דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

 

במחיר של מכונית מיני, מציעה דאצ'יה קרוסאובר אוטומטי עירוני. יצאנו לבדוק האם המתכון האטרקטיבי על הנייר מרשים גם על הכביש

תגיות | סופר מיני, דאצ'יה, סנדרו סטפווי

דאצ'יה נכנסה לשוק המקומי עם מבחר רכבים במחירים אטרקטיביים, ותוספת תיבת הילוכים אוטומטית למבחר הדגמים שיפר את אטרקטביות דגמיה עבור הקהל הישראלי. דאצ'יה סנדרו סטפווי, מהווה למעשה גרסת פנאי מוגבהת גחון של דאצ'יה סנדרו, בתוספת איפור שטח אופנתי ויכולת ירידה לשבילי עפר. יצאנו לבדוק מה מקבלים תמורת מחיר מפתה של 77,990 ₪ לגרסת טורבו בנזין אוטומטית.

 

דאציה סנדרו סטפווי
יתרונות מחיר, מרוווח גחון, נוחות נסיעה, מרווח פנימי, שימושיות גבוהה
חסרונות בטיחות, תיבת הילוכים, עיצוב תא הנוסעים

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובה של דאצ'יה סנדרו סטפווי פשוט אך נאה. הקווים הכלליים ישרים ובסיסיים, וכיאה למכונית שנועדה בראש ובראשונה להציע מחיר נמוך, לא נמצא כאן קימורים אקזוטיים או ניסיון ליצור עיצוב מרהיב. מרווח גחון של 207 מ"מ יחד עם קשתות גלגלים מושחרות, מגלשים כסופים, ומוטות נשיאה בגג, תורמים למראה קשוח. אפילו כיסויי הפלסטיק לחישוקים (טאסות) נראים מרחוק כמו חישוקי סגסוגת קלה.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

על תא הנוסעים קשה יותר להרעיף סופרלטיבים. העיצוב בסיסי ומיושן למראה. הנהג והנוסעים עטופים בפלסטיקה קשה וזולה מכל עבר, וברגים חשופים נראים לעין בבתי ידיות הדלתות. גם הנדסת האנוש אינה מבריקה. פקדי פתיחת החלונות הקדמיים ממוקמים על הדלת כפי שניתן לצפות, אך אלו האחוריים ממוקמים בתחתית הקונסולה המרכזית. מתג כיבוי מערכת עצור וסע נסתר ברצפה בין המושבים. תחושת החיסכון ניכרת בין השאר גם במחסור בתאורת פנים מאחור, היעדר מראה ותאורה בסוכך השמש של הנהג, ידיות כיוונון מושב מתכתיות, ופקדים וחומרי דיפון פשוטים למראה ולמגע. אפילו המפתח פשוט ואינו מתקפל.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי מציע בסיס גלגלים באורך 2,590 מ"מ המקנה מרווח ברכיים סביר בהחלט ליושבי המושב האחורי. המושבים הקדמיים טובים ונוחים, אם כי בסיס מושב ארוך יותר היה מתקבל בברכה. תנוחת הנהיגה גבוהה ומעניקה שדה ראיה רחב המקל מאוד בתמרון עירוני. ההגה מתכוון ידנית רק לגובה. הכניסה והיציאה מהמושבים הקדמיים נוחה בזכות המרכב הגבוה אך הכניסה למושב האחורי מעט פחות נוחה בשל מפתח דלתות אחוריות מצומצם.

 

המושב האחורי יאכלס שני בוגרים ללא בעיה אך השלישי יצור צפיפות לא נעימה חרף הרצפה השטוחה. בכל אופן, המרווח סביר ביחס לסגמנט. מיותר לציין, כי כל אבזור מותרות כגון פתחי אוורור, תאורת פנים, שקעי טעינה, חלונות כהים, או ידיות אחיזה, נעדר מסביבת המושב האחורי. המושב סביר ונוח לישיבה, עם זווית טובה למשענת הגב.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

תא הכפפות ענק, אך פתיחתו שומטת מטה את מכסה התא, ללא כל שיכוך. היעדר תא אחסון בין המושבים מורגש, במקומו ישנם תאי אחסון בדלתות, שני מחזיקי כוסות בתחתית הקונסולה ועוד תא קטן במרכז הדשבורד.

 

תא המטען בנפח מכובד של 320 ליטרים, אך מפתח הטעינה צר עקב גופי התאורה הרחבים, וגבוה עקב שפת הטענה גבוהה ומרכב מוגבה. גם הגימור בתא המטען זול ונעדר חומרי דיפון. קיפול המושבים האחוריים בתצורת 60:40 מביא לנפח טעינה של 1,200 ליטרים. מתחת לרצפת תא המטען נמצא גלגל חלופי זמני מפלדה.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

נוחות הנסיעה בדאצ'יה סנדרו סטפווי טובה מאוד. יעודו לשווקים מתפתחים כגון מזרח אירופה, הביאו את מהנדסי המתלים לבחור בכיול רך בעל מהלך ארוך, שהתאפשר בזכות מרווח גחון מוגבה. בעלת הבית רנו, אשר מספקת מגוון רכיבים לדאצ'יה, אחראית על בולמים בעלי יכולת שיכוך "צרפתית", כך שהתוצאה הסופית טובה בהחלט ועדיפה על כמה מהמשפחתיות המוכרות. דאצ'יה סנדרו סטפווי יודע לרכך ולספוג בורות ושברים, ומתאים מאוד לכבישי גוש דן.

 

נסיעת המבחן נערכה לאחר ימים שטופי גשם אשר פערו בורות בכבישים, יצרו קרקע בשלה למבחן והעמידו בפני הרומני שלנו אתגרי נוחות אשר היו עלולים אף לסיים את חייהם של צמיגים נמוכי חתך. צמיגי הרכב בחתך 55 יחד עם כיול המתלים הרך ספגו את תחלואי הכביש בכבוד. מחוץ לעיר נשמרת נוחות הנסיעה הטובה, אך קיימת רגישות יתרה לרוחות צד במזג אוויר חורפי. בידוד הרעשים אינו מבריק וזוכה לציון סביר בלבד. המנוע נשמע תחת תאוצה ורעשי רוח וצמיגים מתחילים להופיע כבר במהירות של 90 קמ"ש.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

מרווח גחון של 207 מ"מ מאפשר ירידה לשבילים. דאצ'יה סנדרו סטפווי נועד כאמור לשווקים מתפתחים, בעלי תשתיות רעועות וכבישי עפר. אותה נוחות רכה וסופגת, מספקת גם יכולת ספיגה טובה בשבילים, אשר מאפשרת לנהג שיחפוץ, להגיע רחוק יותר מכל רכב סופר מיני ממוצע. כמובן שהנעה קדמית בלבד ומפרט בסיסי אינם מאפשרים יכולת שטח כלשהי, אך האופציה לרדת לשביל מבלי לנגח את גחון הרכב, מהווה ערך מוסף.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 898 סמ"ק בהספק 90 כ"ס ומומנט של 14.3 קג"מ, המשודך לתיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדית. הביצועים מספקים ומציעים תאוצה נאה, לצד תאוצות ביניים טובות. המנוע מייצר השהיית טורבו קצרה עד ל- 2,000 סל"ד, אך הוא נטול ויברציות וקרקושים אשר מתלווים לחלק ממנועי השלושה צילינדרים. מדדנו תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 12.1 שניות, שניה אחת יותר מנתון היצרן הרשמי.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

הבעיה העיקרית בחבילה זו, היא תיבת ההילוכים החד מצמדית אשר פוגמת באיכות הנסיעה עקב פעולה איטית ומטלטלת. דאצ'יה טוענים לפעולה מעודנת ביחס לתיבות דומות בזכות מצמד אלקטרו מכני, בשונה ממצמד אלקטרו הידראולי אצל חלק מהמתחרות. בפועל, החסרונות המוכרים מורגשים גם כאן באותה מידה והתיבה עלולה להציק בחיי היומיום לרוב הנהגים, במיוחד לאלו המרבים בנסיעה עירונית או פקוקה. אנו ממליצים לבחור בתיבת ההילוכים הידנית ככל שהאופציה רלוונטית.

 

התנהגות הכביש אינה יוצאת נשכרת מכיול המתלים הרך שאחראי על נוחות הנסיעה הטובה. בכל נהיגה שאינה מנהלתית, אפילו בכניסה מהירה לכיכר, מייצר המרכב זווית גלגול מוחשית. אחיזת הכביש דווקא טובה וזעקות צמיגים ישמעו רק בפניות חדות במהירות גבוהה. בכל מקרה המתלים הרכים ידכאו כל רצון לנסיעה דינמית. ההגה בעל תגבור הידראולי שכבר פס מן העולם, מציע משקל ודיוק טובים, אך חסר כל תקשורת.

 

צריכת דלק

 

עם משקל של 1,122 ק"ג ומנוע בנפח 898 סמ"ק, ניתן היה לצפות לצריכת דלק נמוכה. בנסיעת המבחן שכללה שימוש במערכת עצור-סע ושימוש מועט במזגן, עמדה צריכת הדלק על 13.5 ק"מ לליטר דלק. הנתון שהשגנו סביר בלבד ורחוק מנתון היצרן העומד על 19.6 ק"מ לליטר. מיכל דלק גדול בנפח 50 ליטרים יספיק לטווח נסיעה של כ- 600 ק"מ. דרגת זיהום האוויר הינה 4 מתוך 15.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי משווק עם אחריות מלאה לשלוש שנים או עד 100,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים של דאצ'יה סנדרו סטפווי הינם מהזולים ביותר בשוק. גרסת הבנזין נדרשת לטיפול תקופתי כל שנה או 30,000 ק"מ. מחיר הטיפול הראשון עומד על 654 ₪ ומחיר הטיפול השני עומד על 1,199 ₪. עלות הטיפולים הכוללת עד 60,000 הקילומטרים הראשונים עומדת על 1,853 ₪ בלבד, כולל מע"מ.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

עלות פנס ראשי עומדת על 1,714 ₪, עלות פנס אחורי 710 ₪, עלות מראת צד 2,334 ₪, עלות רפידות בלמים 344 ₪, ועלות צלחות בלמים 583 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ וזולים משמעותית מהמתחרים.

 

עלויות הביטוח הן 1,632 ₪ לביטוח חובה ו- 5,855 ₪ לביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות וללא שלילת רישיון בשלוש השנים האחרונות.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2013, קיבל דאצ'יה סנדרו ציון של 4 כוכבים מתוך 5 עם ציונים של 80% בהגנה על בוגרים, 79% בהגנה על ילדים, 57% בהגנה על הולכי רגל, ו- 55% עבור מערכות הבטיחות. אבזור הבטיחות דל מאוד וכולל בין היתר 4 כריות אוויר בלבד, מצלמת רוורס וחיישני רוורס. כמו כן מותקנת ברכב מערכת מובאון בהתקנה מקומית המספקת התרעות בלבד. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 0 מתוך 8 עקב היעדרן של 6 כריות אוויר או כל מערכת בטיחות חדישה.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

תמורה למחיר

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי עם תיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית, מוצע במחיר 77,990 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם צג בגודל 7 אינץ', קישוריות בלוטות', מצלמת רוורס, מערכת שמע עם 4 רמקולים, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, משענת יד לנהג, הגה כוח אלקטרו הידראולי מתכוונן לגובה, 4 חלונות חשמל, מושב אחורי מתקפל ביחס 60:40, מראות מחוממות ומתכווננות חשמלית, פנסי ערפל, תאורת יום מסוג LED, וחישוקי פלדה בקוטר 16 אינץ'.

 

תמורת המחיר המפתה מציע דאצ'יה סנדרו סטפווי שימושיות גבוהה, ביצועים סבירים, ונוחות נסיעה טובה בכל תנאי הדרך. לחובתו נרשמת תחושה בסיסית ומיושנת בתא הנוסעים, בטיחות חסרה ותיבת הילוכים לא מעודנת. על כן, לאלו מכם אשר זקוקים למכונית קטנה וזולה, בעלת תיבת הילוכים אוטומטית, דאצ'יה סנדרו סטפווי מהווה אופציה הגונה.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי אוטומטי
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 898 סמ"ק
הספק מרבי משולב 90/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 14.3/2,250 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 5 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,089 מ"מ
רוחב כללי 1,761 מ"מ
גובה כללי 1,555 מ"מ
בסיס גלגלים 2,589 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

320 ליטרים

משקל עצמי 1,122 ק"ג
מהירות מרבית 168 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 19.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 4 כוכבים (2013)
רמת אבזור בטיחות

0 (מתוך 8)

מחיר

77,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו