מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

 

מיני קופר S מציעה שפע סטייל לצד יכולת דינמית גבוהה, אך עונדת תג מחיר יומרני. יצאנו לבדוק למי היא מתאימה

תגיות | סופר מיני, מיני, קופר S, מבחן דרכים מיני קופר S

מותג מיני מבוסס על טהרת הנוסטלגיה והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם במשך 60 שנות פעילות המותג. מיני קופר S, גרסת הביצועים של מכונית הרטרו הקטנה, עברה מתיחת פנים לאחר 5 שנים מאז הצגת הדור הנוכחי, ונושאת על כתפייה הבטחות להנאה מנהיגה בטעם של פעם, לצד הופעה חיצונית מקורית המזוהה עם המותג.

 

מיני קופר S
יתרונות   עיצוב, יכולת דינמית, הנאה מנהיגה, ביצועים
חסרונות   מחיר, נוחות, אבזור בטיחות חסר

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

עיצוב ונוחות

 

מיני קופר S נראית נהדר, במיוחד בצבעי הכתום-שחור של רכב המבחן. מדובר ביפייפיה אמיתית ומסובבת ראשים אולטימטיבית. במסגרת מתיחת הפנים קיבלו גופי התאורה הקדמיים מסגרת מושחרת, ואילו גופי התאורה האחוריים מעוצבים בגרפיקת דגל אנגליה. כמו כן, מקרינות מראות הצד את סמל המותג על הרצפה הסמוכה לרכב. מעבר לכך מדובר בעיצוב הווינטג' המוצלח והמוכר, מלא קימורים וחיות, ואלמנטים ספורטיביים רבים כגון קשתות גלגלים תפוחות, פגוש קדמי מושחר הנושא את הסמל S, כונסי אוויר מוגדלים, ותעלות קירור לבלמים הקדמיים. מאחור בולטים מכסה דלק בסגנון רטרו, ספויילר כפול, ופתחי מפלט כפולים במרכז הפגוש האגרסיבי.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

תא הנוסעים שומר על העיצוב המזוהה עם המותג. המתגים, המסכים, פתחי האוורור, והידיות מעוצבים למשעי בהשראת דגמים קודמים של המותג, והתוצאה הסופית נאה ומקנה תחושה שונה וייחודית. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה המיני את בורר ההילוכים המוכר של בעלת הבית ב.מ.וו, בורר מצבי הנהיגה עבר לסוללת הפקדים המעוצבת שבתחתית הקונסולה, וגרפיקת לוח המחוונים עודכנה קלות.

 

בראש הקונסולה המרכזית מסך מגע עגול בגודל 6.5 אינץ', מעט קטן מהמקובל היום, הנשלט על ידי גלגלת הממוקמת בין המושבים. הגרפיקה המיושנת מסגירה במעט את גילו של הרכב. התפריטים שייכים לדור הקודם של מערכת i-Drive המוכרת של ב.מ.וו ופחות ידידותיים למשתמש ביחס למערכות מודרניות. התפריטים דורשים לימוד והסתגלות לפעולות שהן מעבר לדפדוף בין תחנות רדיו.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

העדרה של מצלמת רוורס תמוה לאור תג מחיר של 239,900 ₪. תאורת האווירה המקסימה ממוקמת סביב המסך המרכזי, בדלתות, ובידיות הדלתות, וכוללת אפשרות לבחירה בין מספר גוונים המתחלפים בלחיצת כפתור. תאורת האווירה מגיבה לשינויים במערכת בקרת האקלים המפוצלת, ולשינוי עוצמת השמע ברמקולים. התאורה מוסיפה המון חיים לתא הנוסעים המצודד, והיא תעלה חיוך על פני הנהג והנוסעים. חלון הגג הכפול מוסיף לאווירה, אך לאור תג המחיר ניתן להיות קטנוניים ולהתלונן על פתיחה ידנית לסוכך הגג.

 

איכות חומרי הדיפון בתא הנוסעים מעורבת. חלקו העליון של הדשבורד עשוי חומר רך ונעים למגע, שהזכיר לנו שב.מ.וו היא בעלת הבית של מיני. מתחת לקו הדשבורד, בקונסולה המרכזית ובדלתות, נמצאו חומרי דיפון פלסטיים באיכות בינונית אשר אינם נעימים למגע ולא הולמים את מחיר הרכב ומיתוגו כמוצר פרימיום. איכות ההרכבה טובה והדוקה, ולחיצה על המתגים מחזירה פידבק חיובי.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

משענת היד בין המושבים משדרת עמידות וכוללת תא אחסון קטן. בתחתית הקונסולה נמצאים שני מתקני כוסות. תא הכפפות אינו גדול במיוחד, אך מצאנו בדלתות תאי אחסון עמוקים ושימושיים. הנדסת האנוש טובה בבסיסה, אך ניכר כי עיצוב שגרתי יותר לקונסולה המרכזית יכול היה לאפשר סידור מתגים נוח יותר והגדלת המסך המרכזי. כמו כן, ידיות פתיחת הדלתות אינן נוחות לשימוש ומוטב היה אילו היו מורכבות הפוך. בצורתן הנוכחית הן מאלצות את הנוסעים לפתל את היד כדי לפתוח את הדלת. גם מנופי האיתות לא מפגינים הנדסת אנוש גבוהה מכיוון שאינם כוללים מנגנון נעילה. גם לאחר שמתרגלים לכך שמנוף האיתות לא ננעל, הדבר ממשיך להציק ותמוה מדוע בחרו מהנדסי מיני בשיטה זו.

 

המושבים ברמת אבזור צ'ילי הנבחנת מרופדים בעור בהיר עם תיפורים שחורים. הם נאים, נוחים, ומספקים תמיכה ההולמת את היכולת הדינמית. עם זאת הם עלולים להיות צרים מדי לבעלי גוף רחב. המושבים מתכווננים באופן ידני בלבד, לרבות כוונון להקשחת מסעד הגב לנהג ולנוסע. הכוונון נוח ונגיש, ונשלט באמצעות מנופים ולא ברזי כוונון הדורשים התעסקות רבה. קל למצוא תנוחת נהיגה נוחה. גלגל ההגה שנלקח ישירות מגרסת JCW נראה מדהים, נוח ומפתה לאחיזה. בנוסף הוא מתכוונן לגובה ולעומק ונע יחד עם כל לוח המחוונים כדי לדאוג שלא יוסתר מעיני הנהג.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

נקודת תורפה מציקה הינה שדה הראיה לפנים ממושב הנהג. נהגים גבוהים יסבלו משדה ראיה מוגבל אשר יוסתר ע"י המראה המרכזית וקו התקרה הנמוך. בנוסף קורות A עבות מדי ומסתירות חלק ניכר משדה הראיה בעת פנייה ומפריעות מאוד בנהיגה דינמית בכביש מפותל. גם שדה הראיה לאחור אינו מזהיר. קו חלונות גבוה מאחור וחלון אחורי קטן יוצרים שדה ראיה מצומצם. חסרונה של מצלמת הרוורס הורגש בתמרוני נסיעה לאחור. מעבר לכך, הממדים הקטנים מאפשרים תמרון עירוני נוח.

 

הנהג והנוסע שלצידו ייהנו ממרווח טוב מאוד לכל הכיוונים, אך נוסעי המושב האחורי יתלוננו על מחסור במרחב מחייה בכל המימדים. בסיס גלגלים באורך 2,495 מ"מ מספק מרווח ברכיים גבולי לשני נוסעי המושב האחורי. המושב האחורי נוח והגישה אליו מתבצעת באמצעות כיפוף אחד המושבים הקדמיים בעזרת משיכת ידית מסיבית. פתח הכניסה למושבים האחוריים צר ונמוך, ומוטב לבחור בתצורת 5 הדלתות חרף הפשרה העיצובית למי שמתכוון לאייש את המושב האחורי לעיתים תכופות.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

פתיחת דלת תא המטען מגלה חלל צנום בנפח 211 ליטרים בעל רצפה כפולה. קיפול המושב האחורי מביא את נפח ההטענה לכדי 731 ליטרים אך הטעינה אינה נוחה עקב קו גג נמוך המצריך התכופפות והשתחלות לעומק התא כדי להעמיס מזוודות או עגלת תינוק. המיני הקטנה מתאימה בעיקר לרווקים ולא תהיה נוחה למשפחה צעירה, לפחות בגרסת 3 דלתות. מתחת לרצפת תא המטען קיימת ערכת ניפוח.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

חווית הנסיעה במיני קופר S קופצנית ואינה נינוחה. כיול המתלים קשיח ומהלכם קצר. כושר הריסון מעולה, אך כל שבר, בליטה או בור עוברים מהכביש אל תא הנוסעים, לאחר סינון בסיסי בלבד. בכבישים בעלי רמת סלילה סבירה, הנוחות נסבלת ואינה מענישה את הנוסעים בהתחשב בחתך הצמיגים הנמוך. מחוץ לעיר הנוחות טובה בהחלט ובכביש המהיר השיוט מעולה והמיני הקלה נטועה באספלט בצורה משרת ביטחון עם יכולת ריסון גלים משובחת. בידוד הרעשים סביר אך אינו מרשים, ובמהירויות תלת ספרתיות מתחילים להופיע רעשי רוח וצמיגים.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

ביצועים

 

למיני קופר S מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק 192 כ"ס ומומנט של 28.5 קג"מ ב- 1,350-4,600 סל"ד, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. על פניו, מדובר בהספק סולידי מאוד ביחס למנועי טורבו מקבילים בנפח זהה, אך על משקל יבש של 1,280 ק"ג בלבד עם אופי פעולה סופר ספורטיבי, מתקבלים ביצועים מעולים ותחושות ממכרות!

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

מעבר למצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה מחדד את תגובות המנוע ותיבת ההילוכים ומשנה את פניהם ללא היכר. תאוצה 0-100 אורכת 6.7 שניות וצליל מנוע ספורטיבי-בריטוני מספק אשליה של תאוצה מהירה יותר. עזיבה גסה של דוושת הגז תשמיע פצפוצי שריפת שארי דלק במערכת הפליטה, שיגרמו לכל חובב הגה להעלות חיוך מאוזן לאוזן. התיבה מתגלה כפרטנרית זריזה וחלקה, אם כי הייתי שמח לקבל יחסי העברה קצרים יותר. מנופי ההעברה הממוקמים מאחורי גלגל ההגה בגרסת צ'ילי מסייעים מאוד בשליטה על הורדת הכוח לאספלט בנהיגה דינמית.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

כשהדרך מתחילה להתפתל, מתחיל הכיף האמיתי. המיני הקטנה וקלת המשקל מציגה התנהגות כביש רהוטה, מאוזנת וניטרלית, תוך תקשורת נדירה עם ידי הנהג באמצעות העברת תחושות ומגבלות. מדובר בפלטפורמת ההנעה הקדמית הטובה ביותר עלייה נהגתי. ההגה נעים לאחיזה, בעל קוטר ומשקל מושלמים, מהיר מאוד ומדוייק. הכניסה לפנייה מתבצעת בחדות תוך שמירה על הקו הנבחר. אפילו על אספלט שאינו סלול היטב, מאפשרת מיני קופר S קצב התקדמות מרשים הודות לאחיזת כביש גבוהה מאוד. כל אלו יחד עם מרכז כובד נמוך הופכים את המיני קופר S לדבר הקרוב ביותר לנהיגת קארטינג, עד כמה שזה נשמע קלישאתי. הפלטפורמה הזו יכולה וראויה להתמודד עם הספק גבוה ב- 50%, כזה שניתן למצוא בגרסת JCW. הבלמים מספקים נשיכה חזקה וכושר תאוטה מרשים, אך מעט מתעייפים תחת נהיגה תובענית.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

צריכת דלק

 

במהלך המבחן אשר כלל שימוש מועט במזגן וכיבוי חלקי של מערכת עצור וסע, נרשמה צריכת דלק של 9.6 ק"מ לליטר בנהיגה מעט תובענית, רחוק מנתוני היצרן המעידים על צריכה של 19.3 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 44 ליטרים, יספיק לטווח נסיעה של כ- 400 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 6 מתוך 15.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

מיני קופר S משווקת עם 3 שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 12,000 ק"מ. בקרוב נפרסם את מחירי הטיפולים והחלפים, עם קבלת הנתונים מדלק מוטורס היבואנית. עלויות הביטוח הן 1,784 ₪ לביטוח חובה ו- 12,806 ₪ לביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות ושלילת רישיון.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

בטיחות

 

במבחן הריסוק של ארגון Euro NCAP אשר נערך לדגם שלפני מתיחת הפנים בשנת 2014, קיבלה מיני קופר S ציון כולל של 4 כוכבים מתוך 5, עם ציונים של 79% בהגנה על בוגרים, 73% בהגנה על ילדים, 66% בהגנה על הולכי רגל, ו- 56% עבור האבזור הבטיחותי. אבזור הבטיחות דל יחסית וכולל שש כריות אוויר עם אפשרות לנטרול כרית האוויר של הנוסע הקדמי, שתי נקודות עיגון ISOFIX במושב האחורי, וחבילת Driving Assistant הכוללת התרעה מפני פגיעה בהולכי רגל וכלי רכב במהירות עירונית, ובלימה אוטונומית. היעדרה של מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה מאלצת התקנת מערכת מובילאיי מקומית המספקת התרעות בלבד ונרשמת לרעתה של המיני. רמת האבזור הבטיחותי הינה 6 מתוך 8.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

תמורה למחיר

 

מיני קופר S בתצורת 3 דלתות ברמת אבזור פפר מוצעת במחיר 209,900 ₪. רשימת האבזור כוללת בין היתר מערכת מולטימידה עם מסך בגודל 6.5 אינץ', מערכת שמע עם 6 רמקולים ושליטה מגלגל ההגה, בורר מצבי נהיגה, מערכת בקרת שיגור, מערכת בקרת שיוט, מושבי ספורט, עמעום אורות אוטומטי, חיישני אור וגשם, מערכת עצור וסע, תאורת אווירה, הקרנת לוגו מיני ממראת הנהג, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, דיבורית בלוטות', תאורת LED מלאה מלפנים ומאחור, וחישוקי 16 אינץ'. רמת גימור צ'ילי הנבחנת עולה 239,900 ₪ ומוסיפה גג שמש פנורמי כפול, ריפודי עור, הגה ספורטיבי בעיצוב JCW, וחישוקי 17 אינץ'.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

מדובר בסכום כסף לא קטן עבור רכב קטנטן שאינו פרקטי, בעל חלל פנימי לא מרשים, תא מטען צנום, נוחות נסיעה בינונית, ואבזור בטיחות בסיסי. מנגד, מיני קופר S מביאה עימה עיצוב יפייפה שיגרום לבעלייה ולכל הסובבים אותו להעלות חיוך שיתעצם בכביש המתפתל בזכות ביצועים מעולים, יכולת דינמית גבוהה ורמת תקשורת נדירה ומהנה. את אלו קשה לכמת בכסף, כך שמיני קופר S היא מכונית שרוכשים מהלב ולא מהכיס.

 

מיני קופר S צ'ילי 3 דלתות
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1932 סמ"ק
הספק מרבי משולב 192/5,000-6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 28.5/1,350-4,600 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,850 מ"מ
רוחב כללי 1,727 מ"מ
גובה כללי 1,414 מ"מ
בסיס גלגלים 2,495 מ"מ
מיכל דלק 44 ליטרים
נפח תא מטען

211 ליטרים

משקל עצמי 1,280 ק"ג
מהירות מרבית 235 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.7 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 19.3 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.6 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 6 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 4 כוכבים (2014)
רמת אבזור בטיחות 6 (מתוך 8)
מחיר

239,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר