוהטים ביותר בשוק הרכב - סגמנט רכבי הפנאי העירוניים. המהלך ששירת את המטרה היה החלפת המיניוואן סיטרואן C3 פיקאסו ברכב פנאי חדש העונה לשם סיטרואן C3 איירקרוס וחולק פלטפורמה עם אחיו אופל קרוסלנד X ופיג'ו 2008. יצאנו לסופ''ש ארוך עם רכב הפנאי החדש