מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

 

מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

תגיות | נוסעים מסחרי, מרצדס

מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת קבינה יחידה או כפולה, במרכב נמוך או גבוה, עם מושבים קבועים או מתקפלים. תוכלו להתאימו כמעט לכל מטרה. יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו דיזל בנפח 2.1 ליטרים בהספקים של 143 ו- 163 כ"ס בשילוב תיבת 9 הילוכים אוטומטית. בנוסף מוצע מנוע טורבו דיזל V6 בהספק 190 כ"ס עם הנעה אחורית ותיבת 7 הילוכים אוטומטית. כמו כן, קיימת אופציה לתיבת 6 הילוכים ידנית.

 

מרצדס ספרינטר 314 קומפורט נמוך 3.55 טון 2.1 טורבו דיזל אוטומטי
יתרונות סביבת נהג, מושב נהג, מרווח פנימי, מערכות בטיחות
חסרונות לא נוחה ללא מטען, שדה ראיה מוגבל לאחור

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

גרסת 314 הנבחנת, במשקל כולל של 3,550 ק"ג, בעלת בסיס גלגלים קצר (5,267 מ"מ), מרכב נמוך (2,356 מ"מ), שבעה מושבים כולל נהג, משטח הטענה אחורי, ויכולת העמסה של 1,400 ק"ג. יחידת ההנעה היא הבסיסית בהיצע עם 143 כ"ס ומחירה עומד על 199,900 ₪ כולל מע"מ.

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובו של מרצדס ספרינטר נאה ביחס לרכב מסחרי ומהווה אבולציה טבעית של הדגם הפורש. הזווית בין השמשה הקדמית למכסה המנוע הצטמצמה לטובת שדה ראיה עדיף לפנים. ניכר כי מעצבי מרצדס דחקו את הקבינה לפנים לטובת מקסום חלל האחסון מאחור. החרטום כולל את השבכה המוכרת עם סמל הכוכב הענק המתנוסס במרכזה. זנבו שופע זוויות בנות 90 מעלות ויוצר קופסה בעלת נפח מכובד המיועדת לאכלס נוסעים ומטען. מרצדס ספרינטר מציג עיצוב קופסתי קונבנציונלי ולא ציפינו לשאר רוח עיצובי מרכב שנועד בראש ובראשונה להיות פרקטי ויעיל.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תא הנוסעים מציג שיפור מהותי ביחס לדגם הפורש ומהווה רף חדש בסגמנט עם סביבת נהג דומה לזו המוכרת מרכבי מרצדס הפרטיים. במרכז הקונסולה מסך מגע בגודל 7 אינץ' המציג את מערכת ה- MBUX החדשה של מרצדס, בעלת שליטה קולית על מגוון אופציות. הפקדים, פתחי המיזוג, המנופים השונים וגלגל ההגה עוצבו בהשראת דגמיה הפרטיים של היצרנית, אם כי חלקם בגימור פשוט יותר כגון גלגל ההגה העשוי מפלסטיק פשוט למראה ולמגע במקום חומרים איכותיים אליהם הורגלנו ממרצדס.

 

ניתן למצוא אבזור נוחות המקל באופן משמעותי על השימוש ברכב, כגון התנעה ללא מפתח, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, ובלם חניה חשמלי עם פונקציית HOLD לעצירה ללא צורך בהחזקת דוושת הבלם לחוצה. מעבר לכך סביבת הנהג נקייה ומאורגנת היטב. פתחי המיזוג ממוקמים משני צידי מסך המולטימדיה הממוקם בראש הקונסולה, ותחתיו פקדי מערכת השמע. במפלס נמוך יותר נמצאת מערכת בקרת האקלים ומתחתיה שני כיסי אחסון עמוקים המתווספים לשלושה תאי אחסון גדולים הממוקמים בחלקו העליון של הדשבורד וכוללים גם מתקני כוסות. גם הדלתות מכילות תאי אחסון עמוקים ופרקטיים. תא כפפות אינו בנמצא.

 

לוח המחוונים קריא, פשוט ויעיל. מחשב הדרך במרכזו מציג גרפיקה מיושנת אך ניתן לשליטה באמצעות פקדי מגע על ההגה, ממש כמו בדגמי מרצדס הבכירים. בורר ההילוכים הוא למעשה המנוף המוכר של מרצדס. בונוס נחמד הינו האפשרות לעבור אוטומטית להילוך P (חניה) בעת פתיחת הדלת. חומרי הדיפון כולם קשיחים למגע בהתאם לייעוד. לא מצאנו כאן חומרים רכים ומפנקים, אך היתרון בכך היא תחושת מוצקות ועמידות המגובה גם באיכות הרכבה טובה. קו חלונות נמוך ושטח שמשות ענק, משלים סביבת נהג אוורירית ונעימה לשהייה.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

מושב הנהג ההידראולי נוח ומציע אפשרויות כיוונון ידניות של קשיחות הבולם, גובה ומרחק המושב, וזווית משענת הגב. גם ההגה מתכוונן לגובה ולמרחק וקל למצוא תנוחת נהיגה נוחה. המושבים לצד הנהג נוחים דיים, אך חסרה תמיכה צידית לגב וזווית משענת הגב זקופה מאוד ואינה ניתנת לכוונון. שורת המושבים השנייה מותקנת בארץ וכוללת 4 מושבים נפרדים ונוחים לנסיעות ארוכות. הנוסעים יהנו ממרווח רגליים עצום גם אם מדובר בשחקני כדורסל, אך המושבים מותקנים על רצפת המרכב, נמוך מאוד ביחס לאלו הקדמיים, כך שהנוסעים עלולים להרגיש מעט מקופחים ביחס ליושבים מלפנים. כניסה אל מושב הנהג ואל המושבים שלצידו מצריכה טיפוס קליל עקב גובהם של המושבים. הכניסה אל שורת המושבים השניה נוחה מאוד בזכות דלת הזזה בעלת מפתח רחב וגובה מושבים סביר.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תא המטען מאחור סגור ומבודד מתא הנוסעים, נפחו בינוני והוא יספק לצרכי חלוקה של עסק קטן או מזוודות הנוסעים. הדלתות האחוריות נפתחות בזווית רחבה, וגובה שפת ההטענה אינו גבוה במיוחד. העמסה לתא מתבצעת בקלות יחסית וכושר ההעמסה עומד על 1,400 ק"ג.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תמרון בעיר בשעות העומס אינה משימה פשוטה עם מרצדס ספרינטר. למרות שדה ראיה טוב לפנים ולצדדים, שדה הראיה לאחור מוגבל מאד עקב מחיצה אחורית אטומה והעדרה של מצלמת רוורס. עם המידות הנדיבות, ההשתלבות בתנועה הצפופה דורשת משנה זהירות. כמו ברוב המסחריות הכבדות, כאשר הרכב ריק ממטען הנסיעה מטלטלת וחסרת רסן. קפיצי עלים אחוריים ויכולת העמסה של כמעט טון וחצי, יוצרים פשרה בכיול המתלים הגורמים לתנודות וטלטלות כאשר הרכב אינו עמוס והקפיצים מתוחים. כל גל, חריץ או שבר, מקפיצים וחובטים במרכב הגדול. מושב הנהג ההידראולי הניתן לכוונון מסייע רבות לשכך את החבטות, אך נסיעה ללא מטען בפירוש אינה נעימה. כושר הספיגה של המתלים משתפר כשהרכב עמוס. על הכביש המהיר נוחות הנסיעה טובה וכך גם בידוד הרעשים ביחס לרכב מסחרי גדול. רעשי רוח וכביש מתחילים לחדור אל התא באופן מציק רק במהירות 100 קמ"ש ומעלה.

 

ביצועים

 

מרצדס ספרינטר הנבחן מצויד במנוע טורבו דיזל בנפח 2.1 ליטרים בהספק 143 כ"ס ומומנט של 33.0 קג"מ ב- 1,400-2,400 סל"ד המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית. הביצועים סבירים אף שמדובר בגרסה החלשה ביותר. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש נמשכת 16.0 שניות על פי מדידות אותן ביצענו. תאוצות הביניים טובות בזכות מומנט בשרני ואין בעיה לשייט אף מעבר למהירות המותרת בחוק. המומנט הבשרני ותיבת ההילוכים היעילה מבטיחים לשמור על ביצועים נאותים גם בזמן נשיאת מטען. טרטור הדיזל אינו מורגש באופן מעיק, אך בסל"ד גבוה קולו נשמע בתא הנוסעים.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

בדור הנוכחי בחרה מרצדס בפלטפורמת הנעה קדמית עבור גרסאות הבסיס מתוך חשיבה ליצירת סף הטענה נמוך יותר ב- 80 מ"מ ביחס לדגם הפורש והנמכת מרכז הכובד באמצעות ויתור על מכלולי הנעה כבדים ובולטים הנחוצים בתצורת הנעה אחורית ומאלצים את הרמת רצפת הרכב. עם משקל כבד וגובה המיתמר לכדי 2,356 מ"מ בגרסה הנמוכה ביותר, זוויות הגלגול מורגשות והישיבה הגבוהה לא מסייעת לתחושת הביטחון בפניות. כל עוד נהג הספרינטר לא יבקש לבדוק את תאימות שם הדגם ליכולת הדינמית, תתקבל התנהגות כביש בטיחותית ויציבה כפי שניתן לצפות מרכב מסחרי איכותי, אך פניות הדוקות יאלצו כמובן האטה משמעותית. הבלמים חזקים ובעלי כושר האטה מעולה.

 

צריכת דלק

 

בנסיעת המבחן אשר נערכה ברובה ללא מטען כבד, הציג מרצדס ספרינטר צריכת דלק משולבת של 7.2 ק"מ לליטר. מיכל סולר בנפח 65 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 400 ק"מ בין תדלוקים. מערכת עצור וסע אינה כלולה באבזור. נתוני צריכת הדלק על פי היצרן ודרגת זיהום האוויר לא פורסמו.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

מרצדס ספרינטר משווק עם אחריות מלאה לשנתיים ואופציה לרכישת אחריות לשנתיים נוספות או עד 400,000 ק"מ. כמו כן מציעה כלמוביל לרוכשים שירות 24/7 בפריסה ארצית הכולל ניידות שירות וחילוץ, סוכנות ביטוח ייעודית מטעם היבואן, עד 100% מימון, שירות ליסינג תפעולי ישירות מהיבואן, וטרייד אין. בנוסף מציעה החברה הסכמי אחזקה הכוללים טיפולים שוטפים, אחזקת שלדה כולל בלאי ושבר, ושירותי דרך 24/7. ההסכם בתשלום חודשי קבוע בהתאם לשירותים הכלולים וכמות הנסועה השנתית. עבור בעלי עסקים, "השקט התעשייתי" שמציעה כלמוביל הינו יקר ערך.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

בטיחות

 

ארגון Euro Ncap טרם בחן את מרצדס ספרינטר. אבזור הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ומערכת עזר לייצוב המרכב בעת רוחות צד חזקות. ראוי היה לצייד את הרכב במצלמת רוורס, אפילו אם בהתקנה מקומית.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תמורה למחיר

 

מרצדס ספרינטר 314 קומפקט נמוך מוצע תמורת 199,900 ₪. המפרט כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, קישוריות בלוטות', כניסת USB טייפ C בלבד, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולעומק, בלם חניה אוטומטי, שני חלונות חשמל עם פתיחה וסגירה אוטומטיים, וכיוונון מראות חשמלי.

 

מרצדס ספרינטר בשלל גרסאותיו מעניק מענה נוח ופרקטי לצרכי שינוע סחורות והיסעים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. בגרסה הנבחנת מקבלים סביבת נהג עשירה ביחס לקטגוריה, מרווח נדיב במיוחד לשבעה נוסעים, תא מטען בינוני בנפחו אך נוח להטענה, וביצועים סבירים. גרסה כזו יכולה להתאים היטב כרכב הסעות לשדה תעופה וממנו או כרכב הסעות לתיירים. כרכב היסעים או חלוקה מציע מרצדס ספרינטר חבילה מצויינת עם פתרונות מימון ואחזקה מצד היבואנית אשר מספקים שקט וביטחון.

 

מרצדס ספרינטר 314 קומפרוט נמוך 3.55 טון טורבו דיזל 2.1 ליטרים אוטומט
מנוע 2,143 סמ"ק
הספק מרבי 143 כ"ס
מומנט מרבי 33.0/2,400-1,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 5,267 מ"מ
רוחב כללי 2,020 מ"מ
גובה כללי 2,356 מ"מ
בסיס גלגלים 3,259 מ"מ
מיכל דלק 65 ליטרים
משקל עצמי 2,150 ק"ג
צריכת דלק משולבת (יצרן) 20.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 7.2 ק"מ לליטר 
ציון בטיחות Euro NCAP לא נבחן
מחיר

199,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו

     
  • קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.04.19 | מבחני רכב

    בדורה השלישי מבטיחה קיה סיד המשפחתית להיות טובה יותר בכל ההיבטים. יצאנו לבדוק האם הפעם יש לה סיכוי להצליח בשוק הישראלי

    קיה סיד נשאה את דגל המהפכה של קיה - משפחתית קומפקטית שתוכננה ויוצרה באירופה כדי לקלוע לטעם המקומי. ההצלחה לא איחרה לבוא וערב השקת הדור השלישי מדווחת קיה על למעלה מ- 1.3 מיליון מסירות ברחבי העולם. קיה סיד מחזיקה בנתח של 16% מכלל המסירות של קיה באירופה כאשר גרסת הסטיישן תופסת נתח של 40% ממסירות הדגם.

     
  • פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    15.04.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני, יחידת הנעה משופרת ואבזור נוסף. יצאנו לבחון את המתכון המשופר

    פיג'ו 308 מוכרת מזה שנים בשוק הרכב הישראלי כמשפחתית סולידית ופרקטית שנפוצה בעיקר בציי הרכב. כעת מגיעה אלינו הצרפתייה לאחרת מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכות בטיחות אקטיביות אשר נועדו לשפר את מעמדה בשוק. יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים הופכת את פיג'ו 308 לרלוונטית וכדאית לצ