מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

 

מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

תגיות | ספורט, מרצדס, C קופה

גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר!

 

מרצדס C300 קופה AMG Line
יתרונות עיצוב, יכולת דינמית, תא נוסעים
חסרונות נוחות נסיעה, מחיר

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

מרצדס C קלאס קופה היא הקטנה מבין דגמי הקופה של היצרן, ומוצעת גם בגרסת קבריולט פתוחה אם תרצו. גרסת הקופה הנבחנת מגיעה ברמת גימור AMG Line ספורטיבית ולאחר מתיחת פנים, במסגרתה קיבלה פגושים ושבכה קדמית בעיצוב חדש, גופי תאורה מעודכנים מסוג LED, יחידות תאורה חדשות מאחור, צג מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', גוונים חדשים לעיצוב הפנים, גלגל הגה כמו של מרצדס S קלאס, ותאורת אווירה משופרת.

 

עיצוב ונוחות

 

מרצדס C קלאס קופה מציגה צללית ספורטיבית - נמוכה ורחבה, המשדרת יציבה שרירית, אלגנטיות, ומזוהה מיד עם שפת העיצוב המוכרת של המותג. מתיחת הפנים לא שינתה באופן מהותי את העיצוב המוצלח מלכתחילה. מכל זווית ממנה נביט, נגלית הקופה האלגנטית כייפיפיה אמיתית ומושכת מבטים. צבעו השחור של רכב המבחן תרם לא מעט לאפקט הדרמה, אך כיאה למכונית מעוצבת, מרצדס ארוכת הדלתות תראה טוב בכל צבע אחר.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

תא הנוסעים תואם את האווירה ומכבד את בעליו. כמו בכל דגמי מרצדס האחרונים, מדובר בתא מפואר ומעוצב. צג מערכת המולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' צף בחלקו העליון של הדשבורד ומציג רזולוציה וגרפיקת ממשק מרשימות. פתחי האוורור המעוצבים נמצאים גם כאן, ויחד עם דיפוני עץ ומושבים בריפוד דמוי עור איכותי בצבע חום-כתום, מתקבל תא נוסעים המשדר כל-כולו פרימיום.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

איכות החומרים וההרכה מעולות בהתאם לציפיות. התחושה מוצקה, וכל הפקדים והמנופים באיכות תואמת. תאורת האווירה המאפשרת בחירה בין מגוון צבעים, מוסיפה יוקרה וחיות כשיורד הלילה. במרכז הקונסולה ממוקמים פקד הגלילה ועכבר השליטה על מערכת המולטימדיה. המעבר בין התפריטים הרבים נוח ואינטואיטיבי לאחר תקופת הסתגלות קצרה. לוח המחוונים אנלוגי עם צג מחשב דרך חדש בגודל 5.5 אינץ', נאה לעין ונוח לשימוש.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

המושבים ברמת האבזור AMG Line ספורטיביים למחצה ומציעים תמיכה צידית נדיבה לצד נוחות מרשימה. הן מושב הנהג והן מושב הנוסע הקדמי ניתנים לכוונון חשמלי עם 3 זכרונות, לרבות כרית ניפוח לגב התחתון. תנוחת הישיבה נמוכה מאוד ומרווח הראש מוגבל, אך ממד הרוחב נדיב דיו. נהגים גבוהים יאלצו להוריד את גובה המושב למצב הנמוך ביותר. תנוחת ישיבה נמוכה יחד עם קורות A עבות ושדה ראיה לקוי לאחור, מקשים מעט בתמרוני חניה צפופים.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

מאחור נמצא צמד מושבים. אין אופציה להסעת נוסע שלישי וטוב שכך, מרווח הרגליים מאחור מוגבל מאוד והגג המשתפל בחדות לטובת עיצוב מרהיב, מגביל את מרווח הראש ומתאים לנוסעים לא גבוהים במיוחד. הנוסעים מאחור יהנו מצמד פתחי אוורור מעוצבים ותאי אחסון משני צידי המושב.

 

לרכב צמד דלתות ארוכות מאוד ולכן פתיחתן בחניה במקביל דורשת משנה זהירות ומגבילה את זווית המפתח - בעיה ידועה ומוכרת בתצורת קופה. המושב הנמוך ופרופיל הגג, יצריכו "צלילה" אל תוך המושב, כך שנהגים אשר יעברו אל הקופה הנמוכה מקרוסאובר, עלולים להתקשות בכניסה ויציאה. הגישה אל המושב האחורי נוחה בהתחשב במרכב נטול דלתות אחוריות. קיפול והחזרת המושבים הקדמיים מתבצעים באופן חשמלי ע"י כיפוף ידית אלומיניום הממוקמת בצד המושב, כך שהזחתה מסיטה את גב המושב לפנים ומחליקה את בסיס המושב קדימה ליצירת גישה נוחה עד כמה שניתן למושב האחורי.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

בתא הנוסעים פזורים תאי אחסון רבים, ביניהם תא עמוק תחת משענת היד שבין המושבים הכולל שקעי USB ותאורה, ותא נוסף בתחתית הקונסולה המרכזית עם מתקני כוסות וכיסוי. תאי האחסון בדלתות עמוקים ותא הכפפות גדול דיו, מואר ומדופן היטב. תא המטען בנפח 480 ליטרים וכולל פתיחה חשמלית וסגירה ידנית בלבד. לטובת עיצוב נקי ואלגנטי, ויתרו במרצדס על ידית פתיחה המותקנת על מכסה תא המטען, כך שניתן לפתוח אותו רק באמצעות פקד בדלת הנהג או באמצעות שלט הרכב. פתיחתו חושפת מפתח הטענה ארוך וצר שאינו נוח להעמסה ופריקה של ציוד. מתחת לרצפת תא המטען נמצאת ערכת ניפוח ללא גלגל חלופי.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

גרסת המבחן מונמכת ב- 15 מ"מ ביחס לגרסאות הרגילות ומציעה בולמים קשיחים עם מהלך קצר. בכביש עירוני זרוע בורות ושברים, נחבטת המרצדס האלגנטית, נעה על מתליה בנוקשות ומעבירה את מפגעי הכביש אל תא הנוסעים. ככל שעולות המהירות ואיכות הסלילה, כך משתפרת איכות הנסיעה. בכביש המהיר מרצדס C300 קופה ומרסנת בצורה מעולה גלים ארוכים ומציעה יציבות כיוונית מופתית. צמיגים במידות א-סימטריות בחתך 45 מלפנים ו- 40 מאחור, מסבירים בין היתר את פשר הקופצנות בעיר, אך מעבר לכך מייצרים רעש צמיגים גבוה מהמצופה כבר במהירויות חוקיות.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה בגרסת C300 כוללת מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים המפיק 258 כ"ס ומומנט של 37.7 קג"מ ב- 1,800-4,000 סל"ד, ומשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית ולהנעה אחורית. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 6.0 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל- 250 קמ"ש.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

ההתנעה מתבצעת באמצעות מתג מעוצב בגימור דמוי קריסטל הממוקם מימין להגה. בורר ההילוכים, כבמרבית דגמי מרצדס, ממוקם כמנוף מימין להגה בסטייל אמריקאי נושן אך נוח לתפעול. המנוע מתגלה כביצועיסט אמיתי ומייצר כושר דחיפה חזק ומיידי גם במהירויות גבוהות. התיבה חלקה וזריזה. תחילת תנועה במצב שאינו ספורט או ספורט פלוס, מתחילה בהילוך שני המרמז על עודף הילוכים שנוצר עקב מרדף היצרניות לתיבות עשירות יחסי העברה. מעבר למצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה תורם לשינוי תגובות המנוע ותיבת ההילוכים, ומפיק מהמנוע צליל גברי כאילו עבר תחת ידיהם של אמני AMG. השליטה ממנופי העברת ההילוכים מאחורי גלגל ההגה מדוייקת ומסייעת לנהיגה דינמית.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

היכולת הדינמית יוצאת נשכרת מהבחירה בבולמים קשיחים. זוויות הגלגול מדודות ושטוחות יחסית, ו- 1,600 הק"ג של המרצדס מרגישים קלים ואתלטיים בכביש המתפתל. אחיזת הכביש מצויינת ומאפשרת לנהג המהיר הנאה צרופה. לא מדובר במכונית ספורט קלילה וקומקפטית, אך הכיול הספורטיבי, המנוע החזק וההגה המדוייק, מייצרים יכולת דינמית מכובדת בהחלט. נהג אשר ייקח את הרכב אל המגבלות יגלה כי כיאה למכונית הנעה אחורית חזקה, הסרן האחורי יהיה ראשון לנתק אחיזה, חרף רוחב הצמיגים מאחור. מערכת בקרת האחיזה ניתנת לניתוק חלקי בלבד וכל עוד היא פעילה, היא תתפוס את הזנב הסורר מעט לפני שיתחיל לאבד אחיזה. גם הבלמים מרשימים מאוד, והציגו סיבולת ויכולות תאוטה גבוהות.

 

צריכת דלק

 

בימי המבחן אשר כללו נסיעה מנהלתית לצד נסיעה במצב ספורט פלוס בחלקים הדינמיים, עמדה צריכת הדלק על 8.8 ק"מ לליטר בנזין אוקטן 95. כמעט מחצית מנתון היצרן העומד על 15.3 ק"מ לליטר, אך נתון משביע רצון בהתחשב במשקל ובביצועי הרכב. עם מיכל דלק בנפח 66 ליטרים, ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 550 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 14 מתוך 15.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי מרצדס נחשבת בינונית. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה מרצדס במקום ה- 14 מתוך 27 יצרנים. אמנם מדובר בשיפור לעומת דירוג שנת 2016 אך המתחרות הישירות- אאודי וב.מ.וו נמצאות במקומות הרביעי והחמישי בהתאמה. מרצדס C300 קופה משווקת עם אחריות מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים של מרצדס C300 קופה לא זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית כלמוביל.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

בטיחות

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP אשר נערך לגרסת הסדאן בשנת 2014 - טרם מתיחת הפנים, זכתה מרצדס C קלאס לציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הבטיחות עם ציונים של 92% בסעיף הגנה על בוגרים, 84% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 77% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 70% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 7 מתוך 8.

 

מרצדס C300 קופהמרצדס C300 קופה

 

אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר בלימה אוטונומית, התרעה על סטיה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות הנהג, סייען חניה, מגביל מהירות, ניטור שטחים מתים, מצלמת רוורס, וחיישני חניה מלפנים ומאחור. העדרה של מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מורגשת מאוד.

 

תמורה למחיר

 

מרצדס C300 קופה AMG Line תעבור לבעלותכם תמורת 429,900 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר גג פנורמי חשמלי, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם 3 זכרונות וחימום, מערכת שמע עם 5 רמקולים, צג מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ', צג מחשב דרך בגודל 5.5 אינץ', תאורת אווירה פנימית, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי אוורור אחוריים, פקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מושבים בריפוד דמוי עור, דיפוני עץ, ספי דלתות קדמיות מוארים בכיתוב המותג, דוושות ספורט בגימור אלומיניום, התנעה ללא מפתח, כיוונון הגה חשמלי לעומק ולגובה, חבילת מראות מתכהות נגד סינוור, מראות חיצוניות עם קיפול חשמלי, ופנסי LED מלאים.

 

הסיכום במקרה זה דומה להתחלה. מרצדס C300 קופה AMG Line דורשת תמורה לא מעטה, מקריבה את השימושיות לטובת המראה ומציעה נוחות נסיעה קופצנית. מנגד היא מקנה עיצוב מסובב ראשים, סמל סטטוס, סביבת נהג איכותית, ויכולת דינמית הפורעת את ציפיות המראה. מחירה היקר רק עוזר לה להיות נדירה על הכביש ונחשקת יותר.

 

מרצדס C300 קופה AMG Line
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,991 סמ"ק
הספק מרבי משולב 6,100 -258/5,800 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 37.7/1,800-4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית 9 הילוכים
יחידת הנעה אחורית
אורך כללי 4,969 מ"מ
רוחב כללי 1,810 מ"מ
גובה כללי 1,405 מ"מ
בסיס גלגלים 2,820 מ"מ
מיכל דלק 66 ליטרים
נפח תא מטען

480 ליטרים

משקל עצמי 1,600 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 15.3 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 8.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2018)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתןך 8)
מחיר

429,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט

     
  • אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    18.10.18 | מבחני רכב

    מכונית הסלון החדשה של אאודי גדושה במיטב הטכנולגיה של היצרנית הגרמנית בשילוב עם מנוע שרירי והנעה כפולה. יצאנו להתרשם מהביצוע על כבישי ישראל

    אאודי A6 נמנית מאז ומתמיד בין מובילות סגמנט מכוניות הסלון אשר נשלט מזה עשורים על ידי הטריו הגרמני. בדור הנוכחי מתפארת אאודי A6 בטכנולוגיה עילית הכוללת מערכות נהיגה אוטונומיות מהמתקדמות ביותר בשוק הרכב, סביבת נהג חדשנית עם שלושה מסכים, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. למבחן שלנו התייצבה גרסת 55 TFSI עם מנ

     
  • טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    11.10.18 | מבחני רכב

    טויוטה קאמרי הייבריד החדשה היא כבר לא האופציה ההיברידית הבלעדית בסגמנט המשפחתיות הגדולות והיא חוזרת להתמודד עם המתחרות הצעירות

    בשנת 2008 בתגובה לפופולריות שצברה בערוצי הייבוא האישי החל שיווקה הרשמי של טויוטה קאמרי בגרסה ההיברידית בישראל לצד גרסת הבנזין הסטנדרטית. לפני עשור, משפחתית גדולה בניחוח אמריקאי בעלת יחידת הנעה היברידית הייתה ייחודית בנוף והפכה לאפשרות ההיברידית הבלעדית בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. טויוט

     
  • אאודי A8 במבחן דרכים

    אאודי A8 במבחן דרכים

    03.10.18 | מבחני רכב

    פיניתי לעצמי סוף שבוע שלם כדי להיות צמוד וליהנות מאחת המכוניות הכי מפוארות, מרווחות, משוכללות ומפנקות הנוסעות בכבישי ישראל

    לא כל יום יוצא לי לבחון מקרוב מכונית דגל של מותג פרימיום, לכן לפגישה עם אאודי A8 החדשה ציפיתי בכיליון עיניים. בנוסף להיותה גדולה ומרשימה, מדובר באחת המכוניות הטכנולוגיות ביותר בעולם המביאה את רמת הפינוק והבטיחות לרמות שלא הכרנו עד כה. אאודי A8 ארוכה 3.0 TFSI אוטומטית יתרונות

     
  • וולוו XC40 במבחן דרכים

    וולוו XC40 במבחן דרכים

    27.09.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC40 מתיימר להתבלט בזכות הנדסת אנוש מבריקה, תא נוסעים איכותי, ועיצוב צעיר

    וולוו XC40 הינו האח הקטן במשפחת רכבי הפנאי של היצרנית. הדגם החדש נועד להתחרות בקטגוריה רוויית מתחרים איכותיים ביניהם יגואר E-Pace, אאודי Q3 , ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. בסגמנט הצפוף מנסה וולוו להתבלט באמצעות מעלותיה הידועות - הנדסת אנוש מודרנית, בטיחות, נוחות, ועיצוב ייחודי. גרסת המבחן ברמת אבזור R דיזי

     
  • DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    20.09.18 | מבחני רכב

    DS מכניסה את השיק הצרפתי אל קטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים

    ליין דגמי DS הושק בתחילת העשור הנוכחי עם הצגת סיטרואן DS 3, גרסה יוקרתית ואופנתית לסופר מיני של סיטרואן. מאז הושקו דגמים שלא פגעו במטרה ולא סייעו למותג להתבסס, אך למרות זאת בשנת 2016 החליטו קברניטי קבוצת PSA להפוך את DS למותג עצמאי עם מיצוב יוקרתי, ומערך הפצה נפרד מדגמי סיטרואן. DS 7 2.

     
  • יגואר E-Pace במבחן דרכים

    יגואר E-Pace במבחן דרכים

    12.09.18 | מבחני רכב

    דגם הכניסה לעולם הקרוסאוברים של יצרנית היוקרה יגואר, מתפאר בתדמית אליטיסטית ותג מחיר יומרני. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הפרמייה הנדרשת

    יגואר נכנסת באיחור אופנתי אל שוק הקרוסאוברים הקומפקטיים עם יגואר E-Pace, אחיו הקטן של יגואר F-Pace, המתחרה מול דגמים כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. יגואר E-Pace מתהדר בתדמית אליטיסטית, עיצוב מסוגנן ומפרט נדיב, אשר מכוונים אותו אל מול הגרסאות הבכירות של מקביליו מגרמניה. הפרמייה הנדרשת עבורו לא

     
  • פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    30.08.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו GTI מתיימרת להציע שימושיות יומיומית לצד יכולת ספורטיבית גבוהה. יצאנו לבחון האם ההבטחה מתממשת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת הסבר לציבור, מדוע הם מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס, על מכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת כמעט לכל מכוניות סופר מיני קיימת גרסה חמה בקטגוריית "הוט הא

     
  • קיה סטוניק במבחן דרכים

    קיה סטוניק במבחן דרכים

    21.08.18 | מבחני רכב

    קיה סטוניק, הנציג החדש בקטגוריית הג'יפונים הקטנים, מתכוון לעשות חיים קשים למתחרים

    את קיה כבר אין צורך להציג בישראל. כמעט כל מכונית שמינית שעלתה לכביש מאז תחילת השנה, נושאת את סמל היצרנית הדרום קוריאנית. בכל פינת רחוב תוכלו לפגוש את הספורטאז', הפיקנטו או הנירו הפופולריים. כעת מושק בישראל קיה סטוניק, רכב פנאי עירוני הצפוי לחזק את קיה אף יותר. קיה סטוניק 1.0 טורבו פרימי

     
  • מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    14.08.18 | מבחני רכב

    מרצדס מציגה את הדור השלישי של דגם ה-CLS, אשר נחשב למייסד סגמנט רכבי הסלון בתצורת קופה 4 דלתות

    מרצדס CLS המקורית הושקה לראשונה בשנת 2003 וייסדה רשמית את סגמנט מכונית הקופה 4 דלתות. הדור השני בסדרה הושק בשנת 2011 והציג לראשונה מערכת הנעה כפולה עם חלוקת מומנט דינמית, 4MATIC בשפתה של מרצדס, ותיבת הילוכים 9 הילוכים אוטומטית. לאחרונה הושקה מרצדס CLS החדשה וזו סיבה מעולה לקחת אותה לסוף שבוע קיצי בא

     
  • סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    07.08.18 | מבחני רכב

    לאחרונה הושק בישראל סאנגיונג טיבולי בגרסת XLV מוארכת עם תא מטען גדול ומנוע דיזל

    סאנגיונג ממתגת עצמה כיצרנית בעלת אופי שונה מהעדר, עם רכבים בעיצוב ייחודי ולעיתים אף מוזר. סאנגיונג טיבולי XLV שהוצג בז'נבה בשנת 2016 והגיע אלינו השנה, לא שונה מבחינה זו. הוא בולט בסגמנט רכבי הפנאי העירוניים בזכות מרכב ייחודי עם תא מטען ענק ומנוע טורבו דיזל. יצאנו לבדוק האם קיימת הצדקה למחיר הגבוה ב-

     
  • ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    02.08.18 | מבחני רכב

    ב.מ.וו X3 החדש מבטיח יכולות דינמיות משופרות בחבילה איכותית ומעוצבת מבעבר. יצאנו לבדוק האם הוא שומר על ערכי המותג

    ב.מ.וו ידועה כיצרנית המזהה מגמות בשוק הרכב, זמן רב לפני שהחלו לתפוס תאוצה. כך ידעה היצרנית הבווארית לזהות כבר לפני 15 שנים, כי סגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים ירקיע שחקים ונערכה בהתאם. החברה השיקה את ב.מ.וו X3 לראשונה בשנת 2003, שהיה אחד מחלוצי הסגמנט. ב.מ.וו X3 כיום לב.מ.וו

     
  • פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    26.07.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו החדשה מכוונת אל פסגת סגמנט הסופר מיני. יצאנו לבדוק האם יש הצדקה למחירה הגבוה

    פולקסווגן פולו מתיימרת להיות גרסה מוקטנת של פולקסווגן גולף ומציגה תא נוסעים מרווח ואיכותי ביחס לסגמנט, במטרה להעניק תחושה של מכונית מסגמנט גבוה יותר. הדור החדש של פולקסווגן פולו מבטיח להיות טוב מקודמו ומציע חידושים, ביניהם פלטפורמה חדשה, מערכות בטיחות מתקדמות, ומערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ

     
  • קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    22.07.18 | מבחני רכב

    התרשמות קצרה מהקרוסאובר החדש של קיה מגלה שיש לו את כל הכלים להצלחה בישראל

    בשבוע שעבר בישרנו לכם על השקתו של קיה סטוניק החדש, הקרוסאובר הקומפקטי מבית קיה ואחיו הקטן של קיה ספורטאז', אשר נכנס לשוק ער ורבוי מתחרים כגון יונדאי קונה - אחיו לפלטפורמה, סיאט ארונה, אופל מוקה, ורנו קפצ'ור. נהיגת התרשמות מגוונת אשר נערכה במסגרת ההשקה ע"י טלקאר, יבואנית קיה לישראל, הקנתה ל

     
  • סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    08.07.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם שדרוג חבילת האבזור בגרסת אוסקה החדשה משפר את התמורה של סובארו פורסטר?

    סובארו פורסטר הוצג לראשונה כקונספט בתערוכת טוקיו בשנת 1995 והדור הראשון הושק ביפן בשנת 1997, משמע שהפורסטר נמצא איתנו למעלה משני עשורים והיה מחלוצי סגמנט הפנאי שטח בעולם. הדור הרביעי של סובארו פורסטר הושק בשנת 2013 ובשנת 2016 הגיע אלינו לאחר מתיחת פנים קלה שכללה עדכונים קוסמטיים, מערכת מולטימדיה מקו

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    05.07.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סיטרואן נכנסת לסגמנט רכבי הפנאי העירוניים ועושה זאת בסגנון צרפתי אופייני, הכולל עיצוב משעשע ותא נוסעים שימושי

    בדומה ליצרניות רבות, מציגה סיטרואן מתחרה באחד הסגמנטים הלוהטים ביותר בשוק הרכב - סגמנט רכבי הפנאי העירוניים. המהלך ששירת את המטרה היה החלפת המיניוואן סיטרואן C3 פיקאסו ברכב פנאי חדש העונה לשם סיטרואן C3 איירקרוס וחולק פלטפורמה עם אחיו אופל קרוסלנד X ופיג'ו 2008. יצאנו לסופ''ש ארוך עם רכב הפנאי החדש

     
  • מיצובישי טרייטון במבחן- סוס עבודה יפני

    מיצובישי טרייטון במבחן- סוס עבודה יפני

    03.07.18 | מבחני רכב

    הטרייטון של מיצובישי הוא אחד מכלי העבודה הטובים שיש לסגמנט הטנדרים להציע. יצאנו לבדוק האם העובדה שיש לו את המנוע החזק בקטגוריה מספיקה בכדי להוביל בקטגוריה

    מיצובישי היא אחת מהכוכבות הגדולות של קטגוריית הטנדרים כבר הרבה שנים. בעוד יצרנים אחרים פרשו מהמרוץ, מיצובישי תמיד הייתה שם ומתכוונת להמשיך ולהיות. מה- L200 של שנות התשעים, המגנום המצ'ואיסטי, דרך ההאנטר הנאה, ועד הטרייטון של היום, מיצובישי תמיד בלטה בסגמנט הטנדרים. בעידן בו שווי שימוש אפס ניתן לטנדרי

     
  • יונדאי i30 במבחן - גולף קוריאנית

    יונדאי i30 במבחן - גולף קוריאנית

    28.06.18 | מבחני רכב

    יונדאי i30 מגיעה עם מפרט אירופאי ומחיר ממוקד אל לב שוק המשפחתיות. יצאנו לבדוק האם יש לה את הכלים כדי להתברג בראש הסגמנט

    הדור השלישי של יונדאי i30 הושק בישראל באיחור לאחר הצגתו באירופה. הדגם החדש מכוון ללב שוק המשפחתיות, ובמרכז הכוונת נמצאת אמת המידה של הקטגוריה - פולקסווגן גולף. על הנייר, המפרט דומה למתחרה הגרמנית, ובדור הנוכחי זונחת יונדאי את מנוע ה- 1.6 ליטרים האטמוספרי לטובת מנוע בנפח 1.4 ליטרים מוגדש טו

     
  • מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

    מיצובישי אקליפס קרוס במבחן דרכים

    27.06.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    מיצובישי משגרים אל קטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים ג'יפון חדש בעיצוב קופה מוחצן החמוש במנוע טורבו חדש וחזק

    במיצובישי הבינו היטב שכולם רוצים לנהוג ברכבי פנאי שטח ומציעים היום באופן חריג למדי שלושה רכבי פנאי שטח קומפקטיים המבוססים על אותה הפלטפורמה. מיצובישי אאוטלנדר הפופולארי מציע אפשרות להסעת 7 נוסעים, מיצובישי ASX הוותיק הגיע רק לאחרונה ארצה ומוצע במחיר אטרקטיבי המציב אותו מול משפחתיות קומפקטיות, וכעת מ