טויוטה פריוס פלוס במבחן דרכים

 

טויוטה פריוס פלוס מציע 7 מושבים, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותג מחיר של 169,900 ₪. יצאנו לבדוק למי הוא מתאים

תגיות | מיניוואנים, טויוטה, פריוס+ הייבריד

המיניוואן טויוטה פריוס פלוס מבוסס על טויוטה פריוס מדור קודם ומצוייד באותה יחידת הנעה היברידית, אך מציע בסיס גלגלים ארוך ב- 80 מ"מ וגג גבוה ב- 85 מ"מ כדי לאפשר הובלת 7 נוסעים. טויוטה פריוס פלוס מיועד למשפחות ברוכות ילדים שאינן נכנעות לאופנת הקרוסאוברים ומעדיפות תא נוסעים פרקטי ומנוע חסכוני על פני מרכב גבוה ומעוצב.

 

טויוטה פריוס פלוס אוטומטי
יתרונות צריכת דלק חסכונית, חלל פנימי מרווח, מוניטין אמינות
חסרונות ביצועים, מרווח בשורה השלישית, תא מטען קטן

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

עיצוב ונוחות

 

טויוטה פריוס פלוס מאמץ שפת עיצוב אווירודינמית כיאה לרכב ממשפחת פריוס. במסגרת מתיחת הפנים בשנת 2015 זכה הדגם לגריל קדמי מחודד בצורת V, ומכסה מנוע הממשיך בקו אחיד את זווית השמשה הקדמית. מהצד ניתן להבחין בשטח חלונות גדול כיאה למיניוואן משפחתי. מאחור בולטים גופי תאורה מסוג LED אשר התקבלו גם הם במסגרת מתיחת הפנים. התוצאה סולידית, כמקובל בפלח שוק זה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

תא הנוסעים מעניק תחושה אוורירית בזכות משטחים גדולים וקו חלונות נמוך יחסית המספק שדה ראיה רחב. בחלקו העליון של הדשבורד מותקן לוח מחוונים דיגיטלי שאינו מותקן אל מול הנהג, מתחתיו מערכת מולטימדיה עם מסך מגע ופקדי שליטה פיזיים, ומימין בורר הילוכים קטנטן. בלם החניה נדרך ברגל בדומה למכוניות אמריקאיות רבות. גלגל ההגה בקוטר הנכון, נעים לאחיזה, ומתכוונן ידנית לגובה ולעומק. הקונסולה שבין שני המושבים הקדמיים מאחסנת את הסוללות של המערכת ההברידית, לטובת פינוי מקום עבור שורת המושבים השלישית.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

בתא הנוסעים נעשה שימוש בחומרים רכים בחלקים העליונים, ואיכות ההרכבה טובה כצפוי מטויוטה. המושבים הקדמיים רחבים, נעימים ונוחים ככורסא, אך תמיכת הצד לוקה בחסר. קל למצוא תנוחת נהיגה נעימה ושולטת בזכות כיוונון גובה ידני ואפשרות להקשחת מסעד הגב. שורת המושבים השניה מונה 3 מושבים נפרדים הניתנים להזזה בנפרד על גבי מסילות לפנים ולאחור, ודחיקתם לאחור מסדרת מרווח רגליים מעולה לצד מרווח ראש טוב מאוד לנוסעים בשורה השניה. רצפה שטוחה לחלוטין ומדד רוחב של 1,775 מ"מ מאפשרים הסעת 3 נוסעים בשורה השנייה בנוחות סבירה, אך ללא פתחי מיזוג ייעודיים שכה חיוניים ברכב הנועד להסעת משפחה בקיץ הישראלי

 

שורת המושבים השלישית מציעה מושבים דקים שאינם נוחים לנסיעות ארוכות ומרווח רגליים מוגבל, על כן תהיה פרקטית לילדים בלבד. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות מאוד בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי, אך כניסה לשורת המושבים האחורית מצריכה השתחלות והתכופפות המתאימות לילדים בלבד.

 

טויוטה פריוס פלוס

טויוטה פריוס פלוס

 

בסביבת התא שפע תאי אחסון, ביניהם שני תאי כפפות מול הנוסע הקדמי, שככל הנראה נועדו לפצות על היעדרו של תא אחסון מתחת למשענת היד, אשר הוקרב כאמור לטובת אכלוס הסוללה. תא המטען מציע סף הטענה מעט נמוך ורחב, ושקע 12V. נפח תא המטען עומד על 230 ליטרים בלבד כאשר שורת המושבים השלישית בשימוש או 770 ליטרים לאחר קיפולה. הדגם משווק עם גלגל חלופי קטן.

 

נוחות הנסיעה בטויוטה פריוס פלוס טובה בהחלט ומשתפרת ככל שגדל מספר נוסעי הרכב. בולמי זעזועים רכים בתחילת מהלכם מציגים כושר ריסון טוב על פני גלים ושברים. ברחבי העיר מצליחים המתלים לרסן את רוב מפגעי הכביש. מחוץ לעיר מתקבלת נוחות נסיעה טובה גם בכביש רצוף גלים אך קיים עודף תנועה בציר הרוחב במעבר על רצף גלים או שיבושים. על הכביש המהיר, בנסיעה על אספלט ברמת סלילה טובה, נוחות הנסיעה מעולה וגם יכולת השיוט נעימה. רמות הרעש בעיר מדודות מאוד. בזחילה מציגה המערכת ההיברידית נסיעה חרישית בטרם נכנס מנוע הבנזין לפעולה. ככל שעולה המהירות מתווסף שאון המנוע בתדר סביר, תוך שמירה על רעשי כביש ורוח ברמה סבירה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

ביצועים

 

טויוטה פריוס פלוס מצוייד ביחידת הנעה היברידית הכוללת מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטרים בהספק 99 כ"ס ומומנט של 14.5 קג"מ ב- 4,000 סל"ד, ומנוע חשמלי היוצרים הספק משולב של 136 כ"ס. יחידת הנעה זו משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומתאפיינת בחיסכון ויעילות מירביים, אך הביצועים על הכביש פחות משכנעים. בהתנהלות עירונית מנהלתית אין שום בעיה או מחסור בכוח, כך שניתן להתקדם בקצב נאות, אך כל לחיצה על הדוושה לצורך עקיפה או האצה מתורגמת לדחיפה חלשה בלבד. גם מצב POWER בתיבת ההילוכים לא משפר את הביצוע באופן מורגש, ומשקל של טון וחצי בוודאי לא תורם לביצועים זריזים. פעולת יחידת ההנעה נעימה, במיוחד במצב זחילה בטרם נכנס מנוע הבנזין לפעולה, אך תחת האצה קולו של המנוע נשמע היטב והתיבה הרציפה, אשר משאירה אותו בסל"ד גבוה, לא תורמת לתחושת העידון הכללית.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

מובן שמיניוואן היברידי אינו הבחירה הראשונה של חובבי ההגה, אך בכביש המתפתל טויוטה פריוס פלוס מגלה יכולת דינמית בטוחה ומפתיעה לטובה. מרכז הכובד הנמוך והסוללה שהועברה אל מרכז המרכב בין הסרנים, תורמים לחלוקת משקל טובה כך שהמיניוואן היפני מציג זוויות גלגול מרוסנות ביחס לקטגוריה. כניסה מהירה לפנייה תגרום ליללות מצד הצמיגים ותזכיר לנהג את מגבלות האחיזה הברורות. הבלמים טובים, בעלי כושר האטה משכנע, ולא מתעייפים תחת עומס. צריכת דלק היצרן מצהיר על צריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר בממוצע. בימי המבחן רשם טויוטה פריוס פלוס צריכת דלק ממוצעת של 16.5 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם כמה קטעי נהיגה הרריים. מדובר בנתון טוב בהחלט אם כי ציפיתי לקצת יותר מהמערכת ההיברידית. עם מיכל דלק בנפח 45 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

רכבי טויוטה מפגינים אמינות מעולה. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2018 דורגה טויוטה במקום הראשון מתוך 27 יצרנים, ושיפרה את מיקומה מהדירוג הקודם משנת 2016 בו הייתה במקום השני. טויוטה פריוס פלוס משווק עם אחריות מלאה לשלוש שנים או 100,000 ק"מ ואחריות לחמש שנים על המערכת ההיברידית. היבואן מאפשר להאריך את האחריות למערכת ההיברידית לתקופה של עד 12 שנים או 15,000 ק"מ בשנה, בכפוף לתשלום נוסף ובדיקת תקינות הסוללה.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 515 ₪, עלות הטיפול השני 760 ₪, עלות הטיפול השלישי 546 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 971 ₪. סך עלויות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומד על 2,792 ₪ כולל מע"מ וזול יחסית לסגמנט.

 

החלפים מוצעים במחירים סבירים. יחידת תאורה קדמית תעלה 5,001 ₪, מחיר פנס אחורי עומד על 2,615 ₪, מחיר מראת צד קומפלט עומד על 1,968 ₪, רפידות בלם יעלו 338 ₪, וצלחות בלם קדמיות יעלו 610 ₪.בטיחות אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, מצלמת רוורס, זיהוי תמרורים, ועמעום אורות אוטומטי. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 7 מתוך 8.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

צריכת דלק

 

היצרן מצהיר על צריכת דלק של 21.7 ק"מ לליטר בממוצע. בימי המבחן רשם טויוטה פריוס פלוס צריכת דלק ממוצעת של 16.5 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם כמה קטעי נהיגה הרריים. מדובר בנתון טוב בהחלט אם כי ציפיתי לקצת יותר מהמערכת ההיברידית. עם מיכל דלק בנפח 45 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

בטיחות

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, מצלמת רוורס, זיהוי תמרורים, ועמעום אורות אוטומטי. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 7 מתוך 8.

 

טויוטה פריוס פלוס טויוטה פריוס פלוס

 

תמורה למחיר

 

טויוטה פריוס פלוס ברמת האבזור היחידה המוצעת בישראל יעבור לבעלותכם תמורת 169,900 ₪. אבזור הנוחות כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 6.1 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת שמע עם 6 רמקולים, קישוריות בלוטות', כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת בקרת אקלים, בורר מצבי נהיגה, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, חיישן גשם ותאורה, מראות צד מתקפלות ומחוממות, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, חלונות אחוריים כהים, פנסי LED אחוריים, וחישוקי סגסוגת קלה בקוטר 16 אינץ'.טויוטה פריוס פלוס מציע פתרון פרקטי ושימושי למשפחות ברוכות ילדים לצד חיסכון בעלויות אחזקה בזכות יחידת הנעה היברידית חסכונית ומוניטין אמינות מוצק המביא עימו גם שמירת ערך טובה. הוא אמנם אינו מתהדר בהופעת שטח אופנתית וישיבה גבוהה כמו בקרוסאוברים המועדפים על רוכשי רכבי 7 מושבים, אך מי שיבחר בטויוטה פריוס פלוס יקבל תא נוסעים פרקטי עם שורה שנייה הכוללת מושבים נפרדים וניידים, ורצפה שטוחה. טויוטה פריוס פלוס לא מציע פוזה מגרה אך מציע שימושיות משפחתית וחיסכון מיטביים.

 

טויוטה פריוס פלוס הייבריד אוטומט
מנוע הייבריד בנזין 1,798 סמ"ק
הספק מרבי משולב 136 כ"ס
מומנט מרבי משולב 14.5/4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,645 מ"מ
רוחב כללי 1,775 מ"מ
גובה כללי 1,575 מ"מ
בסיס גלגלים 2,780 מ"מ
מיכל דלק 45ליטרים
נפח תא מטען

230 ליטרים

משקל עצמי 1,500 ק"ג
מהירות מרבית 165 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 16.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP טרם נבחן
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

169,900 ₪

 

 

 

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקראת ש

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה.

     
  • קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.04.19 | מבחני רכב

    בדורה השלישי מבטיחה קיה סיד המשפחתית להיות טובה יותר בכל ההיבטים. יצאנו לבדוק האם הפעם יש לה סיכוי להצליח בשוק הישראלי

    קיה סיד נשאה את דגל המהפכה של קיה - משפחתית קומפקטית שתוכננה ויוצרה באירופה כדי לקלוע לטעם המקומי. ההצלחה לא איחרה לבוא וערב השקת הדור השלישי מדווחת קיה על למעלה מ- 1.3 מיליון מסירות ברחבי העולם. קיה סיד מחזיקה בנתח של 16% מכלל המסירות של קיה באירופה כאשר גרסת הסטיישן תופסת נתח של 40% ממסירות הדגם.

     
  • פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    15.04.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני, יחידת הנעה משופרת ואבזור נוסף. יצאנו לבחון את המתכון המשופר

    פיג'ו 308 מוכרת מזה שנים בשוק הרכב הישראלי כמשפחתית סולידית ופרקטית שנפוצה בעיקר בציי הרכב. כעת מגיעה אלינו הצרפתייה לאחרת מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכות בטיחות אקטיביות אשר נועדו לשפר את מעמדה בשוק. יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים הופכת את פיג'ו 308 לרלוונטית וכדאית לצ

     
  • קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

    קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

    11.04.19 | מבחני רכב

    קיה ספורטאז' זכה למתיחת פנים וקיבל מנוע טורבו דיזל חדש. זו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה בגרסה חסכונית ומעניינת

    קיה ספורטאז' החל את מהפכת "הקרוסאובר לכל פועל" ומתברג כעת כרכב השני הנמכר בישראל לשנת 2018. הרפורמה שהחיל קיה ספורטאז' אורבן בגרסת 1.6 ליטרים אוטומטית במחיר של מכונית משפחתית, הביאה את סגמנט הקרוסאוברים אל מרכז הקונצנזוס ויצרה שינוי משמעותי ביותר בשוק הרכב הישראלי. מבט חטוף בטבלת המכירות מלמד כי סגמ

     
  • סוזוקי ויטרה טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סוזוקי ויטרה טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    04.04.19 | מבחני רכב

    סוזוקי ויטרה קיבל מנוע טורבו מודרני ועיצוב עדכני. יצאנו לבחון את הקרוסאובר הקומפקטי בגרסתו החדשה

    סוזוקי ויטרה היה מחלוצי קטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים ועוד בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הציע יכולת שטח טובה בחבילה קטנה, עם הילוך כוח ועבירות גבוהה ביחס למחיר. בדור הרביעי הפך סוזוקי ויטרה לקרוסאובר עירוני המציע עיצוב אופנתי ויכולת טובה בכביש תוך ויתור על יכולת השטח. לחובבי השבילים מוצעת גם גרסת הנעה

     
  • טויוטה ראב 4 הייבריד החדש 2019 במבחן דרכים

    טויוטה ראב 4 הייבריד החדש 2019 במבחן דרכים

    31.03.19 | מבחני רכב

    טויוטה ראב 4 החדש מציע עיצוב מוחצן, יחידת הנעה היברידית ותג מחיר בקצה העליון של הקטגוריה. יצאנו לבחון את המתחרה החדש והמסקרן

    טויוטה ראב 4 הינו חלוץ הקטגוריה הפורחת ביותר בשוק המקומי בשנים האחרונות. כבר בשנת 1994, טרם התחיל הרומן של הנהג הישראלי עם רכבי פנאי שטח, הוצג הדור הראשון של טויוטה ראב 4 (ראשי תיבות Recreational Activity Vehicle 4WD) אשר הקדים את זמנו, מתוך הבנה כי רובם המוחלט של נהגי רכבי הפנאי בוחרים בהם בשל הישי

     
  • קיה נירו PHEV במבחן דרכים

    קיה נירו PHEV במבחן דרכים

    27.03.19 | מבחני רכב

    גרסת הפלאג-אין הייבריד של קיה נירו מציעה צריכת דלק נמוכה יותר אך מחיר רכישה גבוה יותר. יצאנו למבחן דרכים חסכוני במיוחד

    קיה נירו PHEV הינה גרסה היברידית נטענת (פלאג-אין הייבריד) לקרוסאובר ההיברידי המוכר של היצרנית. משמעות הדבר היא שיחידת ההנעה ההיברידית הכוללת מנוע בנזין בשילוב מנוע חשמלי, מקבלת בגרסה זו סוללת ליתיום-יון פולימר הניתנת לטעינה גם משקע תלת פאזי ביתי. כאשר הסוללה טעונה במלואה, ניתן לנסוע באמצעות אנרגיית

     
  • מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    17.03.19 | מבחני רכב

    מאזדה 6 מנסה לשדרג את מעמדה ולטפס אל מחוזות הפרימיום

    מאזדה 6 היא אחת המכוניות המזוהות ביותר בישראל. היא החליפה את מאזדה 626 שהעירה את קטגוריית המשפחתיות הגדולות כשזכתה לתמחור אטרקטיבי וסחפה אחריה את המתחרות להורדת מחירים. הדור הראשון של מאזדה 6 היה נציג ראשון לדגמי ה'זום זום' של מאזדה, עם עיצוב חיצוני מרשים ושלדה שיצרה מכונית מהנה מאוד לנהיגה.

     
  • דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    דאצ'יה סנדרו במבחן דרכים

    07.03.19 | מבחני רכב

    דאצ'יה מציעה מכונית סופר מיני אוטומטית במחיר של מכונית מיני. יצאנו לבדוק האם הסופר מיני הזולה בישראל מהווה קניה חכמה

    לדאצ'יה סנדרו יש לכאורה את כל הכלים להצלחה בשוק המקומי. היא מציעה את החוויה של קריעת ניילונים מרכב חדש מהיבואן במחיר נגיש של 63,000 ₪ ועושה זאת עם תיבת הילוכים אוטומטית ומנוע טורבו. לצד אלו יהנו הרוכשים מעלויות אחזקה זולות. דאצ'יה סנדרו יתרונות מחיר, נוחות נסיעה, מרווח פנים

     
  • שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    שברולט ספארק במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.02.19 | מבחני רכב

    שברולט ספארק עברה מקצה שיפורים וחוזרת לתחרות עם מפרט מבטיח ואבזור בטיחות משודרג

    הדור הראשון של שברולט ספארק הגיע ארצה מעט באיחור למהפכת המיני והציע עיצוב מקורי אך תיבת הילוכים ידנית בלבד. בדור השני בחרה שברולט בעיצוב בוגר יותר וציידה את הספארק במנוע בנזין 1.4 ליטרים גדול וחזק ביחס למקובל בסגמנט ובתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. מאז היא נמצאת בקרב רבות המכר בקטגוריית המיני אותה מוב

     
  • יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי טוסון 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    26.02.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר יונדאי טוסון זכה למתיחת פנים וזו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה הצומחת ביותר בשוק הרכב הישראלי

    סגמנט הקרוסאוברים הינו הצומח ביותר בשוק הרכב הישראלי, בעיקר בקרב הצרכן הפרטי אשר רוכש את רכבו מתוך בחירה אישית. בסגמנט זה שולטים ביד רמה מזה שנים צמד האחים מקוריאה - חתן השמחה יונדאי טוסון ואחיו החורג קיה ספורטאז'. שניהם עברו לאחרונה מתיחת פנים כאשר זו של יונדאי טוסון משמעותית יותר וכוללת עדכוני עיצ

     
  • סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    סובארו פורסטר 2019 במבחן דרכים - איש היערות

    19.02.19 | מבחני רכב

    סובארו פורסטר התבלט לאורך דורותיו הקודמים ביכולת שטח עדיפה על פני מתחריו לצד עיצוב ומפרט שמרנים. הדגם החדש מבטיח לככב בשטח ולהציע חווית נסיעה משופרת על הכביש

    מורשתו של סובארו פורסטר מתחילה בשנת 1995. המתכון היה ונותר פשוט ויעיל, וכולל פלטפורמה קיימת של מכונית משפחתית, מכלולי הנעה כפולה מוכחים ומוכרים, גחון מוגבה, ועיצוב קשוח. לימים הפך סגמנט הקרוסאוברים לגדוש מאוד בשוק הרכב וכמעט לכל יצרנית יש נציג בקבוצה. סובארו פורסטר רושם לזכותו את היותו מדור המייסדים

     
  • פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    פולקסווגן טוארג במבחן דרכים

    14.02.19 | מבחני רכב

    הדור השלישי של פולקסווגן טוארג מציע שפע טכנולוגיה עם תג מחיר במחוזות מותגי היוקרה. יצאנו לבדוק האם מחירו מוצדק

    הדור הראשון של רכב הפנאי שטח פולקסווגן טוארג הגיח אל העולם כחלק מאסטרטגיה של פולקסווגן להתחרות במותגי הפרימיום. אחותו מקטגוריית רכבי הסלון - פולקסווגן פייטון לא נחלה הצלחה ולא שרדה, אבל הטוארג זכה לאהדה ולדור שני, וכעת מגיע אלינו הדור השלישי. פולקסווגן טוארג יתרונות ביצועים,

     
  • אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    אאודי A7 במבחן דרכים - ספורט אלגנט

    07.02.19 | מבחני רכב

    אאודי A7 החדשה מציעה פאר ופינוק שנארזו במרכב קופה 4 דלתות דינמי ומרשים. יצאנו לאמוד את יכולותיה

    אאודי A7 הינה גרסת קופה 4 דלתות של מכונית הסלון אאודי A6. היא מתחרה בקטגוריה נישתית המונה גם את מרצדס CLS חלוצת הקטגוריה וב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה. קטגוריה זו מכוונת אל קהל יעד המבקש יותר סטייל ועיצוב ממכונית הסלון שלו גם אם הדבר כרוך בפשרה מסויימת במרווח הראש במושב האחורי ביחס לתצורת סדאן קלאסית. &

     
  • יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    יגואר i-Pace במבחן דרכים - העתיד כבר כאן

    30.01.19 | מבחני רכב

    יגואר נמנית בין היצרניות הראשונות והבודדות אשר מציעות רכב פנאי חשמלי בעל טווח נסיעה פרקטי. יצאנו לנסיעה מסקרנת עם מבט אל העתיד

    יגואר הינה היצרנית הראשונה בישראל אשר מציעה רכב פנאי פרימיום חשמלי במחיר הגיוני. אאודי ומרצדס אמנם הציגו את מתחרותיהן בסגמנט אך אלו טרם נעות על כבישי ארצנו. יגואר i-Pace תוכננה כמו שרכב חשמלי אמיתי צריך להיבנות. לא מדובר בדגם היברידי או מונע בנזין אשר הוסב להנעה חשמלית, אלא בפלטפורמה שנועדה לרכב חשמ