קאדילק XT4 במבחן דרכים

 

קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

תגיות | פנאי שטח, קאדילק, XT4

סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר.

 

קאדילק XT4 פרימיום לוקצ'ורי 2.0 ליטרים אוט'
יתרונות עיצוב, אבזור נוחות ובטיחות, מרווח
חסרונות נוחות נסיעה, בלמים

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

עיצוב ונוחות

 

עיצובו של קאדילק XT4 מיישר קו עם שפת העיצוב הנוכחית של היצרנית הכוללת קווי מרכב חדים ודרמטיים. קאדילק XT4 מבוסס על פלטפורמת E2xx של GM המשרתת בין היתר את שברולט מאליבו ואקווינוקס, ומציע מראה מרשים בעיקר בזכות ממדים מהנדיבים בקטגוריה. אורכו 4,600 מ"מ, רוחבו 1,880 מ"מ, גובהו 1,630 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,780 מ"מ. מדובר בממדים המתקרבים לדגמים האירופאים מקטגוריה גבוהה יותר. העיצוב מרשים מאוד ומושך מבטים, במיוחד בצבע לבן קריסטל אותו עטה רכב המבחן (תוספת בסך 4,000 ₪). החרטום בעל נוכחות רבה בזכות גריל גדול ומרשים, וגופי תאורת LED עם חתימת אור הנשפכת מקצה יחידת התאורה ועד לתחתית הפגוש. מהצד מרשימות קשתות גלגלים מושחרות המאכלסות חישוקי 20 אינץ', מסילות גג בגוון כרום, ומדרגות צד. בחלק האחורי קורות C הנמתחות לאחור ומקנות טאץ' דינמי למראה. גופי תאורה אחוריים מסוג LED בצורת האות L משלימים נוכחות מהגבוהות בסגמנט.

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

תא הנוסעים מרכך את העיצוב החיצוני הדרמטי ומציג סביבת נהג סולידית אם כי מכובדת מאוד, המעניקה תחושת פרימיום. לא מצאנו כאן תאורת אווירה מתחנפת או פתחי מיזוג בעיצוב מנוע סילון כמו אצל חלק מהמתחרים, אך מצאנו חומרים איכותיים ברובם ושפע דיפוני עור רך בשילוב גימור דמוי עץ. איכות ההרכבה טובה אך לא מתעלה ואינה מיישרת קו עם המתחרים מגרמניה.

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

מערכת המולטימדיה CUE בגרסה העדכנית ביותר כוללת מסך מגע HD בגודל 8 אינץ' המוטה בזווית מעלה. המערכת אינטואיטיבית וקלה לתפעול, מגיבה מהר, ובעלת רזולוציה מצויינת. ניתן לצמד אליה זוג סמארטפונים (אך לא להזרים מידע במקביל) באמצעות קישוריות בלוטות' או באמצעות חיישן NFC הממוקם מתחת למסך ומאפשר חיבור מהיר וקליל במגע, ללא צורך בהפעלת הבלוטות' בנייד. מערכת השמע מבית BOSE מציעה חוויה ווקאלית איכותית הודות ל- 13 רמקולים.

 

מעל לצג מערכת המולטימדיה פתחי מיזוג גבוהים ויעילים. מתחת לצג  נמצאים פקדים פיזיים לשליטה נוחה על מערכת בקרת האקלים שעדיפים על מערך שליטה דרך מסך המגע, ובתחתית הקונסולה מדף אחסון עם שקעי USB, פתח לכרטיס SD, ושקע מתח 12V. משטח הטעינה האלחוטי לסמארטפון נמצא במעין מגלש זמין מתחת למשענת היד שבין המושבים. לוח המחוונים קריא וברור, ובמרכזו צג מחשב דרך צבעוני. בנוסף מצוייד הדגם בתצוגה עילית צבעונית המוקרנת על השמשה הקדמית שהייתה ברורה גם באור שמש. הנדסת האנוש יעילה, ברורה ונטולת תחכומים.

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

המושבים עטויי העור מעולים בזכות משענת גב רחבה ותמיכה צידית טובה, ומאפשרים נהיגה ארוכה המלווה בתחושת פינוק. בגרסת פרימיום לוקצ'ורי הנבחנת, כוללים המושבים הקדמיים כיוון חשמלי גם לקשיחות תמיכת הגב התחתון, חימום, קירור, ועיסוי. ללא ספק, החבר'ה בקאדילק לא חסכו בפינוקים.

 

המרחב לנוסעים הוא יתרון בולט של קאדילק XT4 ביחס לסגמנט. הממדים המכובדים יחד עם בסיס גלגלים באורך 2,780 מ"מ, משלמים דיווידנדים נאים לכל הנוסעים. גם כאשר מלפנים יושבים בנוחות שני נוסעים גבוהים, מרווח הברכיים מאחור נותר מכובד לשני נוסעים. מנהרת הינע בולטת תפריע לנוסע שלישי במרכז. נוסעי המושב האחורי יהנו גם ממרווח נאות לכתפיים ולראש, מחלונות כהים, פתחי אוורור ייעודיים, שקע USB, שקע טריפל C וחימום מושבים. כמו כן ישנה מערכת חשובה למניעת שכחת ילדים במושב האחורי. המערכת פועלת באמצעות התרעה קולית וויזואלית בצג מחשב הדרך בעת יציאה מהרכב לאחר נסיעה בה נפתחה ונסגרה אחת מהדלתות האחוריות. מדובר במערכת פשוטה ויעילה בעלת ערך מוסף כביר בארצנו החמה.

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

הגה המתכוונן חשמלית לעומק ולגובה מאפשר למצוא תנוחת נהיגה נוחה וגבוהה לכל נהג. קו החלונות מעט גבוה ומקשה על תמרון במקומות צפופים, אך סוללת מצלמות 360 מעלות וחיישנים היקפיים מפצים על כך בהחלט. פריט חדשני ומעניין הינו מראה מרכזית שבהינד ידית הופכת למסך המציג את הנעשה מאחורי הרכב דרך מצלמה ייעודית המותקנת מאחורי הרכב. בנוסף ניתן לכוון את בהירות התמונה, לבצע זום, ולשנות את זווית המצלמה. לקח לי מעט זמן להתרגל לשינוי המוצלח, אך לאחר מכן קשה היה לחזור למראה רגילה. אמנם לא ניתן לראות את יושבי המושב האחורי, אך הרציונל הבטיחותי שלשמו נועדה המראה המרכזית מתקיים במלואו בזכות שדה ראיה רחב ונקי, ללא הפרעות מצד משענות ראש, נוסעים או מטען. בתקרת הרכב צמד סוככי שמש הכוללים תאורת איפור, פקדי שליטה בגג הפנורמי, ופקדים לסנכרון שלט פתיחת מחסום הבית והמשרד.

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

בתא הנוסעים מגוון תאי אחסון שימושיים הכוללים תא גדול מתחת למשענת היד המשלב את משטח הטעינה האלחוטי, מדף אחסון בתחתית הקונסולה המרכזית, תא כפפות גדול ומואר, תאי אחסון עמוקים בדלתות, וכיאה לרכב אמריקאי, לא פחות מארבעה מתקני כוסות - שניים מלפנים ושניים במשענת היד במושב האחורי.

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

הכניסה והיציאה מהרכב נוחות בזכות מושב בגובה אידיאלי לבעלי גובה ממוצע, ודלתות ענקיות בעלות מפתח רחב. תא המטען בנפח 637 ליטרים והוא גדול במיוחד ביחס למתחרים. שפת ההטענה שטוחה אך מעט גבוהה. דלת תא המטען נפתחת חשמלית ומאפשרת גם פתיחה חלקית השימושית בחניונים עם תקרה נמוכה. ברמות האבזור הגבוהות מוצעת גם פתיחת תא מטען בעזרת מחוות רגל כאשר סמל קאדילק מוקרן על הרצפה לסימון המיקום המומלץ להנפת הרגל. קיפול המושבים האחוריים יוצר רצפת הטענה שטוחה לחלוטין עם חלל הטענה ענק ושימושי בנפח 1,384 ליטרים. מתחת לרצפת תא המטען שוכן גלגל חלופי עם חישוק פלדה בגודל מלא.

 

הכניסה וההתנעה מתבצעות באמצעות מפתח חכם. כמו כן ישנה אופציה להתנעה מרחוק באמצעות לחיצה על השלט לטובת מיזוג או חימום הרכב בטרם הכניסה אליו. בעת הכניסה לרכב המונע יש להקליד את הקוד בקודן וללחוץ על מתג ההתנעה. תחילת התנועה בעיר חושפת נוחות נסיעה לוקה בחסר. המהלך הראשוני של המתלים מעט נוקשה וגורם לנסיעה קופצנית ולתנודות בעת מעבר על חריצים ושברים. קאדילק XT4 בהחלט מגלה קושי מסוים בשיכוך שיבושים חדים, במיוחד במהירויות נמוכות. פסי האטה, גלים, ושיבושים עגולים יותר, משוככים באופן עדיף אך גם כאן טלטולים ותנודות המרכב גורעים מאיכות הנסיעה הכוללת. בשיוט בכביש המהיר משתפרת נוחות הנסיעה אך חוסר ריסון המטלטל את המרכב בכביש גלי מהווה את נקודת התורפה העיקרית ברכב.

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

בידוד הרעשים מוצלח ורעשים מתחילים לחדור אל תא הנוסעים רק במהירויות גבוהות. קאדילק XT4 מצוייד במערכת נטרול רעשים אקטיבית המורכבת ממיקרופונים המותקנים בתקרה אשר קולטים רעשים בתדרים נמוכים כגון אוושת צמיגים, ומורים למערכת השמע לשדר תדר הפוך לביטול הרעש. קשה לאמוד את טיב המערכת ללא ציוד מקצועי, אך התוצאה הסופית מוצלחת מעבר לממוצע בסגמנט.

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

עם הנעה קדמית, צמיגים בחתך 45, ומרווח גחון מוגבל, קשה לדמיין את קאדילק XT4 צולח שטח טרשי, אך היות ומדובר בקרוסאובר שירד מדי פעם מהאספלט, ירדתי לשבילים כבושים וגם יותר מאתגרים, שם התגלה קאדילק XT4 כפרטנר בינוני. המתלים אינם מצליחים לרסן ביעילות בורות וחריצים. הנסיעה בשטח קופצנית ומתקבלת התחושה שקאדילק XT4 לא נועד להגיע מעבר לשבילי קק"ל שנצלחו ע"י רכבי הליסינג בטיולי שבת.

 

ביצועים

 

קאדילק XT4 מצויד במנוע טורבו טווין סקרול בנזין 4 צילינדרים בנפח 2.0 ליטרים המפיק 237 כ"ס ומומנט מרשים של 35.7 קג"מ ב- 1,500-4,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 9 הילוכים אוטומטית פלנטרית ומספק ביצועים טובים מאוד. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 7.0 שניות עם דחף אחיד בזכות המומנט הבשרני הזמין כבר בסל"ד נמוך ותורם גם לגמישות מנוע המעניקה יכולת שיוט נעימה ותאוצות ביניים טובות. השהיית הטורבו אינה מוחשית כאן כלל. תיבת ההילוכים חלקה, יעילה, ומגיבה בזריזות. התיבה מסוגלת להוריד אפילו 4 הילוכים בזריזות לקראת עקיפה בטוחה. מנופי העברת הילוכים מאחורי גלגל ההגה מסייעים בנהיגה ספורטיבית, ומצב ספורט בבורר מצבי הנהיגה מתבל בפלפל את החוויה הכללית. במצב שיוט מנותקים 2 צילינדרים לטובת חיסכון בדלק. מעל 4,000 סל"ד חודר צליל המנוע אל תא הנוסעים כשהוא מלווה בסאונד ספורטיבי למחצה, אך לאור גמישות המנוע כמעט ואין צורך להגיע לשם.

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

התנהגות הכביש פושרת למדי. גובהו של הרכב מורגש היטב בעת כניסה מהירה לפניה. תחת לחץ, אפילו מתון, תורגש רכינת מרכב וזוויות גלגול מוחשיות. בנהיגה מנהלתית ורגועה אין כל בעיה או תחושת חוסר ביטחון, וניתן גם לנהוג את הקאדילק המגודל במהירות בכביש מפותל, אך תחושת הנהג תגרום לו להפחית את הקצב. להגה משקל טוב והתנגדות מלאכותית, אך הוא חסר תקשורת לחלוטין. הבלמים מהווים את נקודת התורפה המשמעותית השניה בחבילה. מדובר במערכת בלימה אלחוטית מבוססת מגבר בלם אלקטרו-הידראולי המתאפיין במשקל נמוך וממדים קומפקטיים. בפועל, הלחיצה על הדוושה דורשת הפעלת כוח רב, הנהג לא חש כל תגובתיות ביחס לעצימות הבלימה, ועוצמת הבלימה לא הולמת את הביצועים ומשקל הרכב. לא מדובר בסכנה בטיחותית, אבל ראוי וסביר לצפות לבלמים נשכניים בעלי ביצועים טובים משמעותית ברכב כזה.

 

צריכת דלק

 

למרות הממדים, הביצועים המכובדים ומשקל של 1,674 ק"ג, הציג רכב המבחן צריכת דלק משולבת של 10.8 ק"מ לליטר בנהיגה סטנדרטית שכללה הפעלת מזגן ברובה. הנתון שקיבלנו לא רחוק מהנתון הרשמי של היצרן העומד על 11.4 ק"מ לליטר עפ"י התקן האמריקאי הידוע כמציאותי יותר ביחס לאירופאי. מערכת ה- Start & Stop לבטח תרמה לנתון צריכת הדלק המכובד. מיכל דלק בנפח 60 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 14 מתוך 15.

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports לשנת 2019, דורגה קאדילק במקום האחרון מתוך 28 יצרנים. בסקר J.D. Power שנערך בשנת 2019 בארה"ב התברגה קאדילק במקום ה- 24 מתוך 32 יצרנים עם 166 תקלות לכל 100 כלי רכב.

 

קאדילק XT4 משווק עם אחריות מלאה לשלוש שנים או 120,000 ק"מ. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 627 ₪, עלות הטיפול השני 861 ₪, ועלות הטיפול השלישי 627 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 861 ₪. מדובר במחירים זולים מאוד ביחס למתחרים.

 

עלות יחידת תאורה קדמית 14,969 ₪, עלות מראת צד 9,846 ₪, עלות פנס אחורי 5,670 ₪, עלות רפידות בלם קדמיות 1,114 ₪, ועלות צלחות בלם קדמיות 1,876 ₪. עלויות החלפים גבוהות בסגמנט.

 

עלות ביטוח לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות עומדת על כ- 7,000 ₪ לביטוח חובה וכ- 16,000 ₪ לביטוח מקיף.

 

בטיחות

 

קאדילק XT4 לא נבחן במבחני הבטיחות שעורך ארגון Euro Ncap, אך זכה לציון מירבי של 5 כוכבים במבחן הבטיחות של ארגון ה- NHTSA האמריקאי. אבזור הבטיחות עשיר וכולל 8 כריות אוויר, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל גם בנסיעה לאחור עד למהירות 8 קמ"ש, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על תנועה צולבת מאחור, ניטור שטחים מתים, עמעום אורות אוטומטי, רטט במושב הנלווה בכל חיווי התרעה קולי, מצלמות 360 מעלות, חיישני חניה הקפיים, והתרעה על שיכחת ילד במושב האחורי.

 

קאדילק XT4 קאדילק XT4

 

תמורה למחיר

 

קאדילק XT4 ברמת האבזור פרימיום מוצע תמורת 264,900 ₪ והוא כולל בין היתר מערכת מולטימדיה CUE עם צג מגע HD בגודל 8 אינץ', צימוד לשני סמארטפונים באמצעות חיישון NFC, מערכת שמע מבית BOSE עם 13 רמקולים, תצוגה עלית, גג פנורמי נפתח, מראת רוורס דיגיטלית חכמה, משטח טעינה אלחוטי, מערכת בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, כיוונון חשמלי להגה, מערכת התנעה מרחוק, כניסה והתנעה ללא מפתח, פתיחת תא מטען חשמלית, ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם שני זכרונות לנהג, פנסי LED מלאים, וחישוקי 20 אינץ'. גרסת פרימיום לוקצ'ורי הנבחנת מוצעת תמורת 284,900 ₪ וכוללת בנוסף עיסוי, קירור וחימום במושבים הקדמיים, חימום למושבים האחוריים ולהגה, ופתיחת תא המטען במחוות רגל.

 

קאדילק XT4 מציע עיצוב מרשים מאוד, ממדים נדיבים, ושפע אבזור נוחות ובטיחות המקנים תחושת עושר לצד ביצועים מעולים. התחושה הכללית נפגעת בשל מערכת בלימה בינונית ואיכות נסיעה לוקה בחסר הנוצרת עקב מתלים בעלי יכולת שיכוך נמוכה מהמצופה. למעט חסרונות אלו מציע קאדילק XT4 חבילה כוללת תחרותית וכדאית.

 

קאדילק XT4 פרימיום לוקצ'ורי 2.0 ליטרים טורבו אוט'
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 2.0 ליטרים
הספק מרבי משולב 237/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 35.7/1,500-4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 9 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,599 מ"מ
רוחב כללי 1,880 מ"מ
גובה כללי 1,627 מ"מ
בסיס גלגלים 2,780 מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען

637 ליטרים

משקל עצמי 1,674 ק"ג
מהירות מרבית לא נתונה
תאוצה 0-97 קמ"ש (יצרן) 7.0 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 11.4 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 14 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap טרם נבחן
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

284,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.