מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

 

מיני קופר S מציעה שפע סטייל לצד יכולת דינמית גבוהה, אך עונדת תג מחיר יומרני. יצאנו לבדוק למי היא מתאימה

תגיות | סופר מיני, מיני, קופר S, מבחן דרכים מיני קופר S

מותג מיני מבוסס על טהרת הנוסטלגיה והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם במשך 60 שנות פעילות המותג. מיני קופר S, גרסת הביצועים של מכונית הרטרו הקטנה, עברה מתיחת פנים לאחר 5 שנים מאז הצגת הדור הנוכחי, ונושאת על כתפייה הבטחות להנאה מנהיגה בטעם של פעם, לצד הופעה חיצונית מקורית המזוהה עם המותג.

 

מיני קופר S
יתרונות   עיצוב, יכולת דינמית, הנאה מנהיגה, ביצועים
חסרונות   מחיר, נוחות, אבזור בטיחות חסר

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

עיצוב ונוחות

 

מיני קופר S נראית נהדר, במיוחד בצבעי הכתום-שחור של רכב המבחן. מדובר ביפייפיה אמיתית ומסובבת ראשים אולטימטיבית. במסגרת מתיחת הפנים קיבלו גופי התאורה הקדמיים מסגרת מושחרת, ואילו גופי התאורה האחוריים מעוצבים בגרפיקת דגל אנגליה. כמו כן, מקרינות מראות הצד את סמל המותג על הרצפה הסמוכה לרכב. מעבר לכך מדובר בעיצוב הווינטג' המוצלח והמוכר, מלא קימורים וחיות, ואלמנטים ספורטיביים רבים כגון קשתות גלגלים תפוחות, פגוש קדמי מושחר הנושא את הסמל S, כונסי אוויר מוגדלים, ותעלות קירור לבלמים הקדמיים. מאחור בולטים מכסה דלק בסגנון רטרו, ספויילר כפול, ופתחי מפלט כפולים במרכז הפגוש האגרסיבי.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

תא הנוסעים שומר על העיצוב המזוהה עם המותג. המתגים, המסכים, פתחי האוורור, והידיות מעוצבים למשעי בהשראת דגמים קודמים של המותג, והתוצאה הסופית נאה ומקנה תחושה שונה וייחודית. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה המיני את בורר ההילוכים המוכר של בעלת הבית ב.מ.וו, בורר מצבי הנהיגה עבר לסוללת הפקדים המעוצבת שבתחתית הקונסולה, וגרפיקת לוח המחוונים עודכנה קלות.

 

בראש הקונסולה המרכזית מסך מגע עגול בגודל 6.5 אינץ', מעט קטן מהמקובל היום, הנשלט על ידי גלגלת הממוקמת בין המושבים. הגרפיקה המיושנת מסגירה במעט את גילו של הרכב. התפריטים שייכים לדור הקודם של מערכת i-Drive המוכרת של ב.מ.וו ופחות ידידותיים למשתמש ביחס למערכות מודרניות. התפריטים דורשים לימוד והסתגלות לפעולות שהן מעבר לדפדוף בין תחנות רדיו.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

העדרה של מצלמת רוורס תמוה לאור תג מחיר של 239,900 ₪. תאורת האווירה המקסימה ממוקמת סביב המסך המרכזי, בדלתות, ובידיות הדלתות, וכוללת אפשרות לבחירה בין מספר גוונים המתחלפים בלחיצת כפתור. תאורת האווירה מגיבה לשינויים במערכת בקרת האקלים המפוצלת, ולשינוי עוצמת השמע ברמקולים. התאורה מוסיפה המון חיים לתא הנוסעים המצודד, והיא תעלה חיוך על פני הנהג והנוסעים. חלון הגג הכפול מוסיף לאווירה, אך לאור תג המחיר ניתן להיות קטנוניים ולהתלונן על פתיחה ידנית לסוכך הגג.

 

איכות חומרי הדיפון בתא הנוסעים מעורבת. חלקו העליון של הדשבורד עשוי חומר רך ונעים למגע, שהזכיר לנו שב.מ.וו היא בעלת הבית של מיני. מתחת לקו הדשבורד, בקונסולה המרכזית ובדלתות, נמצאו חומרי דיפון פלסטיים באיכות בינונית אשר אינם נעימים למגע ולא הולמים את מחיר הרכב ומיתוגו כמוצר פרימיום. איכות ההרכבה טובה והדוקה, ולחיצה על המתגים מחזירה פידבק חיובי.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

משענת היד בין המושבים משדרת עמידות וכוללת תא אחסון קטן. בתחתית הקונסולה נמצאים שני מתקני כוסות. תא הכפפות אינו גדול במיוחד, אך מצאנו בדלתות תאי אחסון עמוקים ושימושיים. הנדסת האנוש טובה בבסיסה, אך ניכר כי עיצוב שגרתי יותר לקונסולה המרכזית יכול היה לאפשר סידור מתגים נוח יותר והגדלת המסך המרכזי. כמו כן, ידיות פתיחת הדלתות אינן נוחות לשימוש ומוטב היה אילו היו מורכבות הפוך. בצורתן הנוכחית הן מאלצות את הנוסעים לפתל את היד כדי לפתוח את הדלת. גם מנופי האיתות לא מפגינים הנדסת אנוש גבוהה מכיוון שאינם כוללים מנגנון נעילה. גם לאחר שמתרגלים לכך שמנוף האיתות לא ננעל, הדבר ממשיך להציק ותמוה מדוע בחרו מהנדסי מיני בשיטה זו.

 

המושבים ברמת אבזור צ'ילי הנבחנת מרופדים בעור בהיר עם תיפורים שחורים. הם נאים, נוחים, ומספקים תמיכה ההולמת את היכולת הדינמית. עם זאת הם עלולים להיות צרים מדי לבעלי גוף רחב. המושבים מתכווננים באופן ידני בלבד, לרבות כוונון להקשחת מסעד הגב לנהג ולנוסע. הכוונון נוח ונגיש, ונשלט באמצעות מנופים ולא ברזי כוונון הדורשים התעסקות רבה. קל למצוא תנוחת נהיגה נוחה. גלגל ההגה שנלקח ישירות מגרסת JCW נראה מדהים, נוח ומפתה לאחיזה. בנוסף הוא מתכוונן לגובה ולעומק ונע יחד עם כל לוח המחוונים כדי לדאוג שלא יוסתר מעיני הנהג.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

נקודת תורפה מציקה הינה שדה הראיה לפנים ממושב הנהג. נהגים גבוהים יסבלו משדה ראיה מוגבל אשר יוסתר ע"י המראה המרכזית וקו התקרה הנמוך. בנוסף קורות A עבות מדי ומסתירות חלק ניכר משדה הראיה בעת פנייה ומפריעות מאוד בנהיגה דינמית בכביש מפותל. גם שדה הראיה לאחור אינו מזהיר. קו חלונות גבוה מאחור וחלון אחורי קטן יוצרים שדה ראיה מצומצם. חסרונה של מצלמת הרוורס הורגש בתמרוני נסיעה לאחור. מעבר לכך, הממדים הקטנים מאפשרים תמרון עירוני נוח.

 

הנהג והנוסע שלצידו ייהנו ממרווח טוב מאוד לכל הכיוונים, אך נוסעי המושב האחורי יתלוננו על מחסור במרחב מחייה בכל המימדים. בסיס גלגלים באורך 2,495 מ"מ מספק מרווח ברכיים גבולי לשני נוסעי המושב האחורי. המושב האחורי נוח והגישה אליו מתבצעת באמצעות כיפוף אחד המושבים הקדמיים בעזרת משיכת ידית מסיבית. פתח הכניסה למושבים האחוריים צר ונמוך, ומוטב לבחור בתצורת 5 הדלתות חרף הפשרה העיצובית למי שמתכוון לאייש את המושב האחורי לעיתים תכופות.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

פתיחת דלת תא המטען מגלה חלל צנום בנפח 211 ליטרים בעל רצפה כפולה. קיפול המושב האחורי מביא את נפח ההטענה לכדי 731 ליטרים אך הטעינה אינה נוחה עקב קו גג נמוך המצריך התכופפות והשתחלות לעומק התא כדי להעמיס מזוודות או עגלת תינוק. המיני הקטנה מתאימה בעיקר לרווקים ולא תהיה נוחה למשפחה צעירה, לפחות בגרסת 3 דלתות. מתחת לרצפת תא המטען קיימת ערכת ניפוח.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

חווית הנסיעה במיני קופר S קופצנית ואינה נינוחה. כיול המתלים קשיח ומהלכם קצר. כושר הריסון מעולה, אך כל שבר, בליטה או בור עוברים מהכביש אל תא הנוסעים, לאחר סינון בסיסי בלבד. בכבישים בעלי רמת סלילה סבירה, הנוחות נסבלת ואינה מענישה את הנוסעים בהתחשב בחתך הצמיגים הנמוך. מחוץ לעיר הנוחות טובה בהחלט ובכביש המהיר השיוט מעולה והמיני הקלה נטועה באספלט בצורה משרת ביטחון עם יכולת ריסון גלים משובחת. בידוד הרעשים סביר אך אינו מרשים, ובמהירויות תלת ספרתיות מתחילים להופיע רעשי רוח וצמיגים.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

ביצועים

 

למיני קופר S מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק 192 כ"ס ומומנט של 28.5 קג"מ ב- 1,350-4,600 סל"ד, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. על פניו, מדובר בהספק סולידי מאוד ביחס למנועי טורבו מקבילים בנפח זהה, אך על משקל יבש של 1,280 ק"ג בלבד עם אופי פעולה סופר ספורטיבי, מתקבלים ביצועים מעולים ותחושות ממכרות!

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

מעבר למצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה מחדד את תגובות המנוע ותיבת ההילוכים ומשנה את פניהם ללא היכר. תאוצה 0-100 אורכת 6.7 שניות וצליל מנוע ספורטיבי-בריטוני מספק אשליה של תאוצה מהירה יותר. עזיבה גסה של דוושת הגז תשמיע פצפוצי שריפת שארי דלק במערכת הפליטה, שיגרמו לכל חובב הגה להעלות חיוך מאוזן לאוזן. התיבה מתגלה כפרטנרית זריזה וחלקה, אם כי הייתי שמח לקבל יחסי העברה קצרים יותר. מנופי ההעברה הממוקמים מאחורי גלגל ההגה בגרסת צ'ילי מסייעים מאוד בשליטה על הורדת הכוח לאספלט בנהיגה דינמית.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

כשהדרך מתחילה להתפתל, מתחיל הכיף האמיתי. המיני הקטנה וקלת המשקל מציגה התנהגות כביש רהוטה, מאוזנת וניטרלית, תוך תקשורת נדירה עם ידי הנהג באמצעות העברת תחושות ומגבלות. מדובר בפלטפורמת ההנעה הקדמית הטובה ביותר עלייה נהגתי. ההגה נעים לאחיזה, בעל קוטר ומשקל מושלמים, מהיר מאוד ומדוייק. הכניסה לפנייה מתבצעת בחדות תוך שמירה על הקו הנבחר. אפילו על אספלט שאינו סלול היטב, מאפשרת מיני קופר S קצב התקדמות מרשים הודות לאחיזת כביש גבוהה מאוד. כל אלו יחד עם מרכז כובד נמוך הופכים את המיני קופר S לדבר הקרוב ביותר לנהיגת קארטינג, עד כמה שזה נשמע קלישאתי. הפלטפורמה הזו יכולה וראויה להתמודד עם הספק גבוה ב- 50%, כזה שניתן למצוא בגרסת JCW. הבלמים מספקים נשיכה חזקה וכושר תאוטה מרשים, אך מעט מתעייפים תחת נהיגה תובענית.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

צריכת דלק

 

במהלך המבחן אשר כלל שימוש מועט במזגן וכיבוי חלקי של מערכת עצור וסע, נרשמה צריכת דלק של 9.6 ק"מ לליטר בנהיגה מעט תובענית, רחוק מנתוני היצרן המעידים על צריכה של 19.3 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 44 ליטרים, יספיק לטווח נסיעה של כ- 400 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 6 מתוך 15.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

מיני קופר S משווקת עם 3 שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 12,000 ק"מ. בקרוב נפרסם את מחירי הטיפולים והחלפים, עם קבלת הנתונים מדלק מוטורס היבואנית. עלויות הביטוח הן 1,784 ₪ לביטוח חובה ו- 12,806 ₪ לביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות ושלילת רישיון.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

בטיחות

 

במבחן הריסוק של ארגון Euro NCAP אשר נערך לדגם שלפני מתיחת הפנים בשנת 2014, קיבלה מיני קופר S ציון כולל של 4 כוכבים מתוך 5, עם ציונים של 79% בהגנה על בוגרים, 73% בהגנה על ילדים, 66% בהגנה על הולכי רגל, ו- 56% עבור האבזור הבטיחותי. אבזור הבטיחות דל יחסית וכולל שש כריות אוויר עם אפשרות לנטרול כרית האוויר של הנוסע הקדמי, שתי נקודות עיגון ISOFIX במושב האחורי, וחבילת Driving Assistant הכוללת התרעה מפני פגיעה בהולכי רגל וכלי רכב במהירות עירונית, ובלימה אוטונומית. היעדרה של מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה מאלצת התקנת מערכת מובילאיי מקומית המספקת התרעות בלבד ונרשמת לרעתה של המיני. רמת האבזור הבטיחותי הינה 6 מתוך 8.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

תמורה למחיר

 

מיני קופר S בתצורת 3 דלתות ברמת אבזור פפר מוצעת במחיר 209,900 ₪. רשימת האבזור כוללת בין היתר מערכת מולטימידה עם מסך בגודל 6.5 אינץ', מערכת שמע עם 6 רמקולים ושליטה מגלגל ההגה, בורר מצבי נהיגה, מערכת בקרת שיגור, מערכת בקרת שיוט, מושבי ספורט, עמעום אורות אוטומטי, חיישני אור וגשם, מערכת עצור וסע, תאורת אווירה, הקרנת לוגו מיני ממראת הנהג, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, דיבורית בלוטות', תאורת LED מלאה מלפנים ומאחור, וחישוקי 16 אינץ'. רמת גימור צ'ילי הנבחנת עולה 239,900 ₪ ומוסיפה גג שמש פנורמי כפול, ריפודי עור, הגה ספורטיבי בעיצוב JCW, וחישוקי 17 אינץ'.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

מדובר בסכום כסף לא קטן עבור רכב קטנטן שאינו פרקטי, בעל חלל פנימי לא מרשים, תא מטען צנום, נוחות נסיעה בינונית, ואבזור בטיחות בסיסי. מנגד, מיני קופר S מביאה עימה עיצוב יפייפה שיגרום לבעלייה ולכל הסובבים אותו להעלות חיוך שיתעצם בכביש המתפתל בזכות ביצועים מעולים, יכולת דינמית גבוהה ורמת תקשורת נדירה ומהנה. את אלו קשה לכמת בכסף, כך שמיני קופר S היא מכונית שרוכשים מהלב ולא מהכיס.

 

מיני קופר S צ'ילי 3 דלתות
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1932 סמ"ק
הספק מרבי משולב 192/5,000-6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 28.5/1,350-4,600 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,850 מ"מ
רוחב כללי 1,727 מ"מ
גובה כללי 1,414 מ"מ
בסיס גלגלים 2,495 מ"מ
מיכל דלק 44 ליטרים
נפח תא מטען

211 ליטרים

משקל עצמי 1,280 ק"ג
מהירות מרבית 235 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.7 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 19.3 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.6 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 6 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 4 כוכבים (2014)
רמת אבזור בטיחות 6 (מתוך 8)
מחיר

239,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    17.01.19 | מבחני רכב

    במחיר של מכונית מיני, מציעה דאצ'יה קרוסאובר אוטומטי עירוני. יצאנו לבדוק האם המתכון האטרקטיבי על הנייר מרשים גם על הכביש

    דאצ'יה נכנסה לשוק המקומי עם מבחר רכבים במחירים אטרקטיביים, ותוספת תיבת הילוכים אוטומטית למבחר הדגמים שיפר את אטרקטביות דגמיה עבור הקהל הישראלי. דאצ'יה סנדרו סטפווי, מהווה למעשה גרסת פנאי מוגבהת גחון של דאצ'יה סנדרו, בתוספת איפור שטח אופנתי ויכולת ירידה לשבילי עפר. יצאנו לבדוק מה מקבלים תמורת מחיר מפ

     
  • דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    10.01.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה דאסטר מתיימר להציע יכולת שטח טובה ומנוע דיזל חסכוני במחיר זול ממשפחתית קומפקטית. יצאנו למבחן בוץ תובעני עם החקלאי הרומני

    דאצ'יה דאסטר רכש לעצמו עדת מעריצים לא קטנה עוד בדורו הקודם עם הגיעו ארצה. שילוב של מחיר זול, פשטות מכנית, הנעה כפולה ומנוע דיזל גמיש וחסכוני, יצרו רכב שטח נגיש לקניה ואחזקה. דאצ'יה דאסטר פונה אל חובבי השטח אשר ידעו להעריך את מעלותיו הרבות של העולה מרומניה, ממנו נמכרו מעל למיליון יחידות ברחבי העולם.

     
  • יונדאי i20  במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי i20 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    13.12.18 | מבחני רכב

    יונדאי i20 עברה מתיחת פנים וזכתה למערכת הנעה מודרנית. האם זה יספיק לה כדי לשמור על אטרקטיביות מול המתחרות המובילות?

    יונדאי i20 כבר אינה צעירה ביחס למתחרות החדשות בסגמנט הסופר-מיני. עד כה הציעה יונדאי i20 מפרט מיושן הכולל מנוע אטמוספרי חלש ותיבת 4 הילוכים בלבד. כעת הגיע אלינו הדגם המעודכן אשר מיישר קו עם המתחרות המובילות ומציע מפרט מודרני הכולל מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח צנום של 1.0 ליטר ותיבת 7 הילוכים רוב

     
  • טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    06.12.18 | מבחני רכב

    טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המוש

     
  • מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    28.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס A קלאס החדשה מתיימרת להיות המשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר. יצאו לבדוק האם יש כיסוי לתג המחיר הגבוה

    מרצדס A קלאס החדשה מהווה את כרטיס הכניסה אל מותג היוקרה הנחשק ומתחרה ישירות מול אאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 המזדקנות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית סטנדרטית איכותית, אך מיתוג היוקרה והאיכות הנלווית אליו, בתוספת החדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים משפחתית קומפקטית ב

     
  • מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.11.18 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

    זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בש

     
  • מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר! מרצדס C300 קופה AMG Line יתרונ

     
  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט

     
  • אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    אאודי A6 החדשה 2018 במבחן דרכים

    18.10.18 | מבחני רכב

    מכונית הסלון החדשה של אאודי גדושה במיטב הטכנולגיה של היצרנית הגרמנית בשילוב עם מנוע שרירי והנעה כפולה. יצאנו להתרשם מהביצוע על כבישי ישראל

    אאודי A6 נמנית מאז ומתמיד בין מובילות סגמנט מכוניות הסלון אשר נשלט מזה עשורים על ידי הטריו הגרמני. בדור הנוכחי מתפארת אאודי A6 בטכנולוגיה עילית הכוללת מערכות נהיגה אוטונומיות מהמתקדמות ביותר בשוק הרכב, סביבת נהג חדשנית עם שלושה מסכים, ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. למבחן שלנו התייצבה גרסת 55 TFSI עם מנ

     
  • טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    טויוטה קאמרי הייבריד במבחן דרכים

    11.10.18 | מבחני רכב

    טויוטה קאמרי הייבריד החדשה היא כבר לא האופציה ההיברידית הבלעדית בסגמנט המשפחתיות הגדולות והיא חוזרת להתמודד עם המתחרות הצעירות

    בשנת 2008 בתגובה לפופולריות שצברה בערוצי הייבוא האישי החל שיווקה הרשמי של טויוטה קאמרי בגרסה ההיברידית בישראל לצד גרסת הבנזין הסטנדרטית. לפני עשור, משפחתית גדולה בניחוח אמריקאי בעלת יחידת הנעה היברידית הייתה ייחודית בנוף והפכה לאפשרות ההיברידית הבלעדית בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. סרטון מבח

     
  • אאודי A8 במבחן דרכים

    אאודי A8 במבחן דרכים

    03.10.18 | מבחני רכב

    פיניתי לעצמי סוף שבוע שלם כדי להיות צמוד וליהנות מאחת המכוניות הכי מפוארות, מרווחות, משוכללות ומפנקות הנוסעות בכבישי ישראל

    לא כל יום יוצא לי לבחון מקרוב מכונית דגל של מותג פרימיום, לכן לפגישה עם אאודי A8 החדשה ציפיתי בכיליון עיניים. בנוסף להיותה גדולה ומרשימה, מדובר באחת המכוניות הטכנולוגיות ביותר בעולם המביאה את רמת הפינוק והבטיחות לרמות שלא הכרנו עד כה. אאודי A8 ארוכה 3.0 TFSI אוטומטית יתרונות

     
  • וולוו XC40 במבחן דרכים

    וולוו XC40 במבחן דרכים

    27.09.18 | מבחני רכב, רכב חדש

    וולוו XC40 מתיימר להתבלט בזכות הנדסת אנוש מבריקה, תא נוסעים איכותי, ועיצוב צעיר

    וולוו XC40 הינו האח הקטן במשפחת רכבי הפנאי של היצרנית. הדגם החדש נועד להתחרות בקטגוריה רוויית מתחרים איכותיים ביניהם יגואר E-Pace, אאודי Q3 , ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. בסגמנט הצפוף מנסה וולוו להתבלט באמצעות מעלותיה הידועות - הנדסת אנוש מודרנית, בטיחות, נוחות, ועיצוב ייחודי. גרסת המבחן ברמת אבזור R דיזי

     
  • DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 7 קרוסבק במבחן דרכים

    20.09.18 | מבחני רכב

    DS מכניסה את השיק הצרפתי אל קטגוריית רכבי הפנאי היוקרתיים

    ליין דגמי DS הושק בתחילת העשור הנוכחי עם הצגת סיטרואן DS 3, גרסה יוקרתית ואופנתית לסופר מיני של סיטרואן. מאז הושקו דגמים שלא פגעו במטרה ולא סייעו למותג להתבסס, אך למרות זאת בשנת 2016 החליטו קברניטי קבוצת PSA להפוך את DS למותג עצמאי עם מיצוב יוקרתי, ומערך הפצה נפרד מדגמי סיטרואן. DS 7 2.

     
  • יגואר E-Pace במבחן דרכים

    יגואר E-Pace במבחן דרכים

    12.09.18 | מבחני רכב

    דגם הכניסה לעולם הקרוסאוברים של יצרנית היוקרה יגואר, מתפאר בתדמית אליטיסטית ותג מחיר יומרני. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים כדי לבדוק האם הוא שווה את הפרמייה הנדרשת

    יגואר נכנסת באיחור אופנתי אל שוק הקרוסאוברים הקומפקטיים עם יגואר E-Pace, אחיו הקטן של יגואר F-Pace, המתחרה מול דגמים כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, ומרצדס GLA. יגואר E-Pace מתהדר בתדמית אליטיסטית, עיצוב מסוגנן ומפרט נדיב, אשר מכוונים אותו אל מול הגרסאות הבכירות של מקביליו מגרמניה. הפרמייה הנדרשת עבורו לא

     
  • פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    פולקסווגן פולו GTI במבחן דרכים

    30.08.18 | מבחני רכב

    פולקסווגן פולו GTI מתיימרת להציע שימושיות יומיומית לצד יכולת ספורטיבית גבוהה. יצאנו לבחון האם ההבטחה מתממשת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת הסבר לציבור, מדוע הם מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס, על מכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת כמעט לכל מכוניות סופר מיני קיימת גרסה חמה בקטגוריית "הוט הא

     
  • קיה סטוניק במבחן דרכים

    קיה סטוניק במבחן דרכים

    21.08.18 | מבחני רכב

    קיה סטוניק, הנציג החדש בקטגוריית הג'יפונים הקטנים, מתכוון לעשות חיים קשים למתחרים

    את קיה כבר אין צורך להציג בישראל. כמעט כל מכונית שמינית שעלתה לכביש מאז תחילת השנה, נושאת את סמל היצרנית הדרום קוריאנית. בכל פינת רחוב תוכלו לפגוש את הספורטאז', הפיקנטו או הנירו הפופולריים. כעת מושק בישראל קיה סטוניק, רכב פנאי עירוני הצפוי לחזק את קיה אף יותר. סרטון קיה סטוניק במבחן דרכים

     
  • מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    מרצדס CLS במבחן דרכים – כריש לבן

    14.08.18 | מבחני רכב

    מרצדס מציגה את הדור השלישי של דגם ה-CLS, אשר נחשב למייסד סגמנט רכבי הסלון בתצורת קופה 4 דלתות

    מרצדס CLS המקורית הושקה לראשונה בשנת 2003 וייסדה רשמית את סגמנט מכונית הקופה 4 דלתות. הדור השני בסדרה הושק בשנת 2011 והציג לראשונה מערכת הנעה כפולה עם חלוקת מומנט דינמית, 4MATIC בשפתה של מרצדס, ותיבת הילוכים 9 הילוכים אוטומטית. לאחרונה הושקה מרצדס CLS החדשה וזו סיבה מעולה לקחת אותה לסוף שבוע קיצי בא

     
  • סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    סאנגיונג טיבולי XLV במבחן דרכים

    07.08.18 | מבחני רכב

    לאחרונה הושק בישראל סאנגיונג טיבולי בגרסת XLV מוארכת עם תא מטען גדול ומנוע דיזל

    סאנגיונג ממתגת עצמה כיצרנית בעלת אופי שונה מהעדר, עם רכבים בעיצוב ייחודי ולעיתים אף מוזר. סאנגיונג טיבולי XLV שהוצג בז'נבה בשנת 2016 והגיע אלינו השנה, לא שונה מבחינה זו. הוא בולט בסגמנט רכבי הפנאי העירוניים בזכות מרכב ייחודי עם תא מטען ענק ומנוע טורבו דיזל. יצאנו לבדוק האם קיימת הצדקה למחיר הגבוה ב-

     
  • ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    ב.מ.וו X3 במבחן דרכים

    02.08.18 | מבחני רכב

    ב.מ.וו X3 החדש מבטיח יכולות דינמיות משופרות בחבילה איכותית ומעוצבת מבעבר. יצאנו לבדוק האם הוא שומר על ערכי המותג

    ב.מ.וו ידועה כיצרנית המזהה מגמות בשוק הרכב, זמן רב לפני שהחלו לתפוס תאוצה. כך ידעה היצרנית הבווארית לזהות כבר לפני 15 שנים, כי סגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים היוקרתיים ירקיע שחקים ונערכה בהתאם. החברה השיקה את ב.מ.וו X3 לראשונה בשנת 2003, שהיה אחד מחלוצי הסגמנט. ב.מ.וו X3 כיום לב.מ.וו