מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

 

מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

תגיות | נוסעים מסחרי, מרצדס

מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת קבינה יחידה או כפולה, במרכב נמוך או גבוה, עם מושבים קבועים או מתקפלים. תוכלו להתאימו כמעט לכל מטרה. יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו דיזל בנפח 2.1 ליטרים בהספקים של 143 ו- 163 כ"ס בשילוב תיבת 9 הילוכים אוטומטית. בנוסף מוצע מנוע טורבו דיזל V6 בהספק 190 כ"ס עם הנעה אחורית ותיבת 7 הילוכים אוטומטית. כמו כן, קיימת אופציה לתיבת 6 הילוכים ידנית.

 

מרצדס ספרינטר 314 קומפורט נמוך 3.55 טון 2.1 טורבו דיזל אוטומטי
יתרונות סביבת נהג, מושב נהג, מרווח פנימי, מערכות בטיחות
חסרונות לא נוחה ללא מטען, שדה ראיה מוגבל לאחור

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

גרסת 314 הנבחנת, במשקל כולל של 3,550 ק"ג, בעלת בסיס גלגלים קצר (5,267 מ"מ), מרכב נמוך (2,356 מ"מ), שבעה מושבים כולל נהג, משטח הטענה אחורי, ויכולת העמסה של 1,400 ק"ג. יחידת ההנעה היא הבסיסית בהיצע עם 143 כ"ס ומחירה עומד על 199,900 ₪ כולל מע"מ.

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובו של מרצדס ספרינטר נאה ביחס לרכב מסחרי ומהווה אבולציה טבעית של הדגם הפורש. הזווית בין השמשה הקדמית למכסה המנוע הצטמצמה לטובת שדה ראיה עדיף לפנים. ניכר כי מעצבי מרצדס דחקו את הקבינה לפנים לטובת מקסום חלל האחסון מאחור. החרטום כולל את השבכה המוכרת עם סמל הכוכב הענק המתנוסס במרכזה. זנבו שופע זוויות בנות 90 מעלות ויוצר קופסה בעלת נפח מכובד המיועדת לאכלס נוסעים ומטען. מרצדס ספרינטר מציג עיצוב קופסתי קונבנציונלי ולא ציפינו לשאר רוח עיצובי מרכב שנועד בראש ובראשונה להיות פרקטי ויעיל.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תא הנוסעים מציג שיפור מהותי ביחס לדגם הפורש ומהווה רף חדש בסגמנט עם סביבת נהג דומה לזו המוכרת מרכבי מרצדס הפרטיים. במרכז הקונסולה מסך מגע בגודל 7 אינץ' המציג את מערכת ה- MBUX החדשה של מרצדס, בעלת שליטה קולית על מגוון אופציות. הפקדים, פתחי המיזוג, המנופים השונים וגלגל ההגה עוצבו בהשראת דגמיה הפרטיים של היצרנית, אם כי חלקם בגימור פשוט יותר כגון גלגל ההגה העשוי מפלסטיק פשוט למראה ולמגע במקום חומרים איכותיים אליהם הורגלנו ממרצדס.

 

ניתן למצוא אבזור נוחות המקל באופן משמעותי על השימוש ברכב, כגון התנעה ללא מפתח, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, ובלם חניה חשמלי עם פונקציית HOLD לעצירה ללא צורך בהחזקת דוושת הבלם לחוצה. מעבר לכך סביבת הנהג נקייה ומאורגנת היטב. פתחי המיזוג ממוקמים משני צידי מסך המולטימדיה הממוקם בראש הקונסולה, ותחתיו פקדי מערכת השמע. במפלס נמוך יותר נמצאת מערכת בקרת האקלים ומתחתיה שני כיסי אחסון עמוקים המתווספים לשלושה תאי אחסון גדולים הממוקמים בחלקו העליון של הדשבורד וכוללים גם מתקני כוסות. גם הדלתות מכילות תאי אחסון עמוקים ופרקטיים. תא כפפות אינו בנמצא.

 

לוח המחוונים קריא, פשוט ויעיל. מחשב הדרך במרכזו מציג גרפיקה מיושנת אך ניתן לשליטה באמצעות פקדי מגע על ההגה, ממש כמו בדגמי מרצדס הבכירים. בורר ההילוכים הוא למעשה המנוף המוכר של מרצדס. בונוס נחמד הינו האפשרות לעבור אוטומטית להילוך P (חניה) בעת פתיחת הדלת. חומרי הדיפון כולם קשיחים למגע בהתאם לייעוד. לא מצאנו כאן חומרים רכים ומפנקים, אך היתרון בכך היא תחושת מוצקות ועמידות המגובה גם באיכות הרכבה טובה. קו חלונות נמוך ושטח שמשות ענק, משלים סביבת נהג אוורירית ונעימה לשהייה.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

מושב הנהג ההידראולי נוח ומציע אפשרויות כיוונון ידניות של קשיחות הבולם, גובה ומרחק המושב, וזווית משענת הגב. גם ההגה מתכוונן לגובה ולמרחק וקל למצוא תנוחת נהיגה נוחה. המושבים לצד הנהג נוחים דיים, אך חסרה תמיכה צידית לגב וזווית משענת הגב זקופה מאוד ואינה ניתנת לכוונון. שורת המושבים השנייה מותקנת בארץ וכוללת 4 מושבים נפרדים ונוחים לנסיעות ארוכות. הנוסעים יהנו ממרווח רגליים עצום גם אם מדובר בשחקני כדורסל, אך המושבים מותקנים על רצפת המרכב, נמוך מאוד ביחס לאלו הקדמיים, כך שהנוסעים עלולים להרגיש מעט מקופחים ביחס ליושבים מלפנים. כניסה אל מושב הנהג ואל המושבים שלצידו מצריכה טיפוס קליל עקב גובהם של המושבים. הכניסה אל שורת המושבים השניה נוחה מאוד בזכות דלת הזזה בעלת מפתח רחב וגובה מושבים סביר.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תא המטען מאחור סגור ומבודד מתא הנוסעים, נפחו בינוני והוא יספק לצרכי חלוקה של עסק קטן או מזוודות הנוסעים. הדלתות האחוריות נפתחות בזווית רחבה, וגובה שפת ההטענה אינו גבוה במיוחד. העמסה לתא מתבצעת בקלות יחסית וכושר ההעמסה עומד על 1,400 ק"ג.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תמרון בעיר בשעות העומס אינה משימה פשוטה עם מרצדס ספרינטר. למרות שדה ראיה טוב לפנים ולצדדים, שדה הראיה לאחור מוגבל מאד עקב מחיצה אחורית אטומה והעדרה של מצלמת רוורס. עם המידות הנדיבות, ההשתלבות בתנועה הצפופה דורשת משנה זהירות. כמו ברוב המסחריות הכבדות, כאשר הרכב ריק ממטען הנסיעה מטלטלת וחסרת רסן. קפיצי עלים אחוריים ויכולת העמסה של כמעט טון וחצי, יוצרים פשרה בכיול המתלים הגורמים לתנודות וטלטלות כאשר הרכב אינו עמוס והקפיצים מתוחים. כל גל, חריץ או שבר, מקפיצים וחובטים במרכב הגדול. מושב הנהג ההידראולי הניתן לכוונון מסייע רבות לשכך את החבטות, אך נסיעה ללא מטען בפירוש אינה נעימה. כושר הספיגה של המתלים משתפר כשהרכב עמוס. על הכביש המהיר נוחות הנסיעה טובה וכך גם בידוד הרעשים ביחס לרכב מסחרי גדול. רעשי רוח וכביש מתחילים לחדור אל התא באופן מציק רק במהירות 100 קמ"ש ומעלה.

 

ביצועים

 

מרצדס ספרינטר הנבחן מצויד במנוע טורבו דיזל בנפח 2.1 ליטרים בהספק 143 כ"ס ומומנט של 33.0 קג"מ ב- 1,400-2,400 סל"ד המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית. הביצועים סבירים אף שמדובר בגרסה החלשה ביותר. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש נמשכת 16.0 שניות על פי מדידות אותן ביצענו. תאוצות הביניים טובות בזכות מומנט בשרני ואין בעיה לשייט אף מעבר למהירות המותרת בחוק. המומנט הבשרני ותיבת ההילוכים היעילה מבטיחים לשמור על ביצועים נאותים גם בזמן נשיאת מטען. טרטור הדיזל אינו מורגש באופן מעיק, אך בסל"ד גבוה קולו נשמע בתא הנוסעים.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

בדור הנוכחי בחרה מרצדס בפלטפורמת הנעה קדמית עבור גרסאות הבסיס מתוך חשיבה ליצירת סף הטענה נמוך יותר ב- 80 מ"מ ביחס לדגם הפורש והנמכת מרכז הכובד באמצעות ויתור על מכלולי הנעה כבדים ובולטים הנחוצים בתצורת הנעה אחורית ומאלצים את הרמת רצפת הרכב. עם משקל כבד וגובה המיתמר לכדי 2,356 מ"מ בגרסה הנמוכה ביותר, זוויות הגלגול מורגשות והישיבה הגבוהה לא מסייעת לתחושת הביטחון בפניות. כל עוד נהג הספרינטר לא יבקש לבדוק את תאימות שם הדגם ליכולת הדינמית, תתקבל התנהגות כביש בטיחותית ויציבה כפי שניתן לצפות מרכב מסחרי איכותי, אך פניות הדוקות יאלצו כמובן האטה משמעותית. הבלמים חזקים ובעלי כושר האטה מעולה.

 

צריכת דלק

 

בנסיעת המבחן אשר נערכה ברובה ללא מטען כבד, הציג מרצדס ספרינטר צריכת דלק משולבת של 7.2 ק"מ לליטר. מיכל סולר בנפח 65 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 400 ק"מ בין תדלוקים. מערכת עצור וסע אינה כלולה באבזור. נתוני צריכת הדלק על פי היצרן ודרגת זיהום האוויר לא פורסמו.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

מרצדס ספרינטר משווק עם אחריות מלאה לשנתיים ואופציה לרכישת אחריות לשנתיים נוספות או עד 400,000 ק"מ. כמו כן מציעה כלמוביל לרוכשים שירות 24/7 בפריסה ארצית הכולל ניידות שירות וחילוץ, סוכנות ביטוח ייעודית מטעם היבואן, עד 100% מימון, שירות ליסינג תפעולי ישירות מהיבואן, וטרייד אין. בנוסף מציעה החברה הסכמי אחזקה הכוללים טיפולים שוטפים, אחזקת שלדה כולל בלאי ושבר, ושירותי דרך 24/7. ההסכם בתשלום חודשי קבוע בהתאם לשירותים הכלולים וכמות הנסועה השנתית. עבור בעלי עסקים, "השקט התעשייתי" שמציעה כלמוביל הינו יקר ערך.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

בטיחות

 

ארגון Euro Ncap טרם בחן את מרצדס ספרינטר. אבזור הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ומערכת עזר לייצוב המרכב בעת רוחות צד חזקות. ראוי היה לצייד את הרכב במצלמת רוורס, אפילו אם בהתקנה מקומית.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תמורה למחיר

 

מרצדס ספרינטר 314 קומפקט נמוך מוצע תמורת 199,900 ₪. המפרט כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, קישוריות בלוטות', כניסת USB טייפ C בלבד, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולעומק, בלם חניה אוטומטי, שני חלונות חשמל עם פתיחה וסגירה אוטומטיים, וכיוונון מראות חשמלי.

 

מרצדס ספרינטר בשלל גרסאותיו מעניק מענה נוח ופרקטי לצרכי שינוע סחורות והיסעים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. בגרסה הנבחנת מקבלים סביבת נהג עשירה ביחס לקטגוריה, מרווח נדיב במיוחד לשבעה נוסעים, תא מטען בינוני בנפחו אך נוח להטענה, וביצועים סבירים. גרסה כזו יכולה להתאים היטב כרכב הסעות לשדה תעופה וממנו או כרכב הסעות לתיירים. כרכב היסעים או חלוקה מציע מרצדס ספרינטר חבילה מצויינת עם פתרונות מימון ואחזקה מצד היבואנית אשר מספקים שקט וביטחון.

 

מרצדס ספרינטר 314 קומפרוט נמוך 3.55 טון טורבו דיזל 2.1 ליטרים אוטומט
מנוע 2,143 סמ"ק
הספק מרבי 143 כ"ס
מומנט מרבי 33.0/2,400-1,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 5,267 מ"מ
רוחב כללי 2,020 מ"מ
גובה כללי 2,356 מ"מ
בסיס גלגלים 3,259 מ"מ
מיכל דלק 65 ליטרים
משקל עצמי 2,150 ק"ג
צריכת דלק משולבת (יצרן) 20.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 7.2 ק"מ לליטר 
ציון בטיחות Euro NCAP לא נבחן
מחיר

199,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.