פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

 

הדור השלישי של פולקסווגן טוארג מציע שפע טכנולוגיה עם תג מחיר במחוזות מותגי היוקרה. יצאנו לבדוק האם מחירו מוצדק

תגיות | פנאי שטח, פולקסווגן, טוארג, מחירון רכב, פולקסווגן טוארג 2019, מבחן דרכים פולקסווגן טוארג

הדור הראשון של רכב הפנאי שטח פולקסווגן טוארג הגיח אל העולם כחלק מאסטרטגיה של פולקסווגן להתחרות במותגי הפרימיום. אחותו מקטגוריית רכבי הסלון - פולקסווגן פייטון לא נחלה הצלחה ולא שרדה, אבל הטוארג זכה לאהדה ולדור שני, וכעת מגיע אלינו הדור השלישי.

 

פולקסווגן טוארג
יתרונות   ביצועים, נוחות נסיעה, מרווח, אבזור, בטיחות
חסרונות   מוצע רק עם חמישה מושבים, משווק בישראל בגרסה אחת בלבד, ריכוז השליטה במסך המרכזי

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

בדור הראשון חלק פולקסווגן טוארג שלדה עם פורשה קאיין, ובדור השלישי חולק פולקסווגן טוארג את שלדת ה- MLB גם עם אאודי Q7, בנטלי בנטיאגה, ולמבורגיני אורוס, רכבי פנאי מהשורה הראשונה. יצאנו לנסיעת מבחן בפולקסווגן טוארג החדש כדי לבדוק האם הוא מספק תמורה למחיר הנושק לחצי מיליון ₪ והאם הוא מהווה מתחרה ראוי בסגמנט רכבי הפנאי שטח היוקרתיים.

 

עיצוב ונוחות

 

כמקובל בפולקסווגן, העיצוב החיצוני מציג אבולוציה של העיצוב הקודם. מלפנים מתנוססת החזית החדשה של פולקסווגן שהוצגה בארטאון, הכוללת גריל קדמי ענק עם פסי כרום המשתלבים בפנסים. בקצות הפגוש צמד כונסי אוויר ובתחתית אחד נוסף. מהצד ניתן להבחין בקו מותניים מעודן, חלונות צד עם מסגרת כרום עבה, ובתחתית הדלתות חגורת כרום נוספת. החישוקים בקוטר 18 אינץ', קטנים מהמקובל אצל המתחרים, אך מציגים עיצוב נאה וצביעה דו-גונית. הזנב מעודן עם צמד פנסים רחבים, ספויילר אחורי גדול, ופגוש עם צמד יציאות מפלט גדולות ונאות. כיתוב שם הדגם על דלת תא המטען מעניק לו נופך יוקרתי ומשלים עיצוב נאה שלא מתאמץ להרשים.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

בתא הנוסעים מוצג לראשונה הקוקפיט הדיגיטלי של פולקסווגן. מדובר בלוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל 12 אינץ' ובצמוד אליו מסך מרכזי עצום בגודל 15 אינץ' המופנה אל הנהג. שני המסכים מרשימים מאוד ומושכים תשומת לב מיד עם פתיחת הדלת. תא הנוסעים האלגנטי מציג קווים נקיים ושימוש בשפע עור ועיטורים בגוון שחור מבריק ואלומיניום מוברש. אלמנטים עיצוביים בולטים הם פתחי המיזוג של הנוסע לצד הנהג הנראים מחוברים, והקונסולה הרחבה בין המושבים הקדמיים המאכלסת בורר הילוכים בסגנון ג'ויסטיק ומתגי שליטה במערכת המתלים ובמצבי הנהיגה. בלילה מואר תא הנוסעים בתאורת LED לבנה ועדינה בדוגמת נקודות.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

במצב חניה מנמיכים המתלים את המרכב, והמושבים הקדמיים מוסטים לאחור על מנת לאפשר כניסה נוחה פנימה. את הנהג והנוסע מלפנים מקבלים צמד מושבים משובחים בריפוד עור נעים למגע, מחוממים וממוזגים. כוונון חשמלי לגובה, למרחק, ולזווית המשענת מתבצע ממתגים מסורתיים בצד המושב, אך את התמיכה למותניים, לירכיים, לגב התחתון ובסיס המושב ניתן לכוון דרך מסך המגע. כאופציה ניתן להזמין את המושבים עם מערכת עיסוי בת 8 תוכניות ההופכת את הנסיעה למפנקת עוד יותר. תנוחת הישיבה גבוהה ומעניקה תחושת שליטה. לרשות הנהג והנוסע מלפנים סכי שמש כפולים הסוככים את השמש גם מהחלון הקדמי וגם מחלון הצד.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

הנוסעים במושב האחורי זוכים למרווח נדיב בכל המדדים ולשדה ראיה רחב החוצה בזכות החלונות הגדולים. בנוסף ייהנו הנוסעים מאחור מבקרת אקלים עם חלוקה לארבעה אזורים, שקע חשמל, וצמד שקעי USB. הנוסע במרכז זוכה למושב נוח ומרווח יחסית אך תעלת ההינע תאלץ אותו לשבת בפישוק רגליים.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

הנדסת האנוש ברכבי קונצרן פולקסווגן זוכה בדרך כלל לציון גבוה אך הטוארג החדש המיר כמעט את כל הפקדים הפיזיים לתפריטים במסך המרכזי שתפעולו דורש מעט תרגול. בתחתית המסך מוצגים באופן קבוע פקדי הטמפרטורה של בקרת האקלים לנהג ולנוסע אך אם רוצים לשנות את עוצמת המיזוג יש לגשת לתפריט מערכת המיזוג. בצידו השמאלי של המסך ניתן ליצור קיצורי דרך שהתגלו כשימושיים במיוחד כדי לשלוט בפרטים הנמצאים בשימוש תדיר כגון מערכת העצור וסע.

 

לזכותו של המסך המרכזי נרשמים תצוגה ברורה מאוד גם בשמש ישירה, תגובות מהירות, מסך בית הניתן להתאמה אישית, והצגת חלק מהפריטים רק כשמקרבים את האצבע אל המסך כדי לא להעמיס על העין. אנחנו לא בטוחים שעולם הרכב בשל להעברת כל הפקדים אל המסך המרכזי, אך הביצוע של פולקסווגן הוא בין המוצלחים למרות שאינו מושלם.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

איכות החומרים בתא הנוסעים גבוהה מאוד ורק באזורים אותם פוגשות הרגליים נתקלנו בפלסטיקה פשוטה. איכות ההרכבה פחות שכנעה. פנל הכיסוי של שקעי החשמל והמדיה מאחור התפרק, מכסה התא בתחתית הקונסולה המרכזית נפתח בהחלקה לאחור אך ברוב המקרים יצא מהמסילה והשמיע קרקושים. רעשי פלסטיקה נשמעו גם משמאל להגה אך ייתכן שהאשמה היא בהתקנה מקומית של אמצעי מיגון.

 

לפולקסווגן טוארג דלת תא מטען חשמלית עם חיישן זיהוי בתחתית הפגוש האחורי. נפח תא המטען העצום עומד על 810 ליטרים או 1,800 ליטרים כאשר המושבים האחוריים מקופלים. תא המטען מדופן היטב ומציע אפשרויות עיגון להובלה בטוחה וגם שקע חשמל. בדופן התא צמד מתגים המאפשרים להגביה או להנמיך את המתלים האחוריים כדי לשפר את נוחות ההטענה.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

הממדים הגדולים של פולקסווגן טוארג עשויים לאתגר בנסיעה עירונית. אמנם יש כאן חיישנים היקפיים שנדרכים בקרבה למכשולים, מערך מצלמות היקפי, ושדה ראייה טוב לפנים ולצדדים, אך בכל זאת נדרשת זהירות עד שמתרגלים למידותיו. נוחות הנסיעה בעיר מצויינת, מתלי האוויר והצמיגים השמנמנים מצליחים להעלים גם שיבושים אכזריים במיוחד.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

מחוץ לעיר נשמרת נוחות הנסיעה המעולה, שברי הכביש נעלמים מתחת לגלגלים וגם בורות עם שפה חדה כמעט לא הורגשו. בידוד הרעשים מצויין אף הוא, ומשלים חווית נסיעה משובחת ויכולת כיסוי מרחקים מרשימה המביאה את הנהג והנוסעים רעננים אל היעד, לא משנה באיזה מרחק הוא נמצא.

 

ביצועים

 

פולקסווגן טוארג משווק בישראל בגרסה אחת עם מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטרים בהספק 286 כ"ס ומומנט של 61.1 קג"מ הזמין החל מ- 2,250 סל"ד. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש נמשכת 6.1 שניות קצרצרות והמהירות המרבית עומדת על 238 קמ"ש. הביצועים מרשימים בכל קנה מידה, בוודאי כשמדובר ברכב פנאי מגודל במשקל 2,252 ק"ג לפני נוסעים ומטען (לאחר דיאטה של 106 ק"ג לעומת הדור הקודם). התאוצה חזקה והחלטית, כזו שמצמידה את הגב למושב ומושכת את הרכב קדימה.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית בעלת תפקוד משתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר. בכל מצב למעט ספורט, הפעולה חלקה ונעימה אך בתאוצה מהמקום זקוקה יחידת ההנעה למעט זמן כדי להתאפס ולצאת אל הדרך במלוא הכוח. חסרו לנו פקדים להעברת הילוכים ידנית מגלגל ההגה.

 

התנהגות הכביש מרשימה מאוד. מתלי האוויר מאפשרים לרכב לנוע בעיקולים ופניות במהירות גבוהה תוך שמירה על מרכב מאוזן ומרוסן. ההגה מדוייק ובעל משקל טוב אך לא שופע תקשורת. הבלמים הציגו תגובה נחושה וראויה עם דעיכה זניחה בשימוש תכוף. פולקסווגן טוארג יצלח כל קטע כביש שתניחו תחת גלגליו במהירות גבוהה, עם נוחות מצויינת ותחושת חוסר מאמץ.

 

בשטח

 

פולקסווגן טוארג אמנם לא חמוש בשלדת סולם נפרדת כנהוג ברכבי שטח קשוחים, אך כבר בדורות הקודמים הראה שבעזרת טכנולוגיה הוא יכול להגיע רחוק מאוד מהכביש הסלול. מערכת ההנעה הכפולה 4Motion מסוגלת להעביר עד 70% מהמומנט לגלגלים הקדמיים ועד 80% לגלגלים האחוריים בהתאם לצורך. מתלי האוויר מאפשרים להגביה את מרווח הגחון בטווח של 148-258 מ"מ, וזוויות הגישה והנטישה במצב הגבוה זהות ועומדות על 31 מעלות. בהמשך יוכלו הרוכשים להוסיף ניתוק חשמלי למוטות המייצבים כדי לאפשר לסרנים חופש תנועה גדול יותר שיסייע בהצלבות.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

בשבילים שומר פולקסווגן טוארג על רמת נוחות גבוהה מאוד. כפלים ואבנים הנעוצות בשביל מרוככים על ידי המתלים ולא מטלטלים את הרכב והנוסעים. כשהמתלים נמתחים למצב הגבוה ביותר, נפגעת נוחות הנסיעה והרכב הופך לנוקשה יותר. טוב עשו המהנדסים שהגבילו את המהירות בה ניתן לנסוע במצב זה, וכשעוברים אותה ינמיך הרכב עצמו אוטומטית.

 

נעילות דיפרנציאל מכניות והילוך כוח נעדרים מהמפרט של פולקסווגן טוארג. הוא מסתייע במצב שטח המתאים את פעולת מערכת ההנעה והמתלים לנסיעה בשטח, ובעיקר מכהה את תגובת דוושת התאוצה כדי למנוע פרצי כוח שעלולים להיות מסוכנים בשטח טכני. על המסך המרכזי יוצגו שלל נתונים כגון נקודת ציון, פלס המציג את זווית המרכב ביחס למישור, מצפן, ומד חום.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

לא הצגנו בפני הטוארג אתגרי עבירות של ממש אך בהצלבות ובטיפוס על מדרון עם תוואי שאינו אחיד גילינו תפקוד מוצלח של בקרת המשיכה שהבחינה במהירות בגלגלים שאיבדו אחיזה וניתבה את הכוח בהתאם. בתנאים אל יסייעו המצלמות ההיקפיות לתמרן את המרכב הגדול בין המכשולים.

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת של פולקסווגן טוארג עומדת על 15.1 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. במהלך המבחן שלנו נמדדה צריכה משולבת של 10.0 ק"מ לליטר. למיכל הדלק קיבולת של 75 ליטרים ועל כן עומד טווח הנסיעה על כ- 700 ק"מ בין תדלוקים. פולקסווגן טוארג מדורג בדרגת זיהום 14 מתוך 15.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי פולקסווגן נחשבת בינונית. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה פולקסווגן במקום ה- 16 מתוך 27 יצרנים, עם שיפור של 6 מיקומים מדירוג קודם בשנת 2016. פולקסווגן טוארג משווק עם אחריות יצרן ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

עלות ביטוח חובה עומדת על 1,667 ₪ ועלות ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 21 עם ותק של 3 שנות נהיגה וללא תביעות קודמות, עומדת על כ- על 18,000 ₪. פולקסווגן טוארג מדורג בקבוצת רישוי 7 ולכן אגרת הרישוי השנתית עומדת על 4,683 ₪.

 

בטיחות

 

פולקסווגן טוארג עבר את מבחן הבטיחות של ארגון Euro Ncap בשנת 2018 וזכה לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים גבוהים של 89% בהגנה על נוסעים בוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 72% בהגנה על הולכי רגל, ו- 81% על אבזור הבטיחות ותפקודו. דרגת הבטיחות על פי משרד התחבורה בישראל עומדת על 7 מתוך 8.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

אבזור הבטיחות מקיף וכולל 10 כריות אוויר, ניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית במהירות עירונית ובין עירונית, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, ניטור תנועה צולבת מלפנים ומאחור, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, מערכת למניעת התהפכות, בקרת שיוט אדפטיבית עם סייען פקקים, ומערכת בלימה לאחר תאונה למניעת תאונות משנה.

 

בנוסף קיימת מערכת הכנה לתאונה אשר מותחת את חגורות הבטיחות, סוגרת את החלונות והגג, ומעבירה את המושבים לתנוחה שתצמצם את הפגיעה בנוסעים. פולקסווגן טוארג מנטר באופן רציף את ערנות הנהג ומתריע ויזואלית וקולית כאשר נחשד הנהג כעייף. במקרים בהם הנהג אינו מגיב, תיבדק הכרתו על ידי מתיחת חגורת הבטיחות, ובהעדר תגובת הנהג יעצור הרכב ויפעיל את תאורת החירום.

 

פולקסווגן טוארגפולקסווגן טוארג

 

הפנסים הקדמיים ראויים להתייחסות מיוחדת. מדובר בפנסי LED מטריקס המכילים 128 נורות בכל פנס. במצב האוטומטי ידאגו הפנסים להאיר את תוואי הכביש באופן שיעניק לנהג ראות מקסימלית. עם שילוב מערכת ראיית הלילה האופציונלית, יאירו הפנסים הולכי רגל, רוכבי אופניים, ובעלי חיים בקרבת הדרך כדי למנוע פגיעה בהם. נציין כי למרות שאין הפנסים אמורים לסנוור משתמשים אחרים, זכינו להמון הבהובים המעידים על סנוור.

 

תמורה למחיר

 

פולקסווגן טוארג משווק בישראל ברמת גימור אחת במחיר 499,900 ₪. רמת האבזור עשירה וכוללת בין היתר ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום ואוורור, זכרונות למושב הנהג, לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת מולטימדיה עם תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, בקרת אקלים מפוצלת ל- 4 אזורים, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, שמשות אחוריות כהות, מראות צד מחוממות עם קיפול חשמלי וזכרונות, חישוקים קלים בקוטר 18 אינץ', וגג שמש פנורמי חשמלי מהגדולים בהם נתקלנו.

 

פולקסווגן טוארג מהווה תצוגת יכולת מרשימה מאוד של פולקסווגן ובהחלט ראוי לתואר ספינת הדגל של המותג. הוא מציע נוחות נסיעה משובחת ברמה של מכונית יוקרה אמיתית, אבזור עשיר ומקיף, ביצועים מצויינים, התנהגות כביש בטוחה המאפשרת תנועה מהירה, ומעל הכל מעניק לנהג ולנוסעים חווית נסיעה ברמה הגבוהה ביותר.

 

לפולקסווגן טוארג גרסת חמישה מושבים בלבד והוא משווק בישראל בגרסה אחת בלבד, ללא מנועי בנזין, יחידת הנעה היברידית או רמות אבזור נוספות. לזכותו יכולת שטח לא מבוטלת שהולכת והופכת נדירה בסגמנט רכבי הפנאי הגדולים והיוקרתיים. פולקסווגן טוארג מציע חבילה מרשימה עטופה באריזה אלגנטית וסולידית שתתאים ללקוחות מבוססים שלא מעוניינים לנקר עיניים. המחיר לא נמוך אך פולקסווגן טוארג מעניק תמורה הולמת וזוכה להמלצה חמה מאיתנו.

 

פולקסווגן טוארג
מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 2,967 סמ"ק
הספק מרבי משולב 286/3,500 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 61.1/2,250 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,878 מ"מ
רוחב כללי 1,984 מ"מ
גובה כללי 1,646 מ"מ
בסיס גלגלים 2,899 מ"מ
מיכל דלק 75 ליטרים
נפח תא מטען

810 ליטרים

משקל עצמי 2,252 ק"ג
מהירות מרבית 238 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 6.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 15.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14(מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2018)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

499,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו