דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

 

דאצ'יה דאסטר מתיימר להציע יכולת שטח טובה ומנוע דיזל חסכוני במחיר זול ממשפחתית קומפקטית. יצאנו למבחן בוץ תובעני עם החקלאי הרומני

תגיות | פנאי שטח, דאצ'יה, דאסטר

דאצ'יה דאסטר רכש לעצמו עדת מעריצים לא קטנה עוד בדורו הקודם עם הגיעו ארצה. שילוב של מחיר זול, פשטות מכנית, הנעה כפולה ומנוע דיזל גמיש וחסכוני, יצרו רכב שטח נגיש לקניה ואחזקה. דאצ'יה דאסטר פונה אל חובבי השטח אשר ידעו להעריך את מעלותיו הרבות של העולה מרומניה, ממנו נמכרו מעל למיליון יחידות ברחבי העולם. הדור החדש מציג עיצוב משופר, תא נוסעים מודרני יותר, ואיכות נסיעה עדיפה. למבחן שלנו התייצב דאצ'יה דאסטר 4x4 שמחירו עומד על 120,000 ₪

 

דאצ'יה דאסטר 4X4 לוריאט דיזל ידני
יתרונות מחיר, יכולת שטח, צריכת דלק, עלות אחזקה
חסרונות בטיחות, איכות חומרים בתא נוסעים, העדר הילוך כוח

 

דאצ'יה דאסטר 4X4דאצ'יה דאסטר 4X4

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובו של דאצ'יה דאסטר מבשר "שטח" מכל זווית. הדגם החדש דומה לקודמו אך כולל גריל וגופי תאורה קדמיים רחבים יותר המקנים לדאסטר מראה יציב ושרירי יותר. מכסה המנוע חדש ואגרסיבי, ומגלש דמוי אלומיניום נמתח מתחתית הפגוש עד לגריל הקדמי ומקנה הופעת שטח כמתבקש. להשלמת ההופעה הקשוחה חגורת פלסטיק שחורה בתחתית המרכב ומסילות גג. בחלק האחורי ניתן לזהות גופי תאורה חדשים לחלוטין שהוסטו לקצוות המרכב וזכו לגרפיקה מודרנית עם חלוקה לארבעה חלקים.

 

דאצ'יה דאסטר 4X4דאצ'יה דאסטר 4X4

 

תא הנוסעים מקנה תחושה בסיסית הן במראהו והן באיכותו. כל משטחי הפלסטיק קשיחים אך לא ציפינו ליותר מכך ממותג לואו-קוסט. העיצוב בסיסי ביותר, ורק שלושת פתחי האוורור המרכזיים מוסיפים טיפת טאץ' עיצובי. מתחת לפתחי המיזוג בולטת מתוך קופסה שמנה מערכת המולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ' בעל רזולוציה וגרפיקה בסיסיות, ומתחתיה סוללת פקדים על בקרת הירידה במדרון ובקרת האקלים. לוח המחוונים מציג גרפיקה מיושנת. בורר ההנעה נמצא במקביל למוט ההילוכים והנדסת האנוש ברורה ובשלה הרבה יותר מדגמיה האחרים של היצרנית.

 

דאצ'יה דאסטר 4X4דאצ'יה דאסטר 4X4

 

דאצ'יה דאסטר נמתח לאורך של 4,340 מ"מ, רוחבו 1,800 מ"מ, וגובהו 1,682 מ"מ, כך שמרחב הפנים טוב בהחלט ומרווח הראש מעולה מלפנים ומאחור. לנהג ולנוסע שלצידו מוצע מרווח טוב בכל המימדים. המושבים הקדמיים טובים ומציעים אפילו תמיכה צידית ראויה ומשענת יד צידית לנהג. בסיס גלגלים באורך 2,670 מ"מ מאפשר מרווח ברכיים טוב ליושבי המושב האחורי, אך מרווח הכתפיים מעט מצומצם. מדרגת גל ההינע במרכז הרצפה תעיק כמובן על נוסע שלישי. תנוחת הנהיגה גבוהה ושולטת, ושדה הראיה טוב בזכות קו החלונות הנמוך. קל להגיע לתנוחת ישיבה נוחה בזכות הגה המתכוון ידנית לגובה ולעומק. הכניסה והיציאה מהרכב טבעיות ונוחות בזכות המרכב הגבוה.

 

דאצ'יה דאסטר 4X4דאצ'יה דאסטר 4X4

 

תא הנוסעים מציע חללי אחסון בנפח כולל של 27.2 ליטרים לרבות מגירת אחסון בנפח 2.8 ליטרים תחת מושב הנוסע לצד הנהג, כיסי אחסון בכל הדלתות, תא כפפות ענק, מחזיקי כוסות מלפנים, ומשטח להנחת הסמארטפון. תא המטען בנפח 414 ליטרים, אך שפת הטעינה גבוהה. קיפול המושבים האחוריים בתצורת 60:40 מאפשר נפח טעינה שימושי של 1,559 ליטרים. מתחת לרצפת תא המטען נמצא גלגל חלופי זמני מפלדה.

 

דאצ'יה דאסטר 4X4דאצ'יה דאסטר 4X4

 

נוחות הנסיעה בדאצ'יה דאסטר טובה מאוד. מתלים רכים בעלי מהלך ארוך בשילוב צמיגים בחתך גבוה, מצליחים לספוג ולרסן את שברי האספלט בעיר בצורה טובה ורק מעט מהם חודרים אל תא הנוסעים. פסי האטה ושיבושים רוחביים מרוסנים גם הם בצורה יעילה ע"י המתלים ורק רצף שברים או בורות יצליח להעביר טלטול של ממש במרכב. מחוץ לעיר נשמרת אותה רכות בסיסית, ולכן חסר מעט ריסון בכביש גלי. כמו כן קיימת רגישות לרוחות צד עזות. בידוד הרעשים אינו מבריק וזוכה לציון סביר בלבד. המנוע נשמע תחת האצה ורעשי רוח וצמיגים מתחילים להופיע כבר במהירות של 90 קמ"ש.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה ברכב המבחן כוללת מנוע טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים בהספק 109 כ"ס ומומנט של 26.5 קג"מ ב- 1,750 סל"ד, המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ולמערכת הנעה כפולה. המנוע גמיש ושיא כוחו מגיע כבר בסל"ד נמוך. הילוך ראשון קצר נועד לחפות על העדרו של הילוך כוח וזה נהדר בשטח, אך פחות נעים בנהיגה עירונית, כך שהצורך המיידי להעלות להילוך שני עלול להציק. היינו שמחים אם ידית ההילוכים הייתה קצרה יותר, אך המצמד רך ומדוייק ותפעול תיבת ההילוכים נעים.

 

דאצ'יה דאסטר 4X4דאצ'יה דאסטר 4X4

 

הביצועים מספקים בהחלט ותאוצות הביניים טובות. המנוע יודע לספק מומנט טוב בכל האצה במסגרת רצועת הכוח שבין 2,000-4,000 סל"ד, ואין ממש סיבה או צורך לחצות את קו ה- 4,000 סל"ד. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת כ- 12.4 שניות, תוצאה מתקבלת בהתחשב בייעודו של הרכב. טרטור הדיזל נשמע בסרק ובהאצות חזקות, אך בשיוט נינוח בהילוך שישי רעשיו נבלעים עם שאר רעשי הכביש.

 

על אף טענתה של דאצ'יה להקשחת השלדה ושיפור התנהגות הכביש ביחס לדור הקודם, עדיין מדובר ברכב המציע התנהגות כביש בינונית. זוויות הגלגול מוחשיות מאוד, וכל ניסיון לכניסה מהירה לפניה או אפילו לכיכר, יאותת לנהג בדבר מגבלות האחיזה הקרבות. לא מדובר חלילה בסכנה בטיחותית או אחיזת כביש גרועה, וביחס לייעודו של הרכב מדובר ביכולת מספקת. ההגה בעל תגבור חשמלי מעט כבד אך מדוייק, ואינו מעביר כל מידע לידי הנהג. הבלמים מעט ספוגיים והאטה ממהירות גבוהה בטווח קצר דורשת לחיצה הגונה על דוושת הבלמים.

 

דאצ'יה דאסטר 4X4דאצ'יה דאסטר 4X4

 

מבחן השטח נערך לאחר ימים שטופי גשם אשר יצרו תוואי שטח בוצי ותובעני. החקלאי הרומני הוכיח את המוניטין הקשוח שנקשר לו לאורך שנותיו בשירות. מפרט השטח כולל מרווח גחון של 210 מ"מ, זווית גישה של 30 מעלות וזווית נטישה של 33 מעלות בגרסת ההנעה הכפולה של רכב המבחן. המתלים בעלי המהלך הארוך הוכיחו את עצמם והצליחו לספק נוחות נסיעה טובה גם בשטח זרוע אבנים ובורות. שילוב למצב 4X4 מתבצע בקלות ומאפשר חציית מעברים בוציים בהם היה שוקע כל רכב בעל הנעה קדמית. היעדרם של הילוך כוח וצמיגי שטח, מקשים על זחילה איטית בשטח מאתגר מאוד השמור לכלים כבדים ויקרים הרבה יותר. בטיפוס איטי בתוואי חלקלק מתקשים הצמיגים המקוריים למצוא אחיזה והמצמד עלול להתחמם לאחר כמה ניסיונות, אך זוויות המרכב ומערכת ההנעה מאפשרים טיפוס והגעה ליעדים מרשימים. זהו ללא ספק הקרוסאובר הקומפקטי בעל יכולת השטח הטובה ביותר. צמיגי שטח צפויים לשפר את היכולת הגבוהה עוד יותר.

 

צריכת דלק

 

בנסיעת המבחן שכללה מסלול שטח טכני איטי בנסיעה במצב הנעה כפולה, שימוש מועט במערכת עצור-סע, ומזגן שפעל לסירוגין, עמדה צריכת הדלק על 16.5 ק"מ לליטר דלק. מדובר בנתון מרשים כשלעצמו, אך רחוק מנתון היצרן העומד על 21.3 ק"מ לליטר. מיכל סולר בנפח 50 ליטרים יספיק לטווח נסיעה מרשים של כ- 800 ק"מ בין תדלוקים ויחסוך לנהג הדאסטר ביקורים תכופים בתחנות הדלק. דרגת זיהום האוויר הינה 8 מתוך 15.

 

דאצ'יה דאסטר 4X4דאצ'יה דאסטר 4X4

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

דאצ'יה דאסטר משווק עם אחריות מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 20,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון הינה 758 ש"ח, עלות הטיפול השני 998 ₪, ועלות הטיפול השלישי 1,126 ₪. סך עלויות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומד על 2,882 ₪ וזול מאוד ביחס למתחרים.

 

גם עלות החלפים זולה מהמתחרים. עלות פנס קדמי 1,909 ₪, עלות פנס אחורי 752 ₪, עלות מראת צד קומפלט 1,594 ₪, עלות זוג רפידות בלם קדמיות 449 ₪, ועלות צלחות בלמים קדמיות 807 ₪.

 

עלויות הביטוח הן 1,805 ₪ לביטוח חובה ו- 7,532 ₪ לביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות וללא שלילת רישיון בשלוש השנים האחרונות.

 

דאצ'יה דאסטר 4X4דאצ'יה דאסטר 4X4

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2017, קיבל דאצ'יה דאסטר ציון נמוך של 3 כוכבים בלבד מתוך 5, עם ציונים של 71% בהגנה על בוגרים, 66% בהגנה על ילדים, 56% בהגנה על הולכי רגל, ו- 37% עבור מערכות הבטיחות. אבזור הבטיחות דל מאוד וכולל בין היתר 6 כריות אוויר, מצלמת רוורס וחיישני רוורס. כמו כן מותקנת ברכב מערכת מובאון בהתקנה מקומית המספקת התרעות בלבד. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 6 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

דאצ'יה דאסטר 4x4 ברמת אבזור לוריאט עם מנוע טורבו דיזל ותיבת הילוכים ידנית, מוצע במחיר 119,990 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם צג בגודל 7 אינץ', קישורית בלוטות', מצלמת רוורס, מערכת שמע עם 4 רמקולים, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חיישני אורות, משענת יד לנהג, הגה כוח חשמלי מתכוונן ידנית לגובה ולעומק, 4 חלונות חשמל, מושב אחורי מתקפל, שקע מתח V12 מאחור, מראות צד מחוממות ומתכווננות חשמלית, פנסי ערפל, תאורת יום מסוג LED, מסילות גג בגוון שחור, קצה מפלט בגוון כרום, מגלשי פגושים בגוון כרום, וחישוקי פלדה בקוטר 16 אינץ'.

 

דאצ'יה דאסטר מוצע גם בגרסאות הנעה קדמית זולות יותר, עם מנוע טורבו בנזין ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, אך הגרסה הנבחנת הינה הכדאית ביותר בשל יכולת שטח אשר לא משתווה לאף רכב אחר בטווח מחירים זה. דאצ'יה דאסטר אינו קרוסאובר מפונפן לאלו המחפשים ישיבה גבוהה ופוזת שטח. תא נוסעים בסיסי ואבזור בטיחות דל מייתרים את כדאיותו כאלטרנטיבה לקרוסאובר עירוני, אך כרכב שטח למשפחות המרבות לטייל במקומות לא שגרתיים, מציע דאצ'יה דאסטר יכולת מרשימה וייחודית במחיר נגיש לצד צריכת דלק חסכונית.

 

דאצ'יה דאסטר לוריאט 4X4 דיזל ידני
מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים 1,461 סמ"ק
הספק מרבי משולב 109/4,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 26.5/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים ידנית 6 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,341 מ"מ
רוחב כללי 1,804 מ"מ
גובה כללי 1,682 מ"מ
בסיס גלגלים 2,674 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

414 ליטרים

משקל עצמי 1,395 ק"ג
מהירות מרבית 169 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 12.4 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.3 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 16.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 8 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 3 כוכבים (2017)
רמת אבזור בטיחותי 6 (מתוך 8)
מחיר

119,990 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    17.03.19 | מבחני רכב

    מאזדה 6 מנסה לשדרג את מעמדה ולטפס אל מחוזות הפרימיום

    מאזדה 6 היא אחת המכוניות המזוהות ביותר בישראל. היא החליפה את מאזדה 626 שהעירה את קטגוריית המשפחתיות הגדולות כשזכתה לתמחור אטרקטיבי וסחפה אחריה את המתחרות להורדת מחירים. הדור הראשון של מאזדה 6 היה נציג ראשון לדגמי ה'זום זום' של מאזדה, עם עיצוב חיצוני מרשים ושלדה שיצרה מכונית מהנה מאוד לנהיגה.

     
  • טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    11.03.19 | מבחני רכב

    טויוטה פריוס פלוס מציע 7 מושבים, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותג מחיר של 169,900 ₪. יצאנו לבדוק למי הוא מתאים

    המיניוואן טויוטה פריוס פלוס מבוסס על טויוטה פריוס מדור קודם ומצוייד באותה יחידת הנעה היברידית, אך מציע בסיס גלגלים ארוך ב- 80 מ"מ וגג גבוה ב- 85 מ"מ כדי לאפשר הובלת 7 נוסעים. טויוטה פריוס פלוס מיועד למשפחות ברוכות ילדים שאינן נכנעות לאופנת הקרוסאוברים ומעדיפות תא נוסעים פרקטי ומנוע חסכוני על פני מרכ

     
  • דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    07.03.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה מציעה מכונית סופר מיני אוטומטית במחיר של מכונית מיני. יצאנו לבדוק האם הסופר מיני הזולה בישראל מהווה קניה חכמה

    לדאצ'יה סנדרו יש לכאורה את כל הכלים להצלחה בשוק המקומי. היא מציעה את החוויה של קריעת ניילונים מרכב חדש מהיבואן במחיר נגיש של 63,000 ₪ ועושה זאת עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע טורבו. לצד אלו יהנו הרוכשים מעלויות אחזקה זולות. דאצ'יה סנדרו יתרונות מחיר, נוחות נסיעה, מרווח פנים

     
  • שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.02.19 | מבחני רכב

    שברולט ספארק עברה מקצה שיפורים וחוזרת לתחרות עם מפרט מבטיח ואבזור בטיחות משודרג

    הדור הראשון של שברולט ספארק הגיע ארצה מעט באיחור למהפכת המיני והציע עיצוב מקורי אך תיבת הילוכים ידנית בלבד. בדור השני בחרה שברולט בעיצוב בוגר יותר וציידה את הספארק במנוע בנזין 1.4 ליטרים גדול וחזק ביחס למקובל בסגמנט ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. מאז היא נמצאת בקרב רבות המכר בקטגוריית המיני אותה מוב

     
  • יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    26.02.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר יונדאי טוסון זכה למתיחת פנים וזו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי

    סגמנט הקרוסאוברים הינו הצומח ביותר בשוק הרכב הישראלי, בעיקר בקרב הצרכן הפרטי אשר רוכש את רכבו מתוך בחירה אישית. בסגמנט זה שולטים ביד רמה מזה שנים צמד האחים מקוריאה - חתן השמחה יונדאי טוסון ואחיו החורג קיה ספורטאז'. שניהם עברו לאחרונה מתיחת פנים כאשר זו של יונדאי טוסון משמעותית יותר וכוללת עדכוני עיצ

     
  • סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    19.02.19 | מבחני רכב

    סובארו פורסטר התבלט לאורך דורותיו הקודמים ביכולת שטח עדיפה על פני מתחריו לצד עיצוב ומפרט שמרנים. הדגם החדש מבטיח לככב בשטח ולהציע חווית נסיעה משופרת על הכביש

    מורשתו של סובארו פורסטר מתחילה בשנת 1995. המתכון היה ונותר פשוט ויעיל, וכולל פלטפורמה קיימת של מכונית משפחתית, מכלולי הנעה כפולה מוכחים ומוכרים, גחון מוגבה, ועיצוב קשוח. לימים הפך סגמנט הקרוסאוברים לגדוש מאוד בשוק הרכב וכמעט לכל יצרנית יש נציג בקבוצה. סובארו פורסטר רושם לזכותו את היותו מדור המייסדים

     
  • פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    14.02.19 | מבחני רכב

    הדור השלישי של פולקסווגן טוארג מציע שפע טכנולוגיה עם תג מחיר במחוזות מותגי היוקרה. יצאנו לבדוק האם מחירו מוצדק

    הדור הראשון של רכב הפנאי שטח פולקסווגן טוארג הגיח אל העולם כחלק מאסטרטגיה של פולקסווגן להתחרות במותגי הפרימיום. אחותו מקטגוריית רכבי הסלון - פולקסווגן פייטון לא נחלה הצלחה ולא שרדה, אבל הטוארג זכה לאהדה ולדור שני, וכעת מגיע אלינו הדור השלישי. פולקסווגן טוארג יתרונות ביצועים,

     
  • אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    07.02.19 | מבחני רכב

    אאודי A7 החדשה מציעה פאר ופינוק שנארזו במרכב קופה 4 דלתות דינמי ומרשים. יצאנו לאמוד את יכולותיה

    אאודי A7 הינה גרסת קופה 4 דלתות של מכונית הסלון אאודי A6. היא מתחרה בקטגוריה נישתית המונה גם את מרצדס CLS חלוצת הקטגוריה וב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה. קטגוריה זו מכוונת אל קהל יעד המבקש יותר סטייל ועיצוב ממכונית הסלון שלו גם אם הדבר כרוך בפשרה מסויימת במרווח הראש במושב האחורי ביחס לתצורת סדאן קלאסית. &

     
  • יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    30.01.19 | מבחני רכב

    יגואר נמנית בין היצרניות הראשונות והבודדות אשר מציעות רכב פנאי חשמלי בעל טווח נסיעה פרקטי. יצאנו לנסיעה מסקרנת עם מבט אל העתיד

    יגואר הינה היצרנית הראשונה בישראל אשר מציעה רכב פנאי פרימיום חשמלי במחיר הגיוני. אאודי ומרצדס אמנם הציגו את מתחרותיהן בסגמנט אך אלו טרם נעות על כבישי ארצנו. יגואר i-Pace תוכננה כמו שרכב חשמלי אמיתי צריך להיבנות. לא מדובר בדגם היברידי או מונע בנזין אשר הוסב להנעה חשמלית, אלא בפלטפורמה שנועדה לרכב חשמ

     
  • פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    24.01.19 | מבחני רכב

    רכב הקרוסאובר הבינוני של פיג'ו מקבל גרסת מנוע בסיסית וחסכונית יותר. יצאנו לעמוד על מעלותיו של האריה בגרסה החסכונית

    פיג'ו 3008 ידוע כפייבוריט בסגמנט הקרוסאוברים הגדוש מתחרים. עיצוב מסוגנן, תא נוסעים חדשני ואיכות נסיעה טובה, השיגו לאריה הצרפתי שלל כתרים ותארים ע"י מדיות רבות וטובות. כעת מציע פיג'ו 3008 גרסת בסיס חדשה עם מנוע קטן וחסכוני בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה. בתצורה זו

     
  • יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    23.01.19 | מבחני רכב

    יונדאי i30 N נכנסת לקטגוריית ההוט האץ' עם נתונים מבטיחים על הנייר. יצאו לנסיעת התרשמות קצרה

    מותג יונדאי מזוהה עם רכבי מיין סטרים פרקטיים המככבים בטבלת המכירות בזכות מוניטין אמינות וסחירות טובים ותמורה גבוהה למחיר. לצד אלו דאגה יונדאי בעשורים האחרונים להציב באולמות התצוגה גם מכונית ראוותנית אשר תהווה מקדם תדמיתי ותוסיף רוח צעירה למותג, כגון יונדאי קופה ויונדאי וולוסטר, אך אלו לא היו מכוניות

     
  • דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    17.01.19 | מבחני רכב

    במחיר של מכונית מיני, מציעה דאצ'יה קרוסאובר אוטומטי עירוני. יצאנו לבדוק האם המתכון האטרקטיבי על הנייר מרשים גם על הכביש

    דאצ'יה נכנסה לשוק המקומי עם מבחר רכבים במחירים אטרקטיביים, ותוספת תיבת הילוכים אוטומטית למבחר הדגמים שיפר את אטרקטביות דגמיה עבור הקהל הישראלי. דאצ'יה סנדרו סטפווי, מהווה למעשה גרסת פנאי מוגבהת גחון של דאצ'יה סנדרו, בתוספת איפור שטח אופנתי ויכולת ירידה לשבילי עפר. יצאנו לבדוק מה מקבלים תמורת מחיר מפ

     
  • מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

    מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

    03.01.19 | מבחני רכב

    מיני קופר S מציעה שפע סטייל לצד יכולת דינמית גבוהה, אך עונדת תג מחיר יומרני. יצאנו לבדוק למי היא מתאימה

    מותג מיני מבוסס על טהרת הנוסטלגיה והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם במשך 60 שנות פעילות המותג. מיני קופר S, גרסת הביצועים של מכונית הרטרו הקטנה, עברה מתיחת פנים לאחר 5 שנים מאז הצגת הדור הנוכחי, ונושאת על כתפייה הבטחות להנאה מנהיגה בטעם של פעם, לצד הופעה חיצונית מקורית המזוהה עם המותג

     
  • יונדאי i20  במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי i20 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    13.12.18 | מבחני רכב

    יונדאי i20 עברה מתיחת פנים וזכתה למערכת הנעה מודרנית. האם זה יספיק לה כדי לשמור על אטרקטיביות מול המתחרות המובילות?

    יונדאי i20 כבר אינה צעירה ביחס למתחרות החדשות בסגמנט הסופר-מיני. עד כה הציעה יונדאי i20 מפרט מיושן הכולל מנוע אטמוספרי חלש ותיבת 4 הילוכים בלבד. כעת הגיע אלינו הדגם המעודכן אשר מיישר קו עם המתחרות המובילות ומציע מפרט מודרני הכולל מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח צנום של 1.0 ליטר ותיבת 7 הילוכים רוב

     
  • טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    06.12.18 | מבחני רכב

    טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המוש

     
  • מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    28.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס A קלאס החדשה מתיימרת להיות המשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר. יצאו לבדוק האם יש כיסוי לתג המחיר הגבוה

    מרצדס A קלאס החדשה מהווה את כרטיס הכניסה אל מותג היוקרה הנחשק ומתחרה ישירות מול אאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 המזדקנות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית סטנדרטית איכותית, אך מיתוג היוקרה והאיכות הנלווית אליו, בתוספת החדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים משפחתית קומפקטית ב

     
  • מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.11.18 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

    זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בש

     
  • מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר! מרצדס C300 קופה AMG Line יתרונ

     
  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט