אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

 

מכונית הסלון החדשה של אאודי גדושה במיטב הטכנולגיה של היצרנית הגרמנית בשילוב עם מנוע שרירי והנעה כפולה. יצאנו להתרשם מהביצוע על כבישי ישראל

תגיות | סלון, אאודי, A6

אאודי A6 נמנית מאז ומתמיד בין מובילות סגמנט מכוניות הסלון אשר נשלט מזה עשורים על ידי הטריו הגרמני. בדור הנוכחי מתפארת אאודי A6 בטכנולוגיה עילית הכוללת מערכות נהיגה אוטונומיות מהמתקדמות ביותר בשוק הרכב, סביבת נהג חדשנית עם שלושה מסכים, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. למבחן שלנו התייצבה גרסת 55 TFSI עם מנוע בנפח 3.0 ליטרים בהספק 340 כ"ס ותג מחיר של 564,000 ₪.

 

אאודי A6 TFSI 55 קוואטרו
יתרונות   תא נוסעים, חדשנות, איכות נסיעה
חסרונות   צריכת דלק

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

עיצוב ונוחות

 

אאודי A6 מאמצת את שפת העיצוב האלגנטית של המותג הכוללת גריל טרפזי גדול ממדים וגופי תאורה צרים. העיצוב משדר יוקרה מאופקת ומציג התקדמות אבולוציונית ביחס לדור הקודם. המימדים המכובדים של אאודי A6 ומיתוגה יוצרים נוכחות רבה על הכביש.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

כניסה לתא הנוסעים מחזקת את התדמית שדבקה באאודי כחלוצת טכנולוגיה. הנהג והנוסעים נהנים משפע פאר ועיצוב מודרני, וקווי העיצוב האופקיים מספקים תחושת מרחב אוורירית. הדשבורד, הדיפונים, והפקדים בנויים מחומרים איכותיים. בכל מקום נמצא חיפויי עור רך, עץ או אלומיניום, ואיכות ההרכבה סופר מוקפדת בגימור מושלם.

 

הקונסולה המרכזית מכוונת כלפי הנהג וכוללת שני צגי מגע גדולים ברזולוציה גבוהה. הצג המרכזי בגודל 10.1 אינץ' מציג את מערכת ה- MMI של אאודי, ומתחתיו צג נוסף בגודל 8.6 אינץ' השולט על בקרת האקלים, פונקציות נוחות שכיחות והזנת טקסטים. בנוסף לאלו כוללת אאודי A6 גם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', שליטה קולית, וקישוריות מקיפה המאפשרת לשבעה נהגים להזין את העדפותיהם לגבי 400 פרמטרים בהתאמה אישית.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

מערכת שמע מבית Bang & Olufsen אחראית על חוויה ווקלית מדהימה ומפיקה צלילים נקיים ופיזור קול מושלם כאשר כל החלונות כולל חלון הגג אטומים. ביחס למערכת ה- MMI היוצאת אשר תופעלה ע"י פקד גלילה מרכזי, תפעול המערכת החדשה מתבצע באמצעות צג המגע. השיטוט בין התפריטים המרובים ותפעול מלוא הפיצ'רים דורש תקופת לימוד עקב שלל הפונקציות ואפשרויות הבחירה, אך בהתחשב בריבוי האפשרויות, התפעול אינטואיטיבי מאוד בזכות גרפיקה נעימה, ממשק יעיל, תגובה מהירה, ופידבק בדמות רטט קל המקנה תחושה של לחיצה על פקד פיזי.

 

כשיורד הליל, ניתן לבחור מבין שלל אפשרויות תאורת האווירה, כך מקבל התא היוקרתי ערך מוסף של עושר רב ומרשים במיוחד. תא הנוסעים של אאודי A6 הוא ללא ספק מקום מאוד נעים לשהייה וגם לנסיעה, כפי שנפרט בהמשך.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

המושבים באאודי A6 רחבים, נוחים מאוד, ומציעים תמיכה הגונה. ניתן לכוונן חשמלית את תמיכת הירכיים והשכמות בנוסף לשלל הכיוונונים החשמליים המוכרים ושני זכרונות לנהג ולנוסע שלצידו. המושב האחורי זוכה לסופרלטיבים דומים והתחושה היא של ישיבה בתוך המושב ולא מעליו. הישיבה ברכב לא מעייפת גם לאחר שעות ארוכות של נסיעה. בנוסף למושבים המעולים ייהנו נוסעי המושב האחורי משפע מרחב לרגליים, פתחי מיזוג במרכז תא הנוסעים וגם בקורות B, שקע טעינה, חלונות כהים, וכמובן וילונות להגברת תחושת הפרטיות מדרגת תעלת ההינע הגבוהה והרחבה מרמזת שאין המושב המרכזי מיועד להסעת מבוגרים. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות בזכות מפתח רחב של הדלתות ועיצוב שלא הקריב את השימושיות לטובת מראה קופה ארבע דלתות.

 

בתא הנוסעים פזורים תאי אחסון רבים, ביניהם תא עמוק מתחת למשענת היד שבין המושבים הקדמיים, תא שימושי באזור ידית ההילוכים עם מתקני כוסות ומקום ייעודי למפתח החכם, תאי אחסון עמוקים בדלתות, ותא כפפות גדול, מואר ומדופן היטב. תא המטען בנפח 530 ליטרים, עמוק מאוד וכולל פתיחה וסגירה חשמלית. פתח הטעינה רחב ושפת הטעינה נמוכה לטובת העמסה נוחה של ציוד. בתא המטען ישנן נקודות עיגון, וברצפתו גלגל חלופי קטן מפלדה. קיפול המושב האחוריבתצורת 1:2 לטובת נפח טעינה עצום, מתבצע באופן סטנדרטילמדי באמצעות ידיות נוחות הסמוכות למשענות הראש.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

תא הנוסעים שקט מאוד בזכות זיגוג כפול ובידוד מעולה. השקט המופתי נשמר גם במהירויות של כביש 6 וניכר כי אאודי השקיעה רבות בחומרי בידוד וביטול רעשים מכל הסוגים. נוחות הנסיעה מעולה, מהטובות שבנמצא. אף שרכב המבחן לא צוייד במתלים אדפטיביים ונעל חישוקי 20 אינץ' בחתך 40 סופר נמוך, הציגו המתלים כושר ריסון ושיכוך הראוי לחופן תשבוחות. פרט לשברים אכזריים במיוחד וכבישים מצולקים באופן קיצוני, הצליחה האאודי הכבדה לרחף ולסנן כל מהמורה, בור ופגם בכביש. הנהג והנוסעים מבודדים מכל הנעשה מתחת לאספלט, גם במהירות איטית בתוואי עירוני וגם בנסיעה מהירה בכבישים גליים.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

מידות אאודי A6 הסלונית נדיבות. אורכה 4,939 מ"מ, רוחבה 1,886 מ"מ, וגובהה 1,411 מ"מ, לכן אל תצפו לכושר תמרון עירוני זריז כשל מכונית סופר מיני. מצלמות היקפיות 360 מעלות ומצלמת ראיית לילה הפועלת עד מהירות 20 קמ"ש, מסייעות מאוד בתמרונים בכרך הצפוף. שדה הראיה מעולה ביחס למידות המרכב.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה ברכב המבחן כוללת מנוע טורבו בנזין V6 TFSI בנפח 3.0 ליטרים בהספק 340 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ ב- 1,370-4,500 סל"ד, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים S-troinc ולמערכת הנעה כפולה מסוג קוואטרו. המנוע הבשרני מספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 5.1 שניות ומהירות מרבית המוגבלת ל- 250 קמ"ש.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

יחידת ההנעה כוללת מערכת Mild Hybrid המבוססת על אלטרנטור במתח 48 וולט וסוללת ליתיום הממוקמת על הציר האחורי. אלו מהווים מערכת היברידית קלה המשמשת כמנוע עזר חשמלי המאפשר שיוט במהירויות 55-160 קמ"ש ונסיעה במהירות של עד 22 קמ"ש על טהרת החשמל, כך שניתן לנסוע במשך 40 שניות ללא פליטת מזהמים. פעולת מערכת ה- Mild Hybrid שקופה ואינה מורגשת.

 

מעבר לנתונים המרשימים על הנייר, השקט והקלילות בה מועבר הכוח אל האספלט מרשימים. התנעה ללא מפתח מתבצעת באמצעות מתג אלומניום הממוקם בסמוך לידית ההילוכים, ושילוב להילוך מתבצע באמצעות דחיפת מוט ההילוכים הקפיצי פעמיים כלפי מטה. המומנט המרבי מתקבל בסל"ד נמוך והשהיית הטורבו לא מורגשת. האאודי הכבדה נדחפת בעוצמה שלא תבייש גם מכוניות ספורט, ומומלץ מאוד להשתמש במגביל המהירות על מנת לשמור על רישיון הנהיגה. מהירויות שלילה מרגישות כמו שיוט נעים ונינוח, ואם הנהג לא יביט אל עבר לוח המחוונים הוא עלול למצוא עצמו מפר את תקנות התעבורה לאורך קילומטרים ארוכים מבלי לשים לב.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

בורר מצבי הנהיגה תורם לשינוי אופי המנוע וחדות התגובות. מצב "דינמיק" מספק העברות הילוכים מהירות מאוד והשליטה ממנופי העברת ההילוכים מאחורי גלגל ההגה מדוייקת.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

לאאודי הכבדה יש מה להציע בתחום הדינמי. מערכת הקוואטרו המהוללת בשילוב צמיגי מישלין פיילוט סופר ספורט וכושר ריסון מעולה של המתלים, יודעים לייצר אחיזת כביש גבוהה גם בכבישים מפותלים. ניתן בהחלט ליהנות בנהיגה מסוג שכזה, אך לא ניתן להתעלם ממשקל של 1,835 ק"ג אשר מורגש מאוד בעת דחיקת המרכב לפנייה חדה. בתנאי קיצון תאותת ה- A6 לנהג כי אינה מכונית ספורט קלילה. ההגה מדוייק אך חסר תקשורת ואינו מסייע לתקיפת פניות מהירה. סביר להניח כי מתלים אדפטיביים הניתנים להקשחה, היו מסייעים רבות בשיפור היכולת הדינמית הגבוהה כשלעצמה. גם הבלמים הרשימו עם יכולת תאוטה וסיבולת גבוהות.

 

צריכת דלק

 

לאור מערכת ה- Mild Hybrid ציפיתי לנתון צריכת דלק מרשים יותר, אך בתחנת הדלק הזכירה לי אאודי A6 כי מדובר במכונית כבדה עם הנעה כפולה ומנוע V6. בימי המבחן המאומצים עמדה צריכת הדלק על 7.3 ק"מ לליטר בנזין אוקטן 95 לעומת נתון היצרן העומד על 14.5 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 73 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 550 ק"מ בין תדלוקים בנסיעה לא תובענית. דרגת זיהום האוויר הינה 15 מתוך 15.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

עלויות אחזקה

 

אמינות רכבי אאודי נחשבת טובה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה אאודי במקום הרביעי מתוך 27 יצרנים, ושמרה על מיקומה מדירוג שנת 2016. אאודי A6 משווקת עם שלוש שנות אחריות מלאות ללא הגבלת ק"מ.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

מחירי הטיפולים והחלפים אינם זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

בטיחות

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro Ncap שנערכו בשנת 2018, זכתה אאודי A6 לציון מרבי של 5 כוכבים, עם ציונים של 93% בהגנה על בוגרים, 85% בהגנה על ילדים ברכב, 81% בהגנה על הולכי רגל, ו- 76% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 6 מתוך 8.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים, בלימה אוטונומית, התרעה על תנועה צולבת מלפנים ומאחור ובלימה בעת זיהוי מכשול, מגביל מהירות, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, מצלמות 360 מעלות, וחיישני חניה מלפנים ומאחור.

 

תמורה למחיר

 

אאודי A6 בגרסת המבחן הבכירה תעבור לבעלותכם תמורת 564,000 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר גג פנורמי חשמלי, סגירת ואקום לדלתות, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זכרון וחימום, מערכת שמע מבית Bang & Olufsen עם 16 רמקולים ומגבר 705 וואט עם 15 ערוצים, משטח טעינה אלחוטי, צג מולטימדיה בגודל 10.1 אינץ', צג נוסף בגודל 8.6 אינץ' השולט על בקרת האקלים, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', תאורת אווירה פנימית, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג אחוריים, ריפודי עור מילאנו, דיפוני עץ אגוז, פנסי LED מטריקס קדמיים עם איתות דינמי מלפנים ומאחור, וחישוקי 19 אינץ'.

 

אאודי A6 2018אאודי A6 2018

 

לסיכום, מציגה אאודי A6 איכויות גבוהות כיאה למכונית המתיימרת להוביל את קטגוריית רכבי הסלון. היא גדושה במיטב הטכנולוגיות העדכניות של היצרנית, מציגה את קדמת המערכות בכל הנוגע לממשק נהג-רכב, מערכות בטיחות מתקדמות, יכולת נהיגה חצי אוטונומית (שטרם בשלה מבחינה רגולטיבית), ביצועים טובים, ואיכות נסיעה מהטובות שבנמצא. אאודי A6מתברגת בקלות בפלח העליון של קטגוריית הסלון בישראל.

 

אאודי A6 TFSI 55 קוואטרו דיזיין
מנוע טורבו בנזין V6 בנפח 2,995 סמ"ק
הספק מרבי משולב 340/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 51.0/1,370 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,939 מ"מ
רוחב כללי 1,886 מ"מ
גובה כללי 1,411 מ"מ
בסיס גלגלים 2,933 מ"מ
מיכל דלק 73 ליטרים
נפח תא מטען

530 ליטרים

משקל עצמי 1,835 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 5.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 7.3 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2018)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

564,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.