אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

 

אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

תגיות | פנאי שטח, אאודי, Q3

סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35TFSI החדש ובדקנו האם הוא מסוגל לכבוש את קטגוריית רכבי הפנאי פרימיום הקומפקטיים.

 

אאודי Q3 TFSI קומפורט 1.5 ליטרים אוטומט
יתרונות עיצוב, תחושת יוקרה, בידוד רעשים
חסרונות מחיר, אבזור ביחס למחיר

 

אאודי Q3אאודי Q3

 

עיצוב ונוחות

 

הדור החדש של אאודי Q3 מציג עיצוב אגרסיבי בעל קווי רוחב מודגשים. ביחס לדור הקודם העיצוב חודד ולוטש לטובת מראה יוקרתי. תאורת לד מלאה וחתימת אור בסגנון חצים מעניקה אופי מודרני לקרוסאובר הקומפקטי. חזית הרכב יוצרת רושם ראשוני מצויין הודות לגריל הגדול המוסיף פאסון ותורם למראה עוצמתי. בתחתית הפגוש הקדמי כונסי אוויר מדומים, וחיפויי פלסטיק כהים סביב המרכב מעניקים לרכב את מראה הפנאי הנחשק. מידותיו של אאודי Q3 ממוצעות לסגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים. אורכו 4,484 מ"מ, רוחבו 1,849 מ"מ, גובהו 1,565 מ"מ, ובסיס הגלגלים נמתח על פני 2,677 מ"מ.

 

אאודי Q3אאודי Q3

 

תא הנוסעים מהודר ויוקרתי, וממשיך את שפת העיצוב החדשה של אאודי. חומרי הדיפון איכותיים מאוד ומגוונים עם שימוש בעור ואלומיניום, וגם איכות ההרכבה משובחת. בגרסה הנבחנת שולטים הצבעים הבהירים, ביניהם ריפודי מושבים בצבע קרם ותקרה בהירה המעניקים תחושה אוורירית ומרגיעה. לוח המחוונים הקלאסי הוחלף במסך דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ' המציג בצורה נוחה ונעימה את המידע הדרוש מבלי להעמיס בפרטים. התצוגה משתנה בהתאם לדרישת הנהג על מנת להציג נתוני מדיה, צריכת דלק, ושיחות טלפון אחרונות.

 

הקונסולה המרכזית נוטה קלות לכיוונו של הנהג וכוללת מסך מגע בגודל 8.8 אינץ' המשלב מערכת MMI חדשה ונוחה מאוד לתפעול. החיבור לאייפון ואנדרואיד נעשה בקלות יתרה דרך Apple CarPlay או Android Auto. מעל המסך המרכזי פתחי אוורור ותחתיו פקדי מערכת בקרת האקלים המפוצלת. בתחתית הקונסולה משטח להנחת הסמארטפון. בורר ההילוכים קלאסי ונוח עם מצב ספורט זמין בכל מצב נסיעה. כרגיל באאודי, כל הפקדים ברכב באיכות גבוהה ונעימים למגע, הנדסת האנוש מצויינת וקל להפעיל את כל הפונקציות ברכב, למעט השימוש בפקד האחראי על הפעלה, כיבוי ועוצמת השמע הממוקם מעט רחוק מהנהג וקרוב יותר לנוסע.

 

אאודי Q3אאודי Q3

 

המושבים הקדמיים רכים, מספקים מידה מספקת של תמיכה ומתכווננים חשמלית. כמקובל בקטגוריה, גובה המרכב עוזר מאוד לכניסה ויציאה באופן נוח ללא צורך להתכופף. קו חלונות בגובה בינוני, שטח שמשות גדול וקורות A צרות באופן יחסי מעניקים תחושת מרווח ושדה ראיה טוב לפנים ולצדדים. שדה הראיה לאחור נפגע מעט עקב שמשה אחורית צרה וקורות C רחבות, אך מצלמות ומערך חיישנים של 360 מעלות מסייעים בתמרונים.

 

אאודי Q3אאודי Q3

 

מאחור מושבים הניתנים להזזה על מסילה לטובת הגדלת מרווח הרגליים על חשבון נפח תא המטען, כך שהנוסעים מאחור יהנו ממרווח ברכיים נדיב גם אם הנוסעים מלפנים גבוהים ומסיטים את מושבם לאחור. מדרגת תעלת הינע גדולה מפריעה לרגלי הנוסע היושב במושב האמצעי מאחור. כל אחד מהמושבים האחוריים ניתן לקיפול בנפרד לטובת גמישות בהובלת ציוד ונוסעים. הגג הגבוה מסדר מרווח ראש נדיב. בנוסף ייהנו הנוסעים מאחור מפתחי מיזוג נדיבים ומחלונות כהים אשר מעניקים תחושת פרטיות ומגנים מפני השמש.

 

פתרונות האחסון שמציעה אאודי חכמים ונוחים מאוד ומצביעים על הנדסת אנוש טובה. תא הכפפות רחב ועמוק, התא מעל בורר ההילוכים שימושי ובעל משטח מונע החלקה, והתא שמתחת למשענת היד הקדמית מציע נפח סביר. בין המושבים הקדמיים זוג מחזיקי כוסות רחבים וביניהם תא ייעודי לסמארטפון השומר עליו מתזוזות מיותרות במהלך הנסיעה. בדלתות הקדמיות תאי אחסון גדולים היכולים להכיל בקבוק בנפח ליטר וחצי בקלות. בולט בחסרונו תא ייעודי למשקפיים. תא המטען בנפח 530 ליטרים בעל מפתח רחב וסף הטענה נמוך המקלים על העמסת ציוד לרכב. בגרסת המבחן דלת תא המטען נפתחת ונסגרת חשמלית. מתחת לרצפת תא המטען גלגל חלופי זמני קטן מידות.

 

אאודי Q3אאודי Q3

 

טיילנו ברחבי הארץ ונהנינו מנוחות נסיעה משובחת ורכה המצליחה לנצח את רוב מכשולי הדרך העירוניים והכפריים. בדקנו את הרכב גם מחוץ לאספלט ולהפתעתנו הצלחנו לטייל עם אאודי Q3 החדש בהרי הכרמל היפים מבלי לחשוש שנתקע. לא מדובר ברכב שטח כמובן, אלא בקרוסאובר עירוני שמסתדר עם תנאי דרך מעט משובשים בהצטיינות, תוך שימוש במתלים נהדרים. כיאה למותג יוקרה, אאודי Q3 החדש מציע בידוד רעשים מוצלח מאוד גם במהירויות גבוהות.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה ברכב המבחן שהגיע בגרסת 35TFSI כוללת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולמערכת הנעה קדמית. תאוצה מאפס למאה קמ"ש אורכת 9.2 שניות והמהירות המרבית 207 קמ"ש.

 

אאודי Q3אאודי Q3

 

יחידת ההנעה מספקת נסיעה נעימה ושקטה בכבישים עירוניים ובינעירוניים. כאשר תיבת ההילוכים נדרשת להגיב ללחיצה על הדוושה ולהוריד הילוכים היא מבצעת את המשימה במהירות ומגיבה היטב אך לא בצורה ספורטיבית, והעדר בורר מצבי נהיגה מאשר זאת. בנהיגה יומיומית המנוע וגם תיבת ההילוכים מגיבים באופן נפלא ולא נרשם חוסר בכוח זמין באף שלב.

 

בכבישים המפותלים שברכס הכרמל שמחנו לגלות כי השלדה ומערכות ההנעה מגיבות בחדות ובזריזות יחסית לדרישות הנהג, ורושמות יכולת לא רעה בכלל שאף העלתה חיוך על פנינו. אומנם ההגה חשמלי ונותן תחושה של מרחק מהכביש, אך יודע לדייק כשצריך. מערכות הבטיחות ברכב התערבו מדי פעם והפריעו לתענוג אך כאשר הן כבויות, ניתן להרגיש את גודל הרכב ולעיתים מגיעים למצב של היגוי יתר שמצריך מהנהג יכולות נהיגה כדי לצאת ממצבים מסוכנים, לכן איננו ממליצים לבטלן.

 

אאודי Q3אאודי Q3

 

צריכת דלק

 

צריכת הדלק המשולבת במהלך ימי המבחן עמדה על 10.6 ק"מ לליטר ובשיוט בין עירוני הציג מחשב הדרך 17 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 58 ליטרים יאפשר טווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים בנסיעה מנהלתית. דרגת זיהום האוויר הינה 12 מתוך 15.

 

אאודי Q3אאודי Q3

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי אאודי נחשבת טובה. בדירוג האמינות של ארגון Cosumer Reports לשנת 2019 דורגה אאודי במקום השביעי מתוך 28 יצרנים עם ירידה של 3 מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018.

 

אאודי Q3אאודי Q3

 

בסקר J.D. Power שנערך בשנת 2019 התברגה אאודי במקום השמיני מתוך 32 יצרנים בארה"ב ורק במקום ה- 21 מתוך 23 יצרנים בגרמניה.

 

אאודי Q3 משווק בישראל עם 3 שנות אחריות ללא הגבלת ק"מ. עלויות הטיפולים והחלפים לא נמסרו לידינו מצ'מפיון מוטורס היבואנית והם אינם מפורסמים באינטרנט. עעלות ביטוח חובה עומדת על כ- 1,600 ₪, ועלות ביטוח מקיף לכל נהג מגיל 21 עם ותק נהיגה של 3 שנים, ללא תביעות ושלילות רישיון עומדת על כ- 9,400 ₪.

 

בטיחות

 

במבחני הריסוק של ארגון Euro Ncap שנערכו בשנת 2018, זכה אאודי Q3 לציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 95% בהגנה על נוסעים בוגרים, 86% בהגנה על ילדים, 76% בהגנה על הולכי רגל, ו- 85% על תפקוד מערכות הבטיחות.

 

אאודי Q3אאודי Q3

 

אבזור הבטיחות בגרסת הבסיס כולל בין היתר 6 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים, בלימה אוטומטית בעת חירום, ומערכת אקטיבית לתיקון סטייה מנתיב הנסיעה. חבילת קומפורט כוללת בנוסף חיישני חניה מלפנים ומאחור, וחבילת Tech Pack האופציונלית מוסיפה מצלמת רוורס, ניטור שטחים מתים, ובקרת שיוט אדפטיבית עם סיוע בעומסי תנועה העוקבת אחר רכבים במהירות משתנה תוך שמירה על נתיב הנסיעה.

 

תמורה למחיר

 

אאודי Q3 בגרסת הבסיס 35TFSI מוצע במחיר 253,900 ₪ וכולל בין היתר לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת MMI עם מסך בגודל 8.8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, תאורת LED, מושב נהג חשמלי, ריפוד עור משולב בד, חלון גג פנורמי, וחישוקי 18 אינץ'.

 

חבילת קומפורט שמחירה 12,000 ₪ מוסיפה לרשימה מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית, מראות צד עם חימום וקיפול חשמלי, וחיישני חניה מלפנים ומאחור.

 

חבילת Tech Pack שמחירה 13,000 ₪ כוללת בנוסף מצלמת רוורס, בקרת שיוט אדפטיבית, ומערכת ניטור שטחים מתים.

 

אאודי Q3 מוצע בנוסף בגרסת 40TFSI עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס ומערכת הנעה כפולה עם חבילת קומפורט כסטנדרט במחיר 279,900 ₪. גם כאן ניתן להוסיף את חבילת Tech Pack שמחירה 13,000 ₪ כפי שהוזכר קודם.

 

אאודי Q3 מעניק תחושת יוקרה ונינוחות הבאה לידי ביטוי במראה מדוקדק ודרמטי, אווירה נעימה בתא הנוסעים, ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות. בנוסף מציג אאודי Q3 בידוד רעשים טוב ויכולת דינמית טובה. מחירו הגבוה עם חבילות האבזור המתבקשות מרחיק מעט לקוחות פוטנציאליים, אך הלקוחות שיחליטו לנסות יגלו רכב פנאי קומפקטי יוקרתי אשר מדבר בשפת אאודי בכל מילימטר מגופו.

 

אאודי Q3 TFSI קומפורט עם חבילת Tech Pack
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,498 סמ"ק
הספק מרבי משולב 150/5,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.5/1,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,484 מ"מ
רוחב כללי 1,849 מ"מ
גובה כללי 1,565 מ"מ
בסיס גלגלים 2,677 מ"מ
מיכל דלק 58 ליטרים
נפח תא מטען

530 ליטרים

משקל עצמי 1,570 ק"ג
מהירות מרבית 207 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 17.2 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 10.6 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 12 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים מתוך 5 (2018)
רמת אבזור בטיחות

7 (מתוך 8)

מחיר

278,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.