יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

תגיות | משפחתיות, יונדאי, איוניק

יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל.

 

יונדאי איוניק סופרים
יתרונות צריכת דלק, אבזור, עיצוב, תמורה למחיר
חסרונות בידוד רעשים, מרווח ראש במושב האחורי, איכות חומרים

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

קל להבין מדוע הפכה יונדאי איוניק ללהיט. ההופעה נאה, מפרט האבזור עשיר, צריכת הדלק חסכונית, רמת הבטיחות גבוהה, ומקבלי רכב צמוד ממקום העבודה נהנים מהנחה בשווי השימוש בזכות היותה היברידית. טויוטה קורולה ההיברידית החדשה מנהלת עם יונדאי איוניק קרב עיקש בראש טבלת המסירות כשעננת עדכון נוסחת המיסוי הירוק מרחפת מעליהן. כעת זכתה יונדאי איוניק למתיחת פנים של אמצע החיים שאמורה לשפר את מעמדה מול המתחרות החדשות בסגמנט.

 

עיצוב ונוחות

 

ליונדאי איוניק מבנה של מכונית היברידית טיפוסית עם מרכב ליפטבק 5 דלתות וגג המשתפל לאחור לצמצום מערבולות אוויר המעלות את צריכת הדלק. החזית אגרסיבית עם גריל טרפזי גדול בדוגמה ייחודית, תאורת יום עם פסי לד נאים, ותאורת לד ראשית תואמת הזמינה ברמת אבזור סופרים הבכירה. מהצד בולטים חישוקים בעיצוב חדש עם תבליט משבצות מקורי וצביעה דו-גונית.

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

מאחור שמשה מפוצלת המופרדת באמצעות ספויילר מעודן, פנסי לד נאים עם גרפיקה פנימית מקורית, ומשטח בגוון אפור כהה המאכלס את לוחית הרישוי, תאורת הרוורס ומחזירי האור. גוון האפור בטון שעטה רכב המבחן מקורי ונאה, ויחד עם העיצוב המעודכן והמוצלח נרשמו מבטים סקרנים.

 

יונדאי איוניק מעט קצרה ביחס למשפחתיות סדאן וקרובה במידותיה למשפחתיות בתצורת האצ'בק. אורכה 4,470 מ"מ, רוחבה 1,820 מ"מ, גובהה 1,450 מ"מ, ואורך בסיס הגלגלים עומד על 2,700 מ"מ.

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

לתא הנוסעים מראה מתקדם ומושך מבעבר, בעיקר בזכות המסך המרכזי שטיפס מעלה וניצב כעת מעל פתחי המיזוג המרכזיים. גם פתחי המיזוג בצדדים עודכנו וממשיכים פס קישוט כסוף הנמתח לאורך כל הדשבורד.  לוח המחוונים הדיגיטלי נאה ושוכן תחת חופה עם פתח בחלקה האחורי. גלגל ההגה הקטום נעים לעין עם עיטורים ופקדים בגוון כסוף.

 

הנדסת האנוש טובה ותפעול הרכב מתבצע בקלות. בורר ההילוכים סטנדרטי ומאפשר גם העברת הילוכים ידנית. מסביב למסך המגע פקדים פיזיים עבור קיצורי דרך לתפריטים שכיחים, המקלים את התפעול בזמן נסיעה. הפקדים על גבי גלגל ההגה ברורים ונוחים מאוד לשימוש. פקדי המגע של בקרת האקלים מוצלחים פחות. הם אמנם מספקים פידבק קולי אך לא ניתן לחוש היכן בדיוק נמצא כל פקד ועל כן נאלצנו להסיט את המבט מהכביש על מנת לתפעל את בקרת האקלים. למערכת המולטימדיה חיבור USB אחד בלבד ולכן תאלצו לבחור בין שימוש ב- Apple Car Play/Android Auto או חיבור התקן שמע עם המוזיקה שלכם.

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

בזכות בחירה בגוונים בהירים מציג תא הנוסעים מראה מרשים, אולם איכות החומרים בסיסית ומרבית החיפויים עשויים מפלסטיק פשוט ומחוספס. בלטו לטובה ההגה, בורר ההילוכים, משענת היד המרכזית, ומשענות היד בדלתות שחופו בריפוד דמוי עור נעים למגע. איכות ההרכבה מצויינת ולא נשמעו רחשי פלסטיקה.

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

תאי האחסון שימושיים וכוללים תא גדול ופתוח בתחתית הקונסולה, צמד מתקני כוסות בין המושבים, ותא קטן עם שקע טעינה מתחת למשענת היד. בדלתות תאים גדולים עם חלוקה למניעת תזוזה של הציוד. בקדמת משענות היד שבדלתות תאים קטנים ושימושיים לעודף או למפתחות. תא הכפפות מציג מבנה שימושי אך הוא עשוי פלסטיק פשוט וחסר דיפון.

 

הדלתות הקדמיות גדולות ונפתחות בזווית רחבה המאפשרת כניסה נוחה פנימה. ידיות פתיחת הדלתות מוארות בחשיכה ומסייעות לכניסה בטוחה. תנוחת הישיבה נמוכה ובסיס המושב מעט שטוח, אך ארוך דיו ומציע תמיכה טובה לירכיים. משענות הראש רחוקות מדי מהראש, ותמיכת המותניים מוצלחת אך חסרה תמיכה לפלג הגוף העליון. הודות להגה המתכוונן לטווח רחב ומושב נהג עם כוונון חשמלי ותמיכת גב תחתון מתכווננת חשמלית, הצלחנו לסגל תנוחת ישיבה נוחה.

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

הכניסה למושב האחורי אינה אידיאלית עקב הגג המשתפל המכתיב משקוף נמוך. המושב האחורי נוח ומציע מרווח טוב לרגליים ולכתפיים, אך מרווח הראש לוקה בחסר ונוסעים מעל 1.75 מטרים יפגשו בגג. המושב המרכזי צר ומצומצם ונוסע שיאלץ לשבת בו יקווה שהנסיעה תסתיים מהר. לנוסעים מאחור פתחי מיזוג ושמשות כהות, אך שקעי טעינה בלטו מאוד בחסרונם.

 

יונדאי איוניק מציעה תא מטען בנפח 456 ליטרים. תצורת הדלת החמישית מאפשרת גישה נוחה אל מעמקי התא. תא המטען עמוק וסף ההטענה גבוה, ועל כן נוחות ההטענה אינה מושלמת. קיפול המושב האחורי מתבצע בנוחות אך יוצר מדרגה ברצפה. מתחת לרצפת תא המטען ממתין גלגל רזרבי זמני.

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

סף חלונות נמוך ושמשה קדמית גדולה מייצרים שדה ראיה רחב לפנים ולצדדים. הדשבורד הבהיר משתקף באופן קבוע בשמשה הקדמית ופוגם בראות. השמשה המפוצלת והמשתפלת מאחור מגבילה את שדה הראייה ואליה מצטרפות משענות הראש האחוריות המסתירות את המעט שמופיע במראה. באופן חריג ניתן להפעיל את מצלמת הרוורס גם בזמן נסיעה באמצעות כפתור מימין לידית ההילוכים. התמרון בעיר נוח בזכות הגה קל ומראות צד גדולות המציגות שדה ראיה רחב.

 

נוחות הנסיעה טובה למרות מתלים נוקשים יחסית. כשתוואי הכביש לא מגוהץ לחלוטין, חלק מהשיבושים מורגשים בתא הנוסעים אך רק לעיתים נדירות נרשמו קפיצות או חבטות. מחוץ לעיר המצב דומה, המרכב נותר מאוזן ומרוסן, ורק מהמורות גדולות עם שפה חדה יגרמו לתגובה קופצנית וקולות חבטה. בידוד רעשי הרוח טוב ובידוד רעשי המנוע אינו מושלם אך מקבל ציון עובר. בידוד רעשי הכביש לוקה בחסר, ותדר לא נעים, שאף יכול לגרום ללחץ באוזניים, נוכח בתא הנוסעים כבר במהירות בין עירונית נמוכה.

 

ביצועים

 

יונדאי איוניק ממשיכה לעשות שימוש ביחידת הנעה היברידית המורכבת ממנוע חשמלי בהספק 43.5 כ"ס ומומנט של 17.3 קג"מ, ומנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.6 ליטרים בהספק 105 כ"ס ומומנט של 15.0 קג"מ. ההספק המשולב עומד על 141 כ"ס והמומנט 27.0 קג"מ. על העברת הכוח אחראית תיבת 6 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 11.1 על פי נתוני היצרן לעומת 11.9 שניות במדידה שלנו. המהירות המרבית עומדת על 185 קמ"ש.

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

ההתנעה חרישית ורק נורת Ready ומספר צפצופים מודיעים שהמכונית מוכנה לנסיעה. תחילת הנסיעה מתבצעת על טהרת החשמל ובהמשך מתעורר מנוע הבנזין בקול מובחן. כשהמנוע קר מורגשות ויברציות קלות בתא הנוסעים. יחידת ההנעה מספקת תחושה מעט נרפית אך לחיצה החלטית יותר על המצערת מייצרת תאוצה זריזה. העברה למצב נהיגה ספורט מספקת תאוצות חזקות בעוצמה מפתיעה.

 

תיבת ההילוכים מספקת העברות חלקות וכמעט שקופות. לפקדים מאחורי גלגל ההגה תפקיד כפול. במצב ספורט הם משמשים להעברת הילוכים ידנית כמקובל, ואילו במצב אקו הם מאפשרים שליטה בעוצמת הבלימה הרגנרטיבית ממש כמו במכוניות חשמליות. בשימוש נכון בהם במהלך נסיעה עירונית או בירידות ארוכות, ניתן לנהוג כמעט ללא שימוש בדוושת הבלם ולטעון את הסוללה במלואה.

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

בכביש המפותל התגובה הראשונית מפתיעה עם זוויות גלגול קטנות וכניסה החלטית לתוך הפניה. בהמשך ההתלהבות דועכת עקב נטייה להרחבת קו הפניה, צמיגים ירוקים המציעים אחיזה טובה אך צווחים גם בעומס מתון, והיגוי מלאכותי וחסר תחושה. עוצמת הבלמים טובה אך קשה לדייק במינון עוצמת הבלימה והמעבר מבלימה רגנרטיבית לבלימה רגילה אינו ליניארי וגורר שינוי בעוצמת הבלימה, למרות שעוצמת הלחיצה על דוושת הבלם לא השתנתה.

 

צריכת דלק

 

על פי נתוני היצרן עומדת צריכת הדלק המשולבת של יונדאי איוניק על 27.1 ק"מ לליטר. בנסיעת המבחן שלנו עמדה צריכת הדלק המשולבת על 19.8 ק"מ לליטר בעוד מחשב הדרך הציג נתון של 20.4 ק"מ לליטר. עם מיכל דלק בנפח 45 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 800 ק"מ בין תדלוקים.

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

מחשב הדרך מסווג גם את סגנון הנהיגה ובסיום המבחן הראה כי ב- 69% מהזמן נהגנו באופן חסכוני, 28% מהזמן באופן נורמלי, וב- 3% מהזמן באופן דינמי. נכון לשנת 2019 יונדאי איוניק מדורגת בקבוצת זיהום 2 מתוך 15.

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

יונדאי הוא המותג הנמכר ביותר בישראל כבר תקופה ארוכה וזוכה למוניטין אמינות חיובי. בסקר שערך ארגון Consumer Reports בארצות הברית בשנת 2019 הגיעה יונדאי למקום החמישי מתוך 28 יצרניות, עליה של 5 מקומות ביחס לדירוג בשנת 2018. בסקר שערך ארגון J.D. Power בגרמניה המודד את כמות התקלות לכל 100 כלי רכב, הגיעה יונדאי למקום השלישי מתוך 23 יצרנים. בסקר דומה שנערך בארצות הברית הגיעה יונדאי למקום התשיעי מתוך 32 יצרנים.

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

יונדאי איוניק משווקת בישראל עם אחריות ל- 5 שנים או עד 100,000 ק"מ. המערכת ההיברידית זוכה לאחריות מורחבת של 7 שנים או עד 150,000 ק"מ. עלויות הטיפולים והחלפים אינם מפורסמים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מכלמוביל היבואנית.

 

עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות ושלילות רשיון עומדת על כ- 4,200 ₪, ועלות ביטוח חובה כ- 2,200 ₪. יונדאי איוניק ניצבת בקבוצת רישוי 3 ועל כן עלות אגרת הרישוי השנתית עומדת על 1,809 ₪.

 

בטיחות

 

יונדאי איוניק נבחנה על ידי ארגון Euro Ncap בשנת 2016 וקטפה ציון מרבי של 5 כוכבים עם ציונים של 91% בהגנה על נוסעים בוגרים, 80% בהגנה על ילדים, 70% בהגנה על הולכי רגל ו- 82% בתפקוד מערכות הבטיחות.

 

יונדאי איוניק יונדאי איוניק

 

עם השקתה בישראל הציגה יונדאי איוניק אבזור בטיחות מרשים, אך מאז מרבית המתחרות יישרו קו. ברמת האבזור פרימיום המפרט כולל 7 כריות אוויר, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו גלגלי, בלימה אוטונומית במהירות נסיעה של עד 80 קמ"ש, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על עייפות הנהג, ושליטה אוטומטית באורות הגבוהים. רמת אבזור סופרים הבכירה כוללת בנוסף מערכת לניטור שטחים מתים עם התרעה מפני כניסה לנתיב חסום, והתרעה על תנועה חוצה מאחור. ציון רמת הבטיחות לפי משרד התחבורה הישראלי עומד על 7 מתוך 8 לגרסת פרימיום או 8 מתוך 8 לגרסת סופרים.

 

תמורה למחיר

 

יונדאי איוניק משווקת בישראל בשתי רמות אבזור. רמת פרימיום מוצעת תמורת 137,900 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל 8 אינץ' ותמיכה בממשקי Apple Car Play ו- Android Auto, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, חיישן אורות, שמשות אחוריות כהות, וחישוקים קלים בקוטר 17 אינץ'.

 

רמת האבזור סופרים מוצעת תמורת 140,900 ₪ וכוללת בנוסף כוונון חשמלי למושב הנהג, תאורת אווירה, לוח מחוונים דיגיטלי, חיישני רוורס, קיפול חשמלי למראות הצד, ותאורת לד מלאה מלפנים ומאחור.

 

יונדאי איוניק הייתה ונותרה מכונית משפחתית מצויינת. היא מציעה יחידת הנעה חזקה וחסכונית, נוחות נסיעה טובה, אבזור נוחות עשיר ואבזור בטיחות מתקדם. יונדאי איוניק ממשיכה להוכיח שהבחירה במכונית משפחתית היברידית לא מחייבת פשרות כואבות, ומתיחת הפנים שעברה ליטשה אותה כדי להתחרות בראש סגמנט המשפחתיות.

 

לחובתה של יונדאי איוניק נרשמו צפיפות במושב האחורי ובידוד רעשי כביש לוקה בחסר. לכך ניתן להוסיף את העובדה שהפכה לבחירה מעט נדושה לאור הפופולריות הגבוהה של האיוניק בישראל. גורלה האמיתי של האיוניק המעודכנת יקבע רק בתחילת 2020, עת ייחשף מחירה החדש לאחר עדכון נוסחת המיסוי הירוק. אם אכן יזנק המחיר באלפי שקלים, עשויות האיוניק וחברותיה ההיברידיות להיות לא רלוונטיות ולגרום ללקוחות לרכוש שוב משפחתיות מזהמות מונעות בנזין או דיזל.

 

יונדאי איוניק סופרים
מנוע בנזין 4 צילינדרים 1,580 סמ"ק + מנוע חשמלי
הספק מרבי משולב 141/5,700 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 27.0/4,000 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים 6 הילוכים
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,470 מ"מ
רוחב כללי 1,820 מ"מ
גובה כללי 1,450 מ"מ
בסיס גלגלים 2,700 מ"מ
מיכל דלק 45 ליטרים
נפח תא מטען

456 ליטרים

משקל עצמי 1,420 ק"ג
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.1 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 27.1 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 19.8 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 2 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים (2016)
רמת אבזור בטיחותי 8 (מתוך 8)
מחיר

140,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    12.12.19 | מבחני רכב

    הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

    מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להי

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים בכבישי היבשת הקלאסית. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריק

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר

     
  • יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    יונדאי אלנטרה 2019 (מתיחת פנים) במבחן דרכים

    14.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי אלנטרה התחדשה לכבוד שנת 2019 אך ממשיכה במתכונת המשפחתית סדאן הקלאסית

    הדור הראשון של משפחתית הסדאן יונדאי אלנטרה הגיע אלינו בשנות ה- 90 ומאז משווק בישראל בשמות כאלה ואחרים. בתחילת העשור הגיע לישראל הדור החמישי של אלנטרה, שידוע יותר בשם יונדאי i35, והפך לאחד מהדגמים הפופולריים ביותר בשוק המקומי. האלנטרה חיזקה את מעמדה של יונדאי בקבוצת המשפחתיות ורכשה מוניטין חיובי בשוק

     
  • פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    פולקסווגן טיגואן 1.5 TSI במבחן דרכים

    07.11.19 | מבחני רכב

    פולקסווגן טיגואן מקבל גרסת כניסה חדשה עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, ואבזור עשיר. יצאנו לבדוק האם התמורה הולמת למחירו הגבוה

    רכבי הפנאי ממשיכים לתפוס נתח שוק נכבד, בעיקר בגרסאות הנמכרות סביב 160,000 ₪. מעל גרסאות אלו ניצבות הגרסאות החזקות והמאובזרות יותר של אותם דגמים, ומולן מתחרה פולקסווגן טיגואן שמגיע כעת בגרסת כניסה חדשה בעלת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטרים, הנעה קדמית, רמת אבזור קומפורטליין פלוס עשירה יחסית, ותג מחיר

     
  • DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    DS 3 קרוסבק במבחן דרכים

    31.10.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי הקומפקטי החדש של מותג היוקרה הצרפתי לקח אותנו לשיעור במיתוג וסטיילינג

    מכונית היא כבר מזמן לא רק אמצעי להגעה מנקודה לנקודה. כולם רוצים שתהיה נוחה, חסכונית וכמובן בטוחה. אבל המכונית שבה אנו נוהגים אומרת הרבה גם עלינו, היא סמל סטטוס, ובעיקר כשזה נוגע למכוניות יוקרה. עבור מי שלא מסתפק במותגי היוקרה המוכרים, נולד מותג DS. DS 3 קרוסבק יתרונות עיצוב, אבזור,

     
  • שברולט בלייזר במבחן דרכים

    שברולט בלייזר במבחן דרכים

    23.10.19 | מבחני רכב

    שברולט בלייזר נכנס לנישה חסרת מתחרים ישירים כשהוא שופע ביתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - מידות גדולות, עיצוב בולט ואבזור נדיב.

    שברולט בלייזר בדורותיו הקודמים היה רכב שטח קשוח בגודל בינוני בקנה מידה אמריקאי. הדור החדש של שברולט בלייזר משמר את היתרונות המסורתיים מבית הכוללים עיצוב בעל נוכחות ומימדי ענק ביחס לתצורת חמישה מושבים, וממוצב בין שברולט אקווינוקס לשברולט טראוורס בליין דגמי החברה. הפלטפורמה עליה מבוסס שברולט

     
  • אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    אאודי Q3 החדש 2019 במבחן דרכים

    17.10.19 | מבחני רכב

    אאודי משיקה Q3 חדש עם עיצוב אגרסיבי, מנוע חדש והבטחה ישנה

    סגמנט הקרוסאוברים הרותח מזמין את כל היצרנים להשתתף בחגיגה, ואאודי שהפכה להיות שחקנית מובילה בקטגוריה בזכות מבחר דגמים רחב, משיקה דור שני לקרוסאובר המוכר והטוב אאודי Q3. וולוו XC40 וב.מ.וו X1 הם המתחרים העיקריים של הדגם ואין ספק שבאאודי קוראים תיגר על הכס ומכוונים הכי גבוה שאפשר. לקחנו את אאודי Q3 35

     
  • ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן מקסימה 2019 במבחן דרכים

    03.10.19 | מבחני רכב

    יצאנו לבחון את המשפחתית האמריקאית הגדולה לאחר שעברה מתיחת פנים וצוידה באבזור בטיחות מתקדם

    קונצרן רנו-ניסאן-מיצובישי (או יותר נכון ברית יצרני הרכב) הוא מהגדולים בעולם, וככזה יכול לפעול גם בניגוד למקובל, ולשגר שני דגמי ניסאן לקטגוריית המשפחתיות הגדולות המצומצמת - ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה. ניסאן מקסימה יתרונות מנוע חזק, עיצוב, נוחות נסיעה חסרונות תיבת הילוכים רציפה,

     
  • ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    ניסאן ליף 2019 במבחן דרכים

    26.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן ליף הינה משפחתית קומפקטית חשמלית עם טווח נסיעה מוצהר של 270 ק"מ ומחיר של 165,990 ₪. יצאנו למבחן בסימן שימושיות מול עלות

    ניסאן ליף היא אחת המכוניות החשמליות הראשונות שנכנסו לתודעת הציבור ומהבודדות בסגמנט המשפחתיות החשמליות בישראל. בניגוד לגרסאות החשמליות (EV) של קיה נירו ויונדאי איוניק המתחרות, ניסאן ליף תוכננה כמכונית חשמלית בלבד כבר מהנגיעה הראשונה בשולחן השרטוט. בהתאם לכך מותקנת הסוללה ברצפת המרכב ותורמת למרכז כובד

     
  • מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    מאזדה 3 החדשה 2019 במבחן דרכים

    18.09.19 | מבחני רכב

    מאזדה 3 החדשה מעוצבת ואיכותית מאי פעם אך גם יקרה יותר וללא מנוע טורבו. יצאנו לבדוק האם היא עדיין עומדת בקצב הזום זום

    מאזדה 3 הקודמת לא כיכבה בראש טבלת המסירות בישראל וניתן להניח שמאזדה 3 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל, רק תלך ותתרחק משם. הסיבות לכך הן ההעדפה הברורה של הנהג הישראלי לרכבי פנאי והרצון של מאזדה לטפס בסולם המעמדות ולמצב עצמה כיצרנית סמי-פרימיום שתעמוד בין המותגים העממיים למותגי הפרימיום המבוססים. &nbs

     
  • ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    ניסאן אלטימה 2019 במבחן דרכים

    12.09.19 | מבחני רכב

    ניסאן עדיין מאמינה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות ושולחת אלינו את האלטימה החדשה כדי לנסות ולהסביר מדוע

    ניסאן נוקטת בגישה מעט שונה בהתנהלותה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. בשעה שחלק מהמתחרות יורדות מפס הייצור ללא מחליפות, ניסאן מחזיקה בשני דגמים המתחרים בקטגוריה הדועכת. ניסאן אלטימה וניסאן מקסימה מיועדות בעיקר לשוק האמריקאי שחובב מכוניות סדאן אך עובר בקצב מסחרר לרכבי פנאי כמו בשאר מדינות העולם.

     
  • מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    מרצדס CLA החדשה 2019 במבחן

    28.08.19 | מבחני רכב

    מרצדס CLA החדשה מציגה עיצוב מושך, תא נוסעים חדשני, ומקדם הגעה מרשים בתמורה לפרמיה גבוהה במיוחד

    מרצדס CLA החדשה מהווה גרסת קופה 4 דלתות למרצדס A קלאס, המיועדת לקהל כגון משפחות צעירות עד 4 נפשות. המפרט, המידות, יחידת ההנעה והאבזור, לא שונים בהרבה מכל משפחתית מודרנית, אך התצורה הייחודית, מיתוג היוקרה, והחדשנות שמביאה מרצדס אל הקטגוריה, מבטיחים הופעה מרשימה לצד תחושה של מכונית סלון מוקטנת. למבחן

     
  • קאדילק XT4 במבחן דרכים

    קאדילק XT4 במבחן דרכים

    21.08.19 | מבחני רכב

    קאדילק XT4 מתחרה מול מיטב תוצרת גרמניה באמצעות היתרונות המסורתיים של תוצרת דטרויט - ממדים מכובדים, עיצוב בולט, ואבזור נדיב

    סגמנט הקרוסאוברים הקומפקטיים תופס תאוצה כלל עולמית. למרבית יצרניות הפרימיום יש נציגים בסגמנט כגון אאודי Q3, ב.מ.וו X1, וולוו XC40, ומרצדס GLA, אך קאדילק נכנסת למשחק באיחור מה עם ה- XT4 אשר תוכנן ועוצב ע"י הצוותים הצעירים בחברה, במטרה למשוך קהל צעיר באמצעות עיצוב בעל נוכחות, ממדים נדיבים, ואבזור עשיר

     
  • פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    פורד אדג' 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    08.08.19 | מבחני רכב

    פורד אדג' החדש מציע מפרט מרשים במחיר המזנב במותגי הפרימיום. יצאנו לבדוק האם הוא מציע תמורה טובה למחיר

    פורד הודיעה זה מכבר על כוונתה לוותר על מכוניות סדאן ולהתמקד בסגמנטים הרווחיים ביותר עבורה, כלומר ברכבי פנאי ובטנדרים גדולים. פורד אדג' החדש שנחת לאחרונה בישראל זימן לנו הזדמנות לבדוק האם הוא מייתר את הצורך במכוניות נמוכות. פורד אדג' 2.0 טורבו טיטניום פלוס יתרונות אבזור מפנק ברמות הא

     
  • סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    סיטרואן C5 איירקרוס במבחן דרכים - מרבד קסמים צרפתי

    31.07.19 | מבחני רכב

    סיטרואן C5 איירקרוס חמוש בנוחות נסיעה משובחת, עיצוב מצודד ומפרט מודרני. יצאנו לבדוק האם אלו יספיקו כדי לכבוש את סגמנט הקרוסאוברים התחרותי

    סגמנט הקרוסאוברים הפורה שינה את שוק הרכב בשנים האחרונות. היצרנים לא יכולים להתכחש לטבלאות המכירות ולרצונות הרוכשים, ויצרניות רבות אף בחרו לוותר לחלוטין על נציגה בסגמנט המשפחתיות הגדולות לטובת קרוסאובר בגודל בינוני. סיטרואן C5 איירקרוס הינו הדגם העצמאי הראשון של היצרנית בפלח שוק אשר נשלט בישראל על יד

     
  • אאודי e-tron במבחן דרכים

    אאודי e-tron במבחן דרכים

    24.07.19 | מבחני רכב

    רכב הפנאי החשמלי של אאודי אורז את הטכנולוגיה המתקדמת בעיצוב קונבנציונלי ומנסה להפוך את החשמל למיינסטרים

    כבר שנים שאנחנו שומעים שהמהפכה החשמלית מעבר לפינה ושכולנו נצטרך להיפרד מתחנות הדלק ולהכין את השקעים. ובכן, באאודי המהפכה החלה באופן רשמי. אאודי e-tron החדש הוא רכב הפנאי החשמלי הראשון של אאודי ולא מדובר בגרסה לדגם קיים אלא בדגם עצמאי שמוצע באופן בלעדי עם יחידת הנעה חשמלית טהורה. אאודי e

     
  • פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    פיג'ו 508 GT במבחן דרכים

    18.07.19 | מבחני רכב

    פיג'ו משגרת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות הדועכת את ה- 508 החדשה עם עיצוב מקורי ומפרט מרשים. יצאנו לבדוק איך היא נוסעת

    יצרניות רבות מוותרות על המשפחתיות הגדולות לטובת רכבי פנאי כי כך מכתיב השוק, אבל לפיג'ו דגמי עבר אייקונים שכיכבו בקטגוריה והיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר. עם זאת, כדי לחזור לתחרות בקטגוריה הדועכת, פיג'ו יודעת שעליה להתעלות על עצמה. פיג'ו 508 GT יתרונות עיצוב, אבזור, נוחות נסיעה, ביצו

     
  • מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    מרצדס S קלאס 2019 במבחן דרכים – מחלקה ראשונה

    09.07.19 | מבחני רכב

    מכונית הפאר של מרצדס נחשבת כחלוצה טכנולוגית ולדעת רבים כמכונית הנוסעים הטובה בעולם. יצאנו לבחון את גרסת הפלאג-אין הייבריד S560e על כבישי הארץ

    "אלוהים, אנא קנה לי מרצדס בנץ" הכריזה הזמרת ג'ניס ג'ופלין בשירה משנת 1971, שלימים אף היווה את פס הקול בפרסומת של מרצדס. גברת ג'ופלין לא נקטה בדגם אליו פיללה אך סופ"ש נינוח עם ספינת הדגל של המותג הגרמני, גרם לי להבין את תחנוניה. מרצדס S560e פלאג-אין הייבריד יתרונות נוחות, בטיחות, יוק