מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

 

מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

תגיות | נוסעים מסחרי, מרצדס

מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת קבינה יחידה או כפולה, במרכב נמוך או גבוה, עם מושבים קבועים או מתקפלים. תוכלו להתאימו כמעט לכל מטרה. יחידות ההנעה כוללות מנוע טורבו דיזל בנפח 2.1 ליטרים בהספקים של 143 ו- 163 כ"ס בשילוב תיבת 9 הילוכים אוטומטית. בנוסף מוצע מנוע טורבו דיזל V6 בהספק 190 כ"ס עם הנעה אחורית ותיבת 7 הילוכים אוטומטית. כמו כן, קיימת אופציה לתיבת 6 הילוכים ידנית.

 

מרצדס ספרינטר 314 קומפורט נמוך 3.55 טון 2.1 טורבו דיזל אוטומטי
יתרונות סביבת נהג, מושב נהג, מרווח פנימי, מערכות בטיחות
חסרונות לא נוחה ללא מטען, שדה ראיה מוגבל לאחור

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

גרסת 314 הנבחנת, במשקל כולל של 3,550 ק"ג, בעלת בסיס גלגלים קצר (5,267 מ"מ), מרכב נמוך (2,356 מ"מ), שבעה מושבים כולל נהג, משטח הטענה אחורי, ויכולת העמסה של 1,400 ק"ג. יחידת ההנעה היא הבסיסית בהיצע עם 143 כ"ס ומחירה עומד על 199,900 ₪ כולל מע"מ.

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובו של מרצדס ספרינטר נאה ביחס לרכב מסחרי ומהווה אבולציה טבעית של הדגם הפורש. הזווית בין השמשה הקדמית למכסה המנוע הצטמצמה לטובת שדה ראיה עדיף לפנים. ניכר כי מעצבי מרצדס דחקו את הקבינה לפנים לטובת מקסום חלל האחסון מאחור. החרטום כולל את השבכה המוכרת עם סמל הכוכב הענק המתנוסס במרכזה. זנבו שופע זוויות בנות 90 מעלות ויוצר קופסה בעלת נפח מכובד המיועדת לאכלס נוסעים ומטען. מרצדס ספרינטר מציג עיצוב קופסתי קונבנציונלי ולא ציפינו לשאר רוח עיצובי מרכב שנועד בראש ובראשונה להיות פרקטי ויעיל.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תא הנוסעים מציג שיפור מהותי ביחס לדגם הפורש ומהווה רף חדש בסגמנט עם סביבת נהג דומה לזו המוכרת מרכבי מרצדס הפרטיים. במרכז הקונסולה מסך מגע בגודל 7 אינץ' המציג את מערכת ה- MBUX החדשה של מרצדס, בעלת שליטה קולית על מגוון אופציות. הפקדים, פתחי המיזוג, המנופים השונים וגלגל ההגה עוצבו בהשראת דגמיה הפרטיים של היצרנית, אם כי חלקם בגימור פשוט יותר כגון גלגל ההגה העשוי מפלסטיק פשוט למראה ולמגע במקום חומרים איכותיים אליהם הורגלנו ממרצדס.

 

ניתן למצוא אבזור נוחות המקל באופן משמעותי על השימוש ברכב, כגון התנעה ללא מפתח, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, ובלם חניה חשמלי עם פונקציית HOLD לעצירה ללא צורך בהחזקת דוושת הבלם לחוצה. מעבר לכך סביבת הנהג נקייה ומאורגנת היטב. פתחי המיזוג ממוקמים משני צידי מסך המולטימדיה הממוקם בראש הקונסולה, ותחתיו פקדי מערכת השמע. במפלס נמוך יותר נמצאת מערכת בקרת האקלים ומתחתיה שני כיסי אחסון עמוקים המתווספים לשלושה תאי אחסון גדולים הממוקמים בחלקו העליון של הדשבורד וכוללים גם מתקני כוסות. גם הדלתות מכילות תאי אחסון עמוקים ופרקטיים. תא כפפות אינו בנמצא.

 

לוח המחוונים קריא, פשוט ויעיל. מחשב הדרך במרכזו מציג גרפיקה מיושנת אך ניתן לשליטה באמצעות פקדי מגע על ההגה, ממש כמו בדגמי מרצדס הבכירים. בורר ההילוכים הוא למעשה המנוף המוכר של מרצדס. בונוס נחמד הינו האפשרות לעבור אוטומטית להילוך P (חניה) בעת פתיחת הדלת. חומרי הדיפון כולם קשיחים למגע בהתאם לייעוד. לא מצאנו כאן חומרים רכים ומפנקים, אך היתרון בכך היא תחושת מוצקות ועמידות המגובה גם באיכות הרכבה טובה. קו חלונות נמוך ושטח שמשות ענק, משלים סביבת נהג אוורירית ונעימה לשהייה.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

מושב הנהג ההידראולי נוח ומציע אפשרויות כיוונון ידניות של קשיחות הבולם, גובה ומרחק המושב, וזווית משענת הגב. גם ההגה מתכוונן לגובה ולמרחק וקל למצוא תנוחת נהיגה נוחה. המושבים לצד הנהג נוחים דיים, אך חסרה תמיכה צידית לגב וזווית משענת הגב זקופה מאוד ואינה ניתנת לכוונון. שורת המושבים השנייה מותקנת בארץ וכוללת 4 מושבים נפרדים ונוחים לנסיעות ארוכות. הנוסעים יהנו ממרווח רגליים עצום גם אם מדובר בשחקני כדורסל, אך המושבים מותקנים על רצפת המרכב, נמוך מאוד ביחס לאלו הקדמיים, כך שהנוסעים עלולים להרגיש מעט מקופחים ביחס ליושבים מלפנים. כניסה אל מושב הנהג ואל המושבים שלצידו מצריכה טיפוס קליל עקב גובהם של המושבים. הכניסה אל שורת המושבים השניה נוחה מאוד בזכות דלת הזזה בעלת מפתח רחב וגובה מושבים סביר.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תא המטען מאחור סגור ומבודד מתא הנוסעים, נפחו בינוני והוא יספק לצרכי חלוקה של עסק קטן או מזוודות הנוסעים. הדלתות האחוריות נפתחות בזווית רחבה, וגובה שפת ההטענה אינו גבוה במיוחד. העמסה לתא מתבצעת בקלות יחסית וכושר ההעמסה עומד על 1,400 ק"ג.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תמרון בעיר בשעות העומס אינה משימה פשוטה עם מרצדס ספרינטר. למרות שדה ראיה טוב לפנים ולצדדים, שדה הראיה לאחור מוגבל מאד עקב מחיצה אחורית אטומה והעדרה של מצלמת רוורס. עם המידות הנדיבות, ההשתלבות בתנועה הצפופה דורשת משנה זהירות. כמו ברוב המסחריות הכבדות, כאשר הרכב ריק ממטען הנסיעה מטלטלת וחסרת רסן. קפיצי עלים אחוריים ויכולת העמסה של כמעט טון וחצי, יוצרים פשרה בכיול המתלים הגורמים לתנודות וטלטלות כאשר הרכב אינו עמוס והקפיצים מתוחים. כל גל, חריץ או שבר, מקפיצים וחובטים במרכב הגדול. מושב הנהג ההידראולי הניתן לכוונון מסייע רבות לשכך את החבטות, אך נסיעה ללא מטען בפירוש אינה נעימה. כושר הספיגה של המתלים משתפר כשהרכב עמוס. על הכביש המהיר נוחות הנסיעה טובה וכך גם בידוד הרעשים ביחס לרכב מסחרי גדול. רעשי רוח וכביש מתחילים לחדור אל התא באופן מציק רק במהירות 100 קמ"ש ומעלה.

 

ביצועים

 

מרצדס ספרינטר הנבחן מצויד במנוע טורבו דיזל בנפח 2.1 ליטרים בהספק 143 כ"ס ומומנט של 33.0 קג"מ ב- 1,400-2,400 סל"ד המשודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית. הביצועים סבירים אף שמדובר בגרסה החלשה ביותר. התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש נמשכת 16.0 שניות על פי מדידות אותן ביצענו. תאוצות הביניים טובות בזכות מומנט בשרני ואין בעיה לשייט אף מעבר למהירות המותרת בחוק. המומנט הבשרני ותיבת ההילוכים היעילה מבטיחים לשמור על ביצועים נאותים גם בזמן נשיאת מטען. טרטור הדיזל אינו מורגש באופן מעיק, אך בסל"ד גבוה קולו נשמע בתא הנוסעים.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

בדור הנוכחי בחרה מרצדס בפלטפורמת הנעה קדמית עבור גרסאות הבסיס מתוך חשיבה ליצירת סף הטענה נמוך יותר ב- 80 מ"מ ביחס לדגם הפורש והנמכת מרכז הכובד באמצעות ויתור על מכלולי הנעה כבדים ובולטים הנחוצים בתצורת הנעה אחורית ומאלצים את הרמת רצפת הרכב. עם משקל כבד וגובה המיתמר לכדי 2,356 מ"מ בגרסה הנמוכה ביותר, זוויות הגלגול מורגשות והישיבה הגבוהה לא מסייעת לתחושת הביטחון בפניות. כל עוד נהג הספרינטר לא יבקש לבדוק את תאימות שם הדגם ליכולת הדינמית, תתקבל התנהגות כביש בטיחותית ויציבה כפי שניתן לצפות מרכב מסחרי איכותי, אך פניות הדוקות יאלצו כמובן האטה משמעותית. הבלמים חזקים ובעלי כושר האטה מעולה.

 

צריכת דלק

 

בנסיעת המבחן אשר נערכה ברובה ללא מטען כבד, הציג מרצדס ספרינטר צריכת דלק משולבת של 7.2 ק"מ לליטר. מיכל סולר בנפח 65 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 400 ק"מ בין תדלוקים. מערכת עצור וסע אינה כלולה באבזור. נתוני צריכת הדלק על פי היצרן ודרגת זיהום האוויר לא פורסמו.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

מרצדס ספרינטר משווק עם אחריות מלאה לשנתיים ואופציה לרכישת אחריות לשנתיים נוספות או עד 400,000 ק"מ. כמו כן מציעה כלמוביל לרוכשים שירות 24/7 בפריסה ארצית הכולל ניידות שירות וחילוץ, סוכנות ביטוח ייעודית מטעם היבואן, עד 100% מימון, שירות ליסינג תפעולי ישירות מהיבואן, וטרייד אין. בנוסף מציעה החברה הסכמי אחזקה הכוללים טיפולים שוטפים, אחזקת שלדה כולל בלאי ושבר, ושירותי דרך 24/7. ההסכם בתשלום חודשי קבוע בהתאם לשירותים הכלולים וכמות הנסועה השנתית. עבור בעלי עסקים, "השקט התעשייתי" שמציעה כלמוביל הינו יקר ערך.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

בטיחות

 

ארגון Euro Ncap טרם בחן את מרצדס ספרינטר. אבזור הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית, התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, ומערכת עזר לייצוב המרכב בעת רוחות צד חזקות. ראוי היה לצייד את הרכב במצלמת רוורס, אפילו אם בהתקנה מקומית.

 

מרצדס ספרינטר מרצדס ספרינטר

 

תמורה למחיר

 

מרצדס ספרינטר 314 קומפקט נמוך מוצע תמורת 199,900 ₪. המפרט כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינץ', שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, קישוריות בלוטות', כניסת USB טייפ C בלבד, גלגל הגה מתכוונן לגובה ולעומק, בלם חניה אוטומטי, שני חלונות חשמל עם פתיחה וסגירה אוטומטיים, וכיוונון מראות חשמלי.

 

מרצדס ספרינטר בשלל גרסאותיו מעניק מענה נוח ופרקטי לצרכי שינוע סחורות והיסעים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח. בגרסה הנבחנת מקבלים סביבת נהג עשירה ביחס לקטגוריה, מרווח נדיב במיוחד לשבעה נוסעים, תא מטען בינוני בנפחו אך נוח להטענה, וביצועים סבירים. גרסה כזו יכולה להתאים היטב כרכב הסעות לשדה תעופה וממנו או כרכב הסעות לתיירים. כרכב היסעים או חלוקה מציע מרצדס ספרינטר חבילה מצויינת עם פתרונות מימון ואחזקה מצד היבואנית אשר מספקים שקט וביטחון.

 

מרצדס ספרינטר 314 קומפרוט נמוך 3.55 טון טורבו דיזל 2.1 ליטרים אוטומט
מנוע 2,143 סמ"ק
הספק מרבי 143 כ"ס
מומנט מרבי 33.0/2,400-1,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 5,267 מ"מ
רוחב כללי 2,020 מ"מ
גובה כללי 2,356 מ"מ
בסיס גלגלים 3,259 מ"מ
מיכל דלק 65 ליטרים
משקל עצמי 2,150 ק"ג
צריכת דלק משולבת (יצרן) 20.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 7.2 ק"מ לליטר 
ציון בטיחות Euro NCAP לא נבחן
מחיר

199,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר