טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

 

טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

תגיות | טויוטה, אייגו, מחירון רכב, עירוניות

טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המושבים ולוח המחוונים. בנוסף זכתה האייגו לבידוד רעשים משופר, כיול מתלים מעודכן, ומנוע משודרג קלות. למבחן הדרכים שלנו התייצבה טויוטה אייגו עם תיבת 5 הילוכים רובוטית הנמכרת במחיר 69,900 ₪.

 

טויטה אייגו 1.0 רובוטית
יתרונות כושר תמרון, אבזור בטיחות
חסרונות תיבת הילוכים, בידוד רעשים, בטיחות, תחושה זולה

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובה של טויוטה אייגו נאה וצעיר, אם כי מעט מצועצע. במסגרת מתיחת הפנים נשמרה חזית ה- X המאפיינת את הדגם, אך כעת היא נועדה להקנות מראה רחב ומודגש ע"י עיצוב תלת ממדי וגופי תאורה חדשים הכוללים תאורת יום מסוג LED. הצדודית מחברת בהרמוניה בין החזית לחלק האחורי באמצעות אימוץ אלמנטים עיצוביים משותפים. גופי התאורה האחוריים מסוג LED חדשים אף הם, והפגוש האחורי מציג טרפז שחור הנמתח לרוחבו כדי להקנות למרכב מראה רחב ויציב יותר. הרוכשים יכולים לבחור מבין מגוון דיפונים בתא הנוסעים ושילובי צבעי מרכב שונים.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

תא הנוסעים מציג גם הוא מראה מעט מצועצע, אם כי יש מי שיראה אותו כמקורי ומשובב נפש. במרכז הקונסולה בולט מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ' המציג גרפיקת ממשק מיושנת ואיכות תצוגה בסיסית. הדיפונים הלבנים ברכב המבחן תרמו מעט שיקיות לתחושה הכללית. לוח המחוונים התלת ממדי נע מעלה ומטה יחד עם ההגה. עיצובו מיוחד, שלא לומר מוזר, ומשלב את מד האוץ, מחשב הדרך ומד הסל"ד הדיגיטלי בשלוש מפלסים.

 

היעדרם של פתחי מיזוג מרכזיים מעורר חשש לגבי יכולת הצינון של המזגן בחודשי הקיץ הלוהטים. במקומם מותקן פתח מיזוג מרכזי בחלקו העליון של הדשבורד, אשר אינו ניתן לכוונון. בכל אופן מדובר בתא נוסעים קטן אשר צפוי להתקרר במהירות סבירה גם עם הסידור הנוכחי.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

בחלקן העליון של דלתות הרכב, חשוף צבע המרכב ומייצר עניין בתא הנוסעים תוך ויתור על דיפון מלא של הדלתות. באופן כללי חומרי הדיפון קשיחים ואינם נעימים למגע, אך מקנים תחושה עמידה ומוצקה. הפקדים כולם בסיסיים ופשוטים, אך איכות ההרכבה טובה ברוב המקרים.

 

תחושת החיסכון בפרטים או בחומרי דיפון שעלולים להרחיב עלויות ייצור ניכרת מאוד. החלונות האחוריים נפתחים רק בהטיה קלה החוצה לכדי חרירים, סוככי השמש דקיקים ונטולי תאורה, ודלת תא המטען היא החלון האחורי אליו מחוברים ישירות הצירים והבוכנות. לעומת זאת עטוי גלגל ההגה עור נעים למגע, ושמחתי למצוא גם מנופי העברת הילוכים מאחוריו.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

למרות המידות הקומפקטיות, מספקים המושבים הקדמיים די והותר מרחב לשני בוגרים. המושבים מפתיעים לטובה ביחס לסגמנט, ומציעים נוחות סבירה לנסיעות עירוניות ובין עירוניות שאינן מתמשכות על פני שעות ארוכות. תנוחת הנהיגה טובה ונעימה, וקל לתמרן את הטויוטה הזעירה בין סמטאות העיר ולהשתחל לכל חניה פוטנציאלית. הכניסה והיציאה מהמושבים הקדמיים נוחה אך כניסה למושב האחורי דורשת יכולת אקרובטית בשל מפתח דלתות אחוריות מצומצם במיוחד.

 

המושב האחורי, אשר מיועד לשני נוסעים בלבד, צפוף וצר בכל המדדים בשל בסיס גלגלים קצר באורך 2,340 מ"מ ומיועד בעיקר עבור ילדים. המושב מאלץ תנוחת ישיבה זקופה למדי שאינה נוחה לנסיעה ממושכת. חוסר האפשרות לפתיחה של החלונות מעבר לחריר קטן, מגבירה את תחושת הקלסטרופוביה במושב האחורי. כל אבזור מותרות כגון פתחי אוורור, תאורת פנים, או ידיות אחיזה, נעדר מסביבת המושב האחורי.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

תאי האחסון הפזורים בתא כוללים תא כפפות קטן נטול תאורה, כיסי אחסון בדלתות הקדמיות, ותא קטן בתחתית הקונסולה המרכזית. בנוסף, ישנם שלושה מתקני כוסות. תא המטען מציע נפח זעום של 168 ליטרים המספיק בקושי למזוודת טרולי. מבנה התא שקוע ונמוך, ולכן מקשה על הוצאת חפצים כבדים. קיפול המושבים האחוריים ביחס 50:50 מתבצע מתוך תא המטען. מתחת לרצפתו נמצא גלגל חלופי זמני.

 

נוחות הנסיעה בעיר טובה והולמת את ייעודה של המיני הקטנה בסביבת המחייה הטבעית לה. הריסון טוב למרות משקל נוצה ומפרט מתלים פשוט. כיול נכון וצמיגים דקיקים במידות 165/60 על חישוקי 15 אינץ', מצליחים לסנן את רוב שברי האספלט. פגמים ומהמורות עמוקים יעבירו זעזוע קל במרכב ויקפיצו את הנוסעים, אך שיבושים רוחביים סימטריים כגון פסי האטה, ירוסנו טוב בזכות כיול המתלים המוצלח. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה סבירה, אך קיימת רגישות יתרה לרוחות צד העלולות לגרום במזג אוויר חורפי לתנודות אשר יגרמו לחוסר ביטחון אצל הנהג. אחת הבעיות הגדולות בטויוטה אייגו היא בידוד רעשים, או ליתר דיוק העדרו. טויוטה טוענת כי במסגרת מתיחת הפנים הוסיפה חומרי בידוד באזורים נרחבים ביניהם דשבורד, קורות A, דלתות, והמרכב האחורי, אך בפועל בידוד הרעשים לא מזהיר. מחוץ לעיר במהירויות תלת ספרתיות נשמע קולו של המנוע באופן מעיק וצליל הניסור מעייף לאורך זמן.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין שלושה צילינדרים בנפח 998 סמ"ק אשר עודכן במסגרת מתיחת הפנים לטובת פעולה גמישה ומעודנת יותר, לצד עמידה בתקן יורו 6.2 וצמצום צריכת הדלק. השיפורים הושגו באמצעות מערכת הזרקת דלק כפולה, יחס דחיסה גבוה יותר והפחתת חיכוך. מערכת הפליטה תוכננה לטובת הפחתת הרעידות בסל"ד סרק. ההספק עומד כעת על 72 כ"ס (שיפור של 3 כ"ס ביחס למנוע היוצא) והמומנט עומד על 9.7 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדית ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 15.2 שניות.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

המספרים על הנייר לא מלהיבים אך בפועל מציגה הטויוטה הקטנה קצב נסיעה סביר בהחלט בתוך העיר, ולא מורגש מחסור של ממש בכוח. עם זאת, תיבת ההילוכים פוגמת באיכות הנסיעה עקב פעולה איטית ומטלטלת, אשר באה לביטוי בעיקר בהחלפת ההילוכים הראשונים. מחוץ לעיר הביצועים סבירים למדי בנסיעה מנהלתית אך כדי להגיע לקצב התקדמות נאות נאלצנו להביא את המנוע לסל"ד עבודה גבוה מאוד, שם הוא מייצר צליל ניסור מתכתי.

 

התנהגות הכביש שובבה ויכולה להעלות חיוך אצל חלק מהנהגים. אחיזת הכביש אינה גבוהה, בין היתר בשל צמיגים צרים ברוחב 165 מ"מ, אך משקל נוצה של 860 ק"ג וזוויות גלגול מדודות מאפשרים קצב התקדמות לא רע בכביש מפותל עם נהג בודד, למרות הגה חסר תקשורת. הבלמים מציעים סידור פשוט של דיסקים מאווררים מלפנים עם בוכנה יחידה ובלמי תוף מאחור, אך הם מצליחים לספק כושר בלימה טוב בזכות משקל קליל ומנוע קטן.

 

צריכת דלק

 

עם משקל נוצה והספק של 72 כ"ס ניתן לצפות לצריכת דלק נמוכה. הנתון שהתקבל בסופו של יום בנסיעה רגועה למדי עמד על 15.5 ק"מ לליטר דלק, נתון נאה בהחלט אך כצפוי רחוק מנתון היצרן העומד על 23.8 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 35 ליטרים יספיק לטווח נסיעה של כ- 500 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

עלויות אחזקה

 

רכבי טויוטה מפגינים אמינות מעולה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה טויוטה במקום הראשון מתוך 27 יצרנים, ושיפרה את מיקומה מדירוג שנת 2016 בו הייתה במקום השני. טויוטה אייגו משווקת עם אחריות מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 425 ₪, עלות הטיפול השני 753 ₪, עלות הטיפול השלישי 425 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 898 ₪. סך עלויות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומד על 2,502 ₪ וזול יחסית למתחרים.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

עלויות הביטוח הן 1,753 ₪ לביטוח חובה ו- 4,288 ₪ לביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות ושלילת רישיון. גם עלות החלפים זולה מהמתחרים. עלות פנס קדמי 1,056 ₪, עלות פנס אחורי 543 ₪, עלות מראת צד קומפלט 1,262 ₪, עלות זוג רפידות בלם קדמיות 404 ₪, ועלות צלחות בלמים קדמיות 632 ₪.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2017, זכתה טויוטה אייגו לציון נמוך של שלושה כוכבים עם ציונים של 74% בהגנה על בוגרים, 63% בהגנה על ילדים, 64% בהגנה על הולכי רגל, ו- 25% עבור מערכות הבטיחות. אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת הגברת בלימה בחירום, ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 5 מתוך 8 ואין צורך בהתקנת מערכת מובילאיי.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

תמורה למחיר

 

טויוטה אייגו עם תיבת הילוכים רובוטית מוצעת במחיר של החל מ- 69,900 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 7 אינץ', קישורית בלוטות', מצלמת רוורס, מערכת שמע עם 4 רמקולים, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, הגה כוח אלקטרו מכני מתכוונן ידנית לגובה, 2 חלונות חשמל קדמיים, מראות צד מחוממות ומתכווננות חשמלית, פנסי הלוגן קדמיים עם תאורת יום מסוג LED, וחישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינץ'. תמורת 6,000 ₪ נוספים ניתן לקבל את גרסת אופן טופ בעלת גג קנבס עם פתיחה חשמלית.

 

טויוטה אייגו מציעה פתרון תחבורה עירוני פרקטי, זול לרכישה ואחזקה, עם מוניטין אמינות ושמירת ערך הצמודים למותג. העיצוב המקורי והאפשרות לבחור ממגוון שילובי צבעים מעידים על פניה לקהל צעיר. המגרעות הבולטות ביותר הינן רמת בטיחות נמוכה ותיבת הילוכים רובוטית מטלטלת ולא נעימה. בידוד הרעשים לא מספק ותחושת הספרטניות ניכרת באיכות הכוללת של תא הנוסעים. אם תבחרו בטויוטה אייגו כפרטנרית לסידורים בכרך, תוכלו ליהנות מיכולת תמרון מעולה, צריכת דלק חסכונית, והשתחלות קלילה לחניות מאתגרות.

 

טויטה אייגו 1.0 רובוטית
מנוע 998 סמ"ק
הספק מרבי משולב 72/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 9.7/4,300 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 5 הילוכים רובוטית חד מצמדית
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,465 מ"מ
רוחב כללי 1,615 מ"מ
גובה כללי 1,460 מ"מ
בסיס גלגלים 2,340 מ"מ
מיכל דלק 35 ליטרים
נפח תא מטען

168 ליטרים

משקל עצמי 860 ק"ג
מהירות מרבית 168 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 15.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 23.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 15.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 3 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחות 5 (מתוך 8)
מחיר

69,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    28.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס A קלאס החדשה מתיימרת להיות המשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר. יצאו לבדוק האם יש כיסוי לתג המחיר הגבוה

    מרצדס A קלאס החדשה מהווה את כרטיס הכניסה אל מותג היוקרה הנחשק ומתחרה ישירות מול אאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 המזדקנות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית סטנדרטית איכותית, אך מיתוג היוקרה והאיכות הנלווית אליו, בתוספת החדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים משפחתית קומפקטית ב

     
  • מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.11.18 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

    זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בש

     
  • מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר! מרצדס C300 קופה AMG Line יתרונ

     
  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט

     
  • אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    18.10.18 | מבחני רכב

    מכונית הסלון החדשה של אאודי גדושה במיטב הטכנולגיה של היצרנית הגרמנית בשילוב עם מנוע שרירי והנעה כפולה. יצאנו להתרשם מהביצוע על כבישי ישראל

    אאודי A6 נמנית מאז ומתמיד בין מובילות סגמנט מכוניות הסלון אשר נשלט מזה עשורים על ידי הטריו הגרמני. בדור הנוכחי מתפארת אאודי A6 בטכנולוגיה עילית הכוללת מערכות נהיגה אוטונומיות מהמתקדמות ביותר בשוק הרכב, סביבת נהג חדשנית עם שלושה מסכים, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. למבחן שלנו התייצבה גרסת 55 TFSI עם מנ

     
  • טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    11.10.18 | מבחני רכב

    טויוטה קאמרי הייבריד החדשה היא כבר לא האופציה ההיברידית הבלעדית בסגמנט המשפחתיות הגדולות והיא חוזרת להתמודד עם המתחרות הצעירות

    בשנת 2008 בתגובה לפופולריות שצברה בערוצי הייבוא האישי החל שיווקה הרשמי של טויוטה קאמרי בגרסה ההיברידית בישראל לצד גרסת הבנזין הסטנדרטית. לפני עשור, משפחתית גדולה בניחוח אמריקאי בעלת יחידת הנעה היברידית הייתה ייחודית בנוף והפכה לאפשרות ההיברידית הבלעדית בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. טויוט

     
  • אאודי A8 במבחן דרכים

    אאודי A8 במבחן דרכים

    03.10.18 | מבחני רכב

    פיניתי לעצמי סוף שבוע שלם כדי להיות צמוד וליהנות מאחת המכוניות הכי מפוארות, מרווחות, משוכללות ומפנקות הנוסעות בכבישי ישראל

    לא כל יום יוצא לי לבחון מקרוב מכונית דגל של מותג פרימיום, לכן לפגישה עם אאודי A8 החדשה ציפיתי בכיליון עיניים. בנוסף להיותה גדולה ומרשימה, מדובר באחת המכוניות הטכנולוגיות ביותר בעולם המביאה את רמת הפינוק והבטיחות לרמות שלא הכרנו עד כה. אאודי A8 ארוכה 3.0 TFSI אוטומטית יתרונות

     
  • וולוו XC40 במבחן דרכים

    וולוו XC40 במבחן דרכים

    27.09.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC40 מתיימר להתבלט בזכות הנדסת אנוש מבריקה, תא נוסעים איכותי, ועיצוב צעיר

    וולוו XC40 הינו האח הקטן במשפחת רכבי הפנאי של היצרנית. הדגם החדש נועד להתחרות בקטגוריה רוויית מתחרים איכותיים ביניהם יגואר E-Pace, אאודי Q3 , ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. בסגמנט הצפוף מנסה וולוו להתבלט באמצעות מעלותיה הידועות - הנדסת אנוש מודרנית, בטיחות, נוחות, ועיצוב ייחודי. גרסת המבחן ברמת אבזור R דיזי

     
  • DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    20.09.18 | מבחני רכב

    DS מכניסה את השיק הצרפתי אל קטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים

    ליין דגמי DS הושק בתחילת העשור הנוכחי עם הצגת סיטרואן DS 3, גרסה יוקרתית ואופנתית לסופר מיני של סיטרואן. מאז הושקו דגמים שלא פגעו במטרה ולא סייעו למותג להתבסס, אך למרות זאת בשנת 2016 החליטו קברניטי קבוצת PSA להפוך את DS למותג עצמאי עם מיצוב יוקרתי, ומערך הפצה נפרד מדגמי סיטרואן. DS 7 2.

     
  • יגואר E-Pace במבחן דרכים

    יגואר E-Pace במבחן דרכים

    12.09.18 | מבחני רכב

    דגם הכניסה לעולם הקרוסאוברים של יצרנית היוקרה יגואר, מתפאר בתדמית אליטיסטית ותג מחיר יומרני. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הפרמייה הנדרשת

    יגואר נכנסת באיחור אופנתי אל שוק הקרוסאוברים הקומפקטיים עם יגואר E-Pace, אחיו הקטן של יגואר F-Pace, המתחרה מול דגמים כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. יגואר E-Pace מתהדר בתדמית אליטיסטית, עיצוב מסוגנן ומפרט נדיב, אשר מכוונים אותו אל מול הגרסאות הבכירות של מקביליו מגרמניה. הפרמייה הנדרשת עבורו לא

     
  • פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    30.08.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו GTI מתיימרת להציע שימושיות יומיומית לצד יכולת ספורטיבית גבוהה. יצאנו לבחון האם ההבטחה מתממשת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת הסבר לציבור, מדוע הם מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס, על מכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת כמעט לכל מכוניות סופר מיני קיימת גרסה חמה בקטגוריית "הוט הא

     
  • קיה סטוניק במבחן דרכים

    קיה סטוניק במבחן דרכים

    21.08.18 | מבחני רכב

    קיה סטוניק, הנציג החדש בקטגוריית הג'יפונים הקטנים, מתכוון לעשות חיים קשים למתחרים

    את קיה כבר אין צורך להציג בישראל. כמעט כל מכונית שמינית שעלתה לכביש מאז תחילת השנה, נושאת את סמל היצרנית הדרום קוריאנית. בכל פינת רחוב תוכלו לפגוש את הספורטאז', הפיקנטו או הנירו הפופולריים. כעת מושק בישראל קיה סטוניק, רכב פנאי עירוני הצפוי לחזק את קיה אף יותר. קיה סטוניק 1.0 טורבו פרימי

     
  • מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    14.08.18 | מבחני רכב

    מרצדס מציגה את הדור השלישי של דגם ה-CLS, אשר נחשב למייסד סגמנט רכבי הסלון בתצורת קופה 4 דלתות

    מרצדס CLS המקורית הושקה לראשונה בשנת 2003 וייסדה רשמית את סגמנט מכונית הקופה 4 דלתות. הדור השני בסדרה הושק בשנת 2011 והציג לראשונה מערכת הנעה כפולה עם חלוקת מומנט דינמית, 4MATIC בשפתה של מרצדס, ותיבת הילוכים 9 הילוכים אוטומטית. לאחרונה הושקה מרצדס CLS החדשה וזו סיבה מעולה לקחת אותה לסוף שבוע קיצי בא

     
  • סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    07.08.18 | מבחני רכב

    לאחרונה הושק בישראל סאנגיונג טיבולי בגרסת XLV מוארכת עם תא מטען גדול ומנוע דיזל

    סאנגיונג ממתגת עצמה כיצרנית בעלת אופי שונה מהעדר, עם רכבים בעיצוב ייחודי ולעיתים אף מוזר. סאנגיונג טיבולי XLV שהוצג בז'נבה בשנת 2016 והגיע אלינו השנה, לא שונה מבחינה זו. הוא בולט בסגמנט רכבי הפנאי העירוניים בזכות מרכב ייחודי עם תא מטען ענק ומנוע טורבו דיזל. יצאנו לבדוק האם קיימת הצדקה למחיר הגבוה ב-

     
  • ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    02.08.18 | מבחני רכב

    ב.מ.וו X3 החדש מבטיח יכולות דינמיות משופרות בחבילה איכותית ומעוצבת מבעבר. יצאנו לבדוק האם הוא שומר על ערכי המותג

    ב.מ.וו ידועה כיצרנית המזהה מגמות בשוק הרכב, זמן רב לפני שהחלו לתפוס תאוצה. כך ידעה היצרנית הבווארית לזהות כבר לפני 15 שנים, כי סגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים ירקיע שחקים ונערכה בהתאם. החברה השיקה את ב.מ.וו X3 לראשונה בשנת 2003, שהיה אחד מחלוצי הסגמנט. ב.מ.וו X3 כיום לב.מ.וו

     
  • פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו 2018 במבחן דרכים

    26.07.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו החדשה מכוונת אל פסגת סגמנט הסופר מיני. יצאנו לבדוק האם יש הצדקה למחירה הגבוה

    פולקסווגן פולו מתיימרת להיות גרסה מוקטנת של פולקסווגן גולף ומציגה תא נוסעים מרווח ואיכותי ביחס לסגמנט, במטרה להעניק תחושה של מכונית מסגמנט גבוה יותר. הדור החדש של פולקסווגן פולו מבטיח להיות טוב מקודמו ומציע חידושים, ביניהם פלטפורמה חדשה, מערכות בטיחות מתקדמות, ומערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 8 אינץ

     
  • קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    קיה סטוניק – התרשמות ראשונית

    22.07.18 | מבחני רכב

    התרשמות קצרה מהקרוסאובר החדש של קיה מגלה שיש לו את כל הכלים להצלחה בישראל

    בשבוע שעבר בישרנו לכם על השקתו של קיה סטוניק החדש, הקרוסאובר הקומפקטי מבית קיה ואחיו הקטן של קיה ספורטאז', אשר נכנס לשוק ער ורבוי מתחרים כגון יונדאי קונה - אחיו לפלטפורמה, סיאט ארונה, אופל מוקה, ורנו קפצ'ור. נהיגת התרשמות מגוונת אשר נערכה במסגרת ההשקה ע"י טלקאר, יבואנית קיה לישראל, הקנתה ל

     
  • סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    סובארו פורסטר אוסקה במבחן דרכים

    08.07.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק האם שדרוג חבילת האבזור בגרסת אוסקה החדשה משפר את התמורה של סובארו פורסטר?

    סובארו פורסטר הוצג לראשונה כקונספט בתערוכת טוקיו בשנת 1995 והדור הראשון הושק ביפן בשנת 1997, משמע שהפורסטר נמצא איתנו למעלה משני עשורים והיה מחלוצי סגמנט הפנאי שטח בעולם. הדור הרביעי של סובארו פורסטר הושק בשנת 2013 ובשנת 2016 הגיע אלינו לאחר מתיחת פנים קלה שכללה עדכונים קוסמטיים, מערכת מולטימדיה מקו

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס במבחן דרכים

    05.07.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    סיטרואן נכנסת לסגמנט רכבי הפנאי העירוניים ועושה זאת בסגנון צרפתי אופייני, הכולל עיצוב משעשע ותא נוסעים שימושי

    בדומה ליצרניות רבות, מציגה סיטרואן מתחרה באחד הסגמנטים הלוהטים ביותר בשוק הרכב - סגמנט רכבי הפנאי העירוניים. המהלך ששירת את המטרה היה החלפת המיניוואן סיטרואן C3 פיקאסו ברכב פנאי חדש העונה לשם סיטרואן C3 איירקרוס וחולק פלטפורמה עם אחיו אופל קרוסלנד X ופיג'ו 2008. יצאנו לסופ''ש ארוך עם רכב הפנאי החדש