אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

 

אאודי A7 החדשה מציעה פאר ופינוק שנארזו במרכב קופה 4 דלתות דינמי ומרשים. יצאנו לאמוד את יכולותיה

תגיות | סלון, אאודי, A7

אאודי A7 הינה גרסת קופה 4 דלתות של מכונית הסלון אאודי A6. היא מתחרה בקטגוריה נישתית המונה גם את מרצדס CLS חלוצת הקטגוריה וב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה. קטגוריה זו מכוונת אל קהל יעד המבקש יותר סטייל ועיצוב ממכונית הסלון שלו גם אם הדבר כרוך בפשרה מסויימת במרווח הראש במושב האחורי ביחס לתצורת סדאן קלאסית.

 

סרטון מבחן דרכים אאודי A7

 

אאודי A7 55TFSI
יתרונות עיצוב, תא נוסעים, חדשנות, ביצועים
חסרונות צריכת דלק, מרווח ראש מאחור

 

אאודי A7אאודי A7

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובה של אאודי A7 מרהיב. לטעמי זו האאודי היפה ביותר בהיצע המקומי פרט ל- R8. החרטום רחב, נמוך, ומאמץ את שפת העיצוב החדשה של המותג הכוללת גריל גדול ממדים וגופי תאורה צרים. מן הצד ניכר קו הפרופיל הדינמי בעל הגג המשופע אשר יוצר את מראה הקופה הנחשק ומשתלב עם דלת תא המטען. דלתות הצד נטולות מסגרות לחלונות, מה שתורם למראה הספורטיבי, וחישוקי 21 אינץ' (אופציה בתוספת תשלום) מרשימים משלימים הופעה כוחנית. מאחור מציגה אאודי A7 עיצוב מפוסל עם כתפיים רחבות ושריריות, וגופי תאורה המחוברים ביניהם עם פס תאורה בהתאם לשפת העיצוב של דגמי היצרן האחרונים. בנוסף לאיתות הדינמי המוכר מדגמי אאודי, כל פתיחה או נעילה מלווה במופע אורות מרשים בחסות תאורת ה- LED המלאה מלפנים ומאחור. העיצוב המפוסל והפרופורציות יוצרים נוכחות רבה על הכביש. צבע כהה יתרום למראה אלגנטי עוד יותר.

 

אאודי A7אאודי A7

 

כניסה לתא הנוסעים מחזקת את התדמית שדבקה באאודי כחלוצת טכנולוגיה. התא מעוצב באופן דומה לאאודי A6 ו- A8 עם שפע פאר, עיצוב מודרני, וקווים אופקיים המספקים תחושת מרחב אוורירית. הדשבורד, הדיפונים, והפקדים כולם עשויים מחומרים איכותיים. בכל מקום נמצא עור רך, דיפוני עץ, אלומיניום שמופיע גם בחלק מהפקדים השכיחים, לצד איכות הרכבה סופר מוקפדת בגימור מושלם.

 

אאודי A7אאודי A7

 

הקונסולה המרכזית מכוונת כלפי הנהג וכוללת שני מסכי מגע גדולים ברזולוציה גבוהה. הצג המרכזי בגודל 10.1 אינץ' מציג את מערכת הבידור והתקשורת MMI, ומתחתיו מסך נוסף בגודל 8.6 אינץ' השולט על בקרת האקלים, פונקציות נוחות שכיחות והזנת טקסטים. בנוסף לאלו, כוללת אאודי A7 גם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', שליטה קולית, וקישוריות מקיפה המאפשרת לשבעה נהגים להזין את העדפותיהם לגבי 400 פרמטרים בהתאמה אישית. מערכת שמע מבית Bang & Olufsen עם 16 רמקולים אחראית על חוויה ווקאלית מדהימה ומפיקה סאונד נקי ופיזור קול מושלם כאשר כל החלונות סגורים.

 

בניגוד למערכת ה- MMI היוצאת אשר תופעלה ע"י גלגלת, תפעול המערכות בדור החדש מתבצע באמצעות מסכי המגע. השיטוט בין התפריטים המרובים ותפעול מלוא הפיצ'רים דורש תקופת לימוד, אך בהתחשב בריבוי האפשרויות, התפעול אינטואיטיבי ורספונסיבי מאוד, בין היתר בזכות גרפיקה נעימה, ממשק יעיל, וצגי מגע המגיבים ללחיצה ברטט קל המקנה תחושה של לחיצה על פקד פיזי. כשיורד הלילה, ניתן לבחור מבין שלל אפשרויות של תאורת אווירה המוסיפה עושר רב לתא הנוסעים היוקרתי.

 

אאודי A7אאודי A7

 

המושבים באאודי A7 מעולים. הינם רחבים, נוחים ומציעים תמיכה הגונה. ניתן לכוונון חשמלית את תמיכת הירכיים והשכמות, בנוסף לשלל הכיוונונים החשמליים המוכרים. המושב האחורי זוכה לסופרלטיבים דומים והתחושה היא של ישיבה בתוך המושב ולא מעליו. הישיבה ברכב לא מעייפת גם לאחר שעות ארוכות של נהיגה. נוסעי המושב האחורי ייהנו משפע מרחב לרגליים, פתחי מיזוג במרכז תא הנוסעים, ושקע טעינה, אך מרווח הראש מוגבל עקב הגג המשתפל אשר מקריב את השימושיות לטובת מראה קופה ארבע דלתות. הכניסה והיציאה מהמושב האחורי מצריכות כיפוף ראש מאותה סיבה.

 

אאודי A7אאודי A7

 

בתא הנוסעים פזורים תאי אחסון רבים, ביניהם תא עמוק מתחת למשענת היד שבין המושבים, ובאזור ידית ההילוכים תא נוסף עם מחזיקי כוסות ומפתח. ישנם תאי אחסון עמוקים בדלתות ותא הכפפות גדול דיו, מואר ומדופן היטב. תא המטען בנפח 535 ליטרים וכולל פתיחה וסגירה חשמלית. מבנהו מחייב סידור המטען לעומק התא אך פתח טעינה רחב ושפת טעינה נמוכה הופכים את מלאכת העמסת המטען לנוחה. בתא המטען ישנן נקודות עיגון וברצפתו גלגל חלופי בגודל מלא.

 

התנעה ללא מפתח מתבצעת באמצעות מתג אלומיניום הממוקם בסמוך לידית ההילוכים. שילוב להילוך דרייב מתבצע באמצעות דחיפת מוט ההילוכים (שאינו נע על גבי מסילה) פעמיים כלפי מטה. תחילת התנועה בעיר מתרחשת בנינוחות. תא הנוסעים שקט מאוד גם במהירויות של כביש 6 וניכר כי באאודי השקיעו רבות בחומרי בידוד והשתקת רעשים מכל הסוגים.

 

נוחות הנסיעה מעולה ברוב המקרים ואאודי A7 מתגלה כשייטת אוטוסטרדות מושלמת. אף שרכב המבחן לא צוייד במתלים אדפטיביים, הציגו המתלים הסטנדרטיים כושר ריסון ושיכוך מצויין, אך צמיגי ענק בחתך 35 גורמים לכך ששברים, בורות ומכסי ביוב המצויים בשפע בעיר, מעבירים חבטה אל תא הנוסעים. מחוץ לעיר מצליחה האאודי הכבדה לשייט בנינוחות ולרסן גלי אספלט ביעילות.

 

אאודי A7אאודי A7

 

מידותיה של האאודי הסלונית נדיבים ביותר. עם אורך של 4,969 מ"מ, רוחב של 1,908 מ"מ, וגובה של 1,422 מ"מ, לא ניתן לצפות לכושר תמרון עירוני זריז כשל מכונית סופר מיני. נסיעה ברחובות צרים דורשת האטת קצב ושימת לב לרוחב המכונית. מצלמות 360 מעלות מעולות ומצלמת ראיית לילה הפועלת עד מהירות 20 קמ"ש, מסייעות מאוד בתמרונים מסוג זה ובמעברים צרים. שדה הראייה מעולה ביחס למידות המרכב.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין V6 TFSI בנפח 3.0 ליטרים המפיק 340 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ בטווח 1,370-4,500 סל"ד, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים S-troinc ולמערכת הנעה כפולה מסוג קוואטרו. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.3 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל- 250 קמ"ש.

 

אאודי A7אאודי A7

 

יחידת ההנעה כוללת מערכת Mild Hybrid המבוססות על אלטרנטור במתח 48 וולט וסוללת ליתיום הממוקמת על הציר האחורי. אלו מהווים מנוע עזר חשמלי המאפשר שיוט במהירויות 55-160 קמ"ש ונסיעה במהירות של עד 22 קמ"ש על טהרת החשמל, כך שניתן לנסוע במשך 40 שניות ללא פליטת מזהמים. הנתונים המרשימים על הנייר מגובים בהעברת הכוח לאספלט בקלילות מרשימה. המומנט המרבי המתקבל כבר בסל"ד נמוך, מבטל את השהיית הטורבו כך שכוח מתפרץ זמין בכל קשת הסל"ד ודוחף את אאודי A7 בעוצמה שלא תבייש מכונית ספורט.

 

מומלץ מאוד להשתמש במגביל המהירות על מנת לשמור על רישיון הנהיגה. מהירויות שלילה מרגישות כמו שיוט נעים ונינוח, ואם הנהג לא יביט אל עבר לוח המחוונים, עלול הוא למצוא עצמו מפר את תקנות התעבורה לאורך קילומטרים ארוכים מבלי לשים לב. במהירות 130 קמ"ש מתרומם הספויילר האחורי המשולב בקצה דלת תא המטען, ותורם להצמדה טובה יותר של ירכתי המכונית אל הכביש. פעולת מערכת ה- Mild Hybrid שקופה לחלוטין ואינה מורגשת.

 

אאודי A7אאודי A7

 

בורר מצבי הנהיגה תורם לשינוי אופי המנוע וחדות התגובות. מצב "דינמיק" מספק העברות הילוכים מהירות מאוד והשליטה ממנופי העברת ההילוכים מאחורי גלגל ההגה מדוייקת ומסייעת לנהיגה דינמית.

 

לאאודי A7 יש מה להציע מבחינה דינמית. מערכת הקוואטרו המהוללת בשילוב כושר ריסון מעולה של המתלים, מייצרים אחיזת כביש גבוהה גם בכבישים מפותלים. ניתן ליהנות בנהיגה טכנית, אך משקלה הגבוה של אאודי A7 העומד על 1,890 ק"ג, מורגש מאוד בעת דחיקת המרכב לפניה חדה, ובתנאי קיצון מאותת לנהג כי זו אינה מכונית ספורט קלילה. ההגה מדוייק וחד אך חסר תקשורת ואינו מסייע לתקיפת פניות מהירה. סביר להניח כי מתלים אדפטיביים הניתנים להקשחה, היו מסייעים רבות בשיפור היכולת הדינמית הגבוהה.

 

אאודי A7אאודי A7

 

הבלמים מרשימים מאוד והציגו יכולת תאוטה וסיבולת גבוהים, אך המערכת הרגרנטיבית לאגירת אנרגיית הבלימה לטובת טעינת הסוללה יוצרת תחושה עצית ומציקה מדי פעם.

 

צריכת דלק

 

לאור מערכת ה- Mild Hybrid ציפיתי לנתון צריכת דלק מרשים יותר, אך בתחנת הדלק הזכירה לי אאודי A7 כי מדובר במכונית כבדה עם הנעה כפולה ומנוע V6. בימי המבחן המאומצים עמדה צריכת הדלק על 7.0 ק"מ לליטר, רחוק מנתון היצרן העומד על 14.1 ק"מ לליטר. עם מיכל דלק בנפח 73 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 550 ק"מ בנסיעה מנהלתית. דרגת זיהום האוויר הינה 14 מתוך 15.

 

אאודי A7אאודי A7

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי אאודי נחשבת טובה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה אאודי במקום הרביעי מתוך 27 יצרנים, ושמרה על מיקומה מדירוגה הקודם בשנת 2016. אאודי A7 החדשה נהנית מאחריות מלאה לשלוש שנים ללא הגבלת קילומטרים.

 

אאודי A7אאודי A7

 

מחירי הטיפולים והחלפים אינם זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

בטיחות

 

אאודי A7 טרם נבחנה במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP אך מקבילתה אאודי A6 זכתה לציון מרבי של 5 כוכבים בשנת 2018, עם ציונים של 93% בסעיף הגנה על בוגרים, 85% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 81% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 76% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 6 מתוך 8.

 

אאודי A7אאודי A7

 

אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים, בלימה אוטונומית, התרעה על תנועה צולבת מלפנים ומאחור, בלימה אוטונומית בעת זיהוי מכשול, מגביל מהירות, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, מצלמות 360 מעלות, וחיישני חניה מלפנים ומאחור.

 

תמורה למחיר

 

אאודי A7 בגרסת המבחן 55TFSI תעבור לבעלותכם תמורת 600,000 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר גג פנורמי חשמלי, סגירת ואקום לדלתות, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זכרון וחימום, מערכת שמע מבית Bang & Olufsen עם 16 רמקולים, משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה פנימית, בקרת אקלים דו אזורית עם פתחי אוורור אחוריים, פקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה, ריפודי עור מילאנו, דיפוני עץ, שמשה קדמית מבודדת חום, פנסי LED מטריקס קדמיים עם איתות דינמי מלפנים ומאחור, חבילת עיצוב חיצונית High Gloss, וחישוקי 19 אינץ' בעיצוב 5 זרועות בגוון אפור.

 

אאודי A7 מציגה עיצוב ייחודי ומרהיב בקטגוריית הסלון. הפרמייה הנדרשת בעבורה גבוהה ב- 8% ביחס למקבילתה בתצורת הסדאן לצד הקרבה מסויימת של מרווח הראש במושב האחורי. המכונית גדושה במיטב הטכנולוגיה העדכנית של היצרן, מציגה ממשק נהג-רכב מתקדם, מערכות בטיחות משוכללות, יכולת נהיגה חצי אוטונומית (שטרם בשלה מבחינה רגולטיבית), ואיכות נסיעה משובחת. למנכ"ל הנוהג לנהוג בעצמו ואינו מארח לעיתים תכופות אורחים במושב האחורי, אאודי A7 מציעה עיצוב מרהיב לצד תדמית אליטיסטית וחדשנית בשילוב יכולת דינמית מהגבוהות בקטגוריה.

 

אאודי A7 TFSI 55 קוואטרו
מנוע טורבו בנזין V6 בנפח 2,995 סמ"ק
הספק מרבי משולב 340/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 51.0/1,370 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,969 מ"מ
רוחב כללי 1,908 מ"מ
גובה כללי 1,422 מ"מ
בסיס גלגלים 2,933 מ"מ
מיכל דלק 73 ליטרים
נפח תא מטען

535 ליטרים

משקל עצמי 1,890 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 5.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 7.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14(מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2018)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

600,000 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו

     
  • קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.04.19 | מבחני רכב

    בדורה השלישי מבטיחה קיה סיד המשפחתית להיות טובה יותר בכל ההיבטים. יצאנו לבדוק האם הפעם יש לה סיכוי להצליח בשוק הישראלי

    קיה סיד נשאה את דגל המהפכה של קיה - משפחתית קומפקטית שתוכננה ויוצרה באירופה כדי לקלוע לטעם המקומי. ההצלחה לא איחרה לבוא וערב השקת הדור השלישי מדווחת קיה על למעלה מ- 1.3 מיליון מסירות ברחבי העולם. קיה סיד מחזיקה בנתח של 16% מכלל המסירות של קיה באירופה כאשר גרסת הסטיישן תופסת נתח של 40% ממסירות הדגם.

     
  • פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    15.04.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני, יחידת הנעה משופרת ואבזור נוסף. יצאנו לבחון את המתכון המשופר

    פיג'ו 308 מוכרת מזה שנים בשוק הרכב הישראלי כמשפחתית סולידית ופרקטית שנפוצה בעיקר בציי הרכב. כעת מגיעה אלינו הצרפתייה לאחרת מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכות בטיחות אקטיביות אשר נועדו לשפר את מעמדה בשוק. יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים הופכת את פיג'ו 308 לרלוונטית וכדאית לצ