פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

 

פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

תגיות | פנאי שטח, פולקסווגן, טיגואן

רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלה ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר של 195,000 ₪. פולקסווגן נהנית מתדמית של מותג חצי פרימיום בישראל וכעת גם מרמת אבזור טובה. יצאנו לבחון את האטרקטביות של הגרסה החדשה.

 

פולקסווגן טיגואן 1.5 ליטרים אוטומטי
יתרונות תאנוסעים איכותי, אבזור, תדמית
חסרונות תמורה למחיר

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

עיצוב ונוחות

 

פולקסווגן טיגואן מבוסס למעשה על הפלטפורמה של פולקסווגן גולף, בתוספת ההגבהות ושינויי העיצוב הנחוצים להקניית מראה השטח המבוקש. הפרופורציות מוצלחות והתוצאה הסופית מכובדת, סולידית, ותקלע לטעמם של חובבי המותג. תאורת LED מלאה מלפנים ומאחור, חישוקי 18 אינץ' חדשים, ומסילות גג מקנים נופך של פרימיום להופעה, המתבססת ברובה על סמל המותג והתדמית הנלווית אליו.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

גם הכניסה לתא הנוסעים מספקת את תחושת הפרימיום ומיישרת קו עם העיצוב המוכר והנקי המאפיין את המותג. במרכז הקונסולה מסך מגע מזכוכית בגודל 8 אינץ' המעניק תחושה יוקרתית, אליו נלווה לוח מחוונים דיגיטלי מעשיר. מעבר לכך מדובר בתא הנוסעים המוכר והטוב של פולקווסגן, אשר גם בערוב ימיו מציע חומרים איכותיים, מהטובים בקטגוריה, והנדסת אנוש טובה ואינטואיטיבית. כל הפקדים והמנופים איכותיים ומעניקים פידבק מוצלח וחווית שימוש המותירה רושם איכותי. אם נרד לפרטים נגלה כי הדלתות האחוריות כוללות דיפון בחומרים קשיחים וזולים יותר, אך מדובר בתופעה מוכרת ומקובלת בסגמנט זה.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

המושבים הקדמיים, על אף היותם עטויי עור איכותי, אינם מעניקים נוחות או תמיכה עדיפה על אלו הנמצאים בקרוסאובר עממי. מושב הנהג כולל כיוונון חשמלי גם למסעד הגב התחתון, ויחד עם כוונון ידני להגה, לגובה ולעומק, ניתן למצוא תנוחת נהיגה שולטת ונוחה. תנוחת הישיבה הגבוהה יחד עם קו חלונות נמוך וקורות A לא עבות מתקבל שדה ראיה טוב לכל הכיוונים המאפשר כושר תמרון עירוני קליל ונינוח. בתמרונים צפופים במיוחד ניתן להסתייע במצלמות ה- 360 המעלות.

 

המרווח לנוסעים מלפנים טוב מאוד וגם מאחור המרווח טוב לשני נוסעים, עם אפשרות להזחת המושבים ביחס 60:40 על גבי מסילה. מדרגת גל ההינע בולטת בגודלה ומנטרלת כמעט לחלוטין את השימוש במושב האמצעי. זווית משענת הגב מאחור טובה והנוסעים יהנו גם מפתחי מיזוג נפרדים עם בקרת אקלים נפרדת, שקע USB, שקע 12V, חלונות כהים, ומגשים מתקפלים בגב המושבים הקדמיים. מערכת השמע כוללת 8 רמקולים ומפיקה צליל נקי ובס טוב, אף שאינה מתפארת במותג אודיו מוכר.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

הכניסה והיציאה מהרכב נוחות וטבעיות בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי. בתא הנוסעים תאי אחסון רבים והשימושי ביותר נמצא מתחת למשענת היד. סוככי השמש מקנים תחושה איכותית וכוללים מראות עם תריסים ותאורה נעימה. דלת תא המטען נפתחת חשמלית ונפח תא המטען 520 עד 615 ליטרים, תלוי במיקום המושבים האחוריים. סף ההטענה נוח והמפתח גבוה ורחב דיו כך שהגישה למטען נוחה מאוד. מתחת לרצפת תא המטען גלגל חלופי קומפקטי מפלדה.

 

התנועה בעיר נעימה בזכות תנוחת ישיבה גבוהה ותא נוסעים שקט ומבודד מרעשי החוץ, אך נוחות הנסיעה נפגמת בשל כיול קשיח של הבולמים המתקשים לרסן באופן יעיל שברים וחריצים אכזריים הפזורים ברחבי הכרך. מעבר על פסי האטה ושיבושים רוחביים הדורשים עבודה עמוקה יותר מהבולמים, מגלים כושר שיכוך טוב. מחוץ לעיר איכות הנסיעה משתפרת מאוד, עם ריסון טוב על כביש מהיר וגלי, אך לאורך נסיעת המבחן נתגלתה רגישות מטרידה מאוד לרוחות צד. בכביש המהיר רעשי הצמיגים והרוח מתחילים לחדור לתא הנוסעים ברמה סבירה בהחלט, עם תלות ברורה ברמת הסלילה והאספלט.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

ירידה לשבילים עם פולקסווגן טיגואן חושפת נסיעה קופצנית מלאת ויברציות ולא נעימה. ברור לנו כי פולקסווגן טיגואן לא נועד להגיע מעבר לשבילי קק"ל הסלולים ומעדיף להישאר בסביבה האורבנית.

 

ביצועים

 

פולקסווגן טיגואן שהתייצב למבחן הדרכים שלנו צויד במנוע טורבו בנזין TSI בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ ב- 1,500-3,500 סל"ד. מנוע זה מחליף בהדרגה את מנוע ה- 1.4 ליטרים הפורש בכל קשת דגמי הקונצרן. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים המוכרת משאר דגמי הקונצרן ולמערכת הנעה קדמית.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

כפי שמרמזים הנתונים על הנייר, המנוע מציג גמישות מעולה כבר בסל"ד מאוד נמוך, אך המשקל הכבד (1,550 ק"ג) פוגע בזריזות המוכרת מדגמים משפחתיים עם יחידת הנעה זו. תיבת ההילוכים מהווה פרטנרית מעולה ומשתפת פעולה בהעברות חלקות ומהירות. התוצאה הסופית טובה ולא מעבר לכך, עם תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 9.2 שניות על הנייר או 10.0 שניות במדידה על הכביש, ותאוצות ביניים בטוחות למדי.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

בכביש המפותל מציג פולקסווגן טיגואן התנהגות כביש בטיחותית, צפויה, ובוגרת מאוד. כיול המתלים המוצק שומר על זוויות גלגול מדודות בתוך הפניה, אך ההגה המנותק אינו מפתה לנהיגה דינמית. ביחס לקרוסאובר משפחתי סולידי ללא יומרות דינמיות מיוחדות, מדובר ביכולת טובה מהממוצע, המאפשרת נהיגה מהירה ומהנה בכבישים מאתגרים. הבלמים טובים ומציגים כושר בלימה מעולה ונשיכה חזקה כשצריך.

 

צריכת דלק

 

מנוע ה- 1.5 ליטרים מצויד במערכת ACT לניתוק שני צילינדרים בעת שיוט לטובת חיסכון בדלק. בנסיעת המבחן הציג פולקסווגן טיגואן צריכת דלק טובה של 12.5 ק"מ לליטר בנהיגה מנהלתית עם מערכת STOP&START פעילה. עם מיכל דלק בנפח 58 ליטרים ניתן ליהנות מטווח נסיעה ארוך של כ- 700 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 13 מתוך 15.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי פולקסווגן נחשבת בינונית. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2019 דורגה פולקסווגן במקום ה- 18 מתוך 28 יצרנים, עם ירידה של 2 מיקומים מדירוג קודם בשנת 2018. פולקסווגן טיגואן משווק עם אחריות יצרן ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ (שנה שלישית בתוספת תשלום של 1,000 ₪). מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות ושלילות רשיון עומדת על כ- 7,300 ₪, ועלות ביטוח חובה כ- 1,600 ₪.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro Ncap אשר נערכו בשנת 2016, זכה פולקסווגן טיגואן לציון מרבי של 5 כוכבים, עם ציונים של 96% בסעיף הגנה על בוגרים, 84% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 72% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 68% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות של משרד התחבורה הישראלי עומד על 6 מתוך 8.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, מערכת תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת ניטור שטחים מתים, עמעום אורות אוטומטי, התרעה על עייפות הנהג, וחיישני חניה היקפיים.

 

תמורה למחיר

 

פולקסווגן טיגואן קומפורטליין פלוס עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס מוצע במחיר 195,000 ₪. גרסה זו כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ' וצימוד לסמארטפון, מערכת שמע עם 8 רמקולים, לוח מחוונים דיגיטלי, ריפודי עור, מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי, חימום וזכרונות, בלם חניה חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, מצלמות 360 מעלות, מערכת חניה אוטומטית, חיישני חניה היקפיים, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, מראות צד עם חימום וקיפול חשמלי, פסי נשיאה בגג, פנסי LED, וחישוקי 18 אינץ'. רמת אבזור זהה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולהנעה כפולה, תעלה את המחיר ל- 215,000 ₪.

 

לסיכום, פולקסווגן טיגואן הינו קרוסאובר איכותי ופרקטי המשדר את הסטטוס הנכון הנלווה לסמל המותג, ומקנה תחושת פרימיום עם תא נוסעים שקט ואיכותי. בגרסת ה- 1.5 ליטרים פולקסווגן טיגואן מציע יכולת דינמית טובה, ביצועים טובים, וצריכת דלק חסכונית יחסית. לצד כל יתרונות אלו, לא ניתן להתעלם מהמחיר הגבוה אשר מציב את פולקסווגן טיגואן ברף העליון של המחירים מול מתחרים צעירים ומודרניים יותר. בסופו של יום, פולקסווגן טיגואן מתאים לחובבי המותג אשר מוכנים לשלם את הפרמייה עבור הסמל שהם אוהבים.

 

פולקסווגן טיגואן TSI 1.5 ליטרים קומפורטליין פלוס 2X4 אוטומטי
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,498 סמ"ק
הספק מרבי משולב 150/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.5/1,500-3,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,486 מ"מ
רוחב כללי 1,839 מ"מ
גובה כללי 1,625 מ"מ
בסיס גלגלים 2,677 מ"מ
מיכל דלק 58 ליטרים
נפח תא מטען

615 ליטרים

משקל עצמי 1,550 ק"ג
מהירות מרבית 200 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.4 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 13 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים (2016)
רמת אבזור בטיחות

6 (מתוך 8)

מחיר

195,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק

     
  • אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    אאודי A1 החדשה 2019 במבחן דרכים

    30.06.19 | מבחני רכב

    מסתבר שיש קהל למכוניות סופר מיני פרימיום. יצאנו לבדוק האם אאודי A1 החדשה מספקת ערך מוסף מעבר לתדמית היוקרתית

    היצע הדגמים של יצרניות הפרימיום הולך ומתעבה, הן שולחות את ידיהן אל סגמנטים בהם לא נכחו בעבר ולעיתים אף ממציאות קטגוריות חדשות. אאודי הייתה מיצרניות הפרימיום שהובילו את החדירה לסגמנט המשפחתיות הקומפקטיות וטבעי היה שבשלב מסויים תגיע ראשונה גם אל קטגורית הסופר מיני הודות לפלטפורמה מתאימה הזמינה בקונצרן

     
  • פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס במבחן דרכים

    24.06.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן גולף GTI פרפורמנס מציעה יכולת דינמית עדיפה ביחס לגרסת ה- GTI הרגילה. יצאנו לבחון את המשפחתית הלוהטת על כבישי הארץ

    "למקרה שאתה ממהר" הכריז הסלוגן של פולקסווגן גולף GTI בעת השקתה בתחילת שנות ה-80. כנראה שאנשי השיווק בפולקסווגן הרגישו צורך לתת לציבור הסבר מדוע מצאו לנכון להתקין מנוע כה חזק דאז בהספק 110 כ"ס במכונית במשקל נוצה. עשורים חלפו וכעת קטגוריית ההוט האץ' כוללת משפחתיות חמות עם מנועים בהספקים כפולים ויותר,

     
  • שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    שברולט מאליבו במבחן דרכים - מתיחת פנים

    19.06.19 | מבחני רכב

    שברולט מאליבו עברה מתיחת פנים המבליטה את מקדם הנוכחות ומשפרת מספר סעיפים במטרה להישאר אטקרטיבית בסגמנט המשפחתיות הגדולות

    שברולט מאליבו הראשונה הוצגה בארה"ב עוד בשנת 1964. הדור התשיעי, אשר החליף את קודמו לאחר 4 שנות שירות בלבד, זכה למתיחת פנים הכוללת שבכה קדמית בעלת פסי כרום רוחביים המשתלבים עם חתימת ה- LED בפנסי החזית, פגושים חדשים, צמד פתחי מפלט נפרדים אשר נועדו להבליט את רוחבו של המרכב, וגופי תאורה אחוריים חדשים. בת

     
  • ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    ניסאן קשקאי 1.3 טורבו בנזין במבחן דרכים

    16.06.19 | מבחני רכב

    ניסאן קשקאי עבר מתיחת פנים לפני שנה והתחדש לאחרונה במנוע חדש. יצאנו לבדוק האם יש לו מה להציע בשוק הגדוש במתחרים צעירים

    בשנת 2007 הציגה ניסאן את הדור הראשון של הקשקאי - רכב פנאי קל וקומפקטי המהווה אלטרנטיבה למשפחתית הקונבנציונלית. זה היה כנראה ההימור המוצלח ביותר של היצרנית היפנית מאחר וניסאן קשקאי הפך לרכב המצליח ביותר של החברה באירופה מאז היווסדה. ניסאן קשקאי 1.3 ליטרים טורבו אוטומט יתרונות מנוע 1.