יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

 

יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

תגיות | פנאי שטח, יונדאי, סנטה פה

יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה.

 

יונדאי סנטה פה 2.2 ליטרים טורבו דיזל 4X4 אוטומט
יתרונות יחידת הנעה, ביצועים, אבזור בטיחות, בידוד רעשים
חסרונות איכות חומרים, מערכת מולטימדיה

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

הדור הרביעי של יונדאי סנטה פה שומר על תצורת SUV עם 7 מושבים ומשכלל את הנוסחה עם עיצוב חיצוני עדכני, רמת הידור גבוהה, ורשימת אבזור עשירה מאי פעם כולל מערך בטיחות מקיף ומתקדם. לצד השיפורים מקבל יונדאי סנטה פה גם תג מחיר גבוה מבעבר, המטפס עד 300,000 ₪. יצאנו לבדוק האם השיפור שעבר מצדיק זאת.

 

עיצוב ונוחות

 

יונדאי סנטה פה החדש מאמץ עיצוב שרירי ומחוטב, והחזית החדשה עם פנסים מפוצלים ותאורת לד מעוצבת אף מחזקת את הרושם. מהצד, בתי גלגלים הנמשכים לאחור, משטח קעור בתחתית הדלתות, ופסי כרום במסגרת החלונות ובתחתית הדלתות. החישוקים הקלים בקוטר 19 אינץ' בצביעה דו-גונית נאים מאוד ומוצעים כסטנדרט בכל רמות האבזור.

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

גם מאחור יחידות תאורה מפוצלות והפנסים העליונים זוכים לגרפיקה פנימית ייחודית. מרכזה הקעור של דלת תא המטען מחזק את הרושם השרירי, והפגוש האחורי המסיבי עם משטח בגוון כסוף, עיטורי כרום וצמד יציאות מפלט משלים זאת. יונדאי סנטה פה מציג מהפך עיצובי, ולולא הסמל בחזית, ניתן היה לשייך אותו בקלות למותג יוקרה. למרות שהעיצוב מטשטש זאת, יונדאי סנטה פה מציג מידות חיצוניות נדיבות. אורכו 4,770 מ"מ, רוחבו 1,890 מ"מ, גובהו 1,705 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,765 מ"מ.

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

עם פתיחת הדלת נחשף תא נוסעים מרשים בצביעה דו-גונית. הדשבורד מחולק למפלסים בצבעים שונים ומשלב מגוון חומרים ומרקמים. דיפון הדלתות ממשיך את הקווים הנמתחים מהדשבורד ועוטף את הנהג והנוסע מלפנים. בראש הקונסולה המרכזית ניצב מסך צף שמעט מעמיס ופוגם בהרמוניה העיצובית. עיצוב פתחי המיזוג נאה ותחתם פקדי השליטה בבקרת האקלים. בין המושבים הקדמיים קונסולה רחבה עם מחזיקי כוסות, משענת יד גדולה שאינה מתכווננת, וצביר פקדים נוסף מאחורי בורר ההילוכים. עיצוב חיפויי הרמקולים בדלתות ייחודי ונאה.

 

איכות החומרים מעורבת. בחלק העליון משטחים מחומר איכותי ודיפון דמוי עור, ומושבי העור איכותיים ונעימים למגע. עם זאת, מקו הברכיים ומטה חומרים פשוטים וחלולים שלטעמנו לא הולמים את תג המחיר. איכות ההרכבה מצויינת, כל הדיפונים מעוגנים היטב למקומם ולא נשמעו רעשי פלסטיקה בזמן הנסיעה. אהבנו את ריפוד התקרה באריג נאה ואיכותי בגוון חום.

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

הגישה אל המושבים הקדמיים נוחה בזכות דלתות גדולות ומפתח רחב, והרצפה נמוכה ומקלה אף היא על הכניסה. המושבים הקדמיים נוחים מאוד, הבסיס רחב וארוך, מסעד הגב גדול, וקיימת תמיכה מספקת לירכיים ולמותניים בעת נהיגה בכביש מפותל. המושבים מציעים חימום, קירור וכוונון חשמלי עם זכרונות למושב הנהג.

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

גם הגישה לשורת המושבים השנייה נוחה, המושב רחב ושני נוסעים ייהנו ממנו מאוד, אך הנוסע במרכז יקבל מושב צר שאינו נוח. המושבים בשורה השניה כוללים חימום וכיוון לזווית מסעד הגב, ונעים לפנים ולאחור על גבי מסילה. בנוסף קיימים וילונות גלילה בחלונות השורה השניה. הגישה אל שורת השלישית מעט מאתגרת אך לרשות היושבים בה מושבים ראויים לשמם המציעים מרווח הולם, מיזוג נפרד, חללי אחסון, ושקע טעינה. המושבים בשורה השלישית קרובים לרצפה ועל כן מכתיבים תנוחת ישיבה לא נוחה שתפריע לנוסעים בוגרים בנסיעות ארוכות.

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

הנדסת האנוש טובה מאוד ועל אף שפע הכפתורים קל ופשוט לתפעל את תא הנוסעים וההתמצאות מהירה. על מסך המגע המרכזי הותקנה מערכת Connected Car של היבואנית כלמוביל בהתקנה מקומית. בעבר חיבבנו מאוד את המערכת המקומית כשהופעלה על המסך באופן בלעדי, אך כעת כאשר היא משולבת עם מערכת ההפעלה המקורית של יונדאי, התפעול לוקה בחסר. לא ניתן לגשת לחלק מהפונקציות במערכת המקורית כמו למשל לממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, לתחנות הרדיו, ולתפעול מוזיקה מהתקן חיצוני. לעיתים לקח למערכת זמן רב לעלות וחווינו מספר קריסות. חבל שהמערכת לא חוזרת באופן אוטומטי לנגן שמע או רדיו לאחר ביצוע שיחת טלפון.

 

יונדאי סנטה פה מצוייד בשפע תאי אחסון. התאים בדלתות גדולים ושימושיים וכך גם התא שמתחת למשענת היד הכולל מדף נוסף שימנע אבידות של חפצים קטנים. תא הכפפות בגודל סביר אך מאכזב עם דיפון בסיסי. צמד מחזיקי כוסות עומדים לרשות הנוסעים מלפנים, צמד נוסף במשענת היד האחורית, ועבור יושבי השורה השלישית צמד מחזיקי כוסות בדופן המרכב הימנית. בנוסף עומדים לרשות הנוסעים לא פחות מחמישה שקעי טעינה USB.

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

יונדאי סנטה פה מצוייד בתא מטען בנפח 547 ליטרים כששורת המושבים השלישית מקופלת ו- 1,625 ליטרים כשגם שורת המושבים השניה מקופלת. יונדאי לא מפרסמת את נפח תא המטען כאשר כל המושבים בשימוש אך נציין כי במצב זה תא המטען קטן ואינו מסוגל להכיל ציוד של משפחה. מפתח התא רחב, גובה סף ההטענה סביר והרצפה שטוחה ומכוסה בשטיח עבה ואיכותי. רכב המבחן ברמת האבזור הבכירה כלל פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען.

 

שדה הראייה ממושב הנהג מוצלח. קורות ה- A עבות אך החלון הקטן בבסיסן משפר את הראות בכניסה לצמתים. לממדים הגדולים מתרגלים די מהר. בחניות ניתן להסתייע בחיישני החניה ההיקפיים ובמצלמת הרוורס, ובנסיעה מספקות מראות הצד הגדולות ראות מצויינת.

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

יונדאי סנטה פה מציג כיול מתלים מוצק. המהלך הראשוני מעט נוקשה ולכן שיבושים קטנים בעיר יורגשו בתא הנוסעים אך שיבושים גדולים ופסי האטה מטופלים באופן מוצלח יותר. מחוץ לעיר נוחות הנסיעה משתפרת בזכות הריסון המוצלח המנטרל את תנודות המרכב. על כבישים משובשים מורגשות ויברציות קלות אשר מפרות את השלווה. בידוד הרעשים מוצלח מאוד. באופן חריג, גם כשמגבירים מהירות לא מתגברת עוצמת הרעש וחווית הנסיעה מוצלחת.

 

ביצועים

 

למבחן הדרכים שלנו התייצב יונדאי סנטה פה עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטרים בהספק 200 כ"ס ב- 3,800 סל"ד ומומנט של 45.1 קג"מ הזמין החל מ- 1,750 סל"ד. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש נמשכת 9.4 שניות על פי נתוני היצרן ואנו מדדנו נתון דומה של 9.9 שניות. יחידת ההנעה מרשימה מאוד. צליל המנוע נשמע בעיקר בסל"ד נמוך בהתנעה ובזינוק מהמקום, אך בשיוט אינו מורגש. קיימת השהייה קצרה בין הלחיצה על דוושת התאוצה לבין הזינוק בפועל, אך בכל שלב הביצועים מצויינים. צבירת המהירות מתבצעת בקצב מרשים מאוד גם בתאוצות ביניים.

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה 4X4. תיבת ההילוכים מתפקדת היטב עם העברות הילוכים זריזות וחלקות מאוד. מצבי הנהיגה משפיעים באופן ניכר על תפקוד יחידת ההנעה. מצב Eco החסכוני מסרס את המנוע ומקהה את התגובות, מצב Comfort מציע איזון טוב בין ביצועים לבין שמירה על השקט והנוחות, ומצב ספורט גורם למנוע לפעול בסל"ד גבוה על מנת למקסם את הביצועים באופן ההולם את אופיו של הרכב. מהמפרט נעדרים פקדים להחלפת הילוכים מגלגל ההגה.

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

יונדאי סנטה פה הוא רכב פנאי גדול במשקל 1,895 ק"ג לפני ציוד ונוסעים והדבר ניכר בהתנהגות הכביש שלו. העברות המשקל וזוויות הגלגול מורגשות וגם תזוזות המרכב על המתלים, אך למרות זאת ניתן לשמור על אחיזה גבוהה וקצב הולם בכבישים מפותלים ללא קולות מחאה מהנוסעים. ההגה מציע משקל טוב אך אינו מספק פידבק. הבלמים מצויינים ומספקים תגובה מיידית והגברה לינארית של עוצמת הבלימה לאורך מהלך הדוושה.

צריכת דלק

על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק המשולבת על 16.6 ק"מ לליטר. במבחן שלנו שכלל נסיעה עירונית פקוקה עם נסיעה בין עירונית נינוחה נמדדה צריכת דלק משולבת של 12.1 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 71 ליטרים מאפשר טווח נסיעה נדיב של כ- 800 קילומטרים בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 14 מתוך 15.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

ארגון J.D. Power המפרסם נתונים מסקרי שביעות רצון המתבצעים בקרב רוכשי רכבים חדשים, העניק ליונדאי ציון 9 מתוך 10 בשביעות הרצון הכללית, 8 בשביעות הרצון מהפן המכאני, 9 מהגימור החיצוני ומתא הנוסעים, וציון 10 מתוך 10 בשביעות הרצון מהאבזור ונוחות התפעול. גם ארגון Consumer Reports מציג נתונים מעודדים וממקם את יונדאי במקום החמישי מתוך 28 יצרני רכב, עליה של 5 מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018.

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

עלויות הטיפולים והחלפים טרם נמסרו לידינו מהיבואנית כלמוביל. עלות ביטוח מקיף וחובה לכל נהג מגיל 21 עם ותק של 3 שנות נהיגה, ללא תביעות וללא שלילת רישיון, עומדת על 16,897 ₪. מחירו של רכב המבחן מציב אותו בקבוצת רישוי 6 בה עומדת אגרת הרישוי השנתית על 3,337 ₪.

 

בטיחות

 

ארגון Euro Ncap בחן את יונדאי סנטה פה בשנת 2018 והעניק לו ציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים גבוהים של 94% בהגנה על נוסעים בוגרים, 88% בהגנה על ילדים, 67% בהגנה על הולכי רגל, ו- 76% עבור מערכות הבטיחות.

 

יונדאי סנטה פה יונדאי סנטה פה

 

יונדאי סנטה פה מצוייד במערך נרחב ומקיף של מערכות בטיחות ומציע 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים עם התערבות אקטיבית למניעת כניסה לנתיב חסום, בקרת שיוט אדפטיבית עם התרעה על התחלת נסיעה של הרכב מלפנים, התרעה מפני שכחת ילדים במושבים האחוריים, מערכת יציאה בטוחה מהרכב המתריעה על רכב עוקף בעת פתיחת הדלתות הקדמיות ומונעת את פתיחת הדלתות האחוריות (זמין רק עם מנוע טורבו דיזל), בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, התרעה על עייפות הנהג, הבהוב פנסי הבלימה בבלימת חירום, מכסה מנוע אקטיבי המפחית פגיעה בהולכי רגל, ובקרת יציבות עם תמיכה בנגרר. למרות זאת רמת הבטיחות על פי משרד התחבורה הישראלי הינה 7 מתוך 8 עקב היעדרותה של מערכת לזיהוי תמרורים.

 

תמורה למחיר

 

יונדאי סנטה פה הנבחן בגרסת דיזל 4X4 ברמת אבזור לוקצ'ורי מוצע תמורת 300,000 ₪. רשימת האבזור כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת עם שליטה נפרדת בשורה השלישית, מפתח חכם, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, חימום לגלגל ההגה, ריפודי עור, מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי, חימום למושבים הקדמיים ולמושבי השורה השניה, קירור במושבים הקדמיים, שמשות אחוריות כהות, וילונות גלילה בחלונות האחוריים, חיישני אור, תאורת גישה במראות הצד, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, חישוקים קלים בקוטר 19 אינץ', וגג זכוכית פנורמי חשמלי.

 

יונדאי סנטה פה הוא מוביל נוסעים משובח המתפקד היטב כרכב פנאי משפחתי ויוביל את הנוסעים בו אל יעדם בנוחות ובזריזות. יחידת ההנעה מצויינת ומציעה ביצועים מעולים לצד צריכת דלק חסכונית. אבזור הנוחות אינו מחסיר דבר ואבזור הבטיחות עשיר ומקיף. פחות התרשמנו מאיכות החומרים, ממערכת המולטימדיה המקומית, ומתא המטען כשהרכב בתפוסת מושבים מלאה.

 

תג המחיר של יונדאי סנטה פה גבוה משל המתחרים ומציב אותו בקרבה לרכבי הפנאי של מותגי הפרימיום. עבור משפחות החייבות 7 מושבים הוא יהווה בחירה מוצלחת וראויה, אך ייתכן כי עבור אחרים סמלים נוצצים יקרצו יותר, אך גם להם נמליץ לא לדלג על נסיעת מבחן ביונדאי סנטה פה.

 

יונדאי סנטה פה 2.2 טורבו דיזל 4X4 אוטומטי
מנוע טורבו דיזל 4 צילינדרים 2,199 סמ"ק
הספק מרבי משולב 200/3,800 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 45.1/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה כפולה
אורך כללי 4,770 מ"מ
רוחב כללי 1,890 מ"מ
גובה כללי 1,705 מ"מ
בסיס גלגלים 2,765 מ"מ
מיכל דלק 71 ליטרים
נפח תא מטען

547 - 1,625 ליטרים

משקל עצמי 1,895 ק"ג
מהירות מרבית 203 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.4 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.6 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12.1 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים מתוך 5
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

299,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר