מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

תגיות | פנאי שטח, מיניוואנים, מיצובישי, אאוטלנדר

זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בשוק.

 

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום
יתרונות   נוחות נסיעה, אבזור
חסרונות   מרגיש מיושן ולא עדכני

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

הפעם נראה כי לא הרבה השתנה. העיצוב החיצוני כמעט זהה וגם המפרט לא חושף שינויים דרמטיים, אך במיצובישי מספרים על שיפורים מתחת לפני השטח התורמים לשיפור נוחות הנסיעה והתנהגות הכביש. יצאנו לנסיעה בדגם המעודכן כדי לבדוק האם הוא ראוי להמשיך להחזיק בתואר רכב שבעת המושבים הנמכר ביותר בישראל.

 

עיצוב ונוחות

 

העיצוב החיצוני זכה לעדכון קליל בלבד במתיחת הפנים האחרונה. השינויים מסתכמים בגריל קדמי חדש אשר נראה מודרני יותר, אך סביר להניח כי רק חדי עין יבחינו בו. סימני הגיל ניכרים בעיצובו של מיצובישי אאוטלנדר ושפע הכרום והעיטורים שהולבשו עליו מבליטים זאת יותר.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

החרטום מציג את שפת העיצוב העדכנית של מיצובישי עם צמד עיטורי כרום בצורת בומרנג. הפנסים הגדולים כוללים תאורת LED מלאה והם מרשימים למראה. צללית הצד רבועה למדי ונטולת שאר רוח, אך החישוקים החדשים, מסילות הגג, והפלסטיקה השחורה בתחתית הדלתות משפרים מעט את מראה הפרופיל. מאחור צמד פנסים גדולים ורחבים, ופגוש אחורי עם עיטור פלסטיק שחור וכסוף.

 

מיצובישי אאוטלנדר מציע מידות חיצוניות המקובלות בקטגוריה, אורכו 4,695 מ"מ, רוחבו 1,810 מ"מ, גובהו 1,710 מ"מ. בסיס הגלגלים מעט צנוע ואורכו 2,670 מ"מ.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

בדומה לעיצוב החיצוני, גם תא הנוסעים של מיצובישי אאוטלנדר מתקשה להסתיר את סימני הגיל. קשה לקרוא למתרחש בפנים עיצוב ואנו מרגישים שנכון יותר להשתמש במושג ארגון. רכב המבחן הגיע עם ריפודים בהירים המשדרגים את האווירה ומעניקים תחושת מרחב. איכות ההרכבה טובה ולא נתקלנו בדיפונים רופפים.

 

מול הנוסע הקדמי ניצבים צמד פתחי מיזוג על גבי פנל דמוי סיבי פחמן המעטר גם את דיפון הדלתות ומרגיש מעט זול. את מרכז תשומת הלב מושך המסך המרכזי המריץ את מערכת קונקטד קאר של היבואנית כלמוביל, אשר הייתה הראשונה בישראל להציג מערכת אנדרואיד דוברת עברית עם אפליקציות המותאמות לרכב. המערכת עודנה הטובה ביותר מסוגה, השמע מוזרם דרך הרמקולים המקוריים של הרכב וניתן לשלוט בה גם בעזרת הפקדים על גלגל ההגה.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

פנל בקרת האקלים נוח לשימוש אך פשוט ומיושן למראה. מתחתיו חיבורי חשמל ומדיה, וחריץ חביב לאחסון המפתח החכם. באופן פחות מקובל ממוקמים נמוך גם כפתור נטרול דלת תא המטען החשמלית וכפתור נטרול מערכת ניטור שטחים מתים. נראה כי למתכננים אזל המקום לכפתורים משמאל לנהג וזה היה החלל היחיד הפנוי. בין המושבים הקדמיים בורר הילוכים, בלם יד חשמלי עם פונקציית החזקת בלמים בעמידה, ופקדי שליטה בחימום המושבים. לטעמנו ניתן היה לנצל את החלל הפנוי לטובת תאי אחסון שימושיים.

 

מול הנהג ניצב ההגה המוכר משלל דגמי מיצובישי עם פקדי שליטה במערכת השמע, בבקרת השיוט ובהעברת ההילוכים. לוח המחוונים פשוט למראה, במרכזו מסך צבעוני עם תצוגת מחשב הדרך, ומדי חום ודלק דיגיטליים. השליטה במחשב הדרך באמצעות לחצן מאחורי ההגה אינה נוחה לשימוש בזמן הנהיגה. משמאל לנהג פקדי שליטה במערכות הבטיחות, במערכת Start&Stop, בחיישני החניה, ובדלת תא המטען החשמלית.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

המושבים הקדמיים ראויים להתייחסות מיוחדת. העור המחפה אותם נעים למגע, אך חשוב מכך, הם תוכננו מחדש לטובת הענקת תמיכה משופרת לנהג ולנוסע מלפנים, ויתאימו יותר לבעלי גוף רחב. מושב הנהג ממוקם גבוה והכוונון החשמלי אינו מאפשר את הנמכתו או הגבהתו אלא את שינוי זווית המסעד בלבד. יחד עם הגה המציג טווח כוונון מוגבל לעומק, התקשנו להגיע לתנוחת נהיגה אופטימלית.

 

הנהג והנוסע מלפנים נהנים ממרחב נדיב המקבל חיזוק משטח החלונות הגדול ומהריפוד הבהיר שכבר הזכרנו. המושב האחורי מציע מרחב מצויין עבור שני נוסעים. נוסע שלישי יהפוך את החוויה לצפופה יותר אך לא באופן מעיק, והוא יהנה מרצפה שטוחה כמעט לחלוטין. במסגרת מתיחת הפנים קיבל הדגם תוספת חשובה של פתחי מיזוג אחוריים שלבטח יועילו בקיץ הישראלי הלוהט. שורת המושבים השנייה נעה על גבי מסילה המאפשרת הגדלת מרווח הרגליים על חשבון נוסעי השורה השלישית.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

השורה השלישית מיועדת לנוסעים צעירים בעקבות כניסה מאתגרת, מרווח רגליים מצומצם, ורצפה גבוהה אשר תצריך תנוחת ישיבה שאינה הגיונית עבור נוסעים בוגרים. לטובת הנוסעים בשורה השלישית מחזיקי כוסות והם יוכלו להשתמש בחיבור החשמל הנמצא בתא המטען.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

תא המטען מציע נפח של 502 ליטרים כאשר שורת המושבים השלישית מקופלת. הנפח גדל ל- 1,608 ליטרים עם רצפה שטוחה כששתי שורות המושבים האחוריות מקופלות. קיפול השורה השלישית קליל אך קיפול השורה השנייה מתבצע בשני שלבים והוא מעט מסורבל. כאשר הרכב בתפוסה מלאה והשורה השלישית בשימוש, מצטמצם תא המטען לנפח צנוע של 128 ליטרים בלבד שלא יאפשרו הובלת ציוד של משפחה.

 

אנשי מיצובישי סיפרו כי מתיחת הפנים התמקדה בחלקים שמתחת לעור ובין היתר בכיול המתלים של מיצובישי אאוטלנדר. הדגמים הקודמים סבלו ממתלים רכים שאמנם הצליחו לרכך מהמורות אך גרמו לתנודות מרכב רבות. השינויים במתיחת הפנים כוללים הקשחה של המתלים וכעת מתקבלת נוחות נסיעה מעט נוקשה יותר אך נרשם שיפור עצום בריסון תנודות המרכב וברכינה בעיקולים, וניתן לשמור על מהירות רציפה גם במעבר מעל שיבושים וגם בכבישים מפותלים.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

מיצובישי אאוטלנדר מציע שטח חלונות גדול התורם לראות מצויינת החוצה. לכך מצטרפים חיישני חניה היקפיים ומראות צד ענקיות עם מערכת התרעה על רכבים בשטח המת ועל תנועה חוצה מאחור, המספקות הגנה גם במקומות הנסתרים מעיני הנהג. רדיוס סיבוב של 5,300 מ"מ אינו אופייני לרכב במידותיו של האאוטלנדר ומקל מאוד על תמרונים עירוניים. מצלמת הרוורס לעומת זאת פחות מרשימה ומציגה תמונה שאינה ברורה ומעט מעוותת. בידוד הרעשים בינוני. בעוד רעשי הכביש מבודדים באופן סביר, רעשי הרוח בולטים מאוד ותחת מאמץ מצטרף גם שאון המנוע.

 

ביצועים

 

מתחת למכסה המנוע של מיצובישי אאוטלנדר אין שינוי, וכמו בעבר נמצא שם מנוע בנזין אטמוספרי 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים המפיק 150 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 19.9 קג"מ ב- 4,200 סל"ד. נתוני הביצועים הרשמיים מציגים תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 12.1 שניות, ומהירות מרבית של 192 קמ"ש. במבחן שלנו נמדדה תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 13.3 שניות. מצב אקו מסרס באופן משמעותי את הביצועים והופך את התגובות לפלגמטיות במיוחד.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה עם מצב L יעיל לבלימת מנוע בירידות, ואפשרות להעברת הילוכים ידנית בעזרת בורר ההילוכים או בעזרת מנופים מאחורי גלגל ההגה. התיבה מדמה החלפת הילוכים אך כבר פגשנו בתיבות רציפות טובות ממנה. הזינוק הראשוני מתבצע בזריזות אך לאחר מכן מתמתן, וללא לחיצה הגונה על הדוושה תתקבל תאוצה פושרת.

 

המתלים אמנם עברו הקשחה ובהחלט משפרים את ההרגשה והקצב בכבישים מפותלים, אך גם כעת מיצובישי אאוטלנדר משרה על הנהג אווירה רגועה ולא מפתה אותו לנהיגה מהירה או ספורטיבית. זוויות הגלגול עודנו אך עדיין מורגשות וכך גם צלילת החרטום בבלימה ונסיקתו בתאוצה. אחיזת הכביש טובה וגם ביום גשום נשמרה תחושת הביטחון.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

הבלמים אף הם זכו להתייחסות ולשיפור. בעבר נרשמה תחושה נרפית ודעיכה מהירה של הבלמים אך כעת הוגדל קוטר צלחות הבלימה והדעיכה נרשמה רק לאחר פעולה מאומצת במיוחד של הבלמים. דוושת הבלם לעומת זאת נותרה עם תחושה מעורפלת ומהלך ארוך.

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק הרשמית של מיצובישי אאוטלנדר עומדת על 14.0 ק"מ לליטר. במהלך המבחן שלנו נמדדה צריכת דלק של 10.4 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת שכללה גם תוואי הררי. מיכל הדלק בנפח 63 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים. מיצובישי אאוטלנדר מתברג בדרגת זיהום 7 מתוך 15.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

אמינות ועלויות אחזקה

מיצובישי אאוטלנדר משווק עם אחריות יצרן מלאה לשנתיים ללא הגבלת ק"מ, ולשנה שלישית או עד 100,000 ק"מ. מרווח הטיפולים עומד על 20,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 854 ₪, עלות הטיפול השני 1,629 ₪, ועלות הטיפול השלישי 1,825 ₪. עלות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 4,308 ₪. עלות הטיפולים מיישרת קו עם ממוצע העלות אצל המתחרים.

 

עלות פנס קדמי 9,883 ₪, עלות פנס אחורי 2,771 ₪, עלות מראת צד 2,625 ₪, עלות זוג רפידות בלם קדמיות 541 ₪, ועלות זוג צלחות בלם קדמיות 948 ₪. מחיר הפנסים גבוה אך יתר החלפים מתומחרים כמקובל אצל המתחרים. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

עלות ביטוח מקיף וחובה, לכל נהג מגיל 21 עם 3 שנות וותק, ועבר נקי מתביעות, עומדת על 8,440 ₪. מחירו של מיצובישי אאוטלנדר פרימיום מציב אותו בקבוצת רישוי 5 בה עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,401 ₪.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

בטיחות

 

ארגון Euro NCAP בחן את מיצובישי אאוטלנדר בשנת 2012 והעניק לו ציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 94% בהגנה על בוגרים, 83% בהגנה על ילדים, 64% בהגנה על הולכי רגל, ו- 100% בסעיף מערכות הבטיחות. מאז 2012 השתנו נוסחאות חישוב הציונים ויתכן כי במבחן עדכני היה מתקבל ציון שונה.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

אחד הסעיפים החשובים במתיחת הפנים הוא שדרוג אבזור הבטיחות וכעת כל רמות האבזור כוללות 7 כריות אוויר, ניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, והבהוב בפנסים האחוריים בעת בלימת חירום. ציון אבזור הבטיחות עומד על 6 מתוך 8. רמות האבזור פרימיום ועלית כוללות בנוסף ניטור שטחים מתים, התרעה על תנועה חוצה מאחור, ומערכת למניעת האצה פתאומית ולא רצויה. בגרסאות אלו עומד ציון אבזור הבטיחות על 7 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

מיצובישי אאוטלנדר משווק בישראל במחיר של החל מ- 157,900 ₪ עבור גרסת 5 מושבים או 169,900 עבור גרסת 7 מושבים. רמת האבזור הבסיסית אינטנס כוללת בין היתר את מערכת קונקטד קאר של כלמוביל, הגה וידית הילוכים מחופים עור, בלם יד חשמלי עם פונקציית החזקת בלמים בעצירה, חיישני אור וגשם, בקרת אקלים מפוצלת, שמשות אחוריות כהות, וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ'.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

רמת האבזור אינסטייל מוצעת תמורת 174,900 ₪ וכוללת בנוסף מפתח חכם, גג שמש חשמלי, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ'. רמת האבזור פרימיום שהתייצבה למבחן מוצעת תמורת 187,900 ₪ וכוללת בנוסף ריפודי עור, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען, חיישני חניה היקפיים עם תצוגה גרפית, תאורת LED בפנסים הראשיים ובפנסי הערפל, וספויילר אחורי. רמת האבזור עילית זהה לפרימיום אך מוסיפה הנעה כפולה ועלותה 199,900 ₪.

 

מיצובישי אאוטלנדר 2018מיצובישי אאוטלנדר 2018

 

מיצובישי אאוטלנדר הצליח להפתיע אותנו. ציפינו למפגש עם רכב מיושן שיתקשה להרשים אך בפועל הוא תפקד היטב בכל מטלה שהצבנו בפניו. למרות נקודות חולשה בסעיפי העיצוב והביצועים, ואווירה כללית מיושנת, מציע מיצובישי אאוטלנדר חווית נסיעה נוחה ובטוחה, מרווח מספק לנוסעים, רמת אבזור טובה, ואבזור בטיחות מתקדם. אל מול המתחרים מנופף מיצובישי אאוטלנדר במוניטין אמינות מרשים ובביקוש גבוה בשוק המשומשות. השינויים במסגרת מתיחת הפנים פחות נראים לעין אך בעלי השפעה מהותית לרלוונטיות מיצובישי אאוטלנדר בקטגוריה התחרותית.

 

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום
מנוע בנזין 4 צילינדרים 2.0 ליטרים
הספק מרבי משולב 150/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 19.9/4,200 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,695 מ"מ
רוחב כללי 1,810 מ"מ
גובה כללי 1,710 מ"מ
בסיס גלגלים 2,670 מ"מ
מיכל דלק 63 ליטרים
נפח תא מטען

128-1608 ליטרים

משקל עצמי 1,475 ק"ג
מהירות מרבית 192 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 12.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.0 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.4 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 7 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2012)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתןך 8)
מחיר

187,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו