טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

 

טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

תגיות | טויוטה, מחירון רכב, עירוניות, אייגו

טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המושבים ולוח המחוונים. בנוסף זכתה האייגו לבידוד רעשים משופר, כיול מתלים מעודכן, ומנוע משודרג קלות. למבחן הדרכים שלנו התייצבה טויוטה אייגו עם תיבת 5 הילוכים רובוטית הנמכרת במחיר 69,900 ₪.

 

טויטה אייגו 1.0 רובוטית
יתרונות כושר תמרון, אבזור בטיחות
חסרונות תיבת הילוכים, בידוד רעשים, בטיחות, תחושה זולה

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובה של טויוטה אייגו נאה וצעיר, אם כי מעט מצועצע. במסגרת מתיחת הפנים נשמרה חזית ה- X המאפיינת את הדגם, אך כעת היא נועדה להקנות מראה רחב ומודגש ע"י עיצוב תלת ממדי וגופי תאורה חדשים הכוללים תאורת יום מסוג LED. הצדודית מחברת בהרמוניה בין החזית לחלק האחורי באמצעות אימוץ אלמנטים עיצוביים משותפים. גופי התאורה האחוריים מסוג LED חדשים אף הם, והפגוש האחורי מציג טרפז שחור הנמתח לרוחבו כדי להקנות למרכב מראה רחב ויציב יותר. הרוכשים יכולים לבחור מבין מגוון דיפונים בתא הנוסעים ושילובי צבעי מרכב שונים.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

תא הנוסעים מציג גם הוא מראה מעט מצועצע, אם כי יש מי שיראה אותו כמקורי ומשובב נפש. במרכז הקונסולה בולט מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ' המציג גרפיקת ממשק מיושנת ואיכות תצוגה בסיסית. הדיפונים הלבנים ברכב המבחן תרמו מעט שיקיות לתחושה הכללית. לוח המחוונים התלת ממדי נע מעלה ומטה יחד עם ההגה. עיצובו מיוחד, שלא לומר מוזר, ומשלב את מד האוץ, מחשב הדרך ומד הסל"ד הדיגיטלי בשלוש מפלסים.

 

היעדרם של פתחי מיזוג מרכזיים מעורר חשש לגבי יכולת הצינון של המזגן בחודשי הקיץ הלוהטים. במקומם מותקן פתח מיזוג מרכזי בחלקו העליון של הדשבורד, אשר אינו ניתן לכוונון. בכל אופן מדובר בתא נוסעים קטן אשר צפוי להתקרר במהירות סבירה גם עם הסידור הנוכחי.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

בחלקן העליון של דלתות הרכב, חשוף צבע המרכב ומייצר עניין בתא הנוסעים תוך ויתור על דיפון מלא של הדלתות. באופן כללי חומרי הדיפון קשיחים ואינם נעימים למגע, אך מקנים תחושה עמידה ומוצקה. הפקדים כולם בסיסיים ופשוטים, אך איכות ההרכבה טובה ברוב המקרים.

 

תחושת החיסכון בפרטים או בחומרי דיפון שעלולים להרחיב עלויות ייצור ניכרת מאוד. החלונות האחוריים נפתחים רק בהטיה קלה החוצה לכדי חרירים, סוככי השמש דקיקים ונטולי תאורה, ודלת תא המטען היא החלון האחורי אליו מחוברים ישירות הצירים והבוכנות. לעומת זאת עטוי גלגל ההגה עור נעים למגע, ושמחתי למצוא גם מנופי העברת הילוכים מאחוריו.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

למרות המידות הקומפקטיות, מספקים המושבים הקדמיים די והותר מרחב לשני בוגרים. המושבים מפתיעים לטובה ביחס לסגמנט, ומציעים נוחות סבירה לנסיעות עירוניות ובין עירוניות שאינן מתמשכות על פני שעות ארוכות. תנוחת הנהיגה טובה ונעימה, וקל לתמרן את הטויוטה הזעירה בין סמטאות העיר ולהשתחל לכל חניה פוטנציאלית. הכניסה והיציאה מהמושבים הקדמיים נוחה אך כניסה למושב האחורי דורשת יכולת אקרובטית בשל מפתח דלתות אחוריות מצומצם במיוחד.

 

המושב האחורי, אשר מיועד לשני נוסעים בלבד, צפוף וצר בכל המדדים בשל בסיס גלגלים קצר באורך 2,340 מ"מ ומיועד בעיקר עבור ילדים. המושב מאלץ תנוחת ישיבה זקופה למדי שאינה נוחה לנסיעה ממושכת. חוסר האפשרות לפתיחה של החלונות מעבר לחריר קטן, מגבירה את תחושת הקלסטרופוביה במושב האחורי. כל אבזור מותרות כגון פתחי אוורור, תאורת פנים, או ידיות אחיזה, נעדר מסביבת המושב האחורי.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

תאי האחסון הפזורים בתא כוללים תא כפפות קטן נטול תאורה, כיסי אחסון בדלתות הקדמיות, ותא קטן בתחתית הקונסולה המרכזית. בנוסף, ישנם שלושה מתקני כוסות. תא המטען מציע נפח זעום של 168 ליטרים המספיק בקושי למזוודת טרולי. מבנה התא שקוע ונמוך, ולכן מקשה על הוצאת חפצים כבדים. קיפול המושבים האחוריים ביחס 50:50 מתבצע מתוך תא המטען. מתחת לרצפתו נמצא גלגל חלופי זמני.

 

נוחות הנסיעה בעיר טובה והולמת את ייעודה של המיני הקטנה בסביבת המחייה הטבעית לה. הריסון טוב למרות משקל נוצה ומפרט מתלים פשוט. כיול נכון וצמיגים דקיקים במידות 165/60 על חישוקי 15 אינץ', מצליחים לסנן את רוב שברי האספלט. פגמים ומהמורות עמוקים יעבירו זעזוע קל במרכב ויקפיצו את הנוסעים, אך שיבושים רוחביים סימטריים כגון פסי האטה, ירוסנו טוב בזכות כיול המתלים המוצלח. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה סבירה, אך קיימת רגישות יתרה לרוחות צד העלולות לגרום במזג אוויר חורפי לתנודות אשר יגרמו לחוסר ביטחון אצל הנהג. אחת הבעיות הגדולות בטויוטה אייגו היא בידוד רעשים, או ליתר דיוק העדרו. טויוטה טוענת כי במסגרת מתיחת הפנים הוסיפה חומרי בידוד באזורים נרחבים ביניהם דשבורד, קורות A, דלתות, והמרכב האחורי, אך בפועל בידוד הרעשים לא מזהיר. מחוץ לעיר במהירויות תלת ספרתיות נשמע קולו של המנוע באופן מעיק וצליל הניסור מעייף לאורך זמן.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין שלושה צילינדרים בנפח 998 סמ"ק אשר עודכן במסגרת מתיחת הפנים לטובת פעולה גמישה ומעודנת יותר, לצד עמידה בתקן יורו 6.2 וצמצום צריכת הדלק. השיפורים הושגו באמצעות מערכת הזרקת דלק כפולה, יחס דחיסה גבוה יותר והפחתת חיכוך. מערכת הפליטה תוכננה לטובת הפחתת הרעידות בסל"ד סרק. ההספק עומד כעת על 72 כ"ס (שיפור של 3 כ"ס ביחס למנוע היוצא) והמומנט עומד על 9.7 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדית ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 15.2 שניות.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

המספרים על הנייר לא מלהיבים אך בפועל מציגה הטויוטה הקטנה קצב נסיעה סביר בהחלט בתוך העיר, ולא מורגש מחסור של ממש בכוח. עם זאת, תיבת ההילוכים פוגמת באיכות הנסיעה עקב פעולה איטית ומטלטלת, אשר באה לביטוי בעיקר בהחלפת ההילוכים הראשונים. מחוץ לעיר הביצועים סבירים למדי בנסיעה מנהלתית אך כדי להגיע לקצב התקדמות נאות נאלצנו להביא את המנוע לסל"ד עבודה גבוה מאוד, שם הוא מייצר צליל ניסור מתכתי.

 

התנהגות הכביש שובבה ויכולה להעלות חיוך אצל חלק מהנהגים. אחיזת הכביש אינה גבוהה, בין היתר בשל צמיגים צרים ברוחב 165 מ"מ, אך משקל נוצה של 860 ק"ג וזוויות גלגול מדודות מאפשרים קצב התקדמות לא רע בכביש מפותל עם נהג בודד, למרות הגה חסר תקשורת. הבלמים מציעים סידור פשוט של דיסקים מאווררים מלפנים עם בוכנה יחידה ובלמי תוף מאחור, אך הם מצליחים לספק כושר בלימה טוב בזכות משקל קליל ומנוע קטן.

 

צריכת דלק

 

עם משקל נוצה והספק של 72 כ"ס ניתן לצפות לצריכת דלק נמוכה. הנתון שהתקבל בסופו של יום בנסיעה רגועה למדי עמד על 15.5 ק"מ לליטר דלק, נתון נאה בהחלט אך כצפוי רחוק מנתון היצרן העומד על 23.8 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 35 ליטרים יספיק לטווח נסיעה של כ- 500 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

עלויות אחזקה

 

רכבי טויוטה מפגינים אמינות מעולה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה טויוטה במקום הראשון מתוך 27 יצרנים, ושיפרה את מיקומה מדירוג שנת 2016 בו הייתה במקום השני. טויוטה אייגו משווקת עם אחריות מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 425 ₪, עלות הטיפול השני 753 ₪, עלות הטיפול השלישי 425 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 898 ₪. סך עלויות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומד על 2,502 ₪ וזול יחסית למתחרים.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

עלויות הביטוח הן 1,753 ₪ לביטוח חובה ו- 4,288 ₪ לביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות ושלילת רישיון. גם עלות החלפים זולה מהמתחרים. עלות פנס קדמי 1,056 ₪, עלות פנס אחורי 543 ₪, עלות מראת צד קומפלט 1,262 ₪, עלות זוג רפידות בלם קדמיות 404 ₪, ועלות צלחות בלמים קדמיות 632 ₪.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2017, זכתה טויוטה אייגו לציון נמוך של שלושה כוכבים עם ציונים של 74% בהגנה על בוגרים, 63% בהגנה על ילדים, 64% בהגנה על הולכי רגל, ו- 25% עבור מערכות הבטיחות. אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת הגברת בלימה בחירום, ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 5 מתוך 8 ואין צורך בהתקנת מערכת מובילאיי.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

תמורה למחיר

 

טויוטה אייגו עם תיבת הילוכים רובוטית מוצעת במחיר של החל מ- 69,900 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 7 אינץ', קישורית בלוטות', מצלמת רוורס, מערכת שמע עם 4 רמקולים, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, הגה כוח אלקטרו מכני מתכוונן ידנית לגובה, 2 חלונות חשמל קדמיים, מראות צד מחוממות ומתכווננות חשמלית, פנסי הלוגן קדמיים עם תאורת יום מסוג LED, וחישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינץ'. תמורת 6,000 ₪ נוספים ניתן לקבל את גרסת אופן טופ בעלת גג קנבס עם פתיחה חשמלית.

 

טויוטה אייגו מציעה פתרון תחבורה עירוני פרקטי, זול לרכישה ואחזקה, עם מוניטין אמינות ושמירת ערך הצמודים למותג. העיצוב המקורי והאפשרות לבחור ממגוון שילובי צבעים מעידים על פניה לקהל צעיר. המגרעות הבולטות ביותר הינן רמת בטיחות נמוכה ותיבת הילוכים רובוטית מטלטלת ולא נעימה. בידוד הרעשים לא מספק ותחושת הספרטניות ניכרת באיכות הכוללת של תא הנוסעים. אם תבחרו בטויוטה אייגו כפרטנרית לסידורים בכרך, תוכלו ליהנות מיכולת תמרון מעולה, צריכת דלק חסכונית, והשתחלות קלילה לחניות מאתגרות.

 

טויטה אייגו 1.0 רובוטית
מנוע 998 סמ"ק
הספק מרבי משולב 72/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 9.7/4,300 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 5 הילוכים רובוטית חד מצמדית
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,465 מ"מ
רוחב כללי 1,615 מ"מ
גובה כללי 1,460 מ"מ
בסיס גלגלים 2,340 מ"מ
מיכל דלק 35 ליטרים
נפח תא מטען

168 ליטרים

משקל עצמי 860 ק"ג
מהירות מרבית 168 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 15.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 23.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 15.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 3 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחות 5 (מתוך 8)
מחיר

69,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא