קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

 

בדורה השלישי מבטיחה קיה סיד המשפחתית להיות טובה יותר בכל ההיבטים. יצאנו לבדוק האם הפעם יש לה סיכוי להצליח בשוק הישראלי

תגיות | משפחתיות, קיה, סיד 5 דלתות, מבחן דרכים קיה סיד 2019, קיה סיד 2019

קיה סיד נשאה את דגל המהפכה של קיה - משפחתית קומפקטית שתוכננה ויוצרה באירופה כדי לקלוע לטעם המקומי. ההצלחה לא איחרה לבוא וערב השקת הדור השלישי מדווחת קיה על למעלה מ- 1.3 מיליון מסירות ברחבי העולם. קיה סיד מחזיקה בנתח של 16% מכלל המסירות של קיה באירופה כאשר גרסת הסטיישן תופסת נתח של 40% ממסירות הדגם.

 

קיה סיד האצ'בק 1.4 טורבו אוטומט
יתרונות   מחיר, תא מטען
חסרונות   אבזור נוחות דל

 

קיה סיד קיה סיד

 

בישראל קיה סיד בולטת פחות במבחר דגמי היצרן. השוק הפרטי מעדיף ג'יפונים או משפחתיות קומפקטיות נוצצות יותר. השוק המוסדי לעומת זאת אימץ בחום את גרסת הסטיישן. קיה סיד החדשה מבטיחה להיות טובה יותר בכל התחומים ולקלוע לטעמו של הנהג האירופאי, אבל אנחנו יצאנו לבדוק איך היא תתמודד עם הנהג הישראלי.

 

 עיצוב ונוחות

 

קיה סיד החדשה זכתה לעיצוב נאה ודינמי. החזית המוכרת של קיה, עם גריל אף הנמר, מקבלת חיזוק בדמות צמד פנסים מלוכסנים עם תאורת לד נאה וגריל תחתון רחב. בצידי הפגוש עיטורי פלסטיק שחורים המדמים כונסי אוויר. מהצד מתקבל הרושם של מכונית מוצקה מבעבר. הדלתות חסרות קימורים מיוחדים וקו המותניים אינו בולט, אך המשטח המודגש בתחתית הדלתות מעניק מראה חסון. קו החלונות נמוך ואינו מטפס מעלה כבעבר. החלק האחורי בעל עיצוב סטיישני עם דלת אחורית גדולה ניצבת ופגוש נמוך. קיה סיד מגיעה לישראל עם חיפוי גלגלים פלסטי ופשוט, ללא חישוקים קלים או פנסי ערפל, ובצבע לבן התקשתה מכונית המבחן להרשים ונטמעה במהירות בין יתר המכוניות.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

קיה סיד נמנית בין הקומפקטיות שבחבורה. אורכה 4,310 מ"מ, רוחבה 1,800 מ"מ, גובהה 1,447 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,650 מ"מ.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

עיצוב תא הנוסעים נאה ומודרני. הדשבורד מסיבי וגבוה וכולל דוגמה נאה המדמה תיפורי עור. הקונסולה המרכזית פונה אל הנהג והמסך המרכזי בולט ממנה. פקדי המזגן נאים למרות שמדובר במזגן מכני פשוט ולא בבקרת אקלים. בורר ההילוכים נאה וכך גם גלגל ההגה הספורטיבי הכולל בליטות לשיפור האחיזה. לוח המחוונים מורכב מצמד גלילים, אחד למד המהירות והדלק והשני למד הסל"ד וחום המנוע. ביניהם מסך מחשב הדרך עם תצוגה איכותית וברורה.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

למרות העיצוב הנאה, תא הנוסעים מתקשה להרשים עקב בחירה בגוונים כהים, חומרים בסיסיים ונוקשים, אבזור בסיסי בלבד, ושטיחי גומי פשוטים. פקדי המזגן, הפקדים על גלגל ההגה, והפלסטיק סביב מתגי החלונות רגישים מאוד לטביעות אצבע ונזקקים לניקוי באופן תכוף. חיפוי גלגל ההגה בעור נעים למגע מציל מעט את האווירה. איכות ההרכבה טובה.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

הכניסה אל המושבים הקדמיים נוחה בזכות דלתות גדולות עם פתיחה רחבה. תנוחת הישיבה נמוכה, אפשרויות כוונון המושב בסיסיות אך ניתן להשיג תנוחת נהיגה נוחה. המושבים מעט נוקשים אך מספקים תמיכה טובה לגוף ומסייעים לנהג להגיע רענן ליעד גם בנסיעות ארוכות. הדלתות האחוריות מעט קטנות והמשקוף משתפל לאחור ופוגע בנוחות הכניסה. המרווח במושב האחורי סביר עבור שני נוסעים, בסיסו שטוח וכך גם הרצפה, אך הוא אינו מתאים לשלושה נוסעים בוגרים. ישנה משענת יד מרכזית אך נעדרים אביזרי נוחות כגון פתחי מיזוג, חלונות כהים ושקעי טעינה.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

איכות התצוגה של המסך בגודל 8 אינץ׳ אינה מצטיינת וכך גם הרגישות למגע. שמש ישירה מקשה מאוד על הצפייה במסך. המערכת דוברת עברית, ותומכת בממשקי Apple Car Play ו-Android Auto . למרות שקיימים שני שקעי USB, אחד משמש לטעינה בלבד ולכן לא תוכלו לחבר במקביל את הנייד והתקן זכרון עם המוזיקה שלכם. הנדסת האנוש טובה ומאפשרת תפעול קל של הרכב.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

תא האחסון הכפול בתחתית הקונסולה שימושי אך יתר התאים בסיסיים ואינם כוללים דיפון למניעת תזוזות ורעשים. תא המטען בנפח 395 ליטרים. מפתח התא רחב וסף ההטענה נמוך ולכן נוח מאוד להעמיס או לפרוק מתא המטען. רצפת תא המטען מתכווננת לשני גבהים כשהגבוה מבניהם יוצר רצפה שטוחה לאחר קיפול המושב האחורי. בתא המטען תאורה, צמד ווי תליה ורצועה בדופן השמאלית לעיגון חפצים. מתחת לרצפה גלגל חלופי קטן וזמני.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

סף החלונות לא גבוה מדי ושדה הראיה טוב. השמשה האחורית מעט קטנה אך מצלמת רוורס עם פסי הכוונה וחיישני רוורס עם תצוגה גרפית מסייעים בנסיעה לאחור. מראות הצד גדולות וארוכות, ובכוונון נכון מצמצמות את השטחים המתים באופן משמעותי.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

כיול המתלים נוקשה ורוב השיבושים מוצאים את דרכם אל תא הנוסעים. דווקא מהמורות גדולות יותר זוכות לטיפול עדיף בזכות יכולת ריסון גבוהה. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה משתפרת אך שיבושים וגלים גדולים מלווים בתגובה קופצנית ולא נעימה. בידוד רעשי הרוח והמנוע מוצלח אך רעשי כביש חודרים אל תא הנוסעים גם במהירות עירונית והרעש מתגבר עם עליית המהירות ובנסיעה בכבישים משובשים.

 

 ביצועים

 

יחידת ההנעה של קיה סיד לוקחת צעד קדימה ונוטשת את המנוע האטמוספרי של הדור הקודם לטובת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 140 כ"ס הזמינים ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 24.7 קג"מ הזמין החל מ- 1,500 סל"ד. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת 9.2 שניות לפי היצרן, ובמדידה שערכנו נמשכה 10.0 שניות. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

המנוע מספק ביצועים טובים, הוא גמיש והכוח זמין כמעט בכל שלב. מי שמעט מעיבה על האווירה היא תיבת ההילוכים. הזינוק מהמקום כבד בגלל שילוב איטי של ההילוך ושחרור הקלאץ' באופן הדרגתי. גם החלפת ההילוך הראשונה איטית. מכאן המצב משתפר ובתאוצות ביניים התפקוד עדיף. במצב ספורט התיבה מושכת הילוכים והעברות ההילוכים מהירות יותר.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

התנהגות הכביש של קיה סיד מוצלחת בזכות המתלים הנוקשים. זוויות הגלגול מזעריות והמרכב נותר מאוזן בעיקולים, אולם התקלות במהמורה במהלך העיקול תגרור תגובה קופצנית ולא נעימה. אחיזת הכביש טובה ומעניקה ביטחון לנהג. ההגה מהיר והתגובה להפנייתו מיידית אך משקלו קל מדי והתקשורת לוקה בחסר. הבלמים טובים מאוד, הנשיכה הראשונית מצויינת והם התמודדו היטב עם משימתם ללא דעיכה משמעותית גם כשהפעלנו עליהם עומס.

 

 צריכת דלק

 

במבחן הדרכים שלנו נמדדה צריכת דלק משולבת של 12.6 ק"מ לליטר, לעומת 16.9 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן. קיבולת מיכל הדלק עומדת על 50 ליטרים וטווח הנסיעה עומד על כ- 550 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר של קיה סיד הינה 5 מתוך 15.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי קיה נחשבת טובה. בדירוג האמינות של ארגון Cosumer Reports לשנת 2019 דורגה קיה במקום השמיני מתוך 28 יצרנים עם ירידה של חמש מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018. בסקר J.D. Power שנערך בשנת 2018 התברגה קיה במקום החמישי מתוך 32 יצרנים בארה"ב ובמקום ה- 11 מתוך 23 יצרנים בגרמניה.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

קיה סיד משווקת בישראל עם אחריות יצרן מלאה ל- 3 שנים או 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים, ואחריות ל- 4 שנים נוספות או עד 150,000 ק"מ על המנוע ותיבת ההילוכים. מרווח הטיפולים עומד על שנה או 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 717 ₪, עלות הטיפול השני 1,168 ₪, עלות הטיפול השלישי 717 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,404 ₪. עלות כל הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 4,007 ₪ והיא זולה מעט מהמקובל בסגמנט.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

עלות פנס קדמי 7,595 ₪, עלות פנס אחורי 1,807 ₪, עלות מראת צד 2,637 ₪, עלות זוג רפידות בלם קדמיות 491 ₪, ועלות זוג צלחות בלם קדמיות עומדת על 946 ₪. עלות החלפים ממוצעת אך עלות הפנס הקדמי גבוהה. קיה סיד מדורגת בקבוצת רישוי 3 ועל כן עומדת אגרת הרישוי השנתית על 1,803 ₪.

 

 בטיחות

 

קיה סיד טרם נבחנה על ידי ארגון הבטיחות אך יונדאי i30 החולקת איתה פלטפורמה ומכלולים רבים זכתה בציון מרבי של 5 כוכבים. אבזור הבטיחות של קיה סיד כולל 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מערכת אקטיבית לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה, התרעה על עייפות נהג, שליטה אוטומטית באורות הגבוהים, ובאופן תמוה גם מערכת מובילאיי בהתקנה מקומית המספקת התרעות על קרבה מסוכנת להולכי רגל בלבד. רמת אבזור הבטיחות מקבלת ציון 6 מתוך 8 על פי משרד התחבורה.

 

 קיה סיד קיה סיד

 

תמורה למחיר

 

קיה סיד האצ'בק ברמת אבזור LX עם מנוע טורבו בנזין משווקת בישראל במחיר 128,900 ₪. המפרט כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, בקרת שיוט, מנופים להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה, הגה וידית הילוכים מחופים עור, חיישן אורות, חיישני רוורס מקוריים, מצלמת רוורס, ושמשות אחוריות כהות.

 

קיה סיד החדשה שומרת על קשר עיצובי ברור עם הדגם המוחלף אך מתחת לעור זכתה לכיול בניחוח אירופאי וביחידת הנעה המיישרת קו עם המקובל בקבוצה.

 

לטובתה של קיה סיד עומד תג מחיר אטרקטיבי מהנמוכים בקבוצה, אך זאת בשל אבזור נוחות דל המזכיר דגמים ייעודיים לציי רכב ולא מכונית שמכוונת אל פלח שוק המבוסס על רוכשים פרטיים.

 

קיה סיד האצ'בק 1.4 טורבו אוטומט
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,353 סמ"ק
הספק מרבי משולב 140/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 24.7/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,310 מ"מ
רוחב כללי 1,800 מ"מ
גובה כללי 1,447 מ"מ
בסיס גלגלים 2,650 מ"מ
מיכל דלק 50 ליטרים
נפח תא מטען

395 ליטרים

משקל עצמי 1,345 ק"ג
מהירות מרבית 205 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.9 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12.6 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 5 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP טרם נבחנה
רמת אבזור בטיחותי

6 (מתוך 8)

מחיר

128,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר