מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

 

מיני קופר S מציעה שפע סטייל לצד יכולת דינמית גבוהה, אך עונדת תג מחיר יומרני. יצאנו לבדוק למי היא מתאימה

תגיות | סופר מיני, מיני, קופר S, מבחן דרכים מיני קופר S

מותג מיני מבוסס על טהרת הנוסטלגיה והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם במשך 60 שנות פעילות המותג. מיני קופר S, גרסת הביצועים של מכונית הרטרו הקטנה, עברה מתיחת פנים לאחר 5 שנים מאז הצגת הדור הנוכחי, ונושאת על כתפייה הבטחות להנאה מנהיגה בטעם של פעם, לצד הופעה חיצונית מקורית המזוהה עם המותג.

 

מיני קופר S
יתרונות   עיצוב, יכולת דינמית, הנאה מנהיגה, ביצועים
חסרונות   מחיר, נוחות, אבזור בטיחות חסר

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

עיצוב ונוחות

 

מיני קופר S נראית נהדר, במיוחד בצבעי הכתום-שחור של רכב המבחן. מדובר ביפייפיה אמיתית ומסובבת ראשים אולטימטיבית. במסגרת מתיחת הפנים קיבלו גופי התאורה הקדמיים מסגרת מושחרת, ואילו גופי התאורה האחוריים מעוצבים בגרפיקת דגל אנגליה. כמו כן, מקרינות מראות הצד את סמל המותג על הרצפה הסמוכה לרכב. מעבר לכך מדובר בעיצוב הווינטג' המוצלח והמוכר, מלא קימורים וחיות, ואלמנטים ספורטיביים רבים כגון קשתות גלגלים תפוחות, פגוש קדמי מושחר הנושא את הסמל S, כונסי אוויר מוגדלים, ותעלות קירור לבלמים הקדמיים. מאחור בולטים מכסה דלק בסגנון רטרו, ספויילר כפול, ופתחי מפלט כפולים במרכז הפגוש האגרסיבי.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

תא הנוסעים שומר על העיצוב המזוהה עם המותג. המתגים, המסכים, פתחי האוורור, והידיות מעוצבים למשעי בהשראת דגמים קודמים של המותג, והתוצאה הסופית נאה ומקנה תחושה שונה וייחודית. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה המיני את בורר ההילוכים המוכר של בעלת הבית ב.מ.וו, בורר מצבי הנהיגה עבר לסוללת הפקדים המעוצבת שבתחתית הקונסולה, וגרפיקת לוח המחוונים עודכנה קלות.

 

בראש הקונסולה המרכזית מסך מגע עגול בגודל 6.5 אינץ', מעט קטן מהמקובל היום, הנשלט על ידי גלגלת הממוקמת בין המושבים. הגרפיקה המיושנת מסגירה במעט את גילו של הרכב. התפריטים שייכים לדור הקודם של מערכת i-Drive המוכרת של ב.מ.וו ופחות ידידותיים למשתמש ביחס למערכות מודרניות. התפריטים דורשים לימוד והסתגלות לפעולות שהן מעבר לדפדוף בין תחנות רדיו.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

העדרה של מצלמת רוורס תמוה לאור תג מחיר של 239,900 ₪. תאורת האווירה המקסימה ממוקמת סביב המסך המרכזי, בדלתות, ובידיות הדלתות, וכוללת אפשרות לבחירה בין מספר גוונים המתחלפים בלחיצת כפתור. תאורת האווירה מגיבה לשינויים במערכת בקרת האקלים המפוצלת, ולשינוי עוצמת השמע ברמקולים. התאורה מוסיפה המון חיים לתא הנוסעים המצודד, והיא תעלה חיוך על פני הנהג והנוסעים. חלון הגג הכפול מוסיף לאווירה, אך לאור תג המחיר ניתן להיות קטנוניים ולהתלונן על פתיחה ידנית לסוכך הגג.

 

איכות חומרי הדיפון בתא הנוסעים מעורבת. חלקו העליון של הדשבורד עשוי חומר רך ונעים למגע, שהזכיר לנו שב.מ.וו היא בעלת הבית של מיני. מתחת לקו הדשבורד, בקונסולה המרכזית ובדלתות, נמצאו חומרי דיפון פלסטיים באיכות בינונית אשר אינם נעימים למגע ולא הולמים את מחיר הרכב ומיתוגו כמוצר פרימיום. איכות ההרכבה טובה והדוקה, ולחיצה על המתגים מחזירה פידבק חיובי.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

משענת היד בין המושבים משדרת עמידות וכוללת תא אחסון קטן. בתחתית הקונסולה נמצאים שני מתקני כוסות. תא הכפפות אינו גדול במיוחד, אך מצאנו בדלתות תאי אחסון עמוקים ושימושיים. הנדסת האנוש טובה בבסיסה, אך ניכר כי עיצוב שגרתי יותר לקונסולה המרכזית יכול היה לאפשר סידור מתגים נוח יותר והגדלת המסך המרכזי. כמו כן, ידיות פתיחת הדלתות אינן נוחות לשימוש ומוטב היה אילו היו מורכבות הפוך. בצורתן הנוכחית הן מאלצות את הנוסעים לפתל את היד כדי לפתוח את הדלת. גם מנופי האיתות לא מפגינים הנדסת אנוש גבוהה מכיוון שאינם כוללים מנגנון נעילה. גם לאחר שמתרגלים לכך שמנוף האיתות לא ננעל, הדבר ממשיך להציק ותמוה מדוע בחרו מהנדסי מיני בשיטה זו.

 

המושבים ברמת אבזור צ'ילי הנבחנת מרופדים בעור בהיר עם תיפורים שחורים. הם נאים, נוחים, ומספקים תמיכה ההולמת את היכולת הדינמית. עם זאת הם עלולים להיות צרים מדי לבעלי גוף רחב. המושבים מתכווננים באופן ידני בלבד, לרבות כוונון להקשחת מסעד הגב לנהג ולנוסע. הכוונון נוח ונגיש, ונשלט באמצעות מנופים ולא ברזי כוונון הדורשים התעסקות רבה. קל למצוא תנוחת נהיגה נוחה. גלגל ההגה שנלקח ישירות מגרסת JCW נראה מדהים, נוח ומפתה לאחיזה. בנוסף הוא מתכוונן לגובה ולעומק ונע יחד עם כל לוח המחוונים כדי לדאוג שלא יוסתר מעיני הנהג.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

נקודת תורפה מציקה הינה שדה הראיה לפנים ממושב הנהג. נהגים גבוהים יסבלו משדה ראיה מוגבל אשר יוסתר ע"י המראה המרכזית וקו התקרה הנמוך. בנוסף קורות A עבות מדי ומסתירות חלק ניכר משדה הראיה בעת פנייה ומפריעות מאוד בנהיגה דינמית בכביש מפותל. גם שדה הראיה לאחור אינו מזהיר. קו חלונות גבוה מאחור וחלון אחורי קטן יוצרים שדה ראיה מצומצם. חסרונה של מצלמת הרוורס הורגש בתמרוני נסיעה לאחור. מעבר לכך, הממדים הקטנים מאפשרים תמרון עירוני נוח.

 

הנהג והנוסע שלצידו ייהנו ממרווח טוב מאוד לכל הכיוונים, אך נוסעי המושב האחורי יתלוננו על מחסור במרחב מחייה בכל המימדים. בסיס גלגלים באורך 2,495 מ"מ מספק מרווח ברכיים גבולי לשני נוסעי המושב האחורי. המושב האחורי נוח והגישה אליו מתבצעת באמצעות כיפוף אחד המושבים הקדמיים בעזרת משיכת ידית מסיבית. פתח הכניסה למושבים האחוריים צר ונמוך, ומוטב לבחור בתצורת 5 הדלתות חרף הפשרה העיצובית למי שמתכוון לאייש את המושב האחורי לעיתים תכופות.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

פתיחת דלת תא המטען מגלה חלל צנום בנפח 211 ליטרים בעל רצפה כפולה. קיפול המושב האחורי מביא את נפח ההטענה לכדי 731 ליטרים אך הטעינה אינה נוחה עקב קו גג נמוך המצריך התכופפות והשתחלות לעומק התא כדי להעמיס מזוודות או עגלת תינוק. המיני הקטנה מתאימה בעיקר לרווקים ולא תהיה נוחה למשפחה צעירה, לפחות בגרסת 3 דלתות. מתחת לרצפת תא המטען קיימת ערכת ניפוח.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

חווית הנסיעה במיני קופר S קופצנית ואינה נינוחה. כיול המתלים קשיח ומהלכם קצר. כושר הריסון מעולה, אך כל שבר, בליטה או בור עוברים מהכביש אל תא הנוסעים, לאחר סינון בסיסי בלבד. בכבישים בעלי רמת סלילה סבירה, הנוחות נסבלת ואינה מענישה את הנוסעים בהתחשב בחתך הצמיגים הנמוך. מחוץ לעיר הנוחות טובה בהחלט ובכביש המהיר השיוט מעולה והמיני הקלה נטועה באספלט בצורה משרת ביטחון עם יכולת ריסון גלים משובחת. בידוד הרעשים סביר אך אינו מרשים, ובמהירויות תלת ספרתיות מתחילים להופיע רעשי רוח וצמיגים.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

ביצועים

 

למיני קופר S מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים בהספק 192 כ"ס ומומנט של 28.5 קג"מ ב- 1,350-4,600 סל"ד, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. על פניו, מדובר בהספק סולידי מאוד ביחס למנועי טורבו מקבילים בנפח זהה, אך על משקל יבש של 1,280 ק"ג בלבד עם אופי פעולה סופר ספורטיבי, מתקבלים ביצועים מעולים ותחושות ממכרות!

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

מעבר למצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה מחדד את תגובות המנוע ותיבת ההילוכים ומשנה את פניהם ללא היכר. תאוצה 0-100 אורכת 6.7 שניות וצליל מנוע ספורטיבי-בריטוני מספק אשליה של תאוצה מהירה יותר. עזיבה גסה של דוושת הגז תשמיע פצפוצי שריפת שארי דלק במערכת הפליטה, שיגרמו לכל חובב הגה להעלות חיוך מאוזן לאוזן. התיבה מתגלה כפרטנרית זריזה וחלקה, אם כי הייתי שמח לקבל יחסי העברה קצרים יותר. מנופי ההעברה הממוקמים מאחורי גלגל ההגה בגרסת צ'ילי מסייעים מאוד בשליטה על הורדת הכוח לאספלט בנהיגה דינמית.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

כשהדרך מתחילה להתפתל, מתחיל הכיף האמיתי. המיני הקטנה וקלת המשקל מציגה התנהגות כביש רהוטה, מאוזנת וניטרלית, תוך תקשורת נדירה עם ידי הנהג באמצעות העברת תחושות ומגבלות. מדובר בפלטפורמת ההנעה הקדמית הטובה ביותר עלייה נהגתי. ההגה נעים לאחיזה, בעל קוטר ומשקל מושלמים, מהיר מאוד ומדוייק. הכניסה לפנייה מתבצעת בחדות תוך שמירה על הקו הנבחר. אפילו על אספלט שאינו סלול היטב, מאפשרת מיני קופר S קצב התקדמות מרשים הודות לאחיזת כביש גבוהה מאוד. כל אלו יחד עם מרכז כובד נמוך הופכים את המיני קופר S לדבר הקרוב ביותר לנהיגת קארטינג, עד כמה שזה נשמע קלישאתי. הפלטפורמה הזו יכולה וראויה להתמודד עם הספק גבוה ב- 50%, כזה שניתן למצוא בגרסת JCW. הבלמים מספקים נשיכה חזקה וכושר תאוטה מרשים, אך מעט מתעייפים תחת נהיגה תובענית.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

צריכת דלק

 

במהלך המבחן אשר כלל שימוש מועט במזגן וכיבוי חלקי של מערכת עצור וסע, נרשמה צריכת דלק של 9.6 ק"מ לליטר בנהיגה מעט תובענית, רחוק מנתוני היצרן המעידים על צריכה של 19.3 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 44 ליטרים, יספיק לטווח נסיעה של כ- 400 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 6 מתוך 15.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

מיני קופר S משווקת עם 3 שנות אחריות או עד 100,000 ק"מ. טיפולים יש לבצע אחת לשנה או בכל 12,000 ק"מ. בקרוב נפרסם את מחירי הטיפולים והחלפים, עם קבלת הנתונים מדלק מוטורס היבואנית. עלויות הביטוח הן 1,784 ₪ לביטוח חובה ו- 12,806 ₪ לביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות ושלילת רישיון.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

בטיחות

 

במבחן הריסוק של ארגון Euro NCAP אשר נערך לדגם שלפני מתיחת הפנים בשנת 2014, קיבלה מיני קופר S ציון כולל של 4 כוכבים מתוך 5, עם ציונים של 79% בהגנה על בוגרים, 73% בהגנה על ילדים, 66% בהגנה על הולכי רגל, ו- 56% עבור האבזור הבטיחותי. אבזור הבטיחות דל יחסית וכולל שש כריות אוויר עם אפשרות לנטרול כרית האוויר של הנוסע הקדמי, שתי נקודות עיגון ISOFIX במושב האחורי, וחבילת Driving Assistant הכוללת התרעה מפני פגיעה בהולכי רגל וכלי רכב במהירות עירונית, ובלימה אוטונומית. היעדרה של מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה מאלצת התקנת מערכת מובילאיי מקומית המספקת התרעות בלבד ונרשמת לרעתה של המיני. רמת האבזור הבטיחותי הינה 6 מתוך 8.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

תמורה למחיר

 

מיני קופר S בתצורת 3 דלתות ברמת אבזור פפר מוצעת במחיר 209,900 ₪. רשימת האבזור כוללת בין היתר מערכת מולטימידה עם מסך בגודל 6.5 אינץ', מערכת שמע עם 6 רמקולים ושליטה מגלגל ההגה, בורר מצבי נהיגה, מערכת בקרת שיגור, מערכת בקרת שיוט, מושבי ספורט, עמעום אורות אוטומטי, חיישני אור וגשם, מערכת עצור וסע, תאורת אווירה, הקרנת לוגו מיני ממראת הנהג, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, דיבורית בלוטות', תאורת LED מלאה מלפנים ומאחור, וחישוקי 16 אינץ'. רמת גימור צ'ילי הנבחנת עולה 239,900 ₪ ומוסיפה גג שמש פנורמי כפול, ריפודי עור, הגה ספורטיבי בעיצוב JCW, וחישוקי 17 אינץ'.

 

מיני קופר S מיני קופר S

 

מדובר בסכום כסף לא קטן עבור רכב קטנטן שאינו פרקטי, בעל חלל פנימי לא מרשים, תא מטען צנום, נוחות נסיעה בינונית, ואבזור בטיחות בסיסי. מנגד, מיני קופר S מביאה עימה עיצוב יפייפה שיגרום לבעלייה ולכל הסובבים אותו להעלות חיוך שיתעצם בכביש המתפתל בזכות ביצועים מעולים, יכולת דינמית גבוהה ורמת תקשורת נדירה ומהנה. את אלו קשה לכמת בכסף, כך שמיני קופר S היא מכונית שרוכשים מהלב ולא מהכיס.

 

מיני קופר S צ'ילי 3 דלתות
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1932 סמ"ק
הספק מרבי משולב 192/5,000-6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 28.5/1,350-4,600 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 3,850 מ"מ
רוחב כללי 1,727 מ"מ
גובה כללי 1,414 מ"מ
בסיס גלגלים 2,495 מ"מ
מיכל דלק 44 ליטרים
נפח תא מטען

211 ליטרים

משקל עצמי 1,280 ק"ג
מהירות מרבית 235 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.7 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 19.3 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 9.6 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 6 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 4 כוכבים (2014)
רמת אבזור בטיחות 6 (מתוך 8)
מחיר

239,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    17.03.19 | מבחני רכב

    מאזדה 6 מנסה לשדרג את מעמדה ולטפס אל מחוזות הפרימיום

    מאזדה 6 היא אחת המכוניות המזוהות ביותר בישראל. היא החליפה את מאזדה 626 שהעירה את קטגוריית המשפחתיות הגדולות כשזכתה לתמחור אטרקטיבי וסחפה אחריה את המתחרות להורדת מחירים. הדור הראשון של מאזדה 6 היה נציג ראשון לדגמי ה'זום זום' של מאזדה, עם עיצוב חיצוני מרשים ושלדה שיצרה מכונית מהנה מאוד לנהיגה.

     
  • טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    11.03.19 | מבחני רכב

    טויוטה פריוס פלוס מציע 7 מושבים, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותג מחיר של 169,900 ₪. יצאנו לבדוק למי הוא מתאים

    המיניוואן טויוטה פריוס פלוס מבוסס על טויוטה פריוס מדור קודם ומצוייד באותה יחידת הנעה היברידית, אך מציע בסיס גלגלים ארוך ב- 80 מ"מ וגג גבוה ב- 85 מ"מ כדי לאפשר הובלת 7 נוסעים. טויוטה פריוס פלוס מיועד למשפחות ברוכות ילדים שאינן נכנעות לאופנת הקרוסאוברים ומעדיפות תא נוסעים פרקטי ומנוע חסכוני על פני מרכ

     
  • דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    07.03.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה מציעה מכונית סופר מיני אוטומטית במחיר של מכונית מיני. יצאנו לבדוק האם הסופר מיני הזולה בישראל מהווה קניה חכמה

    לדאצ'יה סנדרו יש לכאורה את כל הכלים להצלחה בשוק המקומי. היא מציעה את החוויה של קריעת ניילונים מרכב חדש מהיבואן במחיר נגיש של 63,000 ₪ ועושה זאת עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע טורבו. לצד אלו יהנו הרוכשים מעלויות אחזקה זולות. דאצ'יה סנדרו יתרונות מחיר, נוחות נסיעה, מרווח פנים

     
  • שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.02.19 | מבחני רכב

    שברולט ספארק עברה מקצה שיפורים וחוזרת לתחרות עם מפרט מבטיח ואבזור בטיחות משודרג

    הדור הראשון של שברולט ספארק הגיע ארצה מעט באיחור למהפכת המיני והציע עיצוב מקורי אך תיבת הילוכים ידנית בלבד. בדור השני בחרה שברולט בעיצוב בוגר יותר וציידה את הספארק במנוע בנזין 1.4 ליטרים גדול וחזק ביחס למקובל בסגמנט ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. מאז היא נמצאת בקרב רבות המכר בקטגוריית המיני אותה מוב

     
  • יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    26.02.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר יונדאי טוסון זכה למתיחת פנים וזו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי

    סגמנט הקרוסאוברים הינו הצומח ביותר בשוק הרכב הישראלי, בעיקר בקרב הצרכן הפרטי אשר רוכש את רכבו מתוך בחירה אישית. בסגמנט זה שולטים ביד רמה מזה שנים צמד האחים מקוריאה - חתן השמחה יונדאי טוסון ואחיו החורג קיה ספורטאז'. שניהם עברו לאחרונה מתיחת פנים כאשר זו של יונדאי טוסון משמעותית יותר וכוללת עדכוני עיצ

     
  • סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    19.02.19 | מבחני רכב

    סובארו פורסטר התבלט לאורך דורותיו הקודמים ביכולת שטח עדיפה על פני מתחריו לצד עיצוב ומפרט שמרנים. הדגם החדש מבטיח לככב בשטח ולהציע חווית נסיעה משופרת על הכביש

    מורשתו של סובארו פורסטר מתחילה בשנת 1995. המתכון היה ונותר פשוט ויעיל, וכולל פלטפורמה קיימת של מכונית משפחתית, מכלולי הנעה כפולה מוכחים ומוכרים, גחון מוגבה, ועיצוב קשוח. לימים הפך סגמנט הקרוסאוברים לגדוש מאוד בשוק הרכב וכמעט לכל יצרנית יש נציג בקבוצה. סובארו פורסטר רושם לזכותו את היותו מדור המייסדים

     
  • פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    14.02.19 | מבחני רכב

    הדור השלישי של פולקסווגן טוארג מציע שפע טכנולוגיה עם תג מחיר במחוזות מותגי היוקרה. יצאנו לבדוק האם מחירו מוצדק

    הדור הראשון של רכב הפנאי שטח פולקסווגן טוארג הגיח אל העולם כחלק מאסטרטגיה של פולקסווגן להתחרות במותגי הפרימיום. אחותו מקטגוריית רכבי הסלון - פולקסווגן פייטון לא נחלה הצלחה ולא שרדה, אבל הטוארג זכה לאהדה ולדור שני, וכעת מגיע אלינו הדור השלישי. פולקסווגן טוארג יתרונות ביצועים,

     
  • אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    07.02.19 | מבחני רכב

    אאודי A7 החדשה מציעה פאר ופינוק שנארזו במרכב קופה 4 דלתות דינמי ומרשים. יצאנו לאמוד את יכולותיה

    אאודי A7 הינה גרסת קופה 4 דלתות של מכונית הסלון אאודי A6. היא מתחרה בקטגוריה נישתית המונה גם את מרצדס CLS חלוצת הקטגוריה וב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה. קטגוריה זו מכוונת אל קהל יעד המבקש יותר סטייל ועיצוב ממכונית הסלון שלו גם אם הדבר כרוך בפשרה מסויימת במרווח הראש במושב האחורי ביחס לתצורת סדאן קלאסית. &

     
  • יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    30.01.19 | מבחני רכב

    יגואר נמנית בין היצרניות הראשונות והבודדות אשר מציעות רכב פנאי חשמלי בעל טווח נסיעה פרקטי. יצאנו לנסיעה מסקרנת עם מבט אל העתיד

    יגואר הינה היצרנית הראשונה בישראל אשר מציעה רכב פנאי פרימיום חשמלי במחיר הגיוני. אאודי ומרצדס אמנם הציגו את מתחרותיהן בסגמנט אך אלו טרם נעות על כבישי ארצנו. יגואר i-Pace תוכננה כמו שרכב חשמלי אמיתי צריך להיבנות. לא מדובר בדגם היברידי או מונע בנזין אשר הוסב להנעה חשמלית, אלא בפלטפורמה שנועדה לרכב חשמ

     
  • פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    24.01.19 | מבחני רכב

    רכב הקרוסאובר הבינוני של פיג'ו מקבל גרסת מנוע בסיסית וחסכונית יותר. יצאנו לעמוד על מעלותיו של האריה בגרסה החסכונית

    פיג'ו 3008 ידוע כפייבוריט בסגמנט הקרוסאוברים הגדוש מתחרים. עיצוב מסוגנן, תא נוסעים חדשני ואיכות נסיעה טובה, השיגו לאריה הצרפתי שלל כתרים ותארים ע"י מדיות רבות וטובות. כעת מציע פיג'ו 3008 גרסת בסיס חדשה עם מנוע קטן וחסכוני בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה. בתצורה זו

     
  • יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    23.01.19 | מבחני רכב

    יונדאי i30 N נכנסת לקטגוריית ההוט האץ' עם נתונים מבטיחים על הנייר. יצאו לנסיעת התרשמות קצרה

    מותג יונדאי מזוהה עם רכבי מיין סטרים פרקטיים המככבים בטבלת המכירות בזכות מוניטין אמינות וסחירות טובים ותמורה גבוהה למחיר. לצד אלו דאגה יונדאי בעשורים האחרונים להציב באולמות התצוגה גם מכונית ראוותנית אשר תהווה מקדם תדמיתי ותוסיף רוח צעירה למותג, כגון יונדאי קופה ויונדאי וולוסטר, אך אלו לא היו מכוניות

     
  • דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    17.01.19 | מבחני רכב

    במחיר של מכונית מיני, מציעה דאצ'יה קרוסאובר אוטומטי עירוני. יצאנו לבדוק האם המתכון האטרקטיבי על הנייר מרשים גם על הכביש

    דאצ'יה נכנסה לשוק המקומי עם מבחר רכבים במחירים אטרקטיביים, ותוספת תיבת הילוכים אוטומטית למבחר הדגמים שיפר את אטרקטביות דגמיה עבור הקהל הישראלי. דאצ'יה סנדרו סטפווי, מהווה למעשה גרסת פנאי מוגבהת גחון של דאצ'יה סנדרו, בתוספת איפור שטח אופנתי ויכולת ירידה לשבילי עפר. יצאנו לבדוק מה מקבלים תמורת מחיר מפ

     
  • דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    10.01.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה דאסטר מתיימר להציע יכולת שטח טובה ומנוע דיזל חסכוני במחיר זול ממשפחתית קומפקטית. יצאנו למבחן בוץ תובעני עם החקלאי הרומני

    דאצ'יה דאסטר רכש לעצמו עדת מעריצים לא קטנה עוד בדורו הקודם עם הגיעו ארצה. שילוב של מחיר זול, פשטות מכנית, הנעה כפולה ומנוע דיזל גמיש וחסכוני, יצרו רכב שטח נגיש לקניה ואחזקה. דאצ'יה דאסטר פונה אל חובבי השטח אשר ידעו להעריך את מעלותיו הרבות של העולה מרומניה, ממנו נמכרו מעל למיליון יחידות ברחבי העולם.

     
  • יונדאי i20  במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי i20 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    13.12.18 | מבחני רכב

    יונדאי i20 עברה מתיחת פנים וזכתה למערכת הנעה מודרנית. האם זה יספיק לה כדי לשמור על אטרקטיביות מול המתחרות המובילות?

    יונדאי i20 כבר אינה צעירה ביחס למתחרות החדשות בסגמנט הסופר-מיני. עד כה הציעה יונדאי i20 מפרט מיושן הכולל מנוע אטמוספרי חלש ותיבת 4 הילוכים בלבד. כעת הגיע אלינו הדגם המעודכן אשר מיישר קו עם המתחרות המובילות ומציע מפרט מודרני הכולל מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח צנום של 1.0 ליטר ותיבת 7 הילוכים רוב

     
  • טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    06.12.18 | מבחני רכב

    טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המוש

     
  • מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    28.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס A קלאס החדשה מתיימרת להיות המשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר. יצאו לבדוק האם יש כיסוי לתג המחיר הגבוה

    מרצדס A קלאס החדשה מהווה את כרטיס הכניסה אל מותג היוקרה הנחשק ומתחרה ישירות מול אאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 המזדקנות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית סטנדרטית איכותית, אך מיתוג היוקרה והאיכות הנלווית אליו, בתוספת החדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים משפחתית קומפקטית ב

     
  • מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.11.18 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

    זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בש

     
  • מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר! מרצדס C300 קופה AMG Line יתרונ

     
  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט