ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

 

ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

תגיות | משפחתיות גדולות, ניסאן, אלטימה

ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

 

ניסאן אלטימה 2.5 SV אוטומט
יתרונות נוחות נסיעה, צריכת דלק
חסרונות אבזור נוחות דל, מרגישה מעט מיושנת

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

ניסאן אלטימה זכתה לעלות לישראל לראשונה רק בדור החמישי. הדור השישי והנוכחי הושק לפני כשנה וחצי וחשף שלל חידושים כגון מנוע טורבו בנזין עם יחס דחיסה משתנה ומערכת נהיגה חצי אוטונומית מתקדמת, אך לצערנו אלו אינם כלולים במפרט הישראלי. אז מה מציעה ניסאן אלטימה תמורת 169,990 ₪? יצאנו לבדוק.

 

עיצוב ונוחות

 

ניסאן אלטימה החדשה זונחת את הקווים העגלגלים והרכים של הדור הקודם לטובת מראה רבוע ודרמטי. החזית נמוכה ואגרסיבית, והמאפיין הבולט בה הוא גריל ענקי עם קצוות מושחרים ועיטור כרום מודגש אשר מתווה את הקווים לבליטות הכוח במכסה המנוע. פנסי החזית נאים עם תאורת לד מעוצבת, ובתחתית הפגוש צביר פנסים נוסף לתאורת האיתות והערפל.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

ניכר כי מעצבי ניסאן לא הזניחו את הפרופיל ויצרו קו מותניים מודגש. המשטח המושחר בקורה C מנסה להקל מעט את הרושם שמותיר הזנב הארוך אך סרח העודף המשמעותי ושטח הפח הגדול מעל הגלגל האחורי עדיין נוכחים. במבט מאחור המכונית נראית מעט צרה ביחס לאורכה. הפגוש נאה וכולל דיפיוזר וצמד יציאות מפלט אמיתיות ולא פתחי דמה. רכב המבחן עטה גוון לבן פנינה שתרם לאפקט ההגעה.

 

ניסאן אלטימה מציעה מידות חיצוניות דומות למתחרות. אורכה 4,900 מ"מ, רוחבה 1,853 מ"מ, גובהה 1,444 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים 2,825 מ"מ.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

תא הנוסעים מייצר רושם ראשוני טוב, בעיקר בזכות הגוונים הבהירים וריפודי העור. הדשבורד נמוך ומשתפל מטה, ויחד עם שטח השמשות הנדיב מתקבלת תחושה אוורירית. המסך המרכזי ניצב בראש הקונסולה עם פקדי קיצורי דרך בתחתיתו. פתחי המיזוג נדחקו מעט מטה ותחתם פקדי בקרת האקלים. בתחתית הקונסולה תא פתוח עם חיבורי המדיה, ובין המושבים קונסולה רחבה עם בורר הילוכים ומתקני כוסות. המראה הכללי נעים אך שגרתי למדי ואינו חדשני.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

הנדסת האנוש אינה מושלמת. כך למשל פתחי המיזוג הנמוכים מקפיאים בעיקר את ידיו של הנהג. בלם החניה שמופעל בעזרת הרגל מיושן מאוד ובמחיר כזה ציפינו לבלם חניה חשמלי. המסך המרכזי אמנם נאה אך הוא רחוק מהנהג ולתפעולו יש לרכון לפנים. אפשרות להעברת הילוכים ידנית נעדרת מהמפרט לחלוטין. מערכת המולטימדיה כוללת אפשרות להקראת הודעות SMS ועושה זאת באופן מעולה ובכך מונעת מהנהג את הצורך לגעת בטלפון הסלולרי. חבל שהיא אינה מסוגלת לקרוא גם הודעות WhatsApp.

 

איכות החומרים אינה אחידה. הדשבורד המחופה בחומר דמוי עור מקבל ציון טוב אך הפלסטיקה המקיפה את המסך המרכזי וזו שבין המושבים ומעל לוח המחוונים, מאכזבת ביחס למחיר ולמתחרות. ריפודי העור מצילים במידה מסויימת את המצב והם נעימים למגע ולשימוש ממושך. איכות ההרכבה בינונית אך לא נשמעו קרקושים ברכב המבחן.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

היצע תאי האחסון בסיסי למדי וכולל תא פתוח בתחתית הקונסולה, תא גדול מתחת למשענת היד, ותא כפפות בינוני וחסר דיפון. התאים בדלתות שימושיים בזכות גומחה ייעודית השומרת על בקבוק השתיה ניצב ומונעת ממנו ליפול, ומאפשרת אחסון של חפצים נוספים. לטובת הנוסעים מאחור מחזיקי כוסות במשענת היד הנשלפת, תאים בדלתות, וכיסים בגב המושבים הקדמיים.

 

הדלתות הקדמיות גדולות ונפתחות בזווית רחבה אך הצניחה אל המושב הנמוך אינה נוחה. המושב סובל מבסיס קצר ומציע תמיכה בסיסית לירכיים. תנוחת הישיבה נמוכה והיינו שמחים אילו ההגה היה מתכוונן מעט יותר החוצה, אך טווח הכוונון של המושבים רחב ותחושת המרווח טובה. במושב האחורי המרווח טוב במושבים הקרובים לדלתות אך המושב המרכזי צפוף משמעותית ומדרגת תעלת ההינע הבולטת לא משפרת את המצב. צמד שקעי טעינה עומדים לרשות הנוסעים מאחור אך תמוה בעינינו המחסור בפתחי מיזוג ובחלונות כהים במושב האחורי - אבזור חובה בקטגוריה וברמת מחיר זו.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

לניסאן אלטימה תא מטען בנפח 436 ליטרים. מבנהו ארוך ומעט רדוד, ובתי הגלגלים נוגסים בו באופן מורגש. דיפון התא פשוט ובסיסי וכך גם צירי הפתיחה אשר גוזלים מנפח ההטענה. מתחת לרצפה גלגל חלופי קטן וזמני. קיפול המושבים מתבצע דרך מנוף בתא המטען שמשחרר את הנעילה אך יש גם לגשת אל תא הנוסעים ולהשכיב את המשענות. הפתח בין תא המטען לתא הנוסעים צנוע למדי ולא יאפשר הובלת חפצים גדולים.

 

תמרונים צפופים אינם חביבים על ניסאן אלטימה. שטח השמשות אמנם נדיב אך קצוות המרכב אינם נראים ממושב הנהג והחצאיות נמוכות ופגיעות. חיישני חניה היקפיים יכלו לשפר את המצב. מראת הצד האמריקאית בצד הנהג מגדילה את העצמים המשתקפים בה ונדרשת הסתגלות לכך. מראות הצד אינן מציעות קיפול חשמלי ועלולות להפוך פגיעות בחניות צפופות. אחרונה חביבה היא השמשה האחורית הקטנה עם סף גבוה מדי בגלל המדף האחורי הממוקם גבוה ומסתיר רוב הזמן את הרכב מאחור.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

נוחות הנסיעה בעיר טובה. כיול המתלים אינו רך ואמריקאי כפי שציפינו אך הוא מהווה פשרה טובה בין ספיגה לריסון. מחוץ לעיר נשמרת נוחות הנסיעה הטובה אך גלים קטנים יגרמו לתחושה קופצנית בקרב הנוסעים. בידוד רעשי המנוע והרוח טוב אך בידוד רעשי הכביש והצמיגים לא מצטיין ונוכח כבר במהירות דו-ספרתית.

 

ביצועים

 

כפי שסיפרנו, בעת השקת הדור השישי של האלטימה הציגה ניסאן מנוע טורבו בנזין חדשני בנפח 2.0 ליטרים עם 248 כ"ס ויחס דחיסה משתנה, המשמש גם את אינפיניטי. לישראל מיובאת ניסאן אלטימה עם המנוע המוכר מהדור היוצא מסוג בנזין 4 צילינדרים אטמוספרי בנפח 2.5 ליטרים המפיק 188 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 24.8 קג"מ ב- 3,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.7 שניות על פי נתוני היצרן לעומת 9.9 שניות במדידות שלנו.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

יחידת ההנעה אמנם לא נושאת בשורה טכנולוגית מרגשת, אבל בפועל החיים איתה ביומיום נעימים מאוד. תגובות המנוע מעט מעומעמות אך תיבת ההילוכים מפיקה ממנו את המיטב. מדובר בתיבת הילוכים רציפה אשר מדמה החלפות הילוכים ומונעת מצבים של שהייה ממושכת בסל"ד גבוה. גם היציאה מהמקום כמעט מיידית למרות התיבה הרציפה המאופיינת בדרך כלל זינוק עצל מהמקום. חסרו לנו מאוד פקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה או מידית ההילוכים. מצב L מסייע בבלימת מנוע משמעותית בירידות. תחת עומס נרשם שאון מנוע נוכח עם צליל שעושה חשק בעיקר לשחרר את דוושת התאוצה ולשוב לקצב סביר.

 

נסיעה בכבישים מפותלים זה לא הקטע של ניסאן אלטימה. הופתענו מרכינת מרכב סבירה לגמרי, וגם רמת האחיזה טובה, אך עם זאת ההגה נותר אילם לחלוטין ומקשה על הנהג ליצור מינון הפניה מדוייק. הבלמים סובלים ממהלך דוושה ארוך ומתגובה נרפית יחסית, ללא נשיכה מורגשת. לחיצה הגונה אמנם מייצרת בלימה טובה אך לא נוסכת בטחון בנהג. עם הגברה קלה של העומס הגיע תת היגוי מוקדם מהצפוי וסגר סופית את האפשרות להנאה מנהיגה דינמית.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת של ניסאן אלטימה עומדת על 13.7 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן ובהתאם לתקן האמריקאי המחמיר. הופתענו מאוד למדוד במהלך המבחן צריכת דלק משולבת של 14.8 ק"מ לליטר - חסכונית יותר מנתוני היצרן. מיכל דלק בנפח 61 ליטרים מאפשר טווח נסיעה מכובד של כ-850 ק"מ בין תדלוקים. דרגת הזיהום הינה 15 מתוך 15.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

ניסאן נהנית בישראל ממוניטין אמינות טוב, בעיקר בזכות היותה יצרנית יפנית למרות שהיא נשלטת על-ידי רנו הצרפתית כבר קרוב ל- 20 שנים. בסקר של ארגון Consumer Reports שנערך בארה"ב בשנת 2019, הגיעה ניסאן למקום ה- 12 מתוך 28 יצרנים, ירידה של מקום אחד ביחס לשנת 2018. בסקר שערך ארגון J.D. Power בגרמניה בשנת 2019 ומדד את כמות התקלות ל- 100 כלי רכב, הגיעה ניסאן למקום ה- 14 מתוך 23 יצרנים ודגמיה סבלו מ- 118 תקלות לכל 100 כלי רכב, מעט מעל הממוצע בסקר שעמד על 115 תקלות. בסקר דומה שנערך בארה"ב הגיעה ניסאן למקום ה- 15 מתוך 32 יצרנים עם 137 תקלות לכל 100 כלי רכב לעומת הממוצע בסקר שעמד על 136.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

ניסאן אלטימה משווקת בישראל עם אחריות יצרן מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. מרווח הטיפולים עומד על שנה או 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט וטרם זכינו לקבלם מהיבואנית קרסו מוטורס.

 

ביטוח חובה לכל נהג מגיל 21 עם ותק נהיגה של 3 שנים, ללא תביעות ושלילות רישיון יעלה כ- 2,300 ₪ וביטוח מקיף יעלה כ- 4,900 ₪. ניסאן אלטימה ניצבת בקבוצת רישוי 5 ועל כן עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,412 ₪.

 

בטיחות

 

ניסאן אלטימה מיועדת בעיקר לשוק האמריקאי ולכן לא נבחנה ע" ארגון Euro Ncap. ארגון NHTSA האמריקאי בחן את ניסאן אלטימה במבחני הבטיחות בשנת 2019 והעניק לה ציון מרבי של 5 כוכבים מתוך 5. ציון מבחן הריסוק החזיתי מחולק לצד הנהג שזכה ב- 5 כוכבים וצד הנוסע שזכה ב- 4 כוכבים. במבחני הריסוק מהצד זכתה ניסאן אלטימה ב- 5 כוכבים וגם במבחן ההתהפכות זכתה בציון 5 כוכבים.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

אבזור הבטיחות של ניסאן אלטימה בישראל כולל 10 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בעת חירום, בקרת שיוט אדפטיבית הפעילה עד לעצירה מלאה, התרעה על עייפות נהג, מערכת לניטור שטחים מתים עם חיווי ויזואלי והתרעה קולית בעת ניסיון כניסה לנתיב חסום שעבדה נפלא, חיישני רוורס, והתרעה על תנועה חוצה מאחור. ניסאן אלטימה מגיעה לישראל ללא בקרת סטייה מנתיב הנסיעה ולכן מותקנת בה מערכת מובאון בהתקנה מקומית שיצרה התרעות שווא רבות. ציון אבזור הבטיחות הינו 7 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

ניסאן אלטימה משווקת בישראל ברמת אבזור SV במחיר 169,990 ₪. המפרט כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, שקע AUX, שני שקעי USB, מפתח חכם, ריפודי עור, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, עמעום אוטומטי למראה המרכזית, חיישני תאורה, תאורה ראשית מסוג לד, וחישוקי 17 אינץ'.

 

תג המחיר ממצב את ניסאן אלטימה כאחת מגרסאות הכניסה לקטגוריית המשפחתיות הגדולות. למרות שמדובר בדגם חדש ומודרני, הוא מדיף מעט ניחוח של פעם ואנו מאמינים שיקרוץ לנהגים שנרתעים מטכנולוגיית המילה האחרונה ומחפשים סביבת נהג מוכרת ומסורתית. כמו כן, מפרט האבזור הבסיסי אשר מחסיר את הפינוקים המאפיינים את הקטגוריה, צפוי לעמוד בעוכריה.

 

רוכשי ניסאן אלטימה יקבלו עיצוב חיצוני נאה וייחודי, תא נוסעים מרווח, נוחות נסיעה טובה, צריכת דלק חסכונית, ואבזור בטיחות טוב.

 

ניסאן אלטימה 2.5 SV אוטומט
מנוע בנזין 4 צילינדרים 2,488 סמ"ק
הספק מרבי משולב 188/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 24.8/3,600 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,900 מ"מ
רוחב כללי 1,853 מ"מ
גובה כללי 1,444 מ"מ
בסיס גלגלים 2,825 מ"מ
מיכל דלק 61 ליטרים
נפח תא מטען

436 ליטרים

משקל עצמי 1,492 ק"ג
מהירות מרבית לא נתון
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים מתוך 5 (2019)
רמת אבזור בטיחותי 

7 (מתוך 8)

מחיר

169,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,