יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

 

יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

תגיות | משפחתיות, יונדאי, אלנטרה

הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק המשומשות.

 

יונדאי אלנטרה אינספייר SR
יתרונות אבזור בטיחות מתקדם, מרווח
חסרונות יחידת הנעה מיושנת, איכות נסיעה, איכות תא נוסעים, אבזור נוחות

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

הדור השישי של יונדאי אלנטרה עבר מתיחת פנים לפני כשנה והתייצב אצלנו לאחרונה למבחן דרכים. כיום נאלצת יונדאי אלנטרה להתמודד עם מתחרות מתקדמות ממנה החמושות במנועי טורבו או ביחידות הנעה היברידיות. יצאנו לבדוק האם מתיחת הפנים תצליח להחזיר אותה אל מרכז הבמה?

 

עיצוב ונוחות

 

ניכר כי מעצבי יונדאי התאמצו להקנות לאלנטרה החדשה הופעה מושכת יותר. החזית הנמוכה מתהדרת בגריל טרפזי גדול עם עיטורי כרום דקיקים. הפנסים הקדמיים הגדולים והמשולשים פולשים אל חלקו העליון של הגריל אך למרות המראה המרשים מכילים תאורת הלוגן פשוטה, אף ללא תאורת לד ליום. פנסי האיתות והערפל נדחקו אל פינות הפגוש ובצמוד אליהם כונס אוויר.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

הצללית אלגנטית ומנסה לייצר רושם דינמי עם גג משתפל לאחור המקבל חיזוק מסף החלונות אשר מתעגל כלפי מעלה. קו המותניים מודגש בעזרת קו בולט המתהווה מאחורי בית הגלגל הקדמי עד הפנס האחורי. קו עיצוב נוסף מופיע בתחתית הדלתות. האחוריים מעט כבדים עם סרח עודף גדול ופנסים הנוגסים בכנפיים האחוריות. דלת תא המטען נאה עם שפה בולטת בקצה, והפגוש ספורטיבי עם חלק תחתון מושחר וסף דמוי דיפיוזר. מדובר במכונית נאה אך לא כזו שתמשוך מבטים.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

למרות המראה הכבד מעט, יונדאי אלנטרה קצרה ממתחרותיה. אורכה עומד על 4,620 מ"מ, רוחבה 1,800 מ"מ, גובהה 1,450 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,700 מ"מ.

 

תא הנוסעים שומר על המראה המוכר מהדגם היוצא עם מספר עדכונים קלים. הפנל העליון לא מכיל אלמנטים מיוחדים ותחום בפס פלסטיק כסוף. בפינות פתחי מיזוג אשר זכו לחיפוי דמוי סיבי פחמן המעניק רושם זול. המסך המרכזי קטן וכפתורי התפעול בצד שמאל מסגירים את העובדה שהוא אינו מקורי. השעון הדיגיטלי תחתיו נראה מעט ארכאי. פקדי המזגן נמצאים מתחת למשטח שחור מבריק גדול שנראה כמו מסך דיגיטלי אך מדובר במזגן מכני פשוט ולא בבקרת אקלים אלקטרונית. בורר ההילוכים נאה ומוקף במסגרת פלסטיק עם פקדי דמה רבים. ההגה הנאה הושאל מיונדאי איוניק ודרכו נראה לוח מחוונים נקי עם רקע משובץ דמוי סיבי פחמן.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

תא הנוסעים מאורגן בצורה הגיונית והנדסת האנוש מוצלחת. בצד שמאל של ההגה פקדים לשליטה במערכת השמע ואלה שמימין שולטים בבקרת השיוט ובמחשב הדרך. מנופי האיתות והמגבים מציגים סידור מקורי מבית יונדאי והוא נוח לשימוש. המסך המרכזי אמנם דובר עברית אך הוא קטן, לא רגיש מספיק למגע, והאייקונים המוצגים בו אינם מספיק ברורים במבט חטוף. כפתורי התפעול הפיזיים קטנים ולא נוחים לשימוש.

 

איכות החומרים בסיסית למדי וחסרת שאר רוח. הפנל העליון מחופה חומר רך ונעים למגע, ההגה מחופה בעור איכותי, ומשענת היד המרכזית עשויה חומר דמוי עור. יתר החומרים דקים, מחוספסים, ופשוטים המשדרים תחושה דלה. היינו שמחים אילו משענות היד בדלתות היו מעט רכות ונעימות יותר למגע. בדי הריפוד קשים ומחוספסים. איכות ההרכבה טובה למעט המסך המרכזי המותקן בארץ באופן מרושל. הופתענו לגלות סכי שמש עם הארכה שימושית למניעת סנוור.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

תאי האחסון לא מציעים פתרונות מקוריים אך הם שימושיים למדי. תא פתוח בתחתית הקונסולה מאכלס את חיבורי המדיה ויוכל להכיל טלפון סלולרי וארנק. מחזיקי הכוסות בין המושבים הקדמיים ממוקמים טוב. התאים בדלתות כוללים גומחות ייעודיות לעיגון בקבוקים. תא הכפפות מציע חלל שימושי אך הוא חסר דיפון. מאחור צמד מחזיקי כוסות במשענת היד, תאים בדלתות וכיסים בגב המושבים הקדמיים.

 

הכניסה אל המושבים הקדמיים נוחה בזכות דלתות גדולות עם מפתח רחב. המרווח מלפנים נדיב למעט מרווח ראש מוגבל מעט עקב חלון הגג הנפתח. המושב פשוט ובסיסי, הוא אינו רך ומפנק וגם לא תומך מספיק. בסיס המושב שטוח וקצר ואינו מספק תמיכה הולמת. מסעד הגב מספק תמיכה בסיסית למותניים אך חסר תמיכה לגב העליון שמתעייף וכואב בנסיעות ארוכות. אפשרויות הכוונון בסיסיות אך ניתן לסגל תנוחת ישיבה נכונה במהירות.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

בכניסה למושב האחורי יש לנקוט משנה זהירות כדי שהראש לא יפגוש במשקוף העליון. המושב רחב ושטוח למדי ולכן אינו מעניק תמיכה טובה אך יוכל לאכלס 3 נוסעים מבוגרים ללא צפיפות מטרידה. יתרון המבנה השטוח הוא האפשרות לעגן בנוחות מושבי בטיחות לפעוטות. מרווחי הרגליים והכתפיים טובים ומרווח הראש מוגבל עקב הגג המשתפל. לנוסע במרכז מושב סביר ביחס למקובל בסגמנט ומדרגת תעלת ההינע צנועה ואינה מפריעה. הנוסעים מאחור זוכים לפתחי מיזוג אך לא לחלונות כהים או לשקעי טעינה.

 

ליונדאי אלנטרה תא מטען בנפח 458 ליטרים. המפתח רחב אך מוגבל ע"י השמשה האחורית וסף הטעינה גבוה כך שהגישה אל מעמקי התא לא נוחה. התאורה והדיפון בתא המטען בסיסיים וגם זרועות דלת תא המטען פשוטות ונטולות חיפוי. תא המטען רחב אך חסרים פתרונות עיגון למטען. המושב האחורי מתקפל במשיכת מנוף אך רצפת ההטענה לא שטוחה ומבנה התא לא אידיאלי. לרצפת תא המטען גלגל חלופי בגודל מלא עם חישוק אלומיניום.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

שדה הראיה טוב מאוד הודות למכסה מנוע נמוך ולחלונות צד עם סף בגובה בינוני. מראות הצד גדולות ומסייעות להשגת שדה ראייה מצויין גם לאחור. רדיוס הסיבוב קצר ומאפשר לתמרן את הרכב בקלות בחניות ובעיר.

 

עם היציאה לדרך מתגלים מתלים נוקשים עם מהלך קצר. במהירות נמוכה תוואי הכביש מועבר אל תא הנוסעים. פגישה במהמורות או בפסי האטה במהירות גבוהה יותר תביא לסגירת מתלה חובטת ולא נעימה. מחוץ לעיר המצב מעט משתפר אך בורות עם שפה חדה יוצרים תחושת התרסקות. על פני כביש מצולק נוטה יונדאי אלנטרה לקפץ ונוצר מעין נדנוד קבוע המתגבר ככל שעולה מהירות הנסיעה. בידוד הרעשים אינו מושלם. שאון הכביש חודר אל תא הנוסעים במהירות נמוכה ותחת עומס מצטרף רעש מנוע ונוצרת תחושה עסוקה מאוד. רעשי הרוח מבודדים באופן טוב.

 

ביצועים

 

יונדאי אלנטרה היא מאחרונות המשפחתיות המציעות יחידת הנעה אטמוספרית בנפח 1.6 ליטרים. המנוע מפיק 127 כ"ס ב- 6,300 סל"ד ומומנט של 15.8 קג"מ ב- 4,850 סל"ד, נתונים המצביעים על רצועת כוח צרה ולא גמישה ביחס למתחרות. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית הכוללת מצב ספורט ואפשרות להעברת הילוכים ידנית מהבורר. נתוני היצרן מציגים תאוצה 0-100 קמ"ש תוך 11.6 שניות, ובמבחן שלנו הצלחנו לסיים את המיאוץ תוך 12.8 שניות. המהירות המרבית עומדת על 195 קמ"ש.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

היציאה מהמקום זריזה אך התחושה מתעמעמת בהמשך. העברות ההילוכים חלקות ונעימות והתיבה מבצעת את המוטל עליה כראוי. עם העליה בסל"ד מתקבלים ביצועים טובים יותר ומורגשת מדרגת כוח בהגעה אל שיא המומנט. תחת עומס המנוע רועש מאוד ועל כן העדפנו נהיגה רגועה. יונדאי אלנטרה מספקת ביצועים סבירים אך חסרה את הדחף אותו הורגלנו לקבל ממנועי טורבו או יחידות הנעה היברידיות.

 

התנהגות הכביש בטיחותית וצפויה. רמת האחיזה טובה והמתלים שומרים על זוויות גלגול מתונות אשר מגבירות את הבטחון. כניסה מהירה לעיקול או לחיצה על המצערת בתוך הפניה יגרמו לתת היגוי מתון. ההגה מציג משקל טוב אך נטול פידבק. הבלמים טובים והציגו נשיכה ראשונית טובה ובלימה מדוייקת המתגברת באופן לינארי ביחס ללחיצה על הדוושה.

 

צריכת דלק

 

נתוני היצרן מעידים על צריכת דלק משולבת של 14.7 ק"מ לליטר. במהלך המבחן שלנו בנסיעה רגועה ובין עירונית בעיקרה, התקבלה צריכת דלק משולבת סבירה של 13.4 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 60 ליטרים מאפשר טווח נסיעה ארוך של כ- 750 ק"מ בין תדלוקים. יונדאי אלנטרה מתברגת בקבוצת זיהום 11 מתוך 15.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

יונדאי היא יצרנית המכוניות הפופולרית ביותר בישראל מזה מספר שנים ובעלת מוניטין אמינות טוב מאוד. בסקר שערך ארגון Consumer Reports בארצות הברית בשנת 2019 הגיעה יונדאי למקום החמישי מתוך 28 יצרניות, עליה של 5 מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018. בסקר שערך ארגון J.D. Power בגרמניה המודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב, הגיעה יונדאי למקום השלישי מתוך 23 יצרנים. בסקר דומה שערך הארגון בארצות הברית הגיעה יונדאי למקום התשיעי מתוך 32 יצרנים.

 

יונדאי אלנטרה משווקת בישראל עם אחריות לשלוש שנים או עד 100,000 ק"מ, המוקדם מבין השניים. מחירי הטיפולים והחלפים יפורסמו בקרוב.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות ושלילות רשיון עומדת על כ- 3,600 ₪, ועלות ביטוח חובה כ- 1,700 ₪. יונדאי אלנטרה ניצבת בקבוצת רישוי 3 ועל כן עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 1,809 ₪.

 

בטיחות

 

יונדאי אלנטרה אינה מיועדת לשוק האירופאי ולכן לא נבחנה על ידי ארגון Euro Ncap. במסגרת מתיחת הפנים זכה אבזור הבטיחות לשדרוג משמעותי וכולל 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית בעת חירום, תיקון סטייה מנתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, והתרעה על עייפות הנהג.

 

יונדאי אלנטרה יונדאי אלנטרה

 

מערכת תיקון הסטייה מהנתיב פעלתנית מאוד ומסיטה את ההגה באופן מעט גס שעשוי להפריע לנהג, במיוחד בכביש צר. בקרת השיוט האדפטיבית אינה פעילה עד לעצירה מלאה ואינה מאפשרת זינוק אוטונומי מהמקום ועל כן אינה שימושית בפקקים. ציון רמת הבטיחות עומד על 7 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

יונדאי אלנטרה משווקת בישראל ברמת אבזור אינספייר SR במחיר 133,900 ₪. מפרט האבזור צנוע למדי וכולל מערכת מולטימדיה קונקטד קאר בהתקנה מקומית עם שליטה מגלגל ההגה, 6 רמקולים, מחשב דרך, חיישן אורות, מראות צד עם קיפול חשמלי, גג שמש חשמלי, וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ'.

 

יונדאי אלנטרה היא כבר לא המשפחתית החשובה ביותר של יונדאי. את התפקיד ירשו יונדאי איוניק רבת המכר, ויונדאי i30 עם מנוע טורבו בנזין וביצועים זריזים. יונדאי אלנטרה פונה בעיקר לשוק המוסדי, לחברות הליסינג וההשכרה ואל ערוצי המכירה בשיטת 0 ק"מ.

 

יונדאי אלנטרה מציעה תא נוסעים מרווח, מוניטין אמינות וסחירות מוכח, ואבזור בטיחות אקטיבי מתקדם, אך תתקשה להתמודד עם המשפחתיות המובילות כשבאמתחתה יחידת הנעה מיושנת, מפרט אבזור דל ותא נוסעים בסיסי.

 

יונדאי אלנטרה אינספייר SR
מנוע בנזין 4 צילינדרים 1,591 סמ"ק
הספק מרבי משולב 127/6,300 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 15.8/4,850(סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,620 מ"מ
רוחב כללי 1,800 מ"מ
גובה כללי 1,450 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 60 ליטרים
נפח תא מטען

458 ליטרים

משקל עצמי 1,280 ק"ג
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.6 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 13.4 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap לא נבחנה
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

133,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר