קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

 

קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

תגיות | משפחתיות, קיה, נירו

קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קרוסאוברי, יחידת הנעה היברידית חסכונית, ותא נוסעים פרקטי. למבחן שלנו התייצב קיה נירו ברמת אבזור EX הבכירה שמחירה 144,900 ₪.

 

קיה נירו EX הייבריד
יתרונות צריכת דלק, אבזור נוחות ובטיחות
חסרונות יכולת דינמית

 

קיה נירוקיה נירו

 

עיצוב ונוחות

 

קיה נירו המעודכן מציג חזית דינמית מבעבר עם גופי תאורה מחודדים יותר, פגוש קדמי חדש הכולל תאורת יום מסוג LED בחתימה יפה בצורת חץ כפול, גופי תאורה אחוריים מעודכנים מסוג LED, וחישוקי 16 אינץ' בעיצוב אופייני לרכב היברידי. פרט לאלו, מדובר באותו עיצוב מוכר ושכיח בנוף המקומי, המשלב מוטיבים מעולם הקרוסאוברים האופנתיים במרכב הדומה למשפחתית סטיישן, מה שיוצר בלבול באשר לקטגוריה המדויקת אליה הוא משויך. ניתן להגדיר את קיה נירו כרכב משפחתי גבוה או לחלופין כקרוסאובר נמוך.

 

קיה נירוקיה נירו

 

בתא הנוסעים נרשמים שינויים מהותיים יותר, ביניהם מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' וצימוד לסמארטפון, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ' (ברמת אבזור EX) דשבורד בעיצוב מעודכן, ובלם חניה חשמלי עם פונקציית HOLD. המושבים משלבים ריפוד עור ובד, אך פרט לאלו עיצוב הפנים שבלוני וסטנדרטי. איכות החומרים טובה בחלקו העליון של הדשבורד אך מקו פתחי המיזוג ומטה מצאנו חומרי דיפון זולים יותר. איכות ההרכבה טובה. במהלך נסיעת המבחן לא נרשמו קרקושים או חריקות מדיפון הפנים וגם המרווחים בין החיבורים צרים והדוקים.

 

קיה נירוקיה נירו

 

הודות לסידור קלאסי ועיצוב שמרני, הנדסת האנוש טובה ותפעול הפקדים אינטואיטיבי. במרכז הקונסולה מסך מגע בגודל 8 אינץ' המציג את ממשק מערכת המולטימדיה בצורה ברורה, מהירה וקלה לתפעול. מצלמת הרוורס מציגה איכות תמונה ירודה ביותר. מערכת השמע מאכזבת עם סאונד בינוני וחלול.

 

בסיס גלגלים באורך 2,700 מ"מ וגובה של 1,545 מ"מ, מסדרים חלל פנים פרקטי לנוסעים אשר נהנים ממרווח ראש נדיב ומרווח כתפיים טוב. גם גבהי קומה ירגישו בנוח במושב האחורי אם כי הנוסע במרכז המושב האחורי יחוש צפיפות מסויימת בדומה לדגמים אחרים בסגמנט. בנוסף ייהנו הנוסעים מאחור מפתחי מיזוג וחלונות כהים.

 

קיה נירוקיה נירו

 

מי שציפה לתנוחת נהיגה גבוהה ושולטת סטייל קרוסאובר, עלול להתאכזב. תנוחת הישיבה דומה יותר לזו המוצעת ברכב משפחתי ממוצע ופחות מזו המוצעת ברכב קרוסאובר גבוה. המושבים נעימים, נוחים בהחלט, ואינם מעייפים גם בנסיעה ארוכה. המושבים הקדמיים אמנם חסרי תמיכה צידית וכיוון קשיחות לגב התחתון, אך כפי שנגלה בהמשך, נהיגה ספורטיבית אינה כוס התה של קיה נירו. הכניסה והיציאה מהרכב מתבצעות בנוחות בזכות קו גג גבוה. כאן העיצוב הרבוע ונטול הזוויות מחזיר דיבידנדים ומקנה פשטות ונוחות. סף החלונות הנמוך תורם לשדה ראייה רחב המסייע בתמרוני חניה ובמעברים צרים.

 

קיה נירוקיה נירו

 

בתא הנוסעים פזורים מגוון תאי אחסון ביניהם משטח בתחתית הקונסולה, ותא עמוק ומדופן מתחת למשענת היד שבין המושבים הקדמיים. פרט לאלו ניתן למצוא תא כפפות עמוק ותאים שימושיים בדלתות הרכב. תא המטען בנפח 401 ליטרים עם שפת הטענה גבוהה במעט אך שטוחה ובעלת מפתח רחב. קיפול המושב האחורי מגדיל את נפח תא המטען לכדי 1,399 ליטרים. מתחת לרצפת תא המטען גלגל חלופי זמני מפלדה.

 

נוחות הנסיעה של קיה נירו טובה בהחלט בין היתר הודות למתלה אחורי רב חיבורי. משקל יבש הנושק לטון וחצי, מהגבוהים שבמשפחתיות הקומפקטיות, מצריך כיול מתלים מעט מהודק שגורם למרכב להתנדנד מעט במעבר על שיבושים בכביש, אך הבולמים מציגים כושר ריסון נאות וסופגים מהמורות ושברים באופן יעיל בנסיעה עירונית, גם אם מדי פעם משמיעים רעשים. שיוט בכביש המהיר מתבצע בנינוחות אך נסיעה מהירה על כביש גלי תחשוף קושי מסויים של הבולמים בריסון תנודות המשקל הרב.

 

קיה נירוקיה נירו

 

בידוד הרעשים סביר ובנסיעה עירונית, בטרם נכנס מנוע הבנזין לפעולה, מתקבלת נסיעה נעימה ושקטה במיוחד. קיה הוסיפה זמזום חשמלי חיצוני (ניתן לביטול) הנועד להזהיר הולכי רגל מהתקרבות הרכב החרישי אל כיוונם. מחוץ לעיר בולטים רעשי כביש במהירות העולה על 100 קמ"ש.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה ההיברידית של קיה נירו נותרה ללא שינוי ביחס לדגם הקודם ומשלבת מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 105 כ"ס ומומנט של 15 קג"מ עם מנוע חשמלי בהספק 60 כ"ס המפיקים יחדיו 141 כ"ס ומומנט של 27 קג"מ הזמינים כבר מ- 1,000 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. סוללת המנוע החשמלי מסוג ליתיום פולימר בקיבולת 8.9 קוט"ש. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 10.8 שניות, והמהירות המרבית עומדת על 172 קמ"ש.

 

קיה נירוקיה נירו

 

תחילת הנסיעה חרישית ומוכרת לכל מי שנהג ברכב היברידי. ההתנעה מתבצעת באמצעות לחיצת כפתור המלווה בחיווי בלוח המחוונים המקנה את האינדיקציה היחידה לכך שהרכב מוכן לנסיעה. שילוב למצב DRIVE בידית ההילוכים ושחרור דוושת הבלם מתחילים להניע את הרכב באנרגיית החשמל בלבד. מיד כשעולה המהירות, מנוע הבנזין נכנס לפעולה בצורה חלקה למדי. התאוצה מהמקום לא מרשימה הודות למשקל הרכב אך תאוצות הביניים וצבירת המהירות לא יביישו אף משפחתית מהשורה.

 

הבחירה של קיה בתיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ולא בתיבה רציפה, מקנה לנהג תחושת נסיעה נוחה וטבעית יותר. מצב ספורט בבורר ההילוכים מלווה בתצוגה גרפית רוויית להבות בלוח המחוונים הדיגיטלי, כאילו הפך הנירו את עורו לקיה סטינגר. פעולת המנוע במצב ספורט הופכת לזריזה ורספונסיבית מעט יותר, אך מלווה ברעש מנוע חזק יותר.

 

קיה נירוקיה נירו

 

הבלמים מייצרים כושר תאוטה טוב ומצליחים לבלום את המסה הכבדה, אך תחושתם מוזרה ודורשת הסתגלות עקב מנגנון הבלימה הרגנרטיבית לטעינת הסוללה. הבלמים מרגישים מלאכותיים ונראה שאפילו מערכת בקרת השיוט האדפטיבית המרבה להאט באמצעותם, מתקשה לעשות זאת באופן ליניארי.

 

בכביש מפותל יוצרת המסה הנכבדת זוויות גלגול משמעותיות בעיקולים ובפניות חדות, ומיד יורד החשק לנהיגה דינמית מכל סוג. כל עוד יתנהל הנהג בצורה מנהלתית ולא ינסה לאתגר את מגבלות האחיזה, יוכל ליהנות משיוט שקט וספיגה טובה של גלים ושברים.

 

צריכת דלק

 

במהלך נסיעת המבחן נרשמה צריכת דלק משולבת של 17 ק"מ לליטר, נתון מצויין בכל קנה מידה, אך רחוק מנתון צריכת הדלק הרשמי של היצרן העומד על 27 ק"מ לליטר. מיכל דלק בנפח 45 ליטרים יספק טווח נסיעה של כ- 700 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 2 מתוך 15 בזכות ההנעה ההיברידית, מה שמקנה לרכב מיסוי מופחת נכון לשנת 2019.

 

קיה נירוקיה נירו

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי קיה נחשבת טובה. בדירוג האמינות של ארגון Cosumer Reports לשנת 2019 דורגה קיה במקום השמיני מתוך 28 יצרנים עם ירידה של חמש מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018. בסקר J.D. Power שנערך בשנת 2018 התברגה קיה במקום העשירי מתוך 32 יצרנים בארה"ב ובמקום החמישי מתוך 23 יצרנים בגרמניה.

 

קיה נירוקיה נירו

 

קיה נירו משווק עם אחריות מלאה לחמש שנים או 100,000 ק"מ, המוקדם מביניהם. הטיפולים מתבצעים אחת לשנה או בכל 15,000 ק"מ. עלות הטיפול הראשון במוסך היבואן עומדת על 645 ₪, עלות הטיפול השני 1,065 ₪, עלות הטיפול השלישי 851 ₪, ועלות הטיפול הרביעי 1,259 ₪. מחירי הטיפולים משקפים את המקובל בפלח הקרוסאוברים בגודל בינוני.

 

עלות יחידת תאורה קדמית 3,404 ₪, עלות מראת צד 3,166 ₪, עלות פנס אחורי 4,085 ₪, עלות רפידות בלם קדמיות 495 ₪, ועלות צלחות בלם קדמיות 1,144 ₪. עלויות החלפים ממוצעות בסגמנט.

 

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות ושלילות רשיון עומדת על כ- 3,700 ₪, ועלות ביטוח חובה כ- 1,400 ₪.

 

בטיחות

 

במבחן הריסוק של ארגון Euro Ncap אשר נערך בשנת 2015 קיבל קיה נירו ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות עם ציונים של 91% בהגנה על בוגרים, 80% בהגנה על ילדים, 70% בהגנה על הולכי רגל, וציון 81% על מערכות עזר לבטיחות. רמת האבזור הבטיחותי לפי משרד התחבורה הישראלי הינה 7 מתוך 8.

 

קיה נירוקיה נירו

 

אבזור הבטיחות כולל בין היתר את חבילת DRIVE WiSE הכוללת בלימה אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב הנסיעה, והתרעה על עייפות הנהג. בנוסף מצוייד קיה נירו במערכת בקרת שיוט אדפטיבית עם מנגנון זחילה בפקקים המאפשרת תחילת תנועה אוטומטית לאחר עצירה מלאה ומשפר באופן ניכר את איכות החיים בנסיעה בעומסי תנועה.

 

תמורה למחיר

 

גרסת LX הבסיסית המיועדת לציי רכב נמכרת לצרכן הפרטי במחיר של 143,900 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', תמיכה ב- Apple CarPlay ו- Android Auto, מצלמת רוורס, מערכת שמע עם 4 רמקולים ו- 2 טוויטרים, מערכת בקרת אקלים דו-אזורית, ומראות צד חשמליות עם אפשרות קיפול.

 

גרסת EX הנבחנת אשר מיועדת ללקוחות הפרטיים עולה 144,900 ₪ וכוללת בנוסף לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7 אינץ', מושבים בריפוד בד בשילוב עור, כניסה והתנעה ללא מפתח, פתחי מיזוג למושב האחורי, חיישני נסיעה לאחור, חיישני גשם, שמשות אחוריות כהות, ומטען USB. אין ספק שגרסת EX היא המשתלמת מבין השתיים.

 

קיה נירו לאחר מתיחת הפנים מציע עיצוב הרמוני יותר, אבזור נוחות חיוני, מרווח פנים נדיב, ויחידת הנעה חסכונית ושקטה. אמנם הוא נעדר חדוות נהיגה ומראהו שגרתי בנוף המקומי, אך בסיכום הכללי מתגלה קיה נירו כרכב מוצלח ופרקטי מאוד למשפחה.

 

קיה נירו EX הייבריד
מנוע טורבו בנזין 1,580 סמ"ק
הספק מרבי משולב 141/5,700 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 27.0/1,000-2,400 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,355 מ"מ
רוחב כללי 1,805 מ"מ
גובה כללי 1,545 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען

401/1399 ליטרים

משקל עצמי 1,490 ק"ג
מהירות מרבית 172 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 10.8 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 27.0 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 17 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים (2015)
רמת אבזור בטיחותי

7 (מתוך 8)

מחיר

144,700 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית