פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

 

רכב הקרוסאובר הבינוני של פיג'ו מקבל גרסת מנוע בסיסית וחסכונית יותר. יצאנו לעמוד על מעלותיו של האריה בגרסה החסכונית

תגיות | פנאי שטח, פיג'ו, 3008, מחירון רכב, פיג'ו 3008 1.2, פיג'ו 3008 2019

פיג'ו 3008 ידוע כפייבוריט בסגמנט הקרוסאוברים הגדוש מתחרים. עיצוב מסוגנן, תא נוסעים חדשני ואיכות נסיעה טובה, השיגו לאריה הצרפתי שלל כתרים ותארים ע"י מדיות רבות וטובות. כעת מציע פיג'ו 3008 גרסת בסיס חדשה עם מנוע קטן וחסכוני בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה. בתצורה זו מתכוונת פיג'ו לתת פייט לגרסאות הבסיס של המתחרים מקוריאה - קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון.

 

פיג'ו 3008 1.2 טורבו פרימיום
יתרונות   עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש
חסרונות   גרסאות הבסיס ללא חבילת מערכות בטיחות אקטיביות מלאה

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

עיצוב ונוחות

 

פיג'ו 3008 מתהדר בעיצוב יפייפה המשדר שיק צרפתי מכל עבר. למרות הוותק היחסי על כבישי הארץ, העיצוב עדיין נראה חדשני ומושך מבטים. החזית כוללת שבכה תלת ממדית בעלת נוכחות, וגופי תאורה קדמיים המשתלבים בהומוגניות עם הפגושים הקדמיים. מהצד בולט קו הגג המשתפל קלות, והצביעה הדו-גונית ברכב המבחן תורמת למראה המצודד. הקורות המושחרות משלימות את מראה "הגג הצף" שהפך לפופולרי בשנים האחרונות. בנוסף מצוייד פיג'ו 3008 בכל האלמנטים העיצוביים למראה שטח קשוח, ביניהם קשתות גלגלים מושחרות, מגלש בצבע כרום בתחתית הפגושים, חצאיות פלסטיק מושחרות, ומוטות נשיאה על הגג. פיג'ו 3008 מציע לדעתנו את ההופעה המושכת ביותר בסגמנט הקרוסאוברים בטווח המחירים הנע סביב 150,000 ₪.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

תא הנוסעים של פיג'ו 3008 עוטף את הנהג ופקדי השליטה קרובים ונגישים. סביבת הנהג מעוצבת בשני מפלסים כך שהעליון כולל מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' בעברית. שני המסכים מציגים חדות טובה וגרפיקה מושקעת עם אפשרות להציג את לוח המחוונים בתצורות שונות. סוללת הפקדים העיקרית במפלס התחתון מעוצבת למשעי כקלידי פסנתר מתכתיים ומוסיפה תחושת פרימיום לתא המושקע.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

הנדסת האנוש הוקרבה מעט לטובת העיצוב הנועז והחדשני. בולטים בהעדרם פקדים פיזיים למערכת בקרת האקלים וכל שינוי טמפרטורה או עוצמת אוורור מצריך כניסה לתפריט הרכב ומספר לחיצות על צג המגע. גלגל ההגה הקטן והקטום מקורי במראהו ונעים לאחיזה, אך עלול להסתיר חלק מלוח המחוונים לגבוהים שבינינו. מעבר לכך, מדובר ללא ספק בתא הנוסעים הטוב בסמגנט, המעניק תחושה עוטפת ועשירה בזכות שימוש בחומרי דיפון רכים בחלקים העליונים, ודיפון בד בין שני המפלסים המוסיף תחושה חמימה.

 

המושבים זוכים לסופרלטיבים דומים בזכות שילוב ראוי של נוחות ותמיכה צידית, ומאפשרים לגמוע שעות רבות של נסיעה בנוחות נטולת עייפות. קל למצוא תנוחת נהיגה נעימה ושולטת בזכות הגה מתכוון לגובה ולמרחק, ושמונה מצבי כיוונון חשמליים המוצעים ברמת אבזור פרימיום הנבחנת.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

בתא הנוסעים שפע תאי אחסון, והעיקרי שבהם הינו תא מואר ועמוק מאד מתחת למשענת היד. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות מאוד בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי, המהווה את אחת הסיבות העיקריות אצל רוב הרוכשים להעדפת קרוסאוברים על פני משפחתיות.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

פיג'ו 3008 מציע מרווח פנימי מעולה לנהג ולנוסעים לצד שדה ראיה נרחב בזכות הישיבה הגבוהה. גג השמש הפנורמי תורם לתחושה אוורירית הכוללת בתא הנוסעים. המושבים הקדמיים מציעים שפע מקום לצד תחושה עוטפת.

מאחור מרווח ברכיים טוב בזכות בסיס גלגלים באורך 2,675 מ"מ, אך מרווח הראש עלול להיות גבולי מעט לגבוהים. בזכות הרצפה השטוחה ניתן להסיע 3 נוסעים מאחור, אם כי בצפיפות מסויימת. נוסעי המושב האחורי יהנו ממושבים מעולים, פתחי אוורור, חלונות כהים, ושקע מתח 12V. תא המטען מציע סף הטענה מעט גבוה, ונפח של 520 ליטרים או 1,482 ליטרים בקיפול המושב האחורי, המתאפשר בקלות בזכות ידיות קיפול נוחות בצד תא המטען. מתחת לרצפת התא נמצא גלגל חלופי מפלדה.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

פיג'ו 3008 מציע נוחות נסיעה טובה בהחלט, אך לא כפי שהורגלנו מתוצרת המותג הצרפתי בעשורים עברו. כיול המתלים מעט הדוק בבסיסו אך מציג כושר ריסון טוב ברוב המקרים. בעיר מצליחים המתלים לרסן את רוב המפגעים ורק שיבושים חדים או בורות ביוב עמוקים יעבירו חבטה מסויימת אל תא הנוסעים. פיג'ו בחרה במתלה אחורי בעל זרוע נגררת וויתרה על האופציה היקרה הכוללת מתלה אחורי רב חיבורי אשר מוצע בצמד הקוריאנים המתחרים כבר בגרסאות הבסיס. התוצאה היא נוחות טובה אך לא מעולה בכביש רצוף גלים ועודף תנועה בציר הרוחב במעבר על רצף שיבושים. מחוץ לעיר על כבישים סלולים היטב, נוחות הנסיעה מעולה וגם יכולת השיוט נעימה, תוך שמירה על רמות רעשי כביש ורוח ברמה סבירה ביחס למקובל בקטגוריה. יכולת השטח, מסתכמת כמצופה בצליחת שבילים סלולים עם יתרון עבירות ביחס לרכב פרטי בזכות מרווח גחון בגובה 219 מ"מ.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

ביצועים

 

כלת השמחה הינה יחידת ההנעה החדשה המוצעת בישראל. פיג'ו 3008 הנבחן מצוייד ביחידת הנעה הכוללת מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס ומומנט של 23.5 קג"מ ב- 1,750 סל"ד, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. יחידת הנעה זו מתאפיינת בחיסכון בדלק לצד ביצועים זריזים וגמישות פעולה. ביצועי האריה הצרפתי אכן טובים ביחס לגרסאות הבסיס של המתחרים בזכות זמינות כוח עדיפה ותיבת 8 הילוכים יעילה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 9.7 שניות והאצות הביניים טובות מאוד.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

תיבת ההילוכים החדשה מביאה בשורה אמיתית לקטגוריה בטווח מחירים זה. התיבה מציעה פעולה חלקה ועדיפה משלל תיבות כפולות המצמדים של המתחרים מאירופה. שפע יחסי ההעברה תורם לצריכת דלק טובה וניצול מיטבי של ביצועי המנוע. עם זאת, לעיתים נראה כי מספר יחסי ההעברה גבוה מדי ובכל לחיצה על דוושת התאוצה, אפילו במצב חיסכון, מורידה התיבה הילוך אחד לפחות ואף 4 הילוכים ברמיסת הדוושה במהירות נמוכה.

 

בכביש המתפתל מגלה פיג'ו 3008 יכולת דינמית ראויה בהחלט ומציג זוויות גלגול מרוסנות ביחס לקרוסאובר משפחתי. ההגה הקטן מתגלה כפרטנר טוב בכבישים מתפתלים ומנופי העברת ההילוכים מגלגל ההגה מאפשרים לשלוט במנוע בנהיגה דינמית. לא מדובר בכלי האידיאלי לתקיפת פניות, את החוויה הזו השאירו בפיג'ו לדגמי ה- GTI החמים, אך ביחס לקטגוריה מדובר בהתנהגות כביש טובה מאוד. הבלמים טובים גם הם ולא מתעייפים תחת עומס.

 

צריכת דלק

 

בימי המבחן רשם פיג'ו 3008 1.2 טורבו צריכת דלק ממוצעת של 14.5 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם מערכת עצור-סע פעילה. נתון היצרן מדבר על 19.2 ק"מ לליטר בממוצע אך בכל מקרה מדובר בנתון טוב ביחס למתחרים בקטגוריה. עם מיכל דלק בנפח 53 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 700 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 5 מתוך 15.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

פיג'ו 3008 משווק עם אחריות מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחיר הטיפול הראשון במוסך היבואן עומד על 927 ₪, מחיר הטיפול השני 1,593 ₪, מחיר הטיפול השלישי 927 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,593 ₪.

 

מחירי החלפים של פיגו 3008 אינם יקרים. עלות יחידת תאורה קדמית עומדת על 4,280 ₪, עלות מראת צד קומפלט 2,702 ₪, ועלות פנס אחורי 1,439 ₪.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

עלות ביטוחים שנתית לכל נהג מעל גיל 21, ללא שלילת רישיון וללא תביעות עבר, עומדת על 1,599 ₪ לביטוח חובה וכ- 5,846 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2016, זכה פיג'ו 3008 לציון מרבי של חמישה כוכבים עם ציונים של 86% בהגנה על בוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 67% בהגנה על הולכי רגל, ו- 58% עבור מערכות הבטיחות.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מצלמת רוורס, והתרעה על עייפות הנהג. גרסת פרימיום מוסיפה מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, עמעום אורות אוטומטי, ובלימה אוטונומית בטווח של 5-140 קמ"ש. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 6 מתוך 8 בגרסת אקטיב, ו-7 מתוך 8 בגרסת פרימיום.

 

תמורה למחיר

 

פיג'ו 3008 1.2 ליטרים ברמת אבזור אקטיב הבסיסית יעבור לבעלותכם תמורת 150,000 ₪. אבזור הנוחות בגרסה זו כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', לוח מחוונים דיגטלי בגודל 12.3 אינץ', קישוריות בלוטות', מנופי העברת הילכים מגלגל ההגה, כניסה והתנעה ללא מפתח, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, בלם חניה אלקטרוני, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, מערכת STOP&START, כיוונון גובה למושבים הקדמיים, חלונות אחוריים כהים, תאורת יום מסוג LED, מוטות גג מסגסוגת קלה, וחישוקי 18 אינץ'.

 

רמת האבזור פרימיום הנבחנת תעלה 165,000 ₪ וכוללת בנוסף גג שמש פנורמי, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, מראות צד מתקפלות חשמלית עם תאורת LED להארת איזור הכניסה לרכב והטיה מטה בנסיעה ברוורס, משטח טעינה אלחוטי, חימום למושבים הקדמיים, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, ריפודים משולבים עור מלאכותי ובד, אפשרות להארכת בסיס המושבים הקדמיים, תאורת אווירה, וצביעה דו גונית למרכב.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

פיג'ו 3008 בגרסת 1.2 ליטר שומר על כל היתרונות המוכרים אשר הפכו אותו לפייבוריט עד כה. הוא מציע עיצוב חיצוני ופנימי יפייפים, תא נוסעים איכותי, איכות נסיעה טובה, ושימושיות משפחתית מעולה. יחידת ההנעה החדשה מתגלה כסופר יעילה מבחינת ביצועים וחיסכון בדלק. היא מספקת האצות וכוח ברמה מספקת לכל נהג משפחתי לצד צריכת דלק נמוכה יחסית. לפיג'ו יש קלף חזק בקטגוריה, ועתה גם במחיר נגיש יותר.

 

פיג'ו 3008 1.2 טורבו פרימיום אוטומטי
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 1,199 סמ"ק
הספק מרבי משולב 130/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 23.5/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,447 מ"מ
רוחב כללי 1,841 מ"מ
גובה כללי 1,620 מ"מ
בסיס גלגלים 2,675 מ"מ
מיכל דלק 53 ליטרים
נפח תא מטען

520 ליטרים

משקל עצמי 1,395 ק"ג
מהירות מרבית 188 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.7 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 19.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 5 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2016)
רמת אבזור בטיחות

6 (מתוך 8)

מחיר

165,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד