טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

 

טויוטה פריוס פלוס מציע 7 מושבים, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותג מחיר של 169,900 ₪. יצאנו לבדוק למי הוא מתאים

תגיות | מיניוואנים, טויוטה, פריוס+ הייבריד

המיניוואן טויוטה פריוס פלוס מבוסס על טויוטה פריוס מדור קודם ומצוייד באותה יחידת הנעה היברידית, אך מציע בסיס גלגלים ארוך ב- 80 מ"מ וגג גבוה ב- 85 מ"מ כדי לאפשר הובלת 7 נוסעים. טויוטה פריוס פלוס מיועד למשפחות ברוכות ילדים שאינן נכנעות לאופנת הקרוסאוברים ומעדיפות תא נוסעים פרקטי ומנוע חסכוני על פני מרכב גבוה ומעוצב.

 

טויוטה פריוס פלוס אוטומטי
יתרונות צריכת דלק חסכונית, חלל פנימי מרווח, מוניטין אמינות
חסרונות ביצועים, מרווח בשורה השלישית, תא מטען קטן

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

עיצוב ונוחות

 

טויוטה פריוס פלוס מאמץ שפת עיצוב אווירודינמית כיאה לרכב ממשפחת פריוס. במסגרת מתיחת הפנים בשנת 2015 זכה הדגם לגריל קדמי מחודד בצורת V, ומכסה מנוע הממשיך בקו אחיד את זווית השמשה הקדמית. מהצד ניתן להבחין בשטח חלונות גדול כיאה למיניוואן משפחתי. מאחור בולטים גופי תאורה מסוג LED אשר התקבלו גם הם במסגרת מתיחת הפנים. התוצאה סולידית, כמקובל בפלח שוק זה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

תא הנוסעים מעניק תחושה אוורירית בזכות משטחים גדולים וקו חלונות נמוך יחסית המספק שדה ראיה רחב. בחלקו העליון של הדשבורד מותקן לוח מחוונים דיגיטלי שאינו מותקן אל מול הנהג, מתחתיו מערכת מולטימדיה עם מסך מגע ופקדי שליטה פיזיים, ומימין בורר הילוכים קטנטן. בלם החניה נדרך ברגל בדומה למכוניות אמריקאיות רבות. גלגל ההגה בקוטר הנכון, נעים לאחיזה, ומתכוונן ידנית לגובה ולעומק. הקונסולה שבין שני המושבים הקדמיים מאחסנת את הסוללות של המערכת ההברידית, לטובת פינוי מקום עבור שורת המושבים השלישית.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

בתא הנוסעים נעשה שימוש בחומרים רכים בחלקים העליונים, ואיכות ההרכבה טובה כצפוי מטויוטה. המושבים הקדמיים רחבים, נעימים ונוחים ככורסא, אך תמיכת הצד לוקה בחסר. קל למצוא תנוחת נהיגה נעימה ושולטת בזכות כיוונון גובה ידני ואפשרות להקשחת מסעד הגב. שורת המושבים השניה מונה 3 מושבים נפרדים הניתנים להזזה בנפרד על גבי מסילות לפנים ולאחור, ודחיקתם לאחור מסדרת מרווח רגליים מעולה לצד מרווח ראש טוב מאוד לנוסעים בשורה השניה. רצפה שטוחה לחלוטין ומדד רוחב של 1,775 מ"מ מאפשרים הסעת 3 נוסעים בשורה השנייה בנוחות סבירה, אך ללא פתחי מיזוג ייעודיים שכה חיוניים ברכב הנועד להסעת משפחה בקיץ הישראלי

 

שורת המושבים השלישית מציעה מושבים דקים שאינם נוחים לנסיעות ארוכות ומרווח רגליים מוגבל, על כן תהיה פרקטית לילדים בלבד. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות מאוד בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי, אך כניסה לשורת המושבים האחורית מצריכה השתחלות והתכופפות המתאימות לילדים בלבד.

 

טויוטה פריוס פלוס

טויוטה פריוס פלוס

 

בסביבת התא שפע תאי אחסון, ביניהם שני תאי כפפות מול הנוסע הקדמי, שככל הנראה נועדו לפצות על היעדרו של תא אחסון מתחת למשענת היד, אשר הוקרב כאמור לטובת אכלוס הסוללה. תא המטען מציע סף הטענה מעט נמוך ורחב, ושקע 12V. נפח תא המטען עומד על 230 ליטרים בלבד כאשר שורת המושבים השלישית בשימוש או 770 ליטרים לאחר קיפולה. הדגם משווק עם גלגל חלופי קטן.

 

נוחות הנסיעה בטויוטה פריוס פלוס טובה בהחלט ומשתפרת ככל שגדל מספר נוסעי הרכב. בולמי זעזועים רכים בתחילת מהלכם מציגים כושר ריסון טוב על פני גלים ושברים. ברחבי העיר מצליחים המתלים לרסן את רוב מפגעי הכביש. מחוץ לעיר מתקבלת נוחות נסיעה טובה גם בכביש רצוף גלים אך קיים עודף תנועה בציר הרוחב במעבר על רצף גלים או שיבושים. על הכביש המהיר, בנסיעה על אספלט ברמת סלילה טובה, נוחות הנסיעה מעולה וגם יכולת השיוט נעימה. רמות הרעש בעיר מדודות מאוד. בזחילה מציגה המערכת ההיברידית נסיעה חרישית בטרם נכנס מנוע הבנזין לפעולה. ככל שעולה המהירות מתווסף שאון המנוע בתדר סביר, תוך שמירה על רעשי כביש ורוח ברמה סבירה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

ביצועים

 

טויוטה פריוס פלוס מצוייד ביחידת הנעה היברידית הכוללת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטרים בהספק 99 כ"ס ומומנט של 14.5 קג"מ ב- 4,000 סל"ד, ומנוע חשמלי היוצרים הספק משולב של 136 כ"ס. יחידת הנעה זו משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומתאפיינת בחיסכון ויעילות מירביים, אך הביצועים על הכביש פחות משכנעים. בהתנהלות עירונית מנהלתית אין שום בעיה או מחסור בכוח, כך שניתן להתקדם בקצב נאות, אך כל לחיצה על הדוושה לצורך עקיפה או האצה מתורגמת לדחיפה חלשה בלבד. גם מצב POWER בתיבת ההילוכים לא משפר את הביצוע באופן מורגש, ומשקל של טון וחצי בוודאי לא תורם לביצועים זריזים. פעולת יחידת ההנעה נעימה, במיוחד במצב זחילה בטרם נכנס מנוע הבנזין לפעולה, אך תחת האצה קולו של המנוע נשמע היטב והתיבה הרציפה, אשר משאירה אותו בסל"ד גבוה, לא תורמת לתחושת העידון הכללית.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

מובן שמיניוואן היברידי אינו הבחירה הראשונה של חובבי ההגה, אך בכביש המתפתל טויוטה פריוס פלוס מגלה יכולת דינמית בטוחה ומפתיעה לטובה. מרכז הכובד הנמוך והסוללה שהועברה אל מרכז המרכב בין הסרנים, תורמים לחלוקת משקל טובה כך שהמיניוואן היפני מציג זוויות גלגול מרוסנות ביחס לקטגוריה. כניסה מהירה לפנייה תגרום ליללות מצד הצמיגים ותזכיר לנהג את מגבלות האחיזה הברורות. הבלמים טובים, בעלי כושר האטה משכנע, ולא מתעייפים תחת עומס. צריכת דלק היצרן מצהיר על צריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר בממוצע. בימי המבחן רשם טויוטה פריוס פלוס צריכת דלק ממוצעת של 16.5 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם כמה קטעי נהיגה הרריים. מדובר בנתון טוב בהחלט אם כי ציפיתי לקצת יותר מהמערכת ההיברידית. עם מיכל דלק בנפח 45 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

רכבי טויוטה מפגינים אמינות מעולה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה טויוטה במקום הראשון מתוך 27 יצרנים, ושיפרה את מיקומה מהדירוג הקודם משנת 2016 בו הייתה במקום השני. טויוטה פריוס פלוס משווק עם אחריות מלאה לשלוש שנים או 100,000 ק"מ ואחריות לחמש שנים על המערכת ההיברידית. היבואן מאפשר להאריך את האחריות למערכת ההיברידית לתקופה של עד 12 שנים או 15,000 ק"מ בשנה, בכפוף לתשלום נוסף ובדיקת תקינות הסוללה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 515 ₪, עלות הטיפול השני 760 ₪, עלות הטיפול השלישי 546 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 971 ₪. סך עלויות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומד על 2,792 ₪ כולל מע"מ וזול יחסית לסגמנט.

 

החלפים מוצעים במחירים סבירים. יחידת תאורה קדמית תעלה 5,001 ₪, מחיר פנס אחורי עומד על 2,615 ₪, מחיר מראת צד קומפלט עומד על 1,968 ₪, רפידות בלם יעלו 338 ₪, וצלחות בלם קדמיות יעלו 610 ₪.בטיחות אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, מצלמת רוורס, זיהוי תמרורים, ועמעום אורות אוטומטי. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 7 מתוך 8.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

צריכת דלק

 

היצרן מצהיר על צריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר בממוצע. בימי המבחן רשם טויוטה פריוס פלוס צריכת דלק ממוצעת של 16.5 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם כמה קטעי נהיגה הרריים. מדובר בנתון טוב בהחלט אם כי ציפיתי לקצת יותר מהמערכת ההיברידית. עם מיכל דלק בנפח 45 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

בטיחות

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, מצלמת רוורס, זיהוי תמרורים, ועמעום אורות אוטומטי. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 7 מתוך 8.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

תמורה למחיר

 

טויוטה פריוס פלוס ברמת האבזור היחידה המוצעת בישראל יעבור לבעלותכם תמורת 169,900 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 6.1 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת שמע עם 6 רמקולים, קישוריות בלוטות', כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת בקרת אקלים, בורר מצבי נהיגה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישן גשם ותאורה, מראות צד מתקפלות ומחוממות, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, חלונות אחוריים כהים, פנסי LED אחוריים, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ'.טויוטה פריוס פלוס מציע פתרון פרקטי ושימושי למשפחות ברוכות ילדים לצד חיסכון בעלויות אחזקה בזכות יחידת הנעה היברידית חסכונית ומוניטין אמינות מוצק המביא עימו גם שמירת ערך טובה. הוא אמנם אינו מתהדר בהופעת שטח אופנתית וישיבה גבוהה כמו בקרוסאוברים המועדפים על רוכשי רכבי 7 מושבים, אך מי שיבחר בטויוטה פריוס פלוס יקבל תא נוסעים פרקטי עם שורה שנייה הכוללת מושבים נפרדים וניידים, ורצפה שטוחה. טויוטה פריוס פלוס לא מציע פוזה מגרה אך מציע שימושיות משפחתית וחיסכון מיטביים.

 

טויוטה פריוס פלוס הייבריד אוטומט
מנוע הייבריד בנזין 1,798 סמ"ק
הספק מרבי משולב 136 כ"ס
מומנט מרבי משולב 14.5/4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,645 מ"מ
רוחב כללי 1,775 מ"מ
גובה כללי 1,575 מ"מ
בסיס גלגלים 2,780 מ"מ
מיכל דלק 45ליטרים
נפח תא מטען

230 ליטרים

משקל עצמי 1,500 ק"ג
מהירות מרבית 165 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 16.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP טרם נבחן
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

169,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    17.03.19 | מבחני רכב

    מאזדה 6 מנסה לשדרג את מעמדה ולטפס אל מחוזות הפרימיום

    מאזדה 6 היא אחת המכוניות המזוהות ביותר בישראל. היא החליפה את מאזדה 626 שהעירה את קטגוריית המשפחתיות הגדולות כשזכתה לתמחור אטרקטיבי וסחפה אחריה את המתחרות להורדת מחירים. הדור הראשון של מאזדה 6 היה נציג ראשון לדגמי ה'זום זום' של מאזדה, עם עיצוב חיצוני מרשים ושלדה שיצרה מכונית מהנה מאוד לנהיגה.

     
  • דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    07.03.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה מציעה מכונית סופר מיני אוטומטית במחיר של מכונית מיני. יצאנו לבדוק האם הסופר מיני הזולה בישראל מהווה קניה חכמה

    לדאצ'יה סנדרו יש לכאורה את כל הכלים להצלחה בשוק המקומי. היא מציעה את החוויה של קריעת ניילונים מרכב חדש מהיבואן במחיר נגיש של 63,000 ₪ ועושה זאת עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע טורבו. לצד אלו יהנו הרוכשים מעלויות אחזקה זולות. דאצ'יה סנדרו יתרונות מחיר, נוחות נסיעה, מרווח פנים

     
  • שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.02.19 | מבחני רכב

    שברולט ספארק עברה מקצה שיפורים וחוזרת לתחרות עם מפרט מבטיח ואבזור בטיחות משודרג

    הדור הראשון של שברולט ספארק הגיע ארצה מעט באיחור למהפכת המיני והציע עיצוב מקורי אך תיבת הילוכים ידנית בלבד. בדור השני בחרה שברולט בעיצוב בוגר יותר וציידה את הספארק במנוע בנזין 1.4 ליטרים גדול וחזק ביחס למקובל בסגמנט ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. מאז היא נמצאת בקרב רבות המכר בקטגוריית המיני אותה מוב

     
  • יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    26.02.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר יונדאי טוסון זכה למתיחת פנים וזו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי

    סגמנט הקרוסאוברים הינו הצומח ביותר בשוק הרכב הישראלי, בעיקר בקרב הצרכן הפרטי אשר רוכש את רכבו מתוך בחירה אישית. בסגמנט זה שולטים ביד רמה מזה שנים צמד האחים מקוריאה - חתן השמחה יונדאי טוסון ואחיו החורג קיה ספורטאז'. שניהם עברו לאחרונה מתיחת פנים כאשר זו של יונדאי טוסון משמעותית יותר וכוללת עדכוני עיצ

     
  • סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    19.02.19 | מבחני רכב

    סובארו פורסטר התבלט לאורך דורותיו הקודמים ביכולת שטח עדיפה על פני מתחריו לצד עיצוב ומפרט שמרנים. הדגם החדש מבטיח לככב בשטח ולהציע חווית נסיעה משופרת על הכביש

    מורשתו של סובארו פורסטר מתחילה בשנת 1995. המתכון היה ונותר פשוט ויעיל, וכולל פלטפורמה קיימת של מכונית משפחתית, מכלולי הנעה כפולה מוכחים ומוכרים, גחון מוגבה, ועיצוב קשוח. לימים הפך סגמנט הקרוסאוברים לגדוש מאוד בשוק הרכב וכמעט לכל יצרנית יש נציג בקבוצה. סובארו פורסטר רושם לזכותו את היותו מדור המייסדים

     
  • פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    14.02.19 | מבחני רכב

    הדור השלישי של פולקסווגן טוארג מציע שפע טכנולוגיה עם תג מחיר במחוזות מותגי היוקרה. יצאנו לבדוק האם מחירו מוצדק

    הדור הראשון של רכב הפנאי שטח פולקסווגן טוארג הגיח אל העולם כחלק מאסטרטגיה של פולקסווגן להתחרות במותגי הפרימיום. אחותו מקטגוריית רכבי הסלון - פולקסווגן פייטון לא נחלה הצלחה ולא שרדה, אבל הטוארג זכה לאהדה ולדור שני, וכעת מגיע אלינו הדור השלישי. פולקסווגן טוארג יתרונות ביצועים,

     
  • אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    07.02.19 | מבחני רכב

    אאודי A7 החדשה מציעה פאר ופינוק שנארזו במרכב קופה 4 דלתות דינמי ומרשים. יצאנו לאמוד את יכולותיה

    אאודי A7 הינה גרסת קופה 4 דלתות של מכונית הסלון אאודי A6. היא מתחרה בקטגוריה נישתית המונה גם את מרצדס CLS חלוצת הקטגוריה וב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה. קטגוריה זו מכוונת אל קהל יעד המבקש יותר סטייל ועיצוב ממכונית הסלון שלו גם אם הדבר כרוך בפשרה מסויימת במרווח הראש במושב האחורי ביחס לתצורת סדאן קלאסית. &

     
  • יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    30.01.19 | מבחני רכב

    יגואר נמנית בין היצרניות הראשונות והבודדות אשר מציעות רכב פנאי חשמלי בעל טווח נסיעה פרקטי. יצאנו לנסיעה מסקרנת עם מבט אל העתיד

    יגואר הינה היצרנית הראשונה בישראל אשר מציעה רכב פנאי פרימיום חשמלי במחיר הגיוני. אאודי ומרצדס אמנם הציגו את מתחרותיהן בסגמנט אך אלו טרם נעות על כבישי ארצנו. יגואר i-Pace תוכננה כמו שרכב חשמלי אמיתי צריך להיבנות. לא מדובר בדגם היברידי או מונע בנזין אשר הוסב להנעה חשמלית, אלא בפלטפורמה שנועדה לרכב חשמ

     
  • פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    פיג'ו 3008 1.2 במבחן דרכים

    24.01.19 | מבחני רכב

    רכב הקרוסאובר הבינוני של פיג'ו מקבל גרסת מנוע בסיסית וחסכונית יותר. יצאנו לעמוד על מעלותיו של האריה בגרסה החסכונית

    פיג'ו 3008 ידוע כפייבוריט בסגמנט הקרוסאוברים הגדוש מתחרים. עיצוב מסוגנן, תא נוסעים חדשני ואיכות נסיעה טובה, השיגו לאריה הצרפתי שלל כתרים ותארים ע"י מדיות רבות וטובות. כעת מציע פיג'ו 3008 גרסת בסיס חדשה עם מנוע קטן וחסכוני בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה. בתצורה זו

     
  • יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    יונדאי i30 N - נהיגת התרשמות ראשונה

    23.01.19 | מבחני רכב

    יונדאי i30 N נכנסת לקטגוריית ההוט האץ' עם נתונים מבטיחים על הנייר. יצאו לנסיעת התרשמות קצרה

    מותג יונדאי מזוהה עם רכבי מיין סטרים פרקטיים המככבים בטבלת המכירות בזכות מוניטין אמינות וסחירות טובים ותמורה גבוהה למחיר. לצד אלו דאגה יונדאי בעשורים האחרונים להציב באולמות התצוגה גם מכונית ראוותנית אשר תהווה מקדם תדמיתי ותוסיף רוח צעירה למותג, כגון יונדאי קופה ויונדאי וולוסטר, אך אלו לא היו מכוניות

     
  • דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו סטפווי במבחן דרכים

    17.01.19 | מבחני רכב

    במחיר של מכונית מיני, מציעה דאצ'יה קרוסאובר אוטומטי עירוני. יצאנו לבדוק האם המתכון האטרקטיבי על הנייר מרשים גם על הכביש

    דאצ'יה נכנסה לשוק המקומי עם מבחר רכבים במחירים אטרקטיביים, ותוספת תיבת הילוכים אוטומטית למבחר הדגמים שיפר את אטרקטביות דגמיה עבור הקהל הישראלי. דאצ'יה סנדרו סטפווי, מהווה למעשה גרסת פנאי מוגבהת גחון של דאצ'יה סנדרו, בתוספת איפור שטח אופנתי ויכולת ירידה לשבילי עפר. יצאנו לבדוק מה מקבלים תמורת מחיר מפ

     
  • דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    דאצ'יה דאסטר 4X4 החדש במבחן דרכים

    10.01.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה דאסטר מתיימר להציע יכולת שטח טובה ומנוע דיזל חסכוני במחיר זול ממשפחתית קומפקטית. יצאנו למבחן בוץ תובעני עם החקלאי הרומני

    דאצ'יה דאסטר רכש לעצמו עדת מעריצים לא קטנה עוד בדורו הקודם עם הגיעו ארצה. שילוב של מחיר זול, פשטות מכנית, הנעה כפולה ומנוע דיזל גמיש וחסכוני, יצרו רכב שטח נגיש לקניה ואחזקה. דאצ'יה דאסטר פונה אל חובבי השטח אשר ידעו להעריך את מעלותיו הרבות של העולה מרומניה, ממנו נמכרו מעל למיליון יחידות ברחבי העולם.

     
  • מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

    מיני קופר S במבחן דרכים - רד הוט צ'ילי פפר (מתיחת פנים)

    03.01.19 | מבחני רכב

    מיני קופר S מציעה שפע סטייל לצד יכולת דינמית גבוהה, אך עונדת תג מחיר יומרני. יצאנו לבדוק למי היא מתאימה

    מותג מיני מבוסס על טהרת הנוסטלגיה והסטייל שקנו לו עדת מעריצים משמעותית מסביב לעולם במשך 60 שנות פעילות המותג. מיני קופר S, גרסת הביצועים של מכונית הרטרו הקטנה, עברה מתיחת פנים לאחר 5 שנים מאז הצגת הדור הנוכחי, ונושאת על כתפייה הבטחות להנאה מנהיגה בטעם של פעם, לצד הופעה חיצונית מקורית המזוהה עם המותג

     
  • יונדאי i20  במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי i20 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    13.12.18 | מבחני רכב

    יונדאי i20 עברה מתיחת פנים וזכתה למערכת הנעה מודרנית. האם זה יספיק לה כדי לשמור על אטרקטיביות מול המתחרות המובילות?

    יונדאי i20 כבר אינה צעירה ביחס למתחרות החדשות בסגמנט הסופר-מיני. עד כה הציעה יונדאי i20 מפרט מיושן הכולל מנוע אטמוספרי חלש ותיבת 4 הילוכים בלבד. כעת הגיע אלינו הדגם המעודכן אשר מיישר קו עם המתחרות המובילות ומציע מפרט מודרני הכולל מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח צנום של 1.0 ליטר ותיבת 7 הילוכים רוב

     
  • טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    טויוטה אייגו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    06.12.18 | מבחני רכב

    טויוטה אייגו מציגה מפרט מינימליסטי, פרקטי ויעיל לשימוש עירוני לצד מחיר נגיש. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    טויוטה אייגו מהווה אחד מתוך שלושה דגמים תאומים בפרוייקט משותף של טויוטה וקונצרן פיז'ו-סיטרואן, אשר נועדו להתחרות בסגמנט מכוניות המיני הנשלט בישראל ע"י המתחרות מקוריאה. טויוטה אייגו מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת יחידות תאורה חדשות, חזית מעודנת יותר, וחישוקים חדשים. בתא הנוסעים הוחלפו ריפודי המוש

     
  • מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    מרצדס A קלאס החדשה במבחן

    28.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס A קלאס החדשה מתיימרת להיות המשפחתית הקומפקטית הטובה ביותר. יצאו לבדוק האם יש כיסוי לתג המחיר הגבוה

    מרצדס A קלאס החדשה מהווה את כרטיס הכניסה אל מותג היוקרה הנחשק ומתחרה ישירות מול אאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 המזדקנות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית סטנדרטית איכותית, אך מיתוג היוקרה והאיכות הנלווית אליו, בתוספת החדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים משפחתית קומפקטית ב

     
  • מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי אאוטלנדר 2018 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    22.11.18 | מבחני רכב

    מיצובישי אאוטלנדר עובר עדכון נוסף ומגיע אלינו כדי להסביר מה הופך אותו לרכב הפנאי 7 מושבים הנמכר ביותר בישראל

    זו לא הפעם הראשונה בה אנו פוגשים את מיצובישי אאוטלנדר. הוא ביקר אצלנו לאחר מתיחת הפנים הקודמת וגם בגרסה ההיברידית הנטענת. היצרנית וגם היבואנית המקומית לוקחות בחשבון את התחרות הגדולה בקבוצה בה מתמודד מיצובישי אאוטלנדר ודואגות לחידושים ושיפורים תכופים אשר הופכים אותו למוצר טוב יותר ומשפרים את מעמדו בש

     
  • מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    מרצדס C300 קופה במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.11.18 | מבחני רכב

    מרצדס C קלאס קופה עברה מתיחת פנים ומתיימרת להציע יכולת דינמית משובחת לצד איכות נסיעה מרצדסית, והכל במעטפת מצודדת. יצאנו למבחן על כבישים מקומיים

    גרסאות קופה של דגמי סדאן היוו מאז ומתמיד תצורת מרכב נחשקת אך חסרת היגיון כלכלי. מדוע לוותר על זוג דלתות וגישה נוחה למושב האחורי, להסתפק במרחב פנים מצומצם, ולשלם על כך יותר? מבט חטוף בגרסאות הקופה של מרצדס יענה על השאלה בהחלטיות - הן פשוט נראות טוב יותר! מרצדס C300 קופה AMG Line יתרונ

     
  • קיה סטינגר במבחן דרכים

    קיה סטינגר במבחן דרכים

    29.10.18 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את הקיה היקרה ביותר בישראל החמושה במפרט מרשים ומעוררת סקרנות

    את הדרך מתחנת הרכבת אל סוכנות קיה עשיתי במונית קיה ריו ישנה, האנטיתזה המושלמת לקיה סטינגר החדשה - מכונית ספורט סדאן חזקה ומעוצבת. קיה סטינגר 3.3 טווין טורבו GT יתרונות ביצועים, התנהגות כביש, עיצוב, אבזור חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר קיה סט