אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

 

מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

תגיות | סופר מיני, אאודי, A1 ספורטבק

היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן VAG ומשמשת את סיאט איביזה ופולקסווגן פולו.

 

אאודי A1 1.0 קומפורט סטייל
יתרונות עיצוב, התנהגות כביש, יחידת הנעה
חסרונות אבזור, תמורה למחיר

 

אאודי A1אאודי A1

 

הדור הראשון של אאודי A1 זכה להצלחה נאה אך נתפס כמוצר לייף סטייל יוקרתי לילדות מבתים אמידים, כמעט כמו תיק עם סמל המותג הנכון. הדגם החדש מנסה להתנער מהתדמית שדבקה בו עם ויתור על גרסת 3 הדלתות, עיצוב אגרסיבי והבטחה להתנהגות כביש משופרת. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 מצליחה במשימה ומהווה תמורה טובה למחיר של 171,900 ₪ בגרסת המבחן עם מנוע 1.0 ליטר וחבילות האבזור קומפורט וסטייל.

 

עיצוב ונוחות

 

העיצוב החיצוני של אאודי A1 מציג מהפך. לא עוד קווים עגלגלים ומראה שמנמן אלא עיצוב חד ורבוע. בחזית גריל גדול המקבל חיזוק מכונסי האוויר המדומים מעליו וגם מהפלסטיקה השחורה בחלקו התחתון אשר תורמים למראה רחב ומחזקים את ההופעה השרירית. מהצד חישוקי גלגלים צנועים וצביעה דו-גונית שהלכה לאיבוד ברכב המבחן הכהה. קו המותניים נאה והופך את האחוריים לשריריים וחסונים. הספוילר בקצה דלת תא המטען חביב והפנסים האחוריים מרשימים בצורתם הייחודית, בעיקר בשילוב תאורת לד עם מחווני איתות דינמיים. הצבע הכהה שנבחר לרכב המבחן מעלים חלק מהאלמנטים העיצוביים אך בצבעים בהירים או נועזים נראית אאודי A1 נהדר.

 

אאודי A1אאודי A1

 

תא הנוסעים חולק לא מעט אלמנטים עם האחיות הגדולות, ובעיקר בולטים המסכים המרשימים ופתחי המיזוג של הנוסע הנראים מחוברים. המראה הכללי הייטקי אך גם מעט עמוס, בניגוד למקובל באאודי. הבחירה בגוונים כהים פוגמת מעט ברושם תא הנוסעים. המסך המרכזי הגדול ופקדי בקרת האקלים הנאים פונים אל עבר הנהג ותחתם אורגן פקדים נוסף שכלל ברכב המבחן פקדי דמה רבים.

 

אאודי A1אאודי A1

 

הקונסולה שבין המושבים פשוטה למדי, ובדומה לאחיות הגדולות מארחת חוגה שאחראית על עוצמת השמע וגם על מעבר בין שירים ותחנות רדיו - כמה פשוט, ככה נוח. מול הנהג לוח מחוונים דיגיטלי עם מסגרת מודגשת אליה מחוברים פתחי המיזוג של הנהג. לוח המחוונים נראה מצויין ומציג את האינפורמציה באופן נאה, ייחודי וברור, בלי לסבך את הנהג. ההגה נאה ובעיצוב מינימליסטי אך כולל פקדי דמה מאכזבים. איכות החומרים טובה אך למעט דיפון דמוי אלומיניום נאה ואיכותי, היא אינה מתעלה על המקובל בקרב האחיות לקבוצת פולקסווגן. איכות ההרכבה ללא דופי.

 

אאודי A1אאודי A1

 

קל להיכנס פנימה דרך הדלתות הקדמיות, אך משם צונחים אל המושבים הנמוכים שהמסעד התחתון בהם נוטה מטה בחדות. הדבר מעט מעייף בנסיעות ארוכות ועשוי להקשות על היציאה מהרכב. אפשרויות הכוונון בסיסיות אך מאפשרות למצוא תנוחת נהיגה נוחה. מפתח הדלתות האחוריות קטן והכניסה למושב האחורי אינה נוחה. מרווח הברכיים אינו נדיב אך מרווח הראש מפתיע לטובה. שני נוסעים בוגרים יוכלו להסתדר במושב האחורי מבלי להשמיע קולות מחאה.

 

הנדסת האנוש עשויה להיות מעט מאתגרת. ההגה למשל מציג היצע פקדים מינימליסטי לשליטה במערכת השמע ובתפריטי מחשב הדרך. רוצים לדלג לשיר הבא בלחיצת כפתור על ההגה? אי אפשר. צריך לדפדף ברשימה בעזרת הגלגלת ואז לבחור את השיר שרציתם בלחיצה על הגלגלת. גם התפריטים במערכת השמע מעט סבוכים אך המסך ברור ומגיב היטב ובמהירות. פתחי המיזוג של הנהג מקפיאים בעיקר את הידיים, ואילו פקד האורות המוכר הוחלף בלחצן אחד שמחליף בין אורות כבויים, אוטומטיים או דולקים, ועשוי לבלבל.

 

אאודי A1אאודי A1

 

אאודי A1 לא מציעה פתרונות אחסון משוכללים. התא בתחתית הקונסולה המרכזית שימושי, מחזיקי הכוסות נמצאים מעט מאחור אך עדיין נוחים לשימוש, ומשענת היד נוחה ומתכווננת אך התא מתחתיה סמלי בלבד. התאים בדלתות אינם גדולים אך מתוכננים היטב, כך גם תא הכפפות. התאים שמתחת למושבים הקדמיים אמנם קטנים אך מאפשרים אחסון נסתר לפריטים חשובים. ציפיותינו לתאים מדופנים בגומי מבודד התבדו. תא המטען בנפח 335 ליטרים וכולל רצפה מתכווננת. קיפול המושב האחורי וקיבוע הרצפה במצב הגבוה יוצרים רצפה שטוחה ומשטח הטענה גדול ושימושי. גובה שפת הטענה בינוני ומפתח דלת רחב מאפשרים נוחות העמסה טובה לתא המטען.

 

אאודי A1אאודי A1

 

שיטוט עירוני באאודי A1 מתבצע בקלות. המימדים הקומפקטיים שקופים לנהג ושדה הראיה מוצלח לכל הכיוונים למרות קורות קדמיות עבות ומסיביות. מראות הצד אינן גדולות במיוחד אך מכסות שטח רחב ומסייעות להתמצאות בשטח. חסרונה של מצלמת רוורס במכונית כה יקרה תמוהה.

 

המתלים הנוקשים מייצרים נסיעה שאינה חוסכת את תוואי הכביש מהנהג ומהנוסעים, אך נדיר מאוד להיתקל במהמורה שתגרום לסגירת מתלה ותזעזע את תא הנוסעים. מחוץ לעיר המתלים הנוקשים דואגים לריסון הולם של תנודות המרכב והרגשה של נסיעה במכונית איכותית ובוגרת. בניגוד למכוניות קטנות אחרות, לא הורגשו קפיצות ונדנודים בכבישים גליים. בידוד רעשי המנוע מוצלח, בידוד רעשי הרוח טוב, ואילו בידוד רעשי הכביש אינו מצטיין כך שרעשי הצמיגים נשמעו היטב, במיוחד בכבישים משובשים.

 

ביצועים

 

אאודי A1 התייצבה למבחן הדרכים עם מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר בהספק 116 כ"ס ומומנט מכובד של 20.4 קג"מ. בשידוך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים מתקבלים ביצועים זריזים. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 9.4 שניות על פי נתוני היצרן ונמשכה 9.5 שניות במדידות שלנו. המהירות המרבית עומדת על 203 קמ"ש.

 

אאודי A1אאודי A1

 

יחידת הנעה זו מוכרת לנו היטב ממפגשים קודמים, אך הפעם היא הרגישה חיה וזריזה במיוחד. היציאה מהמקום מתונה למדי אך ברגע שמגיעים לשיא המומנט ב- 2,000 סל"ד, מתקבלת משיכה החלטית. זמינות הכוח מצויינת והביצועים טובים מאוד. צליל המנוע הייחודי מוחרש היטב וכמעט אינו נשמע, גם רעידות לא הורגשו כלל. תיבת ההילוכים המוכרת זכתה לכיול מוצלח מאוד והפגינה פעולה רהוטה ונטולת רעידות ושיהוקים.

 

אאודי A1 מציגה התנהגות כביש בוגרת מאוד אך אינה מרגשת. רמות האחיזה גבוהות, המכונית לופתת את הכביש היטב ושומרת באדיקות על קו הפניה הנבחר. המתלים הקשיחים וקצרי המהלך תורמים להפחתה מהותית של רכינת המרכב, מה שמאפשר תקיפת פיתולים במהירות גבוהה יותר. העברות משקל מהירות בניסיון לייצר פרובוקציה לא ריגשו את האאודי הקטנה ולכל היותר הורגש הידוק קל של קו הפניה. ההגה מהיר וחד אך משקלו קל מהרצוי והתקשורת מעורפלת. הבלמים הציגו תגובה מהירה ונשיכה חזקה. מהלך הדוושה לינארי ומאפשר לנהג לבחור את מינון הבלימה הרצוי.

 

אאודי A1אאודי A1

 

צריכת דלק

 

במבחן הדרכים שלנו נמדדה צריכת דלק של 16.5 ק"מ לליטר. הנתון אמנם רחוק מנתון היצרן העומד על 20.8 ק"מ לליטר אך מדובר בצריכת דלק חסכונית לכל הדעות. דרגת הזיהום הינה 9 מתוך 15.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי אאודי נחשבת טובה. בדירוג האמינות של ארגון Cosumer Reports לשנת 2019 דורגה אאודי במקום השביעי מתוך 28 יצרנים עם ירידה של 3 מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018. בסקר J.D. Power שנערך בשנת 2019 התברגה אאודי במקום השמיני מתוך 32 יצרנים בארה"ב ואילו רק במקום ה- 21 מתוך 23 יצרנים בגרמניה.

 

אאודי A1אאודי A1

 

אאודי A1 משווקת בישראל עם אחריות יצרן ל- 3 שנים ללא הגבלת ק"מ. את מחירי הטיפולים והחלפים טרם קיבלנו מהיבואנית צ'מפיון מוטורס והם אינם מפורסמים באינטרנט. עלות ביטוח חובה עומדת על כ- 1,800 ₪ ועלות הביטוח המקיף עומדת על כ- 6,000 ₪ לכל נהג מגיל 21 עם ותק נהיגה של 3 שנים ועבר נקי מתביעות ושלילות רישיון. אאודי A1 בגרסה הנבחנת ניצבת בקבוצת רישוי 5 בה מחיר אגרת הרישוי השנתית עומד על 2,412 ₪.

 

בטיחות

 

אאודי A1 טרם נבחנה במבחני הריסוק של ארגון Euro Ncap אך אחיותיה סיאט איביזה ופולקסווגן פולו כבר נבחנו וזכו לציון מרבי של 5 כוכבים מתוך 5. מפרט אבזור הבטיחות מסמן וי על פריטי החובה וכולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, ומערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה. מרכב פרימיום הציפייה היא למפרט עשיר יותר עם פריטים כגון בקרת שיוט אדפטיבית וניטור שטחים מתים, אך אלה מוצעים רק כאופציה בתוספת תשלום לא מבוטלת. דירוג אבזור הבטיחות עומד על 5 מתוך 8.

 

אאודי A1אאודי A1

 

תמורה למחיר

 

אאודי A1 משווקת בישראל עם מנוע 1.0 ליטר במחיר של החל מ- 149,000 ₪ ומנוע 1.5 ליטרים במחיר של החל מ- 169,000 ₪. מפרט האבזור הבסיסי צנוע וכולל מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8.8 אינץ' ותמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, לוח מחוונים דיגיטלי, חיישני אור וגשם, וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ'.

 

חבילת קומפורט מוצעת תמורת 8,900 ₪ וכוללת מפתח חכם, חיישני חניה מקוריים מאחור, מראות צד מונעות סנוור עם חימום וקיפול חשמלי, ובקרת אקלים דו אזורית. חבילת סטייל מוצעת תמורת 14,000 ₪ וכוללת פנסים קדמיים ואחוריים עם תאורת לד מלאה, צביעה דו-גונית, שמשות אחוריות כהות, וחיפוי דמוי עור למשענות היד ובלם החניה.

 

אאודי A1אאודי A1

 

חבילת אפיק מוצעת תמורת סכום אסטרונומי העומד על 65,000 ₪ וכוללת את אבזור 2 החבילות הקודמות ובנוסף חבילת עיצוב חיצונית ספורטיבית בצביעה דו-גונית, מערכת שמע עם מגבר ו- 8 רמקולים, מושבי ספורט קדמיים, דיפוני אלומיניום, תקרה שחורה, ספוילר אחורי, וחישוקים קלים בקוטר 18 אינץ' בצביעה דו-גונית. אם תבחרו את הגרסה החזקה והמאובזרת ביותר בהיצע, תתבקשו לשלם 234,000 ₪ עבור מכונית סופר מיני.

 

אאודי A1 נהנית מנוכחות כמעט בלעדית בקטגוריית הפרימיום סופר מיני. אלפא מיטו כבר ותיקה ואינה מהווה תחרות אמיתית, ואילו מיני קופר פונה לקהל קצת אחר. האאודי הקטנה במשפחה לא מביישת את הפירמה ומפגינה ביצוע מרשים מאוד למכונית קטנה. היא מתהדרת בעיצוב ייחודי, יחידת הנעה זריזה והתנהגות כביש חדה ומאוזנת. הדור החדש מציג עליית מחיר משמעותית ביחס לקודמו עם מפרט אבזור בסיסי ותוספות אבזור המוצעות בסכומים גבוהים מדי, על כן נתקלת אאודי A1 בבעיה בסעיף התמורה למחיר.

 

אאודי A1 1.0 קומפורט סטייל
מנוע טורבו בנזין 3 צילינדרים 999 סמ"ק
הספק מרבי משולב 116/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 20.4/2,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,029 מ"מ
רוחב כללי 1,740 מ"מ
גובה כללי 1,409 מ"מ
בסיס גלגלים 2,563 מ"מ
מיכל דלק 40 ליטרים
נפח תא מטען

335 ליטרים

משקל עצמי 1,200 ק"ג
מהירות מרבית 203 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.4 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 20.8 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 16.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 9 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP טרם נבחנה
רמת אבזור בטיחותי

5 (מתוך 8)

מחיר

171,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.

     
  • מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    מאזדה MX-5 במבחן דרכים – מתיחת פנים

    12.06.19 | מבחני רכב

    מאזדה MX-5 מקבלת מנוע משופר לצד אבזור בטיחות ונוחות נוסף. דחקנו עצמנו אל תוך הרודסטאר המיתולוגית למבחן שופע רוח ויצרים

    מאזדה MX-5 הידועה בכינויה "מיאטה" הינה מכונית הרודסטאר הנמכרת בעולם אשר שורשיה טמונים בשנת 1989 אז הוצג הדור הראשון. הדור הנוכחי והרביעי במספר משמר את המתכון המוצלח של הדגם המקורי, הכולל מנוע קדמי אורכי, הנעה אחורית, משקל קל, וניהוג חד. פשטות מכנית וכיף טהור. במסגרת מתיחת הפנים לה זכה הדגם בשנת 2019

     
  • פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    פיג'ו 308 GT טורבו בנזין במבחן דרכים

    03.06.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 GT מנסה לשלב את הטוב מכל העולמות ולספק נוחות יומיומית גבוהה לצד ביצועים והנאה ברוח ה- GTi

    לפיג'ו כבר יש משפחתית ספורטיבית – 308 GTi עם הספק של 270 כ"ס, תיבת הילוכים ידנית בלבד וטונות של אופי, אבל במבחר קיימות גם גרסאות GT חמימות ואוטומטיות עם מנועי בנזין או דיזל שעלו לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת מבחן בפיג'ו 308 GT טורבו בנזין ובדקנו האם היא מצליחה לרקוד בהצלחה בשתי החתונות.

     
  • סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    סוזוקי ג'ימני החדש 2019 במבחן דרכים

    29.05.19 | מבחני רכב

    הדור הרביעי של סוזוקי ג'ימני כולל מפרט שטח ייחודי, עיצוב כובש והבטחה לאיכות חיים משופרת ביחס לקודמו. יצאנו למבחן כבישטח מסקרן

    שורשיו של סוזוקי ג'ימני טמונים אי שם בתחילת שנות ה- 80 של המאה הקודמת, עם הצגת סוזוקי סמוראי אשר הציע מרכב מיניאטורי ואיכות חיים ספרטנית לצד יכולת שטח עילאית בזכות מכלולים ייעודיים לשטח ומשקל קל. לאלו התלוותה אמינות מופלגת שקנתה לג'ימני קהל מעריצים מושבע. בשושלת האבולוציונית, התפתח הסמוראי הקטן לסוז

     
  • מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    מרצדס ספרינטר החדש 2019 במבחן דרכים

    27.05.19 | מבחני רכב

    מרצדס ספרינטר מגיע בדגם כל חדש ובשלל תצורות מרכב. יצאנו לבחון את גרסת ההיסעים-הובלה המתיימרת להיות מובילת נוסעים נוחה ונושאת מטען פרקטית

    מרצדס ספרינטר שולט ביד רמה בפלח המסחריות הגדולות בישראל ולכלמוביל היבואנית אין כל כוונה לוותר על הכתר עם הגעת הדגם החדש המוצג בדורו השלישי. מרצדס ספרינטר 2019 מוצע במגוון רחב של גרסאות במשקל כולל של 3.5 או 5.5 טון עם אופציה לפלטפורמת הנעה קדמית חדשה. ניתן להזמינו עם בסיס גלגלים קצר או ארוך, בתצורת ק

     
  • סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סיטרואן קקטוס במבחן דרכים - מתיחת פנים

    23.05.19 | מבחני רכב

    סיטרואן קקטוס החדש מתיימר להציע נוחות סיטרואנית בטעם של פעם לצד עיצוב שיקי ותג מחיר נוח. יצחנו לבחון את הצרפתי החדש על כבישים מקומיים

    סיטרואן קקטוס בדורו הקודם אשר הוצג בשנת 2014 הציע עיצוב אוונגרדי סיטרואני הכולל גופי תאורה מפוצלים, כריות אוויר (Air-bumps) סביב המרכב לספיגת מכות חניה, ושלל אלמנטים ייחודיים נוספים. לא מעט אנשים התאהבו בו, אחרים סלדו מהעיצוב השונה, אך קשה היה להתעלם מהקקטוס הייחודי. מתיחת הפנים המקיפה שעבר הדגם לקר

     
  • יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    יונדאי סנטה פה החדש 2019 במבחן דרכים

    21.05.19 | מבחני רכב

    יונדאי סנטה פה מציג התקדמות משמעותית ורמת ביצוע גבוהה מתמיד. יצאנו לבדוק האם הוא מצדיק תג מחיר של 300,000 ₪

    יונדאי סנטה פה המקורי נמנה בין הדגמים שהובילו את המהפכה שהציגה יונדאי בתחילת המיליניום. הדגם התבסס על פלטפורמה ומכלולים מבית יונדאי והצליח לתת פייט ראוי למתחרים. יונדאי סנטה פה היווה כרטיס כניסה ראוי לשוק האמריקאי והפך לאחד הדגמים הפופולריים ביותר של היצרנית בשוק זה. יונדאי סנטה פה 2.2

     
  • טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה האצ'בק היברידית במבחן דרכים

    16.05.19 | מבחני רכב

    המכונית המשפחתית הנמכרת בעולם מוצגת בדורה ה- 12 גם בגרסת האצ'בק עם יחידת הנעה היברידית

    טויוטה קורולה הוא אחד המותגים המוכרים והאהובים בעולם הרכב, וכידוע סוס מנצח לא כדאי להחליף. הנוסחה של טויוטה קורולה נותרה נאמנה למסורת בת 53 שנים, ומיישמת את אותו קונספט מנצח גם בדור האחרון - משפחתית אמינה, שמרנית ויעילה, המבצעת את כל מטלות הנהיגה בצורה טובה וכזו שתתאים כמעט לכל משפחה. ט

     
  • טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    טויוטה קורולה החדשה סדאן היברידית במבחן דרכים

    22.04.19 | מבחני רכב

    טויוטה קורולה החדשה מגיעה לכבוש את שוק הרכב הישראלי. יצאנו לבדוק האם יש לה את התכונות הדרושות לכך

    טויוטה קורולה היא מכונית בעלת חשיבות רבה בשוק הרכב הישראלי. היא מככבת שנים רבות בצמרת טבלת המסירות וצברה מוניטין של מכונית אמינה וסחירה, השומרת היטב על ערכה בשוק המשומשות. לא פלא שטויוטה קורולה צברה מעריצים רבים שלא מעוניינים לשמוע על רכב אחר ומדי מספר שנים משדרגים לטויוטה קורולה חדשה. סרטו

     
  • קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    קיה סיד החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.04.19 | מבחני רכב

    בדורה השלישי מבטיחה קיה סיד המשפחתית להיות טובה יותר בכל ההיבטים. יצאנו לבדוק האם הפעם יש לה סיכוי להצליח בשוק הישראלי

    קיה סיד נשאה את דגל המהפכה של קיה - משפחתית קומפקטית שתוכננה ויוצרה באירופה כדי לקלוע לטעם המקומי. ההצלחה לא איחרה לבוא וערב השקת הדור השלישי מדווחת קיה על למעלה מ- 1.3 מיליון מסירות ברחבי העולם. קיה סיד מחזיקה בנתח של 16% מכלל המסירות של קיה באירופה כאשר גרסת הסטיישן תופסת נתח של 40% ממסירות הדגם.

     
  • פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פיג'ו 308 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    15.04.19 | מבחני רכב

    פיג'ו 308 מגיעה אלינו לאחר מתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני, יחידת הנעה משופרת ואבזור נוסף. יצאנו לבחון את המתכון המשופר

    פיג'ו 308 מוכרת מזה שנים בשוק הרכב הישראלי כמשפחתית סולידית ופרקטית שנפוצה בעיקר בציי הרכב. כעת מגיעה אלינו הצרפתייה לאחרת מתיחת פנים הכוללת עיצוב מעודכן, תיבת 8 הילוכים אוטומטית, ומערכות בטיחות אקטיביות אשר נועדו לשפר את מעמדה בשוק. יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים הופכת את פיג'ו 308 לרלוונטית וכדאית לצ