מיצובישי ASX החדש 2020 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

 

הקרוסאובר מיצובישי ASX הוותיק זכה למתיחת פנים רביעית וקבלנו הזדמנות לבחון את השינויים

תגיות | פנאי שטח, מיצובישי, ASX

מיצובישי ASX אמנם אינו ותיק בנוף המקומי והגיע אלינו לראשונה בנובמבר 2017, אך למעשה מדובר בדגם בן 9 שנים המבוסס על הפלטפורמה של מיצובישי אאוטלנדר. למרות שאורך חיי דגם בעולם הרכב עומד על כ- 7 שנים, נראה כי היצרנית לא ממהרת להציג דור חדש למיצובישי ASX ומסתפקת במתיחת פנים רביעית במספר, כך שהדגם צפוי להישאר איתנו מספר שנים נוספות. מיצובישי מכוונת את הקרוסאובר הקומפקטי לסגמנט רבוי מתחרים, עם מחיר כניסה נגיש העומד על 135,900 ₪ ומנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים.

 

מיצובישי ASX 2.0 ליטרים פרימיום
יתרונות מחיר, נוחות נסיעה
חסרונות מיושן, תא נוסעים פשוט

 

מיצובישי ASXמיצובישי ASX

 

עיצוב ונוחות

 

עיקר השינויים בעיצובו של מיצובישי ASX מתמקדים בחרטום המאמץ את שפת העיצוב העדכנית של היצרנית בדומה למיצובישי אקליפס קרוס. החרטום החדש מגביר את נוכחות הרכב על הכביש וכולל שני עיטורי כרום בוהקים בצורת האות C, גופי תאורה מפוצלים, שבכה קדמית עם צמד סורגים רוחביים, ופגוש הכולל מגלש דמוי אלומיניום. מאחור בולטים גופי תאורה רחבים מסוג LED, פגוש חדש הכולל מגלש דמוי אלומיניום, וספויילר. מהצד מגלים חישוקים בעיצוב חדש ודקורציה המדמה פתחי אוורור בכנפיים הקדמיות. למרות השינויים המבורכים שמביאה עימה מתיחת הפנים, גילו של הרכב ניכר ועיצובו אינו מצליח להתעלות על מתחרים מודרניים.

 

מיצובישי ASXמיצובישי ASX

 

תא הנוסעים מסגיר את גילו של הדגם וחבל שמיצובישי לא הקדישה לו יותר תשומת לב. מתיחת הפנים אכן מציגה שיפור באיכות החומרים. הדשבורד עשוי כעת מגומי רך, גלגל ההגה חדש, והקונסולה המרכזית זכתה לעדכוני עיצוב קלים. מעבר לכך, עיצוב סביבת הנהג מיושן ושבלוני. לוח המחוונים פשוט והפקדים מזכירים את דגמי מיצובישי מתקופת הזוהר בשנות ה- 90.

 

מיצובישי ASXמיצובישי ASX

 

מערכת המולטימדיה Connected Car בהתקנה מקומית, כוללת מסך מגע בגודל 8 אינץ' המציג רזולוציה ובהירות בינוניות, ותפעול שאינו אינטואיטיבי מספיק ביחס למערכות של המתחרים. העדר פקדי שליטה פיזיים על מערכת השמע מסרבלים את תפעולו. מתחת למסך נמצאים פקדי מערכת בקרת האקלים בתפעול מכני, ותא אחסון שטוח עם שקע USB.

 

מיצובישי ASXמיצובישי ASX

 

הנדסת האנוש זוכה לציון גבוה בזכות פתחי מיזוג גבוהים ומיקום פקדים אינטואיטיבי. עם זאת, פקד הפעלת החיווי הקולי ממוקם על גלגל ההגה בדיוק במיקום אחיזת היד ולכן נלחץ באופן אקראי לעיתים קרובות. מנגד, מראות הצד ראויות לצל"ש בזכות מידות ענק וראות נטולת עיוותים.

 

רכב המבחן הגיע ברמת אבזור פרימיום המשפרת ללא היכר את האווירה בתא הנוסעים בזכות גג פנורמי וריפודים דמויי עור. איכות ההרכבה אינה מבריקה וברכב המבחן שעבר רק 2,500 ק"מ, נשמעו קרקושים מאיזור התקרה ומסילת סוכך גג הזכוכית הפנורמי.

 

מיצובישי ASX מציע מרווח פנימי טוב לנהג ולנוסעים. המושבים הקדמיים טובים מאוד ומציעים נוחות ראויה לצד תמיכה צידית סבירה. גם בתום נהיגה ארוכה לא חשנו עייפות, חרף העדר אפשרות לכוונון קשיחות משענת הגב. הכניסה והיציאה מהרכב נוחות מאוד בזכות מפתח דלתות רחב וגובה מושב אידיאלי. שדה הראיה טוב בזכות קו חלונות שאינו גבוה ותנוחת נהיגה גבוהה ושולטת בהתאם לחיבת מעריצי הז'אנר.

 

מיצובישי ASXמיצובישי ASX

 

גם מרווח הברכיים מאחור טוב בזכות בסיס גלגלים באורך 2,670 מ"מ. שני בוגרים שאינם מיתמרים מעל לגובה 1.80 מטרים, לא יחושו כל צפיפות, אך נוסע שלישי יצור צפיפות יתרה עקב רוחב מוגבל. מדרגת ההינע הגדולה לא תורמת לנוחות הישיבה של הנוסע במושב הפנימי. נוסעי המושב האחורי ירגישו בחסרונם של פתחי מיזוג ייעודיים ושקע USB לטעינת הסמארטפון.

 

בתא הנוסעים מספר פתרונות אחסון, ביניהם תא אחסון עמוק מתחת למשענת היד המרכזית, מתקני כוסות, תא אחסון שטוח מתחת לקונסולה המרכזית, תאי אחסון בדלתות הקדמיות בלבד, ותא כפפות בנפח סביר. תא המטען בנפח 393 ליטרים או 1,193 ליטרים בקיפול המושב האחורי. סף ההטענה מעט גבוה. מתחת לרצפת התא נמצא גלגל חלופי זמני מפלדה.

 

מיצובישי ASXמיצובישי ASX

 

מיצובישי ASX מציע נוחות נסיעה טובה מאוד במרבית המקרים. במהירות עירונית נמוכה מתקשים המתלים לסנן את כל השברים והחריצים באספלט, כך שמעט מהם עוברים אל תא הנוסעים. במהירות של למעלה מ- 40 קמ"ש מתקבלת נוחות נסיעה טובה, בין היתר בזכות הבחירה הנבונה במתלה אחורי רב חיבורי. בכביש רצוף גלים מחוץ לעיר, מצליחים המתלים לרסן את תנודות המרכב הגבוה. על אספלט איכותי בכביש 6, נוחות הנסיעה מעולה אך יכולת השיוט אינה מעודנת עקב רעשי כביש ורוח מוחשיים ביחס למקובל בקטגוריה.

 

יכולת השטח עם הנעה קדמית מסתכמת כמצופה בצליחת שבילים סלולים. במסגרת מתיחת הפנים הונמך המרכב ומציע מרווח גחון של 190 מ"מ, אך גם אלו מקנים יתרון עבירות ביחס למשפחתית סטנדרטית. נוחות הנסיעה הטובה נשמרת גם בירידה מהאספלט, כך שהמתלים מתמודדים בצורה ראויה עם בורות בשבילים או בליטות אבנים.

 

ביצועים

 

יחידת ההנעה במיצובישי ASX כוללת מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים בהספק 150 כ"ס ומומנט של 19.9 קג"מ ב- 4,200 סל"ד גבוהים. למרות הנתונים הדומים לדגם הפורש, מדובר במנוע מעודכן בתקינה אירופאית. המנוע משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה מסוג INVECS 3 חדשה, ויחדיו הם מספקים ביצועים נאותים ופעולה חלקה.

 

מיצובישי ASXמיצובישי ASX

 

יחידת הנעה זו מרגישה מיושנת ביחס למנועי טורבו מודרניים וחסרת מחץ בסל"ד נמוך. הבאת המנוע לסל"ד גבוה יוצרת קצב התקדמות ראוי בהחלט אך אליו יצטרפו רעש מתכתי לא נעים וצריכת דלק גבוהה. תאוצה 0-100 קמ"ש אורכת 11.7 שניות והביצועים האבסולוטיים סבירים בהחלט, אך אופן פעולת יחידת ההנעה מרגיש מדור קודם.

 

תיבת ההילוכים הרציפה כוללת יחסי העברה קבועים במטרה לדמות פעולה של תיבה פלנטרית. תופעת ההשתהות הארוכה בסל"ד גבוה וקבוע אשר אפיינה את הדורות הראשונים של התיבות הרציפות מטופלת היטב, אך דרישה לכוח זמין לצורך עקיפה או זינוק מהיר, אינן נענות במהירות הנדרשת. שימוש במנופי העברת ההילוכים מאחורי גלגל ההגה נחמד ומזמין, במיוחד לשם האטה באמצעות בלימת מנוע, אך בניגוד למקובל, התיבה אינה יודעת לזהות מתי מיצה הנהג את השימוש במנופים, וזה ייאלץ לחזור למצב אוטומטי מלא ביוזמתו. מערכת העצור וסע פועלת היטב בצורה שאינה מפריעה לנהיגה.

 

מיצובישי ASXמיצובישי ASX

 

בכביש המתפתל מגלה מיצובישי ASX יכולת דינמית סבירה עם זוויות גלגול מרוסנות כל עוד נכנסים לפניה במהירות סבירה. נהג שינסה לאתגר את השלדה ולבדוק את מגבלותיה, יגלה במהרה כי נהיגה תובענית תפיק צווחות צמיגים מוקדם מהצפוי ונטייה ברורה לתת היגוי. ההגה מדוייק אך קל מדי וחסר תחושה. הבלמים טובים ולא מתעייפים תחת עומס. ניתן לסכם את הפרק הדינמי בכך שהתנהגות הכביש צפויה וממוצעת ביחס לסגמנט, ואחיזת הכביש בטוחה.

 

צריכת דלק

 

בימי המבחן רשם מיצובישי ASX צריכת דלק ממוצעת של 11.0 ק"מ לליטר בנסיעה מנהלתית עם מערכת עצור וסע פועלת, בעוד היצרן מצהיר על צריכת דלק ממוצעת של 14.7 ק"מ לליטר. מדובר בנתון שאינו מבריק ביחס למתחרים בקטגוריה בעלי מנועי טורבו. עם מיכל דלק בנפח 63 ליטרים ניתן לצפות לטווח נסיעה של כ- 600 ק"מ בין תדלוקים. דרגת זיהום האוויר הינה 11 מתוך 15.

 

מיצובישי ASXמיצובישי ASX

 

אמינות ועלויות אחזקה

 

אמינות רכבי מיצובישי נחשבת טובה. בסקר J.D. Power שנערך בשנת 2019 התברגה מיצובישי במקום הראשון מתוך 32 יצרנים בגרמניה אך רק במקום ה- 21 מתוך 32 יצרנים בארה"ב.

 

מיצובישי ASXמיצובישי ASX

 

מיצובישי ASX משווק עם אחריות מלאה לשלוש שנים או עד 100,000 ק"מ. מחירי הטיפולים והחלפים לא זמינים באינטרנט ולא זכינו לקבלם מכלמוביל היבואנית. עלות ביטוח מקיף לכל נהג מעל גיל 21 עם עבר נטול תביעות ושלילות רשיון עומדת על כ- 6,200 ₪, ועלות ביטוח חובה כ- 1,650 ₪.

 

בטיחות

 

ארגון הבטיחות Euro Ncap בחן את מיצובישי ASX בשנת 2011 והעניק לרכב ציון מרבי של 5 כוכבי בטיחות. מיצובישי ASX קיבל ציון של 86% בהגנה על מבוגרים, 78% בהגנה של ילדים, 60% בהגנה על הולכי רגל, ו- 71% בגין מערכות הבטיחות ברכב. דרישות הארגון הוקשחו מאז אך גם מפרט הבטיחות שופר בהתאם.

 

מיצובישי ASXמיצובישי ASX

 

אבזור הבטיחות בכל הגרסאות כולל בין היתר 7 כריות אוויר, מערכת בקרת שיוט, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, ועמעום אורות אוטומטי. רמת אבזור פרימיום מוסיפה ניטור שטחים מתים והתרעה על תנועה צולבת מאחור. ציון הבטיחות על פי דירוג משרד התחבורה הינו 6 מתוך 8.

 

תמורה למחיר

 

מיצובישי ASX ברמת אבזור אינטנס הבסיסית מוצע במחיר 135,900 ₪ וכולל בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ', אפליקציית Waze, מצלמת רוורס, חיישני רוורס עם תצוגה דינמית, מערכת בקרת אקלים, מראה פנימית מתכהה אוטומטית, בקרת שיוט, קיפול מראות חשמלי, חיישני גשם ותאורה, תאורת יום מסוג LED, וחישוקי 18 אינץ'.

 

רמת האבזור אינסטייל עולה 138,900 ₪ וכוללת בנוסף עיטורי כרום בכנפיים הקדמיות, ומפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח.

 

רמת אבזור פרימיום הנבחנת המוצעת במחיר 147,900 ₪ כוללת בנוסף גג פנרומי עם תאורת LED, מושבים ודיפוני דלתות בריפוד דמוי עור, וחימום מושבים קדמיים.

 

מיצובישי ASX מתברג בנישה שבין רכבי הפנאי העירוניים לרכבי הפנאי המשפחתיים ומציע מימדים ותמחור בהתאם. הדגם מציע תנוחת ישיבה גבוהה, מראה נאה, נוחות נסיעה טובה, מרחב פנימי סביר, ויחידת הנעה יעילה. לחובתו עומדים גילו שניכר בתא הנוסעים המיושן, והעדר עידון כללי שנמצא אצל מרבית המתחרים המודרניים.

 

מיצובישי ASX 2.0 ליטרים פרימיום אוטומט
מנוע בנזין 1,998 סמ"ק
הספק מרבי משולב 150/6,000 (סל"ד/כ"ס)
מומנט מרבי משולב 19.9/4,200 (סל"ד/קג"מ)
תיבת הילוכים אוטומטית רציפה CVT
יחידת הנעה קדמית
אורך כללי 4,365 מ"מ
רוחב כללי 1,810 מ"מ
גובה כללי 1,640 מ"מ
בסיס גלגלים 2,670 מ"מ
מרוחח גחון 190 מ"מ
מיכל דלק 63 ליטרים
נפח תא מטען

393/1,193 ליטרים

משקל עצמי 1,405 ק"ג
מהירות מרבית 190 קמ"ש
תאוצה 0-100 קמ"ש (יצרן) 11.7 שניות 
צריכת דלק משולבת (יצרן) 14.7 ק"מ לליטר 
צריכת דלק משולבת (מבחן) 11.0 ק"מ לליטר 
קבוצת זיהום 11 (מתוך 15)
ציון בטיחות Euro Ncap 5 כוכבים (2011)
רמת אבזור בטיחות 6 (מתוך 8)
מחיר

147,900 ₪

 

 

 

מעוניין להשאר תמיד מעודכן בכל המבצעים ובכל מה שקורה בעולם הרכב? לחץ כאן

 
 
 
 

חזרה למעלהתגובות

0 תגובות - הוסף תגובה
 
 

חזרה למעלהכתבות נוספות בנושא מבחני רכב

  • אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    אופל קורסה 2020 החדשה במבחן דרכים

    02.04.20 | מבחני רכב

    אופל קורסה החדשה מציעה יחידת הנעה חזקה, אבזור נדיב ועיצוב ספורטיבי במחיר גבוה ביחס לסגמנט. יצאנו לבחון את ההצעה החדשה בשוק הסופר מיני

    אופל קורסה בדורה השישי מציגה קפיצת מדרגה ענקית ביחס לקודמתה שלא זכתה להצלחה בשוק המקומי עקב עיצוב אנמי, מפרט מיושן ומוניטין חלש למותג אופל בישראל. אופל קורסה 2020 מבוססת על פלטפורמת CMP הגלובלית של קונצרן PSA, הקלה ב - 30 ק"ג לעומת קודמתה ומותאמת למנועים חשמליים. היבואנית החדשה לובינסקי תולה תקוות ר

     
  • מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    מרצדס CLA 35 AMG במבחן דרכים - פצצת אנרגיה צהובה

    22.03.20 | מבחני רכב

    מרצדס CLA 35 AMG מציעה ביצועים משכרים במעטפת סקסית אך דורשת פרמיה בלתי מבוטלת. יצאנו למבחן ראוותני ומהיר

    מרצדס CLA 35 AMG נועדה לגשר על הפער שבין הגרסאות הרגילות של מרצדס CLA לבין גרסת הקצה CLA 45 AMG ומתחרה בדגמים כגון אאודי S3 וב.מ.וו M235. מעבר למנוע החזק, זוכה גרסה זו לשלדה מחוזקת ומכלולים התואמים ליכולת הגבוהה, ביניהם מערכת הנעה כפולה מתקדמת, מתלים מוקשחים, בלמים מוגדלים ומאווררים, היגוי חד ומהיר

     
  • וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    וולוו T8 S60 במבחן דרכים

    17.03.20 | מבחני רכב

    וולוו S60 מציעה חבילה ראויה בקטגוריית המשפחתיות הגדולות פרימיום, ובגרסת הפלאג-אין הייבריד אפילו יחס נדיר של ביצועים לשקל

    בשנת 1994 הציגה וולוו, שהייתה מזוהה במשך עשורים כיצרנית מכוניות סלון בטיחותיות ונוחות אך חסרות כישורים דינמיים, את ה- T5 850 שצוידה במנוע טורבו חזק והשפילה את גרסאות ששת הצילינדרים של המתחרות מגרמניה בכל מבחני התאוצה ובמחיר נמוך יותר. וולוו S60 בגרסת T8 היא צאצאה של סבתא T5 850 ומציעה הספק וביצועים

     
  • סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    סיטרואן C3 איירקרוס 130 כ"ס במבחן דרכים

    11.03.20 | מבחני רכב

    סיטרואן הוסיפה כוח למנוע של ה- C3 איירקרוס, ויצאנו לבדוק איך הוא משתלב עם השיק הצרפתי

    סיטרואן C3 איירקרוס הוצג בשנת 2018 ובינתיים הוצגו מתמודדים צעירים וטובים שהפכו את התחרות לקשה יותר. כדי להשאירו רלוונטי בסגמנט הקרוסאוברים העירוניים, בחרה היצרנית לתת לדגם חיזוק משמעותי עם מנוע בנפח 1.2 ליטרים בהספק 130 כ"ס, תוספת של 20 סוסים ביחס למנוע הקודם. סיטרואן c3 איירקרוס יתר

     
  • קופרה אטקה במבחן דרכים

    קופרה אטקה במבחן דרכים

    01.03.20 | מבחני רכב

    קופרה אטקה מציע ביצועים ספורטיביים בחבילה משפחתית נוחה ושימושית

    ברשותכם, אתחיל מהשורה התחתונה. לקופרה אטקה אין מתחרים ישירים, ואם היו כאלה, הם היו צריכים לעבוד מאוד קשה כדי לנצח את מה שיש לרכב הזה להציע. מעבר להיותו מכונת נהיגה טכנולוגית ומתקדמת, הוא גם שימושי ברמה היומיומית כמו סיאט אטקה של השכן. יתרה מכך, יש משהו מיוחד בלהיות שונה על הכביש, לדעת שיש לך רכב שיכ

     
  • אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    אאודי A4 החדשה 2020 במבחן דרכים

    27.02.20 | מבחני רכב

    אאודי A4 נהנית מפופולריות גבוהה יחסית בארץ ובעולם, ומתיחת הפנים שעברה נועדה להשאירה אטרקטיבית גם בשנים הבאות עד להצגת הדור הבא

    אאודי A4 אחראית על חלק נכבד ממכירות המותג ברחבי העולם ועל כן חשובה מאוד עבור היצרנית. מתיחת הפנים אותה עברה אאודי A4 נועדה להשאיר את המכונית רעננה ועדכנית לשנים הקרובות על מנת להתחרות מול דגמים צעירים כגון ב.מ.וו סדרה 3. המשפחתית הגדולה של אאודי שומרת על מעלותיה המוכרות, מיישרת קו עם שפת העיצוב החדש

     
  • אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    אאודי Q7 החדש 2020 במבחן דרכים - ספינת מדבר

    20.02.20 | מבחני רכב

    אאודי Q7 עבר מתיחת פנים ומציע תא נוסעים חדשני, יכולת שטח מכובדת, ואיכות נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    אאודי Q7 הצטרף לתחרות בקטגוריית רכבי הפנאי הגדולים רק בשנת 2005, באיחור מה לעומת מתחרים כגון מרצדס ML וב.מ.וו X5 אשר כבר ביססו את מעמדם בסגמנט. הדור הראשון סבל ממראה מגושם ומשקל כבד. הדור השני, אשר הושק רק עשור לאחר מכן, הציע מראה אלגנטי ומתקדם תוך השלת קילוגרמים רבים ממשקלו. לאחרונה הושקה בישראל מת

     
  • פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    פולקסווגן טי-קרוס במבחן דרכים

    13.02.20 | מבחני רכב

    פולקסווגן טי-קרוס נכנס לזירת הקרוסאוברים הקטנים. יצאנו לבדוק האם יש לו את הכלים הדרושים כדי להצליח בישראל

    פולקסווגן טי-קרוס הוא הבן החדש למשפחת הקרוסאוברים של פולקסווגן. מידותיו קומפקטיות ועיצובו אופנתי ונאה, כיאה לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים. פולקסווגן טי-קרוס ינסה לכבוש את הנהג הישראלי בעזרת מבחר צבעים מרעננים, תג מחיר נגיש, מפרט בטיחות מרשים ותג איכות של פולקסווגן. יצאנו לבדוק האם כל אלה יספיקו לפולק

     
  • מאזדה  CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    מאזדה CX-30 מנוע 2.5 ליטרים במבחן דרכים

    06.02.20 | מבחני רכב

    מאזדה CX-30 מתיימר לשחזר את ימי הזוהר של המותג בארץ באמצעות תחושת פרימיום ומפרט הקולע לקטגוריה הפורחת ביותר בשוק

    יונדאי וקיה עושות חיל בסגמנט הקרוסאוברים העממיים והמתחרות לא נשארות אדישות ומשגרות כל אחת בתורה נציגה מטעמה. כעת משגרת מאזדה את ה- CX-30 אשר ממלא את המשבצת בין מאזדה CX-3 הקטן למאזדה CX-5 הגדול והיקר יותר. מאזדה CX-30 פרימיום 2.5 ליטרים יתרונות תא נוסעים, מנוע 2.5 ליטרים חזק, התנהגו

     
  • סקודה קאמיק במבחן דרכים

    סקודה קאמיק במבחן דרכים

    05.02.20 | מבחני רכב

    סקודה משיקה בישראל את רכב הפנאי העירוני סקודה קאמיק. לקחנו אותו לנסיעה בכבישים מקומיים

    סגמנט רכבי הפנאי העירוניים גדל בקצב מהיר. דגמים חדשים לחלוטין הושקו לאחרונה ועושים דרכם לישראל, אליהם יצטרפו גם דורות המשך לחלוצי הקטגוריה. מסתמן כי בשנת 2020, סגמנט רכבי הפנאי הקטנים יהפוך לתחרותי ומשמעותי יותר בטבלת המסירות בשוק המקומי. סקודה קאמיק 1.0 טורבו סטייל יתרונות עיצוב, ת

     
  • קיה אקסיד במבחן דרכים

    קיה אקסיד במבחן דרכים

    30.01.20 | מבחני רכב

    קיה משגרת קרוסאובר נוסף לקלחת הלוהטת. הפעם על תקן האח הספורטיבי

    קיה משווקת בישראל היצע דגמים רחב למדי, מחציתם רכבי פנאי שטח המככבים בטבלת המסירות. קיה ספורטאז' התווה את הדרך אך בשנת 2019 נמסרו בכמויות גדולות גם קיה נירו וקיה סטוניק. קיה אקסיד יתרונות עיצוב, צריכת דלק חסכונית, התנהגות כביש חסרונות בידוד רעשים, אבזור בטיחות מלא רק בגרסת פרימ

     
  • טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    טויוטה פריוס PHEV (היברידית נטענת) במבחן דרכים

    23.01.20 | מבחני רכב

    המכונית ההיברידית המזוהה ביותר בעולם מתייצבת למבחן בגרסת PHEV מסקרנת שיכולה לחסוך דלק וכסף

    נדמה כי הטרנד ההיברידי כובש את עולם הרכב רק בשנים האחרונות אך למעשה טויוטה נמצאת שם כבר מזמן והציגה את הדור הראשון של טויוטה פריוס כבר בשנת 1997. גם מכוניות היברידיות נטענות אינן זרות לטויוטה וגרסת ה- PHEV הנטענת הראשונה של טויוטה פריוס הוצגה בסוף שנת 2011 ואף שווקה בישראל במשך תקופה קצרה.

     
  • סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    סקודה סקאלה 1.0 ליטר במבחן דרכים

    16.01.20 | מבחני רכב

    סקודה סקאלה מתיימרת להציע שימושיות משפחתית למרות היותה מבוססת על פלטפורמת סופרמיני

    סקודה סקאלה החדשה, אשר נחשפה בהשקה עולמית בישראל, מצביעה על חשיבותו של השוק המקומי עבור היצרנית הצ'כית. סקודה הינה המותג האירופאי הנמכר ביותר בארץ וזוכה לאהדה בזכות תמחור נכון וליין דגמים פרקטי. סקודה סקאלה ממוצבת מבחינת מידות, מפרט, ומחירים, בין קטגוריית הסופרמיני לקטגוריית המשפחתיות, ומוצעת במרכב

     
  • MG ZS EV במבחן דרכים

    MG ZS EV במבחן דרכים

    09.01.20 | מבחני רכב, רכב חשמלי

    מה דעתכם על ג'יפון 100% חשמלי בעל טווח נסיעה של כ- 250 ק"מ בין טעינות, מאובזר, בטיחותי, ובמחיר 140 אלף ₪?

    היום כבר אין ספק שרכבים חשמליים יכבשו את כבישי ארצנו בשנים הבאות וישלימו מהפכה שלא הייתה כמותה עשרות שנים בתחום הרכב. ממשלת ישראל מעודדת רכישה של רכב חשמלי. בזמן שרכב לוגם דלק נקנס ב- 83% מס קניה (עם קיזוז של עד 17 אלף ₪ לפי פליטת המזהמים), ועבור רכב היברידי משולם 45% מס קנייה, עבור רכב חשמלי עומד מ

     
  • סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    סקודה סופרב 2020 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    02.01.20 | מבחני רכב

    המשפחתית הגדולה של סקודה קיבלה עיצוב רענן, מערכות בטיחות משופרות ויחידות הנעה מעודכנות. יצאנו לבחון את מלכת הקטגוריה

    קטגוריית המשפחתיות הגדולות (D) היא הנפגעת העיקרית מהעדפת השוק לקרוסאוברים אופנתיים אשר מציעים באותו מחיר תנוחת ישיבה גבוהה, פוזת שטח נחשקת ותדמית עדיפה. עם זאת, סקודה סופרב בדור הנוכחי נהנית מהצלחה למרות טרנד הקרוסאוברים, עם יותר מחצי מיליון מסירות ברחבי והעולם. גם בישראל זוכה סקודה סופרב לביקוש גבו

     
  • קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    קיה אקסיד - התרשמות מנהיגה ראשונה

    26.12.19 | מבחני רכב, חדשות רכב מקומיות, רכב חדש

    קיה הזמינה אותנו לנסיעת מבחן ראשונה בקיה אקסיד - הקרוסאובר המשפחתי החדש של המותג

    קיה אקסיד (Xceed) הושק השבוע בישראל והצטרף למשפחת רכבי הפנאי הענפה של קיה המאגפת את כל הקטגוריות הפופולריות. על פי אנשי המותג, העולה החדש מוגדר כקרוסאובר משפחתי ספורטיבי. מבחינת מידות ומחיר הוא ניצב קרוב מאוד לאחיו הוותיקים - קיה ספורטאז' וקיה נירו. קיה אקסיד אנשי המותג זיהו צורך ב

     
  • מרצדס GLE במבחן

    מרצדס GLE במבחן

    05.12.19 | מבחני רכב

    מרצדס GLE החדש מתיימר להציע תא נוסעים סלוני, יכולת שטח מכובדת, וחווית נסיעה משובחת לשבעה נוסעים. יצאנו למבחן בכביש ובשטח בכדי לעמוד על יכולותיו

    בשנת 1997 הייתה מרצדס חלוצת סגמנט רכבי השטח היוקרתיים עם ה- ML. נכון שלנד רובר הקדימה אותה בכמה עשורים עם הריינג' רובר, אך מבין יצרניות הפרימיום הגדולות והמובילות, הייתה מרצדס הראשונה להרים את הכפפה בימים בהם רכבי שטח לא היו פופולריים. מרצדס ML הוצג ויוצר בארה"ב עבור השוק האמריקאי החובב רכבי SUV ונת

     
  • יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    יונדאי איוניק 2019 במבחן דרכים (מתיחת פנים)

    28.11.19 | מבחני רכב

    יונדאי איוניק עברה מתיחת פנים של אמצע החיים שמשאירה אותה בתחרות ואף משפרת את מעמדה

    יונדאי איוניק הינה מהמשפחתיות הפופולריות בישראל ואחד הדגמים החשובים ביותר של היצרנית. יונדאי איוניק הצליחה להדיח דגמים כגון יונדאי טוסון ויונדאי i10 מראש טבלת המסירות של היצרנית, ורשמה הישג מרשים כשהפכה למכונית ההיברידית הראשונה שהובילה את טבלת המסירות בישראל. יונדאי איוניק סופרים ית

     
  • קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    קיה נירו 2019 במבחן דרכים - מתיחת פנים

    21.11.19 | מבחני רכב

    קיה נירו זוכה למתיחת פנים הכוללת עיצוב עדכני ואבזור משופר תוך הבטחה לשמירת היתרונות המוכרים של הדגם ההיברידי

    קיה נירו הינו אחד הרכבים הנמכרים ביותר בשנה האחרונה בישראל, לא מעט הודות לציי הרכב והטבת המס לה זוכים רכבים היברידיים בזכות פליטת מזהמים נמוכה. מתיחת הפנים לה זכה קיה נירו מקנה לו מראה רענן ודינמי, משפרת את ארכיטקטורת תא הנוסעים, ומוסיפה אבזור נוחות חשוב. אלו נוספים ליתרונות המוכרים, ביניהם עיצוב קר