ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

 

ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

תגיות | משפחתיות גדולות, ניסאן, אלטימה

ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

 

ניסאן אלטימה 2.5 SV אוטומט
יתרונות נוחות נסיעה, צריכת דלק
חסרונות אבזור נוחות דל, מרגישה מעט מיושנת

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

ניסאן אלטימה זכתה לעלות לישראל לראשונה רק בדור החמישי. הדור השישי והנוכחי הושק לפני כשנה וחצי וחשף שלל חידושים כגון מנוע טורבו בנזין עם יחס דחיסה משתנה ומערכת נהיגה חצי אוטונומית מתקדמת, אך לצערנו אלו אינם כלולים במפרט הישראלי. אז מה מציעה ניסאן אלטימה תמורת 169,990 ₪? יצאנו לבדוק.

 

עיצוב ונוחות

 

ניסאן אלטימה החדשה זונחת את הקווים העגלגלים והרכים של הדור הקודם לטובת מראה רבוע ודרמטי. החזית נמוכה ואגרסיבית, והמאפיין הבולט בה הוא גריל ענקי עם קצוות מושחרים ועיטור כרום מודגש אשר מתווה את הקווים לבליטות הכוח במכסה המנוע. פנסי החזית נאים עם תאורת לד מעוצבת, ובתחתית הפגוש צביר פנסים נוסף לתאורת האיתות והערפל.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

ניכר כי מעצבי ניסאן לא הזניחו את הפרופיל ויצרו קו מותניים מודגש. המשטח המושחר בקורה C מנסה להקל מעט את הרושם שמותיר הזנב הארוך אך סרח העודף המשמעותי ושטח הפח הגדול מעל הגלגל האחורי עדיין נוכחים. במבט מאחור המכונית נראית מעט צרה ביחס לאורכה. הפגוש נאה וכולל דיפיוזר וצמד יציאות מפלט אמיתיות ולא פתחי דמה. רכב המבחן עטה גוון לבן פנינה שתרם לאפקט ההגעה.

 

ניסאן אלטימה מציעה מידות חיצוניות דומות למתחרות. אורכה 4,900 מ"מ, רוחבה 1,853 מ"מ, גובהה 1,444 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים 2,825 מ"מ.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

תא הנוסעים מייצר רושם ראשוני טוב, בעיקר בזכות הגוונים הבהירים וריפודי העור. הדשבורד נמוך ומשתפל מטה, ויחד עם שטח השמשות הנדיב מתקבלת תחושה אוורירית. המסך המרכזי ניצב בראש הקונסולה עם פקדי קיצורי דרך בתחתיתו. פתחי המיזוג נדחקו מעט מטה ותחתם פקדי בקרת האקלים. בתחתית הקונסולה תא פתוח עם חיבורי המדיה, ובין המושבים קונסולה רחבה עם בורר הילוכים ומתקני כוסות. המראה הכללי נעים אך שגרתי למדי ואינו חדשני.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

הנדסת האנוש אינה מושלמת. כך למשל פתחי המיזוג הנמוכים מקפיאים בעיקר את ידיו של הנהג. בלם החניה שמופעל בעזרת הרגל מיושן מאוד ובמחיר כזה ציפינו לבלם חניה חשמלי. המסך המרכזי אמנם נאה אך הוא רחוק מהנהג ולתפעולו יש לרכון לפנים. אפשרות להעברת הילוכים ידנית נעדרת מהמפרט לחלוטין. מערכת המולטימדיה כוללת אפשרות להקראת הודעות SMS ועושה זאת באופן מעולה ובכך מונעת מהנהג את הצורך לגעת בטלפון הסלולרי. חבל שהיא אינה מסוגלת לקרוא גם הודעות WhatsApp.

 

איכות החומרים אינה אחידה. הדשבורד המחופה בחומר דמוי עור מקבל ציון טוב אך הפלסטיקה המקיפה את המסך המרכזי וזו שבין המושבים ומעל לוח המחוונים, מאכזבת ביחס למחיר ולמתחרות. ריפודי העור מצילים במידה מסויימת את המצב והם נעימים למגע ולשימוש ממושך. איכות ההרכבה בינונית אך לא נשמעו קרקושים ברכב המבחן.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

היצע תאי האחסון בסיסי למדי וכולל תא פתוח בתחתית הקונסולה, תא גדול מתחת למשענת היד, ותא כפפות בינוני וחסר דיפון. התאים בדלתות שימושיים בזכות גומחה ייעודית השומרת על בקבוק השתיה ניצב ומונעת ממנו ליפול, ומאפשרת אחסון של חפצים נוספים. לטובת הנוסעים מאחור מחזיקי כוסות במשענת היד הנשלפת, תאים בדלתות, וכיסים בגב המושבים הקדמיים.

 

הדלתות הקדמיות גדולות ונפתחות בזווית רחבה אך הצניחה אל המושב הנמוך אינה נוחה. המושב סובל מבסיס קצר ומציע תמיכה בסיסית לירכיים. תנוחת הישיבה נמוכה והיינו שמחים אילו ההגה היה מתכוונן מעט יותר החוצה, אך טווח הכוונון של המושבים רחב ותחושת המרווח טובה. במושב האחורי המרווח טוב במושבים הקרובים לדלתות אך המושב המרכזי צפוף משמעותית ומדרגת תעלת ההינע הבולטת לא משפרת את המצב. צמד שקעי טעינה עומדים לרשות הנוסעים מאחור אך תמוה בעינינו המחסור בפתחי מיזוג ובחלונות כהים במושב האחורי - אבזור חובה בקטגוריה וברמת מחיר זו.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

לניסאן אלטימה תא מטען בנפח 436 ליטרים. מבנהו ארוך ומעט רדוד, ובתי הגלגלים נוגסים בו באופן מורגש. דיפון התא פשוט ובסיסי וכך גם צירי הפתיחה אשר גוזלים מנפח ההטענה. מתחת לרצפה גלגל חלופי קטן וזמני. קיפול המושבים מתבצע דרך מנוף בתא המטען שמשחרר את הנעילה אך יש גם לגשת אל תא הנוסעים ולהשכיב את המשענות. הפתח בין תא המטען לתא הנוסעים צנוע למדי ולא יאפשר הובלת חפצים גדולים.

 

תמרונים צפופים אינם חביבים על ניסאן אלטימה. שטח השמשות אמנם נדיב אך קצוות המרכב אינם נראים ממושב הנהג והחצאיות נמוכות ופגיעות. חיישני חניה היקפיים יכלו לשפר את המצב. מראת הצד האמריקאית בצד הנהג מגדילה את העצמים המשתקפים בה ונדרשת הסתגלות לכך. מראות הצד אינן מציעות קיפול חשמלי ועלולות להפוך פגיעות בחניות צפופות. אחרונה חביבה היא השמשה האחורית הקטנה עם סף גבוה מדי בגלל המדף האחורי הממוקם גבוה ומסתיר רוב הזמן את הרכב מאחור.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

נוחות הנסיעה בעיר טובה. כיול המתלים אינו רך ואמריקאי כפי שציפינו אך הוא מהווה פשרה טובה בין ספיגה לריסון. מחוץ לעיר נשמרת נוחות הנסיעה הטובה אך גלים קטנים יגרמו לתחושה קופצנית בקרב הנוסעים. בידוד רעשי המנוע והרוח טוב אך בידוד רעשי הכביש והצמיגים לא מצטיין ונוכח כבר במהירות דו-ספרתית.

 

ביצועים

 

כפי שסיפרנו, בעת השקת הדור השישי של האלטימה הציגה ניסאן מנוע טורבו בנזין חדשני בנפח 2.0 ליטרים עם 248 כ"ס ויחס דחיסה משתנה, המשמש גם את אינפיניטי. לישראל מיובאת ניסאן אלטימה עם המנוע המוכר מהדור היוצא מסוג בנזין 4 צילינדרים אטמוספרי בנפח 2.5 ליטרים המפיק 188 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ומומנט של 24.8 קג"מ ב- 3,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה ומספק תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 8.7 שניות על פי נתוני היצרן לעומת 9.9 שניות במדידות שלנו.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

יחידת ההנעה אמנם לא נושאת בשורה טכנולוגית מרגשת, אבל בפועל החיים איתה ביומיום נעימים מאוד. תגובות המנוע מעט מעומעמות אך תיבת ההילוכים מפיקה ממנו את המיטב. מדובר בתיבת הילוכים רציפה אשר מדמה החלפות הילוכים ומונעת מצבים של שהייה ממושכת בסל"ד גבוה. גם היציאה מהמקום כמעט מיידית למרות התיבה הרציפה המאופיינת בדרך כלל זינוק עצל מהמקום. חסרו לנו מאוד פקדי העברת הילוכים מגלגל ההגה או מידית ההילוכים. מצב L מסייע בבלימת מנוע משמעותית בירידות. תחת עומס נרשם שאון מנוע נוכח עם צליל שעושה חשק בעיקר לשחרר את דוושת התאוצה ולשוב לקצב סביר.

 

נסיעה בכבישים מפותלים זה לא הקטע של ניסאן אלטימה. הופתענו מרכינת מרכב סבירה לגמרי, וגם רמת האחיזה טובה, אך עם זאת ההגה נותר אילם לחלוטין ומקשה על הנהג ליצור מינון הפניה מדוייק. הבלמים סובלים ממהלך דוושה ארוך ומתגובה נרפית יחסית, ללא נשיכה מורגשת. לחיצה הגונה אמנם מייצרת בלימה טובה אך לא נוסכת בטחון בנהג. עם הגברה קלה של העומס הגיע תת היגוי מוקדם מהצפוי וסגר סופית את האפשרות להנאה מנהיגה דינמית.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת של ניסאן אלטימה עומדת על 13.7 ק"מ לליטר על פי נתוני היצרן ובהתאם לתקן האמריקאי המחמיר. הופתענו מאוד למדוד במהלך המבחן צריכת דלק משולבת של 14.8 ק"מ לליטר - חסכונית יותר מנתוני היצרן. מיכל דלק בנפח 61 ליטרים מאפשר טווח נסיעה מכובד של כ-850 ק"מ בין תדלוקים. דרגת הזיהום הינה 15 מתוך 15.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

ניסאן נהנית בישראל ממוניטין אמינות טוב, בעיקר בזכות היותה יצרנית יפנית למרות שהיא נשלטת על-ידי רנו הצרפתית כבר קרוב ל- 20 שנים. בסקר של ארגון Consumer Reports שנערך בארה"ב בשנת 2019, הגיעה ניסאן למקום ה- 12 מתוך 28 יצרנים, ירידה של מקום אחד ביחס לשנת 2018. בסקר שערך ארגון J.D. Power בגרמניה בשנת 2019 ומדד את כמות התקלות ל- 100 כלי רכב, הגיעה ניסאן למקום ה- 14 מתוך 23 יצרנים ודגמיה סבלו מ- 118 תקלות לכל 100 כלי רכב, מעט מעל הממוצע בסקר שעמד על 115 תקלות. בסקר דומה שנערך בארה"ב הגיעה ניסאן למקום ה- 15 מתוך 32 יצרנים עם 137 תקלות לכל 100 כלי רכב לעומת הממוצע בסקר שעמד על 136.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

ניסאן אלטימה משווקת בישראל עם אחריות יצרן מלאה ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. מרווח הטיפולים עומד על שנה או 15,000 ק"מ. מחירי הטיפולים אינם מפורסמים ברשת האינטרנט וטרם זכינו לקבלם מהיבואנית קרסו מוטורס.

 

ביטוח חובה לכל נהג מגיל 21 עם ותק נהיגה של 3 שנים, ללא תביעות ושלילות רישיון יעלה כ- 2,300 ₪ וביטוח מקיף יעלה כ- 4,900 ₪. ניסאן אלטימה ניצבת בקבוצת רישוי 5 ועל כן עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 2,412 ₪.

 

בטיחות

 

ניסאן אלטימה מיועדת בעיקר לשוק האמריקאי ולכן לא נבחנה ע" ארגון Euro Ncap. ארגון NHTSA האמריקאי בחן את ניסאן אלטימה במבחני הבטיחות בשנת 2019 והעניק לה ציון מרבי של 5 כוכבים מתוך 5. ציון מבחן הריסוק החזיתי מחולק לצד הנהג שזכה ב- 5 כוכבים וצד הנוסע שזכה ב- 4 כוכבים. במבחני הריסוק מהצד זכתה ניסאן אלטימה ב- 5 כוכבים וגם במבחן ההתהפכות זכתה בציון 5 כוכבים.

 

ניסאן אלטימהניסאן אלטימה

 

אבזור הבטיחות של ניסאן אלטימה בישראל כולל 10 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בעת חירום, בקרת שיוט אדפטיבית הפעילה עד לעצירה מלאה, התרעה על עייפות נהג, מערכת לניטור שטחים מתים עם חיווי ויזואלי והתרעה קולית בעת ניסיון כניסה לנתיב חסום שעבדה נפלא, חיישני רוורס, והתרעה על תנועה חוצה מאחור. ניסאן אלטימה מגיעה לישראל ללא בקרת סטייה מנתיב הנסיעה ולכן מותקנת בה מערכת מובאון בהתקנה מקומית שיצרה התרעות שווא רבות. ציון אבזור הבטיחות הינו 7 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

ניסאן אלטימה משווקת בישראל ברמת אבזור SV במחיר 169,990 ₪. המפרט כולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ', תמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, שקע AUX, שני שקעי USB, מפתח חכם, ריפודי עור, כוונון חשמלי למושבים הקדמיים, עמעום אוטומטי למראה המרכזית, חיישני תאורה, תאורה ראשית מסוג לד, וחישוקי 17 אינץ'.

 

תג המחיר ממצב את ניסאן אלטימה כאחת מגרסאות הכניסה לקטגוריית המשפחתיות הגדולות. למרות שמדובר בדגם חדש ומודרני, הוא מדיף מעט ניחוח של פעם ואנו מאמינים שיקרוץ לנהגים שנרתעים מטכנולוגיית המילה האחרונה ומחפשים סביבת נהג מוכרת ומסורתית. כמו כן, מפרט האבזור הבסיסי אשר מחסיר את הפינוקים המאפיינים את הקטגוריה, צפוי לעמוד בעוכריה.

 

רוכשי ניסאן אלטימה יקבלו עיצוב חיצוני נאה וייחודי, תא נוסעים מרווח, נוחות נסיעה טובה, צריכת דלק חסכונית, ואבזור בטיחות טוב.

 

ניסאן אלטימה 2.5 SV אוטומט
מנוע בנזין 4 צילינדרים 2,488 סמ"ק
הספק מרבי משולב 188/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 24.8/3,600 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,900 מ"מ
רוחב כללי 1,853 מ"מ
גובה כללי 1,444 מ"מ
בסיס גלגלים 2,825 מ"מ
מיכל דלק 61 ליטרים
נפח תא מטען

436 ליטרים

משקל עצמי 1,492 ק"ג
מהירות מרבית לא נתון
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 8.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 13.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 14.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 15 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים מתוך 5 (2019)
רמת אבזור בטיחותי 

7 (מתוך 8)

מחיר

169,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.