פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

 

פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

תגיות | פנאי שטח, פולקסווגן, טיגואן

רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר של 195,000 ₪. פולקסווגן נהנית מתדמית של מותג חצי פרימיום בישראל וכעת גם מרמת אבזור טובה. יצאנו לבחון את האטרקטביות של הגרסה החדשה.

 

פולקסווגן טיגואן 1.5 ליטרים אוטומטי
יתרונות תא נוסעים איכותי, אבזור, תדמית
חסרונות תמורה למחיר

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

עיצוב ונוחות

 

פולקסווגן טיגואן מבוסס למעשה על הפלטפורמה של פולקסווגן גולף, בתוספת ההגבהות ושינויי העיצוב הנחוצים להקניית מראה השטח המבוקש. הפרופורציות מוצלחות והתוצאה הסופית מכובדת, סולידית, ותקלע לטעמם של חובבי המותג. תאורת LED מלאה מלפנים ומאחור, חישוקי 18 אינץ' חדשים, ומסילות גג מקנים נופך של פרימיום להופעה, המתבססת ברובה על סמל המותג והתדמית הנלווית אליו.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

גם הכניסה לתא הנוסעים מספקת את תחושת הפרימיום ומיישרת קו עם העיצוב המוכר והנקי המאפיין את המותג. במרכז הקונסולה מסך מגע מזכוכית בגודל 8 אינץ' המעניק תחושה יוקרתית, אליו נלווה לוח מחוונים דיגיטלי מעשיר. מעבר לכך מדובר בתא הנוסעים המוכר והטוב של פולקווסגן, אשר גם בערוב ימיו מציע חומרים איכותיים, מהטובים בקטגוריה, והנדסת אנוש טובה ואינטואיטיבית. כל הפקדים והמנופים איכותיים ומעניקים פידבק מוצלח וחווית שימוש המותירה רושם איכותי. אם נרד לפרטים נגלה כי הדלתות האחוריות כוללות דיפון בחומרים קשיחים וזולים יותר, אך מדובר בתופעה מוכרת ומקובלת בסגמנט זה.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

המושבים הקדמיים, על אף היותם עטויי עור איכותי, אינם מעניקים נוחות או תמיכה עדיפה על אלו הנמצאים בקרוסאובר עממי. מושב הנהג כולל כיוונון חשמלי גם למסעד הגב התחתון, ויחד עם כוונון ידני להגה, לגובה ולעומק, ניתן למצוא תנוחת נהיגה שולטת ונוחה. תנוחת הישיבה הגבוהה יחד עם קו חלונות נמוך וקורות A לא עבות מספקים שדה ראיה טוב לכל הכיוונים המאפשר כושר תמרון עירוני קליל ונינוח. בתמרונים צפופים במיוחד ניתן להסתייע במצלמות ה- 360 המעלות.

 

המרווח לנוסעים מלפנים טוב מאוד וגם מאחור המרווח טוב לשני נוסעים, עם אפשרות להזחת המושבים ביחס 60:40 על גבי מסילה. מדרגת גל ההינע בולטת בגודלה ומנטרלת כמעט לחלוטין את השימוש במושב האמצעי. זווית משענת הגב מאחור טובה והנוסעים יהנו גם מפתחי מיזוג נפרדים עם בקרת אקלים נפרדת, שקע USB, שקע 12V, חלונות כהים, ומגשים מתקפלים בגב המושבים הקדמיים. מערכת השמע כוללת 8 רמקולים ומפיקה צליל נקי ובס טוב, אף שאינה מתפארת במותג אודיו מוכר.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

הכניסה והיציאה מהרכב נוחות וטבעיות בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי. בתא הנוסעים תאי אחסון רבים והשימושי ביותר נמצא מתחת למשענת היד. סוככי השמש מקנים תחושה איכותית וכוללים מראות עם תריסים ותאורה נעימה. דלת תא המטען נפתחת חשמלית ונפח תא המטען 520 עד 615 ליטרים, תלוי במיקום המושבים האחוריים. סף ההטענה נוח והמפתח גבוה ורחב דיו כך שהגישה למטען נוחה מאוד. מתחת לרצפת תא המטען גלגל חלופי קומפקטי מפלדה.

 

התנועה בעיר נעימה בזכות תנוחת ישיבה גבוהה ותא נוסעים שקט ומבודד מרעשי החוץ, אך נוחות הנסיעה נפגמת בשל כיול קשיח של הבולמים המתקשים לרסן באופן יעיל שברים וחריצים אכזריים הפזורים ברחבי הכרך. מעבר על פסי האטה ושיבושים רוחביים הדורשים עבודה עמוקה יותר מהבולמים, מגלים כושר שיכוך טוב. מחוץ לעיר איכות הנסיעה משתפרת מאוד, עם ריסון טוב על כביש מהיר וגלי, אך לאורך נסיעת המבחן נתגלתה רגישות מטרידה מאוד לרוחות צד. בכביש המהיר רעשי הצמיגים והרוח מתחילים לחדור לתא הנוסעים ברמה סבירה בהחלט, עם תלות ברורה ברמת הסלילה והאספלט.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

ירידה לשבילים עם פולקסווגן טיגואן חושפת נסיעה קופצנית מלאת ויברציות ולא נעימה. ברור לנו כי פולקסווגן טיגואן לא נועד להגיע מעבר לשבילי קק"ל הסלולים ומעדיף להישאר בסביבה האורבנית.

 

ביצועים

 

פולקסווגן טיגואן שהתייצב למבחן הדרכים שלנו צויד במנוע טורבו בנזין TSI בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ ב- 1,500-3,500 סל"ד. מנוע זה מחליף בהדרגה את מנוע ה- 1.4 ליטרים הפורש בכל קשת דגמי הקונצרן. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים המוכרת משאר דגמי הקונצרן ולמערכת הנעה קדמית.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

כפי שמרמזים הנתונים על הנייר, המנוע מציג גמישות מעולה כבר בסל"ד מאוד נמוך, אך המשקל הכבד (1,550 ק"ג) פוגע בזריזות המוכרת מדגמים משפחתיים עם יחידת הנעה זו. תיבת ההילוכים מהווה פרטנרית מעולה ומשתפת פעולה בהעברות חלקות ומהירות. התוצאה הסופית טובה ולא מעבר לכך, עם תאוצה מאפס למאה קמ"ש תוך 9.2 שניות על הנייר או 10.0 שניות במדידה על הכביש, ותאוצות ביניים בטוחות למדי.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

בכביש המפותל מציג פולקסווגן טיגואן התנהגות כביש בטיחותית, צפויה, ובוגרת מאוד. כיול המתלים המוצק שומר על זוויות גלגול מדודות בתוך הפניה, אך ההגה המנותק אינו מפתה לנהיגה דינמית. ביחס לקרוסאובר משפחתי סולידי ללא יומרות דינמיות מיוחדות, מדובר ביכולת טובה מהממוצע, המאפשרת נהיגה מהירה ומהנה בכבישים מאתגרים. הבלמים טובים ומציגים כושר בלימה מעולה ונשיכה חזקה כשצריך.

 

צריכת דלק

 

מנוע ה- 1.5 ליטרים מצויד במערכת ACT לניתוק שני צילינדרים בעת שיוט לטובת חיסכון בדלק. בנסיעת המבחן הציג פולקסווגן טיגואן צריכת דלק טובה של 12.5 ק"מ לליטר בנהיגה מנהלתית עם מערכת STOP&START פעילה. עם מיכל דלק בנפח 58 ליטרים ניתן ליהנות מטווח נסיעה ארוך של כ- 700 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 13 מתוך 15.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי פולקסווגן נחשבת בינונית. בדירוג האמינות של ארגון Consumer Reports האמריקאי לשנת 2019 דורגה פולקסווגן במקום ה- 18 מתוך 28 יצרנים, עם ירידה של 2 מיקומים מדירוג קודם בשנת 2018. פולקסווגן טיגואן משווק עם אחריות יצרן ל- 3 שנים או עד 100,000 ק"מ (שנה שלישית בתוספת תשלום של 1,000 ₪). מחירי הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות ושלילות רשיון עומדת על כ- 7,300 ₪, ועלות ביטוח חובה כ- 1,600 ₪.

 

בטיחות

 

במבחני הבטיחות של ארגון Euro Ncap אשר נערכו בשנת 2016, זכה פולקסווגן טיגואן לציון מרבי של 5 כוכבים, עם ציונים של 96% בסעיף הגנה על בוגרים, 84% בסעיף הגנה על ילדים ברכב, 72% בסעיף הגנה על הולכי רגל, ו- 68% בסעיף מערכות הבטיחות האקטיביות. ציון אבזור הבטיחות של משרד התחבורה הישראלי עומד על 6 מתוך 8.

 

פולקסווגן טיגואן פולקסווגן טיגואן

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, מערכת תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת ניטור שטחים מתים, עמעום אורות אוטומטי, התרעה על עייפות הנהג, וחיישני חניה היקפיים.

 

תמורה למחיר

 

פולקסווגן טיגואן קומפורטליין פלוס עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים בהספק 150 כ"ס מוצע במחיר 195,000 ₪. גרסה זו כוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ' וצימוד לסמארטפון, מערכת שמע עם 8 רמקולים, לוח מחוונים דיגיטלי, ריפודי עור, מושבים קדמיים עם כיוונון חשמלי, חימום וזכרונות, בלם חניה חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, מצלמות 360 מעלות, מערכת חניה אוטומטית, חיישני חניה היקפיים, פתיחה וסגירה חשמלית לדלת תא המטען, מראות צד עם חימום וקיפול חשמלי, פסי נשיאה בגג, פנסי LED, וחישוקי 18 אינץ'. רמת אבזור זהה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 190 כ"ס המשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולהנעה כפולה, תעלה את המחיר ל- 215,000 ₪.

 

לסיכום, פולקסווגן טיגואן הינו קרוסאובר איכותי ופרקטי המשדר את הסטטוס הנכון הנלווה לסמל המותג, ומקנה תחושת פרימיום עם תא נוסעים שקט ואיכותי. בגרסת ה- 1.5 ליטרים מציע פולקסווגן טיגואן יכולת דינמית טובה, ביצועים טובים, וצריכת דלק חסכונית יחסית. לצד כל יתרונות אלו, לא ניתן להתעלם מהמחיר הגבוה אשר מציב את פולקסווגן טיגואן ברף העליון של המחירים מול מתחרים צעירים ומודרניים יותר. בסופו של יום, פולקסווגן טיגואן מתאים לחובבי המותג אשר מוכנים לשלם את הפרמייה עבור הסמל שהם אוהבים.

 

פולקסווגן טיגואן TSI 1.5 ליטרים קומפורטליין פלוס 2X4 אוטומטי
מנוע טורבו בנזין 4 צילינדרים 1,498 סמ"ק
הספק מרבי משולב 150/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 25.5/1,500-3,500 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 7 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,486 מ"מ
רוחב כללי 1,839 מ"מ
גובה כללי 1,625 מ"מ
בסיס גלגלים 2,677 מ"מ
מיכל דלק 58 ליטרים
נפח תא מטען

615 ליטרים

משקל עצמי 1,550 ק"ג
מהירות מרבית 200 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 9.2 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 16.4 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 12.5 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 13 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים (2016)
רמת אבזור בטיחות

6 (מתוך 8)

מחיר

195,000 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק