קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

 

קיה ספורטאז' זכה למתיחת פנים וקיבל מנוע טורבו דיזל חדש. זו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה בגרסה חסכונית ומעניינת

תגיות | פנאי שטח, קיה, ספורטאז', קיה ספורטאז' טורבו דיזל, מבחן דרכים קיה ספורטאז' טורבו דיזל

קיה ספורטאז' החל את מהפכת "הקרוסאובר לכל פועל" ומתברג כעת כרכב השני הנמכר בישראל לשנת 2018. תמחור קיה ספורטאז' אורבן בגרסת 1.6 ליטרים אוטומטית במחיר של מכונית משפחתית, הביא את סגמנט הקרוסאוברים אל מרכז הקונצנזוס ויצר שינוי משמעותי ביותר בשוק הרכב הישראלי. מבט חטוף בטבלת המכירות מלמד כי סגמנט זה נשלט ביד רמה מזה שנים על ידי צמד האחים מקוריאה - קיה ספורטאז' ואחיו לפלטפורמה יונדאי טוסון. צמד הקוריאנים עברו לאחרונה מתיחת פנים, כאשר הנציג מטעמה של קיה מביא עימו בשורה משמעותית ומחליף את מנוע הבנזין 1.6 ליטרים המיושן במנוע 1.6 ליטרים טורבו דיזל מודרני.

 

סרטון מבחן דרכים קיה ספורטאז'

 

קיה ספורטאז' 1.6 טורבו דיזל אוטומט
יתרונות   צריכת הדלק בגרסת הדיזל, נוחות, שימושיות, מרווח פנים
חסרונות   תא נוסעים מיושן, איכות חומרים, יכולת דינמית

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובו של קיה ספורטאז' מוכר לכל במחוזותינו ומציג נוכחות מכובדת המתקבלת באמצעות ממדים נדיבים, קשתות גלגלים תפוחות וקווים מפוסלים. במסגרת מתיחת הפנים קיבל קיה ספורטאז' המחודש שבכת אף טיגריס חדשה, פגושים חדשים מעוטרים בפס ניקל, גופי תאורה בעיצוב חדש, וחישוקים חדשים. כל אלו מרעננים את הופעתו של הדגם הוותיק עד להצגת דור כל חדש.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

במסגרת מתיחת הפנים התחדש תא הנוסעים בהגה ולוח מחוונים חדשים, וריפוד דו-גוני ליצירת אווירה עשירה יותר. מעבר לכך, מדובר בעיצוב בסיסי ופרקטי הכולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ'. רזולוציית המסך נמוכה, החדות אינה מספקת בחשיפה לשמש, וגם תפעול הממשק אינו אינטואיטיבי מספיק בהשוואה למתחרים מהיבשת הקלאסית.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

מצידי המסך פתחי מיזוג המותקנים בגובה נכון. בתחתית הקונסולה תא אחסון שטוח להנחת הסמארטפון. לוח המחוונים פשוט וסטנדרטי למראה, ובמרכזו צג מחשב דרך בעל ממשק אינטואיטיבי. גלגל ההגה נעים ונוח לאחיזה, וכולל פקדים לשליטה על מערכת השמע ומערכת בקרת השיוט. הטענה העיקרית כלפי תא הנוסעים מופנית לאיכות החומרים הכוללת לרוב פלסטיקה קשיחה וזולה הגורעת מתחושת האיכות הכללית בתא. חלקו העליון של הדשבורד מדופן בחומר דמוי עור הכולל תפר כפול מדומה.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

מרווח הפנים בקיה ספורטאז' יוצא נשכר מהממדים המכובדים. לנהג ולנוסע שלצידו מוצע שפע מרווח לכל הכיוונים. המושבים הקדמיים רחבים ורכים במידה הנכונה, אך חסרי תמיכה צידית ראויה. בכל אופן ניתן להעביר על גבם שעות של נסיעה ללא תחושת עייפות מציקה. קיה ספורטאז' מציע תנוחת נהיגה גבוהה ושולטת. מושב הנהג בלבד מתכוונן לגובה וההגה מתכוון לגובה ולמרחק. שדה הראיה טוב מאוד בזכות קו חלונות נמוך.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

הנוסעים במושב האחורי יהנו ממרווח ברכיים נדיב בזכות בסיס גלגלים באורך 2,670 מ"מ. בנוסף ניתן לכוון את זווית משענת הגב במושב האחורי באמצעות ידית כיוונון. נוסע שלישי אמצעי ייצור צפיפות מסוימת, אך יהנה ממדרגת הינע נמוכה וממרווח סביר לרגליו. הנוסעים מאחור ייהנו גם מפתחי אוורור ייעודיים, חלונות כהים, שקע 12 וולט, ושקע USB. הכניסה והיציאה מהרכב אופטימליים הודות למפתח דלתות רחב ובסיס מושב בגובה המשיק לגובה המותניים.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

בתא הנוסעים פזורים מגוון תאי אחסון והשימושי ביותר שוכן מתחת למשענת היד וכולל נפח עמוק ותאורה. תא המטען מציע מפתח רחב אך סף טעינה גבוה. נפחו 467 ליטרים או 1,456 ליטרים בקיפול המושב האחורי, המתאפשר בקלות בעזרת ידיות בצידיו. מתחת לרצפת התא נמצא גלגל חלופי קטן מפלדה.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

נוחות הנסיעה טובה מאוד, בין היתר בזכות חישוקי 16 אינץ' צנועים וצמיגים בשרניים בחתך 70 הסופגים היטב שברים ומפגעי אספלט עירוני. חריצי כביש אכזריים במיוחד אותם חצבו עובדי מע"צ לפני מעבר מסילת רכבת, גרמו לוויברציות חזקות במכוניות סלון אירופאיות משובחות בהן חלפתי במקטע זה. קיה ספורטאז' לעומת זאת, צלח את הקטע מבלי להעביר רטט או תנודות חזקות בתא הנוסעים. המתלים מכויילים על הצד הרך ובעלי כושר שיכוך טוב. גם נוחות הנסיעה בשבילים יוצאת נשכרת בזכות חתך הצמיגים הגבוה, כך שנסיעה בשבילי כורכר או דרכים רצופות אבנים אינה מטלטלת מדי.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

גם מחוץ לעיר נשמרת רמת נוחות נאותה, בין היתר בזכות הבחירה של מהנדסי קיה במתלה אחורי רב חיבורי מורכב ויקר ביחס לקורת הפיתול המצויה ברכבים רבים אחרים בסגמנט. בכביש המהיר, תחת רצף גלים, יגלו המתלים יכולת שיכוך בינונית. המשקל הרב בחרטום יוצר בתנאים תובעניים אפקט מטוטלת החושף את נקודות התורפה של המתלים. על כבישים איכותיים מתגלה קיה ספורטאז' כקרוזר נעים, בעל יכול שיוט לא רעה, אך רעשי הרוח יתנו את דעתם כבר במהירות 100 קמ"ש. רעשי הכביש והמנוע מבודדים בצורה נאותה ומקובלת ביחס לסגמנט.

 

ביצועים

 

התנעת מנוע הדיזל מתבצעת באמצעות מפתח רגיל ומעירה את המנוע בשקט מופתי ללא טרטור הדיזל המוכר אשר מהווה "דיל ברייקר" אצל חלק מהרוכשים. פעולת המנוע חלקה, חרישית, ומתוך תא הנוסעים כמעט ולא ניתן להבחין כי מדובר במנוע דיזל. תודות לשימוש בטכנולוגיות חדשות מייצר המנוע פעולה חלקה ומעודנת, נטולת ויברציות. מחוץ לרכב טרטור הדיזל מורגש קלות, אם כי לכך חשיבות פחותה.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

תחילת נסיעה מגלה השהיית טורבו קצרה במטרים הראשונים, לצד פעולה חלקה של תיבת שבעת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים. מעל 1,400 סל"ד, כאשר מגדש הטורבו צובר תנופה, ישנה גמישות נפלאה עם שפע של כוח זמין בסל"ד נמוך. הביצועים נאים בהחלט עם תאוצה 0-100 תוך 11.8 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש, ואלו עדיפים על פני מנוע הבנזין בנפח 1.6 ליטרים. למעשה ההתנהלות עם מנוע הדיזל טובה אף מזו של מנוע הבנזין בנפח 2.0 ליטרים בזכות מומנט בשרני וזמין אשר מאפשר ביצוע עקיפות בטוחות ושיוט נינוח עם תאוצות ביניים זריזות. ניתן לומר כי מדובר ביחידת כוח יעילה ונעימה בהחלט.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

בכביש המתפתל מגלה קיה ספורטאז' יכולת דינמית סבירה וצפויה עם מגבלות ברורות. בנהיגה מנהלתית, התנהגות הכביש תספק את הנהג הטיפוסי בסגמנט זה, אשר אינו תר אחר רכב בעל מרכז כובד נמוך והתנהגות כביש מחודדת אלא שם בראש סדר העדיפויות את תנוחת הישיבה הגבוהה, נוחות הנסיעה והעיצוב. נהיגה דינמית יותר תחשוף זוויות גלגול משמעותיות וכיול מתלים רך אשר יאותתו לנהג להאט את הקצב בכביש המתפתל. ההגה מדוייק אך קל מדי וחסר פידבק. כמו כן, הייתי שמח למצוא מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה. כושר התאוטה טוב, עם נשיכה ראשונית חזקה ובלימה ההולמת את היכולת הכללית.

 

צריכת דלק

 

היצרן מצהיר על צריכת דלק של 21.2 ק"מ לליטר בממוצע אך תצטרכו להתאמץ מאוד כדי להתקרב לנתון דומה. בימי המבחן רשם קיה ספורטאז' דיזל צריכת דלק ממוצעת של 16.0 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם מערכת STOP&START פועלת. מדובר בצריכת דלק חסכונית המתקרבת לנתוני רכבים היברידיים. עם מיכל דלק בנפח 62 ליטרים מתקבל טווח נסיעה מרשים של כ- 900 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 11 מתוך 15.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

בדירוג האמינות של ארגון Cosumer Reports לשנת 2018 דורגה קיה במקום השמיני מתוך 28 יצרנים. בסקר J.D. Power שנערך בשנת 2018 התברגה קיה במקום העשירי מתוך 32 בארה"ב במקום ה- 11 מתוך 23 בגרמניה. קיה ספורטאז' משווק עם אחריות מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ ועלותם ממוצעת ביחס לסגמנט. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 682 ₪, עלות הטיפול השני 1,271 ₪, עלות הטיפול השלישי 682 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,756 ₪.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

מחירי החלפים של קיה ספורטאז' יקרים במעט. עלות יחידת תאורה קדמית 6,770 ₪, עלות מראת צד קומפלט 5,352 ₪, עלות פנס אחורי 3,012 ₪, עלות רפידות בלם קדמיות 575 ₪, ועלות צלחות בלם קדמיות 946 ₪. ביטוח לכל נהג מגיל 21, ללא שלילת רישיון וללא תביעות עבר, יעלה כ- 1,540 ₪ לביטוח חובה ו- 5,838 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

ארגון הבטיחות Euro NCAP בחן את קיה ספורטאז' בשנת 2015 והעניק לרכב ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות. הרכב קיבל ציון של 90% בהגנה על בוגרים, 83% בהגנה על ילדים, 66% בהגנה על הולכי רגל, ו- 71% בגין מערכות הבטיחות.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מצלמת רוורס, התרעה על עייפות הנהג, ועמעום אורות אוטומטי. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 6 מתוך 8 בכל גרסאות הדגם.

 

תמורה למחיר

 

קיה ספורטאז' טורבו דיזל 1.6 ליטרים ברמת אבזור אורבן הבסיסית והיחידה הזמינה עם מנוע זה, יעבור לבעלותכם תמורת 151,900 ₪. אבזור הנוחות בגרסה זו כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', אפליקציית Waze, קישוריות בלוטות', מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג למושב האחורי, כיוונון גובה למושב הנהג, כיוונון משענת גב המושב האחורי, בקרת שיוט, חיישני אור וגשם, קיפול מראות חשמלי, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, חלונות אחוריים כהים, תאורת יום מסוג LED, וחישוקי 16 אינץ'.

 

קיה ספורטאז' ממשיך להציע חבילה משכנעת בזכות עיצוב נאה, מרווח פנים נדיב ומוניטין מוכח. גרסת הדיזל החדשה עדיפה לאין שיעור ביחס לגרסת הבסיס היוצאת ומציעה מנוע חסכוני עם ביצועים טובים לצד פעולה חלקה ושקטה ביחס למנועי דיזל מודרניים. מתיחת הפנים שעבר מוסיפה עדכוני עיצוב המרעננים במעט את ההופעה הכוללת. החסרון העיקרי נוגע לתא הנוסעים המספק עיצוב מיושן וחומרים בסיסיים. אם אנשי המכירות בקיה יצליחו לחנך את קהל הרוכשים לרפורמה דיזלית חדשה, קיה ספורטאז' ימשיך להיות להיט מכירות בולט בשוק הרכב המקומי גם בשנת 2019.

 

קיה ספורטאז' 1.6 טורבו דיזל אוטומט
מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים 1,598 סמ"ק
הספק מרבי משולב 136/4,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 32.6/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,485 מ"מ
רוחב כללי 1,855 מ"מ
גובה כללי 1,645 מ"מ
בסיס גלגלים 2,670 מ"מ
מיכל דלק 62 ליטרים
נפח תא מטען

467 ליטרים

משקל עצמי 1,605 ק"ג
מהירות מרבית 180 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.8 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 16.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2015)
רמת אבזור בטיחותי

6 (מתוך 8)

מחיר

151,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    קאדילק XT5 טורבו 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.05.20 | מבחני רכב

    יצאנו לבדוק כמה טוב עשתה מתיחת הפנים לרכב הפנאי קאדילק XT5 ואיך מתמודד מנוע 2.0 ליטרים עם רכב במשקל 1.8 טון

    קאדילק עושה בעשור האחרון צעדים חשובים בהפיכת המותג לצעיר ואטרקטיבי יותר בכל קשת דגמיה תוך שמירה על התדמית היוקרתית. קאדילק XT5 הושק בשנת 2017 כמחליף לקאדילק SRX והציג עיצוב שונה מהמתחרים. מתיחת הפנים האחרונה שומרת על עיצובו המוצלח של רכב הפנאי האמריקאי אך כוללת נגיעות קוסמטיות קלות, מערכות בטיחות עד

     
  • פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    פיג'ו 5008 1.2 ליטרים במבחן דרכים

    30.04.20 | מבחני רכב

    הקרב בין רכבי הפנאי 7 מושבים הולך ומתעצם עם גרסה חדשה ומוזלת לפיג'ו 5008 אשר חמושה במנוע 3 צילינדרים צנוע בנפח 1.2 ליטרים

    רכבי הפנאי החמושים בשבעה מושבים ביצעו חיסול ממוקד במיניוואנים המסורתיים. משפחות גדולות כבר לא חייבות לרכוש רכב מגודל עם חזות מסחרית ורובן בוחרות בישיבה הגבוהה ובעיצוב הפנאי על אף פשרות בסעיפי המרחב הפנימי והשימושיות. פיג'ו 5008 1.2 טורבו אקטיב יתרונות עיצוב, מרווח, שימושיות, נוחות נ

     
  • פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    פיג'ו 2008 החדש 2020 במבחן דרכים

    19.04.20 | מבחני רכב

    פיג'ו 2008 החדש מתמודד בסגמנט רווי מתחרים ומתבלט בזכות עיצוב מרשים, תא נוסעים חדשני, ותיבת 8 הילוכים אוטומטית. יצאנו לעמוד על מעלותיו וחסרונותיו של גור האריות החדש

    קטגוריית הקרוסאוברים העירוניים ממשיכה לפרוח, ולמרבית היצרניות יש נציג בקטגוריה המאיימת להוות תחליף למכונית סופר מיני. נראה כי מדובר בתהליך טבעי לאור העדפת השוק לרכבים המציעים תנוחת ישיבה מעט גבוהה יותר לצד פוזת שטח. העובדה כי המתחרים בסגמנט מבוססים על מכוניות סופר מיני ומהווים למעשה גרסה מוגבהת שלהן

     
  • ראם 2020 במבחן דרכים

    ראם 2020 במבחן דרכים

    12.04.20 | מבחני רכב

    ראם 2500 בגרסת לימיטד עושה בסטייל את מה שמצופה מטנדר אמריקאי גדול וחזק

    את טבלת המכירות בארה"ב מובילים באופן קבוע הטנדרים של פורד, שברולט וראם. בישראל המצב שונה, אך בעזרת הטבות מס נדיבות נמכרים טנדרים כאלה במספרים יפים. למבחן הדרכים שלנו התייצב ראם 2500 בגרסת לימיטד הבכירה והמפנקת שמחירה 280,000 ₪ לפני מע"מ ואין זה מקרי שדווקא גרסה זו נבחרה לייצג את הדגם. ר

     
  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן C3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב