קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

 

בדורה השלישי מבטיחה קיה סיד המשפחתית להיות טובה יותר בכל ההיבטים. יצאנו לבדוק האם הפעם יש לה סיכוי להצליח בשוק הישראלי

תגיות | משפחתיות, קיה, סיד 5 דלתות, מבחן דרכים קיה סיד 2019, קיה סיד 2019

קיה סיד נשאה את דגל המהפכה של קיה - משפחתית קומפקטית שתוכננה ויוצרה באירופה כדי לקלוע לטעם המקומי. ההצלחה לא איחרה לבוא וערב השקת הדור השלישי מדווחת קיה על למעלה מ- 1.3 מיליון מסירות ברחבי העולם. קיה סיד מחזיקה בנתח של 16% מכלל המסירות של קיה באירופה כאשר גרסת הסטיישן תופסת נתח של 40% ממסירות הדגם.

 

קיה סיד האצ'בק 1.4 טורבו אוטומט
יתרונות   מחיר, תא מטען
חסרונות   אבזור נוחות דל

 

קיה סיד קיה סיד

 

בישראל קיה סיד בולטת פחות במבחר דגמי היצרן. השוק הפרטי מעדיף ג'יפונים או משפחתיות קומפקטיות נוצצות יותר. השוק המוסדי לעומת זאת אימץ בחום את גרסת הסטיישן. קיה סיד החדשה מבטיחה להיות טובה יותר בכל התחומים ולקלוע לטעמו של הנהג האירופאי, אבל אנחנו יצאנו לבדוק איך היא תתמודד עם הנהג הישראלי.

 

 עיצוב ונוחות

 

קיה סיד החדשה זכתה לעיצוב נאה ודינמי. החזית המוכרת של קיה, עם גריל אף הנמר, מקבלת חיזוק בדמות צמד פנסים מלוכסנים עם תאורת לד נאה וגריל תחתון רחב. בצידי הפגוש עיטורי פלסטיק שחורים המדמים כונסי אוויר. מהצד מתקבל הרושם של מכונית מוצקה מבעבר. הדלתות חסרות קימורים מיוחדים וקו המותניים אינו בולט, אך המשטח המודגש בתחתית הדלתות מעניק מראה חסון. קו החלונות נמוך ואינו מטפס מעלה כבעבר. החלק האחורי בעל עיצוב סטיישני עם דלת אחורית גדולה ניצבת ופגוש נמוך. קיה סיד מגיעה לישראל עם חיפוי גלגלים פלסטי ופשוט, ללא חישוקים קלים או פנסי ערפל, ובצבע לבן התקשתה מכונית המבחן להרשים ונטמעה במהירות בין יתר המכוניות.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

קיה סיד נמנית בין הקומפקטיות שבחבורה. אורכה 4,310 מ"מ, רוחבה 1,800 מ"מ, גובהה 1,447 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,650 מ"מ.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

עיצוב תא הנוסעים נאה ומודרני. הדשבורד מסיבי וגבוה וכולל דוגמה נאה המדמה תיפורי עור. הקונסולה המרכזית פונה אל הנהג והמסך המרכזי בולט ממנה. פקדי המזגן נאים למרות שמדובר במזגן מכני פשוט ולא בבקרת אקלים. בורר ההילוכים נאה וכך גם גלגל ההגה הספורטיבי הכולל בליטות לשיפור האחיזה. לוח המחוונים מורכב מצמד גלילים, אחד למד המהירות והדלק והשני למד הסל"ד וחום המנוע. ביניהם מסך מחשב הדרך עם תצוגה איכותית וברורה.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

למרות העיצוב הנאה, תא הנוסעים מתקשה להרשים עקב בחירה בגוונים כהים, חומרים בסיסיים ונוקשים, אבזור בסיסי בלבד, ושטיחי גומי פשוטים. פקדי המזגן, הפקדים על גלגל ההגה, והפלסטיק סביב מתגי החלונות רגישים מאוד לטביעות אצבע ונזקקים לניקוי באופן תכוף. חיפוי גלגל ההגה בעור נעים למגע מציל מעט את האווירה. איכות ההרכבה טובה.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

הכניסה אל המושבים הקדמיים נוחה בזכות דלתות גדולות עם פתיחה רחבה. תנוחת הישיבה נמוכה, אפשרויות כוונון המושב בסיסיות אך ניתן להשיג תנוחת נהיגה נוחה. המושבים מעט נוקשים אך מספקים תמיכה טובה לגוף ומסייעים לנהג להגיע רענן ליעד גם בנסיעות ארוכות. הדלתות האחוריות מעט קטנות והמשקוף משתפל לאחור ופוגע בנוחות הכניסה. המרווח במושב האחורי סביר עבור שני נוסעים, בסיסו שטוח וכך גם הרצפה, אך הוא אינו מתאים לשלושה נוסעים בוגרים. ישנה משענת יד מרכזית אך נעדרים אביזרי נוחות כגון פתחי מיזוג, חלונות כהים ושקעי טעינה.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

איכות התצוגה של המסך בגודל 8 אינץ׳ אינה מצטיינת וכך גם הרגישות למגע. שמש ישירה מקשה מאוד על הצפייה במסך. המערכת דוברת עברית, ותומכת בממשקי Apple Car Play ו-Android Auto . למרות שקיימים שני שקעי USB, אחד משמש לטעינה בלבד ולכן לא תוכלו לחבר במקביל את הנייד והתקן זכרון עם המוזיקה שלכם. הנדסת האנוש טובה ומאפשרת תפעול קל של הרכב.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

תא האחסון הכפול בתחתית הקונסולה שימושי אך יתר התאים בסיסיים ואינם כוללים דיפון למניעת תזוזות ורעשים. תא המטען בנפח 395 ליטרים. מפתח התא רחב וסף ההטענה נמוך ולכן נוח מאוד להעמיס או לפרוק מתא המטען. רצפת תא המטען מתכווננת לשני גבהים כשהגבוה מבניהם יוצר רצפה שטוחה לאחר קיפול המושב האחורי. בתא המטען תאורה, צמד ווי תליה ורצועה בדופן השמאלית לעיגון חפצים. מתחת לרצפה גלגל חלופי קטן וזמני.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

סף החלונות לא גבוה מדי ושדה הראיה טוב. השמשה האחורית מעט קטנה אך מצלמת רוורס עם פסי הכוונה וחיישני רוורס עם תצוגה גרפית מסייעים בנסיעה לאחור. מראות הצד גדולות וארוכות, ובכוונון נכון מצמצמות את השטחים המתים באופן משמעותי.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

כיול המתלים נוקשה ורוב השיבושים מוצאים את דרכם אל תא הנוסעים. דווקא מהמורות גדולות יותר זוכות לטיפול עדיף בזכות יכולת ריסון גבוהה. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה משתפרת אך שיבושים וגלים גדולים מלווים בתגובה קופצנית ולא נעימה. בידוד רעשי הרוח והמנוע מוצלח אך רעשי כביש חודרים אל תא הנוסעים גם במהירות עירונית והרעש מתגבר עם עליית המהירות ובנסיעה בכבישים משובשים.

 

 ביצועים

 

יחידת ההנעה של קיה סיד לוקחת צעד קדימה ונוטשת את המנוע האטמוספרי של הדור הקודם לטובת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 140 כ"ס הזמינים ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 24.7 קג"מ הזמין החל מ- 1,500 סל"ד. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 9.2 שניות לפי היצרן, ובמדידה שערכנו נמשכה 10.0 שניות. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

המנוע מספק ביצועים טובים, הוא גמיש והכוח זמין כמעט בכל שלב. מי שמעט מעיבה על האווירה היא תיבת ההילוכים. הזינוק מהמקום כבד בגלל שילוב איטי של ההילוך ושחרור הקלאץ' באופן הדרגתי. גם החלפת ההילוך הראשונה איטית. מכאן המצב משתפר ובתאוצות ביניים התפקוד עדיף. במצב ספורט התיבה מושכת הילוכים והעברות ההילוכים מהירות יותר.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

התנהגות הכביש של קיה סיד מוצלחת בזכות המתלים הנוקשים. זוויות הגלגול מזעריות והמרכב נותר מאוזן בעיקולים, אולם התקלות במהמורה במהלך העיקול תגרור תגובה קופצנית ולא נעימה. אחיזת הכביש טובה ומעניקה ביטחון לנהג. ההגה מהיר והתגובה להפנייתו מיידית אך משקלו קל מדי והתקשורת לוקה בחסר. הבלמים טובים מאוד, הנשיכה הראשונית מצויינת והם התמודדו היטב עם משימתם ללא דעיכה משמעותית גם כשהפעלנו עליהם עומס.

 

 צריכת דלק

 

במבחן הדרכים שלנו נמדדה צריכת דלק משולבת של 12.6 ק"מ לליטר, לעומת 16.9 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. קיבולת מיכל הדלק עומדת על 50 ליטרים וטווח הנסיעה עומד על כ- 550 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר של קיה סיד הינה 5 מתוך 15.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי קיה נחשבת טובה. בדירוג האמינות של ארגון Cosumer Reports לשנת 2019 דורגה קיה במקום השמיני מתוך 28 יצרנים עם ירידה של חמש מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018. בסקר J.D. Power שנערך בשנת 2018 התברגה קיה במקום החמישי מתוך 32 יצרנים בארה"ב ובמקום ה- 11 מתוך 23 יצרנים בגרמניה.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

קיה סיד משווקת בישראל עם אחריות יצרן מלאה ל- 3 שנים או 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים, ואחריות ל- 4 שנים נוספות או עד 150,000 ק"מ על המנוע ותיבת ההילוכים. מרווח הטיפולים עומד על שנה או 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 717 ₪, עלות הטיפול השני 1,168 ₪, עלות הטיפול השלישי 717 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,404 ₪. עלות כל הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 4,007 ₪ והיא זולה מעט מהמקובל בסגמנט.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

עלות פנס קדמי 7,595 ₪, עלות פנס אחורי 1,807 ₪, עלות מראת צד 2,637 ₪, עלות זוג רפידות בלם קדמיות 491 ₪, ועלות זוג צלחות בלם קדמיות עומדת על 946 ₪. עלות החלפים ממוצעת אך עלות הפנס הקדמי גבוהה. קיה סיד מדורגת בקבוצת רישוי 3 ועל כן עומדת אגרת הרישוי השנתית על 1,803 ₪.

 

 בטיחות

 

קיה סיד טרם נבחנה על ידי ארגון הבטיחות אך יונדאי i30 החולקת איתה פלטפורמה ומכלולים רבים זכתה בציון מרבי של 5 כוכבים. אבזור הבטיחות של קיה סיד כולל 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מערכת אקטיבית לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות נהג, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, ובאופן תמוה גם מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית המספקת התרעות על קרבה מסוכנת להולכי רגל בלבד. רמת אבזור הבטיחות מקבלת ציון 6 מתוך 8 על פי משרד התחבורה.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

תמורה למחיר

 

קיה סיד האצ'בק ברמת אבזור LX עם מנוע טורבו בנזין משווקת בישראל במחיר 128,900 ₪. המפרט כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, בקרת שיוט, מנופים להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, הגה וידית הילוכים מחופים עור, חיישן אורות, חיישני רוורס מקוריים, מצלמת רוורס, ושמשות אחוריות כהות.

 

קיה סיד החדשה שומרת על קשר עיצובי ברור עם הדגם המוחלף אך מתחת לעור זכתה לכיול בניחוח אירופאי וביחידת הנעה המיישרת קו עם המקובל בקבוצה.

 

לטובתה של קיה סיד עומד תג מחיר אטרקטיבי מהנמוכים בקבוצה, אך זאת בשל אבזור נוחות דל המזכיר דגמים ייעודיים לציי רכב ולא מכונית שמכוונת אל פלח שוק המבוסס על רוכשים פרטיים.

 

קיה סיד האצ'בק 1.4 טורבו אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,353 סמ"ק
הספק מרבי משולב 140/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 24.7/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,310 מ"מ
רוחב כללי 1,800 מ"מ
גובה כללי 1,447 מ"מ
בסיס גלגלים 2,650 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

395 ליטרים

משקל עצמי 1,345 ק"ג
מהירות מרבית 205 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12.6 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 5 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP טרם נבחנה
רמת אבזור בטיחותי

6 (מתוך 8)

מחיר

128,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד