שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

 

שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

תגיות | משפחתיות גדולות, שברולט, מאליבו

שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בתא הנוסעים נרשמו שילובי צבעים חדשים ומערכת מולטימדיה עדכנית. בצד המכני, תיבת הילוכים רציפה מחליפה את תיבת ששת ההילוכים הפלנטרית בדגם היוצא.

 

סגמנט המשפחתיות הגדולות איבד בשנים אחרונות נתח שוק משמעותי בעקבות טרנד הקרוסאוברים, אך בשברולט לא מוותרים על קטגוריה זו הכוללת לא מעט מתחרים איכותיים.

 

שברולט מאליבו LTZ 1.5 טורבו אוטומטי
יתרונות מרווח לנוסעים, בידוד רעשים, עיצוב חיצוני
חסרונות מעט גסה על המגבלות, איכות חומרים ביחס למחיר

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובה של שברולט מאליבו תואם לשפת העיצוב הנוכחית של המותג והיא נראית בדיוק כפי שהיינו מצפים מהאחות האמצעית שבין שברולט קרוז לשברולט אימפלה. מקדם הכניסה מרשים בעיקר בזכות הממדים הנדיבים, מהגדולים בקטגוריה. אורכה נמתח לכדי 4,923 מ"מ, רוחבה 1,854 מ"מ, גובהה 1,463 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים הנדיב עומד על 2,830 מ"מ. יש לקחת בחשבון כי עם רכב שאורכו כמעט 5 מטרים, קיים קושי מסויים בתמרונים צפופים בעיר או בחניון.

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

במסגרת מתיחת הפנים, קיבלה שברולט מאליבו שבכה קדמית רוויית כרום נוצץ, המעצימה את נוכחותה. גופי התאורה מחודדים וכוללים תאורת יום נאה מסוג LED. מהצד ניכר כי מעצבי שברולט השתדלו להקנות מראה של מכונית קופה ארבע דלתות באמצעות גג משתפל לאחור המתמזג עם מכסה תא המטען הקמור. העיצוב נאה ומרשים בעיקר בשל המידות הנדיבות והפרופורציות המחמיאות.

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

תא הנוסעים ממשיך את הקו העיצובי המוכר של שברולט. פקדים, מחוונים ומנופים רבים מוכרים מדגמים אחרים של החברה וכך גם העיצוב הבסיסי הכולל את מערכת המולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' הנראה כחצי צף במרכז הקונסולה. המערכת מציגה ממשק קריא, קליל ונוח לשימוש, אך דל בתפריטים ובפונקציות. למעשה בגרסתה הישראלית שולטת המערכת בעיקר בדיבורית ובמערכת השמע, וניתן גם להגדיר באמצעותה פונקציות בודדות לעניין השהיית תאורה וכדומה. מערכת השמע כוללת 6 רמקולים ומספקת צליל בינוני למדי. פקדי השליטה על עוצמת השמע ומעבר בין תחנות רדיו ממוקמים מאחורי ההגה, היכן שבד"כ נמצאים מנופי השליטה בהילוכים. מיקום הפקדים מוזר בתחילה, אך מתגלה כנוח מאוד לאחר הסתגלות.

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

הנדסת האנוש יעילה ונטולת תחכומים, אך מראות הצד צרות מדי, מקרבות באופן מוחשי את המשתקף בהן ומעוותות את המרחק האמיתי ביחס למציאות. פתחי המיזוג גבוהים ויעילים ומתחת למסך המרכזי שוכנת מערכת בקרת האקלים, אשר בדגם הקודם הייתה מכנית והשתדרגה כמתבקש לדיגיטלית מפוצלת עם פתחי מיזוג לנוסעים מאחור. לוח המחוונים קריא וברור וכולל במרכזו צג מחשב דרך צבעוני.

 

חומרי הדיפון בתא הנוסעים פשוטים למראה ולמגע ומספקים תחושה בסיסית מהמצופה. רכב המבחן עטה שילוב צבעים של חום וקרם, ופס כרום החולש סביב פתחי המיזוג אשר מצליחים לשפר את התחושה הכללית והוסיפו נופך אוורירי ומעט יוקרתי לאווירה הכוללת. מעבר לכך, חומרי הדיפון דקיקים ורחוקים מלהרשים. הפלסטיק בחלקו העליון של הדשבורד קשה למגע ומרגיש פשוט, וכך גם שאר הדיפונים בתא הנוסעים. סביב ידיות פתיחת הדלתות פגשנו חומרים שראוי למצוא רק במכוניות מיני זולות. המושבים מפצים באופן חלקי בזכות ריפודי עור בהירים, נוחות טובה ותמיכה נאותה. ברכב המבחן ברמת האבזור LTZ מושב הנהג בעל כוונון חשמלי מלא, כולל קשיחות מסעד הגב התחתון. בשילוב הגה המתכוונן ידנית למרחק ולגובה, קל למצוא תנוחת נהיגה ראויה. קו חלונות בגובה בינוני וגג פנורמי תורמים לאווריריות בתא הנוסעים. הכניסה והיציאה מהרכב נגישים בזכות דלתות ענקיות בעלות מפתח רחב.

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

המרחב לנוסעים הוא הקלף החזק ביותר של שברולט מאליבו. הממדים המכובדים יחד עם בסיס גלגלים באורך 2,830 מ"מ, משלמים דיווידנדים נאים לכל הנוסעים. גם כאשר מלפנים יושבים בנוחות שני נוסעים גבוהים, מרווח הברכיים מאחור נותר מכובד. בזכות מדרגת הינע נמוכה מאחור מתאפשרת נסיעה נוחה גם לנוסע אמצעי. כמו כן יהנו נוסעי המושב האחורי ממרווח נאות לכתפיים ולראש, מחלונות כהים, מפתחי מיזוג ייעודיים, ומשני שקעי USB. גמערכת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי היא מערכת חיונית ומצילת חיים. המערכת פועלת באמצעות התרעה קולית וויזואלית בצג מחשב הדרך בעת יציאה מהרכב, לאחר נסיעה בה נפתחה ונסגרה אחת מהדלתות האחוריות. מדובר במערכת פשוטה ויעילה בעלת ערך מוסף כביר.

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

לטובת הנוסעים מגוון תאי אחסון הכוללים תא גדול מתחת למשענת היד מלפנים ללא דיפון או תאורה, מדף אחסון בתחתית הקונסולה המרכזית, תא כפפות קטן חסר תאורה, תאי אחסון עמוקים בדלתות, ומתקני כוסות נוחים מלפנים כיאה לרכב אמריקאי. תא המטען מציע נפח סביר בלבד העומד על 447 ליטרים ואינו מהווה תחרות של ממש למתחרים. שפת ההטענה שטוחה אך המפתח אינו רחב מספיק והעמסת מזוודה גדולה עלולה להיות משימה קשה. קיפול המושבים האחוריים מתבצע באמצעות משיכת צמד ידיות הנמצאות בתא המטען ואינן נוחות במיוחד לשימוש. קיפול המושבים יוצר רצפת הטענה שטוחה לחלוטין בעלת חלל הטענה שימושי. מתחת לרצפת תא המטען שוכן גלגל חלופי זמני עם חישוק פלדה בקוטר 16 אינץ'.

 

הכניסה וההתנעה מתבצעות באמצעות מפתח חכם. ברמת האבזור LTZ קיימת גם מערכת להתנעה מרחוק באמצעות לחיצה על השלט לטובת מיזוג בטרם ההגעה לרכב. בעת הכניסה לרכב המונע יש להקליד את הקוד בקודן וללחוץ על מתג ההתנעה. תחילת התנועה בעיר נעשית בנינוחות. המהלך הראשוני של המתלים רך ומצליח לסנן את רוב מפגעי האספלט העירוני. קיים קושי מסוים בשיכוך שיבושים חדים, במיוחד במהירויות נמוכות, אך פסי האטה, גלים, ושיבושים הדורשים מהבולמים עבודה עגולה יותר, משוככים באופן עדיף וניתן לסכם כי נוחות הנסיעה בעיר טובה. השיוט בכביש המהיר נעשה באופן נינוח ובטוח. גלי הכביש נבלעים תחת המתלים והמרכב מרגיש יציב.

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

בידוד הרעשים מוצלח מאוד ורעשי כביש ורוח מתחילים לחדור אל תא הנוסעים רק במהירויות שיוט בכביש 6. קולו של המנוע חודר אל תא הנוסעים מעל 4,000 סל"ד אך לא באופן מפריע. שברולט מאליבו מצוידת במערכת נטרול רעשים אקטיבית המורכבת ממיקרופונים המותקנים בתקרה וקולטים רעשים בתדרים נמוכים כגון אוושת כביש וצמיגים, וגורמים למערכת השמע לשדר תדר הפוך לשם ביטול הרעשים. קשה לאמוד את טיב המערכת ללא ציוד מקצועי, אך בתוצאה הסופית בידוד הרעשים מוצלח מעבר לממוצע בסגמנט.

 

ביצועים

 

שברולט מאליבו מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 163 כ"ס ומומנט של 25.3 קג"מ. במסגרת מתיחת הפנים, הוחלפה תיבת 6 ההילוכים הפלנטרית בתיבה רציפה לטובת שיפור בצריכת הדלק. הביצועים על הכביש טובים. במטרים הראשונים מורגשת השהיית טורבו קלילה אך לאחר צבירת תאוצה מורגש דחף מספק, אך לא כזה המתעלה על המקובל בקטגוריה. בזכות משקל עצמי של פחות מ- 1.5 טון התאוצה מעמידה ל- 100 קמ"ש אורכת כ- 9.5 שניות ומתקבלות תאוצות ביניים טובות בהחלט.

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

בעידן הפוליטיקלי קורקט, ויתרה שברולט על מנוע עתיר נפח כפי שהיה מקובל בדורות הקודמים של המאליבו, ובחרה במתכון הכולל משקל נמוך ומנוע טורבו קטן ויעיל לטובת צמצום צריכת הדלק ופליטת המזהמים. תיבת ההילוכים הרציפה החדשה עושה עבודתה נאמנה ומדמה יחסי העברה קבועים, כך שאינה סובלת מתופעות לוואי המוכרות מתיבות מסוג זה כגון השארת המנוע בסל"ד קבוע לאורך שניות ארוכות. היינו שמחים למצוא מנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה במקום מתג לא אינטואיטיבי הממוקם על ראש בורר ההילוכים.

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

שברולט מתגאה בהתנהגות כביש אירופאית מהודקת אך בפועל התנהגות הכביש פושרת למדי. שברולט מאליבו מציגה ריסון מרכב טוב וזוויות גלגול מדודות, אשר משקפות בסך הכל את הממוצע בקטגוריה ולא יהוו תחרות של ממש לאף מכונית אחרת בסגמנט. לצורך בדיקת המגבלות, ניכר כי קיימת נטיה לשלוח את הזנב לפסיעה קלה מחוץ לקו הפניה.

 

ביחס לשברולט אימפלה, שברולט מאליבו אכן מרגישה אירופאית, אך ביחס למתחרות מאירופה ומיפן, מדובר לכל היותר ביישור קו. גלגל ההגה עוטה עור נעים ואיכותי, משקלו טוב ובעל התנגדות מלאכותית, אך הוא חסר תקשורת לחלוטין. גם הבלמים מיישרים קו עם שאר המכלולים הדינמיים ומציגים עוצמת בלימה סבירה ובטוחה, אך תגובת הדוושה עמומה. מערכת ה- ABS עובדת היטב ואינה היסטרית.

 

צריכת דלק

 

למרות הממדים המכובדים ומשקל של 1,445 ק"ג, הציג רכב המבחן צריכת דלק משולבת של 12.0 ק"מ לליטר בנהיגה סטנדרטית עם מזגן שפעל בעוצמה מרבית בימי המבחן הלוהטים. הנתון שקיבלנו אינו רחוק מהנתון הרשמי של היצרן העומד על 13.8 ק"מ לליטר עפ"י התקן האמריקאי הידוע כמציאותי יותר ביחס לאירופאי. מיכל דלק בנפח 59 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 650 ק"מ בין תדלוקים. מערכת ה- Start & Stop לבטח תרמה לנתון צריכת הדלק המכובד, אך היא אינה ניתנת לניתוק ועלולה להעיק לעיתים. דרגת זיהום האוויר הינה 11 מתוך 15.

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

שברולט אינה נהנית ממוניטין אמינות גבוה. בדירוג האמינות של ארגון Cosumer Reports לשנת 2019, התברגה שברולט במקום ה- 22 מתוך 28 יצרנים, המהווה ירידה של 7 מקומות ביחס לאשתקד. בסקר J.D. Power שנערך בגרמניה בשנת 2018, התברגה שברולט במקום ה- 6 מתוך 28 יצרנים, עם 124 תקלות לכל 100 כלי רכב.

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

שברולט מאליבו משווקת עם אחריות מלאה לשנתיים ואחריות לשנה שלישית או עד 100,000 ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 536 ₪, עלות הטיפול השני 1,071 ₪, עלות הטיפול השלישי 536 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,356 ₪. מדובר במחירים הזולים מהמקובל בפלח המשפחתיות הגדולות.

 

עלות יחידת תאורה קדמית 9,794 ₪, עלות מראת צד 4,822 ₪, עלות פנס אחורי 4,680 ₪, עלות רפידות בלם קדמיות 748 ₪, ועלות צלחות בלם קדמיות 1,296 ₪. יחידות התאורה יקרות יחסית אך שאר החלפים שבדקנו מוצעים במחירים ממוצעים לסגמנט. כל המחירים כוללים מע"מ.

 

עלויות ביטוח לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות עומדת על כ- 2,200 ₪ לביטוח חובה וכ- 9,200 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

שברולט מאליבו טרם נבחנה במבחני הבטיחות שעורך ארגון Euro Ncap, אך במבחני הריסוק של איגוד ה- IIHS האמריקאי, זכתה לציון גבוה Top Safety Pick לשנת 2017 (לפני מתיחת הפנים). אבזור הבטיחות המוצע בארץ שודרג במסגרת מתיחת הפנים וכולל 10 כריות אוויר, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, התראה על תנועה צולבת מאחור, עמעום אורות אוטומטי, מצלמת רוורס, וחיישני רוורס.

 

שברולט מאליבו שברולט מאליבו

 

מערכת Teen Driver של שברולט כלולה בשתי רמות האבזור הזמינות בישראל. המערכת מאפשרת להורים להגדיר מפתח שבו ישתמש הנהג הצעיר, עוצמת שמע מרבית במערכת השמע, התרעה בנסיעה מעל מהירות שיבחרו, והפעלת כל מערכות הבטיחות המותקנות ברכב ללא אפשרות ניתוק. בסיום הנסיעה תשמור המערכת דו"ח עבור ההורים בו תציג את המהירות המרבית של הנהג הצעיר, ומספר הפעמים בהם הופעלו עזרי הבטיחות.

 

תמורה למחיר

 

שברולט מאליבו ברמת האבזור הבסיסית LT+ מוצעת תמורת 174,990 ₪ וכוללת בין היתר מושב נהג מתכוונן חשמלית עם תמיכה לגב התחתון, חימום למושבים הקדמיים, מערכת בקרת שיוט, מצלמת רוורס, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג למושב האחורי, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך בגודל 8 אינץ', מערכת נטרול רעשים אקטיבית, הגה מחומם מתכוון לעומק ולגובה, שקע USB, קישוריות בלוטות', משענת יד לנהג, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח עם התנעה מרחוק, תאורת יום מסוג LED, חיישני תאורה, וחישוקי 17 אינץ'. גרסת LTZ הבכירה אשר התייצבה למבחן שלנו מוצעת תמורת 189,990 ₪ וכוללת בנוסף גג שמש פנורמי, ריפודי עור, התרעה על שכחת ילדים במושב האחורי, ומראה מרכזית מתכהה אוטומטית.

 

קשה למצוא תכונות משמעותיות בהן שברולט מאליבו מתעלה על מתחרותיה בסגמנט, אף שהינה מכונית טובה כשלעצמה. שברולט מאליבו תדבר אל קהל חובבי המכוניות האמריקאיות בזכות מאפיינים קלאסיים כגון מידות נדיבות, מראה בעל נוכחות, מרווח פנימי נדיב וחווית נסיעה רכה.

 

שברולט מאליבו LTZ 1.5 טורבו אוטומטי
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,490 סמ"ק
הספק מרבי משולב 163/5,600 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.3/2,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,923 מ"מ
רוחב כללי 1,854 מ"מ
גובה כללי 1,455 מ"מ
בסיס גלגלים 2,830 מ"מ
מיכל דלק 59 ליטרים
נפח תא מטען

455 ליטרים

משקל עצמי 1,445 ק"ג
מהירות מרבית 210 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.5 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP טרם נבחן
רמת אבזור בטיחותי 7 (מתוך 8)
מחיר

189,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים בכבישי היבשת הקלאסית. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריק

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק