דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

 

במחיר של מכונית מיני, מציעה דאצ'יה קרוסאובר אוטומטי עירוני. יצאנו לבדוק האם המתכון האטרקטיבי על הנייר מרשים גם על הכביש

תגיות | סופר מיני, דאצ'יה, סנדרו סטפווי

דאצ'יה נכנסה לשוק המקומי עם מבחר רכבים במחירים אטרקטיביים, ותוספת תיבת הילוכים אוטומטית למבחר הדגמים שיפר את אטרקטביות דגמיה עבור הקהל הישראלי. דאצ'יה סנדרו סטפווי, מהווה למעשה גרסת פנאי מוגבהת גחון של דאצ'יה סנדרו, בתוספת איפור שטח אופנתי ויכולת ירידה לשבילי עפר. יצאנו לבדוק מה מקבלים תמורת מחיר מפתה של 77,990 ₪ לגרסת טורבו בנזין אוטומטית.

 

דאציה סנדרו סטפווי
יתרונות מחיר, מרוווח גחון, נוחות נסיעה, מרווח פנימי, שימושיות גבוהה
חסרונות בטיחות, תיבת הילוכים, עיצוב תא הנוסעים

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובה של דאצ'יה סנדרו סטפווי פשוט אך נאה. הקווים הכלליים ישרים ובסיסיים, וכיאה למכונית שנועדה בראש ובראשונה להציע מחיר נמוך, לא נמצא כאן קימורים אקזוטיים או ניסיון ליצור עיצוב מרהיב. מרווח גחון של 207 מ"מ יחד עם קשתות גלגלים מושחרות, מגלשים כסופים, ומוטות נשיאה בגג, תורמים למראה קשוח. אפילו כיסויי הפלסטיק לחישוקים (טאסות) נראים מרחוק כמו חישוקי סגסוגת קלה.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

על תא הנוסעים קשה יותר להרעיף סופרלטיבים. העיצוב בסיסי ומיושן למראה. הנהג והנוסעים עטופים בפלסטיקה קשה וזולה מכל עבר, וברגים חשופים נראים לעין בבתי ידיות הדלתות. גם הנדסת האנוש אינה מבריקה. פקדי פתיחת החלונות הקדמיים ממוקמים על הדלת כפי שניתן לצפות, אך אלו האחוריים ממוקמים בתחתית הקונסולה המרכזית. מתג כיבוי מערכת עצור וסע נסתר ברצפה בין המושבים. תחושת החיסכון ניכרת בין השאר גם במחסור בתאורת פנים מאחור, היעדר מראה ותאורה בסוכך השמש של הנהג, ידיות כיוונון מושב מתכתיות, ופקדים וחומרי דיפון פשוטים למראה ולמגע. אפילו המפתח פשוט ואינו מתקפל.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי מציע בסיס גלגלים באורך 2,590 מ"מ המקנה מרווח ברכיים סביר בהחלט ליושבי המושב האחורי. המושבים הקדמיים טובים ונוחים, אם כי בסיס מושב ארוך יותר היה מתקבל בברכה. תנוחת הנהיגה גבוהה ומעניקה שדה ראיה רחב המקל מאוד בתמרון עירוני. ההגה מתכוון ידנית רק לגובה. הכניסה והיציאה מהמושבים הקדמיים נוחה בזכות המרכב הגבוה אך הכניסה למושב האחורי מעט פחות נוחה בשל מפתח דלתות אחוריות מצומצם.

 

המושב האחורי יאכלס שני בוגרים ללא בעיה אך השלישי יצור צפיפות לא נעימה חרף הרצפה השטוחה. בכל אופן, המרווח סביר ביחס לסגמנט. מיותר לציין, כי כל אבזור מותרות כגון פתחי אוורור, תאורת פנים, שקעי טעינה, חלונות כהים, או ידיות אחיזה, נעדר מסביבת המושב האחורי. המושב סביר ונוח לישיבה, עם זווית טובה למשענת הגב.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

תא הכפפות ענק, אך פתיחתו שומטת מטה את מכסה התא, ללא כל שיכוך. היעדר תא אחסון בין המושבים מורגש, במקומו ישנם תאי אחסון בדלתות, שני מחזיקי כוסות בתחתית הקונסולה ועוד תא קטן במרכז הדשבורד.

 

תא המטען בנפח מכובד של 320 ליטרים, אך מפתח הטעינה צר עקב גופי התאורה הרחבים, וגבוה עקב שפת הטענה גבוהה ומרכב מוגבה. גם הגימור בתא המטען זול ונעדר חומרי דיפון. קיפול המושבים האחוריים בתצורת 60:40 מביא לנפח טעינה של 1,200 ליטרים. מתחת לרצפת תא המטען נמצא גלגל חלופי זמני מפלדה.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

נוחות הנסיעה בדאצ'יה סנדרו סטפווי טובה מאוד. יעודו לשווקים מתפתחים כגון מזרח אירופה, הביאו את מהנדסי המתלים לבחור בכיול רך בעל מהלך ארוך, שהתאפשר בזכות מרווח גחון מוגבה. בעלת הבית רנו, אשר מספקת מגוון רכיבים לדאצ'יה, אחראית על בולמים בעלי יכולת שיכוך "צרפתית", כך שהתוצאה הסופית טובה בהחלט ועדיפה על כמה מהמשפחתיות המוכרות. דאצ'יה סנדרו סטפווי יודע לרכך ולספוג בורות ושברים, ומתאים מאוד לכבישי גוש דן.

 

נסיעת המבחן נערכה לאחר ימים שטופי גשם אשר פערו בורות בכבישים, יצרו קרקע בשלה למבחן והעמידו בפני הרומני שלנו אתגרי נוחות אשר היו עלולים אף לסיים את חייהם של צמיגים נמוכי חתך. צמיגי הרכב בחתך 55 יחד עם כיול המתלים הרך ספגו את תחלואי הכביש בכבוד. מחוץ לעיר נשמרת נוחות הנסיעה הטובה, אך קיימת רגישות יתרה לרוחות צד במזג אוויר חורפי. בידוד הרעשים אינו מבריק וזוכה לציון סביר בלבד. המנוע נשמע תחת תאוצה ורעשי רוח וצמיגים מתחילים להופיע כבר במהירות של 90 קמ"ש.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

מרווח גחון של 207 מ"מ מאפשר ירידה לשבילים. דאצ'יה סנדרו סטפווי נועד כאמור לשווקים מתפתחים, בעלי תשתיות רעועות וכבישי עפר. אותה נוחות רכה וסופגת, מספקת גם יכולת ספיגה טובה בשבילים, אשר מאפשרת לנהג שיחפוץ, להגיע רחוק יותר מכל רכב סופר מיני ממוצע. כמובן שהנעה קדמית בלבד ומפרט בסיסי אינם מאפשרים יכולת שטח כלשהי, אך האופציה לרדת לשביל מבלי לנגח את גחון הרכב, מהווה ערך מוסף.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 898 סמ"ק בהספק 90 כ"ס ומומנט של 14.3 קג"מ, המשודך לתיבת 5 הילוכים רובוטית חד מצמדית. הביצועים מספקים ומציעים תאוצה נאה, לצד תאוצות ביניים טובות. המנוע מייצר השהיית טורבו קצרה עד ל- 2,000 סל"ד, אך הוא נטול ויברציות וקרקושים אשר מתלווים לחלק ממנועי השלושה צילינדרים. מדדנו תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 12.1 שניות, שניה אחת יותר מנתון היצרן הרשמי.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

הבעיה העיקרית בחבילה זו, היא תיבת ההילוכים החד מצמדית אשר פוגמת באיכות הנסיעה עקב פעולה איטית ומטלטלת. דאצ'יה טוענים לפעולה מעודנת ביחס לתיבות דומות בזכות מצמד אלקטרו מכני, בשונה ממצמד אלקטרו הידראולי אצל חלק מהמתחרות. בפועל, החסרונות המוכרים מורגשים גם כאן באותה מידה והתיבה עלולה להציק בחיי היומיום לרוב הנהגים, במיוחד לאלו המרבים בנסיעה עירונית או פקוקה. אנו ממליצים לבחור בתיבת ההילוכים הידנית ככל שהאופציה רלוונטית.

 

התנהגות הכביש אינה יוצאת נשכרת מכיול המתלים הרך שאחראי על נוחות הנסיעה הטובה. בכל נהיגה שאינה מנהלתית, אפילו בכניסה מהירה לכיכר, מייצר המרכב זווית גלגול מוחשית. אחיזת הכביש דווקא טובה וזעקות צמיגים ישמעו רק בפניות חדות במהירות גבוהה. בכל מקרה המתלים הרכים ידכאו כל רצון לנסיעה דינמית. ההגה בעל תגבור הידראולי שכבר פס מן העולם, מציע משקל ודיוק טובים, אך חסר כל תקשורת.

 

צריכת דלק

 

עם משקל של 1,122 ק"ג ומנוע בנפח 898 סמ"ק, ניתן היה לצפות לצריכת דלק נמוכה. בנסיעת המבחן שכללה שימוש במערכת עצור-סע ושימוש מועט במזגן, עמדה צריכת הדלק על 13.5 ק"מ לליטר דלק. הנתון שהשגנו סביר בלבד ורחוק מנתון היצרן העומד על 19.6 ק"מ לליטר. מיכל דלק גדול בנפח 50 ליטרים יספיק לטווח נסיעה של כ- 600 ק"מ. דרגת זיהום האוויר הינה 4 מתוך 15.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי משווק עם אחריות מלאה לשלוש שנים או עד 100,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים של דאצ'יה סנדרו סטפווי הינם מהזולים ביותר בשוק. גרסת הבנזין נדרשת לטיפול תקופתי כל שנה או 30,000 ק"מ. מחיר הטיפול הראשון עומד על 654 ₪ ומחיר הטיפול השני עומד על 1,199 ₪. עלות הטיפולים הכוללת עד 60,000 הקילומטרים הראשונים עומדת על 1,853 ₪ בלבד, כולל מע"מ.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

עלות פנס ראשי עומדת על 1,714 ₪, עלות פנס אחורי 710 ₪, עלות מראת צד 2,334 ₪, עלות רפידות בלמים 344 ₪, ועלות צלחות בלמים 583 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ וזולים משמעותית מהמתחרים.

 

עלויות הביטוח הן 1,632 ₪ לביטוח חובה ו- 5,855 ₪ לביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 ללא תביעות וללא שלילת רישיון בשלוש השנים האחרונות.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2013, קיבל דאצ'יה סנדרו ציון של 4 כוכבים מתוך 5 עם ציונים של 80% בהגנה על בוגרים, 79% בהגנה על ילדים, 57% בהגנה על הולכי רגל, ו- 55% עבור מערכות הבטיחות. אבזור הבטיחות דל מאוד וכולל בין היתר 4 כריות אוויר בלבד, מצלמת רוורס וחיישני רוורס. כמו כן מותקנת ברכב מערכת מובאון בהתקנה מקומית המספקת התרעות בלבד. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 0 מתוך 8 עקב היעדרן של 6 כריות אוויר או כל מערכת בטיחות חדישה.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי דאצ'יה סנדרו סטפאווי

 

תמורה למחיר

 

דאצ'יה סנדרו סטפווי עם תיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית, מוצע במחיר 77,990 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם צג בגודל 7 אינץ', קישוריות בלוטות', מצלמת רוורס, מערכת שמע עם 4 רמקולים, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, משענת יד לנהג, הגה כוח אלקטרו הידראולי מתכוונן לגובה, 4 חלונות חשמל, מושב אחורי מתקפל ביחס 60:40, מראות מחוממות ומתכווננות חשמלית, פנסי ערפל, תאורת יום מסוג LED, וחישוקי פלדה בקוטר 16 אינץ'.

 

תמורת המחיר המפתה מציע דאצ'יה סנדרו סטפווי שימושיות גבוהה, ביצועים סבירים, ונוחות נסיעה טובה בכל תנאי הדרך. לחובתו נרשמת תחושה בסיסית ומיושנת בתא הנוסעים, בטיחות חסרה ותיבת הילוכים לא מעודנת. על כן, לאלו מכם אשר זקוקים למכונית קטנה וזולה, בעלת תיבת הילוכים אוטומטית, דאצ'יה סנדרו סטפווי מהווה אופציה הגונה.

 

דאצ'יה סנדרו סטפאווי אוטומטי
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 898 סמ"ק
הספק מרבי משולב 90/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 14.3/2,250 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 5 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,089 מ"מ
רוחב כללי 1,761 מ"מ
גובה כללי 1,555 מ"מ
בסיס גלגלים 2,589 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

320 ליטרים

משקל עצמי 1,122 ק"ג
מהירות מרבית 168 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 19.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4 (מתוך 15)
ציון בטיחות ENCAP 4 כוכבים (2013)
רמת אבזור בטיחות

0 (מתוך 8)

מחיר

77,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר