מאזדה 6 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

מאזדה 6 מנסה לשדרג את מעמדה ולטפס אל מחוזות הפרימיום

תגיות | משפחתיות גדולות, מאזדה, 6 סדאן, מאזדה 6 2019, מבחן דרכים מאזדה 6 2019

מאזדה 6 היא אחת המכוניות המזוהות ביותר בישראל בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. היא החליפה את מאזדה 626 שהעירה את קטגוריית המשפחתיות הגדולות כשזכתה לתמחור אטרקטיבי וסחפה אחריה את המתחרות להורדת מחירים. הדור הראשון של מאזדה 6 היה נציג ראשון לדגמי ה'זום זום' של מאזדה, עם עיצוב חיצוני מרשים ושלדה שיצרה מכונית מהנה מאוד לנהיגה.

 

מאזדה 6 סיגניצ'ר
יתרונות   עיצוב, אבזור, תא נוסעים, הנאה מנהיגה
חסרונות   זמינות כוח וביצועים לא בליגה של מנועי טורבו

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

מאזדה של היום נמצאת עמוק בתוך יישום המהפכה הבאה, המעבר מיצרנית עממית ליצרנית פרימיום, ואחרי סנונית ראשונה בדמות מאזדה CX-5 החדש, הגיע תורה של מאזדה 6 לעבור מתיחת פנים שתקרב אותה אל מחוזות הפרימיום. יצאנו למבחן בגרסת סיגניצ'ר הבכירה שמחירה עומד על 199,900 ₪.

 

עיצוב ונוחות

 

מאזדה 6 בדורה הנוכחי נמצאת איתנו משנת 2013 וכבר אינה צעירה, אך למרות זאת העיצוב המקורי נותר רענן ונאה. לדגם המעודכן חזית חדשה הכוללת פנסים צרים יותר, גריל גדול ממדים עם מסגרת כרום המעטרת גם את חלקם התחתון של הפנסים, ופגוש עם כונס אוויר רחב ועיטורי כרום בקצוות. הצללית של מאזדה 6 מוכרת היטב עם קו מותניים מובחן וחלונות צד הנמשכים לאחור ומחזקים את הרושם הדינמי. החישוקים הקלים בצבע אפור כהה נראים פשוט מצויין. החלק האחורי זכה לפנסים עם גרפיקה חדשה ועיטור הכרום מעל לוחית הרישוי הודגש. לטעמנו מאזדה 6 החדשה שומרת על מקומה כאחת המכוניות הנאות בקטגוריה.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

תא הנוסעים זכה לטיפול מקיף יותר במסגרת מתיחת הפנים וממחיש היטב את שאיפותיה הגבוהות של מאזדה. העיצוב נפלא ובהחלט משדר ניחוחות פרימיום. הגוון החום הייחודי לרמת האבזור סיגניצ'ר מושך את העין מיד עם פתיחת הדלת. הדשבורד משלב דיפון עץ סן המשמש ביפן לבניית רהיטים וכלי נגינה, ודמוי עור הפוך עם תפר כפול נאה ומוקפד. אותם חומרים איכותיים משמשים לדיפון הדלתות העוטפות את הנהג והנוסע וממשיכות את עיצוב הדשבורד.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

ההגה נאה ולמרות צבירי כפתורים מאיימים, הוא פשוט מאוד לתפעול. לוח המחוונים בגרסה זו משלב מסך אך אפשרויות התצוגה שמרניות למדי. הקונסולה המרכזית מובחנת בזכות המסך הניצב בראשה. מתגי בקרת האקלים ממוקמים נמוך והם קלים ונוחים לתפעול. בתחתית הקונסולה תא פתוח קטן לטלפון הנייד. בין המושבים הקדמיים מפרידה קונסולה גבוהה ורחבה המאכלסת את בורר ההילוכים, בורר מצבי הנהיגה, בלם חניה חשמלי, ופקדי השליטה במסך המרכזי. איכות החומרים גבוהה מאוד ומשרה אווירה יוקרתית. איכות ההרכבה מצויינת, כל הדיפונים מעוגנים היטב למקומם ולא נשמעו רעשי פלסטיקה.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

הנדסת האנוש טובה מאוד. מאזדה מאפשרת שליטה במסך המרכזי באמצעות מגע רק בחניה, אך בזמן נסיעה עוברת השליטה לפקד החוגה שבין המושבים, הנופל בטבעיות אל היד ומאפשר תפעול נוח ובטיחותי. נציין כי ממשקי Android Auto ו- Apple Car Play אינם מותאמים לשליטה מהחוגה ועל כן לא ניתן לבצע חלק מהפעולות בזמן נסיעה.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

המושבים הקדמיים נוחים ורכים אך גם תומכים. ריפוד העור נעים מאוד למגע אך היינו שמחים לבסיס מושב מעט ארוך יותר. אפשרויות הכוונון רבות ומגוונות וקל להגיע לתנוחת נהיגה נוחה למרות הישיבה הנמוכה. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות אך רצוי להרכין מעט את הראש מפני פגיעה במשקוף. המרווח במושב האחורי מאכזב ביחס למידות החיצוניות אך הוא יהיה נוח עבור שני נוסעים שייהנו מפתחי מיזוג, משענת יד, ושקעי הטענה. נוסעים גבוהים יאלצו להתמודד עם מרווח ראש מוגבל. הנוסע השלישי במרכז יסבול מבסיס מושב מוגבה וממדרגת הינע גדולה.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

במושב הנהג מתקבלת תחושה כי מאזדה 6 הינה מכונית גדולה ותנוחת הישיבה הנמוכה מעצימה זאת. קו החלונות גבוה ושטח החלונות קטן יחסית, אך לשמחתנו כל רמות האבזור מצויידות בחיישני חניה היקפיים הנדרכים בקרבה למכשול. בדגם הנבחן הצטרף מערך מצלמות היקפי המסייע בתמרונים צפופים אך מציג תמונה באיכות בינונית בלבד. קורות A מסיביות המרגישות קרובות אל הנהג עלולות לפגוע בשדה הראיה בהגעה לצמתים או מעגלי תנועה. מראות הצד גדולות, וכשמתרגלים לממדי הרכב ניתן לתמרן אותו גם בסמטאות צרות.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

תא המטען בנפח 429 ליטרים. מבנהו רדוד וארוך ולכן נדרש לארגן היטב את הציוד כך שלא יתגלגל פנימה אל מעמקי התא. המושב האחורי מתקפל ויוצר רצפה שטוחה במפלס אחד עם תא המטען אך הפתח בין תא המטען לתא הנוסעים מגביל ומיועד בעיקר להובלת חפצים צרים וארוכים.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

לנוכח חישוקי ענק בקוטר 19 אינץ' והנטיות הספורטיביות של מאזדה, התכוננו לחווית נסיעה קשיחה אך המתלים הפתיעו לטובה עם כיול מאוזן מאוד המאפשר ספיגה הולמת של רוב המהמורות, ומהלך מתלה ארוך מספיק כדי להתמודד גם עם גלים בכביש. גם שיבושים שהצליחו לחדור אל תא הנוסעים לא גרמו לטלטלות דרמטיות בזכות ריסון מוצלח של תנודות המרכב. בידוד הרעשים זכה לטיפול יסודי במסגרת מתיחת הפנים ורק שאון הצמיגים חודר מעט פנימה בכבישים מחוספסים.

 

ביצועים

 

במסגרת מתיחת הפנים הוצגה מאזדה 6 עם מנוע טורבו בנזין חדש בנפח 2.5 ליטרים בהספק 250 כ"ס, אך הוא מיועד לשוק האמריקאי ואינו משווק בישראל בשלב זה. רכב המבחן מצוייד במנוע בנזין אטמוספרי בנפח 2.5 ליטרים בהספק 195 כ"ס ב- 5,700 סל"ד ומומנט של 26.1 קג"מ ב- 3,250 סל"ד, הרומזים שיש ללחוץ על המצערת ולטפס במעלה מד הסל"ד כדי לזכות בביצועים זריזים. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.2 על פי נתוני היצרן או 8.5 שניות בתנאי אמת לפי מדידות שערכנו. המהירות המרבית עומדת על 223 קמ"ש.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

בנסיעה רגועה משרה יחידת ההנעה אווירה נינוחה עם העברות הילוכים מוקדמות וחלקות. כשמגבירים מהירות מחוץ לעיר, תהליך בניית הכוח מרגיש איטי ביחס למנועי טורבו אך בפועל הביצועים טובים למרות התחושה המתאמצת. נציין כי צליל המנוע לא ממש עושה חשק והיינו שמחים לצליל מעט יותר מסוקס.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

מאזדה מתגאה בחווית הנהיגה של מאזדה 6 והיא אכן לא מאכזבת. אחיזת הכביש גבוה מאוד ומציבה את המגבלות רחוק. האף נכנס עמוק אל הפניה ואין נטייה לתת היגוי משבית שמחות. בלימה קלה תהדק עוד יותר את קו הפניה ובבלימה חזקה יותר עם שילוב הפנייה של ההגה תורגש פסיעה קלה של הזנב. ההגה ישיר ומדוייק, המשקל מוצלח וכך גם ההתנגדות לפניה, אך התקשורת מעט מעומעמת ביחס לזכור לנו מהדגם הקודם. הבלמים מצויינים, הם נושכים היטב ומהלך הדוושה לינארי ונוסך ביטחון. כבישים מפותלים עם עיקולים ארוכים הם שטח המחיה המועדף על מאזדה 6, וגם בימי המבחן הגשומים היא העניקה חווית נהיגה מהנה.

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת של מאזדה 6 על פי נתוני היצרן עומדת על 14.5 ק"מ לליטר. במהלך מבחן הדרכים נרשמה צריכת דלק סבירה של 10.9 ק"מ לליטר בממוצע. עם מיכל דלק בקיבולת 62 ליטרים ניתן לצפון לטווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר עומדת על 4 מתוך 15.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

מאזדה 6 משווקת בישראל עם אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק"מ ולשנה שלישית או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. מרווח הטיפולים עומד על שנה או 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 1,123 ₪, עלות הטיפול השני 1,297 ₪, עלות הטיפול השלישי 1,123 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,680 ₪. עלות 4 הטיפולים הראשונים עד 60,000 ק"מ עומדת על 5,223 ₪ והיא זולה מהמתחרות.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

גם עלויות החלפים נמוכות ביחס למתחרות ומקנות למאזדה 6 יתרון מסויים בעלויות האחזקה. עלות פנס קדמי 7,375 ₪, עלות פנס אחורי 3,581 ₪, עלות מראת צד 1,477 ₪, עלות זוג רפידות בלם קדמיות 597 ₪, ועלות זוג צלחות בלם קדמיות עומדת על 720 ₪. מאזדה 6 ברמת אבזור סיגניצ'ר משוייכת לקבוצת רישוי 5 בה אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,401 ₪.

 

בטיחות

 

מאזדה 6 נבחנה במבחני הריסוק של ארגון Euro Ncap בשנת 2013 וזכתה לציון מרבי של 5 כוכבים, אך מאז נערכו שינויים רבים בקריטריונים ובשיטות הניקוד. ארגון הבטיחות האמריקאי NHTSA בחן את מאזדה 6 בשנת 2015 והעניק לה ציון מרבי של 5 כוכבים.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

כל גרסאות מאזדה 6 בישראל משווקות עם מערכת ניטור מרחק מלפנים הכוללת זיהוי הולכי רגל ובלימה אוטונומית בחירום עד 80 קמ"ש, סיוע בבלימה במהירויות בין עירוניות, בקרת סטייה מנתיב הנסיעה הכוללת תיקון היגוי אקטיבי, מערכת בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור עד למהירות 8 קמ"ש, התרעה על עייפות הנהג, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. רמת האבזור פרימיום כוללת גם מערכת לניטור שטחים מתים ותנועה צולבת מאחור. ברמת האבזור סיגניצ'ר תקבלו גם פנסים עוקבי פניה. רמת אבזור הבטיחות בכל הגרסאות עומדת על 7 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

מאזדה 6 משווקת בישראל במחיר של החל 169,900 ₪ לגרסת 2.0 ליטרים ברמת אבזור לקצ'ורי הכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', בלם חניה חשמלי עם פונקציית Auto Hold, בקרת אקלים דו אזורית עם פתחי מיזוג למושב האחורי, ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים עם זכרונות למושב הנהג, תאורת לד מלפנים ומאחור, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'. גרסת 2.5 ליטרים ברמת אבזור לקצ'ורי מוצעת תמורת 179,900 ₪ וכוללת בנוסף גג שמש חשמלי.

 

מאזדה 6 מאזדה 6

 

רמת האבזור פרימיום מוצעת תמורת 189,900 ₪ עם מנוע 2.5 ליטרים וכוללת בנוסף תצוגה עילית, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, וילון אחורי חשמלי, שמשות כהות, וחישוקים קלים בקוטר 19 אינץ'.

 

רמת האבזור סיגניצ'ר הנבחנת מוצעת תמורת 199,900 ₪ וכוללת גימור חיצוני ייחודי בגריל הקדמי ובפגוש האחורי, מערך מצלמות היקפי, מערכת שמע BOSE עם 11 רמקולים, מסך 7 אינץ' משולב בלוח המחוונים, אוורור למושבים הקדמיים, וגימור פנימי ייחודי בגוון חום כהה עם עיטורי עץ.

 

למרות שינויים ויזואליים קטנים, מציגה מאזדה 6 החדשה שיפור משמעותי כמעט בכל התחומים ביחס לדגם הקודם. תא הנוסעים ביצע קפיצת מדרגה בעיצוב ובאיכות, רמת האבזור עשירה, נוחות הנסיעה נהדרת, וההנאה מהנהיגה ראויה לציון.

 

לצד השיפורים נותרה יחידת ההנעה מעט מאחור. היא אמנם חלקה ונעימה לשימוש, הביצועים טובים, ואפילו צריכת הדלק סבירה, אך זמינות הכוח אינה ברמה של המתחרות בעלות מנועי הטורבו או יחידות ההנעה ההיברידיות.

 

מאזדה 6 החדשה מספקת גיבוי להצהרות ולהבטחות של היצרנית היפנית הקטנה. היא אמנם לא תיגש מיד להתחרות במותגי היוקרה המבוססים, אך מציעה אלטרנטיבה ייחודית למנהלים המעריכים עיצוב, איכות והנאה מנהיגה מבלי לנקר עיניים או להיות הראשונים שמזנקים ברמזור.

 

מאזדה 6 2.5 סיגניצ'ר
מנוע בנזין 4 צילינדרים 2,488 סמ"ק
הספק מרבי משולב 195/5,700 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 26.1/3,250 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,870 מ"מ
רוחב כללי 1,840 מ"מ
גובה כללי 1,450 מ"מ
בסיס גלגלים 2,830 מ"מ
מיכל דלק 62 ליטרים
נפח תא מטען

429 ליטרים 

משקל עצמי 1,667 ק"ג
מהירות מרבית 223 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.5 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.9 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 4 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים מתוך 5 (2013)
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

199,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים בכבישי היבשת הקלאסית. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריק

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן