יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

 

יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

תגיות | משפחתיות, יונדאי, אלנטרה

הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק המשומשות.

 

יונדאי אלנטרה אינספייר SR
יתרונות אבזור בטיחות מתקדם, מרווח
חסרונות יחידת הנעה מיושנת, איכות נסיעה, איכות תא נוסעים, אבזור נוחות

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

הדור השישי של יונדאי אלנטרה עבר מתיחת פנים לפני כשנה והתייצב אצלנו לאחרונה למבחן דרכים. כיום נאלצת יונדאי אלנטרה להתמודד עם מתחרות מתקדמות ממנה החמושות במנועי טורבו או ביחידות הנעה היברידיות. יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים תצליח להחזיר אותה אל מרכז הבמה?

 

עיצוב ונוחות

 

ניכר כי מעצבי יונדאי התאמצו להקנות לאלנטרה החדשה הופעה מושכת יותר. החזית הנמוכה מתהדרת בגריל טרפזי גדול עם עיטורי כרום דקיקים. הפנסים הקדמיים הגדולים והמשולשים פולשים אל חלקו העליון של הגריל אך למרות המראה המרשים מכילים תאורת הלוגן פשוטה, אף ללא תאורת לד ליום. פנסי האיתות והערפל נדחקו אל פינות הפגוש ובצמוד אליהם כונס אוויר.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

הצללית אלגנטית ומנסה לייצר רושם דינמי עם גג משתפל לאחור המקבל חיזוק מסף החלונות אשר מתעגל כלפי מעלה. קו המותניים מודגש בעזרת קו בולט המתהווה מאחורי בית הגלגל הקדמי עד הפנס האחורי. קו עיצוב נוסף מופיע בתחתית הדלתות. האחוריים מעט כבדים עם סרח עודף גדול ופנסים הנוגסים בכנפיים האחוריות. דלת תא המטען נאה עם שפה בולטת בקצה, והפגוש ספורטיבי עם חלק תחתון מושחר וסף דמוי דיפיוזר. מדובר במכונית נאה אך לא כזו שתמשוך מבטים.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

למרות המראה הכבד מעט, יונדאי אלנטרה קצרה ממתחרותיה. אורכה עומד על 4,620 מ"מ, רוחבה 1,800 מ"מ, גובהה 1,450 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,700 מ"מ.

 

תא הנוסעים שומר על המראה המוכר מהדגם היוצא עם מספר עדכונים קלים. הפנל העליון לא מכיל אלמנטים מיוחדים ותחום בפס פלסטיק כסוף. בפינות פתחי מיזוג אשר זכו לחיפוי דמוי סיבי פחמן המעניק רושם זול. המסך המרכזי קטן וכפתורי התפעול בצד שמאל מסגירים את העובדה שהוא אינו מקורי. השעון הדיגיטלי תחתיו נראה מעט ארכאי. פקדי המזגן נמצאים מתחת למשטח שחור מבריק גדול שנראה כמו מסך דיגיטלי אך מדובר במזגן מכני פשוט ולא בבקרת אקלים אלקטרונית. בורר ההילוכים נאה ומוקף במסגרת פלסטיק עם פקדי דמה רבים. ההגה הנאה הושאל מיונדאי איוניק ודרכו נראה לוח מחוונים נקי עם רקע משובץ דמוי סיבי פחמן.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

תא הנוסעים מאורגן בצורה הגיונית והנדסת האנוש מוצלחת. בצד שמאל של ההגה פקדים לשליטה במערכת השמע ואלה שמימין שולטים בבקרת השיוט ובמחשב הדרך. מנופי האיתות והמגבים מציגים סידור מקורי מבית יונדאי והוא נוח לשימוש. המסך המרכזי אמנם דובר עברית אך הוא קטן, לא רגיש מספיק למגע, והאייקונים המוצגים בו אינם מספיק ברורים במבט חטוף. כפתורי התפעול הפיזיים קטנים ולא נוחים לשימוש.

 

איכות החומרים בסיסית למדי וחסרת שאר רוח. הפנל העליון מחופה חומר רך ונעים למגע, ההגה מחופה בעור איכותי, ומשענת היד המרכזית עשויה חומר דמוי עור. יתר החומרים דקים, מחוספסים, ופשוטים המשדרים תחושה דלה. היינו שמחים אילו משענות היד בדלתות היו מעט רכות ונעימות יותר למגע. בדי הריפוד קשים ומחוספסים. איכות ההרכבה טובה למעט המסך המרכזי המותקן בארץ באופן מרושל. הופתענו לגלות סכי שמש עם הארכה שימושית למניעת סנוור.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

תאי האחסון לא מציעים פתרונות מקוריים אך הם שימושיים למדי. תא פתוח בתחתית הקונסולה מאכלס את חיבורי המדיה ויוכל להכיל טלפון סלולרי וארנק. מחזיקי הכוסות בין המושבים הקדמיים ממוקמים טוב. התאים בדלתות כוללים גומחות ייעודיות לעיגון בקבוקים. תא הכפפות מציע חלל שימושי אך הוא חסר דיפון. מאחור צמד מחזיקי כוסות במשענת היד, תאים בדלתות וכיסים בגב המושבים הקדמיים.

 

הכניסה אל המושבים הקדמיים נוחה בזכות דלתות גדולות עם מפתח רחב. המרווח מלפנים נדיב למעט מרווח ראש מוגבל מעט עקב חלון הגג הנפתח. המושב פשוט ובסיסי, הוא אינו רך ומפנק וגם לא תומך מספיק. בסיס המושב שטוח וקצר ואינו מספק תמיכה הולמת. מסעד הגב מספק תמיכה בסיסית למותניים אך חסר תמיכה לגב העליון שמתעייף וכואב בנסיעות ארוכות. אפשרויות הכוונון בסיסיות אך ניתן לסגל תנוחת ישיבה נכונה במהירות.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

בכניסה למושב האחורי יש לנקוט משנה זהירות כדי שהראש לא יפגוש במשקוף העליון. המושב רחב ושטוח למדי ולכן אינו מעניק תמיכה טובה אך יוכל לאכלס 3 נוסעים מבוגרים ללא צפיפות מטרידה. יתרון המבנה השטוח הוא האפשרות לעגן בנוחות מושבי בטיחות לפעוטות. מרווחי הרגליים והכתפיים טובים ומרווח הראש מוגבל עקב הגג המשתפל. לנוסע במרכז מושב סביר ביחס למקובל בסגמנט ומדרגת תעלת ההינע צנועה ואינה מפריעה. הנוסעים מאחור זוכים לפתחי מיזוג אך לא לחלונות כהים או לשקעי טעינה.

 

ליונדאי אלנטרה תא מטען בנפח 458 ליטרים. המפתח רחב אך מוגבל ע"י השמשה האחורית וסף הטעינה גבוה כך שהגישה אל מעמקי התא לא נוחה. התאורה והדיפון בתא המטען בסיסיים וגם זרועות דלת תא המטען פשוטות ונטולות חיפוי. תא המטען רחב אך חסרים פתרונות עיגון למטען. המושב האחורי מתקפל במשיכת מנוף אך רצפת ההטענה לא שטוחה ומבנה התא לא אידיאלי. לרצפת תא המטען גלגל חלופי בגודל מלא עם חישוק אלומיניום.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

שדה הראיה טוב מאוד הודות למכסה מנוע נמוך ולחלונות צד עם סף בגובה בינוני. מראות הצד גדולות ומסייעות להשגת שדה ראייה מצויין גם לאחור. רדיוס הסיבוב קצר ומאפשר לתמרן את הרכב בקלות בחניות ובעיר.

 

עם היציאה לדרך מתגלים מתלים נוקשים עם מהלך קצר. במהירות נמוכה תוואי הכביש מועבר אל תא הנוסעים. פגישה במהמורות או בפסי האטה במהירות גבוהה יותר תביא לסגירת מתלה חובטת ולא נעימה. מחוץ לעיר המצב מעט משתפר אך בורות עם שפה חדה יוצרים תחושת התרסקות. על פני כביש מצולק נוטה יונדאי אלנטרה לקפץ ונוצר מעין נדנוד קבוע המתגבר ככל שעולה מהירות הנסיעה. בידוד הרעשים אינו מושלם. שאון הכביש חודר אל תא הנוסעים במהירות נמוכה ותחת עומס מצטרף רעש מנוע ונוצרת תחושה עסוקה מאוד. רעשי הרוח מבודדים באופן טוב.

 

ביצועים

 

יונדאי אלנטרה היא מאחרונות המשפחתיות המציעות יחידת הנעה אטמוספרית בנפח 1.6 ליטרים. המנוע מפיק 127 כ"ס ב- 6,300 סל"ד ומומנט של 15.8 קג"מ ב- 4,850 סל"ד, נתונים המצביעים על רצועת כוח צרה ולא גמישה ביחס למתחרות. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית הכוללת מצב ספורט ואפשרות להעברת הילוכים ידנית מהבורר. נתוני היצרן מציגים תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 11.6 שניות, ובמבחן שלנו הצלחנו לסיים את המיאוץ תוך 12.8 שניות. המהירות המרבית עומדת על 195 קמ"ש.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

היציאה מהמקום זריזה אך התחושה מתעמעמת בהמשך. העברות ההילוכים חלקות ונעימות והתיבה מבצעת את המוטל עליה כראוי. עם העליה בסל"ד מתקבלים ביצועים טובים יותר ומורגשת מדרגת כוח בהגעה אל שיא המומנט. תחת עומס המנוע רועש מאוד ועל כן העדפנו נהיגה רגועה. יונדאי אלנטרה מספקת ביצועים סבירים אך חסרה את הדחף אותו הורגלנו לקבל ממנועי טורבו או יחידות הנעה היברידיות.

 

התנהגות הכביש בטיחותית וצפויה. רמת האחיזה טובה והמתלים שומרים על זוויות גלגול מתונות אשר מגבירות את הבטחון. כניסה מהירה לעיקול או לחיצה על המצערת בתוך הפניה יגרמו לתת היגוי מתון. ההגה מציג משקל טוב אך נטול פידבק. הבלמים טובים והציגו נשיכה ראשונית טובה ובלימה מדוייקת המתגברת באופן לינארי ביחס ללחיצה על הדוושה.

 

צריכת דלק

 

נתוני היצרן מעידים על צריכת דלק משולבת של 14.7 ק"מ לליטר. במהלך המבחן שלנו בנסיעה רגועה ובין עירונית בעיקרה, התקבלה צריכת דלק משולבת סבירה של 13.4 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 60 ליטרים מאפשר טווח נסיעה ארוך של כ- 750 ק"מ בין תדלוקים. יונדאי אלנטרה מתברגת בקבוצת זיהום 11 מתוך 15.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

יונדאי היא יצרנית המכוניות הפופולרית ביותר בישראל מזה מספר שנים ובעלת מוניטין אמינות טוב מאוד. בסקר שערך ארגון Consumer Reports בארצות הברית בשנת 2019 הגיעה יונדאי למקום החמישי מתוך 28 יצרניות, עליה של 5 מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018. בסקר שערך ארגון J.D. Power בגרמניה המודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב, הגיעה יונדאי למקום השלישי מתוך 23 יצרנים. בסקר דומה שערך הארגון בארצות הברית הגיעה יונדאי למקום התשיעי מתוך 32 יצרנים.

 

יונדאי אלנטרה משווקת בישראל עם אחריות לשלוש שנים או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. מחירי הטיפולים והחלפים יפורסמו בקרוב.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות ושלילות רשיון עומדת על כ- 3,600 ₪, ועלות ביטוח חובה כ- 1,700 ₪. יונדאי אלנטרה ניצבת בקבוצת רישוי 3 ועל כן עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 1,809 ₪.

 

בטיחות

 

יונדאי אלנטרה אינה מיועדת לשוק האירופאי ולכן לא נבחנה על ידי ארגון Euro Ncap. במסגרת מתיחת הפנים זכה אבזור הבטיחות לשדרוג משמעותי וכולל 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בעת חירום, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, והתרעה על עייפות הנהג.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

מערכת תיקון הסטייה מהנתיב פעלתנית מאוד ומסיטה את ההגה באופן מעט גס שעשוי להפריע לנהג, במיוחד בכביש צר. בקרת השיוט האדפטיבית אינה פעילה עד לעצירה מלאה ואינה מאפשרת זינוק אוטונומי מהמקום ועל כן אינה שימושית בפקקים. ציון רמת הבטיחות עומד על 7 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

יונדאי אלנטרה משווקת בישראל ברמת אבזור אינספייר SR במחיר 133,900 ₪. מפרט האבזור צנוע למדי וכולל מערכת מולטימדיה קונקטד קאר בהתקנה מקומית עם שליטה מגלגל ההגה, 6 רמקולים, מחשב דרך, חיישן אורות, מראות צד עם קיפול חשמלי, גג שמש חשמלי, וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ'.

 

יונדאי אלנטרה היא כבר לא המשפחתית החשובה ביותר של יונדאי. את התפקיד ירשו יונדאי איוניק רבת המכר, ויונדאי i30 עם מנוע טורבו בנזין וביצועים זריזים. יונדאי אלנטרה פונה בעיקר לשוק המוסדי, לחברות הליסינג וההשכרה ואל ערוצי המכירה בשיטת 0 ק"מ.

 

יונדאי אלנטרה מציעה תא נוסעים מרווח, מוניטין אמינות וסחירות מוכח, ואבזור בטיחות אקטיבי מתקדם, אך תתקשה להתמודד עם המשפחתיות המובילות כשבאמתחתה יחידת הנעה מיושנת, מפרט אבזור דל ותא נוסעים בסיסי.

 

יונדאי אלנטרה אינספייר SR
מנוע בנזין 4 צילינדרים 1,591 סמ"ק
הספק מרבי משולב 127/6,300 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 15.8/4,850(סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,620 מ"מ
רוחב כללי 1,800 מ"מ
גובה כללי 1,450 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען

458 ליטרים

משקל עצמי 1,280 ק"ג
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.4 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap לא נבחנה
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

133,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים בכבישי היבשת הקלאסית. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריק

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק