טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

 

טויוטה פריוס פלוס מציע 7 מושבים, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותג מחיר של 169,900 ₪. יצאנו לבדוק למי הוא מתאים

תגיות | מיניוואנים, טויוטה, פריוס+ הייבריד

המיניוואן טויוטה פריוס פלוס מבוסס על טויוטה פריוס מדור קודם ומצוייד באותה יחידת הנעה היברידית, אך מציע בסיס גלגלים ארוך ב- 80 מ"מ וגג גבוה ב- 85 מ"מ כדי לאפשר הובלת 7 נוסעים. טויוטה פריוס פלוס מיועד למשפחות ברוכות ילדים שאינן נכנעות לאופנת הקרוסאוברים ומעדיפות תא נוסעים פרקטי ומנוע חסכוני על פני מרכב גבוה ומעוצב.

 

טויוטה פריוס פלוס אוטומטי
יתרונות צריכת דלק חסכונית, חלל פנימי מרווח, מוניטין אמינות
חסרונות ביצועים, מרווח בשורה השלישית, תא מטען קטן

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

עיצוב ונוחות

 

טויוטה פריוס פלוס מאמץ שפת עיצוב אווירודינמית כיאה לרכב ממשפחת פריוס. במסגרת מתיחת הפנים בשנת 2015 זכה הדגם לגריל קדמי מחודד בצורת V, ומכסה מנוע הממשיך בקו אחיד את זווית השמשה הקדמית. מהצד ניתן להבחין בשטח חלונות גדול כיאה למיניוואן משפחתי. מאחור בולטים גופי תאורה מסוג LED אשר התקבלו גם הם במסגרת מתיחת הפנים. התוצאה סולידית, כמקובל בפלח שוק זה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

תא הנוסעים מעניק תחושה אוורירית בזכות משטחים גדולים וקו חלונות נמוך יחסית המספק שדה ראיה רחב. בחלקו העליון של הדשבורד מותקן לוח מחוונים דיגיטלי שאינו מותקן אל מול הנהג, מתחתיו מערכת מולטימדיה עם מסך מגע ופקדי שליטה פיזיים, ומשמאל בורר הילוכים קטנטן. בלם החניה נדרך ברגל בדומה למכוניות אמריקאיות רבות. גלגל ההגה בקוטר הנכון, נעים לאחיזה, ומתכוונן ידנית לגובה ולעומק. הקונסולה שבין שני המושבים הקדמיים מאחסנת את הסוללות של המערכת ההיברידית, לטובת פינוי מקום עבור שורת המושבים השלישית.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

בתא הנוסעים נעשה שימוש בחומרים רכים בחלקים העליונים, ואיכות ההרכבה טובה כצפוי מטויוטה. המושבים הקדמיים רחבים, נעימים ונוחים ככורסא, אך תמיכת הצד לוקה בחסר. קל למצוא תנוחת נהיגה נעימה ושולטת בזכות כיוונון גובה ידני ואפשרות להקשחת מסעד הגב. שורת המושבים השניה מונה 3 מושבים נפרדים הניתנים להזזה בנפרד על גבי מסילות לפנים ולאחור, ודחיקתם לאחור מסדרת מרווח רגליים מעולה לצד מרווח ראש טוב מאוד לנוסעים בשורה השניה. רצפה שטוחה לחלוטין ורוחב של 1,775 מ"מ מאפשרים הסעת 3 נוסעים בשורה השנייה בנוחות סבירה, אך ללא פתחי מיזוג ייעודיים שכה חיוניים ברכב הנועד להסעת משפחה בקיץ הישראלי.

 

שורת המושבים השלישית מציעה מרווח רגליים מוגבל ומושבים דקים שאינם נוחים לנסיעות ארוכות, על כן תהיה פרקטית לילדים בלבד. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות מאוד בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי, אך כניסה לשורת המושבים האחורית מצריכה השתחלות והתכופפות המתאימות לילדים בלבד.

 

טויוטה פריוס פלוס

טויוטה פריוס פלוס

 

בסביבת התא שפע תאי אחסון, ביניהם שני תאי כפפות מול הנוסע הקדמי, שככל הנראה נועדו לפצות על היעדרו של תא אחסון מתחת למשענת היד. תא המטען מציע סף הטענה מעט נמוך ורחב, ושקע 12V. נפח תא המטען עומד על 230 ליטרים בלבד כאשר שורת המושבים השלישית בשימוש או 770 ליטרים לאחר קיפולה. הדגם משווק עם גלגל חלופי קטן.

 

נוחות הנסיעה בטויוטה פריוס פלוס טובה בהחלט ומשתפרת ככל שגדל מספר נוסעי הרכב. בולמי זעזועים רכים בתחילת מהלכם מציגים כושר ריסון טוב על פני גלים ושברים. ברחבי העיר מצליחים המתלים לרסן את רוב מפגעי הכביש. מחוץ לעיר מתקבלת נוחות נסיעה טובה גם בכביש רצוף גלים אך קיים עודף תנועה בציר הרוחב במעבר על רצף גלים או שיבושים. על הכביש המהיר, בנסיעה על אספלט ברמת סלילה טובה, נוחות הנסיעה מעולה וגם יכולת השיוט נעימה. רמות הרעש בעיר מדודות מאוד. בזחילה מציגה המערכת ההיברידית נסיעה חרישית בטרם נכנס מנוע הבנזין לפעולה. ככל שעולה המהירות מתווסף שאון המנוע בתדר סביר, תוך שמירה על רעשי כביש ורוח ברמה סבירה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

ביצועים

 

טויוטה פריוס פלוס מצוייד ביחידת הנעה היברידית הכוללת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטרים בהספק 99 כ"ס ומומנט של 14.5 קג"מ ב- 4,000 סל"ד, ומנוע חשמלי היוצרים הספק משולב של 136 כ"ס. יחידת הנעה זו משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומתאפיינת בחיסכון ויעילות מירביים, אך הביצועים על הכביש פחות משכנעים. בהתנהלות עירונית מנהלתית אין שום בעיה או מחסור בכוח, כך שניתן להתקדם בקצב נאות, אך כל לחיצה על הדוושה לצורך עקיפה או האצה מתורגמת לדחיפה חלשה בלבד. גם מצב POWER בתיבת ההילוכים לא משפר את הביצוע באופן מורגש, ומשקל של טון וחצי בוודאי לא תורם לביצועים זריזים. פעולת יחידת ההנעה נעימה, במיוחד במצב זחילה בטרם נכנס מנוע הבנזין לפעולה, אך תחת האצה קולו של המנוע נשמע היטב והתיבה הרציפה, אשר משאירה אותו בסל"ד גבוה, לא תורמת לתחושת העידון הכללית.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

מובן שמיניוואן היברידי אינו הבחירה הראשונה של חובבי ההגה, אך בכביש המתפתל טויוטה פריוס פלוס מגלה יכולת דינמית בטוחה ומפתיעה לטובה. מרכז הכובד הנמוך והסוללה שהועברה אל מרכז המרכב בין הסרנים, תורמים לחלוקת משקל טובה כך שהמיניוואן היפני מציג זוויות גלגול מרוסנות ביחס לקטגוריה. כניסה מהירה לפנייה תגרום ליללות מצד הצמיגים ותזכיר לנהג את מגבלות האחיזה הברורות. הבלמים טובים, בעלי כושר האטה משכנע, ולא מתעייפים תחת עומס. היצרן מצהיר על צריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר בממוצע. בימי המבחן רשם טויוטה פריוס פלוס צריכת דלק ממוצעת של 16.5 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם כמה קטעי נהיגה הרריים. מדובר בנתון טוב בהחלט אם כי ציפיתי לקצת יותר מהמערכת ההיברידית. עם מיכל דלק בנפח 45 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

רכבי טויוטה מפגינים אמינות מעולה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה טויוטה במקום הראשון מתוך 27 יצרנים, ושיפרה את מיקומה מהדירוג הקודם משנת 2016 בו הייתה במקום השני. טויוטה פריוס פלוס משווק עם אחריות מלאה לשלוש שנים או 100,000 ק"מ ואחריות לחמש שנים על המערכת ההיברידית. היבואן מאפשר להאריך את האחריות למערכת ההיברידית לתקופה של עד 12 שנים או 15,000 ק"מ בשנה, בכפוף לתשלום נוסף ובדיקת תקינות הסוללה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 515 ₪, עלות הטיפול השני 760 ₪, עלות הטיפול השלישי 546 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 971 ₪. סך עלויות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומד על 2,792 ₪ כולל מע"מ וזול יחסית לסגמנט.

 

החלפים מוצעים במחירים סבירים. יחידת תאורה קדמית תעלה 5,001 ₪, מחיר פנס אחורי עומד על 2,615 ₪, מחיר מראת צד קומפלט עומד על 1,968 ₪, רפידות בלם יעלו 338 ₪, וצלחות בלם קדמיות יעלו 610 ₪. אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, מצלמת רוורס, זיהוי תמרורים, ועמעום אורות אוטומטי. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 7 מתוך 8.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

צריכת דלק

 

היצרן מצהיר על צריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר בממוצע. בימי המבחן רשם טויוטה פריוס פלוס צריכת דלק ממוצעת של 16.5 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם כמה קטעי נהיגה הרריים. מדובר בנתון טוב בהחלט אם כי ציפיתי לקצת יותר מהמערכת ההיברידית. עם מיכל דלק בנפח 45 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

בטיחות

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, מצלמת רוורס, זיהוי תמרורים, ועמעום אורות אוטומטי. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 7 מתוך 8.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

תמורה למחיר

 

טויוטה פריוס פלוס ברמת האבזור היחידה המוצעת בישראל יעבור לבעלותכם תמורת 169,900 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 6.1 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת שמע עם 6 רמקולים, קישוריות בלוטות', כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת בקרת אקלים, בורר מצבי נהיגה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישן גשם ותאורה, מראות צד מתקפלות ומחוממות, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, חלונות אחוריים כהים, פנסי LED אחוריים, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ'.

 


טויוטה פריוס פלוס מציע פתרון פרקטי ושימושי למשפחות ברוכות ילדים לצד חיסכון בעלויות אחזקה בזכות יחידת הנעה היברידית חסכונית ומוניטין אמינות מוצק המביא עימו גם שמירת ערך טובה. הוא אמנם אינו מתהדר בהופעת שטח אופנתית וישיבה גבוהה כמו בקרוסאוברים המועדפים על רוכשי רכבי 7 מושבים, אך מי שיבחר בטויוטה פריוס פלוס יקבל תא נוסעים פרקטי עם שורה שנייה הכוללת מושבים נפרדים וניידים, ורצפה שטוחה. טויוטה פריוס פלוס לא מציע פוזה מגרה אך מציע שימושיות משפחתית וחיסכון מיטביים.

 

טויוטה פריוס פלוס הייבריד אוטומט
מנוע הייבריד בנזין 1,798 סמ"ק
הספק מרבי משולב 136 כ"ס
מומנט מרבי משולב 14.5/4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,645 מ"מ
רוחב כללי 1,775 מ"מ
גובה כללי 1,575 מ"מ
בסיס גלגלים 2,780 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען

230 ליטרים

משקל עצמי 1,500 ק"ג
מהירות מרבית 165 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 16.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP טרם נבחן
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

169,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר