פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

 

רכב הקרוסאובר הבינוני של פיג'ו מקבל גרסת מנוע בסיסית וחסכונית יותר. יצאנו לעמוד על מעלותיו של האריה בגרסה החסכונית

תגיות | פנאי שטח, פיג'ו, 3008, מחירון רכב, פיג'ו 3008 1.2, פיג'ו 3008 2019

פיג'ו 3008 ידוע כפייבוריט בסגמנט הקרוסאוברים הגדוש מתחרים. עיצוב מסוגנן, תא נוסעים חדשני ואיכות נסיעה טובה, השיגו לאריה הצרפתי שלל כתרים ותארים ע"י מדיות רבות וטובות. כעת מציע פיג'ו 3008 גרסת בסיס חדשה עם מנוע קטן וחסכוני בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה. בתצורה זו מתכוונת פיג'ו לתת פייט לגרסאות הבסיס של המתחרים מקוריאה - קיה ספורטאז' ויונדאי טוסון.

 

פיג'ו 3008 1.2 טורבו פרימיום
יתרונות   עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש
חסרונות   גרסאות הבסיס ללא חבילת מערכות בטיחות אקטיביות מלאה

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

עיצוב ונוחות

 

פיג'ו 3008 מתהדר בעיצוב יפייפה המשדר שיק צרפתי מכל עבר. למרות הוותק היחסי על כבישי הארץ, העיצוב עדיין נראה חדשני ומושך מבטים. החזית כוללת שבכה תלת ממדית בעלת נוכחות, וגופי תאורה קדמיים המשתלבים בהומוגניות עם הפגושים הקדמיים. מהצד בולט קו הגג המשתפל קלות, והצביעה הדו-גונית ברכב המבחן תורמת למראה המצודד. הקורות המושחרות משלימות את מראה "הגג הצף" שהפך לפופולרי בשנים האחרונות. בנוסף מצוייד פיג'ו 3008 בכל האלמנטים העיצוביים למראה שטח קשוח, ביניהם קשתות גלגלים מושחרות, מגלש בצבע כרום בתחתית הפגושים, חצאיות פלסטיק מושחרות, ומוטות נשיאה על הגג. פיג'ו 3008 מציע לדעתנו את ההופעה המושכת ביותר בסגמנט הקרוסאוברים בטווח המחירים הנע סביב 150,000 ₪.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

תא הנוסעים של פיג'ו 3008 עוטף את הנהג ופקדי השליטה קרובים ונגישים. סביבת הנהג מעוצבת בשני מפלסים כך שהעליון כולל מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' בעברית. שני המסכים מציגים חדות טובה וגרפיקה מושקעת עם אפשרות להציג את לוח המחוונים בתצורות שונות. סוללת הפקדים העיקרית במפלס התחתון מעוצבת למשעי כקלידי פסנתר מתכתיים ומוסיפה תחושת פרימיום לתא המושקע.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

הנדסת האנוש הוקרבה מעט לטובת העיצוב הנועז והחדשני. בולטים בהעדרם פקדים פיזיים למערכת בקרת האקלים וכל שינוי טמפרטורה או עוצמת אוורור מצריך כניסה לתפריט הרכב ומספר לחיצות על צג המגע. גלגל ההגה הקטן והקטום מקורי במראהו ונעים לאחיזה, אך עלול להסתיר חלק מלוח המחוונים לגבוהים שבינינו. מעבר לכך, מדובר ללא ספק בתא הנוסעים הטוב בסמגנט, המעניק תחושה עוטפת ועשירה בזכות שימוש בחומרי דיפון רכים בחלקים העליונים, ודיפון בד בין שני המפלסים המוסיף תחושה חמימה.

 

המושבים זוכים לסופרלטיבים דומים בזכות שילוב ראוי של נוחות ותמיכה צידית, ומאפשרים לגמוע שעות רבות של נסיעה בנוחות נטולת עייפות. קל למצוא תנוחת נהיגה נעימה ושולטת בזכות הגה מתכוון לגובה ולמרחק, ושמונה מצבי כיוונון חשמליים המוצעים ברמת אבזור פרימיום הנבחנת.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

בתא הנוסעים שפע תאי אחסון, והעיקרי שבהם הינו תא מואר ועמוק מאד מתחת למשענת היד. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות מאוד בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי, המהווה את אחת הסיבות העיקריות אצל רוב הרוכשים להעדפת קרוסאוברים על פני משפחתיות.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

פיג'ו 3008 מציע מרווח פנימי מעולה לנהג ולנוסעים לצד שדה ראיה נרחב בזכות הישיבה הגבוהה. גג השמש הפנורמי תורם לתחושה אוורירית הכוללת בתא הנוסעים. המושבים הקדמיים מציעים שפע מקום לצד תחושה עוטפת.

מאחור מרווח ברכיים טוב בזכות בסיס גלגלים באורך 2,675 מ"מ, אך מרווח הראש עלול להיות גבולי מעט לגבוהים. בזכות הרצפה השטוחה ניתן להסיע 3 נוסעים מאחור, אם כי בצפיפות מסויימת. נוסעי המושב האחורי יהנו ממושבים מעולים, פתחי אוורור, חלונות כהים, ושקע מתח 12V. תא המטען מציע סף הטענה מעט גבוה, ונפח של 520 ליטרים או 1,482 ליטרים בקיפול המושב האחורי, המתאפשר בקלות בזכות ידיות קיפול נוחות בצד תא המטען. מתחת לרצפת התא נמצא גלגל חלופי מפלדה.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

פיג'ו 3008 מציע נוחות נסיעה טובה בהחלט, אך לא כפי שהורגלנו מתוצרת המותג הצרפתי בעשורים עברו. כיול המתלים מעט הדוק בבסיסו אך מציג כושר ריסון טוב ברוב המקרים. בעיר מצליחים המתלים לרסן את רוב המפגעים ורק שיבושים חדים או בורות ביוב עמוקים יעבירו חבטה מסויימת אל תא הנוסעים. פיג'ו בחרה במתלה אחורי בעל זרוע נגררת וויתרה על האופציה היקרה הכוללת מתלה אחורי רב חיבורי אשר מוצע בצמד הקוריאנים המתחרים כבר בגרסאות הבסיס. התוצאה היא נוחות טובה אך לא מעולה בכביש רצוף גלים ועודף תנועה בציר הרוחב במעבר על רצף שיבושים. מחוץ לעיר על כבישים סלולים היטב, נוחות הנסיעה מעולה וגם יכולת השיוט נעימה, תוך שמירה על רמות רעשי כביש ורוח ברמה סבירה ביחס למקובל בקטגוריה. יכולת השטח, מסתכמת כמצופה בצליחת שבילים סלולים עם יתרון עבירות ביחס לרכב פרטי בזכות מרווח גחון בגובה 219 מ"מ.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

ביצועים

 

כלת השמחה הינה יחידת ההנעה החדשה המוצעת בישראל. פיג'ו 3008 הנבחן מצוייד ביחידת הנעה הכוללת מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס ומומנט של 23.5 קג"מ ב- 1,750 סל"ד, המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית. יחידת הנעה זו מתאפיינת בחיסכון בדלק לצד ביצועים זריזים וגמישות פעולה. ביצועי האריה הצרפתי אכן טובים ביחס לגרסאות הבסיס של המתחרים בזכות זמינות כוח עדיפה ותיבת 8 הילוכים יעילה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 9.7 שניות והאצות הביניים טובות מאוד.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

תיבת ההילוכים החדשה מביאה בשורה אמיתית לקטגוריה בטווח מחירים זה. התיבה מציעה פעולה חלקה ועדיפה משלל תיבות כפולות המצמדים של המתחרים מאירופה. שפע יחסי ההעברה תורם לצריכת דלק טובה וניצול מיטבי של ביצועי המנוע. עם זאת, לעיתים נראה כי מספר יחסי ההעברה גבוה מדי ובכל לחיצה על דוושת התאוצה, אפילו במצב חיסכון, מורידה התיבה הילוך אחד לפחות ואף 4 הילוכים ברמיסת הדוושה במהירות נמוכה.

 

בכביש המתפתל מגלה פיג'ו 3008 יכולת דינמית ראויה בהחלט ומציג זוויות גלגול מרוסנות ביחס לקרוסאובר משפחתי. ההגה הקטן מתגלה כפרטנר טוב בכבישים מתפתלים ומנופי העברת ההילוכים מגלגל ההגה מאפשרים לשלוט במנוע בנהיגה דינמית. לא מדובר בכלי האידיאלי לתקיפת פניות, את החוויה הזו השאירו בפיג'ו לדגמי ה- GTI החמים, אך ביחס לקטגוריה מדובר בהתנהגות כביש טובה מאוד. הבלמים טובים גם הם ולא מתעייפים תחת עומס.

 

צריכת דלק

 

בימי המבחן רשם פיג'ו 3008 1.2 טורבו צריכת דלק ממוצעת של 14.5 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם מערכת עצור-סע פעילה. נתון היצרן מדבר על 19.2 ק"מ לליטר בממוצע אך בכל מקרה מדובר בנתון טוב ביחס למתחרים בקטגוריה. עם מיכל דלק בנפח 53 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 700 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 5 מתוך 15.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

פיג'ו 3008 משווק עם אחריות מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. מחיר הטיפול הראשון במוסך היבואן עומד על 927 ₪, מחיר הטיפול השני 1,593 ₪, מחיר הטיפול השלישי 927 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,593 ₪.

 

מחירי החלפים של פיגו 3008 אינם יקרים. עלות יחידת תאורה קדמית עומדת על 4,280 ₪, עלות מראת צד קומפלט 2,702 ₪, ועלות פנס אחורי 1,439 ₪.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

עלות ביטוחים שנתית לכל נהג מעל גיל 21, ללא שלילת רישיון וללא תביעות עבר, עומדת על 1,599 ₪ לביטוח חובה וכ- 5,846 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro NCAP שנערכו בשנת 2016, זכה פיג'ו 3008 לציון מרבי של חמישה כוכבים עם ציונים של 86% בהגנה על בוגרים, 85% בהגנה על ילדים, 67% בהגנה על הולכי רגל, ו- 58% עבור מערכות הבטיחות.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מצלמת רוורס, והתרעה על עייפות הנהג. גרסת פרימיום מוסיפה מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, עמעום אורות אוטומטי, ובלימה אוטונומית בטווח של 5-140 קמ"ש. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 6 מתוך 8 בגרסת אקטיב, ו-7 מתוך 8 בגרסת פרימיום.

 

תמורה למחיר

 

פיג'ו 3008 1.2 ליטרים ברמת אבזור אקטיב הבסיסית יעבור לבעלותכם תמורת 150,000 ₪. אבזור הנוחות בגרסה זו כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', לוח מחוונים דיגטלי בגודל 12.3 אינץ', קישוריות בלוטות', מנופי העברת הילכים מגלגל ההגה, כניסה והתנעה ללא מפתח, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, בלם חניה אלקטרוני, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, מערכת STOP&START, כיוונון גובה למושבים הקדמיים, חלונות אחוריים כהים, תאורת יום מסוג LED, מוטות גג מסגסוגת קלה, וחישוקי 18 אינץ'.

 

רמת האבזור פרימיום הנבחנת תעלה 165,000 ₪ וכוללת בנוסף גג שמש פנורמי, פתיחה חשמלית לדלת תא המטען, בקרת אקלים דו-אזורית עם פתחי מיזוג לאחור, מראות צד מתקפלות חשמלית עם תאורת LED להארת איזור הכניסה לרכב והטיה מטה בנסיעה ברוורס, משטח טעינה אלחוטי, חימום למושבים הקדמיים, מושב נהג חשמלי עם זכרונות, ריפודים משולבים עור מלאכותי ובד, אפשרות להארכת בסיס המושבים הקדמיים, תאורת אווירה, וצביעה דו גונית למרכב.

 

פיג'ו 3008 פיג'ו 3008

 

פיג'ו 3008 בגרסת 1.2 ליטר שומר על כל היתרונות המוכרים אשר הפכו אותו לפייבוריט עד כה. הוא מציע עיצוב חיצוני ופנימי יפייפים, תא נוסעים איכותי, איכות נסיעה טובה, ושימושיות משפחתית מעולה. יחידת ההנעה החדשה מתגלה כסופר יעילה מבחינת ביצועים וחיסכון בדלק. היא מספקת האצות וכוח ברמה מספקת לכל נהג משפחתי לצד צריכת דלק נמוכה יחסית. לפיג'ו יש קלף חזק בקטגוריה, ועתה גם במחיר נגיש יותר.

 

פיג'ו 3008 1.2 טורבו פרימיום אוטומטי
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 1,199 סמ"ק
הספק מרבי משולב 130/5,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 23.5/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,447 מ"מ
רוחב כללי 1,841 מ"מ
גובה כללי 1,620 מ"מ
בסיס גלגלים 2,675 מ"מ
מיכל דלק 53 ליטרים
נפח תא מטען

520 ליטרים

משקל עצמי 1,395 ק"ג
מהירות מרבית 188 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.7 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 19.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 5 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2016)
רמת אבזור בטיחות

6 (מתוך 8)

מחיר

165,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.