טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

 

טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

תגיות | טויוטה, מחירון רכב, עירוניות, אייגו

טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המושבים ולוח המחוונים. בנוסף זכתה האייגו לבידוד רעשים משופר, כיול מתלים מעודכן, ומנוע משודרג קלות. למבחן הדרכים שלנו התייצבה טויוטה אייגו עם תיבת 5 הילוכים רובוטית הנמכרת במחיר 69,900 ₪.

 

טויטה אייגו 1.0 רובוטית
יתרונות כושר תמרון, אבזור בטיחות
חסרונות תיבת הילוכים, בידוד רעשים, בטיחות, תחושה זולה

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובה של טויוטה אייגו נאה וצעיר, אם כי מעט מצועצע. במסגרת מתיחת הפנים נשמרה חזית ה- X המאפיינת את הדגם, אך כעת היא נועדה להקנות מראה רחב ומודגש ע"י עיצוב תלת ממדי וגופי תאורה חדשים הכוללים תאורת יום מסוג LED. הצדודית מחברת בהרמוניה בין החזית לחלק האחורי באמצעות אימוץ אלמנטים עיצוביים משותפים. גופי התאורה האחוריים מסוג LED חדשים אף הם, והפגוש האחורי מציג טרפז שחור הנמתח לרוחבו כדי להקנות למרכב מראה רחב ויציב יותר. הרוכשים יכולים לבחור מבין מגוון דיפונים בתא הנוסעים ושילובי צבעי מרכב שונים.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

תא הנוסעים מציג גם הוא מראה מעט מצועצע, אם כי יש מי שיראה אותו כמקורי ומשובב נפש. במרכז הקונסולה בולט מסך מולטימדיה בגודל 7 אינץ' המציג גרפיקת ממשק מיושנת ואיכות תצוגה בסיסית. הדיפונים הלבנים ברכב המבחן תרמו מעט שיקיות לתחושה הכללית. לוח המחוונים התלת ממדי נע מעלה ומטה יחד עם ההגה. עיצובו מיוחד, שלא לומר מוזר, ומשלב את מד האוץ, מחשב הדרך ומד הסל"ד הדיגיטלי בשלוש מפלסים.

 

היעדרם של פתחי מיזוג מרכזיים מעורר חשש לגבי יכולת הצינון של המזגן בחודשי הקיץ הלוהטים. במקומם מותקן פתח מיזוג מרכזי בחלקו העליון של הדשבורד, אשר אינו ניתן לכוונון. בכל אופן מדובר בתא נוסעים קטן אשר צפוי להתקרר במהירות סבירה גם עם הסידור הנוכחי.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

בחלקן העליון של דלתות הרכב, חשוף צבע המרכב ומייצר עניין בתא הנוסעים תוך ויתור על דיפון מלא של הדלתות. באופן כללי חומרי הדיפון קשיחים ואינם נעימים למגע, אך מקנים תחושה עמידה ומוצקה. הפקדים כולם בסיסיים ופשוטים, אך איכות ההרכבה טובה ברוב המקרים.

 

תחושת החיסכון בפרטים או בחומרי דיפון שעלולים להרחיב עלויות ייצור ניכרת מאוד. החלונות האחוריים נפתחים רק בהטיה קלה החוצה לכדי חרירים, סוככי השמש דקיקים ונטולי תאורה, ודלת תא המטען היא החלון האחורי אליו מחוברים ישירות הצירים והבוכנות. לעומת זאת עטוי גלגל ההגה עור נעים למגע, ושמחתי למצוא גם מנופי העברת הילוכים מאחוריו.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

למרות המידות הקומפקטיות, מספקים המושבים הקדמיים די והותר מרחב לשני בוגרים. המושבים מפתיעים לטובה ביחס לסגמנט, ומציעים נוחות סבירה לנסיעות עירוניות ובין עירוניות שאינן מתמשכות על פני שעות ארוכות. תנוחת הנהיגה טובה ונעימה, וקל לתמרן את הטויוטה הזעירה בין סמטאות העיר ולהשתחל לכל חניה פוטנציאלית. הכניסה והיציאה מהמושבים הקדמיים נוחה אך כניסה למושב האחורי דורשת יכולת אקרובטית בשל מפתח דלתות אחוריות מצומצם במיוחד.

 

המושב האחורי, אשר מיועד לשני נוסעים בלבד, צפוף וצר בכל המדדים בשל בסיס גלגלים קצר באורך 2,340 מ"מ ומיועד בעיקר עבור ילדים. המושב מאלץ תנוחת ישיבה זקופה למדי שאינה נוחה לנסיעה ממושכת. חוסר האפשרות לפתיחה של החלונות מעבר לחריר קטן, מגבירה את תחושת הקלסטרופוביה במושב האחורי. כל אבזור מותרות כגון פתחי אוורור, תאורת פנים, או ידיות אחיזה, נעדר מסביבת המושב האחורי.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

תאי האחסון הפזורים בתא כוללים תא כפפות קטן נטול תאורה, כיסי אחסון בדלתות הקדמיות, ותא קטן בתחתית הקונסולה המרכזית. בנוסף, ישנם שלושה מתקני כוסות. תא המטען מציע נפח זעום של 168 ליטרים המספיק בקושי למזוודת טרולי. מבנה התא שקוע ונמוך, ולכן מקשה על הוצאת חפצים כבדים. קיפול המושבים האחוריים ביחס 50:50 מתבצע מתוך תא המטען. מתחת לרצפתו נמצא גלגל חלופי זמני.

 

נוחות הנסיעה בעיר טובה והולמת את ייעודה של המיני הקטנה בסביבת המחייה הטבעית לה. הריסון טוב למרות משקל נוצה ומפרט מתלים פשוט. כיול נכון וצמיגים דקיקים במידות 165/60 על חישוקי 15 אינץ', מצליחים לסנן את רוב שברי האספלט. פגמים ומהמורות עמוקים יעבירו זעזוע קל במרכב ויקפיצו את הנוסעים, אך שיבושים רוחביים סימטריים כגון פסי האטה, ירוסנו טוב בזכות כיול המתלים המוצלח. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה סבירה, אך קיימת רגישות יתרה לרוחות צד העלולות לגרום במזג אוויר חורפי לתנודות אשר יגרמו לחוסר ביטחון אצל הנהג. אחת הבעיות הגדולות בטויוטה אייגו היא בידוד רעשים, או ליתר דיוק העדרו. טויוטה טוענת כי במסגרת מתיחת הפנים הוסיפה חומרי בידוד באזורים נרחבים ביניהם דשבורד, קורות A, דלתות, והמרכב האחורי, אך בפועל בידוד הרעשים לא מזהיר. מחוץ לעיר במהירויות תלת ספרתיות נשמע קולו של המנוע באופן מעיק וצליל הניסור מעייף לאורך זמן.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה כוללת מנוע בנזין שלושה צילינדרים בנפח 998 סמ"ק אשר עודכן במסגרת מתיחת הפנים לטובת פעולה גמישה ומעודנת יותר, לצד עמידה בתקן יורו 6.2 וצמצום צריכת הדלק. השיפורים הושגו באמצעות מערכת הזרקת דלק כפולה, יחס דחיסה גבוה יותר והפחתת חיכוך. מערכת הפליטה תוכננה לטובת הפחתת הרעידות בסל"ד סרק. ההספק עומד כעת על 72 כ"ס (שיפור של 3 כ"ס ביחס למנוע היוצא) והמומנט עומד על 9.7 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדית ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 15.2 שניות.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

המספרים על הנייר לא מלהיבים אך בפועל מציגה הטויוטה הקטנה קצב נסיעה סביר בהחלט בתוך העיר, ולא מורגש מחסור של ממש בכוח. עם זאת, תיבת ההילוכים פוגמת באיכות הנסיעה עקב פעולה איטית ומטלטלת, אשר באה לביטוי בעיקר בהחלפת ההילוכים הראשונים. מחוץ לעיר הביצועים סבירים למדי בנסיעה מנהלתית אך כדי להגיע לקצב התקדמות נאות נאלצנו להביא את המנוע לסל"ד עבודה גבוה מאוד, שם הוא מייצר צליל ניסור מתכתי.

 

התנהגות הכביש שובבה ויכולה להעלות חיוך אצל חלק מהנהגים. אחיזת הכביש אינה גבוהה, בין היתר בשל צמיגים צרים ברוחב 165 מ"מ, אך משקל נוצה של 860 ק"ג וזוויות גלגול מדודות מאפשרים קצב התקדמות לא רע בכביש מפותל עם נהג בודד, למרות הגה חסר תקשורת. הבלמים מציעים סידור פשוט של דיסקים מאווררים מלפנים עם בוכנה יחידה ובלמי תוף מאחור, אך הם מצליחים לספק כושר בלימה טוב בזכות משקל קליל ומנוע קטן.

 

צריכת דלק

 

עם משקל נוצה והספק של 72 כ"ס ניתן לצפות לצריכת דלק נמוכה. הנתון שהתקבל בסופו של יום בנסיעה רגועה למדי עמד על 15.5 ק"מ לליטר דלק, נתון נאה בהחלט אך כצפוי רחוק מנתון היצרן העומד על 23.8 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 35 ליטרים יספיק לטווח נסיעה של כ- 500 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

עלויות אחזקה

 

רכבי טויוטה מפגינים אמינות מעולה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה טויוטה במקום הראשון מתוך 27 יצרנים, ושיפרה את מיקומה מדירוג שנת 2016 בו הייתה במקום השני. טויוטה אייגו משווקת עם אחריות מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 425 ₪, עלות הטיפול השני 753 ₪, עלות הטיפול השלישי 425 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 898 ₪. סך עלויות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומד על 2,502 ₪ וזול יחסית למתחרים.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

עלויות הביטוח הן 1,753 ₪ לביטוח חובה ו- 4,288 ₪ לביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות ושלילת רישיון. גם עלות החלפים זולה מהמתחרים. עלות פנס קדמי 1,056 ₪, עלות פנס אחורי 543 ₪, עלות מראת צד קומפלט 1,262 ₪, עלות זוג רפידות בלם קדמיות 404 ₪, ועלות צלחות בלמים קדמיות 632 ₪.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2017, זכתה טויוטה אייגו לציון נמוך של שלושה כוכבים עם ציונים של 74% בהגנה על בוגרים, 63% בהגנה על ילדים, 64% בהגנה על הולכי רגל, ו- 25% עבור מערכות הבטיחות. אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת הגברת בלימה בחירום, ומערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 5 מתוך 8 ואין צורך בהתקנת מערכת מובילאיי.

 

טויוטה אייגו טויוטה אייגו

 

תמורה למחיר

 

טויוטה אייגו עם תיבת הילוכים רובוטית מוצעת במחיר של החל מ- 69,900 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם צג מגע בגודל 7 אינץ', קישורית בלוטות', מצלמת רוורס, מערכת שמע עם 4 רמקולים, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, הגה כוח אלקטרו מכני מתכוונן ידנית לגובה, 2 חלונות חשמל קדמיים, מראות צד מחוממות ומתכווננות חשמלית, פנסי הלוגן קדמיים עם תאורת יום מסוג LED, וחישוקי סגסוגת בקוטר 15 אינץ'. תמורת 6,000 ₪ נוספים ניתן לקבל את גרסת אופן טופ בעלת גג קנבס עם פתיחה חשמלית.

 

טויוטה אייגו מציעה פתרון תחבורה עירוני פרקטי, זול לרכישה ואחזקה, עם מוניטין אמינות ושמירת ערך הצמודים למותג. העיצוב המקורי והאפשרות לבחור ממגוון שילובי צבעים מעידים על פניה לקהל צעיר. המגרעות הבולטות ביותר הינן רמת בטיחות נמוכה ותיבת הילוכים רובוטית מטלטלת ולא נעימה. בידוד הרעשים לא מספק ותחושת הספרטניות ניכרת באיכות הכוללת של תא הנוסעים. אם תבחרו בטויוטה אייגו כפרטנרית לסידורים בכרך, תוכלו ליהנות מיכולת תמרון מעולה, צריכת דלק חסכונית, והשתחלות קלילה לחניות מאתגרות.

 

טויטה אייגו 1.0 רובוטית
מנוע 998 סמ"ק
הספק מרבי משולב 72/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 9.7/4,300 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 5 הילוכים רובוטית חד מצמדית
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,465 מ"מ
רוחב כללי 1,615 מ"מ
גובה כללי 1,460 מ"מ
בסיס גלגלים 2,340 מ"מ
מיכל דלק 35 ליטרים
נפח תא מטען

168 ליטרים

משקל עצמי 860 ק"ג
מהירות מרבית 168 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 15.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 23.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 15.2 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 3 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחות 5 (מתוך 8)
מחיר

69,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקראת ש

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה.

     
  • קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.04.19 | מבחני רכב

    בדורה השלישי מבטיחה קיה סיד המשפחתית להיות טובה יותר בכל ההיבטים. יצאנו לבדוק האם הפעם יש לה סיכוי להצליח בשוק הישראלי

    קיה סיד נשאה את דגל המהפכה של קיה - משפחתית קומפקטית שתוכננה ויוצרה באירופה כדי לקלוע לטעם המקומי. ההצלחה לא איחרה לבוא וערב השקת הדור השלישי מדווחת קיה על למעלה מ- 1.3 מיליון מסירות ברחבי העולם. קיה סיד מחזיקה בנתח של 16% מכלל המסירות של קיה באירופה כאשר גרסת הסטיישן תופסת נתח של 40% ממסירות הדגם.

     
  • פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    15.04.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני, יחידת הנעה משופרת ואבזור נוסף. יצאנו לבחון את המתכון המשופר

    פיג'ו 308 מוכרת מזה שנים בשוק הרכב הישראלי כמשפחתית סולידית ופרקטית שנפוצה בעיקר בציי הרכב. כעת מגיעה אלינו הצרפתייה לאחרת מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכות בטיחות אקטיביות אשר נועדו לשפר את מעמדה בשוק. יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים הופכת את פיג'ו 308 לרלוונטית וכדאית לצ

     
  • קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

    קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

    11.04.19 | מבחני רכב

    קיה ספורטאז' זכה למתיחת פנים וקיבל מנוע טורבו דיזל חדש. זו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה בגרסה חסכונית ומעניינת

    קיה ספורטאז' החל את מהפכת "הקרוסאובר לכל פועל" ומתברג כעת כרכב השני הנמכר בישראל לשנת 2018. הרפורמה שהחיל קיה ספורטאז' אורבן בגרסת 1.6 ליטרים אוטומטית במחיר של מכונית משפחתית, הביאה את סגמנט הקרוסאוברים אל מרכז הקונצנזוס ויצרה שינוי משמעותי ביותר בשוק הרכב הישראלי. מבט חטוף בטבלת המכירות מלמד כי סגמ

     
  • סוזוקי ויטרה טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סוזוקי ויטרה טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    04.04.19 | מבחני רכב

    סוזוקי ויטרה קיבל מנוע טורבו מודרני ועיצוב עדכני. יצאנו לבחון את הקרוסאובר הקומפקטי בגרסתו החדשה

    סוזוקי ויטרה היה מחלוצי קטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים ועוד בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הציע יכולת שטח טובה בחבילה קטנה, עם הילוך כוח ועבירות גבוהה ביחס למחיר. בדור הרביעי הפך סוזוקי ויטרה לקרוסאובר עירוני המציע עיצוב אופנתי ויכולת טובה בכביש תוך ויתור על יכולת השטח. לחובבי השבילים מוצעת גם גרסת הנעה

     
  • טויוטה ראב 4 הייבריד החדש 2019 במבחן דרכים

    טויוטה ראב 4 הייבריד החדש 2019 במבחן דרכים

    31.03.19 | מבחני רכב

    טויוטה ראב 4 החדש מציע עיצוב מוחצן, יחידת הנעה היברידית ותג מחיר בקצה העליון של הקטגוריה. יצאנו לבחון את המתחרה החדש והמסקרן

    טויוטה ראב 4 הינו חלוץ הקטגוריה הפורחת ביותר בשוק המקומי בשנים האחרונות. כבר בשנת 1994, טרם התחיל הרומן של הנהג הישראלי עם רכבי פנאי שטח, הוצג הדור הראשון של טויוטה ראב 4 (ראשי תיבות Recreational Activity Vehicle 4WD) אשר הקדים את זמנו, מתוך הבנה כי רובם המוחלט של נהגי רכבי הפנאי בוחרים בהם בשל הישי

     
  • קיה נירו PHEV במבחן דרכים

    קיה נירו PHEV במבחן דרכים

    27.03.19 | מבחני רכב

    גרסת הפלאג-אין הייבריד של קיה נירו מציעה צריכת דלק נמוכה יותר אך מחיר רכישה גבוה יותר. יצאנו למבחן דרכים חסכוני במיוחד

    קיה נירו PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג-אין הייבריד) לקרוסאובר ההיברידי המוכר של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה ההיברידית הכוללת מנוע בנזין בשילוב מנוע חשמלי, מקבלת בגרסה זו סוללת ליתיום-יון פולימר הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. כאשר הסוללה טעונה במלואה, ניתן לנסוע באמצעות אנרגיית

     
  • מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    17.03.19 | מבחני רכב

    מאזדה 6 מנסה לשדרג את מעמדה ולטפס אל מחוזות הפרימיום

    מאזדה 6 היא אחת המכוניות המזוהות ביותר בישראל. היא החליפה את מאזדה 626 שהעירה את קטגוריית המשפחתיות הגדולות כשזכתה לתמחור אטרקטיבי וסחפה אחריה את המתחרות להורדת מחירים. הדור הראשון של מאזדה 6 היה נציג ראשון לדגמי ה'זום זום' של מאזדה, עם עיצוב חיצוני מרשים ושלדה שיצרה מכונית מהנה מאוד לנהיגה.

     
  • טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    11.03.19 | מבחני רכב

    טויוטה פריוס פלוס מציע 7 מושבים, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותג מחיר של 169,900 ₪. יצאנו לבדוק למי הוא מתאים

    המיניוואן טויוטה פריוס פלוס מבוסס על טויוטה פריוס מדור קודם ומצוייד באותה יחידת הנעה היברידית, אך מציע בסיס גלגלים ארוך ב- 80 מ"מ וגג גבוה ב- 85 מ"מ כדי לאפשר הובלת 7 נוסעים. טויוטה פריוס פלוס מיועד למשפחות ברוכות ילדים שאינן נכנעות לאופנת הקרוסאוברים ומעדיפות תא נוסעים פרקטי ומנוע חסכוני על פני מרכ

     
  • דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    07.03.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה מציעה מכונית סופר מיני אוטומטית במחיר של מכונית מיני. יצאנו לבדוק האם הסופר מיני הזולה בישראל מהווה קניה חכמה

    לדאצ'יה סנדרו יש לכאורה את כל הכלים להצלחה בשוק המקומי. היא מציעה את החוויה של קריעת ניילונים מרכב חדש מהיבואן במחיר נגיש של 63,000 ₪ ועושה זאת עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע טורבו. לצד אלו יהנו הרוכשים מעלויות אחזקה זולות. דאצ'יה סנדרו יתרונות מחיר, נוחות נסיעה, מרווח פנים

     
  • שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.02.19 | מבחני רכב

    שברולט ספארק עברה מקצה שיפורים וחוזרת לתחרות עם מפרט מבטיח ואבזור בטיחות משודרג

    הדור הראשון של שברולט ספארק הגיע ארצה מעט באיחור למהפכת המיני והציע עיצוב מקורי אך תיבת הילוכים ידנית בלבד. בדור השני בחרה שברולט בעיצוב בוגר יותר וציידה את הספארק במנוע בנזין 1.4 ליטרים גדול וחזק ביחס למקובל בסגמנט ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. מאז היא נמצאת בקרב רבות המכר בקטגוריית המיני אותה מוב

     
  • יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    26.02.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר יונדאי טוסון זכה למתיחת פנים וזו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי

    סגמנט הקרוסאוברים הינו הצומח ביותר בשוק הרכב הישראלי, בעיקר בקרב הצרכן הפרטי אשר רוכש את רכבו מתוך בחירה אישית. בסגמנט זה שולטים ביד רמה מזה שנים צמד האחים מקוריאה - חתן השמחה יונדאי טוסון ואחיו החורג קיה ספורטאז'. שניהם עברו לאחרונה מתיחת פנים כאשר זו של יונדאי טוסון משמעותית יותר וכוללת עדכוני עיצ

     
  • סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    19.02.19 | מבחני רכב

    סובארו פורסטר התבלט לאורך דורותיו הקודמים ביכולת שטח עדיפה על פני מתחריו לצד עיצוב ומפרט שמרנים. הדגם החדש מבטיח לככב בשטח ולהציע חווית נסיעה משופרת על הכביש

    מורשתו של סובארו פורסטר מתחילה בשנת 1995. המתכון היה ונותר פשוט ויעיל, וכולל פלטפורמה קיימת של מכונית משפחתית, מכלולי הנעה כפולה מוכחים ומוכרים, גחון מוגבה, ועיצוב קשוח. לימים הפך סגמנט הקרוסאוברים לגדוש מאוד בשוק הרכב וכמעט לכל יצרנית יש נציג בקבוצה. סובארו פורסטר רושם לזכותו את היותו מדור המייסדים

     
  • פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    14.02.19 | מבחני רכב

    הדור השלישי של פולקסווגן טוארג מציע שפע טכנולוגיה עם תג מחיר במחוזות מותגי היוקרה. יצאנו לבדוק האם מחירו מוצדק

    הדור הראשון של רכב הפנאי שטח פולקסווגן טוארג הגיח אל העולם כחלק מאסטרטגיה של פולקסווגן להתחרות במותגי הפרימיום. אחותו מקטגוריית רכבי הסלון - פולקסווגן פייטון לא נחלה הצלחה ולא שרדה, אבל הטוארג זכה לאהדה ולדור שני, וכעת מגיע אלינו הדור השלישי. פולקסווגן טוארג יתרונות ביצועים,

     
  • אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    07.02.19 | מבחני רכב

    אאודי A7 החדשה מציעה פאר ופינוק שנארזו במרכב קופה 4 דלתות דינמי ומרשים. יצאנו לאמוד את יכולותיה

    אאודי A7 הינה גרסת קופה 4 דלתות של מכונית הסלון אאודי A6. היא מתחרה בקטגוריה נישתית המונה גם את מרצדס CLS חלוצת הקטגוריה וב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה. קטגוריה זו מכוונת אל קהל יעד המבקש יותר סטייל ועיצוב ממכונית הסלון שלו גם אם הדבר כרוך בפשרה מסויימת במרווח הראש במושב האחורי ביחס לתצורת סדאן קלאסית. &

     
  • יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    30.01.19 | מבחני רכב

    יגואר נמנית בין היצרניות הראשונות והבודדות אשר מציעות רכב פנאי חשמלי בעל טווח נסיעה פרקטי. יצאנו לנסיעה מסקרנת עם מבט אל העתיד

    יגואר הינה היצרנית הראשונה בישראל אשר מציעה רכב פנאי פרימיום חשמלי במחיר הגיוני. אאודי ומרצדס אמנם הציגו את מתחרותיהן בסגמנט אך אלו טרם נעות על כבישי ארצנו. יגואר i-Pace תוכננה כמו שרכב חשמלי אמיתי צריך להיבנות. לא מדובר בדגם היברידי או מונע בנזין אשר הוסב להנעה חשמלית, אלא בפלטפורמה שנועדה לרכב חשמ