קיה ספורטאז' דיזל 2019 במבחן דרכים

 

קיה ספורטאז' זכה למתיחת פנים וקיבל מנוע טורבו דיזל חדש. זו הזדמנות מצויינת לבחון את רב המכר בקטגוריה בגרסה חסכונית ומעניינת

תגיות | פנאי שטח, קיה, ספורטאז', קיה ספורטאז' טורבו דיזל, מבחן דרכים קיה ספורטאז' טורבו דיזל

קיה ספורטאז' החל את מהפכת "הקרוסאובר לכל פועל" ומתברג כעת כרכב השני הנמכר בישראל לשנת 2018. תמחור קיה ספורטאז' אורבן בגרסת 1.6 ליטרים אוטומטית במחיר של מכונית משפחתית, הביא את סגמנט הקרוסאוברים אל מרכז הקונצנזוס ויצר שינוי משמעותי ביותר בשוק הרכב הישראלי. מבט חטוף בטבלת המכירות מלמד כי סגמנט זה נשלט ביד רמה מזה שנים על ידי צמד האחים מקוריאה - קיה ספורטאז' ואחיו לפלטפורמה יונדאי טוסון. צמד הקוריאנים עברו לאחרונה מתיחת פנים, כאשר הנציג מטעמה של קיה מביא עימו בשורה משמעותית ומחליף את מנוע הבנזין 1.6 ליטרים המיושן במנוע 1.6 ליטרים טורבו דיזל מודרני.

 

סרטון מבחן דרכים קיה ספורטאז'

 

קיה ספורטאז' 1.6 טורבו דיזל אוטומט
יתרונות   צריכת הדלק בגרסת הדיזל, נוחות, שימושיות, מרווח פנים
חסרונות   תא נוסעים מיושן, איכות חומרים, יכולת דינמית

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובו של קיה ספורטאז' מוכר לכל במחוזותינו ומציג נוכחות מכובדת המתקבלת באמצעות ממדים נדיבים, קשתות גלגלים תפוחות וקווים מפוסלים. במסגרת מתיחת הפנים קיבל קיה ספורטאז' המחודש שבכת אף טיגריס חדשה, פגושים חדשים מעוטרים בפס ניקל, גופי תאורה בעיצוב חדש, וחישוקים חדשים. כל אלו מרעננים את הופעתו של הדגם הוותיק עד להצגת דור כל חדש.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

במסגרת מתיחת הפנים התחדש תא הנוסעים בהגה ולוח מחוונים חדשים, וריפוד דו-גוני ליצירת אווירה עשירה יותר. מעבר לכך, מדובר בעיצוב בסיסי ופרקטי הכולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ'. רזולוציית המסך נמוכה, החדות אינה מספקת בחשיפה לשמש, וגם תפעול הממשק אינו אינטואיטיבי מספיק בהשוואה למתחרים מהיבשת הקלאסית.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

מצידי המסך פתחי מיזוג המותקנים בגובה נכון. בתחתית הקונסולה תא אחסון שטוח להנחת הסמארטפון. לוח המחוונים פשוט וסטנדרטי למראה, ובמרכזו צג מחשב דרך בעל ממשק אינטואיטיבי. גלגל ההגה נעים ונוח לאחיזה, וכולל פקדים לשליטה על מערכת השמע ומערכת בקרת השיוט. הטענה העיקרית כלפי תא הנוסעים מופנית לאיכות החומרים הכוללת לרוב פלסטיקה קשיחה וזולה הגורעת מתחושת האיכות הכללית בתא. חלקו העליון של הדשבורד מדופן בחומר דמוי עור הכולל תפר כפול מדומה.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

מרווח הפנים בקיה ספורטאז' יוצא נשכר מהממדים המכובדים. לנהג ולנוסע שלצידו מוצע שפע מרווח לכל הכיוונים. המושבים הקדמיים רחבים ורכים במידה הנכונה, אך חסרי תמיכה צידית ראויה. בכל אופן ניתן להעביר על גבם שעות של נסיעה ללא תחושת עייפות מציקה. קיה ספורטאז' מציע תנוחת נהיגה גבוהה ושולטת. מושב הנהג בלבד מתכוונן לגובה וההגה מתכוון לגובה ולמרחק. שדה הראיה טוב מאוד בזכות קו חלונות נמוך.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

הנוסעים במושב האחורי יהנו ממרווח ברכיים נדיב בזכות בסיס גלגלים באורך 2,670 מ"מ. בנוסף ניתן לכוון את זווית משענת הגב במושב האחורי באמצעות ידית כיוונון. נוסע שלישי אמצעי ייצור צפיפות מסוימת, אך יהנה ממדרגת הינע נמוכה וממרווח סביר לרגליו. הנוסעים מאחור ייהנו גם מפתחי אוורור ייעודיים, חלונות כהים, שקע 12 וולט, ושקע USB. הכניסה והיציאה מהרכב אופטימליים הודות למפתח דלתות רחב ובסיס מושב בגובה המשיק לגובה המותניים.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

בתא הנוסעים פזורים מגוון תאי אחסון והשימושי ביותר שוכן מתחת למשענת היד וכולל נפח עמוק ותאורה. תא המטען מציע מפתח רחב אך סף טעינה גבוה. נפחו 467 ליטרים או 1,456 ליטרים בקיפול המושב האחורי, המתאפשר בקלות בעזרת ידיות בצידיו. מתחת לרצפת התא נמצא גלגל חלופי קטן מפלדה.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

נוחות הנסיעה טובה מאוד, בין היתר בזכות חישוקי 16 אינץ' צנועים וצמיגים בשרניים בחתך 70 הסופגים היטב שברים ומפגעי אספלט עירוני. חריצי כביש אכזריים במיוחד אותם חצבו עובדי מע"צ לפני מעבר מסילת רכבת, גרמו לוויברציות חזקות במכוניות סלון אירופאיות משובחות בהן חלפתי במקטע זה. קיה ספורטאז' לעומת זאת, צלח את הקטע מבלי להעביר רטט או תנודות חזקות בתא הנוסעים. המתלים מכויילים על הצד הרך ובעלי כושר שיכוך טוב. גם נוחות הנסיעה בשבילים יוצאת נשכרת בזכות חתך הצמיגים הגבוה, כך שנסיעה בשבילי כורכר או דרכים רצופות אבנים אינה מטלטלת מדי.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

גם מחוץ לעיר נשמרת רמת נוחות נאותה, בין היתר בזכות הבחירה של מהנדסי קיה במתלה אחורי רב חיבורי מורכב ויקר ביחס לקורת הפיתול המצויה ברכבים רבים אחרים בסגמנט. בכביש המהיר, תחת רצף גלים, יגלו המתלים יכולת שיכוך בינונית. המשקל הרב בחרטום יוצר בתנאים תובעניים אפקט מטוטלת החושף את נקודות התורפה של המתלים. על כבישים איכותיים מתגלה קיה ספורטאז' כקרוזר נעים, בעל יכול שיוט לא רעה, אך רעשי הרוח יתנו את דעתם כבר במהירות 100 קמ"ש. רעשי הכביש והמנוע מבודדים בצורה נאותה ומקובלת ביחס לסגמנט.

 

ביצועים

 

התנעת מנוע הדיזל מתבצעת באמצעות מפתח רגיל ומעירה את המנוע בשקט מופתי ללא טרטור הדיזל המוכר אשר מהווה "דיל ברייקר" אצל חלק מהרוכשים. פעולת המנוע חלקה, חרישית, ומתוך תא הנוסעים כמעט ולא ניתן להבחין כי מדובר במנוע דיזל. תודות לשימוש בטכנולוגיות חדשות מייצר המנוע פעולה חלקה ומעודנת, נטולת ויברציות. מחוץ לרכב טרטור הדיזל מורגש קלות, אם כי לכך חשיבות פחותה.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

תחילת נסיעה מגלה השהיית טורבו קצרה במטרים הראשונים, לצד פעולה חלקה של תיבת שבעת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים. מעל 1,400 סל"ד, כאשר מגדש הטורבו צובר תנופה, ישנה גמישות נפלאה עם שפע של כוח זמין בסל"ד נמוך. הביצועים נאים בהחלט עם תאוצה 0-100 תוך 11.8 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש, ואלו עדיפים על פני מנוע הבנזין בנפח 1.6 ליטרים. למעשה ההתנהלות עם מנוע הדיזל טובה אף מזו של מנוע הבנזין בנפח 2.0 ליטרים בזכות מומנט בשרני וזמין אשר מאפשר ביצוע עקיפות בטוחות ושיוט נינוח עם תאוצות ביניים זריזות. ניתן לומר כי מדובר ביחידת כוח יעילה ונעימה בהחלט.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

בכביש המתפתל מגלה קיה ספורטאז' יכולת דינמית סבירה וצפויה עם מגבלות ברורות. בנהיגה מנהלתית, התנהגות הכביש תספק את הנהג הטיפוסי בסגמנט זה, אשר אינו תר אחר רכב בעל מרכז כובד נמוך והתנהגות כביש מחודדת אלא שם בראש סדר העדיפויות את תנוחת הישיבה הגבוהה, נוחות הנסיעה והעיצוב. נהיגה דינמית יותר תחשוף זוויות גלגול משמעותיות וכיול מתלים רך אשר יאותתו לנהג להאט את הקצב בכביש המתפתל. ההגה מדוייק אך קל מדי וחסר פידבק. כמו כן, הייתי שמח למצוא מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה. כושר התאוטה טוב, עם נשיכה ראשונית חזקה ובלימה ההולמת את היכולת הכללית.

 

צריכת דלק

 

היצרן מצהיר על צריכת דלק של 21.2 ק"מ לליטר בממוצע אך תצטרכו להתאמץ מאוד כדי להתקרב לנתון דומה. בימי המבחן רשם קיה ספורטאז' דיזל צריכת דלק ממוצעת של 16.0 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית למדי עם מערכת STOP&START פועלת. מדובר בצריכת דלק חסכונית המתקרבת לנתוני רכבים היברידיים. עם מיכל דלק בנפח 62 ליטרים מתקבל טווח נסיעה מרשים של כ- 900 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 11 מתוך 15.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

בדירוג האמינות של ארגון Cosumer Reports לשנת 2018 דורגה קיה במקום השמיני מתוך 28 יצרנים. בסקר J.D. Power שנערך בשנת 2018 התברגה קיה במקום העשירי מתוך 32 בארה"ב במקום ה- 11 מתוך 23 בגרמניה. קיה ספורטאז' משווק עם אחריות מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ ועלותם ממוצעת ביחס לסגמנט. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 682 ₪, עלות הטיפול השני 1,271 ₪, עלות הטיפול השלישי 682 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,756 ₪.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

מחירי החלפים של קיה ספורטאז' יקרים במעט. עלות יחידת תאורה קדמית 6,770 ₪, עלות מראת צד קומפלט 5,352 ₪, עלות פנס אחורי 3,012 ₪, עלות רפידות בלם קדמיות 575 ₪, ועלות צלחות בלם קדמיות 946 ₪. ביטוח לכל נהג מגיל 21, ללא שלילת רישיון וללא תביעות עבר, יעלה כ- 1,540 ₪ לביטוח חובה ו- 5,838 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

ארגון הבטיחות Euro NCAP בחן את קיה ספורטאז' בשנת 2015 והעניק לרכב ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות. הרכב קיבל ציון של 90% בהגנה על בוגרים, 83% בהגנה על ילדים, 66% בהגנה על הולכי רגל, ו- 71% בגין מערכות הבטיחות.

 

קיה ספורטאז' קיה ספורטאז'

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מצלמת רוורס, התרעה על עייפות הנהג, ועמעום אורות אוטומטי. רמת האבזור הבטיחותי על פי דירוג משרד התחבורה הינה 6 מתוך 8 בכל גרסאות הדגם.

 

תמורה למחיר

 

קיה ספורטאז' טורבו דיזל 1.6 ליטרים ברמת אבזור אורבן הבסיסית והיחידה הזמינה עם מנוע זה, יעבור לבעלותכם תמורת 151,900 ₪. אבזור הנוחות בגרסה זו כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', אפליקציית Waze, קישוריות בלוטות', מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג למושב האחורי, כיוונון גובה למושב הנהג, כיוונון משענת גב המושב האחורי, בקרת שיוט, חיישני אור וגשם, קיפול מראות חשמלי, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, חלונות אחוריים כהים, תאורת יום מסוג LED, וחישוקי 16 אינץ'.

 

קיה ספורטאז' ממשיך להציע חבילה משכנעת בזכות עיצוב נאה, מרווח פנים נדיב ומוניטין מוכח. גרסת הדיזל החדשה עדיפה לאין שיעור ביחס לגרסת הבסיס היוצאת ומציעה מנוע חסכוני עם ביצועים טובים לצד פעולה חלקה ושקטה ביחס למנועי דיזל מודרניים. מתיחת הפנים שעבר מוסיפה עדכוני עיצוב המרעננים במעט את ההופעה הכוללת. החסרון העיקרי נוגע לתא הנוסעים המספק עיצוב מיושן וחומרים בסיסיים. אם אנשי המכירות בקיה יצליחו לחנך את קהל הרוכשים לרפורמה דיזלית חדשה, קיה ספורטאז' ימשיך להיות להיט מכירות בולט בשוק הרכב המקומי גם בשנת 2019.

 

קיה ספורטאז' 1.6 טורבו דיזל אוטומט
מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים 1,598 סמ"ק
הספק מרבי משולב 136/4,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 32.6/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,485 מ"מ
רוחב כללי 1,855 מ"מ
גובה כללי 1,645 מ"מ
בסיס גלגלים 2,670 מ"מ
מיכל דלק 62 ליטרים
נפח תא מטען

467 ליטרים

משקל עצמי 1,605 ק"ג
מהירות מרבית 180 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.8 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 21.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 16.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2015)
רמת אבזור בטיחותי

6 (מתוך 8)

מחיר

151,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019