יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

הקרוסאובר יונדאי טוסון זכה למתיחת פנים וזו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי

תגיות | פנאי שטח, יונדאי, טוסון

סגמנט הקרוסאוברים הינו הצומח ביותר בשוק הרכב הישראלי, בעיקר בקרב הצרכן הפרטי אשר רוכש את רכבו מתוך בחירה אישית. בסגמנט זה שולטים ביד רמה מזה שנים צמד האחים מקוריאה - חתן השמחה יונדאי טוסון ואחיו החורג קיה ספורטאז'. שניהם עברו לאחרונה מתיחת פנים כאשר זו של יונדאי טוסון משמעותית יותר וכוללת עדכוני עיצוב חיצוניים ופנימיים, קבלת מערכות בטיחות חדשות, שיפור בידוד הרעשים, וכיול מחודש למתלים.

 

יונדאי טוסון 2.0 ליטרים אוטומטי
יתרונות  עיצוב, אבזור נוחות ובטיחות
חסרונות מנוע, צריכת דלק, איכות חומרים

 

יונדאי טוסון יונדאי טוסון

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובו של יונדאי טוסון מהווה את הקלף החזק בשרוולו וללא ספק אמון על היותו רב מכר במחוזותינו. מתיחת הפנים מתמקדת בחזית הכוללת שבכה קדמית בולטת יותר המיישרת קו עם שפת העיצוב החדשה של יונדאי. פגושים וגופי תאורה בעיצוב חדש משלימים הופעה בולטת, מעט מוחצנת, אך במבחן התוצאה קולעת לטעמו של הצרכן הישראלי. הפרופורציות הנכונות תורמות לנוכחות על הכביש. אורכו 4,480 מ"מ, רוחבו 1,850 מ"מ, גובהו 1,660 מ"מ, ובסיס גלגלים באורך 2.670 מ"מ. ניתן לומר כי מתיחת הפנים מרעננת ומשדרגת את העיצוב הנאה מלכתחילה, תוך הדגשת האלמנטים התורמים לנוכחות הרכב.

 

יונדאי טוסון יונדאי טוסון

 

תא הנוסעים מציג עיצוב משופר ושונה לחלוטין מהדגם המוחלף. מערכת המולטימדיה Connected Car כוללת מסך מגע צף בגודל 7 אינץ' המוכר מיונדאי i30 ומציג רזולוציה ובהירות בינוניות ותפעול שאינו אינטואיטיבי מספיק ביחס למערכות של המתחרים. מתחת למסך נמצאים פתחי המיזוג המותקנים בגובה ראוי, ותחתם מערכת בקרת האקלים ותא אחסון שטוח עם שקע USB. לוח המחוונים סטנדרטי לחלוטין ובמרכזו מוצג מחשב הדרך עם תפריטים וממשק ידידותיים למשתמש.

 

יונדאי טוסון יונדאי טוסון

 

גלגל ההגה נוח ונעים לאחיזה, וכולל פקדים לשליטה על מערכת השמע ומערכת בקרת השיוט. הבחירה בגוונים בהירים ברכב המבחן משפרת ללא היכר את האווירה בתא הנוסעים, ויחד עם הגג הפנורמי הזמין ברמת אבזור עלית, מתקבל תא נוסעים אוורירי ונעים לשהייה. הטרוניה העיקרית מופנית כלפי חומרי הדיפון הקשיחים והזולים בתא הנוסעים, למעט חלקו העליון של הדשבורד המדופן בחומר דמוי עור הכולל תפר כפול מדומה.

 

יונדאי טוסון יונדאי טוסון

 

המושבים הקדמיים רחבים ומציעים נוחות ראויה לצד תמיכה צידית סבירה, וגם בתום נהיגה ארוכה לא חשנו עייפות. קל למצוא תנוחת נהיגה נעימה ושולטת בזכות מושב נהג מתכוונן חשמלית (ברמת אבזור עילית הנבחנת) והגה המתכוון לגובה ולעומק. שדה הראיה טוב בזכות קו חלונות שאינו גבוה, ותנוחת הנהיגה גבוהה ושולטת בהתאם לחיבת מעריצי הז'אנר. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות מאוד בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי.

 

יונדאי טוסון מציע מרווח פנימי מעולה לנהג ולנוסעים. מרווח הברכיים מאחור טוב בזכות בסיס גלגלים באורך 2,670 מ"מ. בנוסף ניתן לכוון את זווית משענת הגב במושב האחורי באמצעות ידית כוונון. ניתן אף להסיע 3 נוסעים בנוחות יחסית הודות לרצפה כמעט שטוחה מאחור. נוסעי המושב האחורי יהנו גם מפתחי אוורור ייעודיים, חלונות כהים, ושקע USB לטעינת הסמארטפון.

 

יונדאי טוסון יונדאי טוסון

 

בסביבת הנהג שפע תאי אחסון והעיקרי ביניהם נמצא מתחת למשענת היד המרכזית וכולל נפח עמוק מאוד ותאורה. תא המטען מציע סף הטענה מעט גבוה ונפח הטענה של 488 ליטרים או 1,478 ליטרים בקיפול המושב האחורי, המתאפשר בקלות בזכות ידיות נוחות בצידיו. מתחת לרצפת התא נמצא גלגל חלופי קטן מפלדה.

 

יונדאי טוסון מציע נוחות נסיעה טובה בזכות כיול מתלים מעט רך בבסיסו, אם כי במהירות עירונית נמוכה מתקשים המתלים לסנן שברים וחרצים באספלט, כך שמעט מהם עוברים אל תא הנוסעים. במהירות של למעלה מ- 40 קמ"ש מתקבלת נוחות נסיעה טובה יותר, בין היתר בזכות הבחירה הנבונה של הקוריאנים במתלה אחורי רב חיבורי. בכביש רצוף גלים מחוץ לעיר, מצליחים המתלים לרסן את תנודות המרכב הגבוה, אך שילוב של מהירות שיוט גבוהה ורצף שינויי גובה יגרום לטלטלה מסויימת של המרכב. על אספלט איכותי בכביש 6 נוחות הנסיעה מעולה וגם יכולת השיוט נעימה תוך שמירה על רמות רעשי כביש ורוח ברמה סבירה ביחס למקובל בקטגוריה. יכולת השטח עם הנעה קדמית מסתכמת כמצופה בצליחת שבילים סלולים, עם יתרון עבירות ביחס לרכב פרטי בזכות מרווח גחון עדיף בגובה 172 מ"מ.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה המוכרת של הקונצרן, הכוללת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 155 כ"ס ומומנט של 19.6 קג"מ ב- 4,000 סל"ד גבוהים, ותיבת 6 הילוכים אוטומטית, מהווה את עקב האכילס בחבילה הכוללת.

 

יונדאי טוסון יונדאי טוסון

 

יחידת הנעה זו מרגישה מיושנת ביחס למנועי טורבו מודרניים וחסרת מחץ בסל"ד נמוך. הבאת המנוע לסל"ד גבוה יוצרת קצב התקדמות ראוי בהחלט אך אליו יצטרפו רעש מתכתי וצריכת דלק גבוהה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 11.1 שניות והביצועים האבסולוטים סבירים בהחלט, אך אופן פעולת יחידת ההנעה מרגיש מדור קודם.

 

הויתור על מנוע הבנזין בנפח 1.6 ליטרים אשר הוצע טרם מתיחת פנים נובע בשל אי עמידותו בתקני הזיהום החדשים, אך ניכר כי גם סטנדרט הביצועים בסגמנט הפך אותו למיותר. תיבת ההילוכים דווקא יוצאת נשכרת מהמפרט השמרני ומציגה פשטות מבורכת, נטולת ויברציות והשהיות המוכרות בחלק מהתיבות הרובוטיות אצל המתחרים האירופאים. מצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה מחדד במעט את תגובת המצערת אך אינו מביא לשיפור של ממש בביצועים, אלא בעיקר בתחושה. מערכת העצור וסע אינה היסטרית ופעולתה אינה מפריעה לנהיגה.

 

יונדאי טוסון יונדאי טוסון

 

בכביש המתפתל מגלה יונדאי טוסון יכולת דינמית סבירה עם זוויות גלגול מרוסנות כל עוד נכנסים לפניה במהירות סבירה. נהג שינסה לאתגר את הטוסון ולבדוק את מגבלותיו, יגלה במהרה כי נהיגה תובענית תפיק צווחות צמיגים מוקדם מהצפוי ונטייה ברורה לתת היגוי. ההגה מדוייק אך קל מדי וחסר תחושה. כמו כן, היינו שמחים למצוא מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה שאינם מוצעים אפילו בגרסת הטורבו הבכירה. הבלמים טובים ולא מתעייפים תחת עומס. ניתן לסכם את הפרק הדינמי בכך שהתנהגות הכביש צפויה וממוצעת ביחס לסגמנט, ואחיזת הכביש בטוחה.

 

צריכת דלק

 

בימי המבחן רשם יונדאי טוסון צריכת דלק ממוצעת של 10.0 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית עם מערכת STOP&START פועלת, בעוד היצרן מצהיר על צריכת דלק ממוצעת של 11.8 ק"מ לליטר. מדובר בנתון שאינו מבריק ביחס למתחרים בקטגוריה הנובע מיחידת ההנעה המיושנת. עם מיכל דלק בנפח 62 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 550 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 14 מתוך 15.

 

יונדאי טוסון יונדאי טוסון

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי יונדאי נחשבת טובה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה יונדאי במקום ה- 10 מתוך 27 יצרנים, עם ירידה של 3 מיקומים מהדירוג הקודם בשנת 2016. עם זאת הוגדר יונדאי טוסון ע"י הארגון כדגם הפחות אמין של היצרנית.

 

יונדאי טוסון יונדאי טוסון

 

יונדאי טוסון משווק עם אחריות מלאה לשלוש שנים או עד 100,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים טרם נמסרו מכלמוביל היבואנית. עלות ביטוחים שנתית לכל נהג מעל גיל 21, ללא שלילת רישיון וללא תביעות עבר, יעלה כ- 1,650 ₪ לביטוח חובה ו- 6,200 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

ארגון הבטיחות Euro NCAP בחן את יונדאי טוסון בשנת 2015 והעניק לרכב ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות. הטוסון קיבל ציון של 86% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה של ילדים, 71% בהגנה על הולכי רגל, ו- 71% בגין מערכות הבטיחות ברכב.

 

יונדאי טוסון יונדאי טוסון

 

אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מצלמת רוורס, התרעה על עייפות הנהג, ועמעום אורות אוטומטי. רמת האבזור עלית כוללת בנוסף ניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה צולבת מאחור. ציון הבטיחות על פי דירוג משרד התחבורה הינו 6 מתוך 8 ברמות אבזור פנורמיק ופריים פלוס ו-7 מתוך 8 ברמת אבזור עלית הנבחנת.

 

תמורה למחיר

 

יונדאי טוסון ברמת אבזור פריים פלוס הבסיסית יעבור לבעלותכם תמורת 150,000 ₪. אבזור הנוחות בגרסה זו כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', קישוריות בלוטות', מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג למושב האחורי, כיוונון משענת גב המושב האחורי, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, מערכת STOP&START, תאורת יום מסוג LED, וחישוקי 18 אינץ'. רמת האבזור פנורמיק עולה 163,000 ₪ וכוללת בנוסף גג פנורמי חשמלי.

 

רמת האבזור עלית הנבחנת תעלה 172,000 ₪ וכוללת בנוסף ריפודי עור, מושב נהג חשמלי עם כיוונן גב תחתון, כניסה והתנעה ללא מפתח, חיישני רוורס מקוריים, פנסים אחוריים מסוג LED, וחישוקי 19 אינץ'.

 

יונדאי טוסון ממשיך להציע חבילה משכנעת ומתיחת הפנים שעבר תורמת לאיכות נסיעה מעודנת לצד עיצוב משופר ותא נוסעים נעים יותר לשהייה. גרסת הבסיס מוצעת במחיר נגיש ומהווה חבילה טובה הכוללת פוזת שטח, מוניטין אמינות וסחירות מוכח, ומרווח טוב לנוסעים. יחידת ההנעה המיושנת ואיכות החומרים הבינונית בתא הנוסעים אינם נמצאים בראש רשימת השיקולים של חובבי פוזת השטח ממילא, על כן ניתן לשער כי יונדאי טוסון ימשיך להיות להיט מכירות בולט בשוק הרכב המקומי.

 

יונדאי טוסון 2.0 ליטרים עלית אוטומט
מנוע בנזין 4 צילינדרים 1,999 סמ"ק
הספק מרבי משולב 155/6,200 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 19.4/4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,480 מ"מ
רוחב כללי 1,850 מ"מ
גובה כללי 1,660 מ"מ
בסיס גלגלים 2,670 מ"מ
מיכל דלק 62 ליטרים
נפח תא מטען

488 ליטרים

משקל עצמי 1,480 ק"ג
מהירות מרבית 181 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 11.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.1 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2015)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

172,000 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט