מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

 

מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

תגיות | ספורט, מרצדס, C קופה

גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר!

 

מרצדס C300 קופה AMG Line
יתרונות עיצוב, יכולת דינמית, תא נוסעים
חסרונות נוחות נסיעה, מחיר

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

מרצדס C קלאס קופה היא הקטנה מבין דגמי הקופה של היצרן, ומוצעת גם בגרסת קבריולט פתוחה אם תרצו. גרסת הקופה הנבחנת מגיעה ברמת גימור AMG Line ספורטיבית ולאחר מתיחת פנים, במסגרתה קיבלה פגושים ושבכה קדמית בעיצוב חדש, גופי תאורה מעודכנים מסוג LED, יחידות תאורה חדשות מאחור, צג מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', גוונים חדשים לעיצוב הפנים, גלגל הגה כמו של מרצדס S קלאס, ותאורת אווירה משופרת.

 

עיצוב ונוחות

 

מרצדס C קלאס קופה מציגה צללית ספורטיבית - נמוכה ורחבה, המשדרת יציבה שרירית, אלגנטיות, ומזוהה מיד עם שפת העיצוב המוכרת של המותג. מתיחת הפנים לא שינתה באופן מהותי את העיצוב המוצלח מלכתחילה. מכל זווית ממנה נביט, נגלית הקופה האלגנטית כייפיפיה אמיתית ומושכת מבטים. צבעו השחור של רכב המבחן תרם לא מעט לאפקט הדרמה, אך כיאה למכונית מעוצבת, מרצדס ארוכת הדלתות תראה טוב בכל צבע אחר.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

תא הנוסעים תואם את האווירה ומכבד את בעליו. כמו בכל דגמי מרצדס האחרונים, מדובר בתא מפואר ומעוצב. צג מערכת המולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' צף בחלקו העליון של הדשבורד ומציג רזולוציה וגרפיקת ממשק מרשימות. פתחי האוורור המעוצבים נמצאים גם כאן, ויחד עם דיפוני עץ ומושבים בריפוד דמוי עור איכותי בצבע חום-כתום, מתקבל תא נוסעים המשדר כל-כולו פרימיום.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

איכות החומרים וההרכה מעולות בהתאם לציפיות. התחושה מוצקה, וכל הפקדים והמנופים באיכות תואמת. תאורת האווירה המאפשרת בחירה בין מגוון צבעים, מוסיפה יוקרה וחיות כשיורד הלילה. במרכז הקונסולה ממוקמים פקד הגלילה ועכבר השליטה על מערכת המולטימדיה. המעבר בין התפריטים הרבים נוח ואינטואיטיבי לאחר תקופת הסתגלות קצרה. לוח המחוונים אנלוגי עם צג מחשב דרך חדש בגודל 5.5 אינץ', נאה לעין ונוח לשימוש.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

המושבים ברמת האבזור AMG Line ספורטיביים למחצה ומציעים תמיכה צידית נדיבה לצד נוחות מרשימה. הן מושב הנהג והן מושב הנוסע הקדמי ניתנים לכוונון חשמלי עם 3 זכרונות, לרבות כרית ניפוח לגב התחתון. תנוחת הישיבה נמוכה מאוד ומרווח הראש מוגבל, אך ממד הרוחב נדיב דיו. נהגים גבוהים יאלצו להוריד את גובה המושב למצב הנמוך ביותר. תנוחת ישיבה נמוכה יחד עם קורות A עבות ושדה ראיה לקוי לאחור, מקשים מעט בתמרוני חניה צפופים.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

מאחור נמצא צמד מושבים. אין אופציה להסעת נוסע שלישי וטוב שכך, מרווח הרגליים מאחור מוגבל מאוד והגג המשתפל בחדות לטובת עיצוב מרהיב, מגביל את מרווח הראש ומתאים לנוסעים לא גבוהים במיוחד. הנוסעים מאחור יהנו מצמד פתחי אוורור מעוצבים ותאי אחסון משני צידי המושב.

 

לרכב צמד דלתות ארוכות מאוד ולכן פתיחתן בחניה במקביל דורשת משנה זהירות ומגבילה את זווית המפתח - בעיה ידועה ומוכרת בתצורת קופה. המושב הנמוך ופרופיל הגג, יצריכו "צלילה" אל תוך המושב, כך שנהגים אשר יעברו אל הקופה הנמוכה מקרוסאובר, עלולים להתקשות בכניסה ויציאה. הגישה אל המושב האחורי נוחה בהתחשב במרכב נטול דלתות אחוריות. קיפול והחזרת המושבים הקדמיים מתבצעים באופן חשמלי ע"י כיפוף ידית אלומיניום הממוקמת בצד המושב, כך שהזחתה מסיטה את גב המושב לפנים ומחליקה את בסיס המושב קדימה ליצירת גישה נוחה עד כמה שניתן למושב האחורי.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

בתא הנוסעים פזורים תאי אחסון רבים, ביניהם תא עמוק תחת משענת היד שבין המושבים הכולל שקעי USB ותאורה, ותא נוסף בתחתית הקונסולה המרכזית עם מתקני כוסות וכיסוי. תאי האחסון בדלתות עמוקים ותא הכפפות גדול דיו, מואר ומדופן היטב. תא המטען בנפח 480 ליטרים וכולל פתיחה חשמלית וסגירה ידנית בלבד. לטובת עיצוב נקי ואלגנטי, ויתרו במרצדס על ידית פתיחה המותקנת על מכסה תא המטען, כך שניתן לפתוח אותו רק באמצעות פקד בדלת הנהג או באמצעות שלט הרכב. פתיחתו חושפת מפתח הטענה ארוך וצר שאינו נוח להעמסה ופריקה של ציוד. מתחת לרצפת תא המטען נמצאת ערכת ניפוח ללא גלגל חלופי.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

גרסת המבחן מונמכת ב- 15 מ"מ ביחס לגרסאות הרגילות ומציעה בולמים קשיחים עם מהלך קצר. בכביש עירוני זרוע בורות ושברים, נחבטת המרצדס האלגנטית, נעה על מתליה בנוקשות ומעבירה את מפגעי הכביש אל תא הנוסעים. ככל שעולות המהירות ואיכות הסלילה, כך משתפרת איכות הנסיעה. בכביש המהיר מרצדס C300 קופה ומרסנת בצורה מעולה גלים ארוכים ומציעה יציבות כיוונית מופתית. צמיגים במידות א-סימטריות בחתך 45 מלפנים ו- 40 מאחור, מסבירים בין היתר את פשר הקופצנות בעיר, אך מעבר לכך מייצרים רעש צמיגים גבוה מהמצופה כבר במהירויות חוקיות.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה בגרסת C300 כוללת מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים המפיק 258 כ"ס ומומנט של 37.7 קג"מ ב- 1,800-4,000 סל"ד, ומשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית ולהנעה אחורית. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 6.0 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל- 250 קמ"ש.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

ההתנעה מתבצעת באמצעות מתג מעוצב בגימור דמוי קריסטל הממוקם מימין להגה. בורר ההילוכים, כבמרבית דגמי מרצדס, ממוקם כמנוף מימין להגה בסטייל אמריקאי נושן אך נוח לתפעול. המנוע מתגלה כביצועיסט אמיתי ומייצר כושר דחיפה חזק ומיידי גם במהירויות גבוהות. התיבה חלקה וזריזה. תחילת תנועה במצב שאינו ספורט או ספורט פלוס, מתחילה בהילוך שני המרמז על עודף הילוכים שנוצר עקב מרדף היצרניות לתיבות עשירות יחסי העברה. מעבר למצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה תורם לשינוי תגובות המנוע ותיבת ההילוכים, ומפיק מהמנוע צליל גברי כאילו עבר תחת ידיהם של אמני AMG. השליטה ממנופי העברת ההילוכים מאחורי גלגל ההגה מדוייקת ומסייעת לנהיגה דינמית.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

היכולת הדינמית יוצאת נשכרת מהבחירה בבולמים קשיחים. זוויות הגלגול מדודות ושטוחות יחסית, ו- 1,600 הק"ג של המרצדס מרגישים קלים ואתלטיים בכביש המתפתל. אחיזת הכביש מצויינת ומאפשרת לנהג המהיר הנאה צרופה. לא מדובר במכונית ספורט קלילה וקומקפטית, אך הכיול הספורטיבי, המנוע החזק וההגה המדוייק, מייצרים יכולת דינמית מכובדת בהחלט. נהג אשר ייקח את הרכב אל המגבלות יגלה כי כיאה למכונית הנעה אחורית חזקה, הסרן האחורי יהיה ראשון לנתק אחיזה, חרף רוחב הצמיגים מאחור. מערכת בקרת האחיזה ניתנת לניתוק חלקי בלבד וכל עוד היא פעילה, היא תתפוס את הזנב הסורר מעט לפני שיתחיל לאבד אחיזה. גם הבלמים מרשימים מאוד, והציגו סיבולת ויכולות תאוטה גבוהות.

 

צריכת דלק

 

בימי המבחן אשר כללו נסיעה מנהלתית לצד נסיעה במצב ספורט פלוס בחלקים הדינמיים, עמדה צריכת הדלק על 8.8 ק"מ לליטר בנזין אוקטן 95. כמעט מחצית מנתון היצרן העומד על 15.3 ק"מ לליטר, אך נתון משביע רצון בהתחשב במשקל ובביצועי הרכב. עם מיכל דלק בנפח 66 ליטרים, ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 550 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 14 מתוך 15.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי מרצדס נחשבת בינונית. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה מרצדס במקום ה- 14 מתוך 27 יצרנים. אמנם מדובר בשיפור לעומת דירוג שנת 2016 אך המתחרות הישירות- אאודי וב.מ.וו נמצאות במקומות הרביעי והחמישי בהתאמה. מרצדס C300 קופה משווקת עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים של מרצדס C300 קופה לא זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית כלמוביל.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

בטיחות

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP אשר נערך לגרסת הסדאן בשנת 2014 - טרם מתיחת הפנים, זכתה מרצדס C קלאס לציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הבטיחות עם ציונים של 92% בסעיף הגנה על בוגרים, 84% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 77% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 70% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 7 מתוך 8.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר בלימה אוטונומית, התרעה על סטיה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, סייען חניה, מגביל מהירות, ניטור שטחים מתים, מצלמת רוורס, וחיישני חניה מלפנים ומאחור. העדרה של מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מורגשת מאוד.

 

תמורה למחיר

 

מרצדס C300 קופה AMG Line תעבור לבעלותכם תמורת 429,900 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר גג פנורמי חשמלי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם 3 זכרונות וחימום, מערכת שמע עם 5 רמקולים, צג מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', צג מחשב דרך בגודל 5.5 אינץ', תאורת אווירה פנימית, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי אוורור אחוריים, פקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מושבים בריפוד דמוי עור, דיפוני עץ, ספי דלתות קדמיות מוארים בכיתוב המותג, דוושות ספורט בגימור אלומיניום, התנעה ללא מפתח, כיוונון הגה חשמלי לעומק ולגובה, חבילת מראות מתכהות נגד סינוור, מראות חיצוניות עם קיפול חשמלי, ופנסי LED מלאים.

 

הסיכום במקרה זה דומה להתחלה. מרצדס C300 קופה AMG Line דורשת תמורה לא מעטה, מקריבה את השימושיות לטובת המראה ומציעה נוחות נסיעה קופצנית. מנגד היא מקנה עיצוב מסובב ראשים, סמל סטטוס, סביבת נהג איכותית, ויכולת דינמית הפורעת את ציפיות המראה. מחירה היקר רק עוזר לה להיות נדירה על הכביש ונחשקת יותר.

 

מרצדס C300 קופה AMG Line
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,991 סמ"ק
הספק מרבי משולב 6,100 -258/5,800 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 37.7/1,800-4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 9 הילוכים
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 4,969 מ"מ
רוחב כללי 1,810 מ"מ
גובה כללי 1,405 מ"מ
בסיס גלגלים 2,820 מ"מ
מיכל דלק 66 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 1,600 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 15.3 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 8.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2018)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתןך 8)
מחיר

429,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    17.03.19 | מבחני רכב

    מאזדה 6 מנסה לשדרג את מעמדה ולטפס אל מחוזות הפרימיום

    מאזדה 6 היא אחת המכוניות המזוהות ביותר בישראל. היא החליפה את מאזדה 626 שהעירה את קטגוריית המשפחתיות הגדולות כשזכתה לתמחור אטרקטיבי וסחפה אחריה את המתחרות להורדת מחירים. הדור הראשון של מאזדה 6 היה נציג ראשון לדגמי ה'זום זום' של מאזדה, עם עיצוב חיצוני מרשים ושלדה שיצרה מכונית מהנה מאוד לנהיגה.

     
  • טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    11.03.19 | מבחני רכב

    טויוטה פריוס פלוס מציע 7 מושבים, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותג מחיר של 169,900 ₪. יצאנו לבדוק למי הוא מתאים

    המיניוואן טויוטה פריוס פלוס מבוסס על טויוטה פריוס מדור קודם ומצוייד באותה יחידת הנעה היברידית, אך מציע בסיס גלגלים ארוך ב- 80 מ"מ וגג גבוה ב- 85 מ"מ כדי לאפשר הובלת 7 נוסעים. טויוטה פריוס פלוס מיועד למשפחות ברוכות ילדים שאינן נכנעות לאופנת הקרוסאוברים ומעדיפות תא נוסעים פרקטי ומנוע חסכוני על פני מרכ

     
  • דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    07.03.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה מציעה מכונית סופר מיני אוטומטית במחיר של מכונית מיני. יצאנו לבדוק האם הסופר מיני הזולה בישראל מהווה קניה חכמה

    לדאצ'יה סנדרו יש לכאורה את כל הכלים להצלחה בשוק המקומי. היא מציעה את החוויה של קריעת ניילונים מרכב חדש מהיבואן במחיר נגיש של 63,000 ₪ ועושה זאת עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע טורבו. לצד אלו יהנו הרוכשים מעלויות אחזקה זולות. דאצ'יה סנדרו יתרונות מחיר, נוחות נסיעה, מרווח פנים

     
  • שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.02.19 | מבחני רכב

    שברולט ספארק עברה מקצה שיפורים וחוזרת לתחרות עם מפרט מבטיח ואבזור בטיחות משודרג

    הדור הראשון של שברולט ספארק הגיע ארצה מעט באיחור למהפכת המיני והציע עיצוב מקורי אך תיבת הילוכים ידנית בלבד. בדור השני בחרה שברולט בעיצוב בוגר יותר וציידה את הספארק במנוע בנזין 1.4 ליטרים גדול וחזק ביחס למקובל בסגמנט ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. מאז היא נמצאת בקרב רבות המכר בקטגוריית המיני אותה מוב

     
  • יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    26.02.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר יונדאי טוסון זכה למתיחת פנים וזו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי

    סגמנט הקרוסאוברים הינו הצומח ביותר בשוק הרכב הישראלי, בעיקר בקרב הצרכן הפרטי אשר רוכש את רכבו מתוך בחירה אישית. בסגמנט זה שולטים ביד רמה מזה שנים צמד האחים מקוריאה - חתן השמחה יונדאי טוסון ואחיו החורג קיה ספורטאז'. שניהם עברו לאחרונה מתיחת פנים כאשר זו של יונדאי טוסון משמעותית יותר וכוללת עדכוני עיצ

     
  • סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    19.02.19 | מבחני רכב

    סובארו פורסטר התבלט לאורך דורותיו הקודמים ביכולת שטח עדיפה על פני מתחריו לצד עיצוב ומפרט שמרנים. הדגם החדש מבטיח לככב בשטח ולהציע חווית נסיעה משופרת על הכביש

    מורשתו של סובארו פורסטר מתחילה בשנת 1995. המתכון היה ונותר פשוט ויעיל, וכולל פלטפורמה קיימת של מכונית משפחתית, מכלולי הנעה כפולה מוכחים ומוכרים, גחון מוגבה, ועיצוב קשוח. לימים הפך סגמנט הקרוסאוברים לגדוש מאוד בשוק הרכב וכמעט לכל יצרנית יש נציג בקבוצה. סובארו פורסטר רושם לזכותו את היותו מדור המייסדים

     
  • פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    14.02.19 | מבחני רכב

    הדור השלישי של פולקסווגן טוארג מציע שפע טכנולוגיה עם תג מחיר במחוזות מותגי היוקרה. יצאנו לבדוק האם מחירו מוצדק

    הדור הראשון של רכב הפנאי שטח פולקסווגן טוארג הגיח אל העולם כחלק מאסטרטגיה של פולקסווגן להתחרות במותגי הפרימיום. אחותו מקטגוריית רכבי הסלון - פולקסווגן פייטון לא נחלה הצלחה ולא שרדה, אבל הטוארג זכה לאהדה ולדור שני, וכעת מגיע אלינו הדור השלישי. פולקסווגן טוארג יתרונות ביצועים,

     
  • אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    07.02.19 | מבחני רכב

    אאודי A7 החדשה מציעה פאר ופינוק שנארזו במרכב קופה 4 דלתות דינמי ומרשים. יצאנו לאמוד את יכולותיה

    אאודי A7 הינה גרסת קופה 4 דלתות של מכונית הסלון אאודי A6. היא מתחרה בקטגוריה נישתית המונה גם את מרצדס CLS חלוצת הקטגוריה וב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה. קטגוריה זו מכוונת אל קהל יעד המבקש יותר סטייל ועיצוב ממכונית הסלון שלו גם אם הדבר כרוך בפשרה מסויימת במרווח הראש במושב האחורי ביחס לתצורת סדאן קלאסית. &

     
  • יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    30.01.19 | מבחני רכב

    יגואר נמנית בין היצרניות הראשונות והבודדות אשר מציעות רכב פנאי חשמלי בעל טווח נסיעה פרקטי. יצאנו לנסיעה מסקרנת עם מבט אל העתיד

    יגואר הינה היצרנית הראשונה בישראל אשר מציעה רכב פנאי פרימיום חשמלי במחיר הגיוני. אאודי ומרצדס אמנם הציגו את מתחרותיהן בסגמנט אך אלו טרם נעות על כבישי ארצנו. יגואר i-Pace תוכננה כמו שרכב חשמלי אמיתי צריך להיבנות. לא מדובר בדגם היברידי או מונע בנזין אשר הוסב להנעה חשמלית, אלא בפלטפורמה שנועדה לרכב חשמ

     
  • פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    24.01.19 | מבחני רכב

    רכב הקרוסאובר הבינוני של פיג'ו מקבל גרסת מנוע בסיסית וחסכונית יותר. יצאנו לעמוד על מעלותיו של האריה בגרסה החסכונית

    פיג'ו 3008 ידוע כפייבוריט בסגמנט הקרוסאוברים הגדוש מתחרים. עיצוב מסוגנן, תא נוסעים חדשני ואיכות נסיעה טובה, השיגו לאריה הצרפתי שלל כתרים ותארים ע"י מדיות רבות וטובות. כעת מציע פיג'ו 3008 גרסת בסיס חדשה עם מנוע קטן וחסכוני בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה. בתצורה זו

     
  • יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    23.01.19 | מבחני רכב

    יונדאי i30 N נכנסת לקטגוריית ההוט האץ' עם נתונים מבטיחים על הנייר. יצאו לנסיעת התרשמות קצרה

    מותג יונדאי מזוהה עם רכבי מיין סטרים פרקטיים המככבים בטבלת המכירות בזכות מוניטין אמינות וסחירות טובים ותמורה גבוהה למחיר. לצד אלו דאגה יונדאי בעשורים האחרונים להציב באולמות התצוגה גם מכונית ראוותנית אשר תהווה מקדם תדמיתי ותוסיף רוח צעירה למותג, כגון יונדאי קופה ויונדאי וולוסטר, אך אלו לא היו מכוניות

     
  • דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    17.01.19 | מבחני רכב

    במחיר של מכונית מיני, מציעה דאצ'יה קרוסאובר אוטומטי עירוני. יצאנו לבדוק האם המתכון האטרקטיבי על הנייר מרשים גם על הכביש

    דאצ'יה נכנסה לשוק המקומי עם מבחר רכבים במחירים אטרקטיביים, ותוספת תיבת הילוכים אוטומטית למבחר הדגמים שיפר את אטרקטביות דגמיה עבור הקהל הישראלי. דאצ'יה סנדרו סטפווי, מהווה למעשה גרסת פנאי מוגבהת גחון של דאצ'יה סנדרו, בתוספת איפור שטח אופנתי ויכולת ירידה לשבילי עפר. יצאנו לבדוק מה מקבלים תמורת מחיר מפ

     
  • דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    10.01.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה דאסטר מתיימר להציע יכולת שטח טובה ומנוע דיזל חסכוני במחיר זול ממשפחתית קומפקטית. יצאנו למבחן בוץ תובעני עם החקלאי הרומני

    דאצ'יה דאסטר רכש לעצמו עדת מעריצים לא קטנה עוד בדורו הקודם עם הגיעו ארצה. שילוב של מחיר זול, פשטות מכנית, הנעה כפולה ומנוע דיזל גמיש וחסכוני, יצרו רכב שטח נגיש לקניה ואחזקה. דאצ'יה דאסטר פונה אל חובבי השטח אשר ידעו להעריך את מעלותיו הרבות של העולה מרומניה, ממנו נמכרו מעל למיליון יחידות ברחבי העולם.

     
  • מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

    מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

    03.01.19 | מבחני רכב

    מיני קופר S מציעה שפע סטייל לצד יכולת דינמית גבוהה, אך עונדת תג מחיר יומרני. יצאנו לבדוק למי היא מתאימה

    מותג מיני מבוסס על טהרת הנוסטלגיה והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם במשך 60 שנות פעילות המותג. מיני קופר S, גרסת הביצועים של מכונית הרטרו הקטנה, עברה מתיחת פנים לאחר 5 שנים מאז הצגת הדור הנוכחי, ונושאת על כתפייה הבטחות להנאה מנהיגה בטעם של פעם, לצד הופעה חיצונית מקורית המזוהה עם המותג

     
  • יונדאי i20  במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי i20 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    13.12.18 | מבחני רכב

    יונדאי i20 עברה מתיחת פנים וזכתה למערכת הנעה מודרנית. האם זה יספיק לה כדי לשמור על אטרקטיביות מול המתחרות המובילות?

    יונדאי i20 כבר אינה צעירה ביחס למתחרות החדשות בסגמנט הסופר-מיני. עד כה הציעה יונדאי i20 מפרט מיושן הכולל מנוע אטמוספרי חלש ותיבת 4 הילוכים בלבד. כעת הגיע אלינו הדגם המעודכן אשר מיישר קו עם המתחרות המובילות ומציע מפרט מודרני הכולל מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח צנום של 1.0 ליטר ותיבת 7 הילוכים רוב

     
  • טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    06.12.18 | מבחני רכב

    טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המוש

     
  • מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    28.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס A קלאס החדשה מתיימרת להיות המשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר. יצאו לבדוק האם יש כיסוי לתג המחיר הגבוה

    מרצדס A קלאס החדשה מהווה את כרטיס הכניסה אל מותג היוקרה הנחשק ומתחרה ישירות מול אאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 המזדקנות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית סטנדרטית איכותית, אך מיתוג היוקרה והאיכות הנלווית אליו, בתוספת החדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים משפחתית קומפקטית ב

     
  • מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.11.18 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

    זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בש

     
  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט