סוזוקי ויטרה טורבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

 

סוזוקי ויטרה קיבל מנוע טורבו מודרני ועיצוב עדכני. יצאנו לבחון את הקרוסאובר הקומפקטי בגרסתו החדשה

תגיות | פנאי שטח, סוזוקי, סוזוקי ויטרה 2019, מבחן דרכים סוזוקי ויטרה

סוזוקי ויטרה היה מחלוצי קטגוריית רכבי הפנאי הקומפקטיים ועוד בשנות ה- 80 של המאה הקודמת הציע יכולת שטח טובה בחבילה קטנה, עם הילוך כוח ועבירות גבוהה ביחס למחיר. בדור הרביעי הפך סוזוקי ויטרה לקרוסאובר עירוני המציע עיצוב אופנתי ויכולת טובה בכביש תוך ויתור על יכולת השטח. לחובבי השבילים מוצעת גם גרסת הנעה כפולה. לאחרונה זכה סוזוקי ויטרה למתיחת פנים במסגרתה קיבל עיצוב עדכני, מערכות בטיחות נוספות, ובעיקר מנועי טורבו מודרניים. יצאנו לבחון את הויטרה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים והנעה קדמית.

 

סוזוקי ויטרה 1.4 ליטרים טורבו אוטומט
יתרונות   עיצוב, מנוע, מוניטין אמינות
חסרונות   איכות נסיעה, תא נוסעים, היעדר מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, צריכת דלק

 

סוזוקי ויטרה סוזוקי ויטרה

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובו של סוזוקי ויטרה מצליח להיראות אופנתי ועדכני, אף שהוא משמר מראה קלאסי. המבנה המרובע מקנה לו מראה חסון, והפרופורציות הנכונות משלימות עיצוב מוצלח. במסגרת מתיחת הפנים עודכנו גופי התאורה הקדמיים, הגריל הקדמי, והפגוש הקדמי הכולל עתה תאורת יום מסוג LED. גם גופי התאורה האחוריים זכו לחתימת LED חדשה. ניתן לומר כי מתיחת הפנים בהחלט מרעננת ומשדרגת את העיצוב, תוך הדגשת החרטום ועיצובו בצורה מודרנית ובעלת נוכחות.

 

סוזוקי ויטרה סוזוקי ויטרה

 

תא הנוסעים עדיין פשוט ובסיסי. השינוי המשמעותי ביותר הינו במערכת המולטימדיה אשר כוללת צג מגע ענק בגודל 10.2 אינץ' בהתקנה מקומית המציג ממשק מגוייר וכולל אפליקציית Waze. בנוסף כוללת המערכת שליטה קולית בעברית על הטלפון הסלולרי ומערכת הניווט. מדובר בפיצ'ר נחמד ושימושי אשר פעל בצורה טובה במרבית המקרים במהלך המבחן, אך מומלץ לוודא כי התפעול הקולי מאיית נכון את כתובת היעד כדי שלא תמצאו את עצמכם בכתובת אחרת עם שם דומה. חסרה לנו חוגת שליטה על עוצמת השמע.

 

סוזוקי ויטרה סוזוקי ויטרה

 

חלקו העליון של הדשבורד מעוצב בצורה אנכית לחלוטין וזכה לדיפון מחומר רך ואיכותי יותר, אך זה לא מספיק. אמנם בקטגוריה זו רוב המתחרות מציעות פלסטיקה קשיחה ובסיסית, אך עיצוב מיושן ואיכות הרכבה בינונית עם ברגים חשופים, הופכים את תא הנוסעים לפחות מוצלח ביחס למתחרות החדשות. מי שמצליחים לשפר את המצב הם השעון העגול ושני פתחי המיזוג העגולים, המותקנים בגובה ראוי בחלקו העליון של הדשבורד ומקנים מראה מודרני יותר משאר חלקי הדיפון והדשבורד. לוח המחוונים מציג עיצוב פשוט ובמרכזו צג בגודל 4.2 אינץ' עבור מחשב הדרך, עם תפריטים וממשק נוחים לשימוש. גלגל ההגה נוח ונעים לאחיזה וכולל פקדים לשליטה על מערכת השמע ומערכת בקרת השיוט.

 

סוזוקי ויטרה סוזוקי ויטרה

 

המושבים אמנם נאים מאוד למראה ומרופדים בריפוד איכותי, אך אינם נוחים וכוללים מסעד גב רך בחלקו התחתון עם ריפוד קשיח יותר באזור השכמות, כך שהגב התחתון שוקע בעוד השכמות נותרות חסרות תמיכה. עם זאת, תנוחת הנהיגה גבוהה ביחס למתחרים בקטגוריה. מושב הנהג מתכוונן ידנית וההגה מתכוונן לגובה ולמרחק. שדה הראיה טוב בזכות סף חלונות נמוך יחסית ותנוחת ישיבה גבוהה.

 

סוזוקי ויטרה סוזוקי ויטרה

 

מרווח הפנים טוב לנהג ולנוסע שלצידו, אך מרווח הברכיים מוגבל לנוסעים מאחור, פועל יוצא של בסיס גלגלים קצרצר באורך 2,500 מ"מ בלבד. מרווח הראש יוצא נשכר מהמבנה הרבוע והגבוה, כך שנוסעים בוגרים ימצאו עצמם יושבים בזקיפות במושב האחורי. נוסע שלישי יגרום לצפיפות משמעותית במושב האחורי. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות מאוד בזכות מפתח דלתות רחב ומושב גבוה.

 

סוזוקי ויטרה סוזוקי ויטרה

 

בסביבת התא שפע תאי אחסון ביניהם תא מתחת למשענת היד ותא אחסון שטוח עם שקע USB בתחתית הקונסולה המרכזית. תא המטען מציע סף הטענה מעט גבוה ונפחו 375 ליטרים או 710 ליטרים בקיפול המושב האחורי, המתאפשר בקלות בעזרת ידיות בצידי המושב. מתחת לרצפת התא נמצא גלגל חלופי קטן מפלדה.

 

סוזוקי ויטרה סוזוקי ויטרה

 

נוחות הנסיעה בסוזוקי ויטרה אינה מבריקה. המהלך הראשוני של הבולמים קשיח. נסיעה עירונית איטית תחשוף קושי לרסן שברים ומפגעים עירוניים נפוצים, ותיצור נסיעה מעט קופצנית. מחוץ לעיר המצב משתפר וככל שהמתלים נדרשים לעבודה עמוקה יותר, כושר הריסון בא לידי ביטוי וספיגת השיבושים אפקטיבית הרבה יותר. על הכביש המהיר מתגלה יציבות כיוונית לוקה בחסר, עם רגישות גבוהה מהמצופה לרוחות צד. בידוד הרעשים בינוני למדי ועל אספלט שאינו חלק חודרים רעשי כביש כבר במהירות 90 קמ"ש. יכולת השטח בגרסת ההנעה הקדמית מאפשרת צליחת שבילים מסולעים בזכות מרווח גחון של 185 מ"מ.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה מהווה את החידוש העיקרי במסגרת מתיחת הפנים וגם את האס החזק בשרוולו של סוזוקי ויטרה. מדובר ביחידת ההנעה המוכרת מסוזוקי קרוסאובר הכוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 140 כ"ס ומומנט של 22.4 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית פלנטרית. יחידת הנעה זו נמרצת וגמישה, ובשילוב משקל של 1,220 ק"ג מצליחה להפיק ביצועים מעולים וזריזים. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת כ- 9.9 שניות והכוח הזמין מאפשר תאוצות ביניים טובות בכל מצב. הבאת המנוע לסל"ד גבוה תייצר רעש מתכתי אך לרוב אין צורך להגיע לשם בזכות המומנט הזמין. ללא ספק מדובר בשיפור ניכר ביחס למנוע ה- 1.6 ליטרים האוטמוספרי הפורש. תיבת ההילוכים הפלנטרית חלקה ומציגה פשטות מבורכת, נטולת ויברציות והשהיות. מערכת העצור וסע אינה היסטרית מדי ופעולתה אינה מציקה.

 

סוזוקי ויטרה סוזוקי ויטרה

 

בכביש המתפתל מגלה סוזוקי ויטרה יכולת דינמית לא רעה ואף מהנה. בזכות משקל קל ובסיס גלגלים קצר, מתקבלת התנהגות כביש שובבה אך לא ספורטיבית. הפעלת לחץ מתון בסיבובים תגרום לשקיעת המתלים ויצירת זווית גלגול מורגשת שתביא עימה תת היגוי נשלט אך לא נעים. ההגה מדוייק אמנם ובעל משקל טוב, אך לא מתקשר עם הגלגלים הקדמיים. מנופי העברת ההילוכים מגלגל ההגה מסייעים בשמירה על קצב נאות והאטה בנהיגה דינמית. הבלמים טובים עם נשיכה חזקה ולא הראו סימני עייפות תחת עומס.

 

צריכת דלק

 

היצרן מצהיר על צריכת דלק של 16.9 ק"מ לליטר בממוצע אך בימי המבחן רשם סוזוקי ויטרה צריכת דלק ממוצעת של 11.5 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם מערכת STOP&START פועלת. מדובר בצריכת דלק גבוהה ביחס למרבית המתחרים בקטגוריה, אך יש לזכור שהביצועים כאן טובים יותר. עם מיכל דלק בנפח 47 ליטרים מתקבל טווח נסיעה של כ- 450 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 3 מתוך 15.

 

סוזוקי ויטרה סוזוקי ויטרה

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

סוזוקי ויטרה משווק בישראל עם אחריות מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. מרווח הטיפולים עומד על שנה או 20,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 727 ₪, עלות הטיפול השני 1346 ₪, ועלות הטיפול השלישי 1,412 ₪. עלות 3 הטיפולים הראשונים עד 60,000 ק"מ עומדת על 3,484 ₪ והיא זולה מהמתחרות.

 

סוזוקי ויטרה סוזוקי ויטרה

 

עלות פנס קדמי גבוהה מהממוצע בסגמנט ועומדת על 5,602 ₪, אך פנס אחורי ומראת צד מתומחרים נמוך מהממוצע בסגמנט ומחירם 1,580 ₪ ו- 999 ₪ בהתאמה. כל המחירים כוללים מע"מ. ביטוח לכל נהג מעל גיל 21, ללא שלילת רישיון וללא תביעות עבר, יעלה כ- 1,500 ₪ לביטוח חובה, וכ- 6,000 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

ארגון הבטיחות Euro NCAP בחן את סוזוקי ויטרה בשנת 2015 והעניק לרכב ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות. הדגם קיבל ציון של 89% בהגנה על מבוגרים, 85% בהגנה של ילדים, 76% בהגנה על הולכי רגל, ו- 75% בגין מערכות הבטיחות ברכב דאז. רמת הבטיחות שהעניק משרד התחבורה הישראלי לויטרה עומדת על 5 מתוך 8.

 

אבזור הבטיחות דל וכולל בין היתר 6 כריות אוויר, מצלמת רוורס, ומערכת מובילאיי בהתקנה מקומית. מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות נעדרות מהרשימה.

 

סוזוקי ויטרה סוזוקי ויטרה

 

תמורה למחיר

 

סוזוקי ויטרה טורבו ברמת אבזור GLX עם מנוע 1.0 ליטר טורבו יעבור לבעלותכם תמורת 119,900 ₪. גרסת הנעה כפולה תוסיף 7,000 ₪. הגרסה הנבחנת בעלת מנוע 1.4 ליטרים טורבו נמכרת ב- 129,900 ₪ וזמינה עם הנעה קדמית בלבד. אבזור הנוחות בגרסה זו כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10.2 אינץ', קישוריות בלוטות', מערכת בקרת אקלים, בקרת שיוט, כיוונון גובה למושבים הקדמיים, קיפול מראות חשמלי, מצלמת רוורס, חיישני רוורס, מערכת STOP&START, חלונות אחוריים כהים, תאורת יום מסוג LED, פנסי ערפל, וחישוקי 17 אינץ'.

 

סוזוקי ויטרה מציע אלטרנטיבה אופנתית לרכב עירוני ומביא עימו עיצוב נאה, מנוע ביצועיסט, ומוניטין אמינות ושמירת ערך מעולים. לחובתו עומדים תא נוסעים פשוט, מרחב פנים מוגבל, ואיכות נסיעה בינונית. גרסת ההנעה הכפולה אמנם משודכת למנוע קטן וחסכוני יותר עם ביצועים פחותים, אך נראה כי במחירה האטרקטיבי היא מציעה חבילה מעניינת יותר של חיסכון בדלק ויכולת שטח שאינה קיימת אצל מרבית המתחרים בסגמנט במחיר זה.

 

סוזוקי ויטרה 1.4 טורבו GLX אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,373 סמ"ק
הספק מרבי משולב 140/5,550 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 22.4/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,175 מ"מ
רוחב כללי 1,775 מ"מ
גובה כללי 1,610 מ"מ
בסיס גלגלים 2,500 מ"מ
מיכל דלק 47 ליטרים
נפח תא מטען

375 ליטרים

משקל עצמי 1,220 ק"ג
מהירות מרבית לא נתון
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.9 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 3 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2015)
מחיר

129,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.