פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

 

פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

תגיות | משפחתיות גדולות, פיג'ו, 508, מבחן דרכים פיג'ו 508 GT, פיג'ו 508 GT

יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה.

 

פיג'ו 508 GT
יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצועים, התנהגות כביש
חסרונות הנדסת אנוש, שדה ראיה, מחיר

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

כבר במבט ראשון ברור שפיג'ו גייסו את כל הכוחות האפשריים כדי לייצר מכונית בולטת ויוצאת דופן. פיג'ו בחרה במרכב פאסטבק מעוצב וציידה את ה- 508 ביחידת הנעה חזקה, מפרט אבזור מרשים, ותג מחיר גבוה של 240,000 ₪ לגרסת GT הבכירה שהתייצבה למבחן שלנו. יצאנו לבדוק האם יש הצדקה למחיר הגבוה.

 

עיצוב ונוחות

 

פיג'ו 508 החדשה היא אחת מהמכוניות המרשימות שפגשנו לאחרונה ומתחרה חזקה על תואר המשפחתית הגדולה הנאה ביותר. החזית כוחנית, הגריל והפנסים הקדמיים שקועים פנימה, ומעל הגריל כיתוב שם הדגם כבדגמי העבר של פיג'ו. הפנסים המלוכסנים מציגים תאורת לד בהירה ומהם נמתחים צמד ניבי לד בוהקים עד לתחתית הפגוש. הצדודית אלגנטית ומעודנת עם קו מותניים מודגש וגג נמוך המשתפל לאחור עד לדלת תא המטען הקצרה.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

הזנב מציג עיצוב מקורי עם ספויילר מובנה בדלת תא המטען ופגוש בולט עם דיפיוזר מושחר בתחתית. בין הפנסים האחוריים מחבר משטח מושחר והפנסים מציגים גרפיקה מרהיבה ואף מבצעים מופע אור חביב בפתיחת הרכב. רכב המבחן ארז את העיצוב המוצלח בצבע אדום מנצנץ שמשך המון עיניים סקרניות במהלך ימי המבחן.

 

באופן חריג למדי מציגה פיג'ו 508 מידות חיצוניות קטנות מהדור הקודם ובאופן כללי היא קטנה מהמתחרות הישירות. אורכה 4,750 מ"מ, רוחבה 1,860 מ"מ, גובהה 1,413 מ"מ ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,800 מ"מ.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

פתיחת הדלתות מלווה בהורדה קלה של חלונות הצד נטולי המסגרת וחושפת תא נוסעים מרשים המעוצב על פי פילוסופיית i קוקפיט העדכנית של פיג'ו. הדשבורד מחולק לשני מפלסים, העליון עשוי מחומר רך המדמה עור עם תפרים בצבע כתום ומאכלס את פתחי המיזוג, והמפלס התחתון כולל דיפון נאה דמוי עץ מושחר. המסך המרכזי ופקדי קיצורי הדרך פונים באופן מודגש אל עבר הנהג, וההגה הקטן ממוקם נמוך מהרגיל. הקונסולה המסיבית שבין המושבים גבוהה ורחבה, והפקדים שעליה קרובים לנהג ומשלימים עמדת נהג מזמינה.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

הנדסת האנוש השתפרה ביחס לדגמי פיג'ו האחרונים אך היא עדיין מאתגרת ולא שגרתית. מרבית הפונקציות, כולל השליטה על בקרת האקלים, מרוכזות במסך. פקדי קיצור דרך מתחת למסך אמורים לסייע בתפעול מהיר אך שימוש עיוור מצריך תרגול. שורת פקדי מגע מרכזת פונקציות בשימוש תדיר כגון נטרול מערכת Start&Stop, הדלקת וכיבוי המזגן, שליטה בסירקולציית האוויר, ושליטה בחימום המושבים. הפקדים על ההגה מעט מפוזרים. השליטה על עוצמת השמע מתופעלת ע"י שני לחצנים משמאל ואילו העברת שירים או תחנות רדיו מתופעלים ע"י גלגלת מצד ימין. מנוף בקרת השיוט עדיין מוסתר מאחורי ההגה ותפעולו מבלבל. בעת מעבר בין מצבי תצוגה מציג לוח המחוונים הדיגיטלי אנימציות חביבות אך איטיות מאוד, הן גורמות לנהג להמתין להופעת הנתונים ומסיחות את דעתו מהכביש.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

איכות החומרים מעט מאכזבת, מספינת הדגל של המותג ציפינו לרמה גבוהה יותר שתהלום את העיצוב הייחודי ותג המחיר הגבוה. הפקדים בתא הנוסעים מוכרים מיתר דגמי פיג'ו והם מעט מיושנים, חלקם אף מרגישים זולים ולא תואמים לסגמנט. איכות ההרכבה טובה ולא נתקלנו בדיפונים רופפים אך בכבישים משובשים נשמעו צקצוקי פלסטיקה.

 

היצע תאי האחסון מספק והם נוחים לשימוש. לצד בורר ההילוכים תא סגור עם חיבור חשמל וצמד מחזיקי כוסות גדולים. התא שמתחת למשענת היד מדופן היטב ואף מציע תאורה. התקן הטעינה האלחוטי ממוקם מתחת לקונסולה שבין המושבים. הגישה אליו מעט מאתגרת אך הודות לכך מורחק הטלפון הנייד מידי הנהג ומונע שימוש בו בזמן הנהיגה. בסמוך למשטח הטעינה ממוקמים צמד חיבורי USB. תא הכפפות גדול ושימושי אך מיקומו ומבנהו מקשים על הגישה אליו. מתקני הבקבוקים בכל הדלתות מעט קטנים. מאחור צמד מחזיקי כוסות במשענת היד, וכיסים בגב המושבים הקדמיים.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

כדי להיכנס פנימה אל המושבים הקדמיים יש להתכופף ומוטב להיזהר שלא לחטוף מהגג הנמוך. תנוחת הישיבה נמוכה וספורטיבית, המושבים נוחים מאוד ומציעים רכות מפנקת אך לא על חשבון תמיכה הולמת לירכיים ולמותניים. תמיכת הגב והצוואר נפגמת מעט ממבנה המושב וממשענות הראש הממוקמות הרחק מאחור. הכוונון החשמלי מסייע למציאת תנוחת נהיגה נוחה. בסיס המושב מעט קצר והאפשרות להארכתו לא מסייעת שכן קצהו מעוגל ולא מתקבלת תמיכה מספקת לירכיים. מערכת העיסוי חביבה ומנעימה את הזמן בפקקים. עמדת הנהג מציעה מרווח טוב לצדדים ולרגליים אך מרווח הראש מוגבל. מבנה תא הנוסעים מעניק תחושה של ישיבה עמוק בתוך הרכב וסף החלונות הגבוה מעצים זאת.

 

המושב האחורי מציע מרווח סביר לשני נוסעים. בכניסה אליו מוטב להיזהר מהגג הנמוך והיציאה מאתגרת בגלל המושב הנמוך. לטובת הנוסעים מאחור צמד חיבורי USB ופתחי מיזוג, אך אין אבזור מותרות כגון וילונות צד.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

לפיג'ו 508 מרכב פאסטבק כך שדלת תא המטען נפתחת יחד עם החלון האחורי. ברכב המבחן המאובזר תא המטען נפתח ונסגר חשמלית, גם באמצעות חיישן המזהה תנועת רגל מתחת לפגוש האחורי. תא המטען בנפח 487 ליטרים. במבט ראשון רצפת תא המטען הארוכה מרשימה אך הגובה מצומצם ויוצר מבנה רדוד כך שהתקשינו להעמיס עריסה ושלדה של עגלת תינוק. סף ההטענה מעט גבוה אך המפתח רחב ושימושי.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

השילוב בין מושב נהג נמוך לקו חלונות גבוה מגביל את שדה הראיה החוצה אך למרבה המזל ניתן להעזר בחיישני חניה היקפיים ובמערך מצלמות היקפיות. למטיבי לכת הותקנה גם מערכת לחניה אוטומטית שתפקדה היטב בחניה בניצב ובחניה במקביל למדרכה.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

בנסיעה עירונית בפיג'ו 508 מתקבלת תחושה של נהיגה במכונית גדולה וקשה להעריך היכן מסתיימים הפגושים הנמוכים. נוחות הנסיעה העירונית טובה מאוד למעט בהיתקלות עם מפגעים חדי שפה. פסי האטה גדולים גרמו ליותר מדי נדנודי מרכב. מחוץ לעיר נשמרת נוחות הנסיעה הטובה ואף משתפרת, ומתקבלת תחושה רכה ומלטפת. פיג'ו 508 מתמודדת היטב גם עם כבישים גליים ורק בורות אכזריים במיוחד יגרמו לסגירת מתלה. המתלים האדפטיביים מציעים טווח פעולה רחב והשינוי בפעולת הבולמים מורגש. במצב ספורט מתקבלת נסיעה נוקשה מאוד שמעבירה את תוואי הכביש בדיוק רב מדי אל הנוסעים. בידוד הרעשים מצויין. רעשי הצמיגים מורגשים אך לא בתדר מעיק, וקולם מתחזק בנסיעה בכבישים משובשים.

 

ביצועים

 

פיג'ו 508 מוצעת בישראל עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בשני הספקים. לגרסת הכניסה 180 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ, ולגרסת ה- GT הנבחנת הספק של 225 כ"ס ומומנט של 30.6 קג"מ החל מ- 1,750 סל"ד. תיבת 8 הילוכים מבית אייסין מציעה מנופים להעברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 7.3 שניות על פי נתוני היצרן, ובמבחן שלנו נמדדו 8.4 שניות. המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

יחידת ההנעה מרשימה מאוד והופכת את המכונית לזריזה וקלילה. המנוע מושך היטב ובאופן רציף מנקודת שיא המומנט ועד לסל"ד גבוה ומתקבלת תאוצה לינארית מאוד. בתאוצות הביניים הפגין המנוע גמישות וביצועים מצויינים. צליל המנוע סטנדרטי למדי ולא מפתה, ועל כן לא ממש הצטערנו שהוא מבודד היטב ואינו נשמע בתא הנוסעים. תיבת ההילוכים תפקדה טוב מהזכור לנו ממפגשים קודמים. העברות ההילוכים מהירות וחלקות, גם בפקקים ותחת עומס, ולרוב היא צייתנית ונענית לדרישות הנהג. עם זאת, במספר מקרים לאחר תאוצה הציבה התיבה את המנוע בהילוך נמוך ובסל"ד גבוה לזמן רב שלא לצורך.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

העיצוב הספורטיבי יצר ציפיות להתנהגות כביש מענגת והמכונית לא אכזבה. ההגה הקטן והמזמין מתגלה כחד וזריז. מהלכו הקצר וקוטר הסיבוב הקטן מוסיף לחוויה ולא נדרשת פעולת ידיים נמרצת גם בכבישים צדדיים עם עיקולים הדוקים. מצב נהיגה ספורט מקשיח את המתלים ומצמצם את רכינת המרכב בעיקולים. זאת לא הוט האצ' ספורטיבית והמרכב הגדול עדיין נע על המתלים אך לא נרשמו בחילות גם בכבישי הגלבוע המפותלים. התחושה מדוושת הבלם טובה וגם הנשיכה הראשונית הרשימה, אך בנהיגה תובענית נדרשה לחיצה חזקה על הדוושה בכדי לבלום היטב.

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת של פיג'ו 508 עומדת על 17.2 ק"מ לליטר לפי נתוני היצרן אך במבחן שלנו נמדדה צריכת דלק משולבת של 11.7 ק"מ לליטר. נציין כי הפערים בין נהיגה מנהלתית לנהיגה דינמית היו גדולים מאוד, ובשיוט רגוע, כולל בנסיעה בפקקים, נרשמה צריכת דלק של 14.7 ק"מ לליטר. דרגת זיהום האוויר עומדת על 13 מתוך 15.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

התדמית של פיג'ו בישראל סובלת מסטיגמות עבר המתייגות אותה כמכונית שאינה אמינה. בסקר של ארגון J.D. Power שנערך בגרמניה בשנת 2019, הגיעה פיג'ו למקום ה- 16 מתוך 23 יצרנים ,אך בסקר שערך הארגון בקרב נהגים בריטיים, זכתה פיג'ו במקום הראשון מתוך 25 יצרנים כמותג הרכב האמין ביותר. חשוב לזכור כי באירופה נפוצים יותר מנועי דיזל ותיבות הילוכים ידניות, כך שהנתונים לא בהכרח מתאימים לישראל, אך אין ספק שפיג'ו מציגה שיפור משמעותי באמינות הרכבים בשנים האחרונות.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

פיג'ו 508 משווקת בישראל עם אחריות יצרן ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. טיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 20,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון 1,515 ₪, עלות הטיפול השני 1,692 ₪, ועלות הטיפול השלישי 1,515 ₪. סך עלות הטיפולים עד 60,000 ק"מ עומדת על 4,722 ₪, מחיר נמוך במעט מהמקובל בקטגוריית המשפחתיות הגדולות.

 

עלות פנס קדמי 7,310 ₪, עלות פנס אחורי 1,638 ₪, עלות מראת צד 3,848 ₪, עלות צלחות בלם קדמיות 1,246 ₪, ועלות רפידות בלם קדמיות עומדת על 748 ₪. מחירי החלפים מיישרים קו עם המקובל בקרב המתחרות.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

עלות ביטוח חובה לכל נהג מגיל 21 ומעלה עם ותק נהיגה של 3 שנים ללא תביעות ושלילות רישיון, עומדת על 2,139 ₪ לביטוח חובה ו- 8,998 ₪ לביטוח מקיף. פיג'ו 508 GT ניצבת בקבוצת רישוי 6 בה עומדת עלות אגרת הרישוי השנתית על 3,337 ₪.

 

בטיחות

 

פיג'ו 508 צלחה את מבחני הבטיחות של ארגון Euro Ncap בשנת 2018 וגרפה ציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים גבוהים של 96% בהגנה על נוסעים בוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 71% בהגנה על הולכי רגל, ו- 79% עבור מערכות הבטיחות המתקדמות. אבזור הבטיחות עשיר וכולל 6 כריות אוויר, ניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית במהירות עירונית ובין עירונית כולל זיהוי הולכי רגל, תיקון סטיה מנתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים עם מערכת אקטיבית למניעת כניסה לנתיב חסום, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על הרכב במרכז נתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי תנועה, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים.

 

פיג'ו 508 GTפיג'ו 508 GT

 

תמורה למחיר

 

פיג'ו 508 ברמת אבזור פרימיום עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 180 כ"ס, מוצעת במחיר 200,000 ₪. המפרט כולל בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת לבחירת מצבי נהיגה עם מתלים אדפטיביים, מצלמת רוורס, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 10 אינץ' ותמיכה בממשק Apple CarPlay, ריפודי בד בשילוב עור, מפתח חכם, גג זכוכית פנורמי חשמלי, וחישוקי 18 אינץ'.

 

פיג'ו 508 GT הנבחנת עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 225 כ"ס, מוצעת במחיר 240,000 ₪. רשימת האבזור בגרסה זו כוללת בנוסף מערכת חניה אוטומטית, מערך מצלמות היקפיות, ריפודי אלקנטרה בשילוב עור, מושבים קדמיים חשמליים עם זכרונות, עיסוי וחימום, מערכת שמע מבית Focal עם 10 רמקולים, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען עם חיישן זיהוי בפגוש האחורי, תאורת לד מלאה, וחישוקי 19 אינץ'.

 

פיג'ו 508 החדשה מנסה להעיר את קטגוריית המשפחתיות הגדולות ולמצב את עצמה כאופציה הספורטיבית והמעוצבת, והאמת שהיא די מצליחה. פיג'ו 508 מציעה עיצוב ייחודי ונאה, רשימת אבזור עשירה, ביצועים מעולים, וחווית נהיגה מהנה מבלי לפגום בנוחות הנסיעה. פיג'ו כבר הוכיחה עם ה- 3008 שהיא יכולה למכור הרבה מכוניות בישראל אם היא מציעה חבילה מוצלחת בתמחור נכון, אך בקטגוריית המשפחתיות הגדולות נמדדת ההצלחה במספרים קטנים יותר ולא מעט מתחרות מבוססות מוצעות במחיר כניסה נמוך משמעותית, מה שהופך את התחרות לקשה.

 

פיג'ו 508 GT טורבו בנזין אוטומט
מנוע טורבו בנזין 1,598 סמ"ק
הספק מרבי משולב 225/5,550 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 30.6/1,750 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,750 מ"מ
רוחב כללי 1,860 מ"מ
גובה כללי 1,410 מ"מ
בסיס גלגלים 2,800 מ"מ
מיכל דלק 62 ליטרים
נפח תא מטען

487 ליטרים

משקל עצמי 1,420 ק"ג
מהירות מרבית 250 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 7.3 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.7 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 13 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro NCAP 5 כוכבים (2018)
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

239,990 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים בכבישי היבשת הקלאסית. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריק

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן