מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

תגיות | פנאי שטח, מיניוואנים, מיצובישי, אאוטלנדר

זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בשוק.

 

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום
יתרונות   נוחות נסיעה, אבזור
חסרונות   מרגיש מיושן ולא עדכני

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

הפעם נראה כי לא הרבה השתנה. העיצוב החיצוני כמעט זהה וגם המפרט לא חושף שינויים דרמטיים, אך במיצובישי מספרים על שיפורים מתחת לפני השטח התורמים לשיפור נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש. יצאנו לנסיעה בדגם המעודכן כדי לבדוק האם הוא ראוי להמשיך להחזיק בתואר רכב שבעת המושבים הנמכר ביותר בישראל.

 

עיצוב ונוחות

 

העיצוב החיצוני זכה לעדכון קליל בלבד במתיחת הפנים האחרונה. השינויים מסתכמים בגריל קדמי חדש אשר נראה מודרני יותר, אך סביר להניח כי רק חדי עין יבחינו בו. סימני הגיל ניכרים בעיצובו של מיצובישי אאוטלנדר ושפע הכרום והעיטורים שהולבשו עליו מבליטים זאת יותר.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

החרטום מציג את שפת העיצוב העדכנית של מיצובישי עם צמד עיטורי כרום בצורת בומרנג. הפנסים הגדולים כוללים תאורת LED מלאה והם מרשימים למראה. צללית הצד רבועה למדי ונטולת שאר רוח, אך החישוקים החדשים, מסילות הגג, והפלסטיקה השחורה בתחתית הדלתות משפרים מעט את מראה הפרופיל. מאחור צמד פנסים גדולים ורחבים, ופגוש אחורי עם עיטור פלסטיק שחור וכסוף.

 

מיצובישי אאוטלנדר מציע מידות חיצוניות המקובלות בקטגוריה, אורכו 4,695 מ"מ, רוחבו 1,810 מ"מ, גובהו 1,710 מ"מ. בסיס הגלגלים מעט צנוע ואורכו 2,670 מ"מ.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

בדומה לעיצוב החיצוני, גם תא הנוסעים של מיצובישי אאוטלנדר מתקשה להסתיר את סימני הגיל. קשה לקרוא למתרחש בפנים עיצוב ואנו מרגישים שנכון יותר להשתמש במושג ארגון. רכב המבחן הגיע עם ריפודים בהירים המשדרגים את האווירה ומעניקים תחושת מרחב. איכות ההרכבה טובה ולא נתקלנו בדיפונים רופפים.

 

מול הנוסע הקדמי ניצבים צמד פתחי מיזוג על גבי פנל דמוי סיבי פחמן המעטר גם את דיפון הדלתות ומרגיש מעט זול. את מרכז תשומת הלב מושך המסך המרכזי המריץ את מערכת קונקטד קאר של היבואנית כלמוביל, אשר הייתה הראשונה בישראל להציג מערכת אנדרואיד דוברת עברית עם אפליקציות המותאמות לרכב. המערכת עודנה הטובה ביותר מסוגה, השמע מוזרם דרך הרמקולים המקוריים של הרכב וניתן לשלוט בה גם בעזרת הפקדים על גלגל ההגה.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

פנל בקרת האקלים נוח לשימוש אך פשוט ומיושן למראה. מתחתיו חיבורי חשמל ומדיה, וחריץ חביב לאחסון המפתח החכם. באופן פחות מקובל ממוקמים נמוך גם כפתור נטרול דלת תא המטען החשמלית וכפתור נטרול מערכת ניטור שטחים מתים. נראה כי למתכננים אזל המקום לכפתורים משמאל לנהג וזה היה החלל היחיד הפנוי. בין המושבים הקדמיים בורר הילוכים, בלם יד חשמלי עם פונקציית החזקת בלמים בעמידה, ופקדי שליטה בחימום המושבים. לטעמנו ניתן היה לנצל את החלל הפנוי לטובת תאי אחסון שימושיים.

 

מול הנהג ניצב ההגה המוכר משלל דגמי מיצובישי עם פקדי שליטה במערכת השמע, בבקרת השיוט ובהעברת ההילוכים. לוח המחוונים פשוט למראה, במרכזו מסך צבעוני עם תצוגת מחשב הדרך, ומדי חום ודלק דיגיטליים. השליטה במחשב הדרך באמצעות לחצן מאחורי ההגה אינה נוחה לשימוש בזמן הנהיגה. משמאל לנהג פקדי שליטה במערכות הבטיחות, במערכת Start&Stop, בחיישני החניה, ובדלת תא המטען החשמלית.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

המושבים הקדמיים ראויים להתייחסות מיוחדת. העור המחפה אותם נעים למגע, אך חשוב מכך, הם תוכננו מחדש לטובת הענקת תמיכה משופרת לנהג ולנוסע מלפנים, ויתאימו יותר לבעלי גוף רחב. מושב הנהג ממוקם גבוה והכוונון החשמלי אינו מאפשר את הנמכתו או הגבהתו אלא את שינוי זווית המסעד בלבד. יחד עם הגה המציג טווח כוונון מוגבל לעומק, התקשנו להגיע לתנוחת נהיגה אופטימלית.

 

הנהג והנוסע מלפנים נהנים ממרחב נדיב המקבל חיזוק משטח החלונות הגדול ומהריפוד הבהיר שכבר הזכרנו. המושב האחורי מציע מרחב מצויין עבור שני נוסעים. נוסע שלישי יהפוך את החוויה לצפופה יותר אך לא באופן מעיק, והוא יהנה מרצפה שטוחה כמעט לחלוטין. במסגרת מתיחת הפנים קיבל הדגם תוספת חשובה של פתחי מיזוג אחוריים שלבטח יועילו בקיץ הישראלי הלוהט. שורת המושבים השנייה נעה על גבי מסילה המאפשרת הגדלת מרווח הרגליים על חשבון נוסעי השורה השלישית.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

השורה השלישית מיועדת לנוסעים צעירים בעקבות כניסה מאתגרת, מרווח רגליים מצומצם, ורצפה גבוהה אשר תצריך תנוחת ישיבה שאינה הגיונית עבור נוסעים בוגרים. לטובת הנוסעים בשורה השלישית מחזיקי כוסות והם יוכלו להשתמש בחיבור החשמל הנמצא בתא המטען.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

תא המטען מציע נפח של 502 ליטרים כאשר שורת המושבים השלישית מקופלת. הנפח גדל ל- 1,608 ליטרים עם רצפה שטוחה כששתי שורות המושבים האחוריות מקופלות. קיפול השורה השלישית קליל אך קיפול השורה השנייה מתבצע בשני שלבים והוא מעט מסורבל. כאשר הרכב בתפוסה מלאה והשורה השלישית בשימוש, מצטמצם תא המטען לנפח צנוע של 128 ליטרים בלבד שלא יאפשרו הובלת ציוד של משפחה.

 

אנשי מיצובישי סיפרו כי מתיחת הפנים התמקדה בחלקים שמתחת לעור ובין היתר בכיול המתלים של מיצובישי אאוטלנדר. הדגמים הקודמים סבלו ממתלים רכים שאמנם הצליחו לרכך מהמורות אך גרמו לתנודות מרכב רבות. השינויים במתיחת הפנים כוללים הקשחה של המתלים וכעת מתקבלת נוחות נסיעה מעט נוקשה יותר אך נרשם שיפור עצום בריסון תנודות המרכב וברכינה בעיקולים, וניתן לשמור על מהירות רציפה גם במעבר מעל שיבושים וגם בכבישים מפותלים.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

מיצובישי אאוטלנדר מציע שטח חלונות גדול התורם לראות מצויינת החוצה. לכך מצטרפים חיישני חניה היקפיים ומראות צד ענקיות עם מערכת התרעה על רכבים בשטח המת ועל תנועה חוצה מאחור, המספקות הגנה גם במקומות הנסתרים מעיני הנהג. רדיוס סיבוב של 5,300 מ"מ אינו אופייני לרכב במידותיו של האאוטלנדר ומקל מאוד על תמרונים עירוניים. מצלמת הרוורס לעומת זאת פחות מרשימה ומציגה תמונה שאינה ברורה ומעט מעוותת. בידוד הרעשים בינוני. בעוד רעשי הכביש מבודדים באופן סביר, רעשי הרוח בולטים מאוד ותחת מאמץ מצטרף גם שאון המנוע.

 

ביצועים

 

מתחת למכסה המנוע של מיצובישי אאוטלנדר אין שינוי, וכמו בעבר נמצא שם מנוע בנזין אטמוספרי 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים המפיק 150 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 19.9 קג"מ ב- 4,200 סל"ד. נתוני הביצועים הרשמיים מציגים תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 12.1 שניות, ומהירות מרבית של 192 קמ"ש. במבחן שלנו נמדדה תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 13.3 שניות. מצב אקו מסרס באופן משמעותי את הביצועים והופך את התגובות לפלגמטיות במיוחד.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם מצב L יעיל לבלימת מנוע בירידות, ואפשרות להעברת הילוכים ידנית בעזרת בורר ההילוכים או בעזרת מנופים מאחורי גלגל ההגה. התיבה מדמה החלפת הילוכים אך כבר פגשנו בתיבות רציפות טובות ממנה. הזינוק הראשוני מתבצע בזריזות אך לאחר מכן מתמתן, וללא לחיצה הגונה על הדוושה תתקבל תאוצה פושרת.

 

המתלים אמנם עברו הקשחה ובהחלט משפרים את ההרגשה והקצב בכבישים מפותלים, אך גם כעת מיצובישי אאוטלנדר משרה על הנהג אווירה רגועה ולא מפתה אותו לנהיגה מהירה או ספורטיבית. זוויות הגלגול עודנו אך עדיין מורגשות וכך גם צלילת החרטום בבלימה ונסיקתו בתאוצה. אחיזת הכביש טובה וגם ביום גשום נשמרה תחושת הביטחון.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

הבלמים אף הם זכו להתייחסות ולשיפור. בעבר נרשמה תחושה נרפית ודעיכה מהירה של הבלמים אך כעת הוגדל קוטר צלחות הבלימה והדעיכה נרשמה רק לאחר פעולה מאומצת במיוחד של הבלמים. דוושת הבלם לעומת זאת נותרה עם תחושה מעורפלת ומהלך ארוך.

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק הרשמית של מיצובישי אאוטלנדר עומדת על 14.0 ק"מ לליטר. במהלך המבחן שלנו נמדדה צריכת דלק של 10.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת שכללה גם תוואי הררי. מיכל הדלק בנפח 63 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים. מיצובישי אאוטלנדר מתברג בדרגת זיהום 7 מתוך 15.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

אמינות ועלויות אחזקה

מיצובישי אאוטלנדר משווק עם אחריות יצרן מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ, ולשנה שלישית או עד 100,000 ק"מ. מרווח הטיפולים עומד על 20,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 854 ₪, עלות הטיפול השני 1,629 ₪, ועלות הטיפול השלישי 1,825 ₪. עלות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 4,308 ₪. עלות הטיפולים מיישרת קו עם ממוצע העלות אצל המתחרים.

 

עלות פנס קדמי 9,883 ₪, עלות פנס אחורי 2,771 ₪, עלות מראת צד 2,625 ₪, עלות זוג רפידות בלם קדמיות 541 ₪, ועלות זוג צלחות בלם קדמיות 948 ₪. מחיר הפנסים גבוה אך יתר החלפים מתומחרים כמקובל אצל המתחרים. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

עלות ביטוח מקיף וחובה, לכל נהג מגיל 21 עם 3 שנות וותק, ועבר נקי מתביעות, עומדת על 8,440 ₪. מחירו של מיצובישי אאוטלנדר פרימיום מציב אותו בקבוצת רישוי 5 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,401 ₪.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

בטיחות

 

ארגון Euro NCAP בחן את מיצובישי אאוטלנדר בשנת 2012 והעניק לו ציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 94% בהגנה על בוגרים, 83% בהגנה על ילדים, 64% בהגנה על הולכי רגל, ו- 100% בסעיף מערכות הבטיחות. מאז 2012 השתנו נוסחאות חישוב הציונים ויתכן כי במבחן עדכני היה מתקבל ציון שונה.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

אחד הסעיפים החשובים במתיחת הפנים הוא שדרוג אבזור הבטיחות וכעת כל רמות האבזור כוללות 7 כריות אוויר, ניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, והבהוב בפנסים האחוריים בעת בלימת חירום. ציון אבזור הבטיחות עומד על 6 מתוך 8. רמות האבזור פרימיום ועלית כוללות בנוסף ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה מאחור, ומערכת למניעת האצה פתאומית ולא רצויה. בגרסאות אלו עומד ציון אבזור הבטיחות על 7 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

מיצובישי אאוטלנדר משווק בישראל במחיר של החל מ- 157,900 ₪ עבור גרסת 5 מושבים או 169,900 עבור גרסת 7 מושבים. רמת האבזור הבסיסית אינטנס כוללת בין היתר את מערכת קונקטד קאר של כלמוביל, הגה וידית הילוכים מחופים עור, בלם יד חשמלי עם פונקציית החזקת בלמים בעצירה, חיישני אור וגשם, בקרת אקלים מפוצלת, שמשות אחוריות כהות, וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ'.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

רמת האבזור אינסטייל מוצעת תמורת 174,900 ₪ וכוללת בנוסף מפתח חכם, גג שמש חשמלי, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'. רמת האבזור פרימיום שהתייצבה למבחן מוצעת תמורת 187,900 ₪ וכוללת בנוסף ריפודי עור, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען, חיישני חניה היקפיים עם תצוגה גרפית, תאורת LED בפנסים הראשיים ובפנסי הערפל, וספויילר אחורי. רמת האבזור עילית זהה לפרימיום אך מוסיפה הנעה כפולה ועלותה 199,900 ₪.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

מיצובישי אאוטלנדר הצליח להפתיע אותנו. ציפינו למפגש עם רכב מיושן שיתקשה להרשים אך בפועל הוא תפקד היטב בכל מטלה שהצבנו בפניו. למרות נקודות חולשה בסעיפי העיצוב והביצועים, ואווירה כללית מיושנת, מציע מיצובישי אאוטלנדר חווית נסיעה נוחה ובטוחה, מרווח מספק לנוסעים, רמת אבזור טובה, ואבזור בטיחות מתקדם. אל מול המתחרים מנופף מיצובישי אאוטלנדר במוניטין אמינות מרשים ובביקוש גבוה בשוק המשומשות. השינויים במסגרת מתיחת הפנים פחות נראים לעין אך בעלי השפעה מהותית לרלוונטיות מיצובישי אאוטלנדר בקטגוריה התחרותית.

 

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום
מנוע בנזין 4 צילינדרים 2.0 ליטרים
הספק מרבי משולב 150/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 19.9/4,200 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,695 מ"מ
רוחב כללי 1,810 מ"מ
גובה כללי 1,710 מ"מ
בסיס גלגלים 2,670 מ"מ
מיכל דלק 63 ליטרים
נפח תא מטען

128-1608 ליטרים

משקל עצמי 1,475 ק"ג
מהירות מרבית 192 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 12.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.0 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.4 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 7 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2012)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתןך 8)
מחיר

187,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר