פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

 

הדור השלישי של פולקסווגן טוארג מציע שפע טכנולוגיה עם תג מחיר במחוזות מותגי היוקרה. יצאנו לבדוק האם מחירו מוצדק

תגיות | פנאי שטח, פולקסווגן, טוארג, מחירון רכב, פולקסווגן טוארג 2019, מבחן דרכים פולקסווגן טוארג

הדור הראשון של רכב הפנאי שטח פולקסווגן טוארג הגיח אל העולם כחלק מאסטרטגיה של פולקסווגן להתחרות במותגי הפרימיום. אחותו מקטגוריית רכבי הסלון - פולקסווגן פייטון לא נחלה הצלחה ולא שרדה, אבל הטוארג זכה לאהדה ולדור שני, וכעת מגיע אלינו הדור השלישי.

 

סרטון מבחן דרכים פולקסווגן טוארג

 

פולקסווגן טוארג
יתרונות   ביצועים, נוחות נסיעה, מרווח, אבזור, בטיחות
חסרונות   מוצע רק עם חמישה מושבים, משווק בישראל בגרסה אחת בלבד, ריכוז השליטה במסך המרכזי

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

בדור הראשון חלק פולקסווגן טוארג שלדה עם פורשה קאיין, ובדור השלישי חולק פולקסווגן טוארג את שלדת ה- MLB גם עם אאודי Q7, בנטלי בנטיאגה, ולמבורגיני אורוס, רכבי פנאי מהשורה הראשונה. יצאנו לנסיעת מבחן בפולקסווגן טוארג החדש כדי לבדוק האם הוא מספק תמורה למחיר הנושק לחצי מיליון ₪ והאם הוא מהווה מתחרה ראוי בסגמנט רכבי הפנאי שטח היוקרתיים.

 

עיצוב ונוחות

 

כמקובל בפולקסווגן, העיצוב החיצוני מציג אבולוציה של העיצוב הקודם. מלפנים מתנוססת החזית החדשה של פולקסווגן שהוצגה בארטאון, הכוללת גריל קדמי ענק עם פסי כרום המשתלבים בפנסים. בקצות הפגוש צמד כונסי אוויר ובתחתית אחד נוסף. מהצד ניתן להבחין בקו מותניים מעודן, חלונות צד עם מסגרת כרום עבה, ובתחתית הדלתות חגורת כרום נוספת. החישוקים בקוטר 18 אינץ', קטנים מהמקובל אצל המתחרים, אך מציגים עיצוב נאה וצביעה דו-גונית. הזנב מעודן עם צמד פנסים רחבים, ספויילר אחורי גדול, ופגוש עם צמד יציאות מפלט גדולות ונאות. כיתוב שם הדגם על דלת תא המטען מעניק לו נופך יוקרתי ומשלים עיצוב נאה שלא מתאמץ להרשים.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

בתא הנוסעים מוצג לראשונה הקוקפיט הדיגיטלי של פולקסווגן. מדובר בלוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 12 אינץ' ובצמוד אליו מסך מרכזי עצום בגודל 15 אינץ' המופנה אל הנהג. שני המסכים מרשימים מאוד ומושכים תשומת לב מיד עם פתיחת הדלת. תא הנוסעים האלגנטי מציג קווים נקיים ושימוש בשפע עור ועיטורים בגוון שחור מבריק ואלומיניום מוברש. אלמנטים עיצוביים בולטים הם פתחי המיזוג של הנוסע לצד הנהג הנראים מחוברים, והקונסולה הרחבה בין המושבים הקדמיים המאכלסת בורר הילוכים בסגנון ג'ויסטיק ומתגי שליטה במערכת המתלים ובמצבי הנהיגה. בלילה מואר תא הנוסעים בתאורת LED לבנה ועדינה בדוגמת נקודות.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

במצב חניה מנמיכים המתלים את המרכב, והמושבים הקדמיים מוסטים לאחור על מנת לאפשר כניסה נוחה פנימה. את הנהג והנוסע מלפנים מקבלים צמד מושבים משובחים בריפוד עור נעים למגע, מחוממים וממוזגים. כוונון חשמלי לגובה, למרחק, ולזווית המשענת מתבצע ממתגים מסורתיים בצד המושב, אך את התמיכה למותניים, לירכיים, לגב התחתון ובסיס המושב ניתן לכוון דרך מסך המגע. כאופציה ניתן להזמין את המושבים עם מערכת עיסוי בת 8 תוכניות ההופכת את הנסיעה למפנקת עוד יותר. תנוחת הישיבה גבוהה ומעניקה תחושת שליטה. לרשות הנהג והנוסע מלפנים סכי שמש כפולים הסוככים את השמש גם מהחלון הקדמי וגם מחלון הצד.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

הנוסעים במושב האחורי זוכים למרווח נדיב בכל המדדים ולשדה ראיה רחב החוצה בזכות החלונות הגדולים. בנוסף ייהנו הנוסעים מאחור מבקרת אקלים עם חלוקה לארבעה אזורים, שקע חשמל, וצמד שקעי USB. הנוסע במרכז זוכה למושב נוח ומרווח יחסית אך תעלת ההינע תאלץ אותו לשבת בפישוק רגליים.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

הנדסת האנוש ברכבי קונצרן פולקסווגן זוכה בדרך כלל לציון גבוה אך הטוארג החדש המיר כמעט את כל הפקדים הפיזיים לתפריטים במסך המרכזי שתפעולו דורש מעט תרגול. בתחתית המסך מוצגים באופן קבוע פקדי הטמפרטורה של בקרת האקלים לנהג ולנוסע אך אם רוצים לשנות את עוצמת המיזוג יש לגשת לתפריט מערכת המיזוג. בצידו השמאלי של המסך ניתן ליצור קיצורי דרך שהתגלו כשימושיים במיוחד כדי לשלוט בפרטים הנמצאים בשימוש תדיר כגון מערכת העצור וסע.

 

לזכותו של המסך המרכזי נרשמים תצוגה ברורה מאוד גם בשמש ישירה, תגובות מהירות, מסך בית הניתן להתאמה אישית, והצגת חלק מהפריטים רק כשמקרבים את האצבע אל המסך כדי לא להעמיס על העין. אנחנו לא בטוחים שעולם הרכב בשל להעברת כל הפקדים אל המסך המרכזי, אך הביצוע של פולקסווגן הוא בין המוצלחים למרות שאינו מושלם.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

איכות החומרים בתא הנוסעים גבוהה מאוד ורק באזורים אותם פוגשות הרגליים נתקלנו בפלסטיקה פשוטה. איכות ההרכבה פחות שכנעה. פנל הכיסוי של שקעי החשמל והמדיה מאחור התפרק, מכסה התא בתחתית הקונסולה המרכזית נפתח בהחלקה לאחור אך ברוב המקרים יצא מהמסילה והשמיע קרקושים. רעשי פלסטיקה נשמעו גם משמאל להגה אך ייתכן שהאשמה היא בהתקנה מקומית של אמצעי מיגון.

 

לפולקסווגן טוארג דלת תא מטען חשמלית עם חיישן זיהוי בתחתית הפגוש האחורי. נפח תא המטען העצום עומד על 810 ליטרים או 1,800 ליטרים כאשר המושבים האחוריים מקופלים. תא המטען מדופן היטב ומציע אפשרויות עיגון להובלה בטוחה וגם שקע חשמל. בדופן התא צמד מתגים המאפשרים להגביה או להנמיך את המתלים האחוריים כדי לשפר את נוחות ההטענה.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

הממדים הגדולים של פולקסווגן טוארג עשויים לאתגר בנסיעה עירונית. אמנם יש כאן חיישנים היקפיים שנדרכים בקרבה למכשולים, מערך מצלמות היקפי, ושדה ראייה טוב לפנים ולצדדים, אך בכל זאת נדרשת זהירות עד שמתרגלים למידותיו. נוחות הנסיעה בעיר מצויינת, מתלי האוויר והצמיגים השמנמנים מצליחים להעלים גם שיבושים אכזריים במיוחד.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

מחוץ לעיר נשמרת נוחות הנסיעה המעולה, שברי הכביש נעלמים מתחת לגלגלים וגם בורות עם שפה חדה כמעט לא הורגשו. בידוד הרעשים מצויין אף הוא, ומשלים חווית נסיעה משובחת ויכולת כיסוי מרחקים מרשימה המביאה את הנהג והנוסעים רעננים אל היעד, לא משנה באיזה מרחק הוא נמצא.

 

ביצועים

 

פולקסווגן טוארג משווק בישראל בגרסה אחת עם מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטרים בהספק 286 כ"ס ומומנט של 61.1 קג"מ הזמין החל מ- 2,250 סל"ד. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש נמשכת 6.1 שניות קצרצרות והמהירות המרבית עומדת על 238 קמ"ש. הביצועים מרשימים בכל קנה מידה, בוודאי כשמדובר ברכב פנאי מגודל במשקל 2,252 ק"ג לפני נוסעים ומטען (לאחר דיאטה של 106 ק"ג לעומת הדור הקודם). התאוצה חזקה והחלטית, כזו שמצמידה את הגב למושב ומושכת את הרכב קדימה.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית בעלת תפקוד משתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר. בכל מצב למעט ספורט, הפעולה חלקה ונעימה אך בתאוצה מהמקום זקוקה יחידת ההנעה למעט זמן כדי להתאפס ולצאת אל הדרך במלוא הכוח. חסרו לנו פקדים להעברת הילוכים ידנית מגלגל ההגה.

 

התנהגות הכביש מרשימה מאוד. מתלי האוויר מאפשרים לרכב לנוע בעיקולים ופניות במהירות גבוהה תוך שמירה על מרכב מאוזן ומרוסן. ההגה מדוייק ובעל משקל טוב אך לא שופע תקשורת. הבלמים הציגו תגובה נחושה וראויה עם דעיכה זניחה בשימוש תכוף. פולקסווגן טוארג יצלח כל קטע כביש שתניחו תחת גלגליו במהירות גבוהה, עם נוחות מצויינת ותחושת חוסר מאמץ.

 

בשטח

 

פולקסווגן טוארג אמנם לא חמוש בשלדת סולם נפרדת כנהוג ברכבי שטח קשוחים, אך כבר בדורות הקודמים הראה שבעזרת טכנולוגיה הוא יכול להגיע רחוק מאוד מהכביש הסלול. מערכת ההנעה הכפולה 4Motion מסוגלת להעביר עד 70% מהמומנט לגלגלים הקדמיים ועד 80% לגלגלים האחוריים בהתאם לצורך. מתלי האוויר מאפשרים להגביה את מרווח הגחון בטווח של 148-258 מ"מ, וזוויות הגישה והנטישה במצב הגבוה זהות ועומדות על 31 מעלות. בהמשך יוכלו הרוכשים להוסיף ניתוק חשמלי למוטות המייצבים כדי לאפשר לסרנים חופש תנועה גדול יותר שיסייע בהצלבות.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

בשבילים שומר פולקסווגן טוארג על רמת נוחות גבוהה מאוד. כפלים ואבנים הנעוצות בשביל מרוככים על ידי המתלים ולא מטלטלים את הרכב והנוסעים. כשהמתלים נמתחים למצב הגבוה ביותר, נפגעת נוחות הנסיעה והרכב הופך לנוקשה יותר. טוב עשו המהנדסים שהגבילו את המהירות בה ניתן לנסוע במצב זה, וכשעוברים אותה ינמיך הרכב עצמו אוטומטית.

 

נעילות דיפרנציאל מכניות והילוך כוח נעדרים מהמפרט של פולקסווגן טוארג. הוא מסתייע במצב שטח המתאים את פעולת מערכת ההנעה והמתלים לנסיעה בשטח, ובעיקר מכהה את תגובת דוושת התאוצה כדי למנוע פרצי כוח שעלולים להיות מסוכנים בשטח טכני. על המסך המרכזי יוצגו שלל נתונים כגון נקודת ציון, פלס המציג את זווית המרכב ביחס למישור, מצפן, ומד חום.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

לא הצגנו בפני הטוארג אתגרי עבירות של ממש אך בהצלבות ובטיפוס על מדרון עם תוואי שאינו אחיד גילינו תפקוד מוצלח של בקרת המשיכה שהבחינה במהירות בגלגלים שאיבדו אחיזה וניתבה את הכוח בהתאם. בתנאים אל יסייעו המצלמות ההיקפיות לתמרן את המרכב הגדול בין המכשולים.

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת של פולקסווגן טוארג עומדת על 15.1 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. במהלך המבחן שלנו נמדדה צריכה משולבת של 10.0 ק"מ לליטר. למיכל הדלק קיבולת של 75 ליטרים ועל כן עומד טווח הנסיעה על כ- 700 ק"מ בין תדלוקים. פולקסווגן טוארג מדורג בדרגת זיהום 14 מתוך 15.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי פולקסווגן נחשבת בינונית. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה פולקסווגן במקום ה- 16 מתוך 27 יצרנים, עם שיפור של 6 מיקומים מדירוג קודם בשנת 2016. פולקסווגן טוארג משווק עם אחריות יצרן ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

עלות ביטוח חובה עומדת על 1,667 ₪ ועלות ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 21 עם ותק של 3 שנות נהיגה וללא תביעות קודמות, עומדת על כ- על 18,000 ₪. פולקסווגן טוארג מדורג בקבוצת רישוי 7 ולכן אגרת הרישוי השנתית עומדת על 4,683 ₪.

 

בטיחות

 

פולקסווגן טוארג עבר את מבחן הבטיחות של ארגון Euro Ncap בשנת 2018 וזכה לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים גבוהים של 89% בהגנה על נוסעים בוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 72% בהגנה על הולכי רגל, ו- 81% על אבזור הבטיחות ותפקודו. דרגת הבטיחות על פי משרד התחבורה בישראל עומדת על 7 מתוך 8.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

אבזור הבטיחות מקיף וכולל 10 כריות אוויר, ניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית במהירות עירונית ובין עירונית, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, ניטור תנועה צולבת מלפנים ומאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, מערכת למניעת התהפכות, בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען פקקים, ומערכת בלימה לאחר תאונה למניעת תאונות משנה.

 

בנוסף קיימת מערכת הכנה לתאונה אשר מותחת את חגורות הבטיחות, סוגרת את החלונות והגג, ומעבירה את המושבים לתנוחה שתצמצם את הפגיעה בנוסעים. פולקסווגן טוארג מנטר באופן רציף את ערנות הנהג ומתריע ויזואלית וקולית כאשר נחשד הנהג כעייף. במקרים בהם הנהג אינו מגיב, תיבדק הכרתו על ידי מתיחת חגורת הבטיחות, ובהעדר תגובת הנהג יעצור הרכב ויפעיל את תאורת החירום.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

הפנסים הקדמיים ראויים להתייחסות מיוחדת. מדובר בפנסי LED מטריקס המכילים 128 נורות בכל פנס. במצב האוטומטי ידאגו הפנסים להאיר את תוואי הכביש באופן שיעניק לנהג ראות מקסימלית. עם שילוב מערכת ראיית הלילה האופציונלית, יאירו הפנסים הולכי רגל, רוכבי אופניים, ובעלי חיים בקרבת הדרך כדי למנוע פגיעה בהם. נציין כי למרות שאין הפנסים אמורים לסנוור משתמשים אחרים, זכינו להמון הבהובים המעידים על סנוור.

 

תמורה למחיר

 

פולקסווגן טוארג משווק בישראל ברמת גימור אחת במחיר 499,900 ₪. רמת האבזור עשירה וכוללת בין היתר ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום ואוורור, זכרונות למושב הנהג, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה עם תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, בקרת אקלים מפוצלת ל- 4 אזורים, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות כהות, מראות צד מחוממות עם קיפול חשמלי וזכרונות, חישוקים קלים בקוטר 18 אינץ', וגג שמש פנורמי חשמלי מהגדולים בהם נתקלנו.

 

פולקסווגן טוארג מהווה תצוגת יכולת מרשימה מאוד של פולקסווגן ובהחלט ראוי לתואר ספינת הדגל של המותג. הוא מציע נוחות נסיעה משובחת ברמה של מכונית יוקרה אמיתית, אבזור עשיר ומקיף, ביצועים מצויינים, התנהגות כביש בטוחה המאפשרת תנועה מהירה, ומעל הכל מעניק לנהג ולנוסעים חווית נסיעה ברמה הגבוהה ביותר.

 

לפולקסווגן טוארג גרסת חמישה מושבים בלבד והוא משווק בישראל בגרסה אחת בלבד, ללא מנועי בנזין, יחידת הנעה היברידית או רמות אבזור נוספות. לזכותו יכולת שטח לא מבוטלת שהולכת והופכת נדירה בסגמנט רכבי הפנאי הגדולים והיוקרתיים. פולקסווגן טוארג מציע חבילה מרשימה עטופה באריזה אלגנטית וסולידית שתתאים ללקוחות מבוססים שלא מעוניינים לנקר עיניים. המחיר לא נמוך אך פולקסווגן טוארג מעניק תמורה הולמת וזוכה להמלצה חמה מאיתנו.

 

פולקסווגן טוארג
מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 2,967 סמ"ק
הספק מרבי משולב 286/3,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 61.1/2,250 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,878 מ"מ
רוחב כללי 1,984 מ"מ
גובה כללי 1,646 מ"מ
בסיס גלגלים 2,899 מ"מ
מיכל דלק 75 ליטרים
נפח תא מטען

810 ליטרים

משקל עצמי 2,252 ק"ג
מהירות מרבית 238 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 15.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14(מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2018)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

499,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.05.20 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק כמה טוב עשתה מתיחת הפנים לרכב הפנאי קאדילק XT5 ואיך מתמודד מנוע 2.0 ליטרים עם רכב במשקל 1.8 טון

    קאדילק עושה בעשור האחרון צעדים חשובים בהפיכת המותג לצעיר ואטרקטיבי יותר בכל קשת דגמיה תוך שמירה על התדמית היוקרתית. קאדילק XT5 הושק בשנת 2017 כמחליף לקאדילק SRX והציג עיצוב שונה מהמתחרים. מתיחת הפנים האחרונה שומרת על עיצובו המוצלח של רכב הפנאי האמריקאי אך כוללת נגיעות קוסמטיות קלות, מערכות בטיחות עד

     
  • פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    30.04.20 | מבחני רכב

    הקרב בין רכבי הפנאי 7 מושבים הולך ומתעצם עם גרסה חדשה ומוזלת לפיג'ו 5008 אשר חמושה במנוע 3 צילינדרים צנוע בנפח 1.2 ליטרים

    רכבי הפנאי החמושים בשבעה מושבים ביצעו חיסול ממוקד במיניוואנים המסורתיים. משפחות גדולות כבר לא חייבות לרכוש רכב מגודל עם חזות מסחרית ורובן בוחרות בישיבה הגבוהה ובעיצוב הפנאי על אף פשרות בסעיפי המרחב הפנימי והשימושיות. פיג'ו 5008 1.2 טורבו אקטיב יתרונות עיצוב, מרווח, שימושיות, נוחות נ

     
  • פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    19.04.20 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 החדש מתמודד בסגמנט רווי מתחרים ומתבלט בזכות עיצוב מרשים, תא נוסעים חדשני, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. יצאנו לעמוד על מעלותיו וחסרונותיו של גור האריות החדש

    קטגוריית הקרוסאוברים העירוניים ממשיכה לפרוח, ולמרבית היצרניות יש נציג בקטגוריה המאיימת להוות תחליף למכונית סופר מיני. נראה כי מדובר בתהליך טבעי לאור העדפת השוק לרכבים המציעים תנוחת ישיבה מעט גבוהה יותר לצד פוזת שטח. העובדה כי המתחרים בסגמנט מבוססים על מכוניות סופר מיני ומהווים למעשה גרסה מוגבהת שלהן

     
  • ראם 2020 במבחן דרכים

    ראם 2020 במבחן דרכים

    12.04.20 | מבחני רכב

    ראם 2500 בגרסת לימיטד עושה בסטייל את מה שמצופה מטנדר אמריקאי גדול וחזק

    את טבלת המכירות בארה"ב מובילים באופן קבוע הטנדרים של פורד, שברולט וראם. בישראל המצב שונה, אך בעזרת הטבות מס נדיבות נמכרים טנדרים כאלה במספרים יפים. למבחן הדרכים שלנו התייצב ראם 2500 בגרסת לימיטד הבכירה והמפנקת שמחירה 280,000 ₪ לפני מע"מ ואין זה מקרי שדווקא גרסה זו נבחרה לייצג את הדגם. ר

     
  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן C3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב