אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

 

אאודי A7 החדשה מציעה פאר ופינוק שנארזו במרכב קופה 4 דלתות דינמי ומרשים. יצאנו לאמוד את יכולותיה

תגיות | סלון, אאודי, A7

אאודי A7 הינה גרסת קופה 4 דלתות של מכונית הסלון אאודי A6. היא מתחרה בקטגוריה נישתית המונה גם את מרצדס CLS חלוצת הקטגוריה וב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה. קטגוריה זו מכוונת אל קהל יעד המבקש יותר סטייל ועיצוב ממכונית הסלון שלו גם אם הדבר כרוך בפשרה מסויימת במרווח הראש במושב האחורי ביחס לתצורת סדאן קלאסית.

 

אאודי A7 55TFSI
יתרונות עיצוב, תא נוסעים, חדשנות, ביצועים
חסרונות צריכת דלק, מרווח ראש מאחור

 

אאודי A7אאודי A7

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובה של אאודי A7 מרהיב. לטעמי זו האאודי היפה ביותר בהיצע המקומי פרט ל- R8. החרטום רחב, נמוך, ומאמץ את שפת העיצוב החדשה של המותג הכוללת גריל גדול ממדים וגופי תאורה צרים. מן הצד ניכר קו הפרופיל הדינמי בעל הגג המשופע אשר יוצר את מראה הקופה הנחשק ומשתלב עם דלת תא המטען. דלתות הצד נטולות מסגרות לחלונות, מה שתורם למראה הספורטיבי, וחישוקי 21 אינץ' (אופציה בתוספת תשלום) מרשימים משלימים הופעה כוחנית. מאחור מציגה אאודי A7 עיצוב מפוסל עם כתפיים רחבות ושריריות, וגופי תאורה המחוברים ביניהם עם פס תאורה בהתאם לשפת העיצוב של דגמי היצרן האחרונים. בנוסף לאיתות הדינמי המוכר מדגמי אאודי, כל פתיחה או נעילה מלווה במופע אורות מרשים בחסות תאורת ה- LED המלאה מלפנים ומאחור. העיצוב המפוסל והפרופורציות יוצרים נוכחות רבה על הכביש. צבע כהה יתרום למראה אלגנטי עוד יותר.

 

אאודי A7אאודי A7

 

כניסה לתא הנוסעים מחזקת את התדמית שדבקה באאודי כחלוצת טכנולוגיה. התא מעוצב באופן דומה לאאודי A6 ו- A8 עם שפע פאר, עיצוב מודרני, וקווים אופקיים המספקים תחושת מרחב אוורירית. הדשבורד, הדיפונים, והפקדים כולם עשויים מחומרים איכותיים. בכל מקום נמצא עור רך, דיפוני עץ, אלומיניום שמופיע גם בחלק מהפקדים השכיחים, לצד איכות הרכבה סופר מוקפדת בגימור מושלם.

 

אאודי A7אאודי A7

 

הקונסולה המרכזית מכוונת כלפי הנהג וכוללת שני מסכי מגע גדולים ברזולוציה גבוהה. הצג המרכזי בגודל 10.1 אינץ' מציג את מערכת הבידור והתקשורת MMI, ומתחתיו מסך נוסף בגודל 8.6 אינץ' השולט על בקרת האקלים, פונקציות נוחות שכיחות והזנת טקסטים. בנוסף לאלו, כוללת אאודי A7 גם לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', שליטה קולית, וקישוריות מקיפה המאפשרת לשבעה נהגים להזין את העדפותיהם לגבי 400 פרמטרים בהתאמה אישית. מערכת שמע מבית Bang & Olufsen עם 16 רמקולים אחראית על חוויה ווקאלית מדהימה ומפיקה סאונד נקי ופיזור קול מושלם כאשר כל החלונות סגורים.

 

בניגוד למערכת ה- MMI היוצאת אשר תופעלה ע"י גלגלת, תפעול המערכות בדור החדש מתבצע באמצעות מסכי המגע. השיטוט בין התפריטים המרובים ותפעול מלוא הפיצ'רים דורש תקופת לימוד, אך בהתחשב בריבוי האפשרויות, התפעול אינטואיטיבי ורספונסיבי מאוד, בין היתר בזכות גרפיקה נעימה, ממשק יעיל, וצגי מגע המגיבים ללחיצה ברטט קל המקנה תחושה של לחיצה על פקד פיזי. כשיורד הלילה, ניתן לבחור מבין שלל אפשרויות של תאורת אווירה המוסיפה עושר רב לתא הנוסעים היוקרתי.

 

אאודי A7אאודי A7

 

המושבים באאודי A7 מעולים. הינם רחבים, נוחים ומציעים תמיכה הגונה. ניתן לכוונון חשמלית את תמיכת הירכיים והשכמות, בנוסף לשלל הכיוונונים החשמליים המוכרים. המושב האחורי זוכה לסופרלטיבים דומים והתחושה היא של ישיבה בתוך המושב ולא מעליו. הישיבה ברכב לא מעייפת גם לאחר שעות ארוכות של נהיגה. נוסעי המושב האחורי ייהנו משפע מרחב לרגליים, פתחי מיזוג במרכז תא הנוסעים, ושקע טעינה, אך מרווח הראש מוגבל עקב הגג המשתפל אשר מקריב את השימושיות לטובת מראה קופה ארבע דלתות. הכניסה והיציאה מהמושב האחורי מצריכות כיפוף ראש מאותה סיבה.

 

אאודי A7אאודי A7

 

בתא הנוסעים פזורים תאי אחסון רבים, ביניהם תא עמוק מתחת למשענת היד שבין המושבים, ובאזור ידית ההילוכים תא נוסף עם מחזיקי כוסות ומפתח. ישנם תאי אחסון עמוקים בדלתות ותא הכפפות גדול דיו, מואר ומדופן היטב. תא המטען בנפח 535 ליטרים וכולל פתיחה וסגירה חשמלית. מבנהו מחייב סידור המטען לעומק התא אך פתח טעינה רחב ושפת טעינה נמוכה הופכים את מלאכת העמסת המטען לנוחה. בתא המטען ישנן נקודות עיגון וברצפתו גלגל חלופי בגודל מלא.

 

התנעה ללא מפתח מתבצעת באמצעות מתג אלומיניום הממוקם בסמוך לידית ההילוכים. שילוב להילוך דרייב מתבצע באמצעות דחיפת מוט ההילוכים (שאינו נע על גבי מסילה) פעמיים כלפי מטה. תחילת התנועה בעיר מתרחשת בנינוחות. תא הנוסעים שקט מאוד גם במהירויות של כביש 6 וניכר כי באאודי השקיעו רבות בחומרי בידוד והשתקת רעשים מכל הסוגים.

 

נוחות הנסיעה מעולה ברוב המקרים ואאודי A7 מתגלה כשייטת אוטוסטרדות מושלמת. אף שרכב המבחן לא צוייד במתלים אדפטיביים, הציגו המתלים הסטנדרטיים כושר ריסון ושיכוך מצויין, אך צמיגי ענק בחתך 35 גורמים לכך ששברים, בורות ומכסי ביוב המצויים בשפע בעיר, מעבירים חבטה אל תא הנוסעים. מחוץ לעיר מצליחה האאודי הכבדה לשייט בנינוחות ולרסן גלי אספלט ביעילות.

 

אאודי A7אאודי A7

 

מידותיה של האאודי הסלונית נדיבים ביותר. עם אורך של 4,969 מ"מ, רוחב של 1,908 מ"מ, וגובה של 1,422 מ"מ, לא ניתן לצפות לכושר תמרון עירוני זריז כשל מכונית סופר מיני. נסיעה ברחובות צרים דורשת האטת קצב ושימת לב לרוחב המכונית. מצלמות 360 מעלות מעולות ומצלמת ראיית לילה הפועלת עד מהירות 20 קמ"ש, מסייעות מאוד בתמרונים מסוג זה ובמעברים צרים. שדה הראייה מעולה ביחס למידות המרכב.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה כוללת מנוע טורבו בנזין V6 TFSI בנפח 3.0 ליטרים המפיק 340 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ בטווח 1,370-4,500 סל"ד, המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים S-troinc ולמערכת הנעה כפולה מסוג קוואטרו. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 5.3 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל- 250 קמ"ש.

 

אאודי A7אאודי A7

 

יחידת ההנעה כוללת מערכת Mild Hybrid המבוססות על אלטרנטור במתח 48 וולט וסוללת ליתיום הממוקמת על הציר האחורי. אלו מהווים מנוע עזר חשמלי המאפשר שיוט במהירויות 55-160 קמ"ש ונסיעה במהירות של עד 22 קמ"ש על טהרת החשמל, כך שניתן לנסוע במשך 40 שניות ללא פליטת מזהמים. הנתונים המרשימים על הנייר מגובים בהעברת הכוח לאספלט בקלילות מרשימה. המומנט המרבי המתקבל כבר בסל"ד נמוך, מבטל את השהיית הטורבו כך שכוח מתפרץ זמין בכל קשת הסל"ד ודוחף את אאודי A7 בעוצמה שלא תבייש מכונית ספורט.

 

מומלץ מאוד להשתמש במגביל המהירות על מנת לשמור על רישיון הנהיגה. מהירויות שלילה מרגישות כמו שיוט נעים ונינוח, ואם הנהג לא יביט אל עבר לוח המחוונים, עלול הוא למצוא עצמו מפר את תקנות התעבורה לאורך קילומטרים ארוכים מבלי לשים לב. במהירות 130 קמ"ש מתרומם הספויילר האחורי המשולב בקצה דלת תא המטען, ותורם להצמדה טובה יותר של ירכתי המכונית אל הכביש. פעולת מערכת ה- Mild Hybrid שקופה לחלוטין ואינה מורגשת.

 

אאודי A7אאודי A7

 

בורר מצבי הנהיגה תורם לשינוי אופי המנוע וחדות התגובות. מצב "דינמיק" מספק העברות הילוכים מהירות מאוד והשליטה ממנופי העברת ההילוכים מאחורי גלגל ההגה מדוייקת ומסייעת לנהיגה דינמית.

 

לאאודי A7 יש מה להציע מבחינה דינמית. מערכת הקוואטרו המהוללת בשילוב כושר ריסון מעולה של המתלים, מייצרים אחיזת כביש גבוהה גם בכבישים מפותלים. ניתן ליהנות בנהיגה טכנית, אך משקלה הגבוה של אאודי A7 העומד על 1,890 ק"ג, מורגש מאוד בעת דחיקת המרכב לפניה חדה, ובתנאי קיצון מאותת לנהג כי זו אינה מכונית ספורט קלילה. ההגה מדוייק וחד אך חסר תקשורת ואינו מסייע לתקיפת פניות מהירה. סביר להניח כי מתלים אדפטיביים הניתנים להקשחה, היו מסייעים רבות בשיפור היכולת הדינמית הגבוהה.

 

אאודי A7אאודי A7

 

הבלמים מרשימים מאוד והציגו יכולת תאוטה וסיבולת גבוהים, אך המערכת הרגרנטיבית לאגירת אנרגיית הבלימה לטובת טעינת הסוללה יוצרת תחושה עצית ומציקה מדי פעם.

 

צריכת דלק

 

לאור מערכת ה- Mild Hybrid ציפיתי לנתון צריכת דלק מרשים יותר, אך בתחנת הדלק הזכירה לי אאודי A7 כי מדובר במכונית כבדה עם הנעה כפולה ומנוע V6. בימי המבחן המאומצים עמדה צריכת הדלק על 7.0 ק"מ לליטר, רחוק מנתון היצרן העומד על 14.1 ק"מ לליטר. עם מיכל דלק בנפח 73 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 550 ק"מ בנסיעה מנהלתית. דרגת זיהום האוויר הינה 14 מתוך 15.

 

אאודי A7אאודי A7

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי אאודי נחשבת טובה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה אאודי במקום הרביעי מתוך 27 יצרנים, ושמרה על מיקומה מדירוגה הקודם בשנת 2016. אאודי A7 החדשה נהנית מאחריות מלאה לשלוש שנים ללא הגבלת קילומטרים.

 

אאודי A7אאודי A7

 

מחירי הטיפולים והחלפים אינם זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

בטיחות

 

אאודי A7 טרם נבחנה במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP אך מקבילתה אאודי A6 זכתה לציון מרבי של 5 כוכבים בשנת 2018, עם ציונים של 93% בסעיף הגנה על בוגרים, 85% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 81% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 76% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות הישראלי עומד על 6 מתוך 8.

 

אאודי A7אאודי A7

 

אבזור הבטיחות עשיר וכולל בין היתר בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים, בלימה אוטונומית, התרעה על תנועה צולבת מלפנים ומאחור, בלימה אוטונומית בעת זיהוי מכשול, מגביל מהירות, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, מצלמות 360 מעלות, וחיישני חניה מלפנים ומאחור.

 

תמורה למחיר

 

אאודי A7 בגרסת המבחן 55TFSI תעבור לבעלותכם תמורת 600,000 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר גג פנורמי חשמלי, סגירת ואקום לדלתות, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זכרון וחימום, מערכת שמע מבית Bang & Olufsen עם 16 רמקולים, משטח טעינה אלחוטי, תאורת אווירה פנימית, בקרת אקלים דו אזורית עם פתחי אוורור אחוריים, פקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה, ריפודי עור מילאנו, דיפוני עץ, שמשה קדמית מבודדת חום, פנסי LED מטריקס קדמיים עם איתות דינמי מלפנים ומאחור, חבילת עיצוב חיצונית High Gloss, וחישוקי 19 אינץ' בעיצוב 5 זרועות בגוון אפור.

 

אאודי A7 מציגה עיצוב ייחודי ומרהיב בקטגוריית הסלון. הפרמייה הנדרשת בעבורה גבוהה ב- 8% ביחס למקבילתה בתצורת הסדאן לצד הקרבה מסויימת של מרווח הראש במושב האחורי. המכונית גדושה במיטב הטכנולוגיה העדכנית של היצרן, מציגה ממשק נהג-רכב מתקדם, מערכות בטיחות משוכללות, יכולת נהיגה חצי אוטונומית (שטרם בשלה מבחינה רגולטיבית), ואיכות נסיעה משובחת. למנכ"ל הנוהג לנהוג בעצמו ואינו מארח לעיתים תכופות אורחים במושב האחורי, אאודי A7 מציעה עיצוב מרהיב לצד תדמית אליטיסטית וחדשנית בשילוב יכולת דינמית מהגבוהות בקטגוריה.

 

אאודי A7 TFSI 55 קוואטרו
מנוע טורבו בנזין V6 בנפח 2,995 סמ"ק
הספק מרבי משולב 340/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 51.0/1,370 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,969 מ"מ
רוחב כללי 1,908 מ"מ
גובה כללי 1,422 מ"מ
בסיס גלגלים 2,933 מ"מ
מיכל דלק 73 ליטרים
נפח תא מטען

535 ליטרים

משקל עצמי 1,890 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 5.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 7.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14(מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2018)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

600,000 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה.

     
  • קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.04.19 | מבחני רכב

    בדורה השלישי מבטיחה קיה סיד המשפחתית להיות טובה יותר בכל ההיבטים. יצאנו לבדוק האם הפעם יש לה סיכוי להצליח בשוק הישראלי

    קיה סיד נשאה את דגל המהפכה של קיה - משפחתית קומפקטית שתוכננה ויוצרה באירופה כדי לקלוע לטעם המקומי. ההצלחה לא איחרה לבוא וערב השקת הדור השלישי מדווחת קיה על למעלה מ- 1.3 מיליון מסירות ברחבי העולם. קיה סיד מחזיקה בנתח של 16% מכלל המסירות של קיה באירופה כאשר גרסת הסטיישן תופסת נתח של 40% ממסירות הדגם.

     
  • פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    15.04.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני, יחידת הנעה משופרת ואבזור נוסף. יצאנו לבחון את המתכון המשופר

    פיג'ו 308 מוכרת מזה שנים בשוק הרכב הישראלי כמשפחתית סולידית ופרקטית שנפוצה בעיקר בציי הרכב. כעת מגיעה אלינו הצרפתייה לאחרת מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכות בטיחות אקטיביות אשר נועדו לשפר את מעמדה בשוק. יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים הופכת את פיג'ו 308 לרלוונטית וכדאית לצ

     
  • קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

    קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

    11.04.19 | מבחני רכב

    קיה ספורטאז' זכה למתיחת פנים וקיבל מנוע טורבו דיזל חדש. זו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה בגרסה חסכונית ומעניינת

    קיה ספורטאז' החל את מהפכת "הקרוסאובר לכל פועל" ומתברג כעת כרכב השני הנמכר בישראל לשנת 2018. הרפורמה שהחיל קיה ספורטאז' אורבן בגרסת 1.6 ליטרים אוטומטית במחיר של מכונית משפחתית, הביאה את סגמנט הקרוסאוברים אל מרכז הקונצנזוס ויצרה שינוי משמעותי ביותר בשוק הרכב הישראלי. מבט חטוף בטבלת המכירות מלמד כי סגמ

     
  • סוזוקי ויטרה טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סוזוקי ויטרה טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    04.04.19 | מבחני רכב

    סוזוקי ויטרה קיבל מנוע טורבו מודרני ועיצוב עדכני. יצאנו לבחון את הקרוסאובר הקומפקטי בגרסתו החדשה

    סוזוקי ויטרה היה מחלוצי קטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים ועוד בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הציע יכולת שטח טובה בחבילה קטנה, עם הילוך כוח ועבירות גבוהה ביחס למחיר. בדור הרביעי הפך סוזוקי ויטרה לקרוסאובר עירוני המציע עיצוב אופנתי ויכולת טובה בכביש תוך ויתור על יכולת השטח. לחובבי השבילים מוצעת גם גרסת הנעה

     
  • טויוטה ראב 4 הייבריד החדש 2019 במבחן דרכים

    טויוטה ראב 4 הייבריד החדש 2019 במבחן דרכים

    31.03.19 | מבחני רכב

    טויוטה ראב 4 החדש מציע עיצוב מוחצן, יחידת הנעה היברידית ותג מחיר בקצה העליון של הקטגוריה. יצאנו לבחון את המתחרה החדש והמסקרן

    טויוטה ראב 4 הינו חלוץ הקטגוריה הפורחת ביותר בשוק המקומי בשנים האחרונות. כבר בשנת 1994, טרם התחיל הרומן של הנהג הישראלי עם רכבי פנאי שטח, הוצג הדור הראשון של טויוטה ראב 4 (ראשי תיבות Recreational Activity Vehicle 4WD) אשר הקדים את זמנו, מתוך הבנה כי רובם המוחלט של נהגי רכבי הפנאי בוחרים בהם בשל הישי

     
  • קיה נירו PHEV במבחן דרכים

    קיה נירו PHEV במבחן דרכים

    27.03.19 | מבחני רכב

    גרסת הפלאג-אין הייבריד של קיה נירו מציעה צריכת דלק נמוכה יותר אך מחיר רכישה גבוה יותר. יצאנו למבחן דרכים חסכוני במיוחד

    קיה נירו PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג-אין הייבריד) לקרוסאובר ההיברידי המוכר של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה ההיברידית הכוללת מנוע בנזין בשילוב מנוע חשמלי, מקבלת בגרסה זו סוללת ליתיום-יון פולימר הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. כאשר הסוללה טעונה במלואה, ניתן לנסוע באמצעות אנרגיית

     
  • מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    17.03.19 | מבחני רכב

    מאזדה 6 מנסה לשדרג את מעמדה ולטפס אל מחוזות הפרימיום

    מאזדה 6 היא אחת המכוניות המזוהות ביותר בישראל. היא החליפה את מאזדה 626 שהעירה את קטגוריית המשפחתיות הגדולות כשזכתה לתמחור אטרקטיבי וסחפה אחריה את המתחרות להורדת מחירים. הדור הראשון של מאזדה 6 היה נציג ראשון לדגמי ה'זום זום' של מאזדה, עם עיצוב חיצוני מרשים ושלדה שיצרה מכונית מהנה מאוד לנהיגה.

     
  • טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

    11.03.19 | מבחני רכב

    טויוטה פריוס פלוס מציע 7 מושבים, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותג מחיר של 169,900 ₪. יצאנו לבדוק למי הוא מתאים

    המיניוואן טויוטה פריוס פלוס מבוסס על טויוטה פריוס מדור קודם ומצוייד באותה יחידת הנעה היברידית, אך מציע בסיס גלגלים ארוך ב- 80 מ"מ וגג גבוה ב- 85 מ"מ כדי לאפשר הובלת 7 נוסעים. טויוטה פריוס פלוס מיועד למשפחות ברוכות ילדים שאינן נכנעות לאופנת הקרוסאוברים ומעדיפות תא נוסעים פרקטי ומנוע חסכוני על פני מרכ

     
  • דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    07.03.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה מציעה מכונית סופר מיני אוטומטית במחיר של מכונית מיני. יצאנו לבדוק האם הסופר מיני הזולה בישראל מהווה קניה חכמה

    לדאצ'יה סנדרו יש לכאורה את כל הכלים להצלחה בשוק המקומי. היא מציעה את החוויה של קריעת ניילונים מרכב חדש מהיבואן במחיר נגיש של 63,000 ₪ ועושה זאת עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע טורבו. לצד אלו יהנו הרוכשים מעלויות אחזקה זולות. דאצ'יה סנדרו יתרונות מחיר, נוחות נסיעה, מרווח פנים

     
  • שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.02.19 | מבחני רכב

    שברולט ספארק עברה מקצה שיפורים וחוזרת לתחרות עם מפרט מבטיח ואבזור בטיחות משודרג

    הדור הראשון של שברולט ספארק הגיע ארצה מעט באיחור למהפכת המיני והציע עיצוב מקורי אך תיבת הילוכים ידנית בלבד. בדור השני בחרה שברולט בעיצוב בוגר יותר וציידה את הספארק במנוע בנזין 1.4 ליטרים גדול וחזק ביחס למקובל בסגמנט ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. מאז היא נמצאת בקרב רבות המכר בקטגוריית המיני אותה מוב

     
  • יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    26.02.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר יונדאי טוסון זכה למתיחת פנים וזו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי

    סגמנט הקרוסאוברים הינו הצומח ביותר בשוק הרכב הישראלי, בעיקר בקרב הצרכן הפרטי אשר רוכש את רכבו מתוך בחירה אישית. בסגמנט זה שולטים ביד רמה מזה שנים צמד האחים מקוריאה - חתן השמחה יונדאי טוסון ואחיו החורג קיה ספורטאז'. שניהם עברו לאחרונה מתיחת פנים כאשר זו של יונדאי טוסון משמעותית יותר וכוללת עדכוני עיצ

     
  • סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    19.02.19 | מבחני רכב

    סובארו פורסטר התבלט לאורך דורותיו הקודמים ביכולת שטח עדיפה על פני מתחריו לצד עיצוב ומפרט שמרנים. הדגם החדש מבטיח לככב בשטח ולהציע חווית נסיעה משופרת על הכביש

    מורשתו של סובארו פורסטר מתחילה בשנת 1995. המתכון היה ונותר פשוט ויעיל, וכולל פלטפורמה קיימת של מכונית משפחתית, מכלולי הנעה כפולה מוכחים ומוכרים, גחון מוגבה, ועיצוב קשוח. לימים הפך סגמנט הקרוסאוברים לגדוש מאוד בשוק הרכב וכמעט לכל יצרנית יש נציג בקבוצה. סובארו פורסטר רושם לזכותו את היותו מדור המייסדים

     
  • פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    14.02.19 | מבחני רכב

    הדור השלישי של פולקסווגן טוארג מציע שפע טכנולוגיה עם תג מחיר במחוזות מותגי היוקרה. יצאנו לבדוק האם מחירו מוצדק

    הדור הראשון של רכב הפנאי שטח פולקסווגן טוארג הגיח אל העולם כחלק מאסטרטגיה של פולקסווגן להתחרות במותגי הפרימיום. אחותו מקטגוריית רכבי הסלון - פולקסווגן פייטון לא נחלה הצלחה ולא שרדה, אבל הטוארג זכה לאהדה ולדור שני, וכעת מגיע אלינו הדור השלישי. פולקסווגן טוארג יתרונות ביצועים,

     
  • יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    30.01.19 | מבחני רכב

    יגואר נמנית בין היצרניות הראשונות והבודדות אשר מציעות רכב פנאי חשמלי בעל טווח נסיעה פרקטי. יצאנו לנסיעה מסקרנת עם מבט אל העתיד

    יגואר הינה היצרנית הראשונה בישראל אשר מציעה רכב פנאי פרימיום חשמלי במחיר הגיוני. אאודי ומרצדס אמנם הציגו את מתחרותיהן בסגמנט אך אלו טרם נעות על כבישי ארצנו. יגואר i-Pace תוכננה כמו שרכב חשמלי אמיתי צריך להיבנות. לא מדובר בדגם היברידי או מונע בנזין אשר הוסב להנעה חשמלית, אלא בפלטפורמה שנועדה לרכב חשמ

     
  • פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    24.01.19 | מבחני רכב

    רכב הקרוסאובר הבינוני של פיג'ו מקבל גרסת מנוע בסיסית וחסכונית יותר. יצאנו לעמוד על מעלותיו של האריה בגרסה החסכונית

    פיג'ו 3008 ידוע כפייבוריט בסגמנט הקרוסאוברים הגדוש מתחרים. עיצוב מסוגנן, תא נוסעים חדשני ואיכות נסיעה טובה, השיגו לאריה הצרפתי שלל כתרים ותארים ע"י מדיות רבות וטובות. כעת מציע פיג'ו 3008 גרסת בסיס חדשה עם מנוע קטן וחסכוני בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה. בתצורה זו

     
  • יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    23.01.19 | מבחני רכב

    יונדאי i30 N נכנסת לקטגוריית ההוט האץ' עם נתונים מבטיחים על הנייר. יצאו לנסיעת התרשמות קצרה

    מותג יונדאי מזוהה עם רכבי מיין סטרים פרקטיים המככבים בטבלת המכירות בזכות מוניטין אמינות וסחירות טובים ותמורה גבוהה למחיר. לצד אלו דאגה יונדאי בעשורים האחרונים להציב באולמות התצוגה גם מכונית ראוותנית אשר תהווה מקדם תדמיתי ותוסיף רוח צעירה למותג, כגון יונדאי קופה ויונדאי וולוסטר, אך אלו לא היו מכוניות

     
  • דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    17.01.19 | מבחני רכב

    במחיר של מכונית מיני, מציעה דאצ'יה קרוסאובר אוטומטי עירוני. יצאנו לבדוק האם המתכון האטרקטיבי על הנייר מרשים גם על הכביש

    דאצ'יה נכנסה לשוק המקומי עם מבחר רכבים במחירים אטרקטיביים, ותוספת תיבת הילוכים אוטומטית למבחר הדגמים שיפר את אטרקטביות דגמיה עבור הקהל הישראלי. דאצ'יה סנדרו סטפווי, מהווה למעשה גרסת פנאי מוגבהת גחון של דאצ'יה סנדרו, בתוספת איפור שטח אופנתי ויכולת ירידה לשבילי עפר. יצאנו לבדוק מה מקבלים תמורת מחיר מפ

     
  • דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    10.01.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה דאסטר מתיימר להציע יכולת שטח טובה ומנוע דיזל חסכוני במחיר זול ממשפחתית קומפקטית. יצאנו למבחן בוץ תובעני עם החקלאי הרומני

    דאצ'יה דאסטר רכש לעצמו עדת מעריצים לא קטנה עוד בדורו הקודם עם הגיעו ארצה. שילוב של מחיר זול, פשטות מכנית, הנעה כפולה ומנוע דיזל גמיש וחסכוני, יצרו רכב שטח נגיש לקניה ואחזקה. דאצ'יה דאסטר פונה אל חובבי השטח אשר ידעו להעריך את מעלותיו הרבות של העולה מרומניה, ממנו נמכרו מעל למיליון יחידות ברחבי העולם.