טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

 

טויוטה פריוס פלוס מציע 7 מושבים, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותג מחיר של 169,900 ₪. יצאנו לבדוק למי הוא מתאים

תגיות | מיניוואנים, טויוטה, פריוס+ הייבריד

המיניוואן טויוטה פריוס פלוס מבוסס על טויוטה פריוס מדור קודם ומצוייד באותה יחידת הנעה היברידית, אך מציע בסיס גלגלים ארוך ב- 80 מ"מ וגג גבוה ב- 85 מ"מ כדי לאפשר הובלת 7 נוסעים. טויוטה פריוס פלוס מיועד למשפחות ברוכות ילדים שאינן נכנעות לאופנת הקרוסאוברים ומעדיפות תא נוסעים פרקטי ומנוע חסכוני על פני מרכב גבוה ומעוצב.

 

טויוטה פריוס פלוס אוטומטי
יתרונות צריכת דלק חסכונית, חלל פנימי מרווח, מוניטין אמינות
חסרונות ביצועים, מרווח בשורה השלישית, תא מטען קטן

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

עיצוב ונוחות

 

טויוטה פריוס פלוס מאמץ שפת עיצוב אווירודינמית כיאה לרכב ממשפחת פריוס. במסגרת מתיחת הפנים בשנת 2015 זכה הדגם לגריל קדמי מחודד בצורת V, ומכסה מנוע הממשיך בקו אחיד את זווית השמשה הקדמית. מהצד ניתן להבחין בשטח חלונות גדול כיאה למיניוואן משפחתי. מאחור בולטים גופי תאורה מסוג LED אשר התקבלו גם הם במסגרת מתיחת הפנים. התוצאה סולידית, כמקובל בפלח שוק זה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

תא הנוסעים מעניק תחושה אוורירית בזכות משטחים גדולים וקו חלונות נמוך יחסית המספק שדה ראיה רחב. בחלקו העליון של הדשבורד מותקן לוח מחוונים דיגיטלי שאינו מותקן אל מול הנהג, מתחתיו מערכת מולטימדיה עם מסך מגע ופקדי שליטה פיזיים, ומשמאל בורר הילוכים קטנטן. בלם החניה נדרך ברגל בדומה למכוניות אמריקאיות רבות. גלגל ההגה בקוטר הנכון, נעים לאחיזה, ומתכוונן ידנית לגובה ולעומק. הקונסולה שבין שני המושבים הקדמיים מאחסנת את הסוללות של המערכת ההיברידית, לטובת פינוי מקום עבור שורת המושבים השלישית.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

בתא הנוסעים נעשה שימוש בחומרים רכים בחלקים העליונים, ואיכות ההרכבה טובה כצפוי מטויוטה. המושבים הקדמיים רחבים, נעימים ונוחים ככורסא, אך תמיכת הצד לוקה בחסר. קל למצוא תנוחת נהיגה נעימה ושולטת בזכות כיוונון גובה ידני ואפשרות להקשחת מסעד הגב. שורת המושבים השניה מונה 3 מושבים נפרדים הניתנים להזזה בנפרד על גבי מסילות לפנים ולאחור, ודחיקתם לאחור מסדרת מרווח רגליים מעולה לצד מרווח ראש טוב מאוד לנוסעים בשורה השניה. רצפה שטוחה לחלוטין ורוחב של 1,775 מ"מ מאפשרים הסעת 3 נוסעים בשורה השנייה בנוחות סבירה, אך ללא פתחי מיזוג ייעודיים שכה חיוניים ברכב הנועד להסעת משפחה בקיץ הישראלי.

 

שורת המושבים השלישית מציעה מרווח רגליים מוגבל ומושבים דקים שאינם נוחים לנסיעות ארוכות, על כן תהיה פרקטית לילדים בלבד. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות מאוד בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי, אך כניסה לשורת המושבים האחורית מצריכה השתחלות והתכופפות המתאימות לילדים בלבד.

 

טויוטה פריוס פלוס

טויוטה פריוס פלוס

 

בסביבת התא שפע תאי אחסון, ביניהם שני תאי כפפות מול הנוסע הקדמי, שככל הנראה נועדו לפצות על היעדרו של תא אחסון מתחת למשענת היד. תא המטען מציע סף הטענה מעט נמוך ורחב, ושקע 12V. נפח תא המטען עומד על 230 ליטרים בלבד כאשר שורת המושבים השלישית בשימוש או 770 ליטרים לאחר קיפולה. הדגם משווק עם גלגל חלופי קטן.

 

נוחות הנסיעה בטויוטה פריוס פלוס טובה בהחלט ומשתפרת ככל שגדל מספר נוסעי הרכב. בולמי זעזועים רכים בתחילת מהלכם מציגים כושר ריסון טוב על פני גלים ושברים. ברחבי העיר מצליחים המתלים לרסן את רוב מפגעי הכביש. מחוץ לעיר מתקבלת נוחות נסיעה טובה גם בכביש רצוף גלים אך קיים עודף תנועה בציר הרוחב במעבר על רצף גלים או שיבושים. על הכביש המהיר, בנסיעה על אספלט ברמת סלילה טובה, נוחות הנסיעה מעולה וגם יכולת השיוט נעימה. רמות הרעש בעיר מדודות מאוד. בזחילה מציגה המערכת ההיברידית נסיעה חרישית בטרם נכנס מנוע הבנזין לפעולה. ככל שעולה המהירות מתווסף שאון המנוע בתדר סביר, תוך שמירה על רעשי כביש ורוח ברמה סבירה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

ביצועים

 

טויוטה פריוס פלוס מצוייד ביחידת הנעה היברידית הכוללת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטרים בהספק 99 כ"ס ומומנט של 14.5 קג"מ ב- 4,000 סל"ד, ומנוע חשמלי היוצרים הספק משולב של 136 כ"ס. יחידת הנעה זו משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומתאפיינת בחיסכון ויעילות מירביים, אך הביצועים על הכביש פחות משכנעים. בהתנהלות עירונית מנהלתית אין שום בעיה או מחסור בכוח, כך שניתן להתקדם בקצב נאות, אך כל לחיצה על הדוושה לצורך עקיפה או האצה מתורגמת לדחיפה חלשה בלבד. גם מצב POWER בתיבת ההילוכים לא משפר את הביצוע באופן מורגש, ומשקל של טון וחצי בוודאי לא תורם לביצועים זריזים. פעולת יחידת ההנעה נעימה, במיוחד במצב זחילה בטרם נכנס מנוע הבנזין לפעולה, אך תחת האצה קולו של המנוע נשמע היטב והתיבה הרציפה, אשר משאירה אותו בסל"ד גבוה, לא תורמת לתחושת העידון הכללית.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

מובן שמיניוואן היברידי אינו הבחירה הראשונה של חובבי ההגה, אך בכביש המתפתל טויוטה פריוס פלוס מגלה יכולת דינמית בטוחה ומפתיעה לטובה. מרכז הכובד הנמוך והסוללה שהועברה אל מרכז המרכב בין הסרנים, תורמים לחלוקת משקל טובה כך שהמיניוואן היפני מציג זוויות גלגול מרוסנות ביחס לקטגוריה. כניסה מהירה לפנייה תגרום ליללות מצד הצמיגים ותזכיר לנהג את מגבלות האחיזה הברורות. הבלמים טובים, בעלי כושר האטה משכנע, ולא מתעייפים תחת עומס. היצרן מצהיר על צריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר בממוצע. בימי המבחן רשם טויוטה פריוס פלוס צריכת דלק ממוצעת של 16.5 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם כמה קטעי נהיגה הרריים. מדובר בנתון טוב בהחלט אם כי ציפיתי לקצת יותר מהמערכת ההיברידית. עם מיכל דלק בנפח 45 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

רכבי טויוטה מפגינים אמינות מעולה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה טויוטה במקום הראשון מתוך 27 יצרנים, ושיפרה את מיקומה מהדירוג הקודם משנת 2016 בו הייתה במקום השני. טויוטה פריוס פלוס משווק עם אחריות מלאה לשלוש שנים או 100,000 ק"מ ואחריות לחמש שנים על המערכת ההיברידית. היבואן מאפשר להאריך את האחריות למערכת ההיברידית לתקופה של עד 12 שנים או 15,000 ק"מ בשנה, בכפוף לתשלום נוסף ובדיקת תקינות הסוללה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 515 ₪, עלות הטיפול השני 760 ₪, עלות הטיפול השלישי 546 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 971 ₪. סך עלויות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומד על 2,792 ₪ כולל מע"מ וזול יחסית לסגמנט.

 

החלפים מוצעים במחירים סבירים. יחידת תאורה קדמית תעלה 5,001 ₪, מחיר פנס אחורי עומד על 2,615 ₪, מחיר מראת צד קומפלט עומד על 1,968 ₪, רפידות בלם יעלו 338 ₪, וצלחות בלם קדמיות יעלו 610 ₪. אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, מצלמת רוורס, זיהוי תמרורים, ועמעום אורות אוטומטי. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 7 מתוך 8.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

צריכת דלק

 

היצרן מצהיר על צריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר בממוצע. בימי המבחן רשם טויוטה פריוס פלוס צריכת דלק ממוצעת של 16.5 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם כמה קטעי נהיגה הרריים. מדובר בנתון טוב בהחלט אם כי ציפיתי לקצת יותר מהמערכת ההיברידית. עם מיכל דלק בנפח 45 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

בטיחות

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, מצלמת רוורס, זיהוי תמרורים, ועמעום אורות אוטומטי. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 7 מתוך 8.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

תמורה למחיר

 

טויוטה פריוס פלוס ברמת האבזור היחידה המוצעת בישראל יעבור לבעלותכם תמורת 169,900 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 6.1 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת שמע עם 6 רמקולים, קישוריות בלוטות', כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת בקרת אקלים, בורר מצבי נהיגה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישן גשם ותאורה, מראות צד מתקפלות ומחוממות, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, חלונות אחוריים כהים, פנסי LED אחוריים, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ'.

 


טויוטה פריוס פלוס מציע פתרון פרקטי ושימושי למשפחות ברוכות ילדים לצד חיסכון בעלויות אחזקה בזכות יחידת הנעה היברידית חסכונית ומוניטין אמינות מוצק המביא עימו גם שמירת ערך טובה. הוא אמנם אינו מתהדר בהופעת שטח אופנתית וישיבה גבוהה כמו בקרוסאוברים המועדפים על רוכשי רכבי 7 מושבים, אך מי שיבחר בטויוטה פריוס פלוס יקבל תא נוסעים פרקטי עם שורה שנייה הכוללת מושבים נפרדים וניידים, ורצפה שטוחה. טויוטה פריוס פלוס לא מציע פוזה מגרה אך מציע שימושיות משפחתית וחיסכון מיטביים.

 

טויוטה פריוס פלוס הייבריד אוטומט
מנוע הייבריד בנזין 1,798 סמ"ק
הספק מרבי משולב 136 כ"ס
מומנט מרבי משולב 14.5/4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,645 מ"מ
רוחב כללי 1,775 מ"מ
גובה כללי 1,575 מ"מ
בסיס גלגלים 2,780 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען

230 ליטרים

משקל עצמי 1,500 ק"ג
מהירות מרבית 165 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 16.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP טרם נבחן
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

169,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.